PDA

View Full Version : ...αλλαγή λαδακι/φιλτρο σε R1200GS


ΙoannisPanagiotidis
29-04-2010, 15:57
(...απο παλιοτερο ποστακι (26/07/2008)...για να υπαρχουν μαζεμενα και εδω!.... :)


...κοντευοντας να συμπληρωσει παλι η 10αρα ...ηρθε παλι η ωρα να αναγεμίσω με φρεσκο λαδακι τα σωθικά του κινητήρα!...καλο λαδακι (απλο ορυκτέλαιο 20w50) το αναλογο φιλτρακι, 2-3 καρυδάκια, ενα δυναμοκλειδο, μερικα εργαλεια και ..."βουρ στο πατσά"!

http://3.bp.blogspot.com/-quPyyTmjPWg/UOglJouUVsI/AAAAAAAAAPQ/9_blviQUyrA/s400/2246340790101635583S500x500Q85.jpg (http://3.bp.blogspot.com/-quPyyTmjPWg/UOglJouUVsI/AAAAAAAAAPQ/9_blviQUyrA/s1600/2246340790101635583S500x500Q85.jpg)


...η μηχανή στον ορθοστάτη και για κανα 5λεπτο στο ρελαντι να ζεσταθουν τα λαδια και να τα δουλεψει η τρόμπα!


http://4.bp.blogspot.com/-wjxGgR0La4w/UOglIj8XDZI/AAAAAAAAAPA/JrT-0NrB0-s/s1600/2135079960101635583S200x200Q85.jpg (http://4.bp.blogspot.com/-wjxGgR0La4w/UOglIj8XDZI/AAAAAAAAAPA/JrT-0NrB0-s/s1600/2135079960101635583S200x200Q85.jpg)... (http://4.bp.blogspot.com/-jzRTTi4D6es/UOglHqHjjBI/AAAAAAAAAO0/9-9QHWm4Uqs/s1600/2067501500101635583S200x200Q85.jpg)http://4.bp.blogspot.com/-jzRTTi4D6es/UOglHqHjjBI/AAAAAAAAAO0/9-9QHWm4Uqs/s1600/2067501500101635583S200x200Q85.jpg (http://4.bp.blogspot.com/-jzRTTi4D6es/UOglHqHjjBI/AAAAAAAAAO0/9-9QHWm4Uqs/s1600/2067501500101635583S200x200Q85.jpg)


...ξεκιναμε λοιπον ξεβιδώνοντας τις τρεις 13αρες και την μια 10αρα βιδα που κραταν το προστατευτικό του κινητήρα !


...εδω είμαστε!.... φτάσαμε !!!!


http://4.bp.blogspot.com/-OgB-kb-Z4aw/UOglK69GtcI/AAAAAAAAAP4/b9aGMxiqUcI/s400/2412053690101635583S500x500Q85.jpg (http://4.bp.blogspot.com/-OgB-kb-Z4aw/UOglK69GtcI/AAAAAAAAAP4/b9aGMxiqUcI/s1600/2412053690101635583S500x500Q85.jpg)


http://2.bp.blogspot.com/-Is72i0lEVDg/UOglIJ8TThI/AAAAAAAAAO8/m2fH47TGyOQ/s1600/2131937440101635583S200x200Q85.jpg (http://2.bp.blogspot.com/-Is72i0lEVDg/UOglIJ8TThI/AAAAAAAAAO8/m2fH47TGyOQ/s1600/2131937440101635583S200x200Q85.jpg) http://2.bp.blogspot.com/-cYH_TqLc7sQ/UOglLO8DxeI/AAAAAAAAAPw/MxX5AHGDNH4/s1600/2435537880101635583S200x200Q85.jpg (http://2.bp.blogspot.com/-cYH_TqLc7sQ/UOglLO8DxeI/AAAAAAAAAPw/MxX5AHGDNH4/s1600/2435537880101635583S200x200Q85.jpg)






...ξεβιδώνουμε την τάπα εισαγωγής των λαδιών πανω στο δεξί κύλινδρο .....και σπρώχνουμε ενα δοχειο συλλογής των παλιων λαδιων κατω απ τη μοτοσυκλετα! Στη συνεχεια με ενα 8αρη απλο εξαγωνικό καρυδακι( M16 x 1,5) ή ενα τορξ Τ50 και περίσσια προσοχη (..γιατι τα λαδια ακομα καίνε !) βγαζουμε την ταπα του λαδιου !




