PDA

View Full Version : Suzuki Vstrom 650 Abs


taksidiotis
01-05-2010, 00:42
Η Suzuki έκανε το αποφασιστικό βήμα να παρουσιάσει το V-Strom 650 για πρώτη φορά το 2004, καταφέρνοντας ένα ισχυρό χτύπημα στην εγχώρια αγορά. Η Ελλάδα, που είναι παραδοσιακή χώρα των on-off, αφουγκράστηκε αμέσως την ποιότητα του μεσαίου Suzuki και η επιτυχία δεν άργησε να φανεί. Το ότι το V-Strom πουλάει σαν τρελό στη χώρα μας δεν είναι καθόλου τυχαίο, καθώς πρόκειται για μια πολύ καλά ζυγισμένη μοτοσικλέτα, η οποία με την προσθήκη του ABS έβαλε και το κερασάκι στην τούρτα.
Η πρώτη επαφή με το 650 της Suzuki του 2009 δεν σε ξενίζει σε σχέση με το παρελθόν. Στον τομέα του σχεδιασμού λίγα πράγματα έχουν αλλάξει, διατηρώντας την ίδια πετυχημένη συνταγή, ενώ ο καταπληκτικός κινητήρας παραμένει ακλόνητος στη θέση του. Ανεβαίνοντας πάνω στο V-Strom, αμέσως όλα έρχονται και κουμπώνουν φυσιολογικά στα χέρια και στα πόδια σου. Το τιμόνι είναι εκεί που πρέπει, τα μαρσπιέ δημιουργούν την ιδανική κλίση στα γόνατα, ενώ ακόμη και πιο κοντοί αναβάτες δεν θα έχουν ιδιαίτερο πρόβλημα να πατήσουν τα πόδια τους κάτω με το ύψος της σέλας να φτάνει τα 820mm. Η εργονομία είναι ένα από τα πλέον δυνατά σημεία του μεσαίου on-off της Suzuki, κάνοντας τη ζωή του αναβάτη εύκολη και απροβλημάτιστη. Η σέλα έχει ικανοποιητικό αφρώδες, το οποίο βοηθάει τα μαλακά μόρια να μην πρήζονται μετά από αρκετή ώρα οδήγησης, ενώ ο συμπλέκτης είναι τόσο μαλακός που νομίζεις ότι πρόκειται για αυτόματο μοντέλο, παρότι δεν είναι υδραυλικός όπως στο 1000άρι V-Strom.
Μεγάλο όπλο του DL 650 παραμένει όμως ο κινητήρας του. Ο V2 έχει περιεχόμενη γωνία 90 μοίρες, είναι υδρόψυκτος, 645cc, με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και ηλεκτρονικό ψεκασμό και προέρχεται από το SV650 της Suzuki, αλλά έχει δεχτεί μια σειρά αλλαγών που τον έχουν μεταμορφώσει φυσικά προς το καλύτερο. Τα νούμερα της ροπής και της ιπποδύναμης μπορεί να μην εντυπωσιάζουν, αν και είναι τα κορυφαία στην κατηγορία, αλλά δεν θα αφήσουν κανέναν αδιάφορο, καθώς κινούν το μικρό V-Strom με ιδιαίτερα γρήγορο τρόπο. Η συμπίεση έχει διατηρηθεί στα 11,5:1, το ίδιο και ο ομαλός τρόπος λειτουργίας του με την άριστη τροφοδοσία από τον ψεκασμό να παίζει σημαντικό ρόλο τόσο στις επιδόσεις όσο και στη χαμηλή κατανάλωση της μοτοσικλέτας. Η δύναμη εμφανίζεται παντού και απλώνεται σωστά σε όλη την κλίμακα των στροφών. Το δυνατό του σημείο όμως είναι από τις 4.000-9.000 στροφές, όπου εκεί μπορεί ο οποιοσδήποτε να απολαύσει την πλήρως εκμεταλλεύσιμη ισχύ του V2. Το κιβώτιο ταχυτήτων των 6 σχέσεων είναι βελούδινο στη λειτουργία του και συνεργάζεται άψογα με τον κινητήρα και το συμβατικό συμπλέκτη.
Πλαίσιο διαμάντι και ABS
