D_Artagian
28-03-2010, 22:36
Με τις νέες εξελίξεις στο θέμα των αξεσουάρ νε τρέχουν,είχαμε την ικανότητα να πάρουμε τη νέα ρυθμιζόμενη ζελατίνα της Wunderlich προκειμένου να την εγκαταστήσουμε και να έχουμε την εμπειρία της χρήσης και εγκατάστασης. Γι’αυτό το λόγο γράφω 2-3 πραγματάκια...
http://www.motoraid.eu/shop/images/8110427_12GS_gr.jpg
Καταρχήν χρειαζόμαστε περίπου 1 ώρα με πολύ χαλραούς ρυθμόυς (άρα 1 καφε) , την Πένυ και τον παππού μας ☺ (πολλά γέλια)
http://i175.photobucket.com/albums/w147/jlabro/8110427%20-%20motoraid/tn_pennou_DSC05106_motoraid.jpg
Η ζελατίνα λοιπόν αποτελείται από δύο κομμάτια . το κάτω φιμε κομμάτι που περιέχει και την ίδια βάση στήριξης με αυτή του 1200 ADV. Και ένα κoμμάτι για τον πάνω ρυθμιζόμενο μέρος. Εδώ εχουμε μια ευχάριστή καθώς γιατ ο άνεω μέρος, μας στέλνουν 2 διαφορετικές ζελατίνες..μια ψηλή και μια χαμηλή ! Στις φωτό της εγκατάστασης φαίνεται η ψηλή !
Το όλο concept της ζελατίνας είναι το γεγονός οτι στην χαμηλή βάση είναι η συρμοί για την ρύθμιση του ύψους της άνω ζελατίνας,ενώ παράλληλα,στις βάσεις που στηρίζεται η άνω ζελατίνα,μπορεί και αυτή από μόνη της να ρυθμιστεί σε ύωος +- 7 εκ. (με τις φωτό θα το καταλάβουμε καλύτερα)
Και πάμε σιγά σιγά.. φαίνεται το κάτω μέρος με τη δυνατότητα ρύθμισης ! Σε αυτό το συρμό μετά θα προσαρμοστεί η άνω ζελατίνα.
http://i175.photobucket.com/albums/w147/jlabro/8110427%20-%20motoraid/tn_01DSC05093_motoraid.jpg
http://i175.photobucket.com/albums/w147/jlabro/8110427%20-%20motoraid/tn_01DSC05101_motoraid.jpg
http://i175.photobucket.com/albums/w147/jlabro/8110427%20-%20motoraid/tn_02DSC05095_motoraid.jpg
http://i175.photobucket.com/albums/w147/jlabro/8110427%20-%20motoraid/tn_05DSC05100_motoraid.jpg
Στη ζελατίνα μας δίνονται αυτά τα σινεμπλοκ, προκειμένου να αποροφιθούν οι κραδασμοί
http://i175.photobucket.com/albums/w147/jlabro/8110427%20-%20motoraid/tn_03DSC05103_motoraid.jpg
http://i175.photobucket.com/albums/w147/jlabro/8110427%20-%20motoraid/tn_04DSC05105_motoraid.jpg
Μετά περνάμε τις συνδέσεις που προσαρμόζονται στους συρμούς και κρατάνε τη ζελατίνα πάνω σε αυτούς ! (ο παππούς εκγρίνει , αλλά πάντα λέει τα δικά του για το «φα-μπρίζ» , χαχα )
http://i175.photobucket.com/albums/w147/jlabro/8110427%20-%20motoraid/tn_06DSC05102_motoraid.jpg
http://i175.photobucket.com/albums/w147/jlabro/8110427%20-%20motoraid/tn_06-2DSC05097_motoraid.jpg
http://i175.photobucket.com/albums/w147/jlabro/8110427%20-%20motoraid/tn_07DSC05099_motoraid.jpg
http://i175.photobucket.com/albums/w147/jlabro/8110427%20-%20motoraid/tn_10DSC05098_motoraid.jpg
Η διαδικασία της εγκατάστασης της ολοκληρωμένης ζελατίνας δεν είναι κάτι ιδιαίτερο,απλά θέλει ηρεμία και προγραμματισμό για να περάσουν οι βίδες στα σωστά σημεία,ενώ στην τελευταία φωτό φαίνεται και η χαμηλή ζελατίνα .
Η ζελατίνα ασφαλίζει στη θέση της από τους δύο αντάπτορες που φαίνονται οι οποίοι στρίβοντας τους,"απασφαλίζουν" και ρυθμίζουν το ύψος της εξωτερικής ζελατίνας.
http://i175.photobucket.com/albums/w147/jlabro/8110427%20-%20motoraid/tn_09DSC05109_motoraid.jpg
http://i175.photobucket.com/albums/w147/jlabro/8110427%20-%20motoraid/tn_11DSC05114_motoraid.jpg
http://i175.photobucket.com/albums/w147/jlabro/8110427%20-%20motoraid/tn_12DSC05118_motoraid.jpg
http://i175.photobucket.com/albums/w147/jlabro/8110427%20-%20motoraid/tn_13DSC05119_motoraid.jpg
Το αποτέλεσμα οπτικό είναι κάτι υποκειμένικό,αλλά στο δρόμο σε μια μικρή δοκιμή σήμερα , περίπου 250 χλμ ήταν εξαιρετικό απο θέμα κάλυψης χωρίς να είναι στην ψηλή θέση,ενώ και η στιβατότητά της είναι κάτι που φαίνεται (κατα την προσωπική μου άποψη). Και με βάση τη διπλή ρύθμιση που προσφέρει , είναι κάτι που λογικά θα καλύψει όλες τις ανάγκες !
Αυτάάάάάά για την ώρα...η ζελατίνα είναι της Wunderlich , προτεινόμενη τιμή Γερμανίας 249,00 ευρώ με κωδικό 8110427
http://www.motoraid.eu/shop/images/8110427_12GS_gr.jpg
Καταρχήν χρειαζόμαστε περίπου 1 ώρα με πολύ χαλραούς ρυθμόυς (άρα 1 καφε) , την Πένυ και τον παππού μας ☺ (πολλά γέλια)
http://i175.photobucket.com/albums/w147/jlabro/8110427%20-%20motoraid/tn_pennou_DSC05106_motoraid.jpg
Η ζελατίνα λοιπόν αποτελείται από δύο κομμάτια . το κάτω φιμε κομμάτι που περιέχει και την ίδια βάση στήριξης με αυτή του 1200 ADV. Και ένα κoμμάτι για τον πάνω ρυθμιζόμενο μέρος. Εδώ εχουμε μια ευχάριστή καθώς γιατ ο άνεω μέρος, μας στέλνουν 2 διαφορετικές ζελατίνες..μια ψηλή και μια χαμηλή ! Στις φωτό της εγκατάστασης φαίνεται η ψηλή !
Το όλο concept της ζελατίνας είναι το γεγονός οτι στην χαμηλή βάση είναι η συρμοί για την ρύθμιση του ύψους της άνω ζελατίνας,ενώ παράλληλα,στις βάσεις που στηρίζεται η άνω ζελατίνα,μπορεί και αυτή από μόνη της να ρυθμιστεί σε ύωος +- 7 εκ. (με τις φωτό θα το καταλάβουμε καλύτερα)
Και πάμε σιγά σιγά.. φαίνεται το κάτω μέρος με τη δυνατότητα ρύθμισης ! Σε αυτό το συρμό μετά θα προσαρμοστεί η άνω ζελατίνα.
http://i175.photobucket.com/albums/w147/jlabro/8110427%20-%20motoraid/tn_01DSC05093_motoraid.jpg
http://i175.photobucket.com/albums/w147/jlabro/8110427%20-%20motoraid/tn_01DSC05101_motoraid.jpg
http://i175.photobucket.com/albums/w147/jlabro/8110427%20-%20motoraid/tn_02DSC05095_motoraid.jpg
http://i175.photobucket.com/albums/w147/jlabro/8110427%20-%20motoraid/tn_05DSC05100_motoraid.jpg
Στη ζελατίνα μας δίνονται αυτά τα σινεμπλοκ, προκειμένου να αποροφιθούν οι κραδασμοί
http://i175.photobucket.com/albums/w147/jlabro/8110427%20-%20motoraid/tn_03DSC05103_motoraid.jpg
http://i175.photobucket.com/albums/w147/jlabro/8110427%20-%20motoraid/tn_04DSC05105_motoraid.jpg
Μετά περνάμε τις συνδέσεις που προσαρμόζονται στους συρμούς και κρατάνε τη ζελατίνα πάνω σε αυτούς ! (ο παππούς εκγρίνει , αλλά πάντα λέει τα δικά του για το «φα-μπρίζ» , χαχα )
http://i175.photobucket.com/albums/w147/jlabro/8110427%20-%20motoraid/tn_06DSC05102_motoraid.jpg
http://i175.photobucket.com/albums/w147/jlabro/8110427%20-%20motoraid/tn_06-2DSC05097_motoraid.jpg
http://i175.photobucket.com/albums/w147/jlabro/8110427%20-%20motoraid/tn_07DSC05099_motoraid.jpg
http://i175.photobucket.com/albums/w147/jlabro/8110427%20-%20motoraid/tn_10DSC05098_motoraid.jpg
Η διαδικασία της εγκατάστασης της ολοκληρωμένης ζελατίνας δεν είναι κάτι ιδιαίτερο,απλά θέλει ηρεμία και προγραμματισμό για να περάσουν οι βίδες στα σωστά σημεία,ενώ στην τελευταία φωτό φαίνεται και η χαμηλή ζελατίνα .
Η ζελατίνα ασφαλίζει στη θέση της από τους δύο αντάπτορες που φαίνονται οι οποίοι στρίβοντας τους,"απασφαλίζουν" και ρυθμίζουν το ύψος της εξωτερικής ζελατίνας.
http://i175.photobucket.com/albums/w147/jlabro/8110427%20-%20motoraid/tn_09DSC05109_motoraid.jpg
http://i175.photobucket.com/albums/w147/jlabro/8110427%20-%20motoraid/tn_11DSC05114_motoraid.jpg
http://i175.photobucket.com/albums/w147/jlabro/8110427%20-%20motoraid/tn_12DSC05118_motoraid.jpg
http://i175.photobucket.com/albums/w147/jlabro/8110427%20-%20motoraid/tn_13DSC05119_motoraid.jpg
Το αποτέλεσμα οπτικό είναι κάτι υποκειμένικό,αλλά στο δρόμο σε μια μικρή δοκιμή σήμερα , περίπου 250 χλμ ήταν εξαιρετικό απο θέμα κάλυψης χωρίς να είναι στην ψηλή θέση,ενώ και η στιβατότητά της είναι κάτι που φαίνεται (κατα την προσωπική μου άποψη). Και με βάση τη διπλή ρύθμιση που προσφέρει , είναι κάτι που λογικά θα καλύψει όλες τις ανάγκες !
Αυτάάάάάά για την ώρα...η ζελατίνα είναι της Wunderlich , προτεινόμενη τιμή Γερμανίας 249,00 ευρώ με κωδικό 8110427