http://4.bp.blogspot.com/-pCjUVUjlU3c/UOglLxxGxAI/AAAAAAAAAQA/tprW7x4XAzE/s1600/2521723260101635583S200x200Q85.jpg http://4.bp.blogspot.com/-Jnjv42TmVTU/UOglOTXT07I/AAAAAAAAAQg/SvnCRMEiwxw/s1600/2849546080101635583S200x200Q85.jpg (http://4.bp.blogspot.com/-Jnjv42TmVTU/UOglOTXT07I/AAAAAAAAAQg/SvnCRMEiwxw/s1600/2849546080101635583S200x200Q85.jpg)




http://3.bp.blogspot.com/-OcBBMdwx2eM/UOglI2WyhzI/AAAAAAAAAPE/OC7ZgMUBzNc/s400/2217019770101635583S425x425Q85.jpg (http://3.bp.blogspot.com/-OcBBMdwx2eM/UOglI2WyhzI/AAAAAAAAAPE/OC7ZgMUBzNc/s1600/2217019770101635583S425x425Q85.jpg)






...αφηνουμε το "μελαχρινο" λαδακι να στραγγίσει και με ενα φιλτροκλειδο ξεβιδωνουμε και το φιλτρο λαδιου , παλι με προσοχη, γιατι περιέχει αρκετο καυτο λαδι μαζι με τα τελευταια υπολείμματα!


http://3.bp.blogspot.com/-MHzOdGhNPmg/UOglOFfoH0I/AAAAAAAAAQw/RtvcBkjl8Qo/s1600/2795634740101635583S200x200Q85.jpg (http://3.bp.blogspot.com/-MHzOdGhNPmg/UOglOFfoH0I/AAAAAAAAAQw/RtvcBkjl8Qo/s1600/2795634740101635583S200x200Q85.jpg)... (http://4.bp.blogspot.com/-DUbsBWoBsaQ/UOglJ3Z38sI/AAAAAAAAAPU/O5tsJWG0yU0/s1600/2252300610101635583S200x200Q85.jpg)http://4.bp.blogspot.com/-DUbsBWoBsaQ/UOglJ3Z38sI/AAAAAAAAAPU/O5tsJWG0yU0/s1600/2252300610101635583S200x200Q85.jpg (http://4.bp.blogspot.com/-DUbsBWoBsaQ/UOglJ3Z38sI/AAAAAAAAAPU/O5tsJWG0yU0/s1600/2252300610101635583S200x200Q85.jpg)


...υπομονετικα περιμενουμε την "απόσταξη" και στο ενδιαμεσο πασαλείφουμε με φρεσκο λαδακι την λαστιχενια φλατσα του νεου φιλτρο και καθαρισουμε την ταπα του λαδιου με την φλατσουλα της !


http://3.bp.blogspot.com/-WHinV6a4wMQ/UOglOCDug_I/AAAAAAAAAQk/zRCPk96gGns/s1600/2838946520101635583S200x200Q85.jpg (http://3.bp.blogspot.com/-WHinV6a4wMQ/UOglOCDug_I/AAAAAAAAAQk/zRCPk96gGns/s1600/2838946520101635583S200x200Q85.jpg),,, (http://1.bp.blogspot.com/-rffltkv0nyE/UOglJ0fVS5I/AAAAAAAAAPY/IYdf6GAAJkc/s1600/2326745820101635583S200x200Q85.jpg)http://1.bp.blogspot.com/-rffltkv0nyE/UOglJ0fVS5I/AAAAAAAAAPY/IYdf6GAAJkc/s1600/2326745820101635583S200x200Q85.jpg (http://1.bp.blogspot.com/-rffltkv0nyE/UOglJ0fVS5I/AAAAAAAAAPY/IYdf6GAAJkc/s1600/2326745820101635583S200x200Q85.jpg)



..... βιδωνουμε με 11 Nm (ή με την δυναμη του χεριου μας) το φρεσκο φιλτρο στη θεση του και με 32 Nm σφίγγουμε την ταπα του λαδιου!


http://1.bp.blogspot.com/-RrDXEXxB6Bk/UOglKTtC9qI/AAAAAAAAAPk/H3fvAM6Ta88/s1600/2375071140101635583S200x200Q85.jpg (http://1.bp.blogspot.com/-RrDXEXxB6Bk/UOglKTtC9qI/AAAAAAAAAPk/H3fvAM6Ta88/s1600/2375071140101635583S200x200Q85.jpg) http://1.bp.blogspot.com/-3oziE8ITMM4/UOglNWRQkrI/AAAAAAAAAQQ/uet8A6ZhAdc/s1600/2769996530101635583S200x200Q85.jpg (http://1.bp.blogspot.com/-3oziE8ITMM4/UOglNWRQkrI/AAAAAAAAAQQ/uet8A6ZhAdc/s1600/2769996530101635583S200x200Q85.jpg)




http://3.bp.blogspot.com/-zhgT5wCPuGg/UOglMTkzaYI/AAAAAAAAAQM/iwtRoCSeYdE/s400/2718036000101635583S425x425Q85.jpg (http://3.bp.blogspot.com/-zhgT5wCPuGg/UOglMTkzaYI/AAAAAAAAAQM/iwtRoCSeYdE/s1600/2718036000101635583S425x425Q85.jpg)





