PDA

View Full Version : ...συγχρονισμός των κυλίνδρων σε R1200GS!!.. με βοήθεια του Twinmax!


ΙoannisPanagiotidis
29-04-2010, 15:27
(...απο παλιοτερο ποστακι (11/09/2008)...για να υπαρχουν μαζεμενα και εδω!.... :)






:ye33: ...ενας ακομα έλεγχος (...και αναλογος ρυθμισμα) που ο κατασκευαστης προτεινει καθε 10.000 χιλιομετρα (...αλλα εγω περασα τα 20) ειναι αυτος του συγχρονισμού του κινητηρα! Μαζεύοντας πληροφορίες και φυσικα διαβαζοντας .... κατεληξα οτι ειναι αρκετα ωφέλιμο να γινεται αυτος ο ελεγχος μετα απο ρυθμισμα στις βαλβιδες !

....επι της ουσιας παντα με μπερδευε ο όρος "συγχρονισμος των κυλινδρων" οταν το ακουγα και με παρεπεμπτε καπου αλλου αλλα τελικα διαβαζοντας και βαζωντας ολα στο μυαλο μου με την σειρα καταλαβα οτι η ολη εργασια δεν ειναι τιποτα παραπανω απ το να συχρονισεις τις ντιζες του γκαζιου να ανοιγουν απολυτως ταυτοχρονα τις πεταλουδες στους δυο κυλινδρους !...με απλα λογια (...για να το καταλαβει και καποιος που δεν εχει και πολλες γνωσεις για την λειτουργια αυτη)..θα το περιγραψω ως εξης:...γυριζοντας το χερουλι του γκαζιου τραβιεται μια ντιζα που κατεβαινει περιπου μεχρι κατω απ τη σελα ... εκει διακλαδώνεται μεσα σε ενα κουτακι απ το οποιο βγαινουν πλεον 2 ντιζες που καταληγουν στο τροφοδοτικο συστημα του καθε κυλίνδρου ανοιγοντας τον αερα και επιτρεποντας να αρχισει η διαδικασια του ψεκασμου!!!

...για να τελειώνω με τα θεωριτικα θα αναφερω ακομα οτι σε περιπτωση που δεν ειναι απολυτα ταυτοχρονη αυτη η κινηση των 2 ντιζων τοτε συμβαινει ο ενας κυλινδρος να τροφοδοτείτε γρηγοροτερα τραβοντας τον αλλον......χανει ο κινητηρας σε αποδοση και εχουμε γενικως μια σχετικα δυσαρμονική λειτουργια!...για να μπορεσουμε να κανουμε τον ελεγχο αυτο χρειαζομαστε καποιο οργανο για να μετρήσουμε την αναλογη αναρρόφηση του καθε κυλίνδρου!


....υπαρχουν διαφορετικα οργανα/μανομετρα σε μορφη ρολογιων ή ακομα και αυτοσχέδιοι μηχανισμοι (http://www.obairlann.net/reaper/motorcycle/manometer.html) που με την βοηθεια τους μπορουμε να κανουμε αυτες τις μετρήσεις! Εγω προμηθεύτηκα απο καιρο τωρα ενα αντίστοιχο οργανο το Twinmax που ενδεικνετε για τον συχρονισμο σε Boxer κινητήρες με ευκολια και αρκετη ακρίβεια!

...

....κινητρας σβηστός και ξεκιναω βγαζοντας τις λαστιχενιες μικρες μαυρες ταπες που κλείνουν τις ειδικες βαλβιδες (...που βρισκονται πανω στο ψεκασμο για αυτη τη δουλια




http://1.bp.blogspot.com/-BWd4KHUHwsI/UOhlhYAtAGI/AAAAAAAAAro/FPUgjR7tJGI/s1600/2657944190101635583S200x200Q85.jpg (http://4.bp.blogspot.com/-mPhyF_J3UTk/UOhleOA2GVI/AAAAAAAAAqo/1TxLTv5zEIg/s1600/2302598640101635583S200x200Q85.jpg) http://3.bp.blogspot.com/-XihiQzQSGhs/UOhlcnO0shI/AAAAAAAAAqM/EAQ36_2VGeI/s1600/2024094660101635583S200x200Q85.jpg http://1.bp.blogspot.com/-V0ih9UwWT2k/UOhldC7STvI/AAAAAAAAAqY/660PoFw3rhY/s1600/2119093430101635583S200x200Q85.jpg (http://1.bp.blogspot.com/-V0ih9UwWT2k/UOhldC7STvI/AAAAAAAAAqY/660PoFw3rhY/s1600/2119093430101635583S200x200Q85.jpg)