Στο θέμα του πλαισίου και των αναρτήσεων τίποτα δεν έχει αλλάξει στο V-Strom. Το πολύ καλό αλουμινένιο, δύο δοκών πλαίσιο είναι υπεράνω κριτικής για το συγκεκριμένο μοντέλο χαρίζοντας και κάποια στοιχεία στο Suzuki που ίσως να καταπλήξουν τον αναβάτη του, όπως η σβέλτη οδήγηση στις στροφές και η σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες. Οι αναρτήσεις είναι ####### και βοηθούν στην άνετη οδήγηση. Το εμπρός τηλεσκοπικό πιρούνι βυθίζεται αρκετά στη διάρκεια του φρεναρίσματος, προκαλώντας κάποιες ανησυχίες, αλλά σε γενικές γραμμές δεν έχει πρόβλημα να φέρει εις πέρας την αποστολή του, συμβάλλοντας στο σωστό ζύγισμα της μοτοσικλέτας. Επίσης μπορεί να ρυθμιστεί ως προς την προφόρτιση, ενώ το πίσω ρυθμίζεται στην προφόρτιση και στην επαναφορά.
Σημαντικό βήμα της Suzuki ήταν η τοποθέτηση ABS στο μικρό V-Strom. Μπορεί η τιμή να ανέβηκε λίγο, αλλά σίγουρα αξίζει πέρα για πέρα τα λεφτά του. Η ενεργητική ασφάλεια αυξήθηκε, στοχεύοντας περισσότερο τους αναβάτες με μικρότερη εμπειρία, οι οποίοι πλέον έχουν έναν ακόμη λιγότερο λόγο για να ανησυχούν. Στο εμπρός μέρος τα πράγματα λειτουργούν άψογα με το ABS να ενεργοποιείται όσο και όποτε χρειάζεται, χωρίς να τρομάζει τον αναβάτη. Από την άλλη όμως η πίσω δαγκάνα είναι πιο ευαίσθητη από ότι ίσως θα έπρεπε και ενεργοποιεί το σύστημα πιο νωρίς από ότι χρειάζεται. Σε γενικές γραμμές όμως κρίνεται ικανοποιητικό και χρήσιμο στα χέρια του αναβάτη. Οι εμπρός δίσκοι έχουν διάμετρο 310mm και ο πίσω 260mm.
Πάμε βόλτα…
Ο κινητήρας του V-Strom έρχεται άμεσα στη ζωή με το πρώτο πάτημα της μίζας και αφού βολευτείς στη σέλα της μοτοσικλέτας κουμπώνεις την πρώτη σχέση στο αθόρυβο κιβώτιο. Η πρώτη αίσθηση που αποκομίζεις είναι θετική καθώς η λειτουργία του κινητήρα στις χαμηλές στροφές είναι καθαρή και δεν έχει ενοχλητικούς κραδασμούς ή σκορτσαρίσματα. Η κίνηση στην πόλη είναι παιχνιδάκι για το μεσαίο On-Off καθώς είναι πρόθυμο να αλλάξει κατεύθυνση ανά πάσα στιγμή, είναι ελαφρύ στην αίσθηση και τα φρένα του συμβάλουν στη γενικότερη ασφάλεια που εμπνέει. Ο κινητήρας θα σε βγάλει γρήγορα από τη δύσκολη θέση, προσπερνώντας κάθε εμπόδιο με άνεση, όπου κι αν βρίσκεται η βελόνα του στροφόμετρου, ενώ μπορεί να δουλέψει για ώρες σε χαμηλές στροφές χωρίς κανένα περίεργο «βήξιμο».
Η θέση οδήγησης σου δίνει τη δυνατότητα να ελέγχεις καλά το δρόμο μπροστά σου, ενώ οι καθρέπτες είναι στη σωστή θέση προσφέροντας κορυφαία οπτική προς τα πίσω. Οι καθρέπτες των αυτοκινήτων από την άλλη δεν θα προβληματίσουν τον αναβάτη, αφού το V-Strom περνάει άνετα από πάνω, ενώ γενικά οι διαστάσεις του θα βολέψουν στην ασφυκτική κίνηση ξεγλιστρώντας σαν «παπί» από τα δύσκολα. Γενικά το Suzuki είναι εξαιρετικό commuter και μπορεί κάλλιστα να αντικαταστήσει το scooter σας.