...ξαναβαζουμε το προστατευτικο του κινητηρα ...και ειμαστε έτοιμοι για την αναγόμωση!


http://4.bp.blogspot.com/-UGd1XOoBchk/UOglQOnElOI/AAAAAAAAARA/XMEBwsRKKGs/s1600/2983087080101635583S200x200Q85.jpg (http://4.bp.blogspot.com/-UGd1XOoBchk/UOglQOnElOI/AAAAAAAAARA/XMEBwsRKKGs/s1600/2983087080101635583S200x200Q85.jpg)






...αφηνουμε 3,8 λιτρα περιπου "κοκκινελι" να τρεξει στα σωθικά του μποξερ ...


http://3.bp.blogspot.com/-deq45LkKJsk/UOglPiBJQiI/AAAAAAAAAQ0/IR2KEG0GpzQ/s400/2952195850101635583S425x425Q85.jpg (http://3.bp.blogspot.com/-deq45LkKJsk/UOglPiBJQiI/AAAAAAAAAQ0/IR2KEG0GpzQ/s1600/2952195850101635583S425x425Q85.jpg)


http://2.bp.blogspot.com/-XgYcOwXHL_Q/UOglPtS5pQI/AAAAAAAAAQ4/mLLjVzuizzg/s1600/2970795150101635583S200x200Q85.jpg (http://2.bp.blogspot.com/-XgYcOwXHL_Q/UOglPtS5pQI/AAAAAAAAAQ4/mLLjVzuizzg/s1600/2970795150101635583S200x200Q85.jpg) http://1.bp.blogspot.com/-CqsVikg50y0/UOglHcG2ZHI/AAAAAAAAAOs/kwDQiggVjFs/s1600/2052858620101635583S200x200Q85.jpg (http://1.bp.blogspot.com/-CqsVikg50y0/UOglHcG2ZHI/AAAAAAAAAOs/kwDQiggVjFs/s1600/2052858620101635583S200x200Q85.jpg) http://3.bp.blogspot.com/-A0UtOoxpiaE/UOglM7PLFzI/AAAAAAAAAQU/ouhiyd1DKqo/s1600/2723271410101635583S200x200Q85.jpg (http://3.bp.blogspot.com/-A0UtOoxpiaE/UOglM7PLFzI/AAAAAAAAAQU/ouhiyd1DKqo/s1600/2723271410101635583S200x200Q85.jpg)






...βιδώνουμε την ταπα της εισαγωγής των λαδιών με την φλατζουλα της .....και ελέγχουμε το ματακι !!!


......ΟΛΑ ΚΑΛΑ!!!!


http://4.bp.blogspot.com/-VdVZYraXYsE/UOglH4WHL7I/AAAAAAAAAOw/y3gpdLsFJwA/s400/2041466920101635583S500x500Q85.jpg (http://4.bp.blogspot.com/-VdVZYraXYsE/UOglH4WHL7I/AAAAAAAAAOw/y3gpdLsFJwA/s1600/2041466920101635583S500x500Q85.jpg)






....τα παλια λαδια ανα χειρας προς ανακύκλωση και ειμαστε έτοιμοι!


http://www.mybike.gr/style_emoticons/default/_rock-on.gif ....καλα χιλιομετρα να μου βγαλουνε!!!!




*... ενα μεγαλο ευχαριστω στη μικρη μου κορη που με βοηθησε με τις φωτογραφιες!! http://www.mybike.gr/style_emoticons/default/biggrin.gif

ΙoannisPanagiotidis
29-04-2010, 15:57
.....

sakis656
29-04-2010, 16:01
Καλά ο τύπος έχει κάνει το γκαράζ του ένα μικρό συνεργείο, τα κάνει όλα και συμφαίρει :D

ace_gln
29-04-2010, 16:04
ωραιος ... μια χαρα και αψογη παρουσιαση ... εισαι μeρακλης και bravo sou

kostas_366
29-04-2010, 16:05
Γιάννη... σε-ωραίος :)

jarhead
29-04-2010, 16:09
Mania fysika ego meta amerikanakia poy symbouleoun na topotheteite to filtro idi gemato...boitaei lene....:confused:

ΙoannisPanagiotidis
29-04-2010, 16:17
Mania fysika ego meta amerikanakia poy symbouleoun na topotheteite to filtro idi gemato...boitaei lene....:confused:

:)...δεν κακο!...εχουν και καποιο δικιο ... εχει να κανει με τη τρομπα που λίπαινει τον κυλινδρο ... τραβαει απ το κατωτερο σημειο λαδι και κατι παιζει οτι οταν το γεμισεις εξ αρχης τραβαει κατευθειαν ή κατι τετοιο ...εγω δεν το βλεπω τοσο απαρραιτητο αλλα αν γνωριζει καποιος φιλος περισσοτερα ας βοηθησει! http://www.gsforum.gr/images/icons/icon14.gif

gandreas
29-04-2010, 16:53
Μπράβο φιλαράκο
:sm8:

gemara
29-04-2010, 17:38
...
http://inlinethumb36.webshots.com/41699/2412053690101635583S500x500Q85.jpg (http://good-times.webshots.com/photo/2412053690101635583QZPEvZ)





Γιάννη σε απόλαυσα και πάλι και συνεχίζω για τα επόμενα ποστς που είδα ότι έχεις ανεβάσει!!

Πες μας και πληροφοριακά, αυτό το γυαλιστερό κάτω μέρος του κινητήρα σου, πόσες χιλιάδες χιλιόμετρα και πόσα χρόνια ταξιδεύει στους βρεμένους δρόμους της Γερμανίας και φαίνεται σαν να έχει 5 χιλιόμετρα στο κέντρο της Αθήνας...:Απορία:

ΙoannisPanagiotidis
29-04-2010, 17:47
[CENTER]

...πες μας και πληροφοριακά, αυτό το γυαλιστερό κάτω μέρος του κινητήρα σου, πόσες χιλιάδες χιλιόμετρα και πόσα χρόνια ταξιδεύει στους βρεμένους δρόμους της Γερμανίας και φαίνεται σαν να έχει 5 χιλιόμετρα στο κέντρο της Αθήνας...:Απορία:

... χαχα!... και παλι μεσα στη βρωμα ειναι φιλε! :D

yamdoc
29-04-2010, 21:02
Συγχαρητηρια και παλι για την φοβερη δουλεια σου!
2 ερωτησουλες λοιπον για τον καταξιωμενο μηχανικο:) του φορουμ μας:
1)που βρησκεις το εργαλειο για το φιλτρο
2)Εαν στα 10000 αλλαξεις λαδια και πας μετα για ρυθμισμα βαλβιδων, θα πρεπει να αδειασουν τον κινητηρα για να τις ρυθμισουν ή γινεται αν απλα κατσουν τα ηδη αλλαγμενα λαδακια?
Ευχαριστω πολυ εκ των προτερων!

ΙoannisPanagiotidis
29-04-2010, 23:34
... αδελφε!...το εργαλείο για το φιλτρο εδω πανω το βρισκεις σε οποιαδηποτε μοτο/μαγαζο ρωτησεις (Louis,Polo,Hein Gericke κτλ) ... ακομα και στη μαμα BMW να πας με 10 ευρω το παιρνεις!...ειμαι σιγουρος οτι και στην Ελλαδα στη μαμα BMW αν το ψαξεις ...γυρω στα 15 ευρωπουλα και θα το χεις!http://www.gsforum.gr/images/icons/icon14.gif

...στην ρυθμιση των βαλβιδων φιλε ...και οταν βγουνε τα καπακια των κυλίνδρων ... ζητημα να πεσουν μερικα μολις ml ..γυρω στα 30 που βρισκονταν ακομα μεσα!...ολο το υπόλοιπο λαδακι βρισκεται μια χαρα μεσα στο κινητήρα!...δεν εχεις προβλημα!

..........:)

yamdoc
30-04-2010, 01:21
ΠΟλυ ωραια γιατι χαρη στα δικα σου ποστ καθε 10000 το βλεπω να το πηγαινω μονο για τις βαλβιδες στο συνεργειο!
(με το που το πηρα το πηγα για λαδια και μου πηρε η bmw 16 ευρω για την αλλαγη, με δικα μου λαδια εννοειται,χωρις φιλτρο!)
Ασε που σκοπευω να αλλαζω βαλβολινες διαφορικου και σασμαν καθε 10000 μιας και τη μηχανη θα την κρατησω για πολυ!)

manro
10-05-2010, 07:33
ΠΟλυ ωραια γιατι χαρη στα δικα σου ποστ καθε 10000 το βλεπω να το πηγαινω μονο για τις βαλβιδες στο συνεργειο!
(με το που το πηρα το πηγα για λαδια και μου πηρε η bmw 16 ευρω για την αλλαγη, με δικα μου λαδια εννοειται,χωρις φιλτρο!)
Ασε που σκοπευω να αλλαζω βαλβολινες διαφορικου και σασμαν καθε 10000 μιας και τη μηχανη θα την κρατησω για πολυ!)

