PDA

View Full Version : Η κατηγορία των 800


teoo
06-05-2010, 01:08
Όχι υπερβολικά όπως τα χιλιάρια, καλύτερα σε θέματα ροπής και ισχύος από τα μεσαίου κυβισμού μοντέλα. Οι μοτοσικλέτες των 800κ.εκ. «ταιριάζουν γάντι» στη χώρα μας, όντας ικανές να αντεπεξέλθουν στο πιο μακρινό -δικάβαλο- ταξίδι και να προσφέρουν διασκέδαση, παντού και πάντα.

Περίεργη κλάση κυβισμού, τοποθετείται ανάμεσα σε δύο εδραιωμένες ως «κλασσικές» στη συνείδηση του κοινού κατηγορίες, δηλαδή στα 600-650 και στα 1000+. Μπορεί μέχρι πριν λίγο καιρό οι επιλογές να περιοριζόντουσαν ανάμεσα σε αυτούς τους δύο κυβισμούς, τον τελευταίο καιρό όμως, ο αριθμός των μοντέλων στα 800κ.εκ. συνιστά μια νέα κατηγορία.

Δεν είναι λίγοι οι αναβάτες που επιθυμούν περισσότερη ισχύ και ροπή από τα 600-650, αλλά βρίσκουν επίσης τα χιλιάρια υπερβολικά σε όλα τους. Σε αυτούς ακριβώς τους αναβάτες απευθύνονται οι μοτοσικλέτες των 800κ.εκ. που συνδυάζουν την ευχρηστία και την οικονομική λειτουργία της μεσαίας κατηγορίας, με ένα μεγάλο ποσοστό από την απόδοση και τον «αέρα» των 1000+.

Στο αφιέρωμα που ακολουθεί παρουσιάζουμε τέσσερις χαρακτηριστικούς εκπροσώπους της κατηγορίας των 800κ.εκ.:



http://www.mototriti.gr/jpg/mtr/390/NEWS/3003104.jpg

BMW F800GS

Το 800άρι on-off της BMW, κατάφερε μέσα σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα να αναρριχηθεί ψηλά στη λίστα των best seller της κατηγορίας του. Το γεγονός αυτό δεν προκαλεί εντύπωση, αφού το F800GS παρουσιάζει μοναδικά χαρακτηριστικά που συνθέτουν στο σύνολο τους μια ολοκληρωμένη μοτοσικλέτα. Αποτελεί ένα μοντέλο που γεφυρώνει ιδανικά το χάσμα μεταξύ των mega και των μεσαίου κυβισμού on-off, συγκεντρώνοντας τα θετικά χαρακτηριστικά και των δύο κατηγοριών. Προσφέρει άνεση στο ταξίδι, διασκέδαση στα στροφιλίκια, μεγάλες δυνατότητες εκτός δρόμου και κινείται απροβλημάτιστα στην πόλη. Ό,τι δηλαδή οφείλει να κάνει ένα on-off και μάλιστα το F800GS τα πραγματοποιεί όλα με απόδοση πάνω από το μέσο όρο! Η BMW δραστηριοποιείται επίσης στη κατηγορία των 800κ.εκ. με τα μοντέλα F800S (sport), F800ST (sport touring) και F800R (naked) ενώ δεν θα πρέπει να παραλείψουμε φυσικά το F650GS, το οποίο είναι 800κ.εκ (ασχέτως του «650») με ένα πιο αστικό και on-road χαρακτήρα σε σχέση με το F800GS.



