PDA

View Full Version : BMW System 6 ή Schuberth C3


victorakos
22-03-2010, 13:37
Χαιρετώ την παρέα!

Σκοπεύω να αγοράσω καινούριο κράνος προς αντικατάσταση του NOLAN N102 ύστερα από 4 χρόνια, το οποίο παρεμπιπτόντως βγήκε πατάτα (τραγικό λέμε :yz )...

Ψάχνoντας πάντα για σπαστό, έχω καταλήξει ανάμεσα σε BMW System 6 και Schuberth C3. Έχει κανείς προηγούμενη εμπειρία και από τα 2 κράνη; Είναι κάποιο καλύτερο ή είναι ...τα ίδια; (δεδομένου ότι κυκλοφορεί η φήμη ή η βεβαιότητα ότι η Schuberth κατασκευάζει κράνη για λογαριασμό της BMW)

Βέβαια ευσεβής πόθος είναι το C3 Carbon, αλλά κάνει ~750 eurofighters , είναι limited edition και εμείς είμαστε άνθρωποι του μόχθου... ;)

Επανερχόμενοι στο θέμα, στο forum βρήκα αρκετά σχόλια για το C3, αλλά τίποτα ακόμα για το S6...

Σημείωση : Στο System 6 έχω έκπτωση 15%, οπότε βγαίνει ~500€ για μεταλλικό χρώμα.

Και μια ακόμα ερώτηση που αφορά το μέγεθος, αν και είναι τελείως υποκειμενική... Σε μεγέθη της NOLAN φοράω Medium 57-58. Τόσο οι BMW όσο και οι Schuberth δίνουν το M σε 56-57. Ξέρει κανείς αν οι εν λόγω εταιρείες είναι 'γενναιόδωρες' στο μέγεθος και τα κράνη τους "ανοίγουν" σχετικά εύκολα ή να πάω σε ένα μέγεθος μεγαλύτερο (L και 58-59) ;

xurxes
22-03-2010, 16:55
το σίγουρο είναι πριν οποιαδήποτε αλχημεία αγοράς να τα δοκιμάσεις πριν τα αγοράσεις...εκεί θα καταλάβεις πιο είναι το πραγματικό σου νούμερο...
με διαφορά τα κορυφαία σπαστά!!!
επίσης στο system 6 παρατήρησα μια διαφορά στην ορατότητα που σου παρέχει...έχεις μεγαλύτερο πεδίο ορατότητας από το C3...nothing more!!!


Systemhelm 6




http://www.bmw-motorrad.de/dbimages/fap/product_images/241_A0106824_T_System6_white-silver_large.jpg (http://javascript%3Cb%3E%3C/b%3E:setVisibility%28%27bigImageLayer%27,0%29;)


Schuberth C3 helmet - Metallic silver


http://www.grandprixlegends.com/Images/Products/XLarge_Images/HMT901_1.jpg

teo71
22-03-2010, 23:18
Εννοείται ότι θα τα δοκιμάσεις.
Από δική μου εμπειρία να πας στο Large. Αγόρασα ένα Schuberth S1 medium, ( το νούμερο μου), το φόρεσα 2 φορές με έπιασε πονοκέφαλος στο μισάωρο, και τώρα το έχω και το κοιτάω.

pkar
23-03-2010, 00:25
Εγώ πήρα το C3 παρά το γεγονός οτι θα τα έπερνα και τα 2 στην τιμή των 500 € ...
Δεν Προτίμησα το System6 διότι το σύστημα που έχει του ανοιγόμενου σαγονιού Δεν ανοίγει μονοκόμματα αλλά κάνει έλλειψη. Αυτό με απότρεψε γιατι το θεωρώ πιο ευάλωτο αο το να στηρίζεται μόνο σε εναν αξονα. Μέχρι στιγμής πάντως, εδώ και 6 μήνες που έχω το C3 με έχει βγάλει ασπροπρόσωπο !!!

KAS
23-03-2010, 00:58
Έχω το system 6 μισό χρόνο . Δεν ξέρω ποιος τα κατασκευάζει για τη BMW , και βέβαια δεν το έψαξα καθόλου .Για ανοιχτό κράνος είναι αρκετά καλό .Μη φανταστείς όμως ότι δεν έχει θόρυβο .Σε βροχή επίσης δεν είχα πρόβλημα θαμπάδας από την αναπνοή , η οποία διοχετεύεται πολύ καλά προς το κάτω άνοιγμα . Επίσης αρκετά μεγάλη ορατότητα , συγκριτικά πάντα με όσα έχω δοκιμάσει . Όσον αφορά το νούμερο , εάν το φοράς σε καθημερινή βάση , να το πάρεις ένα νούμερο μικρότερο .Θα ανοίξει .Αν το φοράς όμως μόνο για ταξίδια και αυτά είναι λίγα κάθε χρόνο πάρε το νούμερο που σου κάθεται καλύτερα την στιγμή της αγοράς .

EOD-K9
23-03-2010, 08:33
BMW = Schuberth

boxer-1200
23-03-2010, 12:39
Δοκίμασα το system 6 και σε 3 λεπτά με πόνεσαν τα μυνίγγια μου.Φόρεσα το μεγαλύτερο αλλά μου ήταν τέλειο εκείνη τη στιγμη πράγμα που σημαίνει οτι σε λίγο καιρό θα κολυμπάει:(Είμαι και εγω προβληματισμένος με τα νούμερα:cool:

victorakos
23-03-2010, 16:25
Δοκίμασα το system 6 και σε 3 λεπτά με πόνεσαν τα μυνίγγια μου.Φόρεσα το μεγαλύτερο αλλά μου ήταν τέλειο εκείνη τη στιγμη πράγμα που σημαίνει οτι σε λίγο καιρό θα κολυμπάει:(Είμαι και εγω προβληματισμένος με τα νούμερα:cool:

Αυτό ακριβώς το πρόβλημα έχω κι εγώ... Το M με παραπιέζει, ενώ το L κάθεται στο κεφάλι μου σαν να το φοράω εδώ και τρεις μήνες. Βέβαια πάντα επιλέγουμε το μικρότερο, γιατί με το πέρασμα του χρόνου προσαρμόζεται, αλλά αν το παρακάνεις μένεις με ένα άχρηστο κράνος που σε σφίγγει.

Πάντως το δίλημμα παραμένει: Το Systemhelm 6 είναι (μάλλον) ποιοτικότερο με alcantara στο εσωτερικό, πιο χλιδάτο, πιο όμορφο και έχει και το σήμα της BMW. Το ελλειψοειδές άνοιγμα το θεωρώ πλεονέκτημα, γιατί το κράνος έχει λογικό ύψος όταν είναι ανοικτό. Για την αξιοπιστία του δεν πιστεύω να υπάρχει πρόβλημα (σπαστά κράνη με ελλειψοειδές άνοιγμα φοράω εδώ και 10 χρόνια χωρίς να παρουσιαστεί το παραμικρό).

Το C3 είναι πιο αθόρυβο, πιο "επιστημονικά" σχεδιασμένο, συμμαζεμένο στο μέγεθος. Ένα ακόμα σημαντικό πλεονέκτημα για μένα τουλάχιστον είναι ότι με 300€ έχεις το SRC της Schuberth που είναι υπερπλήρες πρόγραμμα επικοινωνίας, με ανώτερα χαρακτηριστικά και καλύτερη τιμή από το αντίστοιχο της BMW.

Μάλλον περισσότερο μπευρδεύτηκα με το παρόν thread...:Απορία::Μπερδεμέν�

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
24-03-2010, 03:22
Το M με παραπιέζει, ενώ το L κάθεται στο κεφάλι μου σαν να το φοράω εδώ και τρεις μήνες. Βέβαια πάντα επιλέγουμε το μικρότερο, γιατί με το πέρασμα του χρόνου προσαρμόζεται, αλλά αν το παρακάνεις μένεις με ένα άχρηστο κράνος που σε σφίγγει.




....όλοι το έχουμε πάθει ..... δυστυχώς .... http://i247.photobucket.com/albums/gg124/ELINADOUR/SMILES-2/CRY-34.gif

athaneco
25-03-2010, 01:19
victorako,ειμαι το πιο καταλληλο ατομο για την ερωτηση σου γιατι τυχαινει να εχω και τα δυο κρανη. Αρχικα ειχα αγορασει το c3 kai αργοτερα πηρα το συστεμ 6. οι πιο σημαντικες διαφορες για εμενα ειναι οι εξης:

το c3 :

α.ειναι κρανος μικροτερου ογκου σε συγκριση με το σ 6 οταν ειναι στην κλειστη θεση.
β. ειναι λιγο πιο φθηνο απο το σ 6 και τωρα ισως ακομα πιο φθηνο τωρα εαν το παρεις απο uk λογω φθηνης ληρας. designerhelmets .com νομιζω το ειχα παρει.
γ. το μεγεθος για να επιλεξεις πρεπει να ειναι ενα νουμερο μικροτερο σε σχεση με αυτο που φορας στο σ 6 , οποτε μην κανεις το λαθος και παρεις το ιδιο γιατι θα κολυμπαει και δεν θα μπορεις να το επιστρεψεις. Εγω πριν το παρω απο την αγγλια το ειχα δοιμασει σε ενα μαγαζι στην αθηνα προσποιουμενος οτι ενδιαφερομουν να το παρω απο εκει.
δ. το μεγαλυτερο μειονεκτημα ειναι οτι οταν ειναι ανοιχτο και πηγαινεις με 80 πχ λογω του οτι εξεχει πολυ νιωθεις απο την αντισταση του αερα το κεφαλι σου να πηγαινει προς τα πισω.
ε. τα εσωτερικα μαξιλαρια του c3 ειναι κατωτερης ποιοτητας σε σχεση με το σ 6.

συσ 6 :

α. πιο ομορφο σε σχεδιασμο
β. πιο ογκωδες ειτε κλειστο ειτε ανοιχτο και με χειροτερη εφαρμογη απο το c3. *(toylaxiston se emena)
γ. οταν ειναι ανοιχτο λογω της ελλειπτικης φορας ανοιγματος δεν εχει αισθητη αντισταση στον αερα και αυτο το θεωρω πολυ σημαντικο. τωρα να οδηγεις με ανοιχτο κρανος με το σ 6 και να πηγαινεις με 150 γινεται ανετα, δεν το προτεινω δε. Με το c3 einai ανυποφορη εμπειρια.
δ. ζελατινες μεσα και εξω και στα δυο κρανη ειναι ολοιδιες.
ε. το σηστημα κλεισιματος ειναι λιγο διαφορετικο απο το c3 . αυτο κλεινει με καποιο ειδος απο γατζακια που μπαινουν σε εσοχες και κανουν κλικ ενω στο c3 ειναι pins τα οποια κουμπωνουν σε καποιυς υποδοχεις.


αφου πηρα το c3 se 59 εμφανηστηκε στην αγορα το σ6 και μου γυαλισε οποτε το πηρα στο ιδιο μεγεθος. μετα απο μερικκς φορες δοκιμης καταλαβα οτι ειχα κανει λαθος στο μεγεθος γιατι μου προκαλουσε εντονη πιεση και πονοκεφαλο και το πηγα πισω για να παρω ενα μεγεθος πιο μεγαλο που αποδειχθηκε καλο. θα σου προτεινα εαν εισαι τυπος που ανοιγει το κρανος πολυ περιστασιακα και το φορας κατα 95% κλειστο πηγαινε για το c3 που νομιζω ειναι καλλιτερο σε εφαρμογη και ασφαλεια (λογω καλλιτερης εφαρμογης). τωρα εαν εισαι σαν εμενα που δεν τρεχω πολυ, και το φορας πιο πολυ ανοιχτο παρε το σ6. παντως και τα δυο ειναι εξαιρετικης ποιοτητας και πολυ ελαφρια κρανη. ελπιζω να σε βοηθησα.;)

athaneco
25-03-2010, 01:46
seimiosi oti sto site pou sou eipa o tipakos kanei epipleon ekptosi ean tou tilefonisis. tote eixa kerdisi 70 euro mazi me ta metaforika.tora den ksero ean simferi

victorakos
25-03-2010, 15:37
Ευχαριστώ όλους όσουν απάντησαν και ιδιαίτερα τον φίλο athaneco που ήταν κατατοπιστικότατος!!! :sm5:

Έχω μόνο δυο-τρεις ερωτήσεις (προς το παρόν :D: ):


Το C3 είναι όπως ξέρουμε από τα πιο αθόρυβα κράνη(στον πλανήτη ίσως...). Το S6 είναι αισθητά πιο θορυβώδες ή η διαφορά είναι αμελητέα;

Όλοι έχουμε διαβάσει τα τεχνικά χαρακτηριστικά και των δυο τύπων κράνους.Επειδή όμως αυτοί προσπαθούν να μας ξεγελάσουν όσον αφορά το βάρος, καθώς δεν αναφέρονται σε συγκεκριμένο μέγεθος και στο συγκεκριμένο προαιρετικό εξοπλισμό,αλλά παίρνουν πάντα το μέγεθος XXXXS ως αναφορά, μήπως θα μπορούσες να μου πεις ποιο κράνος είναι τελικά ελαφρύτερο(για το ίδιο μέγεθος πάντα);

Και η million dollar question (αν και λίγο αγενής):
Ανεξαρτήτως επιμέρους ιδιαιτεροτήτων και πλεονεκτημάτων(για το ελλειπτικό άνοιγμα και αν οδηγάμε με ανοικτό το κράνος ή όχι), εσύ αν έπρεπε να κρατήσεις μόνο το ένα από τα δυο κράνη, ποιο θα ήταν αυτό;


Ευχαριστώ πολύ την παρέα του forum για τη βοήθεια. :sm8:

Βίκτωρ

athaneco
25-03-2010, 15:55
system 6 θα κρατουσα επειδη ειναι πιο ομορφο και εχει πιο καλης ποιοτητας εσωτερικο.
το c3 νομιζω οτι ερεθιζει το δερμα του προσωπου και εχει λιγο την αισθηση οτι ερχεσαι σε επαφη με τσοχινο-ναιλον υφασμα που εμενα δεν μου αρεσει. σαν βαρος πρεπει να ειναι σχεδον τα ιδια ισως το σ6 λιγο πιο βαρυ, αμελητεα διαφορα ομως. το οτι τα φτιαχνει η ιδια εταιρια ειναι αληθεια αλλα αυτο δεν σημαινει οτι ειναι ιδια, δηλαδη ειναι αλλων προδιαγραφων που τους επεβαλλε η bmw με βασικο κριτιριο την ανεση και το στυλ. απο την αποψη ασφαλειας , η ειναι ιδια η το c3 ειναι λιγο καλλιτερο. η διαφορα θορυβου ειναι επισης αμελητεα.

EOD-K9
25-03-2010, 20:08
system 6!!!

FANISGS
25-03-2010, 20:52
κανενα απο τα δυο.πανακριβα και πολυ βαρια!παρε ενα shoei xr 1100 kai καθαρισες!!!

athaneco
25-03-2010, 21:39
το σοι δεν ειναι σωι και εξαλλου δεν ειναι σπαστο. ο βικτορ θελει σπαστο ειπαμε

vasilisGS
25-03-2010, 21:53
καλησπερα το C3 carbon που ανεφερες Victorako ειναι σπαστο;Αν ναι ξερει καποιος καποιο αλλο carbon κλειστο ομως .Ευχαριστω

victorakos
25-03-2010, 22:24
καλησπερα το C3 carbon που ανεφερες Victorako ειναι σπαστο;Αν ναι ξερει καποιος καποιο αλλο carbon κλειστο ομως .Ευχαριστω

Ναι Βασίλη. Υπάρχει μια ειδική περιορισμένη έκδοση του C3(σπαστό εννοείται) που θα βγει σε 2000 κομμάτια, νομίζω. Είναι carbon και ~100gr ελαφρύτερο από το "απλό" C3.
Τώρα αν αναλογιστείς ότι το απλό C3 είναι ακριβό(~500€), φαντάσου πόσο κάνει το carbon... :yz . Ενδεικτικά αναφέρω ότι το έχω βρει από 750-900 ευρωπαϊκά.

Όντως για σπαστό ενδιαφέρομαι μόνο (κολλήματα είναι αυτά. Τι να κάνουμε...:rolleyes: ).

Ξαναματαευχαριστώ για το ενδιαφέρον. Είστε λεβέντηδες! :sm8:

D_Artagian
25-03-2010, 23:24
Γενικότερα τα schuberth έχουν μια φόρμα όπου δεν κάθεται σε κάθε κεφάλι , οπως τα shoei πχ. Εμενα γινεται ακριβώς το ίδιο και έτσι δυστυχώς δεν μπορώ να φορέσω schuberth.Οταν δοκιμαζουμε κράνος και στα 2-3 λεπτα μας έχει καένι σημαδι στο μέτωπο ή/και πονάνε τα μελίγγια μας ή το κεφάλι πάνω και πίσω τότε δεν μας κάθεται το κέλυφος,οπότε πρέπει να κοιτάξουμε σε ενναλακτική λύση. Εμπειρικά πάντως λέω οτι αν δεν μας πονάει κάτι από τα πιο πάνω,επειδη τα schuberth έχουν αρκετά σφικτό εσωτερικό (το οποίο κάθετε μετά τις 10 ώρες φορέματος) είναι οκ !

taksidiotis
23-05-2010, 12:01
αληθευει οτι το c3 ειναι το μικροτερο κρανος σε ανοιγωμενο?

EOD-K9
25-05-2010, 16:45
oxi
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
..
.
http://www.johnnybenson.com/images/merchandise/Mvc-005f.jpg

:D:D

FOOST
27-05-2010, 10:48
ΠΑΙΔΙΑ ΕΓΩ ΚΑΤΕΛΗΞΑ ΣΤΟ C3 Κ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ.ΠΟΛΥ ΗΣΥΧΟ ΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ ΜΟΥ ΕΚΑΤΣΕ ΤΕΛΕΙΑ.ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ SYSTEM 6 ΑΛΛΑ ΤΟ C3 ΤΟ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΑΝΕΠΙΦΥΛΑΚΤΑ.ΠΗΡΑ 2 ΑΠΟ ΤΟ MOTORAID ΣΤΑ 470ΕΥΡΩ ΕΚΑΣΤΟΣ.Κ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΑ ΜΙΑ ΕΝΣΥΡΜΑΤΗ ΕΝΔΟΕΠΟΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΕ ΠΙΕΖΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ.ΒΕΒΑΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Κ Η ΜΑΝΙΣΙΑ ΕΝΔΟΕΠ.ΑΛΛΑ Κ ΤΑ 300 ΠΕΡΙΠΟΥ ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΕΧΕΙ.... ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ.

evanslam
31-05-2010, 23:49
Φίλε Victorako εχω και εγω το ιδιο δίλημμα με σένα και ακομα δεν εχω αποφασίσει.Σήμερα δοκίμασα και τα 2 και ενω το μεν s6 μου καθόταν πιο άνετα στο ανοιγόκλεισιμο απο το c3 φοβάμαι μήπως στο θέμα θορύβου ειναι πιο πίσω απο το c3

victorakos
27-07-2010, 13:08
Φίλε evanslam, τελικά ύστερα από 8 μήνες έρευνα αγοράς(είμαι αποφασιστικός και γρήγορος ο μπαγάσας!) κατέληξα στο Scuberth C3 πακέτο μαζί με το σύστημα επικοινωνίας SRC σε προσφορά.

Οδηγήθηκα προς το C3, καθότι έκρινα ότι το C3 είναι περισσότερο για ovale πρόσωπα, ενώ το S6 για περισσότερο στρογγυλοπρόσωπους(προσωπική εκτίμηση πάντα).

Κύριος παράγοντας βέβαια ήταν το SRC, που για μένα ήταν ακριβώς ότι έψαχνα: ασύρματη επικοινωνία με κινητά, gps, συνεπιβάτη, συνταξιδιώτη, mp3 και το λουρί της μάνας(radio fm με RDS, αυτόματη αυξομείωση έντασης ανάλογα με τον περιβάλλοντα θόρυβο κ.ά.) και όλα αυτά σε ένα κομψό κολάρο που ενσωματώνεται τέλεια πάνω στο κράνος και πρακτικά δουλεύει, χωρίς καλώδια,εξωτερικές συσκευές και λοιπές πατέντες αμφιβόλου αποτελέσματος.

Το κράνος τώρα είναι καλό,ποιοτικό, ελαφρύ, προσεγμένο μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια,εξαιρετικά μικρών εξωτερικών διαστάσεων, αλλά έχει κάποια σοβαρά μειονεκτήματα εκ των οποίων το σημαντικότερο για μένα είναι το μη ελλειπτικό άνοιγμα. Έτσι σε ανοικτή θέση έχει μεγάλο ύψος, κάτι που καθιστά δύσκολη την οδήγηση με αρκετά km/h.
Ένα άλλο αρκετά σημαντικό μειονέκτημα είναι ότι είναι άσχημο και ανοικτό και κλειστό. Όντας λιτό και απέριττο εξωτερικά και καθαρά σφαρικού σχήματος(γλομποειδές-χωρίς κάποιο "σκέρτσο" και αεροτομή στο πίσω μέρος) φαντάζει φτωχό και δε δικαιολογεί με τίποτα τον τίτλο του πιο ακριβού κράνους στην κατηγορία. Θα έπρεπε να είναι πιο εντυπωσιακό, αλλά φαίνεται οι Γερμανοί κοιτούν την ουσία...

Όσον αφορά τα νούμερα: Το Schuberth το αγοράζεις στο νούμερό σου και το System 6 ίσως(αλλά όχι απαραιτήτως) και ένα νουμεράκι παραπάνω.

Για οποιαδήποτε άλλη ερώτηση ή διευκρίνιση στη διάθεσή σου.

Φιλικά,
Βίκτωρ

Υ.Γ. Χρήσιμο θα ήταν να αναφέρω ότι η Schuberth έχει το mobility program, που κάνεις register online και σε περίπτωση ατυχήματος μέσα σε 3 χρόνια, αγοράζεις νέο κράνος στο 1/3 της αξίας που είχες αγοράσει το αρχικό....

evanslam
27-07-2010, 19:51
Φίλε evanslam, τελικά ύστερα από 8 μήνες έρευνα αγοράς(είμαι αποφασιστικός και γρήγορος ο μπαγάσας!) κατέληξα στο Scuberth C3 πακέτο μαζί με το σύστημα επικοινωνίας SRC σε προσφορά.

Οδηγήθηκα προς το C3, καθότι έκρινα ότι το C3 είναι περισσότερο για ovale πρόσωπα, ενώ το S6 για περισσότερο στρογγυλοπρόσωπους(προσωπική εκτίμηση πάντα).

Κύριος παράγοντας βέβαια ήταν το SRC, που για μένα ήταν ακριβώς ότι έψαχνα: ασύρματη επικοινωνία με κινητά, gps, συνεπιβάτη, συνταξιδιώτη, mp3 και το λουρί της μάνας(radio fm με RDS, αυτόματη αυξομείωση έντασης ανάλογα με τον περιβάλλοντα θόρυβο κ.ά.) και όλα αυτά σε ένα κομψό κολάρο που ενσωματώνεται τέλεια πάνω στο κράνος και πρακτικά δουλεύει, χωρίς καλώδια,εξωτερικές συσκευές και λοιπές πατέντες αμφιβόλου αποτελέσματος.

Το κράνος τώρα είναι καλό,ποιοτικό, ελαφρύ, προσεγμένο μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια,εξαιρετικά μικρών εξωτερικών διαστάσεων, αλλά έχει κάποια σοβαρά μειονεκτήματα εκ των οποίων το σημαντικότερο για μένα είναι το μη ελλειπτικό άνοιγμα. Έτσι σε ανοικτή θέση έχει μεγάλο ύψος, κάτι που καθιστά δύσκολη την οδήγηση με αρκετά km/h.
Ένα άλλο αρκετά σημαντικό μειονέκτημα είναι ότι είναι άσχημο και ανοικτό και κλειστό. Όντας λιτό και απέριττο εξωτερικά και καθαρά σφαρικού σχήματος(γλομποειδές-χωρίς κάποιο "σκέρτσο" και αεροτομή στο πίσω μέρος) φαντάζει φτωχό και δε δικαιολογεί με τίποτα τον τίτλο του πιο ακριβού κράνους στην κατηγορία. Θα έπρεπε να είναι πιο εντυπωσιακό, αλλά φαίνεται οι Γερμανοί κοιτούν την ουσία...

Όσον αφορά τα νούμερα: Το Schuberth το αγοράζεις στο νούμερό σου και το System 6 ίσως(αλλά όχι απαραιτήτως) και ένα νουμεράκι παραπάνω.

Για οποιαδήποτε άλλη ερώτηση ή διευκρίνιση στη διάθεσή σου.

Φιλικά,
Βίκτωρ

Υ.Γ. Χρήσιμο θα ήταν να αναφέρω ότι η Schuberth έχει το mobility program, που κάνεις register online και σε περίπτωση ατυχήματος μέσα σε 3 χρόνια, αγοράζεις νέο κράνος στο 1/3 της αξίας που είχες αγοράσει το αρχικό....
Τελικά πολύ καλά έκανες καθότι και εγώ έκανα την ίδια επιλογή με σενα και δεν το εχω μετανιώσει καθόλου!
BEST Flip-up Helmet ever!!!