PDA

View Full Version : ΠΩΣ ΠΕΦΤΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ


Kolokas
13-02-2009, 11:29
Εχω πεσει με μηχανη, αλλά θα ηθελα μερικα TIPS για το τι κανουμε όταν νιώθουμε ότι ερχεται το κακό - η αδρεναλινη ανεβάινει - και η πτώση ειναι αναπόφευκτη

βεβαια το σκηνικο καταλαβιανω οτι καθε φορά θα ειναι διαφορετικο και οι συνθηκες το ιδιο
αλλα μιλάμε για ενας αναβατη μοτοισυκλετας με κρανος - κοκαλλα - και μποτες σε κινηση σε ασφαλτο



1 χαλαρώνω ? απλώνομαι?
2 μαζευομαι κουβάρι? σφίγγομαι?
3 απομακρύνομαι ?- πηδάω από την μοτο -?
4 καρφόνομαι στο εμπόδιο?
5 γατζώνομαι πανω της και συνεχίζουμε μαζί την βόλτα μας? και οπου βγέι?
6αν εχω συνεπιβάτη τι κανουμε ?
7 αν βλεπω ακουω τον χάρο να έρχεται από πίσω ?

τα σχολια σας και η εμπειρία σας νομίζω οτι θα βοηθησουν πολλούς
αν υπάρχει ήδη βιβιλιογραφια ή αρθρα σε περιοδικά θα ηταν χρησιμο να ποσταριστούν

ευχαριστώ και μακρια απο μας!!!!!!!!!!!!!!!

souljacker
13-02-2009, 13:29
ότι βρήκα από τι διεθνή βιβλιογραφία...
1.για τους χριστιανούς... ωχ παναγια μου η παναγια βοηθα.
2.για τους μουσουλμάνους... αλλάχ αλλάχ
3.για τους άθεους...τι γ@μ!σ@, ω ρε τον ήπια, #####.
4.για όλους...αααααααααα!!!! ντουπ

Κύρος Γρανάζης
13-02-2009, 14:28
Σε περίπτωση επερχόμενης πτώσης μην προσπαθήσετε να το σώσετε μέχρι την τελευταία στιγμή.
Προσπαθήστε να διώξετε την μηχανή μακριά από σας μην παλεύετε με τα σίδερα.
Μαζέψτε χέρια και πόδια προς το κέντρο του σώματος.
Όσο ποιο μακριά συρθείτε ανεμπόδιστα τόσο ποιο ανώδυνη θα είναι η πτώση.

Arkas
13-02-2009, 15:15
Σε περίπτωση επερχόμενης πτώσης μην προσπαθήσετε να το σώσετε μέχρι την τελευταία στιγμή.
Προσπαθήστε να διώξετε την μηχανή μακριά από σας μην παλεύετε με τα σίδερα.
Μαζέψτε χέρια και πόδια προς το κέντρο του σώματος.
Όσο ποιο μακριά συρθείτε ανεμπόδιστα τόσο ποιο ανώδυνη θα είναι η πτώση.
+1000!

kostas_366
13-02-2009, 15:39
Συμφωνώ και εγώ με τον Κύρο.
Αν και εκείνη η στιγμή, είναι δύσκολη και τα πάντα γίνονται με το ένστικτο.
Πάνω απ όλα προστασία, κράνος μπυφάν κλπ.

emix
13-02-2009, 15:41
Σε περίπτωση επερχόμενης πτώσης μην προσπαθήσετε να το σώσετε μέχρι την τελευταία στιγμή.
Προσπαθήστε να διώξετε την μηχανή μακριά από σας μην παλεύετε με τα σίδερα.
Μαζέψτε χέρια και πόδια προς το κέντρο του σώματος.
Όσο ποιο μακριά συρθείτε ανεμπόδιστα τόσο ποιο ανώδυνη θα είναι η πτώση.

Δηλαδη μπορεις την ωρα που πεφτεις να κατευθυνεις το σωμα σου προς τα που θα συρθεις, ωστε να μην πεσεις πανω στις προστατευτικες μπαρες, για παραδειγμα;
Καποιος πρεπει να μου το μαθει αυτο!