http://www.mototriti.gr/jpg/mtr/390/NEWS/1410098.jpg

Ducati Hypermotard 796

H νέα έκδοση του Hypermotard χρησιμοποιεί μια υπερκυβισμένη έκδοση του κινητήρα από το Μonster 696, στα 802 κ.εκ. Η Ducati ανακοινώνει 81 ίππους και 7,7 kgm ροπής, τιμές που πλησιάζουν πολύ σε αυτές του προηγούμενου «απλού» 1100. Το επανασχεδιασμένο πλαίσιο διατηρεί την ίδια αρχιτεκτονική, το βάρος βρίσκεται στα 167 κιλά και το ύψος της σέλας στα 825 χλστ. Στο βασικό εξοπλισμό συμπεριλαμβάνεται ο «υγρός» συμπλέκτης APTC, που ελαχιστοποιεί τις αναπηδήσεις του πίσω τροχού στα απότομα κατεβάσματα ταχυτήτων, προσφέροντας παράλληλα πολύ μαλακή αίσθηση στη μανέτα. Το Hypermotard 796 αποτελεί μια πιο all-round πρόταση σε σχέση με τα απόλυτα 1100 EVO & 1100 EVO SP και απευθύνεται σε «ανήσυχους» αναβάτες που ζητούν εκτός από τη δυναμική συμπεριφορά και κάποιες τουριστικές δυνατότητες, Θα βολέψει περισσότερο από τα μονοκύλινδρα SM στο ταξίδι και θα τα…πάρει στο κυνηγητό σε ορεινό στροφιλίκι ή μέσα στη πόλη χωρίς πρόβλημα. Για πιο naked - street καταστάσεις, η Ducati πρόσφατα προσέθεσε στη γκάμα της το νέο Monster 796, το οποίο χρησιμοποιεί τον ίδιο κινητήρα στη γνωστή «τερατώδη συσκευασία».



http://www.mototriti.gr/jpg/mtr/390/NEWS/0411095.jpg

Gilera GP800

Διατηρώντας το τίτλο του μεγαλύτερου σε κυβισμό scooter παραγωγής, το GP800 είναι ικανό να προσφέρει επιδόσεις και οδική συμπεριφορά αντίστοιχες των περισσότερων μοτοσικλετών της μεσαίας κατηγορίας. Δημιουργήθηκε ώστε να προσφέρει άνεση και ευκολία στη καθημερινή μετακίνηση εντός πόλης, αλλά και μεγάλες τουριστικές και sport δυνατότητες στις πολυήμερες αποδράσεις. Εξοπλίζετα με V- Twin 90° κινητήρα χωρητικότητας 839,3 κυβικών εκατοστών και απόδοσης 75 ίππων, ο οποίος χαρακτηρίζεται από την υγρόψυξη, τον ηλεκτρονικό ψεκασμό της Magneti Marelli τις 4 βαλβίδες και τα δύο μπουζί ανά κύλινδρο. Για ένα δίκλυκλο που «διακοσαρίζει», είναι λογικό ότι πλαίσιο, αναρτήσεις και φρένα θυμίζουν πολύ περισσότερο μοτοσικλέτα παρά scooter! Λειτουργούν μάλιστα στο σύνολο τους πολύ καλά και το GP800 στα χέρια ενός έμπειρου οδηγού, είναι ικανό να μοιράσει δυσάρεστες εκπλήξεις σε όσους το αμφισβητήσουν σε μία «στριφτερή» διαδρομή!



http://www.mototriti.gr/jpg/mtr/390/NEWS/0405102.jpg

Yamaha Fazer 8

Το πιο «φρέσκο» μοντέλο στη κατηγορία (μαζί με το Monster 796) είναι τι Fazer8. Ουσιαστικά πρόκειται για μια υποκυβισμένη και πιο προσιτή έκδοση του «μεγάλου» Fazer στα 1000κ.εκ., η οποία διατηρεί την επιθετική εμφάνιση και τα streetfighter χαρακτηριστικά. Προκειμένου η τιμή να κρατηθεί χαμηλά, έχουν γίνει μικρές παραχωρήσεις κυρίως στο τομέα των αναρτήσεων, γεγονός που δεν είναι κατά ανάγκη κακό, αφού το συγκεκριμένο μοντέλο απευθύνεται σε ένα ευρύτερο κοινό, με all-round προτιμήσεις. Οι 106 ίπποι και τα 8,4 κιλά ροπής που αποδίδει ο τετρακύλινδρος κινητήρας των 779κ.εκ., δεν αποτελούν σε καμία περίπτωση ευκαταφρόνητες τιμές και αρκούν για τα περισσότερα πεδία ασφάλτινης χρήσης. To Fazer 8 διατίθεται επίσης σε έκδοση με σύστημα ABS, ενώ υπάρχει και naked έκδοση της μοτοσικλέτας, με την ονομασία FZ8.