Έτσι όπως πάει η κατάσταση, όλοι έτσι θα κάνουμε:yz

tsapte70
26-05-2010, 01:09
Πολύ καλησπέρα σας , συγγνώμη επειδή έχω πολύ λίγο καιρό που έχω BMW θα ήθελα να σας ρωτήσω κάτι σχετικό με τα λάδια γιατί με παραξένεψε πάρα πολύ . Έχω ενα GS 1200 Adventure και το πήρα τον Οκτώμβρη του 2009 και έχω κάνει μέχρι τώρα 5500χλμ και κάθε 800χλμ το μηχανάκι , μου τρώει 150 με 200 γραμμάρια λάδι , δεν τα χάνει από πουθενά απλά τα τρώει . Είναι σωστό να συμβαίνει αυτό ή κάνω κάτι πολύ λάθος ? Την μηχανή την κυκλοφορώ και στο κέντρο . Σας ευχαριστώ εκ των πρωτέρων .

sintarta
26-05-2010, 13:36
ΧΑΛΛΛΛΑΡΑΑΑΑΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙ!!!!Λοιπον,συγκρινοντας παντα με την δικη μου εμπειρια ετσι θα παει μεχρι τα 20.000χλμ.Μετα θα σταματησει να τρωει.Αυτα!!!!;)

babis66
02-06-2010, 07:53
Πέρνουμε μαθήματα !!!!!!!!!!!!!!!

kostasx
02-06-2010, 09:15
Έτσι πως πάνε τα πράγματα θα τυπώσουμε τα δικά σας "εγχειρίδια" και θα κάνουμε ένα δεύτερο manual και θα πηγαίνουμε στην αντιπροσωπεία μόνο για τα δύσκολα!

Μπράβο :sm8::sm8:

kicl
18-06-2010, 07:56
Φιλαράκι είσαι δάσκαλος!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

manosamos
18-06-2010, 19:52
Ωραιο ποστ φιλε Γιαννη.
Βλεπω εχεις βαλει και τα αρχικα σου στην πινακιδα της μοτο...
Για οποιον δεν ξερει το SG ειναι ο κωδικος περιοχης(Σολινγκεν) και το IP ειναι τα αρχικα του ονοματεπωνυμου του Γιαννη.
Εκει εχεις επιλογη για το τι θα γραφει η πινακιδα σου.
Στην γειτονια σου ημουνα Χριστουγεννα του 2003 τελευταια φορα.Εμενα στο Esslingen.
Γυρισα σχεδον ολη την Στουτγκαρδη,αλλα γμτ. το μουσειο της Πορσε ηταν κλειστο:yz και δεν προσκυνησα...:yz
Ισως βρεθουμε κάποτε οταν ξαναερθω,εχω και κατι φιλους στο Grunbach ευκαιρια θα ειναι.

ΙoannisPanagiotidis
18-06-2010, 21:34
Ισως βρεθουμε κάποτε οταν ξαναερθω,εχω και κατι φιλους στο Grunbach ευκαιρια θα ειναι.

... πολυ ευχαριστως φιλε!... http://www.gsforum.gr/images/icons/icon14.gif

EOD-K9
18-06-2010, 23:14
:sm6:

vasilisGS
29-06-2010, 18:46
καλησπερα φιλε εχω ενα gs του 09 τι λαδια βαζεις συνθυτικα 'η ορυκτελαιο και γιατι
Ευχαριστω

vpentza
29-06-2010, 20:32
ορυκτέλαιο και μόνο, οτιδήποτε άλλο κάνει σχεδόν την ίδια δουλειά αλλά πολύ ακριβότερα.
εκ κατασκευής του κινητήρα, έχει αποδειχθεί ότι στο κλίμα μας οι μοτοσυκλέτες μας δουλεύουν πιο αποδοτικά με απλό ορυκτέλαιο και αλλάγές περί των 5.000 χλμ
Ορυκτέλαια υπάρχουν πολλά, τσεκάρεις μόνο να έχουν τις προδιαγραφές που περιγράφονται στο manual.
εχουμε εξέχων μέλος της παρέας εν ονόματι GeorgeP.
Αναζήτησε τα τεχνικά του άρθρα για τα λάδια και θα σου λυθούν όλες οι απορίες.;););)

ΙoannisPanagiotidis
30-06-2010, 18:09
καλησπερα φιλε εχω ενα gs του 09 τι λαδια βαζεις συνθυτικα 'η ορυκτελαιο και γιατι
Ευχαριστω


... πω φιλε !...μεγαλη συζητηση μετα τα νεα δεδομενα!

...ισως θα τα ταν καλυτερα να μην σε μπερδεψω καθοτι και γω ορκιζομουν στο απλο ορυκτελαιο για boxer ......αλλα, ενω συμβίωσα μια χαρα τα τελευταια 4 χρονια με το ορυκτέλαιο Castrol 20w50 ...αυτη τη φορα εκανα αρχη με παλι Castrol ...αλλα 10w40 full συνθετικο!

...δεν ξερω παίδες εχω μπερδευτει!.... μετα απο πολλες συζητησεις και ακροασεις εχω καταληξει προς το παρων ...οτι τα συγχρονα boxer ειναι αλλη κατηγορια απ τα παλιοτερα χοντροκομενα και πιο αργοστροφα όμοια τους. Πολλες οι απαιτήσεις και στα ακρα οι επιδοσεις ...με κανουν να πιστευω οτι ισως βοηθουσε την κατασταση ενα καλο συνθετικο λαδακι!


