taksidiotis
03-05-2010, 09:01
Η σειρά KTM Adventure 990 δείχνει και είναι μια μοτοσικλέτα πιο πολιτισμένη για το μέσο χρήστη. Έχει πιο χαμηλό κέντρο βάρους από το μοντέλο που αντικατέστησε –KTM 950 Adventure–, έχοντας πλέον να επιδείξει αρκετές αρετές και στο τερέν των αυτοκινητοδρόμων με υψηλές ταχύτητες ταξιδιού
Tο KTM 990 Adventure είναι μια ιδιαίτερη μοτοσικλέτα στην κατηγορία των δίτροχων μεικτής χρήσης. Σε αυτή λοιπόν την κατηγορία δύσκολα θα βρεις μοτοσικλέτα με μικρό όγκο, ελαφριά σε αίσθηση, που στρίβει μόνο με τη σκέψη (απότομες αλλαγές κατεύθυνσης) με μπροστινό τροχό 21 ιντσών που... πάει στην εθνική με 200 χλμ./ώρα δίχως να ταλαιπωρεί τον αναβάτη του. Αυτή είναι η KTM 990 Adventure. Μια μοτοσικλέτα «παντός καιρού», που είναι ευκίνητη σαν scooter μέσα στην πόλη και απρόσμενα άνετη στο ταξίδι. Φυσικά το χώμα παραμένει το αγαπημένο πεδίο δράσης της - αν και τόση δύναμη δε θα τη χρειαστείς πουθενά. Είναι μια καλοσχεδιασμένη μοτοσικλέτα εκτός δρόμου που αντιπαρατίθεται επί ίσοις όροις με μοτοσικλέτες που έχουν σχεδιαστεί αποκλειστικά για χρήση εντός ασφάλτου. Αυτό είναι και το ιδιαίτερο του χαρακτήρα της. Εμφάνιση και τεχνικά χαρακτηριστικά που παραπέμπουν σε μοτοσικλέτα enduro με συμπεριφορά και αίσθηση πολυχρηστικής μοτοσικλέτας μεγάλου κυβισμού.
Ο V-2 κινητήρας απέκτησε αμεσότητα από τις χαμηλές στροφές, ενώ στους μεσαίους και υψηλούς ρυθμούς περιστροφής απλά... τρελαίνεται. Σε σχέση με τον κινητήρα του 950 Adventure, αυτός δείχνει πιο εύστροφος και πιο γραμμικός. Η κατανάλωση κινείται σε ικανοποιητικά επίπεδα, ενώ η αυτονομία εξασφαλίζεται μέσω του ρεζερβουάρ καυσίμου 22 λίτρων με δύο εκατέρωθεν θύρες για τον ανεφοδιασμό. Τέλος, οι προδιαγραφές ρύπων καλύπτουν τη νόρμα Euro3 - λόγω συστήματος ψεκασμού.
Εξαιρετικά και τα περιφερειακά του 990 Adventure με ρυθμιζόμενες αναρτήσεις από την WP -ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός- και ισχυρά δισκόφρενα από την Brembo με σύστημα ABS. H σέλα είναι στενή και αρκετά φιλόξενη (μετά από 1.500 χλμ. έχω ξεκάθαρη άποψη), ενώ πλέον αναβάτης με ανάστημα 1,75 μ. μπορεί να πατάει στο έδαφος καθώς το ύψος της σέλας χαμήλωσε κατά 35 χιλ. σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Το φέρινγκ αν και μικρό κάνει καλή δουλειά στις υψηλές ταχύτητες. Γενικά, υπάρχει πληρότητα σε εξοπλισμό και αξεσουάρ μετά την πώληση. Το κόστος κτήσης του KTM Adventure προσδιορίζεται κοντά στα 14.000 ευρώ.
πηγη morax.gr
Tο KTM 990 Adventure είναι μια ιδιαίτερη μοτοσικλέτα στην κατηγορία των δίτροχων μεικτής χρήσης. Σε αυτή λοιπόν την κατηγορία δύσκολα θα βρεις μοτοσικλέτα με μικρό όγκο, ελαφριά σε αίσθηση, που στρίβει μόνο με τη σκέψη (απότομες αλλαγές κατεύθυνσης) με μπροστινό τροχό 21 ιντσών που... πάει στην εθνική με 200 χλμ./ώρα δίχως να ταλαιπωρεί τον αναβάτη του. Αυτή είναι η KTM 990 Adventure. Μια μοτοσικλέτα «παντός καιρού», που είναι ευκίνητη σαν scooter μέσα στην πόλη και απρόσμενα άνετη στο ταξίδι. Φυσικά το χώμα παραμένει το αγαπημένο πεδίο δράσης της - αν και τόση δύναμη δε θα τη χρειαστείς πουθενά. Είναι μια καλοσχεδιασμένη μοτοσικλέτα εκτός δρόμου που αντιπαρατίθεται επί ίσοις όροις με μοτοσικλέτες που έχουν σχεδιαστεί αποκλειστικά για χρήση εντός ασφάλτου. Αυτό είναι και το ιδιαίτερο του χαρακτήρα της. Εμφάνιση και τεχνικά χαρακτηριστικά που παραπέμπουν σε μοτοσικλέτα enduro με συμπεριφορά και αίσθηση πολυχρηστικής μοτοσικλέτας μεγάλου κυβισμού.
Ο V-2 κινητήρας απέκτησε αμεσότητα από τις χαμηλές στροφές, ενώ στους μεσαίους και υψηλούς ρυθμούς περιστροφής απλά... τρελαίνεται. Σε σχέση με τον κινητήρα του 950 Adventure, αυτός δείχνει πιο εύστροφος και πιο γραμμικός. Η κατανάλωση κινείται σε ικανοποιητικά επίπεδα, ενώ η αυτονομία εξασφαλίζεται μέσω του ρεζερβουάρ καυσίμου 22 λίτρων με δύο εκατέρωθεν θύρες για τον ανεφοδιασμό. Τέλος, οι προδιαγραφές ρύπων καλύπτουν τη νόρμα Euro3 - λόγω συστήματος ψεκασμού.
Εξαιρετικά και τα περιφερειακά του 990 Adventure με ρυθμιζόμενες αναρτήσεις από την WP -ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός- και ισχυρά δισκόφρενα από την Brembo με σύστημα ABS. H σέλα είναι στενή και αρκετά φιλόξενη (μετά από 1.500 χλμ. έχω ξεκάθαρη άποψη), ενώ πλέον αναβάτης με ανάστημα 1,75 μ. μπορεί να πατάει στο έδαφος καθώς το ύψος της σέλας χαμήλωσε κατά 35 χιλ. σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Το φέρινγκ αν και μικρό κάνει καλή δουλειά στις υψηλές ταχύτητες. Γενικά, υπάρχει πληρότητα σε εξοπλισμό και αξεσουάρ μετά την πώληση. Το κόστος κτήσης του KTM Adventure προσδιορίζεται κοντά στα 14.000 ευρώ.
πηγη morax.gr