Δεν νομιζω οτι υπαρχει καποιος κανονας γιατι, οπως λεει κι ενα ανεκδοτο, ουτε "κιχ" δεν θα προλαβουμε να κανουμε σε περιπτωση πτωσης αλλα και ουτε και που θα καταλαβουμε τι εγινε.
Οποτε το μονο που μας μενει ειναι να κανουμε την προσευχη μας για λιγοτερες συνεπειες.

ntinopoulos
13-02-2009, 15:55
Δηλαδη μπορεις την ωρα που πεφτεις να κατευθυνεις το σωμα σου προς τα που θα συρθεις, ωστε να μην πεσεις πανω στις προστατευτικες μπαρες, για παραδειγμα;
Καποιος πρεπει να μου το μαθει αυτο!


Δεν νομιζω οτι υπαρχει καποιος κανονας γιατι, οπως λεει κι ενα ανεκδοτο, ουτε "κιχ" δεν θα προλαβουμε να κανουμε σε περιπτωση πτωσης αλλα και ουτε και που θα καταλαβουμε τι εγινε.
Οποτε το μονο που μας μενει ειναι να κανουμε την προσευχη μας για λιγοτερες συνεπειες.
οντως!!!
ετσι ειναι!!!

Κύρος Γρανάζης
13-02-2009, 16:08
Δηλαδη μπορεις την ωρα που πεφτεις να κατευθυνεις το σωμα σου προς τα που θα συρθεις, ωστε να μην πεσεις πανω στις προστατευτικες μπαρες, για παραδειγμα;
Καποιος πρεπει να μου το μαθει αυτο!


Δεν νομιζω οτι υπαρχει καποιος κανονας γιατι, οπως λεει κι ενα ανεκδοτο, ουτε "κιχ" δεν θα προλαβουμε να κανουμε σε περιπτωση πτωσης αλλα και ουτε και που θα καταλαβουμε τι εγινε.
Οποτε το μονο που μας μενει ειναι να κανουμε την προσευχη μας για λιγοτερες συνεπειες.


Όσο ποιο μακριά συρθείτε ανεμπόδιστα τόσο ποιο ανώδυνη θα είναι η πτώση.
Περισσότερο σαν διαπίστωση το αναφέρω.


Υπάρχει και η έκφραση έψαχνα να βρω που θα πέσω.
Αλλά όταν οδηγούμε μοτοσικλέτα θα πρέπει να είμαστε απόλυτα συγκεντρωμένοι
και να προβλέπουμε το μέγιστο αριθμό πιθανών καταστάσεων που μπορούν να συμβούν
τα επόμενα πέντε δευτερόλεπτα.
Αν το κάνουμε αυτό οι συμβουλές έχουν αξία ειδάλλως ότι προλάβουμε αν προλάβουμε.

Εν κατακλείδι όπως λέει και ξαναλέει ο φίλος Νίκος στα σχολεία ασφαλούς οδήγησης
δεν υπάρχουν ατυχήματα υπάρχουν συμβάντα φροντίστε να μην είστε εκεί όταν γίνουν.

Kolokas
13-02-2009, 16:13
Περισσότερο σαν διαπίστωση το αναφέρω.


Υπάρχει και η έκφραση έψαχνα να βρω που θα πέσω.
Αλλά όταν οδηγούμε μοτοσικλέτα θα πρέπει να είμαστε απόλυτα συγκεντρωμένοι
και να προβλέπουμε το μέγιστο αριθμό πιθανών καταστάσεων που μπορούν να συμβούν
τα επόμενα πέντε δευτερόλεπτα.
Αν το κάνουμε αυτό οι συμβουλές έχουν αξία ειδάλλως ότι προλάβουμε αν προλάβουμε.

