PDA

View Full Version : Ktm adventure 990


taksidiotis
03-05-2010, 09:01
Η σειρά KTM Adventure 990 δείχνει και είναι μια μοτοσικλέτα πιο πολιτισμένη για το μέσο χρήστη. Έχει πιο χαμηλό κέντρο βάρους από το μοντέλο που αντικατέστησε –KTM 950 Adventure–, έχοντας πλέον να επιδείξει αρκετές αρετές και στο τερέν των αυτοκινητοδρόμων με υψηλές ταχύτητες ταξιδιού

Tο KTM 990 Adventure είναι μια ιδιαίτερη μοτοσικλέτα στην κατηγορία των δίτροχων μεικτής χρήσης. Σε αυτή λοιπόν την κατηγορία δύσκολα θα βρεις μοτοσικλέτα με μικρό όγκο, ελαφριά σε αίσθηση, που στρίβει μόνο με τη σκέψη (απότομες αλλαγές κατεύθυνσης) με μπροστινό τροχό 21 ιντσών που... πάει στην εθνική με 200 χλμ./ώρα δίχως να ταλαιπωρεί τον αναβάτη του. Αυτή είναι η KTM 990 Adventure. Μια μοτοσικλέτα «παντός καιρού», που είναι ευκίνητη σαν scooter μέσα στην πόλη και απρόσμενα άνετη στο ταξίδι. Φυσικά το χώμα παραμένει το αγαπημένο πεδίο δράσης της - αν και τόση δύναμη δε θα τη χρειαστείς πουθενά. Είναι μια καλοσχεδιασμένη μοτοσικλέτα εκτός δρόμου που αντιπαρατίθεται επί ίσοις όροις με μοτοσικλέτες που έχουν σχεδιαστεί αποκλειστικά για χρήση εντός ασφάλτου. Αυτό είναι και το ιδιαίτερο του χαρακτήρα της. Εμφάνιση και τεχνικά χαρακτηριστικά που παραπέμπουν σε μοτοσικλέτα enduro με συμπεριφορά και αίσθηση πολυχρηστικής μοτοσικλέτας μεγάλου κυβισμού.
Ο V-2 κινητήρας απέκτησε αμεσότητα από τις χαμηλές στροφές, ενώ στους μεσαίους και υψηλούς ρυθμούς περιστροφής απλά... τρελαίνεται. Σε σχέση με τον κινητήρα του 950 Adventure, αυτός δείχνει πιο εύστροφος και πιο γραμμικός. Η κατανάλωση κινείται σε ικανοποιητικά επίπεδα, ενώ η αυτονομία εξασφαλίζεται μέσω του ρεζερβουάρ καυσίμου 22 λίτρων με δύο εκατέρωθεν θύρες για τον ανεφοδιασμό. Τέλος, οι προδιαγραφές ρύπων καλύπτουν τη νόρμα Euro3 - λόγω συστήματος ψεκασμού.
Εξαιρετικά και τα περιφερειακά του 990 Adventure με ρυθμιζόμενες αναρτήσεις από την WP -ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός- και ισχυρά δισκόφρενα από την Brembo με σύστημα ABS. H σέλα είναι στενή και αρκετά φιλόξενη (μετά από 1.500 χλμ. έχω ξεκάθαρη άποψη), ενώ πλέον αναβάτης με ανάστημα 1,75 μ. μπορεί να πατάει στο έδαφος καθώς το ύψος της σέλας χαμήλωσε κατά 35 χιλ. σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Το φέρινγκ αν και μικρό κάνει καλή δουλειά στις υψηλές ταχύτητες. Γενικά, υπάρχει πληρότητα σε εξοπλισμό και αξεσουάρ μετά την πώληση. Το κόστος κτήσης του KTM Adventure προσδιορίζεται κοντά στα 14.000 ευρώ.
πηγη morax.gr

taksidiotis
03-05-2010, 09:06
να πω λιγα πραγματακια για την μηχανη μιας και ειχα 990 adv