http://4.bp.blogspot.com/-H0k5RWi4gm0/UOhliXbT1WI/AAAAAAAAArs/ZAfn02yn6_s/s1600/2704762110101635583S200x200Q85.jpg (http://4.bp.blogspot.com/-H0k5RWi4gm0/UOhliXbT1WI/AAAAAAAAArs/ZAfn02yn6_s/s1600/2704762110101635583S200x200Q85.jpg) http://4.bp.blogspot.com/-mPhyF_J3UTk/UOhleOA2GVI/AAAAAAAAAqo/1TxLTv5zEIg/s1600/2302598640101635583S200x200Q85.jpg




Τοποθετώ με τους λαστιχενιους ανταπτορες τις δυο ακρες απ τους σωληνες του Twinmax και το συτημα μετρησης ειναι κιολας τοποθετημενο!



http://4.bp.blogspot.com/-n1wrwlASagA/UOhlh-R7ueI/AAAAAAAAArw/IPZIgZq4s7E/s1600/2683875430101635583S500x500Q85.jpg (http://4.bp.blogspot.com/-n1wrwlASagA/UOhlh-R7ueI/AAAAAAAAArw/IPZIgZq4s7E/s1600/2683875430101635583S500x500Q85.jpg)






1}...αναβω το Twinmax! 2}...γυριζω τον δεξι ποτενσιόμετρο της "ευαισθησίας"(sensitivity) στο "max"! 3}...και με το αριστερο ποτενσιομετρο "zero" μηδενίζω τον δεικτη του οργανου! 4}....και αφου μηδενισω ,επαναφερω την ευαισθησία στο "min"!
Σε αυτο το σημειο εχω ρυθμισει και το οργανο προς μετρηση!



1}......http://3.bp.blogspot.com/-85uY9pycUkQ/UOhljZtMSBI/AAAAAAAAAr8/fu-hWW9KuG4/s1600/2853146680101635583S200x200Q85.jpg2}...........http://4.bp.blogspot.com/-VTDxvA6754k/UOhldUd4UkI/AAAAAAAAAqg/OSdIq0eElfA/s1600/2165628500101635583S200x200Q85.jpg (http://4.bp.blogspot.com/-VTDxvA6754k/UOhldUd4UkI/AAAAAAAAAqg/OSdIq0eElfA/s1600/2165628500101635583S200x200Q85.jpg)


3}...........http://3.bp.blogspot.com/-T09h9UjGkjo/UOhle9obG6I/AAAAAAAAAq4/rHPjtVC96UI/s1600/2396349640101635583S200x200Q85.jpg4}...........http://1.bp.blogspot.com/-t14SOs5s2Lo/UOhlkBxJnGI/AAAAAAAAAsU/EaYMgZIXb3M/s1600/2931400590101635583S200x200Q85.jpg (http://1.bp.blogspot.com/-t14SOs5s2Lo/UOhlkBxJnGI/AAAAAAAAAsU/EaYMgZIXb3M/s1600/2931400590101635583S200x200Q85.jpg)






1}....αναβω τον κινητηρα ! 2}...και αν δεν εχω καποιον να με βοηθησει ρυθμιζω το γκαζι με την βοηθεια του Tempomat Cruise Control ! 3}...γυρω στις 4 χιλιαδες στροφες! 4}...και γυρναω σιγα-σιγα το δεξι της ευαισθησίας προς το max για να μεγαλωσω την ενδειξη του οργάνου!



1}...........http://4.bp.blogspot.com/-VbmwIOveoc4/UOhlgYHpXFI/AAAAAAAAArM/9rTHQqLTlMM/s1600/2573664280101635583S200x200Q85.jpg (http://4.bp.blogspot.com/-VbmwIOveoc4/UOhlgYHpXFI/AAAAAAAAArM/9rTHQqLTlMM/s1600/2573664280101635583S200x200Q85.jpg)2}...........http://4.bp.blogspot.com/-z2kLQ5_3dsk/UOhlgDImFHI/AAAAAAAAArU/u_2CX1MCzoM/s1600/2557333500101635583S200x200Q85.jpg (http://4.bp.blogspot.com/-z2kLQ5_3dsk/UOhlgDImFHI/AAAAAAAAArU/u_2CX1MCzoM/s1600/2557333500101635583S200x200Q85.jpg)




3}...........http://3.bp.blogspot.com/-P5NA1TbN0Kc/UOhleT5dl2I/AAAAAAAAAqw/C5C4LoqnCpI/s1600/2352901210101635583S200x200Q85.jpg 4}...........http://3.bp.blogspot.com/-5PpeNpFK8eE/UOhlfK0qz0I/AAAAAAAAAq8/htqnSSoWG4Y/s1600/2474479380101635583S200x200Q85.jpg (http://3.bp.blogspot.com/-5PpeNpFK8eE/UOhlfK0qz0I/AAAAAAAAAq8/htqnSSoWG4Y/s1600/2474479380101635583S200x200Q85.jpg)





....και ιδού το αποτελεσμα !!...ο δεξής κυλινδρος (...οπως κάθομαι πανω στη μηχανη)τραβαει περισσοτερο αερα , τραβώντας τον δεικτη του Twinmax κατα 1,8 μοναδες της κλιμακας του προς τα δεξια!



http://1.bp.blogspot.com/-s6Bp_zRy4cA/UOhlglSKs9I/AAAAAAAAArg/b0Y8V6GWtH0/s1600/2598766590101635583S500x500Q85.jpg (http://1.bp.blogspot.com/-s6Bp_zRy4cA/UOhlglSKs9I/AAAAAAAAArg/b0Y8V6GWtH0/s1600/2598766590101635583S500x500Q85.jpg)





...τωρα αρχιζει η φαση της ρυθμισης που απαιτει και καποια προσοχη !!!...λοιπον προσοχη η μονη ρυθμιση που μπορει να γινει στο R1200GS λογο της ιδιαιτερότητας του οτι το ρελαντι ρυθμιζεται με ενα servo-μηχανισμο αυτοματα ειναι μονο η ρυθμιση της ντιζας!....δηλαδη αυτη που δειχνω με το δαχτυλο!



http://3.bp.blogspot.com/-PLHOX7wkrlQ/UOhlc6wONuI/AAAAAAAAAqU/huesz9dpe2M/s1600/2020090110101635583S425x425Q85.jpg (http://3.bp.blogspot.com/-PLHOX7wkrlQ/UOhlc6wONuI/AAAAAAAAAqU/huesz9dpe2M/s1600/2020090110101635583S425x425Q85.jpg)






...απαγορευεται αυστηρα να πειράξεις τις ρυθμισεις του ψεκασμου !!!....αυτες ειναι ρυθμισμενες απ τη μαμα και δεν ειναι για τα χερια μας!

....το λοιπον 2 δεκαρακια γερμανικα κλειδια στο χερι και "βουρ στο ψητο!" ...επεμβαίνουμε μονο στο δεξι κυλινδρο και αφου προσεχτικα λασκάρουμε την κατω 10αρα που κραταει κοντρα και βαλουμε το Twinmax μπροστα μας για να μπορουμε να ελέγχουμε, ..... διορθώνουμε!....... γυριζουμε το πανω 10αρι παξιμάδι παρακολουθοντας την βελονα του Τwinmax μεχρι να μηδενισει!!!!

.http://3.bp.blogspot.com/--xResp-qDcs/UOhlfkl-EOI/AAAAAAAAArE/VDuDbLxhWpk/s1600/2511905290101635583S200x200Q85.jpg (http://3.bp.blogspot.com/--xResp-qDcs/UOhlfkl-EOI/AAAAAAAAArE/VDuDbLxhWpk/s1600/2511905290101635583S200x200Q85.jpg). http://3.bp.blogspot.com/-LOm0aqnXtts/UOhlctMULRI/AAAAAAAAAqQ/i2uuOJ-K80I/s1600/2024386100101635583S200x200Q85.jpg (http://3.bp.blogspot.com/-LOm0aqnXtts/UOhlctMULRI/AAAAAAAAAqQ/i2uuOJ-K80I/s1600/2024386100101635583S200x200Q85.jpg)



....μηδενισε !!!...εδω ειμαστε!!!!


http://3.bp.blogspot.com/-eLX6wHd4N4Y/UOhlkLwHNSI/AAAAAAAAAsM/kYwgmvf5aAI/s1600/2889491020101635583S425x425Q85.jpg (http://3.bp.blogspot.com/-eLX6wHd4N4Y/UOhlkLwHNSI/AAAAAAAAAsM/kYwgmvf5aAI/s1600/2889491020101635583S425x425Q85.jpg)




....κρατωντας την πανω 10αρακι σταθερα προσεχτικα σφιγγουμε την κοντρα !....ΞΑΝΑΕΛΕΓΧΟΥΜΕ!!!....ΞΑΝΑΕΛΕΓΧΟΥΜΕ!!!!!...ΤΕΛΕΙΩΣΑΜΕ!!!!!!!



http://4.bp.blogspot.com/-lGTsVNbz2Ps/UOhldyqMw3I/AAAAAAAAAqk/AJ_8APiM1go/s1600/2233052800101635583S500x500Q85.jpg (http://4.bp.blogspot.com/-lGTsVNbz2Ps/UOhldyqMw3I/AAAAAAAAAqk/AJ_8APiM1go/s1600/2233052800101635583S500x500Q85.jpg)



...........



http://1.bp.blogspot.com/--juHGwzZeMg/UOhljuhSkSI/AAAAAAAAAsc/BOSz_u-97eg/s1600/2882367120101635583S500x500Q85.jpg (http://1.bp.blogspot.com/--juHGwzZeMg/UOhljuhSkSI/AAAAAAAAAsc/BOSz_u-97eg/s1600/2882367120101635583S500x500Q85.jpg)






ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ !............ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!!!!



.........






PS. ...εδω θελω να τονισω οτι η ολη διαδικασια δεν νομιζω οτι ειναι πολυεξοδη να την κανεις με ακομα πιο αξιοπιστα ηλεκτρονικα μεσα στη μαμα BMW ... η διαδικασια που παραθετω παραπανω εχει τον ρολο μονο ισως να βοηθησει καποιον που θα ηθελε να το κανει μονος του!...και απλα μου αρεσει να μοιραζομαι μαζι με τη παρεα οτι μαθαινω και ανακαλύπτω πανω στη μηχανή μου!


PS2. ...καθοτι πολυ ορεξατος αλλα εντελως ερασιτεχνης και οσο ζω μαθαινω ...δεκτη πολυ ευχαριστως καθε υπόδειξη / διορθωση σε οτι εχω γραψει παραπανω..
PS3...ολη η διαδικασια καθοτι την ειχα οργανωσει στο μυαλο μου πολυ καλα πριν ξεκινησω, διαρκισε κατι λιγοτερο απο 5 λεπτα απ τη στιγμη που εβαλα μπρος την μηχανη!...γενικως θελει προσοχη καθοτι αεροελαιοψυκτος ο boxer, να μην ανεβει η θερμοκρασια πολυ ψηλα και κανουμε ζημια!!!...προσοχη!

....

.......μετα απο παράκληση φιλου που με προσωπικο μου ζητησε να του περιγραψω ποσο και ποιο παξιμάδι ρύθμισα καθως και ποιο κύλινδρο απ τους δυο ...παραθέτω και την επόμενη φωτο για να γινω πιο συγκεκριμένος και να συμπληρωσει ακομα περισσοτερο το ποστακι!





....οπως αναφερα στο αρχικο ποστακι ...το οργανο εδειξε παραπανω αναρρόφηση αερα στον δεξι κύλινδρο της ταξης του 1,8 της μοναδας του Twinmax...


...και η επέμβαση μου εγινε επίσης στον δεξι κύλινδρο !..πριν βαλω το χερι μου στα παξιμαδια σημάδεψα με ενα ψιλο κοκκινο ανεξίτηλο μαρκαδόρο τις ρυθμίσεις που ειχε απ τη μαμα (...για να ειμαι και σιγουρος οτι σε περιπτωση που κανω καμια "ξερη" να μπορεσω να βαλω ξανα τις αρχικες ρυθμισεις) και μετα την ρυθμιση μου, τράβηξα και μια ψιλή μπλε στο παξιμάδι για τη νεα θεση που εδειχνε το οργανο οτι υπηρχε η απόλυτη, παράλληλη αναρρόφηση και στους 2 κυλίνδρους!



...το κατω παξιμαδι ηταν η κοντρα ....και το πανω της ρύθμισης αυτο που γυρισα με τα δαχτυλα μου προς τα δεξια γυρω στα 4 με 5 χιλιοστα !...η αποσταση φαινεται στη φωτογραφια !!!


...ελπιζω να βοηθησα λιγο παραπανω!!! .
:ye02:

ΙoannisPanagiotidis
29-04-2010, 15:30
...