Εν κατακλείδι όπως λέει και ξαναλέει ο φίλος Νίκος στα σχολεία ασφαλούς οδήγησης
δεν υπάρχουν ατυχήματα υπάρχουν συμβάντα φροντίστε να μην είστε εκεί όταν γίνουν.
:sm8:

xenos
13-02-2009, 17:26
πραγματικά πιστεύω οτι δεν υπαρχει καποιος κανονας....οτι ειναι να γινει θα γινει...απλα εχω παρατηρηση ολους αυτους τους αναβατες απο το gp που οταν πεφτουν (κ με τρελα χλμ)αφηνουν το σωμα τους ελευθερω κ φερνουν αρκετες τουμπες....οποτε σε συμβαν που ειχα παλια με την μηχανη κ ενω επεσα με 150 χλμ αφέθηκα τελείως κ την γλίτωσα μονο με καψίματα απο την ασφαλτο....φυσικα παντα υπαρχει κ ο παραγοντας τύχη..γιατι στις πιστες δεν υπαρχουν πεζοδρομια κ καγκελα κ διερχόμενα αυτοκίνητα......απλα οταν καβαλας την μηχανη εισαι ετοιμος για τα παντα είτε πας με 50 ειτε με 150 ...ειτε εισαι εθνικη ειτε στο στενο του σπιτιου σου....ΠΑΝΤΑ ΟΡΘΙΟΙ!!!!!!!!!!

1200GS
13-02-2009, 18:06
Δηλαδη μπορεις την ωρα που πεφτεις να κατευθυνεις το σωμα σου προς τα που θα συρθεις, ωστε να μην πεσεις πανω στις προστατευτικες μπαρες, για παραδειγμα;
Καποιος πρεπει να μου το μαθει αυτο!


Δεν νομιζω οτι υπαρχει καποιος κανονας γιατι, οπως λεει κι ενα ανεκδοτο, ουτε "κιχ" δεν θα προλαβουμε να κανουμε σε περιπτωση πτωσης αλλα και ουτε και που θα καταλαβουμε τι εγινε.
Οποτε το μονο που μας μενει ειναι να κανουμε την προσευχη μας για λιγοτερες συνεπειες.

+10000000000000000

εχω τρακαρει 2 φορες με αυτοκινητο σε ωρα αγωνα λογω εμπλοκης μου σε αυτο και πιστεψτε με ουτε τα ματια δεν προλαβα να κλεισω, οχι με μηχανη που ειναι πολυ πιο ακαριαια η κατσταση

Το μονο που σε σωζει σε αυτες τις περιπτωσεις ειναι η τυχη!

wolferin
13-02-2009, 18:08
πραγματικά πιστεύω οτι δεν υπαρχει καποιος κανονας....οτι ειναι να γινει θα γινει...απλα εχω παρατηρηση ολους αυτους τους αναβατες απο το gp που οταν πεφτουν (κ με τρελα χλμ)αφηνουν το σωμα τους ελευθερω κ φερνουν αρκετες τουμπες....οποτε σε συμβαν που ειχα παλια με την μηχανη κ ενω επεσα με 150 χλμ αφέθηκα τελείως κ την γλίτωσα μονο με καψίματα απο την ασφαλτο....φυσικα παντα υπαρχει κ ο παραγοντας τύχη..γιατι στις πιστες δεν υπαρχουν πεζοδρομια κ καγκελα κ διερχόμενα αυτοκίνητα......απλα οταν καβαλας την μηχανη εισαι ετοιμος για τα παντα είτε πας με 50 ειτε με 150 ...ειτε εισαι εθνικη ειτε στο στενο του σπιτιου σου....ΠΑΝΤΑ ΟΡΘΙΟΙ!!!!!!!!!!
θα συμφωνησω κι εγω

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
23-02-2009, 16:24
απλα εχω παρατηρηση ολους αυτους τους αναβατες απο το gp που οταν πεφτουν (κ με τρελα χλμ)αφηνουν το σωμα τους ελευθερω



Φίλε Ξένο,

δεν θα συμφωνήσω μαζί σου ...

Η "λογική" αφήνομαι, είναι λίγο ριψοκίνδυνη ...

Θα ξεκινήσω από την αρχή του συμβάντος.

Φτάνουμε σε διασταύρωση κ ενώ έχουμε προτεραιότητα,

βλέπουμε μπροστά μας αυτοκίνητο να μας κλείνει το δρόμο...

Θα πρέπει να κρίνουμε στη στιγμή, αν πρέπει να κορνάρουμε ή όχι.

Αν κορνάρουμε πιθανότατα θα φρενάρει ή θα «κόψει» ταχύτητα.

Αυτό – όπως είπα – άλλες φορές βοηθάει κι άλλες όχι.