πηγή: www.mototriti.gr (http://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/81106.asp)

Albatros
06-05-2010, 07:57
Ευχαριστούμε για την ενημέρωση...
:)

taksidiotis
06-05-2010, 08:03
απο ολα αυτα τα παραπανω το πιο συμπαθητικο ειναι το gs800 και το fazer.
απλα το πρωτο ειναι και τρελα υπερτιμημενο για 800αρακι.σε αυτα τα χρηματα sorry αλλα θα προτιμουσα το 990αρι adv που τσαγιαζει σε ολες τις περιπτωσεις το 800αρι κι ας καιει λιγο παραπανω καυσιμο.
καλα οσο για το twin?:sm7:αδιαφορο τελειως μηχανακι.
παντως το 800αρι με λιγες προσθηκες μου αρεσει,αν ηταν και πιο φτηνο βεβαια.

bill 800gs
06-05-2010, 09:05
σε αυτα τα χρηματα sorry αλλα θα προτιμουσα το 990αρι adv που τσαγιαζει σε ολες τις περιπτωσεις το 800αρι κι ας καιει λιγο παραπανω καυσιμο.
καλα οσο για το twin?:sm7:αδιαφορο τελειως μηχανακι.
παντως το 800αρι με λιγες προσθηκες μου αρεσει,αν ηταν και πιο φτηνο βεβαια.
1. To 800αρι καιει πολυ λιγοτερο απο το 990(συγκεκριμενα σε μικτη διαδρομη το 800 εκαψε 4.9 λιτρα/100χλμ και το 990 7.1 λιτρα/100χλμ.
2.Το 800αρι δεν καιει τα μπουτια της κοπελας που καθεται πισω,απο τις εξατμισεις.
3.Το 800αρι δουλευει αψογα και δεν σκορτσαρει στις χαμηλες στροφες λογω τροφοδοσιας(μπορεις να πας με 6η κατω απο 2000rpm/min)
4.Στο 800αρι δεν αναβει συνεχεια το βεντιλατερ μεσα στην πολη και να σου καει τα ποδια.
Με λιγα λογια ειναι πιο πολιτισμενο,πιο ηπιο,πιο ευκολο στην καθημερινη χρηση.
Δεν εχει βεβαια τα τρελα γκαζια του 990,ουτε τις αναρτησεις του,οχι ομως οτι ειναι κακες.
Για την τιμη του συμφωνω,οπως ολα τα BMW

BUSA MAKIS
06-05-2010, 09:25
Πιστεύω πως το BMW F800GS είναι η τέλεια μοτοσυκλέτα για την Ελλάδα ειδικά.

taksidiotis
06-05-2010, 09:47
δεν ειναι θεμα ψεκασμου το οτι σκορτσαρει αν θυμαμαι καλα αλλα θεμα κλιμακωσης κιβωτιου ταχυτητων.
δεν διαφωνω οτι ειναι καλη μηχανη η 800αρα,ειναι,ειδικα αν εχει ξεπερασει τα πολλα παιδικα της κουσουρια.αλλα για μεχρι κανενα δεκαρικο καλα ειναι.οχι να βγει 12 η 13 χιλλιαρικα που στην ουσια δεν ειναι και κατι το πολυ τουμπανιασμενο απο θεμα πλαστικων κι ουτε και τα τρελα ποιοτητας υλικα εχει οπως ειχαν παλιοτερα οι bmw.
προσφερει μια μεσαια μηχανη μηχανη σχετικα απο θεμα κυβισμου σε τιμη που ναι μεν ειναι στα πλαισια της γερμανικης εταιρειας ομως θεωρειται ακριβη.