taksidiotis
01-05-2010, 00:42
Η Suzuki έκανε το αποφασιστικό βήμα να παρουσιάσει το V-Strom 650 για πρώτη φορά το 2004, καταφέρνοντας ένα ισχυρό χτύπημα στην εγχώρια αγορά. Η Ελλάδα, που είναι παραδοσιακή χώρα των on-off, αφουγκράστηκε αμέσως την ποιότητα του μεσαίου Suzuki και η επιτυχία δεν άργησε να φανεί. Το ότι το V-Strom πουλάει σαν τρελό στη χώρα μας δεν είναι καθόλου τυχαίο, καθώς πρόκειται για μια πολύ καλά ζυγισμένη μοτοσικλέτα, η οποία με την προσθήκη του ABS έβαλε και το κερασάκι στην τούρτα.
Η πρώτη επαφή με το 650 της Suzuki του 2009 δεν σε ξενίζει σε σχέση με το παρελθόν. Στον τομέα του σχεδιασμού λίγα πράγματα έχουν αλλάξει, διατηρώντας την ίδια πετυχημένη συνταγή, ενώ ο καταπληκτικός κινητήρας παραμένει ακλόνητος στη θέση του. Ανεβαίνοντας πάνω στο V-Strom, αμέσως όλα έρχονται και κουμπώνουν φυσιολογικά στα χέρια και στα πόδια σου. Το τιμόνι είναι εκεί που πρέπει, τα μαρσπιέ δημιουργούν την ιδανική κλίση στα γόνατα, ενώ ακόμη και πιο κοντοί αναβάτες δεν θα έχουν ιδιαίτερο πρόβλημα να πατήσουν τα πόδια τους κάτω με το ύψος της σέλας να φτάνει τα 820mm. Η εργονομία είναι ένα από τα πλέον δυνατά σημεία του μεσαίου on-off της Suzuki, κάνοντας τη ζωή του αναβάτη εύκολη και απροβλημάτιστη. Η σέλα έχει ικανοποιητικό αφρώδες, το οποίο βοηθάει τα μαλακά μόρια να μην πρήζονται μετά από αρκετή ώρα οδήγησης, ενώ ο συμπλέκτης είναι τόσο μαλακός που νομίζεις ότι πρόκειται για αυτόματο μοντέλο, παρότι δεν είναι υδραυλικός όπως στο 1000άρι V-Strom.
Μεγάλο όπλο του DL 650 παραμένει όμως ο κινητήρας του. Ο V2 έχει περιεχόμενη γωνία 90 μοίρες, είναι υδρόψυκτος, 645cc, με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και ηλεκτρονικό ψεκασμό και προέρχεται από το SV650 της Suzuki, αλλά έχει δεχτεί μια σειρά αλλαγών που τον έχουν μεταμορφώσει φυσικά προς το καλύτερο. Τα νούμερα της ροπής και της ιπποδύναμης μπορεί να μην εντυπωσιάζουν, αν και είναι τα κορυφαία στην κατηγορία, αλλά δεν θα αφήσουν κανέναν αδιάφορο, καθώς κινούν το μικρό V-Strom με ιδιαίτερα γρήγορο τρόπο. Η συμπίεση έχει διατηρηθεί στα 11,5:1, το ίδιο και ο ομαλός τρόπος λειτουργίας του με την άριστη τροφοδοσία από τον ψεκασμό να παίζει σημαντικό ρόλο τόσο στις επιδόσεις όσο και στη χαμηλή κατανάλωση της μοτοσικλέτας. Η δύναμη εμφανίζεται παντού και απλώνεται σωστά σε όλη την κλίμακα των στροφών. Το δυνατό του σημείο όμως είναι από τις 4.000-9.000 στροφές, όπου εκεί μπορεί ο οποιοσδήποτε να απολαύσει την πλήρως εκμεταλλεύσιμη ισχύ του V2. Το κιβώτιο ταχυτήτων των 6 σχέσεων είναι βελούδινο στη λειτουργία του και συνεργάζεται άψογα με τον κινητήρα και το συμβατικό συμπλέκτη.