Ευνόητο είναι ότι, αν έχει περάσει τον μισό δρόμο, κ εμείς

«χωράμε» από πίσω του, δεν κορνάρουμε αλλά φρενάρουμε όσο μπορούμε

κ τον αφήνουμε να φύγει…

Μετά μπορούμε να του εξηγήσουμε τααααα …δέοντα.;);)

Αν δούμε ότι δεν υπάρχουν περιθώρια,

κορνάρουμε – μήπως κ τελευταία στιγμή «το σώσει» λοξοδρομώντας

κ αποκρινόμενος από κοντά μας όσο είναι δυνατόν – κ «πλακωνόμαστε» στα φρένα ……

Όπως είχα διαβάσει παλιά στο Ελληνικό Motorrad, την στιγμή της πρόσκρουσης

στο αυτοκίνητο, πρέπει ν’ αφήσουμε τα χέρια απ’ το τιμόνι

κ δίνοντας ώθηση στα πόδια, να πηδήξουμε πάνω από τη μοτό,

κ να «σκάσουμε» πάνω στ’ αυτοκίνητο.

Αυτό – όπως εξηγούσε ο Γερμανός στο περιοδικό – πρέπει να γίνει γιατί,

αν εξακολουθήσουμε να είμαστε «μαγκωμένοι» πάνω στην μοτό,

με το «μπαμ», ανασηκώνεται η μηχανή με τον αναβάτη μαζί, κ το

πρώτο πράγμα που θα έρθει σε βίαιη επαφή με το αυτοκίνητο,

θα είναι το κεφάλι μας. Αν έχουμε «αναπηδήσει», όπως προείπα,

θα σκάσουμε με τον ώμο ή την πλάτη …Πράγμα σημαντικά πιο ανώδυνο απ’ το

κεφάλι μας……

Τώρα, όσον αφορά την πτώση- χωρίς τρακάρισμα – πρέπει να είμαστε κ πάλι

σφιγμένοι κ «μαζεμένοι» κ όχι χαλαροί.

Όταν είσαι χαλαρός, τα χέρια κ τα πόδια σου, «ανεμίζουν» ελεύθερα,

με πολύ μεγάλες πιθανότητες να τα σπάσεις.

Όπως βλέπουμε κ στους αγώνες, ο αναβάτης στο πέσιμο, κρατάει όσο είναι δυνατόν την ευστάθειά του,

προσπαθώντας να συρθεί με την πλάτη κ όχι να στριφογυρνάει ανεξέλεγκτα…

Θα μου πεις, αυτοί είναι εκπαιδευμένοι στο πώς να πέφτουν – κάτι που το έχουν

κάνει αρκετές φορές κ έχουν πάρει το «κολάϊ» – αλλά κι εμείς πρέπει

να προσπαθήσουμε να τους μιμηθούμε σε μια τέτοια δύσκολη στιγμή.

Επίσης, είχα διαβάσει ότι, την ώρα της πτώσεως, και του συρσίματος,

δεν πρέπει να προσπαθήσουμε να σηκωθούμε γιατί, ενώ νομίζεις ότι «τελείωσε» εξακολουθείς

την ανεξέλεγκτη πορεία…..

Αυτό το διαπίστωσα προσωπικά, όταν σε μεγάλο ατύχημα που είχα το 1986, με ένα SUZUKI GSX 1100,

και με πολλά χιλιόμετρα, δύο φορές προσπάθησα να σηκωθώ, αλλά εξακολούθησα

να «κουτρουβαλιάζομαι» γιατί απλά δεν είχε τελειώσει η φόρα μου ….

Εκεί σκεφτόμουν (μεταξύ άλλων που θα τα πούμε σε άλλο ποστ), τις συμβουλές

του περιοδικού, κ «γελούσα» (sic) γιατί δεν μπορούσα να σηκωθώ …

Παρεμπίπτοντος να πω ότι, από πίσω ακολουθούσε ο αδελφός μου, ο οποίος

είδε «όλο το έργο» μπροστά στα μάτια του ……. ΤΡΑΓΙΚΟ …..:eek::eek::eek:




Αυτά που γράφω παραπάνω, είναι προσωπικές μου γνώσεις κ εμπειρίες,

τις οποίες απλά καταθέτω, χωρίς να συμβουλεύω κανέναν να τις ακολουθήσει ….



