PDA

View Full Version : Pirelli -Condinental-Metzeller-Michellen?


Blackstaf
14-03-2010, 22:09
Γεια σας παιδιά...'Ηθελα την βοήθεια σας σχετικά με την αγορά καινούργιων ελαστικών...Έχω ήδη 13500 χιλιόμετρα και μάλλον πρέπει να τα αλλάξω...Αυτό που θα ήθελα να μάθω είναι αν είναι η κατάλληλη εποχή να τα αλλάξω τώρα που αρχίζει να ζεσταίνει ο καιρός γιατί από ένα μαγαζί μου είπαν ότι καλό είναι να τα αλλάξω όταν θα έρθει ο χειμώνας γιατί το καλοκαίρι το καινούργιο λάστιχο ζεσταίνει (δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει αυτό).
Και το άλλο που θα ήθελα να ρωτήσω είναι πιο λάστιχο μου προτείνετε να βάλω...Για να γνωρίζεται λόγω της οδηγησής μου με ενδιαφέρει το λάστιχο να είναι καλό στα κρατήματα και όσο πιο ασφαλές γίνεται στα φρεναρίσματα...Δεν με ενδιαφέρει να μου κρατήσει το λάστιχο πολύ αρκεί να είναι καλό! Καθαρά για χρήση ασφάλτου το χρειάζομαι...
Όσοι μπορούν να με βοηθήσουν γιατί είμαι λίγο άσχετος με το θέμα...Σας ευχαριστώ πολύ...;)

Blackstaf
14-03-2010, 22:11
Ξέχασα να σας πω πως η μηχανή μου είναι η GS 1200 (08).
Ευχαριστώ...;)

babisadve
14-03-2010, 22:55
Condi :Απορία:

για ασφαλτο εννοειται!!!!

ΙoannisPanagiotidis
15-03-2010, 00:56
...αν πραγματικα το πας μονο ασφαλτο και δεν εχεις βλεψεις για χωμα το conti trial attack το ειχα 2 χρονια και εμεινα πολυ ευχαριστημένος ....φετος αλλαξα σε Dunlop roadsmart και τολμω να πω οτι ειμαι ενα κλικ πιο ευχαριστημένος αλλα εχει πολλα ακομα να αποδειξει!

......σε στεγνο παντως ειναι και τα 2 βεντούζες!

ekatontarxos
15-03-2010, 06:52
...αν πραγματικα το πας μονο ασφαλτο και δεν εχεις βλεψεις για χωμα το conti trial attack το ειχα 2 χρονια και εμεινα πολυ ευχαριστημένος ....φετος αλλαξα σε Dunlop roadsmart και τολμω να πω οτι ειμαι ενα κλικ πιο ευχαριστημένος αλλα εχει πολλα ακομα να αποδειξει!

......σε στεγνο παντως ειναι και τα 2 βεντούζες!


Εσύ δεν δικαιούσαι να ομιλείς...φαίνεται έχεις ξεχάσει σε τι οδοστρώματα και δρόμους οδηγούμε στήν Ελλάδα...:yz
Ποτε είδες τελευταία φορά ...λακούβα ?:sm7: