PDA

View Full Version : Αλλαγή ελαστικών σε gs 1150..


kotskofi
09-04-2010, 09:26
Ψάχνοντας στο forum βρήκα αρκετά ενδιαφέροντα στοιχεία περί ελαστικών, εως και συγκριτικά. Θα με ενδιέφερε να ακούσω γνώμες κατόχων 1150, καθώς αυτό είναι πιό βαρύ από το 1200 και διαφοροποιεί την επιλογή εν τέλει. Να σημειωθεί ότι φοράω τα bridgestone battlewing 501/502, το οποία περέλαβα με 7000 χλμ και έφτασαν αισίως τα 16500 χλμ, με ικανοποιητική απόδοση μέχρι τώρα αλλά με κάποια γλυστρίματα τώρα τελευταία. Επίσης, διαφορές tourance με tourance exp;

kotskofi
12-04-2010, 09:29
Κάποιος να βοηθήσει...:D;

vpentza
12-04-2010, 10:06
Τα EXP είναι η "εξέλιξη" του Tourance. Τα φόραγα στο 1150 και είμουν ευχαριστημένος αλλά αν οι εμπειρίες σου είναι καλές από αυτό που ήδη φοράς, προτείνω να παραμείνεις στα ίδια.....
Τα 15.000 χλμ είναι ένα λογικό σημείο που κάθε ελαστικό έχει αρχίσει να γλυστρά, δεν φταίει η μάρκα του ελαστικού....;)

kotskofi
13-04-2010, 15:19
Τα 15.000 χλμ είναι ένα λογικό σημείο που κάθε ελαστικό έχει αρχίσει να γλυστρά, δεν φταίει η μάρκα του ελαστικού....;)

Σίγουρα τα 15000χλμ είναι αρκετά, και δεν έχω την απαίτηση από ένα ελαστικό να αντέξει 30000χλμ, ανέφερα τα γλυστρίματα για να τονίσω ότι έχει φτάσει η ώρα για αντικατάσταση. Κάποιος με προσωπική εμπειρία από Bridgestone και Metzeler;

batman
17-04-2010, 07:33
Ψάχνοντας στο forum βρήκα αρκετά ενδιαφέροντα στοιχεία περί ελαστικών, εως και συγκριτικά. Θα με ενδιέφερε να ακούσω γνώμες κατόχων 1150, καθώς αυτό είναι πιό βαρύ από το 1200 και διαφοροποιεί την επιλογή εν τέλει. Να σημειωθεί ότι φοράω τα bridgestone battlewing 501/502, το οποία περέλαβα με 7000 χλμ και έφτασαν αισίως τα 16500 χλμ, με ικανοποιητική απόδοση μέχρι τώρα αλλά με κάποια γλυστρίματα τώρα τελευταία. Επίσης, διαφορές tourance με tourance exp;
τα tourance τα είχα βάλει 2-3 φορές στο tiger 955 που είχα.και στο bmw 1150gs adv μια φορά,με το που το πήρα,που ήθελε αλλαγή στα ελαστικά.Καλό λάστιχο,αλλά έχει σκληρή λίγο γόμα,οπότε μέχρι να ζεσταθεί,μπορεί να μην έχει τόσο καλό κράτημα στο δρόμο(και με μάλλον λίγο μικρότερη διάρκεια ζωής,αλλά όχι τραγικά).Οταν ζεσταθεί πάλι,είναι απλά απίστευτο για τα μηχανάκια μας.Το exp πάλι,είναι απο την αρχή και κρύο,πολύ καλύτερο,με καλύτερη φόρμα για τη ζάντα,κρατήματα φοβερά,και όταν ζεσταθεί λίγο δε,το πλαγιάζεις στα όριά του και δεν παίρνεις χαμπάρι.Ανάμεσα στα δυο,το exp το συνιστώ ανεπιφύλακτα.Για χωμάτινα,metzeller karoo (radial-t)μικρότερη διάρκεια σε άσφαλτο και χώμα,καλύτερα σε λάσπη και κροκάλα-πέτρα,περισσότεροι κραδασμοι και θόρυβοι στην άσφαλτο,μικρότερο κόστος.continental tkc 80,μεγαλύτερη διάρκεια,καλύτερο κράτημα σε άσφαλτο,αν φαγωθούν λίγο,σε λάσπη θα σε ζορίσουν ίσως,σε κροκάλα θα φαγωθούν πιο πολύ μεγαλύτερο κόστος αγοράς.,σε γενικές γραμμές όμως,αν δεν θέλεις συνέχεια βάλε βγάλε,είναι μάλλον καλύτερη επιλογή,γιατί κινείσαι πολύ ικανοποιητικά στην άσφαλτο για πολύ καιρό.
Αντε καλές βόλτες.Πριν πας για αλλαγή,δες και σχετικά θέματα στο forum για το ποιός έχει τις πιο θετικές κριτικές και καλύτερες τιμές.