.

ntinopoulos
23-02-2009, 17:12
θα συμφωνησω με το νικο αν και πιστευω οτι μεγαλη σημασια στην αντιδραση μας εχει η φυση και οι συνθηκες του τρακαρισματος.στις περισσοτερες περιπτωσεις θεωρω οτι ειναι σχεδον αδυνατο να κοντρολαρεις το κορμι σου!δεν εχω τετοια προσωπικη εμπειρια(ευτυχως)αλλα εχω δει 2-3 πτωσεις και αυτο που μου εκανε εντυπωση ειναι πως πηγαινουν τα σωματα!!!:Απορία:
σαν παναλαφρες ψευτικες κουκλες χωρις κανεναν ελεγχο...:Απορία:

Kolokas
23-02-2009, 18:37
Φίλε Ξένο,

δεν θα συμφωνήσω μαζί σου ...

Η "λογική" αφήνομαι, είναι λίγο ριψοκίνδυνη ...

Θα ξεκινήσω από την αρχή του συμβάντος.

Φτάνουμε σε διασταύρωση κ ενώ έχουμε προτεραιότητα,

βλέπουμε μπροστά μας αυτοκίνητο να μας κλείνει το δρόμο...

Θα πρέπει να κρίνουμε στη στιγμή, αν πρέπει να κορνάρουμε ή όχι.

Αν κορνάρουμε πιθανότατα θα φρενάρει ή θα «κόψει» ταχύτητα.

Αυτό – όπως είπα – άλλες φορές βοηθάει κι άλλες όχι.

Ευνόητο είναι ότι, αν έχει περάσει τον μισό δρόμο, κ εμείς

«χωράμε» από πίσω του, δεν κορνάρουμε αλλά φρενάρουμε όσο μπορούμε

κ τον αφήνουμε να φύγει…

Μετά μπορούμε να του εξηγήσουμε τααααα …δέοντα.;);)

Αν δούμε ότι δεν υπάρχουν περιθώρια,

κορνάρουμε – μήπως κ τελευταία στιγμή «το σώσει» λοξοδρομώντας

κ αποκρινόμενος από κοντά μας όσο είναι δυνατόν – κ «πλακωνόμαστε» στα φρένα ……

Όπως είχα διαβάσει παλιά στο Ελληνικό Motorrad, την στιγμή της πρόσκρουσης

στο αυτοκίνητο, πρέπει ν’ αφήσουμε τα χέρια απ’ το τιμόνι

κ δίνοντας ώθηση στα πόδια, να πηδήξουμε πάνω από τη μοτό,

κ να «σκάσουμε» πάνω στ’ αυτοκίνητο.

Αυτό – όπως εξηγούσε ο Γερμανός στο περιοδικό – πρέπει να γίνει γιατί,

αν εξακολουθήσουμε να είμαστε «μαγκωμένοι» πάνω στην μοτό,

με το «μπαμ», ανασηκώνεται η μηχανή με τον αναβάτη μαζί, κ το

πρώτο πράγμα που θα έρθει σε βίαιη επαφή με το αυτοκίνητο,

θα είναι το κεφάλι μας. Αν έχουμε «αναπηδήσει», όπως προείπα,

θα σκάσουμε με τον ώμο ή την πλάτη …Πράγμα σημαντικά πιο ανώδυνο απ’ το

κεφάλι μας……

Τώρα, όσον αφορά την πτώση- χωρίς τρακάρισμα – πρέπει να είμαστε κ πάλι

σφιγμένοι κ «μαζεμένοι» κ όχι χαλαροί.

Όταν είσαι χαλαρός, τα χέρια κ τα πόδια σου, «ανεμίζουν» ελεύθερα,

με πολύ μεγάλες πιθανότητες να τα σπάσεις.