Πλαίσιο διαμάντι και ABS
Στο θέμα του πλαισίου και των αναρτήσεων τίποτα δεν έχει αλλάξει στο V-Strom. Το πολύ καλό αλουμινένιο, δύο δοκών πλαίσιο είναι υπεράνω κριτικής για το συγκεκριμένο μοντέλο χαρίζοντας και κάποια στοιχεία στο Suzuki που ίσως να καταπλήξουν τον αναβάτη του, όπως η σβέλτη οδήγηση στις στροφές και η σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες. Οι αναρτήσεις είναι ####### και βοηθούν στην άνετη οδήγηση. Το εμπρός τηλεσκοπικό πιρούνι βυθίζεται αρκετά στη διάρκεια του φρεναρίσματος, προκαλώντας κάποιες ανησυχίες, αλλά σε γενικές γραμμές δεν έχει πρόβλημα να φέρει εις πέρας την αποστολή του, συμβάλλοντας στο σωστό ζύγισμα της μοτοσικλέτας. Επίσης μπορεί να ρυθμιστεί ως προς την προφόρτιση, ενώ το πίσω ρυθμίζεται στην προφόρτιση και στην επαναφορά.
Σημαντικό βήμα της Suzuki ήταν η τοποθέτηση ABS στο μικρό V-Strom. Μπορεί η τιμή να ανέβηκε λίγο, αλλά σίγουρα αξίζει πέρα για πέρα τα λεφτά του. Η ενεργητική ασφάλεια αυξήθηκε, στοχεύοντας περισσότερο τους αναβάτες με μικρότερη εμπειρία, οι οποίοι πλέον έχουν έναν ακόμη λιγότερο λόγο για να ανησυχούν. Στο εμπρός μέρος τα πράγματα λειτουργούν άψογα με το ABS να ενεργοποιείται όσο και όποτε χρειάζεται, χωρίς να τρομάζει τον αναβάτη. Από την άλλη όμως η πίσω δαγκάνα είναι πιο ευαίσθητη από ότι ίσως θα έπρεπε και ενεργοποιεί το σύστημα πιο νωρίς από ότι χρειάζεται. Σε γενικές γραμμές όμως κρίνεται ικανοποιητικό και χρήσιμο στα χέρια του αναβάτη. Οι εμπρός δίσκοι έχουν διάμετρο 310mm και ο πίσω 260mm.
Πάμε βόλτα…
Ο κινητήρας του V-Strom έρχεται άμεσα στη ζωή με το πρώτο πάτημα της μίζας και αφού βολευτείς στη σέλα της μοτοσικλέτας κουμπώνεις την πρώτη σχέση στο αθόρυβο κιβώτιο. Η πρώτη αίσθηση που αποκομίζεις είναι θετική καθώς η λειτουργία του κινητήρα στις χαμηλές στροφές είναι καθαρή και δεν έχει ενοχλητικούς κραδασμούς ή σκορτσαρίσματα. Η κίνηση στην πόλη είναι παιχνιδάκι για το μεσαίο On-Off καθώς είναι πρόθυμο να αλλάξει κατεύθυνση ανά πάσα στιγμή, είναι ελαφρύ στην αίσθηση και τα φρένα του συμβάλουν στη γενικότερη ασφάλεια που εμπνέει. Ο κινητήρας θα σε βγάλει γρήγορα από τη δύσκολη θέση, προσπερνώντας κάθε εμπόδιο με άνεση, όπου κι αν βρίσκεται η βελόνα του στροφόμετρου, ενώ μπορεί να δουλέψει για ώρες σε χαμηλές στροφές χωρίς κανένα περίεργο «βήξιμο».
Η θέση οδήγησης σου δίνει τη δυνατότητα να ελέγχεις καλά το δρόμο μπροστά σου, ενώ οι καθρέπτες είναι στη σωστή θέση προσφέροντας κορυφαία οπτική προς τα πίσω. Οι καθρέπτες των αυτοκινήτων από την άλλη δεν θα προβληματίσουν τον αναβάτη, αφού το V-Strom περνάει άνετα από πάνω, ενώ γενικά οι διαστάσεις του θα βολέψουν στην ασφυκτική κίνηση ξεγλιστρώντας σαν «παπί» από τα δύσκολα. Γενικά το Suzuki είναι εξαιρετικό commuter και μπορεί κάλλιστα να αντικαταστήσει το scooter σας.