...θα το δοκιμασω και κατα την διάρκεια οτι παρατηρησω ....θετικο ή αρνητικο θα το καταγραψω και θα το μοιραστω μαζι σας!

..........http://www.gsforum.gr/images/icons/icon14.gif

vasilisGS
30-06-2010, 18:21
Καλησπερα αφορμη να ρωτησω ειναι οτι εχω εναν φιλο ο οποιος ειναι μηχανικος αυτοκινητων .Ο τυπος ειναι μηχανικος αλλα απο ΤΕΙ και με αρκετα μεγαλη εμπειρια .Θα ελεγα οτι ειναι και αρκετα διαβασμενος στα θεματα αυτα .Μου εξηγησε αποδεδειγμενα οτι το συνθετικο εχει καλυτερη λιπαντικη ικανοτητα απο οποιοδηποτε αλλο.Επισης για πρωτη φορα διαβασα το Manual του κατασκευαστη που αναφερει οτι μπορουμε συνθετικο αλλα μετα τα 10000κμ.

vasilisGS
30-06-2010, 18:23
να συμπληρωσω οτι το μονο ερωτηματηκο που εθεσε ειναι η τιμη

vpentza
30-06-2010, 18:27
για να το κλεισουμε και να μην έχουμε τσαμπα ανησυχίες

οι τελευταίες πληροφορίες από τον αρχιμηχανικό της BMW λένε να χρησιμοποιούμε 20-50 ορυκτέλαιο για το κλίμα της χώρας μας...
επιβεβαιώνει λοιπόν τις πληροφορίες όλων μας αλλά και την έκθεση που έχει γράψει και τεκμηριώσει ο GeorgeP.
το manual τους τελευταιους μήνες αναφέρει ως προτεινόμενο το 10-40 αλλά αυτό είναι μια μεταφραση κόπιας για όλο τον κόσμο....
ξαναλέω, δεν είναι τραγικό λάθος το 10-40 αλλά αντιοικονομικό....

vasilisGS
30-06-2010, 18:31
δεν μιλαω για 10-40 αλλα για 5-50!!!!!!!! συνθετικο παραθετω τη λεει το manual
Permissible viscosity classes
SAE 5 W- ≥30 -20...20 °C, Operation at low temperatures
SAE 10 W-40 -10...30 °C, Operation at moderate temperatures
SAE 15 W- ≥40 ≥0 °C
SAE 20 W- ≥40 ≥0 °C
SAE 5 W- ≥50 ≥-20 °C, High-grade and synthetic oils, operation
in all temperature ranges
SAE 10 W- ≥50 ≥-20 °C, High-grade and synthetic oils, operation
in all temperature ranges

vasilisGS
30-06-2010, 18:34
γραψε μου αν ειναι ευκολο που βρισκω την εκθεση του GeorgeP.

vpentza
30-06-2010, 18:35
δεν μιλαω για 10-40 αλλα για 5-50!!!!!!!! συνθετικο παραθετω τη λεει το manual
Permissible viscosity classes

SAE 5 W-
≥30 -20...20 °C, Operation at low temperatures
SAE 10 W-40 -10...30 °C, Operation at moderate temperatures
SAE 15 W-

≥40 ≥0 °C
SAE 20 W-

≥40 ≥0 °C
SAE 5 W-

≥50 ≥-20 °C, High-grade and synthetic oils, operation
in all temperature ranges
SAE 10 W-

≥50 ≥-20 °C, High-grade and synthetic oils, operation
in all temperature ranges


που σκοπεύεις να πας και να συναντήσεις τέτοιες θερμοκρασίες ?? στον Κρόνο ????????

vasilisGS
30-06-2010, 18:38
αναφερει μονο το -20 που μπορει να εχεις αντιρησεις αλλα ως προς το + ειναι καλυτερα τα χαρακτηριστικα ΠΧ Αθηνα σε μποτιλιαρισμα λεω μηπως......

vpentza
30-06-2010, 18:56
αναφερει μονο το -20 που μπορει να εχεις αντιρησεις αλλα ως προς το + ειναι καλυτερα τα χαρακτηριστικα ΠΧ Αθηνα σε μποτιλιαρισμα λεω μηπως......

για να μην σε ταλαιπωρώ θα μπορούσες να αναζητήσεις τα κείμενα/ευαγγέλιο του GeorgeP. Εαν αντιλαμβάνεσαι λίγο από τεχνικά θα καταλάβεις τα πάντα... εγώ μπορεί να σε μπερδέψω αλλά θα καταλήξεις να συμφωνήσεις μαζί μου :D:D:D
(δεν θα ξαναπροτεινω GeorgeP γιατί θα μου ζητήσει και πνευματικά δικαιώματα και θα έχει και δίκιο...:D:D:D)

vpentza
30-06-2010, 19:01
με όλο το θάρρος λοιπόν, ένα μικρό δείγμα της γνώσης του :

Πολλοι κατασκευαστες δινουν ενα πινακακι με τις εξωτερικες θερμοκρασιες και το λαδι που πρέπει να χρησιμοποιεις αναλογως αυτων, αλλο παλι οχι!!!
π.χ. η TOYOTA συνιστα 05/40 τυπου energy conserving (εχει ειδικα αντιτριβικα προσθετα εν αντιθεση με τα αλλα λαδια)για την ελλαδα σε ολα τα οχηματα της ενω η Hyundai απο 10/40 και πανω για θερμοκρασιες απο -10C μεχρι 50C!!! Το δε 05/40 η Hyundai το συνιστα για θερμοκρασιες απο +5C μεχρι....-40C!! τελειως διαμμετρικα αντιθετες φιλοσοφιες!!!
Εχει να κανει με τις ανοχες που εχει προσδωσει ο καθε κατασκευαστης στους κινητηρες των οχηματων του!!! Ετσι απο τα παραπανω συμπεραινουμε οτι το ΤΟΥΟΤΑ εχει ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥ μικροτερες ανοχες απο το Hyundai κι ετσι δεν χρειαζεται παχυτερο λαδι!!!

Αυτο που πρέπει να προσεξεις ειναι η προδιαγραφη τυο λαδιου (ΑΡΙ SF, SG...κ.λ.π.) οπου πρέπει να ξερεις οτι οσο πιο μεγάλο στην ιεραρχια του αλφαβητου ειναι το δευτερο γραμμα τοσο πιο συχρονη ειναι η προδιαγραφη υπερκαλυπτοντας και ολες τις προηγουμενες οι οποιες και καταργουνται!!!! π.χ. ενα λαδι τυπου API SG ειναι υποδυεστερο ενος ΑΡΙ SL το οποιο δευτερο ομως υπερκαλυπτει το API SG!!!

Το ιδιο ακριβως συμβαινει και στις μοτοσυκλετες, γιαυτο ακολουθησε τις οδηγιες του κατασκευαστη της μοτοσυκλετας σου για να εισαι ασφαλης!!!

Για τα αεροψυκτα GS ενα απλο ορυκτελαιο (οχι συνθετικο, ουτε καν ημισυνθετικο) 20/50 ειναι υπεραρκετο για χρηση ολον τον χρόνο!!!! Βλέπεις οι ανοχες σε καθε αεροψυκτο κινητηρα ειναι τετοιες που θελουν χοντρυτερο λαδι για τα ξεκινηματα τα πρωινα μιας και ενα λεπτοτερο καιγεται, σε αυτους τους κινητηρες (αεροψυκτους), παρα πολυ ευκολα!!!

Και σημειωσε το παρακατω

''ενα λαδι 10/40 ¨η 05/40 κι ενα λαδι 20/50 απο πλευρας αξιοπιστης λιπαντικοτητας σε θερμοκρασια λειτουργιας ειναι ΑΚΡΙΒΩς ΤΑ ΙΔΙΑ!!!

Η διαφορα τους ειναι στα κρυα ξεκινηματα στην Γερμανια ¨η στο Νευροκοπι ΤΩΝ -10 ¨η -20C οπου ενα 05/40 θα λιπανει ΑΜΕΣΑ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΕΝ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΕΝΑ 20/50 ΠΟΥ ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΜΕΡΗ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙς ΙΔΙΕς ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΚΕς ΣΥΝΘΗΚΕς ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΨΕΙ ΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΩΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΛΟΓΩ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙ Ο ΣΤΡΟΦΑΛΟς ΣΤΗΝ ΠΥΚΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΛΑΔΙΟΥ!!!

Υ.Γ. Τα της τελευταιας παραγραφου επαθαν οι Γερμανοι κατα την εισβολη στην Ρωσσια οπου ο βαρυς χειμωνας παγωνε πετρελαια και λαδια αφου τοτε ουτε 20/50 ειχαν ουτε 5/30 φυσικα!!

Ταδε έφη GEORGEP

aeriko
30-06-2010, 19:56
για να το κλεισουμε και να μην έχουμε τσαμπα ανησυχίες

οι τελευταίες πληροφορίες από τον αρχιμηχανικό της BMW λένε να χρησιμοποιούμε 20-50 ορυκτέλαιο για το κλίμα της χώρας μας...
επιβεβαιώνει λοιπόν τις πληροφορίες όλων μας αλλά και την έκθεση που έχει γράψει και τεκμηριώσει ο GeorgeP.
το manual τους τελευταιους μήνες αναφέρει ως προτεινόμενο το 10-40 αλλά αυτό είναι μια μεταφραση κόπιας για όλο τον κόσμο....
ξαναλέω, δεν είναι τραγικό λάθος το 10-40 αλλά αντιοικονομικό....
Πρίν 10 μέρες αγόρασα το καινούργιο GS 1200 μοντελο 2010. Παρουσία του πωλητή άνοιξα το manual και του έδειξα τα προτεινόμενα λάδια του κατασκευαστή, όπου σαφώς ανέφερε 10W-40. Πήραμε τηλ τον αρχιμηχανικό της BMW Hellas και μας είπε ότι για Ελλάδα ξεχνάμε παντελώς το τι γράφει το manual (για το κεφάλαιο των λαδιών) και χρησιμοποιούμε ορυκτέλαιο 20W-50.

KRASOPATERAS
01-07-2010, 00:31
Ξαναγράφω ότι πριν ένα μήνα που ήμουν Γερμανία σε κουβέντα που έκανα με κάτι φίλους που έχουν 1200gs χρησιμοποιούν άνετα 20-50 η και 15-50 ΗΜΙΣΥΝΘΕΤΙΚΟ χωρίς κανένα πρόβλημα για καλύτερη λίπανση.
Και μην μου πει κανένας ότι το ημισυνθετικο η το συνθετικό δεν είναι καλύτερο από το ορυκτέλαιο….

vpentza
01-07-2010, 09:45
Ξαναγράφω ότι πριν ένα μήνα που ήμουν Γερμανία σε κουβέντα που έκανα με κάτι φίλους που έχουν 1200gs χρησιμοποιούν άνετα 20-50 η και 15-50 ΗΜΙΣΥΝΘΕΤΙΚΟ χωρίς κανένα πρόβλημα για καλύτερη λίπανση.
Και μην μου πει κανένας ότι το ημισυνθετικο η το συνθετικό δεν είναι καλύτερο από το ορυκτέλαιο….


πάρε τις μέσες θερμοκρασίες στη Γερμανία και στην Ελλάδα και θα δεις ότι για Ελλάδα (όπως γράφω και παραπάνω) το 20-50 είναι μια αξιόπιστη και οικονομική επιλογή....
αν θέλεις να ταξιδέψεις ανά την Ευρώπη σε φυσιολογικές και όχι ακραίες θερμοκρασίες και πάλι το 20-50 είναι αξιόπιστη λύση.
Τελικά εκτιμώ ότι πιο σημαντικό είναι να αλλάζουμε το φίλτρο σε κάθε αλλαγή λαδιών (για να μην έχουμε ανάμιξη παλαιού & νέου λαδιού) παρά ο τύπος του λαδιού....

linex
04-07-2010, 11:10
Μπράβο φίλε!
Ευχαριστούμε

pantam
16-07-2010, 10:46
Μιας και βλέπω οτι η πίεση λαδιού έχει κατέβει δραματικά θα την κάνω την αλλαγή στο γκαράζ μόνος μου, με οδηγό το αρχικό ποστ.
Και εγώ στο 20-50 κατέληξα για την περιοχή που κινούμαι (Φλώρινα).
Η επιλογή της εταιρίας είναι το πρόβλημα.
Αν δεν θεωρηθεί διαφήμηση θα ήθελα καμια γνώμη.

jarhead
16-07-2010, 12:39
Οτι χρησιμοποιει το παλικαρι στο αρχικο ποστ ¨εχει και φωτο΅που φαινεται καθαρα, τιμη λιτρου 6,5 ευρω.:)Τα συνιστα και η μαμα!!!

Vagos
05-11-2012, 13:54
Καλημερα! Χρησιμοποιω απο τον προηγούμενο ηδιοκτήτη για το gs 1200 '05 τo Motul 3000 20w50 (http://www.motul.com/gr/el/products/9), ειναι καλο για το μηχανακι η να παω σε αλλο και αν ναι ποιο?
Ευχαριστώ.

giclas
05-11-2012, 14:20
κε εγω αγορασα το motul 3000 20w50 4τ προς 16,75 ευρω τα 4 λιτρα
κε ενα φυλτρο hf164 hiflofiltr premiu oil προς 5,55
το σαβατο ισως τα αλαξω !!!

endy72
15-11-2012, 01:59
Καλημερα! Χρησιμοποιω απο τον προηγούμενο ηδιοκτήτη για το gs 1200 '05 τo Motul 3000 20w50 (http://www.motul.com/gr/el/products/9), ειναι καλο για το μηχανακι η να παω σε αλλο και αν ναι ποιο?
Ευχαριστώ.

Γιατί να αλλάξεις;;;;:Απορία:

Vagos
30-11-2012, 00:26
Γιατί να αλλάξεις;;;;:Απορία:

Δεν θέλω να αλλάξω απλά ρώτησα τη γνώμη κάποιου ποιό έμπειρου ....αν είναι καλό

mitsaras
05-01-2013, 12:04
μπηκα να δω την ολη διαδικασια και προς εκπληξη διαπιστωνω προβλημα με τις φωτο...κριμα και θα ηθελα να μαθω πως γινεται...υπαρχει περιπτωση να γινει κατι με τις φωτο?