το θεμα εμφανισης ειναι θεμα γουστου καθαρα,εμενα ας πουμε μου αρεσε αυτο το λιτο σχεδιο,λιτο μεν,μαχιμο δε...
η ποιοτητα κατασκευης ειναι σε καλα επιπεδα αν και σε καποια σημεια εδειχνε σημαδια οτι θα ξεβαψουν καποια σημεια,στο ματ πλαστικο.
απο γκαζι απλα σε κανει να εισαι μονιμος χαμογελαστος,γουσταρει παιχνιδι κι αν εχεις το χερι μπορεις να κανεις πολλα πραγματα με αυτο.θελει προσοχη ομως.κοφτες δεν το πηγαινα ποτε το μηχανακι ομως απο θεμα παντιλικιων δεν το συζηταμε.και σοβαρα να θες να το πας αυτο το μηχανακι ειναι πολυ δυσκολο,ξυπναει το κτηνος μεσα σου οδηγωντας το.κακη επιρροη το ατιμο.δεν πηγαινα τσιτα βεβαια συνεχεια.αν και η αληθεια ειναι οτι δεν παταει ευκολα κατω.ειδικα σε ασφαλτο ελλαδας.
χαμηλα στροφαρει σαν δαιμονισμενο.στις υψηλες ομως οχι κι τοσο,μετα τα 165χλμ δειχνει οτι δεν θελει και τοσο τις υψηλες ταχυτητες.
απο θεμα φρενα τωρα,καλο,οι ομως και κορυφαιο.το μπροστινο θελει λιγη παραπανω δυναμη ενω το πισινο ειναι αναισθητο με χρηση abs.προσωπικα παντα με μπροστινο το σταματουσα.
οι αναρτησεις ειναι εννοειται κορυφαιες,το πλαισιο του επισης καλο,στριβει αφοβα,ακομα και με 21 ιντσων ζαντα μπροστα.προσωπικα ειχα βαλει αλλες ζαντες tubeless απο την alpina γιατι λογω του οτι πηγαινα λιγο χωμα αντε να με επιανε λαστιχο εκει που πηγαινα και να καθομουν να ξεζανταρω και να βαλω αλλη σαμπρελλα.δυσκολο.
στα μειον του ειναι επισης και το μικρο κοψιμο τιμονιου,ειληκρηνα πολυ αβολο αυτο.
τωρα,για το θεμα θερμοκρασιας,ναι παιδια,στην πολη το βεντιλατερ δουλευει υπερωριες.ασε που σου ψηνει και το ποδι στην δεξια μερια.συχνος ελεγχος και στο paraflu.
επισης ο συνεπιβατης παραπονιεται συχνα για την ζεστη απο ερχεται απο τις εξατμισεις,παρολο που ειχα βαλει κατι εξτρα απο ανθρακονημα για να μην περναει τοση ζεστη στον συνεπιβατη.
επισης για χρηση μεσα στην πολη οσοι το εχουν οδηγησει και περα απο τον πρωτο τους ενθουσιασμο θα χουν προσεξει οτι πρεπει να κανεις συχνες αλλαγες ταχυτητων λογω σκορτσαρισματων.
τωρα στο χωμα,ειναι το μοναδικο χιλιαρι που μπορει να κινηθει με καποια ανεση στο χωμα,προσοχη,απλα με ανεση,δεν ειναι καθαροαιμο και στο πρωτο λαθος καταλαβαινει καποιος μια χαρα το βαρος της μηχανης.κι σαφως τα πραγματα δεν ειναι και τοσο ροδινα ετσι τουλαχιστον οπως μας τα παρουσιαζου οι διαφορες φυλλαδες.θελει διπλη προσοχη λογω της μπολικης ευστροφιας του μοτερ και σαφως και θελει και χερι.πτωση ευτυχως δεν ειχα,2-3 φορες ομως ζοριστηκα.
στις διαδρομες τωρα σε εθνικο δικτυο δεν ελεγε οχι.και μπορω να πω οτι δεν με κουραζε κιολας.απλα πρεπει να συνηθισει καποιος το παραξενο δουλεμα του μοτερ που ειναι πιο παραξενο κι απο ενως boxer ας πουμε και με περισσοτερο κραδασμο.οχι μεγαλη διαφορα.
σαφως βεβαια με εα vara,gs κανεις πολυ πιο ανετη και αρχοντικη διαδρομη ομως και με το adv δεν ειχα παραπονο.
εκανα προσωπικα και αρκετες φορες ελεγχο και συσφιξεις στις βιδες γιατι ειχα αντιμετωπισει καποια ακυρα ξεβιδωματα,ισως επειδη δεν το ειχαν τσεκαρει πριν να το παρω,ισως απο τους κραδασμους,δεν ξερω,εγω παντως ελεγχα συχνα για να χω το κεφαλι μου ησυχο.
σε γενικες γραμμες ειχα μεινει αρκετα ευχαριστημενος.
γιατι το πουλησα?
γιατι η ktm εδω εκλεισε κι επειτα το service το ανελαβε καποιος που στο παρελθον δεν ειχα μεινει ευχαριστημενος απο τις μαστορικες του επεμβασεις.
αυτα παιδια,ελπιζω να βοηθησα.