Το V-Strom 650 δεν θα πει όχι και σε μικρά και μεγάλα ταξίδια. Και πάλι εδώ τον πρώτο λόγο έχει ο κινητήρας, ο οποίος είναι ικανός να κινήσει τη μοτοσικλέτα στο εθνικό δίκτυο με υψηλές ταχύτητες της τάξης των 160-170 km/h χωρίς κανένα πρόβλημα. Η σταθερότητα ακόμη και στην τελική ταχύτητα των 200 km/h εμπνέει εμπιστοσύνη. Η άνετη σέλα θα κρατήσει ξεκούραστους τους αναβάτες, ενώ το ρεζερβουάρ των 22 λίτρων είναι ικανό να χαρίσει μεγάλη αυτονομία στη μοτοσικλέτα, η οποία φτάνει με συνετή οδήγηση στα 340 Km. Το πρώτο πράγμα που έχει να κάνει πάντως ο αγοραστής του V-Strom είναι να ρυθμίσει την προστατευτική ζελατίνα για τον αέρα ώστε να έρθει στα μέτρα του. Αν δεν το κάνει θα έρθει αντιμέτωπος με τη δυσάρεστη έκπληξη των στροβιλισμών από τον άνεμο, αλλά όταν βρει την κατάλληλη θέση τότε θα ξεχάσει και τον ενοχλητικό αέρα στο ταξίδι.
Βγαίνοντας από το εθνικό δίκτυο θα συναντήσουμε τον επαρχιακό δρόμο γεμάτο με στροφές. Όσο κι αν σας φαίνεται παράξενο το V-Strom τα καταφέρνει περίφημα και σε αυτού του είδους τους δρόμους και εκπλήσσει θετικά τον αναβάτη του. Η μοτοσικλέτα είναι τόσο καλά ζυγισμένη που κάνει την οδήγηση στις στροφές απολαυστική. Το πλαίσιο βοηθάει στις γρήγορες αλλαγές κατεύθυνσης, ο κινητήρας βοηθάει με την ομαλότητα του και την «όση χρειάζεται δύναμη» και οι αναρτήσεις δεν θα προβληματίσουν σε σβέλτο ρυθμό. Παρόλα αυτά αν πιέσεις στα όρια τότε το V-Strom θα ανοίξει τη γραμμή του, θα παρουσιάσει ταλαντώσεις και τα φρένα θα σε προδώσουν, υπενθυμίζοντας σου ότι δεν είναι μοτοσικλέτα supersport.
Ακόμα και το χώμα είναι μέσα στις δυνατότητες του V-Strom 650. Αν βρεθείτε μπροστά σε χωματόδρομο μην διστάσετε να πατήσετε τα ελαστικά του στο χώμα. Το on-off της Suzuki είναι ικανό να περάσει με άνεση βατούς χωματόδρομους και με ασφάλεια, χωρίς να κουράσει ιδιαίτερα, πάντα όμως σε λογικό ρυθμό. Ο χωματόδρομος για την παραλία του νησιού είναι παιχνιδάκι και μαζί με τη σύντροφο ή το σύντροφό σας μπορείτε να απολαύσετε την εξερεύνηση της Ελλάδας. Και μιας που αναφερθήκαμε στους συνεπιβάτες να πούμε δύο λόγια για την κατάσταση στην πλάτη του οδηγού. Ο συνεπιβάτης δύσκολα θα παραπονεθεί για τη σέλα, ακόμη και μετά από αρκετά χιλιόμετρα, ενώ η γωνία στα πόδια του είναι φυσιολογική. Τέλος η ομαλή λειτουργία του κινητήρα δεν θα τον/την ταλαιπωρήσει, καθώς μπορεί να ξεχάσει τα εκρηκτικές εκκινήσεις και τα ξεσπάσματα επιτάχυνσης και επιβράδυνσης.
Εν κατακλείδι
Πριν από μερικές εβδομάδες, αν κάποιος μου έλεγε ότι το V-Strom είναι η καλύτερη μοτοσικλέτα για την Ελλάδα, μάλλον θα τον κορόιδευα. Τώρα όμως που πέρασα μερικές ημέρες μαζί του κατάλαβα ότι δίκαια πουλάει σαν τρελό στην ελληνική αγορά. Η ιδιοσυγκρασία του ταιριάζει απόλυτα στον Έλληνα αναβάτη και τις κυκλοφοριακές συνθήκες που αντιμετωπίζει καθημερινά. Είναι ακριβώς κομμένη και ραμμένη στα μέτρα του μέσου αναβάτη, ο οποίος θέλει ένα «εργαλείο» για τη δουλειά του χωρίς να προβληματίζεται ή να φοβάται με το παραμικρό, ενώ παράλληλα να ξέρει ότι κάθε πρωί που θα του ζητήσει να τον μεταφέρει στην εργασία του δεν θα τον προδώσει. Παράλληλα θα μπορέσει να απολαύσει τις ομορφιές της χώρας μας με συνεπιβάτη ή χωρίς και να το φορτώσει μέχρι τα «μπούνια» για ένα μακρινό ταξίδι. Δίκαια λοιπόν βλέπουμε τόσα V-Strom κάθε μέρα στους δρόμους της πόλης και όχι μόνο.
πηγη.sigmalive.gr