Το V-Strom 650 δεν θα πει όχι και σε μικρά και μεγάλα ταξίδια. Και πάλι εδώ τον πρώτο λόγο έχει ο κινητήρας, ο οποίος είναι ικανός να κινήσει τη μοτοσικλέτα στο εθνικό δίκτυο με υψηλές ταχύτητες της τάξης των 160-170 km/h χωρίς κανένα πρόβλημα. Η σταθερότητα ακόμη και στην τελική ταχύτητα των 200 km/h εμπνέει εμπιστοσύνη. Η άνετη σέλα θα κρατήσει ξεκούραστους τους αναβάτες, ενώ το ρεζερβουάρ των 22 λίτρων είναι ικανό να χαρίσει μεγάλη αυτονομία στη μοτοσικλέτα, η οποία φτάνει με συνετή οδήγηση στα 340 Km. Το πρώτο πράγμα που έχει να κάνει πάντως ο αγοραστής του V-Strom είναι να ρυθμίσει την προστατευτική ζελατίνα για τον αέρα ώστε να έρθει στα μέτρα του. Αν δεν το κάνει θα έρθει αντιμέτωπος με τη δυσάρεστη έκπληξη των στροβιλισμών από τον άνεμο, αλλά όταν βρει την κατάλληλη θέση τότε θα ξεχάσει και τον ενοχλητικό αέρα στο ταξίδι.
Βγαίνοντας από το εθνικό δίκτυο θα συναντήσουμε τον επαρχιακό δρόμο γεμάτο με στροφές. Όσο κι αν σας φαίνεται παράξενο το V-Strom τα καταφέρνει περίφημα και σε αυτού του είδους τους δρόμους και εκπλήσσει θετικά τον αναβάτη του. Η μοτοσικλέτα είναι τόσο καλά ζυγισμένη που κάνει την οδήγηση στις στροφές απολαυστική. Το πλαίσιο βοηθάει στις γρήγορες αλλαγές κατεύθυνσης, ο κινητήρας βοηθάει με την ομαλότητα του και την «όση χρειάζεται δύναμη» και οι αναρτήσεις δεν θα προβληματίσουν σε σβέλτο ρυθμό. Παρόλα αυτά αν πιέσεις στα όρια τότε το V-Strom θα ανοίξει τη γραμμή του, θα παρουσιάσει ταλαντώσεις και τα φρένα θα σε προδώσουν, υπενθυμίζοντας σου ότι δεν είναι μοτοσικλέτα supersport.
Ακόμα και το χώμα είναι μέσα στις δυνατότητες του V-Strom 650. Αν βρεθείτε μπροστά σε χωματόδρομο μην διστάσετε να πατήσετε τα ελαστικά του στο χώμα. Το on-off της Suzuki είναι ικανό να περάσει με άνεση βατούς χωματόδρομους και με ασφάλεια, χωρίς να κουράσει ιδιαίτερα, πάντα όμως σε λογικό ρυθμό. Ο χωματόδρομος για την παραλία του νησιού είναι παιχνιδάκι και μαζί με τη σύντροφο ή το σύντροφό σας μπορείτε να απολαύσετε την εξερεύνηση της Ελλάδας. Και μιας που αναφερθήκαμε στους συνεπιβάτες να πούμε δύο λόγια για την κατάσταση στην πλάτη του οδηγού. Ο συνεπιβάτης δύσκολα θα παραπονεθεί για τη σέλα, ακόμη και μετά από αρκετά χιλιόμετρα, ενώ η γωνία στα πόδια του είναι φυσιολογική. Τέλος η ομαλή λειτουργία του κινητήρα δεν θα τον/την ταλαιπωρήσει, καθώς μπορεί να ξεχάσει τα εκρηκτικές εκκινήσεις και τα ξεσπάσματα επιτάχυνσης και επιβράδυνσης.
Εν κατακλείδι
Πριν από μερικές εβδομάδες, αν κάποιος μου έλεγε ότι το V-Strom είναι η καλύτερη μοτοσικλέτα για την Ελλάδα, μάλλον θα τον κορόιδευα. Τώρα όμως που πέρασα μερικές ημέρες μαζί του κατάλαβα ότι δίκαια πουλάει σαν τρελό στην ελληνική αγορά. Η ιδιοσυγκρασία του ταιριάζει απόλυτα στον Έλληνα αναβάτη και τις κυκλοφοριακές συνθήκες που αντιμετωπίζει καθημερινά. Είναι ακριβώς κομμένη και ραμμένη στα μέτρα του μέσου αναβάτη, ο οποίος θέλει ένα «εργαλείο» για τη δουλειά του χωρίς να προβληματίζεται ή να φοβάται με το παραμικρό, ενώ παράλληλα να ξέρει ότι κάθε πρωί που θα του ζητήσει να τον μεταφέρει στην εργασία του δεν θα τον προδώσει. Παράλληλα θα μπορέσει να απολαύσει τις ομορφιές της χώρας μας με συνεπιβάτη ή χωρίς και να το φορτώσει μέχρι τα «μπούνια» για ένα μακρινό ταξίδι. Δίκαια λοιπόν βλέπουμε τόσα V-Strom κάθε μέρα στους δρόμους της πόλης και όχι μόνο.