ΙoannisPanagiotidis
29-04-2010, 15:33
http://www.mybike.gr/style_emoticons/default/meeting.gif ...μετα απο παράκληση φιλου που με προσωπικο μου ζητησε να του περιγραψω ποσο και ποιο παξιμάδι ρύθμισα καθως και ποιο κύλινδρο απ τους δυο ...παραθέτω και την επόμενη φωτο για να γινω πιο συγκεκριμένος και να συμπληρωσει ακομα περισσοτερο το ποστακι!

http://inlinethumb46.webshots.com/38381/2115575790101635583S500x500Q85.jpg (http://good-times.webshots.com/photo/2115575790101635583qdwUwZ)



....οπως αναφερα στο αρχικο ποστακι ...το οργανο εδειξε παραπανω αναρρόφηση αερα στον δεξι κύλινδρο της ταξης του 1,8 της μοναδας του Twinmax...


...και η επέμβαση μου εγινε επίσης στον δεξι κύλινδρο !..πριν βαλω το χερι μου στα παξιμαδια σημάδεψα με ενα ψιλο κοκκινο ανεξίτηλο μαρκαδόρο τις ρυθμίσεις που ειχε απ τη μαμα (...για να ειμαι και σιγουρος οτι σε περιπτωση που κανω καμια "ξερη" να μπορεσω να βαλω ξανα τις αρχικες ρυθμισεις) και μετα την ρυθμιση μου, τράβηξα και μια ψιλή μπλε στο παξιμάδι για τη νεα θεση που εδειχνε το οργανο οτι υπηρχε η απόλυτη, παράλληλη αναρρόφηση και στους 2 κυλίνδρους!

http://inlinethumb35.webshots.com/5922/2482767370101635583S425x425Q85.jpg (http://good-times.webshots.com/photo/2482767370101635583yTlfuP)

...το κατω παξιμαδι ηταν η κοντρα ....και το πανω της ρύθμισης αυτο που γυρισα με τα δαχτυλα μου προς τα δεξια γυρω στα 4 με 5 χιλιοστα !...η αποσταση φαινεται στη φωτογραφια !!!


...ελπιζω να βοηθησα λιγο παραπανω!!! http://www.mybike.gr/style_emoticons/default/_thumbsup.gif

siraxanz
29-04-2010, 15:55
"Εγραψες" πάλι, πολύ ωραία παρουσίαση, μπράβο Γιάννης:sm5:

tasosktm
29-04-2010, 21:15
πολυ καλη δουλεια
:sm8:

ευχαριστουμε πολυ

gemara
29-04-2010, 23:41
Σούπερ κι αυτό!

Αλλά Γιάννη, επειδή μεγαλώνουμε και τα γόνατα θα τα χρειαστείς για καμμιά 70αριά χρόνια ακόμη, καιρός να σκέφτεσαι και αυτό, :)

http://www.woodworkforums.com/attachments/f65/74431d1212144481-bike-lift-plans-hoist3.jpg

ΙoannisPanagiotidis
29-04-2010, 23:45
...πολυ το θελω φιλε !...αλλα οταν αξιωθούμε καποτε και αποκτήσουμε λιγο παραπανω χωρο! ... ονειρα ειναι η τροφη του ανθρωπου!:)

..ενα ομορφο ευρύχωρο γκαραζακι λεμε...μια τεραστια τάβλα με εργαλεια...καναπεδακι για να αραζουμε με τη παρεα ...ενα ψυγειακι με παγωμενες μπυρες ...και αλλα τετοια ξερεις.....:sm7:

syan
30-04-2010, 02:20
Εύγε Γιάννη,...όπως πάντα κατατοπιστικότατος...Ευχαριστούμε για τον χρόνο σου!!

friend2
09-05-2010, 12:45
Αν και δύσκολο να το ξεκινήσω μόνος μου, είναι κατατοπιστικότατο!!!!!!!!!!!

EOD-K9
09-05-2010, 20:24
Γιάννη μου όπως πάντα

:sm5::sm5:

EOD-K9
09-05-2010, 20:25
Σούπερ κι αυτό!