taksidiotis
01-05-2010, 00:43
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
V-Strom DL 650/ABS

http://www.suzuki.gr/images/dot.jpg Κινητήρας 4χρονος, 2κύλινδρος, V90°, υγρόψυχτος, 2ΕΕΚ, TSCC


http://www.suzuki.gr/images/dot.jpg Κυβισμός 645 κ. εκ.


http://www.suzuki.gr/images/dot.jpg Διάμετρος Χ Διαδρομή 81 χ 62,6 χιλ.


http://www.suzuki.gr/images/dot.jpg Ιπποδύναμη 70 ίπποι / 8.800 σ.α.λ.


http://www.suzuki.gr/images/dot.jpg Ροπή 6 kgm / 6.400 σ.α.λ.


http://www.suzuki.gr/images/dot.jpg Εκκίνηση Μίζα

http://www.suzuki.gr/images/dot.jpg Χωρητικότητα ρεζερβουάρ 22 λίτρα


http://www.suzuki.gr/images/dot.jpg Ταχύτητες 6

http://www.suzuki.gr/images/dot.jpg Μετάδοση Αλυσίδα

http://www.suzuki.gr/images/dot.jpg Μεταξόνιο 1.555 χιλ.


http://www.suzuki.gr/images/dot.jpg Βάρος Με καύσιμα - λιπαντικά
220 κιλά


http://www.suzuki.gr/images/dot.jpg Αναρτήσεις (Εμπρός/Πίσω) Τηλεσκοπικό / Link Type


http://www.suzuki.gr/images/dot.jpg Φρένα (Εμπρός/Πίσω) 2 δίσκοι / δίσκος

http://www.suzuki.gr/images/dot.jpg Ελαστικά (Εμπρός/Πίσω) 110/80 R19 - 150/70 R17


*συνδυασμένος κύκλος

taksidiotis
01-05-2010, 01:05
και η γνωμη μου

vstrom ειχα ξαναπαρει και μαλιστα στις αρχες που ειχε πρωτοκυκλοφορησει,τοτε,που το abs ηταν ακομα αγνωστη λεξη για το μικρο <<μεγαλο>> vstrom.γιατι το λεω μεγαλο?μα επειδη ειναι σαφως.και δεν εννοω σε ογκο μοτοσυκλετας,αλλα σε αλλα χαρακτηριστικα που απλα τσαγιαζει αλλους κατασκευαστες μηχανων,λογω πλαισιου-κινητηρα-δυναμης και τιμης τα καταφερνει και συναγωνιζεται εδραιωμενα ονοματα μοντελων μοτοσυκλετων που προσφερουν λιγοτερα σε πιο υψηλη ακομα τιμη.
με το vstrom μου λοιπον ειχα μεινει απολυτα ευχαριστημενος για 1,5 χρονο που το ειχα.μονο λαδακια και καυσιμο ζητουσε,οι ζημιες και τα προβληματα ηταν ανγωστες λεξεις γι αυτο.κι ετσι συνεχιζει και μεχρι και σημερα επειτα απο 6 χρονια περιπου παρουσιας στον κοσμο της μηχανης.
εχει γραψει ιστορια μιας και στην ελλαδα εγινε αμεσως ειδος προς εξαφανιση οπως επισης και στις υπολοιπες ευρωπαικες χωρες που το τιμησαν κανοντας την SUZUKI να τριβει τα χερια της.
σιγουρα τις πωλησεις που πετυχαν δεν θα πρεπει να τις ειχαν δει ουτε και στα πιο τρελα τους ονειρα.
κι ομως καταφεραν με αυτη την μηχανη να προσελκυσουν κοσμο καθε ηλικιας,μικρους και μεγαλους και να δημιουργησουν μαλιστα και φανατικο κοινο σε ολη την ευρωπη.
ειναι μια μοτοσυκλετα που συνδιαζει απλα τα παντα με τον τροπο της.
αψογο πλαισιο,στριβει για την πλακα της μολις την συνηθισει ο αναβατης της.
κινητηρας διαμαντι,πολυ λιγα προβληματα θα εχουν ακουστει γι αυτο τον κινητηρα της suzuki.προθυμος πραγματικα ακομα και μεχρι τα ορια του.
αρκετα καλα φρενα και με καλη αποδοση.
πολυ καλη ποιοτητα κατασκευης και βαφης στα πλαστικα της.
πολυ καλα φωτα.ασχετα οτι οι περισσοτεροι εχουν βαλει xenon.
αναρτησεις καλες,για ασφαλτο ομως,καθως για μενα η μηχανη αυτη δεν ειναι on/off απλα.πολλοι εχουν κανει μετατροπες στις αναρτησεις κι εχουν βαλει αλλες απο γνωστους κατασκευαστες,για μενα ειναι ασκοπο αυτο.
σελα πολυ ανετη για 2 ατομα.
προστασια απο τον αερα,μετρια θα ελεγα μιας και με την <<μαμα>> ζελατινα υπαρχουν στροβιλισμοι απο τον αερα.με μια after market η κατασταση βελτιωνεται κατα πολυ.
απο εμφανιση ειναι τελειως αντικειμενικο το θεμα καθως ο καθενας μας εχει και τα δικα του γουστα.
εμενα μου αρεσει γιατι εχει και λιγο ογκο αλλα και σαφως και σαν συνολο ειναι πολυ ομορφη.
σε γενικες γραμμες στον κυβισμο αυτον η μηχανη αυτη παιζει μονη της.και ταξιδιαρα ειναι.και προβληματα αξιοπιστιας δεν εχει.και σαφως ειναι και γρηγορη.και τις αρεσει αυτο,το κανει απροβληματιστα και χωρις κομπιασματα.
δε θα μπω σε συγκρισεις με αλλες μοτοσυκλετες γιατι το θεωρω ασκοπο.κανει παντως ακομα και πιο ακριβες μηχανες και με καλυτερο ονομα μαλιστα και με μεγαλυτερο κυβισμο και σιγουρα πιο ακριβες να νιωθουν μειονεκτικα.
αυτο κυριες και κυριοι ειναι το VSTROM 650.

georged
01-05-2010, 14:37
σε βλέπω να το δίνεις το adventure σου .. :sm7:
πορώθηκες με το v-strom

taksidiotis
01-05-2010, 15:55
σε βλέπω να το δίνεις το adventure σου .. :sm7:
πορώθηκες με το v-strom
εννοειται πως οχι:sm7:το gs ειναι αλλου,καμια σχεση με το vstrom.

KAS
01-05-2010, 17:42
Γιατί δεν έχει σχέση .Ταξιδεύεις άνετα και με μεγάλη ταχύτητα , με δύο αναβάτες , kαλή ιπποδύναμη , καλή ταχύτητα , φθηνό service κάνει για την πόλη , κατανάλωση δεν το συζητάω , φρένα abs , και πάνω από όλα αγοράζεις δύο με διαφορετικό χρώμα αντί για μια μπέμπα .
Τελικά μήπως είμαστε χαιβάνια ;:hmmm:

FANISGS
01-05-2010, 21:04
Γιατί δεν έχει σχέση .Ταξιδεύεις άνετα και με μεγάλη ταχύτητα , με δύο αναβάτες , kαλή ιπποδύναμη , καλή ταχύτητα , φθηνό service κάνει για την πόλη , κατανάλωση δεν το συζητάω , φρένα abs , και πάνω από όλα αγοράζεις δύο με διαφορετικό χρώμα αντί για μια μπέμπα .
Τελικά μήπως είμαστε χαιβάνια ;:hmmm:
πεστα φιλε μου γιατι μου φαινεται χανουμε τη μπαλα σιγα σιγα.εδω ο κοσμος χανεται και να μη συνεχισω.....:hmmm:

vtheo
01-05-2010, 22:31
Γιατί δεν έχει σχέση .Ταξιδεύεις άνετα και με μεγάλη ταχύτητα , με δύο αναβάτες , kαλή ιπποδύναμη , καλή ταχύτητα , φθηνό service κάνει για την πόλη , κατανάλωση δεν το συζητάω , φρένα abs , και πάνω από όλα αγοράζεις δύο με διαφορετικό χρώμα αντί για μια μπέμπα .
Τελικά μήπως είμαστε χαιβάνια ;:hmmm:
Δε θέλω σε καμία περίπτωση να θίξω το vstrom,είναι ένα τίμιο μηχανάκι για τα λεφτά του αλλά μέχρι εκεί.

Άσε την GS και πήγαινε ένα ταξίδι με το Vstrom.Θα καταλάβεις την διαφορά και την ανωτερότητα της GS.Την αίσθηση οδήγησης που σου δίνει το GS,την ασφάλεια και την σταθερότητα στο δρόμο δύσκολα στη δίνει το Vstrom.Έχω πετύχει με αέρα πολλές φορές στην εθνική Vstrom και TDM να πηγαίνουν δεξιά και να λένε αμήν να φτάσουν και εγώ να πηγαίνω με το GSA με 140 -160 και να διαβάζω εφημερίδα.Το περασμένο Ιούλιο σε ένα ταξίδι με άλλα 2 φιλαράκια σύνολο 3 GSA 1200 πηγαίνοντας Βαυαρία έβρεχε ο θεός με τον θεό οι μηχανές και οι 3 χάραζαν μία γραμμή στο δρόμο,μέχρι και στο χιόνι δεν μου χει πει όχι(έχω ανεβάσει κάποιες χωμάτινες).Οφείλω να ομολογήσω ότι σαν ευρωπαία έχει τις ιδιοτροπίες της και κάποια προβλήματα που δε συναντάς σε Japan.Αλλά την αρχοντιά της στον δρόμο δε τη συγκρίνω με καμία.

gs 650
01-05-2010, 23:02
καλο χρυσο παιδια το v-stromaki αλλα πιστευω οτι το gs 1200 ειναι αλλου για ρωτα αυτους που οδηγανε v-strom αν ειχαν τα χρηματα θα επαιρναν ενα gs
αλλωστε στην ζωη αυτη που ζουμε οτι πληρωνεις παιρνεις!!!!!!

Gemat
01-05-2010, 23:58
Ενα πραγμα που παρατηρω καθε φορα που διαβαζω αρθρα για μοτοσυκλετες ειναι το οτι γραφονται μονο τα καλα τους στοιχεια και μαλιστα σε υπερθετικο βαθμο!!

Μονο εγω ρε γ@μωτο οτι αγοραζω εχει κουσουρια και μειονεκτηματα??

Εχω αλλαξει ενα σωρο μηχανακια και μπορω να σας πω πρωτα τι μου τη δινει στα νευρα μαζι του και μετα τι εχει καλο! Μαλιστα μολις μου φυγει η κ@υλα μου μενουν μονο αυτα που μου τη δινουν....

....τι να πω....νοοτροπιες ειναι αυτες....

taksidiotis
02-05-2010, 00:12
Γιατί δεν έχει σχέση .Ταξιδεύεις άνετα και με μεγάλη ταχύτητα , με δύο αναβάτες , kαλή ιπποδύναμη , καλή ταχύτητα , φθηνό service κάνει για την πόλη , κατανάλωση δεν το συζητάω , φρένα abs , και πάνω από όλα αγοράζεις δύο με διαφορετικό χρώμα αντί για μια μπέμπα .
Τελικά μήπως είμαστε χαιβάνια ;:hmmm:για τα λεφτα του ειναι καλο.ομως gs δεν ειναι και δεν προκειται,κι οχι για το ονομα,αστο στην ακρη το ονομα.
το gs εχει περισσοτερη σταθεροτητα,αψογα ζυγισμενο,τα φρενα του καμια σχεση,αψογη ποιοτητα κυλισης.με ενα twin θα το συγκρινα.με gs οχι.

πεστα φιλε μου γιατι μου φαινεται χανουμε τη μπαλα σιγα σιγα.εδω ο κοσμος χανεται και να μη συνεχισω.....:hmmm:
φιλαρακι μου πιο το προβλημa,forum ειναι εδω μεσα κι καθενας γραφει τα πιστευω του για την καθε μηχανη,αν εχουμε τα οποιαδηποτε αλλα προβληματα αυτα δεν τα μεταφερουμε μεσα στο forum αλλα στο καφε που πηγαινουμε,εδω μεσα λεμε τα δικα μας για τις μοτοσυκλετες που εχουμε η ονειρευομαστε.
δεν το καταλαβαινω τωρα αυτο,πολλοι γουσταρουν να πετανε τα χρηματα τους οπου κι οπως γουσταρουνε αυτοι...δηλαδη τι.μηπως πρεπει κι εγω να αρχισω να λεω τα προβληματα που εχω.και ειναι και πολλα,γιατι τα μεγαλα καραβια εχουν και μεγαλες φουρτουνες.ομως πολλοι ξεδινουμε εκει,στις μηχανες,για να τις οδηγαμε και να τις απολαμβανουμε χωρις να θετουμε σε κινδυνο εμας η αλλους επιβατες η οδηγους.γι αυτο και καθε μηχανη προσφερει οτι προσφερει για τα λεφτα που πουλιεται,εστω κι αν καποιες ειναι καπως υπερτιμημενες.ειναι λογος τωρα αυτος να κανουμε αυτη την κουβεντα?
καλο χρυσο παιδια το v-stromaki αλλα πιστευω οτι το gs 1200 ειναι αλλου για ρωτα αυτους που οδηγανε v-strom αν ειχαν τα χρηματα θα επαιρναν ενα gs
αλλωστε στην ζωη αυτη που ζουμε οτι πληρωνεις παιρνεις!!!!!!ακριβως,οτι πληρωνεις παιρνεις.

taksidiotis
02-05-2010, 00:14
Ενα πραγμα που παρατηρω καθε φορα που διαβαζω αρθρα για μοτοσυκλετες ειναι το οτι γραφονται μονο τα καλα τους στοιχεια και μαλιστα σε υπερθετικο βαθμο!!

Μονο εγω ρε γ@μωτο οτι αγοραζω εχει κουσουρια και μειονεκτηματα??

Εχω αλλαξει ενα σωρο μηχανακια και μπορω να σας πω πρωτα τι μου τη δινει στα νευρα μαζι του και μετα τι εχει καλο! Μαλιστα μολις μου φυγει η κ@υλα μου μενουν μονο αυτα που μου τη δινουν....

....τι να πω....νοοτροπιες ειναι αυτες....
το συγκεκριμενο μηχανακι εχει αρκετα καλα στοιχεια.εχω παρει και μηχανες που ηταν αστα να πανε.
αλλοι παλι τις αναρτησεις του και τα φρενα του τα βρισκουν απαραδεκτα και σκανε 3000 για βελτιωσεις,σαφως και μια τετοια κινηση δε θα την υποστηριξω.αν θες βελτιωσεις απλα κοιτας για αλλη μηχανη.

FANISGS
02-05-2010, 00:15
φιλαρακι μου πιο το προβλημa,forum ειναι εδω μεσα κι καθενας γραφει τα πιστευω του για την καθε μηχανη,αν εχουμε τα οποιαδηποτε αλλα προβληματα αυτα δεν τα μεταφερουμε μεσα στο forum αλλα στο καφε που πηγαινουμε,εδω μεσα λεμε τα δικα μας για τις μοτοσυκλετες που εχουμε η ονειρευομαστε.
δεν το καταλαβαινω τωρα αυτο,πολλοι γουσταρουν να πετανε τα χρηματα τους οπου κι οπως γουσταρουνε αυτοι...δηλαδη τι.μηπως πρεπει κι εγω να αρχισω να λεω τα προβληματα που εχω.και ειναι και πολλα,γιατι τα μεγαλα καραβια εχουν και μεγαλες φουρτουνες.ομως πολλοι ξεδινουμε εκει,στις μηχανες,για να τις οδηγαμε και να τις απολαμβανουμε χωρις να θετουμε σε κινδυνο εμας η αλλους επιβατες η οδηγους.γι αυτο και καθε μηχανη προσφερει οτι προσφερει για τα λεφτα που πουλιεται,εστω κι αν καποιες ειναι καπως υπερτιμημενες.ειναι λογος τωρα αυτος να κανουμε αυτη την κουβεντα?
οτι πεις αρχηγε!

taksidiotis
02-05-2010, 00:20
οτι πεις αρχηγε!
δεν ειμαι αρχηγος...
απλα την γνωμη μου γραφω κι εγω.
αν εχω αδικο,ok ειμαι αδικος και συγνωμη και δεν ξαναγραφω κιολας εδω...

FANISGS
02-05-2010, 00:23
δεν ειμαι αρχηγος...
απλα την γνωμη μου γραφω κι εγω.
αν εχω αδικο,ok ειμαι αδικος και συγνωμη και δεν ξαναγραφω κιολας εδω...

το αρχηγε δεν ειναι ειρωνικο σε καμια περιπτωση.σχημα λογου ειναι και δεν εχω προθεση ουτε να θιξω ουτε τιποτα.αν σε ενοχλησε κατι το παιρνω πισω και ολα καλα.

wet & dirty
02-05-2010, 00:23
πριν απο 2 χρονια 2 παιδια απο την Κρητη εκαναν 5.000 στην αμμο της Αφρικης με 2 V STROM 650 το μονο που ηθελαν οι μηχανες μολις ηρθαν Ελλαδα ηταν μια αλλαγη λαδιων.... το μηχανακι παει παντου!!!;)

Gemat
02-05-2010, 00:26
το συγκεκριμενο μηχανακι εχει αρκετα καλα στοιχεια.εχω παρει και μηχανες που ηταν αστα να πανε.
αλλοι παλι τις αναρτησεις του και τα φρενα του τα βρισκουν απαραδεκτα και σκανε 3000 για βελτιωσεις,σαφως και μια τετοια κινηση δε θα την υποστηριξω.αν θες βελτιωσεις απλα κοιτας για αλλη μηχανη.


...αν υπαρχει βεβαια!

Αποψη μου ειναι οτι σε καθε μηχανη, κάνεις καπου καποιο συμβιβασμο! Ακομη και αν εισαι διαθετημενος να ξοδεψεις οποιοδηποτε ποσο για μοτοσυκλετα δεν υπαρχει παντα αυτο που θελεις. Περιορισμος που ισχυει πολυ λιγοτερο οταν προκειται για αυτοκινητα....

taksidiotis
02-05-2010, 00:27
το αρχηγε δεν ειναι ειρωνικο σε καμια περιπτωση.σχημα λογου ειναι και δεν εχω προθεση ουτε να θιξω ουτε τιποτα.αν σε ενοχλησε κατι το παιρνω πισω και ολα καλα.
οχι καλε,ειληκρηνα δεν παρεξηγησα με αυτο.
απλα μην χαλιομαστε με βλακειες.ειληκρηνα.

FANISGS
02-05-2010, 00:37
οχι καλε,ειληκρηνα δεν παρεξηγησα με αυτο.
απλα μην χαλιομαστε με βλακειες.ειληκρηνα.

το καλο με τους κρητικους ειναι οτι τα βρισκουν ευκολα!:sm8:

taksidiotis
02-05-2010, 00:43
το καλο με τους κρητικους ειναι οτι τα βρισκουν ευκολα!:sm8:
πανταααααααααααα:sm7:

manousos
02-05-2010, 10:13
παιδια το v-strom 650 ειναι κορυφη στην ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ,το ειχα 4 χρονια και το ξερω καλα αλλα μεχρι εκει ειναι αδικο να το συγκρινουμε με το r1200gs.ΑΛΛΗ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΝΑΥΤΗ ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΤΟΥ ΚΑΝΤΙΛΑΝΑΥΤΗ που λεει και η παροιμια.:D:D:D:D

MARK
02-05-2010, 10:15
Πλήρης ενημέρωση......:sm8:

kostasmats
02-05-2010, 15:06
πολυ ωραια παρουσιαση και πολυ ωραια κριτικη!συνεχισε ετσι:sm8:

kalifas
25-06-2010, 16:00
παιδια εγω που ειχα την GS1100 του ΄95 και πηρα το V STROM μετα απο τρακα, βλεπω οτι η γριουλα μου δεν ειχε τιποτα να ζηλεψει ,αντιθετως πιστευω οτι παρολα τα χρονια της ηταν ακομα μπροστα απο το καινουργιο σε ολα.
εκτος απο την καταναλωση:D