Όπως βλέπουμε κ στους αγώνες, ο αναβάτης στο πέσιμο, κρατάει όσο είναι δυνατόν την ευστάθειά του,

προσπαθώντας να συρθεί με την πλάτη κ όχι να στριφογυρνάει ανεξέλεγκτα…

Θα μου πεις, αυτοί είναι εκπαιδευμένοι στο πώς να πέφτουν – κάτι που το έχουν

κάνει αρκετές φορές κ έχουν πάρει το «κολάϊ» – αλλά κι εμείς πρέπει

να προσπαθήσουμε να τους μιμηθούμε σε μια τέτοια δύσκολη στιγμή.

Επίσης, είχα διαβάσει ότι, την ώρα της πτώσεως, και του συρσίματος,

δεν πρέπει να προσπαθήσουμε να σηκωθούμε γιατί, ενώ νομίζεις ότι «τελείωσε» εξακολουθείς

την ανεξέλεγκτη πορεία…..

Αυτό το διαπίστωσα προσωπικά, όταν σε μεγάλο ατύχημα που είχα το 1986, με ένα SUZUKI GSX 1100,

και με πολλά χιλιόμετρα, δύο φορές προσπάθησα να σηκωθώ, αλλά εξακολούθησα

να «κουτρουβαλιάζομαι» γιατί απλά δεν είχε τελειώσει η φόρα μου ….

Εκεί σκεφτόμουν (μεταξύ άλλων που θα τα πούμε σε άλλο ποστ), τις συμβουλές

του περιοδικού, κ «γελούσα» (sic) γιατί δεν μπορούσα να σηκωθώ …

Παρεμπίπτοντος να πω ότι, από πίσω ακολουθούσε ο αδελφός μου, ο οποίος

είδε «όλο το έργο» μπροστά στα μάτια του ……. ΤΡΑΓΙΚΟ …..:eek::eek::eek:




Αυτά που γράφω παραπάνω, είναι προσωπικές μου γνώσεις κ εμπειρίες,

τις οποίες απλά καταθέτω, χωρίς να συμβουλεύω κανέναν να τις ακολουθήσει ….



.
:sm4::sm4::sm8:

PITS
23-02-2009, 20:50
συμφωνω με τον προγραψαντα :) σε προσφατη καλοκαιρινη πτωση μες την πολη με πειρπου 40-50 χιλιομετρα διαπιστωσα οτι ειναι πολυ εφικτο να κοντρολαρεις το σωμα σου, και ηταν σαν να τα εβλεπα σε αργη κινηση οποτε ενω πηγενα προς το πεζοδρομιο με το κεφαλι ηταν πολυ φυσικο να βαλω τα χερια μπροστα και να το απωθησω και ταυτοχρονα να μαζεψω το κεφαλι ωστε να μην συρεται μαζι με το υπολοιπο σωμα στην ασφαλτο εκεινη την ωρα η αδρεναλινη βαραει κοκινα και επιτελους χρησιμοποιειται για το σκοπο που φτιαχτηκε οποτε συνοψιζω σε πτωσεις με μικρη ταχυτητα δηλ σαν αυτες που μπορει να συμβουν μες την πολη ΜΠΟΡΟΥΜΕ να προστατευτουμε φτανει να διατηρουμε ενα βαθμο εγρηγορσης, τωρα για τις πιο γρηγορες πιστευω οτι πρεπει να ακολουθουμε την πορεια μας χωρις να βαζουμε εμποδιο με το σωμα μας γιατι σπαει αλλα να μπορεσουμε να προφυλαξουμε οτι μπορουμε και φυσικα τα ζωτικα μας οργανα

PortoLeone
23-02-2009, 22:02
Καλό είναι να μη μας τύχει.Κι αν κάτσει τέτοιο...
...δε προλαβαίνεις να σκεφτείς τίποτα.:hmmm:

pepax66
24-02-2009, 02:11
Εχω πεσει με μηχανη, αλλά θα ηθελα μερικα TIPS για το τι κανουμε όταν νιώθουμε ότι ερχεται το κακό - η αδρεναλινη ανεβάινει - και η πτώση ειναι αναπόφευκτη

βεβαια το σκηνικο καταλαβιανω οτι καθε φορά θα ειναι διαφορετικο και οι συνθηκες το ιδιο
αλλα μιλάμε για ενας αναβατη μοτοισυκλετας με κρανος - κοκαλλα - και μποτες σε κινηση σε ασφαλτο



1 χαλαρώνω ? απλώνομαι?
2 μαζευομαι κουβάρι? σφίγγομαι?
3 απομακρύνομαι ?- πηδάω από την μοτο -?
4 καρφόνομαι στο εμπόδιο?
5 γατζώνομαι πανω της και συνεχίζουμε μαζί την βόλτα μας? και οπου βγέι?
6αν εχω συνεπιβάτη τι κανουμε ?
7 αν βλεπω ακουω τον χάρο να έρχεται από πίσω ?