Αλλά Γιάννη, επειδή μεγαλώνουμε και τα γόνατα θα τα χρειαστείς για καμμιά 70αριά χρόνια ακόμη, καιρός να σκέφτεσαι και αυτό, :)

http://www.woodworkforums.com/attachments/f65/74431d1212144481-bike-lift-plans-hoist3.jpg



:yz:yz:yz



δεν έχω τα λεφτά της διατροφής

Gazi
15-05-2010, 23:42
Κορυφαίο.....Μπράβο σου!!!Σε ευχαριστούμε!!!

gandreas
16-05-2010, 15:29
Μερικές φορές θα έδειχνα περισσότερη εμπιστοσύνη σε ένα ερασιτέχνη με μεράκι παρά σε ένα επαγγελματία που δουλεύει στο φτερό. π.χ. έχεις δει κάποιος επαγγελματία να δουλεύει με δυναμόκλειδο!!!:( Εγώ όσους έχω ρωτήσει μου λένε τι να το κάνω με τόσες βίδες που έχω σφίξει!!!
Άρα θα σε προτιμήσω ;):sm4:

skippybi
16-05-2010, 16:05
ωραιότατος!!!;)

sotaris
23-08-2010, 13:02
Αψογος...Ευχαριστουμε για την κατατοπιστικη κ λεπτομερη παρουσιαση

:sm8::sm8::sm8:

που μπορουμε να βρουμε το twinmax? :confused: :confused: :confused:

MARK
23-08-2010, 13:04
:sm8:

sotaris
23-08-2010, 13:40
Ξαναβλεποντας τις φοτο εχω ακομη μια ερωτηση.
Χρησιμοποιώντας ενα μανομετρο τι υποπιεση πρεπει να μετραμε σε καθε "κυλυνδρο",ποσα br ή atm δηλαδη σε καθε ενδειξη του μανομετρου για την καλυτερη λειτουργεια του κινητήρα ?:confused:
Οπως καταλαβατε πονηρα σκεπτομενος μπορουμε να φτιαξουμε το δικο μας "διπλομεγαλο" (twinmax):sm7::sm7::sm7:

manosamos
23-08-2010, 13:45
Ξαναβλεποντας τις φοτο εχω ακομη μια ερωτηση.
Χρησιμοποιώντας ενα μανομετρο τι υποπιεση πρεπει να μετραμε σε καθε "κυλυνδρο",ποσα br ή atm δηλαδη σε καθε ενδειξη του μανομετρου για την καλυτερη λειτουργεια του κινητήρα ?:confused:
Οπως καταλαβατε πονηρα σκεπτομενος μπορουμε να φτιαξουμε το δικο μας "διπλομεγαλο" (twinmax):sm7::sm7::sm7:
Το θεμα ειναι να δουλευουν συγχρωνισμενα οι κυλυνδροι και αυτο κανει το οργανο.
Τωρα αν σε ενδιαφερει στα πόσα δουλευει η υποπιεση,παρε 2 αναλογικα οργανα υποπιεσης vaquum και δες το
Μην ξεχασω να συγχαρω τον Γιαννη,για την λεπτομερη και κατατοπιστικη δουλεια του.Μπραβο Γιαννη

ΙoannisPanagiotidis
23-08-2010, 14:13
...που μπορουμε να βρουμε το twinmax? :confused: :confused: :confused:

....φιλε μου εχει πολλα ιντερνετομαγαζα που με μερικα κλικς ...το περιμενεις ταχυδρομικα!...δεν γνωριζω αν το χει καποιο μαγαζι εν Ελλαδι!
...δωσε απλα Twinmax στο Google...


Ξαναβλεποντας τις φοτο εχω ακομη μια ερωτηση.
Χρησιμοποιώντας ενα μανομετρο τι υποπιεση πρεπει να μετραμε σε καθε "κύλινδρο",ποσα br ή atm δηλαδη σε καθε ενδειξη του μανομετρου για την καλυτερη λειτουργεια του κινητήρα ?:confused:
Οπως καταλαβατε πονηρα σκεπτομενος μπορουμε να φτιαξουμε το δικο μας "διπλομεγαλο" (twinmax):sm7::sm7::sm7:


....φιλε οντως μπορεί καποιος πολυ ευκολα να κατασκευάσει κατι παρόμοιο με σωλήνες .... αλλα δεν εχει να κανει με ποσα ειναι τα μπαρ ή οι ατμόσφαιρες ...απλα πρεπει και οι 2 κύλινδροι να εχουν την ιδια αναρρόφηση.


...αυτο (http://www.obairlann.net/reaper/motorcycle/manometer.html) το τσεκαρες!

ΙoannisPanagiotidis
23-08-2010, 14:14
Το θεμα ειναι να δουλευουν συγχρωνισμενα οι κυλυνδροι και αυτο κανει το οργανο.

...ετσι!http://www.gsforum.gr/images/icons/icon14.gif

sotaris
23-08-2010, 15:08
Ευχαριστω Γιαννη

:sm4::sm4::sm4:

manro
04-09-2010, 14:43
Να ήσουν λίγο πιο κοντά να το κάναμε μαζί:o:o:o