πηγη.sigmalive.gr
Η πρώτη επαφή με το 650 της Suzuki του 2009 δεν σε ξενίζει σε σχέση με το παρελθόν. Στον τομέα του σχεδιασμού λίγα πράγματα έχουν αλλάξει, διατηρώντας την ίδια πετυχημένη συνταγή, ενώ ο καταπληκτικός κινητήρας παραμένει ακλόνητος στη θέση του. Ανεβαίνοντας πάνω στο V-Strom, αμέσως όλα έρχονται και κουμπώνουν φυσιολογικά στα χέρια και στα πόδια σου. Το τιμόνι είναι εκεί που πρέπει, τα μαρσπιέ δημιουργούν την ιδανική κλίση στα γόνατα, ενώ ακόμη και πιο κοντοί αναβάτες δεν θα έχουν ιδιαίτερο πρόβλημα να πατήσουν τα πόδια τους κάτω με το ύψος της σέλας να φτάνει τα 820mm. Η εργονομία είναι ένα από τα πλέον δυνατά σημεία του μεσαίου on-off της Suzuki, κάνοντας τη ζωή του αναβάτη εύκολη και απροβλημάτιστη. Η σέλα έχει ικανοποιητικό αφρώδες, το οποίο βοηθάει τα μαλακά μόρια να μην πρήζονται μετά από αρκετή ώρα οδήγησης, ενώ ο συμπλέκτης είναι τόσο μαλακός που νομίζεις ότι πρόκειται για αυτόματο μοντέλο, παρότι δεν είναι υδραυλικός όπως στο 1000άρι V-Strom.
Μεγάλο όπλο του DL 650 παραμένει όμως ο κινητήρας του. Ο V2 έχει περιεχόμενη γωνία 90 μοίρες, είναι υδρόψυκτος, 645cc, με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και ηλεκτρονικό ψεκασμό και προέρχεται από το SV650 της Suzuki, αλλά έχει δεχτεί μια σειρά αλλαγών που τον έχουν μεταμορφώσει φυσικά προς το καλύτερο. Τα νούμερα της ροπής και της ιπποδύναμης μπορεί να μην εντυπωσιάζουν, αν και είναι τα κορυφαία στην κατηγορία, αλλά δεν θα αφήσουν κανέναν αδιάφορο, καθώς κινούν το μικρό V-Strom με ιδιαίτερα γρήγορο τρόπο. Η συμπίεση έχει διατηρηθεί στα 11,5:1, το ίδιο και ο ομαλός τρόπος λειτουργίας του με την άριστη τροφοδοσία από τον ψεκασμό να παίζει σημαντικό ρόλο τόσο στις επιδόσεις όσο και στη χαμηλή κατανάλωση της μοτοσικλέτας. Η δύναμη εμφανίζεται παντού και απλώνεται σωστά σε όλη την κλίμακα των στροφών. Το δυνατό του σημείο όμως είναι από τις 4.000-9.000 στροφές, όπου εκεί μπορεί ο οποιοσδήποτε να απολαύσει την πλήρως εκμεταλλεύσιμη ισχύ του V2. Το κιβώτιο ταχυτήτων των 6 σχέσεων είναι βελούδινο στη λειτουργία του και συνεργάζεται άψογα με τον κινητήρα και το συμβατικό συμπλέκτη.
Πλαίσιο διαμάντι και ABS
Στο θέμα του πλαισίου και των αναρτήσεων τίποτα δεν έχει αλλάξει στο V-Strom. Το πολύ καλό αλουμινένιο, δύο δοκών πλαίσιο είναι υπεράνω κριτικής για το συγκεκριμένο μοντέλο χαρίζοντας και κάποια στοιχεία στο Suzuki που ίσως να καταπλήξουν τον αναβάτη του, όπως η σβέλτη οδήγηση στις στροφές και η σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες. Οι αναρτήσεις είναι ####### και βοηθούν στην άνετη οδήγηση. Το εμπρός τηλεσκοπικό πιρούνι βυθίζεται αρκετά στη διάρκεια του φρεναρίσματος, προκαλώντας κάποιες ανησυχίες, αλλά σε γενικές γραμμές δεν έχει πρόβλημα να φέρει εις πέρας την αποστολή του, συμβάλλοντας στο σωστό ζύγισμα της μοτοσικλέτας. Επίσης μπορεί να ρυθμιστεί ως προς την προφόρτιση, ενώ το πίσω ρυθμίζεται στην προφόρτιση και στην επαναφορά.
Σημαντικό βήμα της Suzuki ήταν η τοποθέτηση ABS στο μικρό V-Strom. Μπορεί η τιμή να ανέβηκε λίγο, αλλά σίγουρα αξίζει πέρα για πέρα τα λεφτά του. Η ενεργητική ασφάλεια αυξήθηκε, στοχεύοντας περισσότερο τους αναβάτες με μικρότερη εμπειρία, οι οποίοι πλέον έχουν έναν ακόμη λιγότερο λόγο για να ανησυχούν. Στο εμπρός μέρος τα πράγματα λειτουργούν άψογα με το ABS να ενεργοποιείται όσο και όποτε χρειάζεται, χωρίς να τρομάζει τον αναβάτη. Από την άλλη όμως η πίσω δαγκάνα είναι πιο ευαίσθητη από ότι ίσως θα έπρεπε και ενεργοποιεί το σύστημα πιο νωρίς από ότι χρειάζεται. Σε γενικές γραμμές όμως κρίνεται ικανοποιητικό και χρήσιμο στα χέρια του αναβάτη. Οι εμπρός δίσκοι έχουν διάμετρο 310mm και ο πίσω 260mm.
Πάμε βόλτα…
Ο κινητήρας του V-Strom έρχεται άμεσα στη ζωή με το πρώτο πάτημα της μίζας και αφού βολευτείς στη σέλα της μοτοσικλέτας κουμπώνεις την πρώτη σχέση στο αθόρυβο κιβώτιο. Η πρώτη αίσθηση που αποκομίζεις είναι θετική καθώς η λειτουργία του κινητήρα στις χαμηλές στροφές είναι καθαρή και δεν έχει ενοχλητικούς κραδασμούς ή σκορτσαρίσματα. Η κίνηση στην πόλη είναι παιχνιδάκι για το μεσαίο On-Off καθώς είναι πρόθυμο να αλλάξει κατεύθυνση ανά πάσα στιγμή, είναι ελαφρύ στην αίσθηση και τα φρένα του συμβάλουν στη γενικότερη ασφάλεια που εμπνέει. Ο κινητήρας θα σε βγάλει γρήγορα από τη δύσκολη θέση, προσπερνώντας κάθε εμπόδιο με άνεση, όπου κι αν βρίσκεται η βελόνα του στροφόμετρου, ενώ μπορεί να δουλέψει για ώρες σε χαμηλές στροφές χωρίς κανένα περίεργο «βήξιμο».
Η θέση οδήγησης σου δίνει τη δυνατότητα να ελέγχεις καλά το δρόμο μπροστά σου, ενώ οι καθρέπτες είναι στη σωστή θέση προσφέροντας κορυφαία οπτική προς τα πίσω. Οι καθρέπτες των αυτοκινήτων από την άλλη δεν θα προβληματίσουν τον αναβάτη, αφού το V-Strom περνάει άνετα από πάνω, ενώ γενικά οι διαστάσεις του θα βολέψουν στην ασφυκτική κίνηση ξεγλιστρώντας σαν «παπί» από τα δύσκολα. Γενικά το Suzuki είναι εξαιρετικό commuter και μπορεί κάλλιστα να αντικαταστήσει το scooter σας.
Το V-Strom 650 δεν θα πει όχι και σε μικρά και μεγάλα ταξίδια. Και πάλι εδώ τον πρώτο λόγο έχει ο κινητήρας, ο οποίος είναι ικανός να κινήσει τη μοτοσικλέτα στο εθνικό δίκτυο με υψηλές ταχύτητες της τάξης των 160-170 km/h χωρίς κανένα πρόβλημα. Η σταθερότητα ακόμη και στην τελική ταχύτητα των 200 km/h εμπνέει εμπιστοσύνη. Η άνετη σέλα θα κρατήσει ξεκούραστους τους αναβάτες, ενώ το ρεζερβουάρ των 22 λίτρων είναι ικανό να χαρίσει μεγάλη αυτονομία στη μοτοσικλέτα, η οποία φτάνει με συνετή οδήγηση στα 340 Km. Το πρώτο πράγμα που έχει να κάνει πάντως ο αγοραστής του V-Strom είναι να ρυθμίσει την προστατευτική ζελατίνα για τον αέρα ώστε να έρθει στα μέτρα του. Αν δεν το κάνει θα έρθει αντιμέτωπος με τη δυσάρεστη έκπληξη των στροβιλισμών από τον άνεμο, αλλά όταν βρει την κατάλληλη θέση τότε θα ξεχάσει και τον ενοχλητικό αέρα στο ταξίδι.
Βγαίνοντας από το εθνικό δίκτυο θα συναντήσουμε τον επαρχιακό δρόμο γεμάτο με στροφές. Όσο κι αν σας φαίνεται παράξενο το V-Strom τα καταφέρνει περίφημα και σε αυτού του είδους τους δρόμους και εκπλήσσει θετικά τον αναβάτη του. Η μοτοσικλέτα είναι τόσο καλά ζυγισμένη που κάνει την οδήγηση στις στροφές απολαυστική. Το πλαίσιο βοηθάει στις γρήγορες αλλαγές κατεύθυνσης, ο κινητήρας βοηθάει με την ομαλότητα του και την «όση χρειάζεται δύναμη» και οι αναρτήσεις δεν θα προβληματίσουν σε σβέλτο ρυθμό. Παρόλα αυτά αν πιέσεις στα όρια τότε το V-Strom θα ανοίξει τη γραμμή του, θα παρουσιάσει ταλαντώσεις και τα φρένα θα σε προδώσουν, υπενθυμίζοντας σου ότι δεν είναι μοτοσικλέτα supersport.
Ακόμα και το χώμα είναι μέσα στις δυνατότητες του V-Strom 650. Αν βρεθείτε μπροστά σε χωματόδρομο μην διστάσετε να πατήσετε τα ελαστικά του στο χώμα. Το on-off της Suzuki είναι ικανό να περάσει με άνεση βατούς χωματόδρομους και με ασφάλεια, χωρίς να κουράσει ιδιαίτερα, πάντα όμως σε λογικό ρυθμό. Ο χωματόδρομος για την παραλία του νησιού είναι παιχνιδάκι και μαζί με τη σύντροφο ή το σύντροφό σας μπορείτε να απολαύσετε την εξερεύνηση της Ελλάδας. Και μιας που αναφερθήκαμε στους συνεπιβάτες να πούμε δύο λόγια για την κατάσταση στην πλάτη του οδηγού. Ο συνεπιβάτης δύσκολα θα παραπονεθεί για τη σέλα, ακόμη και μετά από αρκετά χιλιόμετρα, ενώ η γωνία στα πόδια του είναι φυσιολογική. Τέλος η ομαλή λειτουργία του κινητήρα δεν θα τον/την ταλαιπωρήσει, καθώς μπορεί να ξεχάσει τα εκρηκτικές εκκινήσεις και τα ξεσπάσματα επιτάχυνσης και επιβράδυνσης.
Εν κατακλείδι
Πριν από μερικές εβδομάδες, αν κάποιος μου έλεγε ότι το V-Strom είναι η καλύτερη μοτοσικλέτα για την Ελλάδα, μάλλον θα τον κορόιδευα. Τώρα όμως που πέρασα μερικές ημέρες μαζί του κατάλαβα ότι δίκαια πουλάει σαν τρελό στην ελληνική αγορά. Η ιδιοσυγκρασία του ταιριάζει απόλυτα στον Έλληνα αναβάτη και τις κυκλοφοριακές συνθήκες που αντιμετωπίζει καθημερινά. Είναι ακριβώς κομμένη και ραμμένη στα μέτρα του μέσου αναβάτη, ο οποίος θέλει ένα «εργαλείο» για τη δουλειά του χωρίς να προβληματίζεται ή να φοβάται με το παραμικρό, ενώ παράλληλα να ξέρει ότι κάθε πρωί που θα του ζητήσει να τον μεταφέρει στην εργασία του δεν θα τον προδώσει. Παράλληλα θα μπορέσει να απολαύσει τις ομορφιές της χώρας μας με συνεπιβάτη ή χωρίς και να το φορτώσει μέχρι τα «μπούνια» για ένα μακρινό ταξίδι. Δίκαια λοιπόν βλέπουμε τόσα V-Strom κάθε μέρα στους δρόμους της πόλης και όχι μόνο.
πηγη.sigmalive.gr