Albatros
03-05-2010, 10:43
Γιάννη αν σε κάλυπτε η μοτο,κακώς την έδωσες καθόσον με ένα ταξιδάκι το χρόνο (σε όλους προκύπτει) Αθήνα έκανες τα σέρβις. Τώρα για τα απρόοπτα δεν έχω ακούσει πολλά γιαυτήν τη μοτο.
:)

taksidiotis
03-05-2010, 19:05
αυτο ειναι το θεμα..το απροοπτο.

kostasmats
04-05-2010, 00:05
Γιαννη με τετοιες παρουσιασεις που γραφεις θα τα κοψω τα μοτοπεριοδικα!πολυ καλος.

Gemat
04-05-2010, 01:03
Γιαννη με τετοιες παρουσιασεις που γραφεις θα τα κοψω τα μοτοπεριοδικα!πολυ καλος.

Eγω τα εχω ηδη κομμενα! Καθε φορα που τα διαβαζω ξεμυαλιζομαι και ειμαι συνεχεια με το χερι στη τσεπη....

taksidiotis
19-09-2010, 14:21
Γιαννη με τετοιες παρουσιασεις που γραφεις θα τα κοψω τα μοτοπεριοδικα!πολυ καλος.
φιλε μου να σαι καλα,την αληθεια γραφω...

και η αληθεια ειναι οτι σκεφτομαι πολυ σοβαρα να την ξαναεπαιρνα.απο οσες μοτοσυκλετες του ειδους κυκλοφορουν ειναι απλα η καλυτερη,τα κανει ολα.
ναι,δεν εχει τα φρενα του gs...δεν ειναι τοσο αποτελεσματικα στο <<δαγκωμα>> οπως του gs...
ναι,νιωθεις το καλοκαιρι το ποδι σου το δεξι να ψηνεται οταν το βεντιλατερ ξεκιναει.
και τελος,εχει μικρη αυτονομια,κακα τα ψεματα.
ομως,ειναι μηχανη που σε κραταει σε εγρηγορση η ατιμη.ΖΩΝΤΑΝΟΣ...και την νιωθεις.
αυτη βεβαια που θα ηθελα να οδηγησω και να δω ειναι η multi 1200.

kosta12gs
20-09-2010, 01:03
φιλε μου να σαι καλα,την αληθεια γραφω...

και η αληθεια ειναι οτι σκεφτομαι πολυ σοβαρα να την ξαναεπαιρνα.απο οσες μοτοσυκλετες του ειδους κυκλοφορουν ειναι απλα η καλυτερη,τα κανει ολα.
ναι,δεν εχει τα φρενα του gs...δεν ειναι τοσο αποτελεσματικα στο <<δαγκωμα>> οπως του gs...
ναι,νιωθεις το καλοκαιρι το ποδι σου το δεξι να ψηνεται οταν το βεντιλατερ ξεκιναει.
και τελος,εχει μικρη αυτονομια,κακα τα ψεματα.
ομως,ειναι μηχανη που σε κραταει σε εγρηγορση η ατιμη.ΖΩΝΤΑΝΟΣ...και την νιωθεις.
αυτη βεβαια που θα ηθελα να οδηγησω και να δω ειναι η multi 1200.

Εχει σημαντικη διαφορα στην καταναλωση-σερβις με το gs?

taksidiotis
20-09-2010, 14:02
Εχει σημαντικη διαφορα στην καταναλωση-σερβις με το gs?στο σερβις ηταν πιο ακριβο,μετα την πηγα αλλου και ηταν νορμαλ η τιμη.
καταναλωση ομως εχει.