τα σχολια σας και η εμπειρία σας νομίζω οτι θα βοηθησουν πολλούς
αν υπάρχει ήδη βιβιλιογραφια ή αρθρα σε περιοδικά θα ηταν χρησιμο να ποσταριστούν

ευχαριστώ και μακρια απο μας!!!!!!!!!!!!!!!


Δεν σε καταλαβαίνω το είπες μόνος σου!
Κάνε ασφάλεια και πέσε!

:sm7::sm7::sm7::sm7::sm7:

Κάθε φορά είναι διαφορετικό!
Εαν πέσεις και είσαι "ντυμένος" καλά χαλάρωσε άστο να σε παρασύρει και πρόσεχε το κεφάλι σου εκτός εάν πας για κολώνα ή γκρεμό ! Εάν δεν είσαι ντυμένος προσπάθησε να σταματήσεις και θυσίασε ότι φτιάχνεται ευκολότερα!
Αν έχεις συνεπιβάτη είναι πιο δύσκολα τα πράγματα γιατί το βάρος του ενός "σκοτώνει" τον άλλον!
Αν νιώσεις το παγερό χέρι του Χάρου στην πλάτη σου πεστου ότι η τελευταία επιθυμία σου είναι να μάθεις κινέζικα σε Ελληνικό Κρατικό σχολείο!

:sm7::sm7::sm7::sm7::sm7:

nikosf800
02-03-2009, 13:34
Πολύ καλή η ερώτηση κολόκα.Μπράβο στα παιδιά για τις απαντησεις.

Fast&Furious
02-03-2009, 16:57
Δινεις μια στο μπ***** να παει οπου θελει και συ σε καμια περιπτωση να μην προσπαθησεις να το σωσεις γιατι το μονο σιγουρο ειναι οτι ετσι και εσυ θα χτυπησεις πιο πολυ και το μοτο θα παθει μεγαλυτερη ζημια..:(:(

yannis
02-03-2009, 19:41
......Όπως είχα διαβάσει παλιά στο Ελληνικό Motorrad, την στιγμή της πρόσκρουσης

στο αυτοκίνητο, πρέπει ν’ αφήσουμε τα χέρια απ’ το τιμόνι

κ δίνοντας ώθηση στα πόδια, να πηδήξουμε πάνω από τη μοτό,

κ να «σκάσουμε» πάνω στ’ αυτοκίνητο.

Αυτό – όπως εξηγούσε ο Γερμανός στο περιοδικό – πρέπει να γίνει γιατί,

αν εξακολουθήσουμε να είμαστε «μαγκωμένοι» πάνω στην μοτό,

με το «μπαμ», ανασηκώνεται η μηχανή με τον αναβάτη μαζί, κ το

πρώτο πράγμα που θα έρθει σε βίαιη επαφή με το αυτοκίνητο,

θα είναι το κεφάλι μας. Αν έχουμε «αναπηδήσει», όπως προείπα,

θα σκάσουμε με τον ώμο ή την πλάτη …Πράγμα σημαντικά πιο ανώδυνο απ’ το

κεφάλι μας……

.


Αυτό το έχω κάνει κάμποσες, δυστυχώς, φορές και όλες δούλεψε !!!! Επίσης φροντίζουμε να μην φρενάρουμε τόσο ώστε να γλιστρήσει με το πλάϊ η μηχανή και μας στριμώξει τα πόδια... :(

gs1150
05-03-2009, 03:43
:sm8:

boxer-1200
05-03-2009, 22:35
:sm8:

pesto1
06-03-2009, 02:24
http://www.youtube.com/watch?v=mo9Vlt5tGwY&feature=related

Arkas
06-03-2009, 12:35
http://www.youtube.com/watch?v=mo9Vlt5tGwY&feature=related
:sm8: