PDA

View Full Version : MULTISTRADAvsGS1200


saitman
08-05-2010, 17:03
YouTube - Ducati Multistrada 1200 v BMW GS
δειτε το παραπανω βιντεακι.το ιταλικο ειναι δυνατο μηχανημα και εξαιρετικος αντιπαλος της BMW!!

gemara
08-05-2010, 17:34
Καλό μηχανάκι, αλλά GS δεν είναι, ούτε BMW, ούτε boxer έχει!:)

syan
08-05-2010, 18:33
Καλό μηχανάκι, αλλά GS δεν είναι, ούτε BMW, ούτε boxer έχει, ούτε άξονα!:)
Πές τα Γιώργο...!

gsmaniac
08-05-2010, 19:38
πολυ ωραιο το ducati.....
προσπαθουν πολυ να φτασουν το gs και μονο καλο κανει αυτος ο ανταγωνισμος.;)

gripis
08-05-2010, 20:25
Καμία σχέση δεν έχουν. Άλλο το ένα και άλλο το άλλο.

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
08-05-2010, 20:49
Δεν με τρελαίνει η "φάτσα" της .... :cool:



http://img686.imageshack.us/img686/8894/clip3g.jpg

BUSA MAKIS
08-05-2010, 21:13
Συγνώμη παιδιά αλλά το Multistrada για ανήσυχα ταξιδιάρικα πνεύματα που θέλουν να νιώσουν την αδρεναλίνη να τρέχει που και που,είναι απλά τέλειο.
Δεν θα το έπαιρνα τώρα αμέσως αλλά μετά από κάνα δυό χρονάκια που θα
έχει ξεπεράσει τις παιδικές της αρρώστιες, παίζει πολύ ηλεκτρονικό πάνω στη
μοτοσυκλέτα και μιας και είναι Ιταλίδα θα περίμενα.

Από το Hayabusa πως να το κάνουμε, πας πιο εύκολα στο Multistrada παρά στο GS 1200

kostas_366
08-05-2010, 21:20
Πολύ καλό δείχνει..
Αν και νομίζω θα είναι αντίπαλος του tiger

taksidiotis
08-05-2010, 21:51
ποσο στενουαλος θα πρεπει να ειναι καποιος ωστε να συγκρινει ενα on/off με ενα sm.απλα καμια σχεση οι 2 αυτες μηχανες.ΚΑΜΙΑ.
κι ειδικα αυτα τα βιντεο και οι παρουσιασεις το χουν ξεφτιλησει το θεμα.

saitman
08-05-2010, 23:02
ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΗ taksidioti!1ον το mortocyclenews ειναι απο πολλους αγαπητο μεσο ενημερωσηε γυρω απο τη μοτοσυκλετα.2ον δεν ξερω τι σημαινει το "στενουαλος".και 3ον οταν εχεις adventure και λες τη μηχανη να παρω για το χωμα,και τελικα παιρνεις vstrom,για αυτο τα συγκρινουνε τα μηχανακια!!!

vpentza
08-05-2010, 23:23
το ιταλικο ειναι δυνατο μηχανημα και εξαιρετικος αντιπαλος της BMW!!

για τον συνειδητοποιημένο αγοραστή 1200GS, το αν η GS είναι δυνατότερο μηχανήμα από κάτι άλλο, απλά δεν τον ενδιαφέρει....;)
Να μη κάνουμε λοιπόν άτοπες συγκρίσεις...

saitman
08-05-2010, 23:33
για τον συνειδητοποιημένο αγοραστή 1200GS, το αν η GS είναι δυνατότερο μηχανήμα από κάτι άλλο, απλά δεν τον ενδιαφέρει....;)
Να μη κάνουμε λοιπόν άτοπες συγκρίσεις...
οταν αναφερω δυνατο μηχανημα το λεω σαν ανταγωνιστη!οχι μονο σαν ιπποδυναμη.πολλοι συνειδητοποιημενη αγοραστες GS1200 τις εχουν μονο για καφε φιλε μου!!αν ακουσατε τι ειπανε οι παρουσιαστες θα καταλαβατε τι εννοω!!

saitman
08-05-2010, 23:58
δειτε και αυτο με 4 διαφορετικα μηχανακια!!και ακουστε τι λεει στο τελος!!

YouTube - Ducati Multistrada 1200 v KTM SMT v BMW GS v Tiger 1050

saitman
08-05-2010, 23:58
δειτε και αυτο με 4 διαφορετικα μηχανακια!!και ακουστε τι λεει στο τελος!!

YouTube - Ducati Multistrada 1200 v KTM SMT v BMW GS v Tiger 1050

gemara
09-05-2010, 01:29
...και ακουστε τι λεει στο τελος!!

Ο Άγγλος;;; Να ακούσουμε τον Άγγλο τι λέει;;;;)

taksidiotis
09-05-2010, 03:44
ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΗ taksidioti!1ον το mortocyclenews ειναι απο πολλους αγαπητο μεσο ενημερωσηε γυρω απο τη μοτοσυκλετα.2ον δεν ξερω τι σημαινει το "στενουαλος".και 3ον οταν εχεις adventure και λες τη μηχανη να παρω για το χωμα,και τελικα παιρνεις vstrom,για αυτο τα συγκρινουνε τα μηχανακια!!!
στενομυαλος ηθελα να γραψω και σαφως δεν πηγαινε για σενα;)απλα θεωρω λιγο ακυρο το συγκρητικο αυτο gs με multi.το gs τουλαχιστον θα παει καλυτερα χωμα,πολυ καλυτερα,θα βαλεις κι ενα karoo για χωμα...
οσο για το vstrom επειδη εχει πεσει λιγο φαγωμα και τελικα πολλες φορες ειναι καλυτερα να μην λεει καποιος πολλα,στην ευκαιρια που το βρηκα θα πρεπει να ημουν το λιγοτερο ηλιθιος για να μην το επαιρνα.μηχανες για χωματακι βρισκω οποια στιγμη θελω σε καλες τιμες.
και στο κατω κατω βαζω και το adv,κι αν πεσω επεσα...:sm7:που το κακο,πληρωνω ανταλλακτικα και ειναι παλι πενα.ολα ειναι στο προγραμμα εξαλλου.παιρνεις κατι ακριβο με την προυποθεση οτι θα χεις το ρευστο να τα σκας οποτε χρειαστει ειτε απο λαθος σου ειτε απο οτιδηποτε,αλλιως την παιρνεις και την βγαζεις 3 μερες την βδομαδα,πας σπιτι δουλεια-γραφειο και μετα μοστρα με τα μουτρα προς τον δρομο και σε ευδιακριτο σημειο σε καποια καφετερια του κεντρου,κι οταν ερχεται το service λες ωχ,σε πιανει σφιξιμο για το τι θα ζητησει η μηχανη,φοβος....μπρρρρρρρρρρρρρρρρρρ,εγω ομως δεν ειμαι ετσι,εγω θα την παω απλα παντου,εκτος κεντρου,αυτος ειναι κι ο λογος που δεν θελω τις καφετεριες στο κεντρο και δε παω κιολας,γιατι εχω τον καθε εξυπνο να λεει πως εχω bmw για μοστρα χωρις να γνωριζουν οτι απο ατριχος ακομα πιτσιρικας οποτε εβλεπα τον boxer κατι παθαινα?χωρις να ξερω μαρκες και χαρακτηριστικα.δεν ειμαι ετσι εγω.δεν ειμαι ενας ζελε γιαπης.εχω θα γυρισω τον διακοπτη θα ξεκινησω και θα την αδηγησω για να την χαρω εγω...
αυτη η μηχανη ειναι ενα ονειρο.με οτι συνεπαγεται μεσα σε αυτο.
το μηνυμα δεν ειναι προσωπικο,αγαπαμε ολοι την μοτοσυκλετα και δεν χρειαζοντε αντιπαραθεσεις πιστευω.ειναι ομως και δικαιωμα του καθενα για το αν αλλαξει μηχανη η οχι,η ποια θα παρει η ποια θα αφησει...
αν αλλαξει γνωμη η οχι...
δεν ζηταει κανεις λεφτα απο την τσεπη κανενος στο κατω κατω.οποτε το τροπαριο vstrom ας σταματησει παρακαλω,θα ειναι καλυτερο για ολους μας....

και στο θεμα μας επιτελους,τo multi προσωπικα μου αρεσει πολυ,δεν ξερω αν θα φερει τα πανω κατω στις μηχανες <<και δε το πιστευω>> ομως δεν παυει να ειναι ενα ομορφο και πολυ δυνατο τουριστικο εργαλειο.
για καποιον που θελει δυνατες επιδοσεις σε κυριλε θεση οδηγησης τοτε ναι,θα το κοιταξει το multi.
τωρα για θεμα αξοπιστιας?θα δειξει,με τοσο ηλεκτρονικο εξοπλισμο παντως που φορτωνους τις εκλεκτες μηχανες η γνωμη μου ειναι οτι παντα θα υπαρχουν προβληματα.

FANISGS
09-05-2010, 05:26
Συγνώμη παιδιά αλλά το Multistrada για ανήσυχα ταξιδιάρικα πνεύματα που θέλουν να νιώσουν την αδρεναλίνη να τρέχει που και που,είναι απλά τέλειο.
Δεν θα το έπαιρνα τώρα αμέσως αλλά μετά από κάνα δυό χρονάκια που θα
έχει ξεπεράσει τις παιδικές της αρρώστιες, παίζει πολύ ηλεκτρονικό πάνω στη
μοτοσυκλέτα και μιας και είναι Ιταλίδα θα περίμενα.

Από το Hayabusa πως να το κάνουμε, πας πιο εύκολα στο Multistrada παρά στο GS 1200
σωστος!!!

FANISGS
09-05-2010, 05:35
ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΗ taksidioti!1ον το mortocyclenews ειναι απο πολλους αγαπητο μεσο ενημερωσηε γυρω απο τη μοτοσυκλετα.2ον δεν ξερω τι σημαινει το "στενουαλος".και 3ον οταν εχεις adventure και λες τη μηχανη να παρω για το χωμα,και τελικα παιρνεις vstrom,για αυτο τα συγκρινουνε τα μηχανακια!!!
:sm7:αγραμματε!!! στενουαλος= στενος ΟΥΑΛΟΣ.δηλαδη τσιγγουνης ουαλος η ακομα καλυτερα αδυνατος ουαλος.οσο για τα υπολοιπα εχεις χιλια δικια.ρε παιδια εσεις που ειστε λατρεις του χωματος γιατι να δωσω 15 και 20 χιλιαρικα για να μπαινω στα χωματα με ενα θηριο 230+ κιλων?η ακομα χειροτερα με vstorm?παρτε ενα εντουρακι π.χ xr και ξεκ....λιαστετο στο βουνο.apla ta pragmata!!

explode
09-05-2010, 05:40
μηχανη που οταν πεσεις στο χωμα γινετε ετσι δεν την ονομαζω enduro
http://hellforleathermagazine.com/images/Multistrada_1200_Crash.jpg
http://hellforleathermagazine.com/2010/03/what-happens-when-you-crash-a.html
μην παρεξηγηθω η μηχανη μου αρεσει πολυ αλλα τι να το κανεις οταν φας μια τουμπα την πετας μετα
http://hellforleathermagazine.com/2010/03/what-happens-when-you-crash-a.html

MARK
09-05-2010, 09:37
Καλό αλλά στην συνέχεια(μέσα απο τις πωλήσεις) θα φανεί αν μπορεί να ανταγωνιστεί την μπέμπα....;)

italos
09-05-2010, 11:04
Παίδες η κατηγορία των GS=on/off

H κατηγορία του multistrada=street

Συγκρίσεις για τα gs=ktm990,varadero,motoguzzi,

Συγκρίσεις για το multi=tiger,tdm

Απο εκεί κ πέρα επειδή οι ιταλοί ξέρουν ότι το μηχανάκι είναι ακριβό....όλο κ προσπαθούν να χτυπήσουν κ καλά τους λεφτάδες bmwdakides για αυτό θα βλέπουμε όλο κ πιο πολλά συγκριτικά μεταξύ αυτών των δυο!!

Είδα σε έκθεση το multi και θα πώ ότι δεν εντυπωσιαστικά καθόλου μα καθόλου απο την ομορφιά του...αντιθέτως εντυπωσιάστικα απο τα περιφερειακά του...χρυσή σειρά ohlins μπροστα....φρενάρες της brembo....!!!

EOD-K9
09-05-2010, 11:57
Και εμενα μου αρεσε που το ειδα ,πολύ ομορφο μηχανακι
και θα έλεγα οτι ειναι ποιο όμορφο απο την GS



αλλα κακα τα ψεματα

Η ΚΑΨΟΥΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΡΩΣΤΙΑ :cool:



GS TELOS

taksidiotis
09-05-2010, 15:43
:sm7:αγραμματε!!! στενουαλος= στενος ΟΥΑΛΟΣ.δηλαδη τσιγγουνης ουαλος η ακομα καλυτερα αδυνατος ουαλος.οσο για τα υπολοιπα εχεις χιλια δικια.ρε παιδια εσεις που ειστε λατρεις του χωματος γιατι να δωσω 15 και 20 χιλιαρικα για να μπαινω στα χωματα με ενα θηριο 230+ κιλων?η ακομα χειροτερα με vstorm?παρτε ενα εντουρακι π.χ xr και ξεκ....λιαστετο στο βουνο.apla ta pragmata!!
μα εχω ηδη ενα xrακι<<οχι που δε θα εκανα το κουμαντο μου:sm7:>>,το vstrom δεν ειναι καθολου για χωμα κι ας το λενε on/off κι αυτο.
κι ομως εκανα μια βολτουλα χωμα το adv και ηταν μια χαρα,οχι κατι extreme βεβαια.

Albatros
09-05-2010, 18:57
μα εχω ηδη ενα xrακι<<οχι που δε θα εκανα το κουμαντο μου:sm7:>>,το vstrom δεν ειναι καθολου για χωμα κι ας το λενε on/off κι αυτο.
κι ομως εκανα μια βολτουλα χωμα το adv και ηταν μια χαρα,οχι κατι extreme βεβαια.

Γιάννη πας γυρεύοντας...
:sm7::sm7::sm7:

pirate
09-05-2010, 19:10
Γιάννη πας γυρεύοντας...
:sm7::sm7::sm7:

ΜΕ ΠΡΟΛΑΒΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΣΧΟΛΙΑΖΩ ......!!!!!!
:sm7::sm7::sm7::sm7::sm7::sm7:

Ακιs
09-05-2010, 19:38
μηχανη που οταν πεσεις στο χωμα γινετε ετσι δεν την ονομαζω enduro
http://hellforleathermagazine.com/images/Multistrada_1200_Crash.jpg
http://hellforleathermagazine.com/2010/03/what-happens-when-you-crash-a.html
μην παρεξηγηθω η μηχανη μου αρεσει πολυ αλλα τι να το κανεις οταν φας μια τουμπα την πετας μετα
http://hellforleathermagazine.com/2010/03/what-happens-when-you-crash-a.html


με συγχωρειτε πολυ,αλλα οταν πας με ΑΥΤΑ τα λαστιχα στο χωμα,σου φταιει το μηχανακι μετα αφου πεσεις;μην τρελλαθουμε τελειως.....:rolleyes:

gsmaniac
09-05-2010, 20:10
με συγχωρειτε πολυ,αλλα οταν πας με ΑΥΤΑ τα λαστιχα στο χωμα,σου φταιει το μηχανακι μετα αφου πεσεις;μην τρελλαθουμε τελειως.....:rolleyes:
σωστος ο varaderos...............;););)

KAS
10-05-2010, 00:20
Έχω το πιο όμορφο μηχανάκι του κόσμου .

vtheo
10-05-2010, 00:55
:sm7:αγραμματε!!! στενουαλος= στενος ΟΥΑΛΟΣ.δηλαδη τσιγγουνης ουαλος η ακομα καλυτερα αδυνατος ουαλος.οσο για τα υπολοιπα εχεις χιλια δικια.ρε παιδια εσεις που ειστε λατρεις του χωματος γιατι να δωσω 15 και 20 χιλιαρικα για να μπαινω στα χωματα με ενα θηριο 230+ κιλων?η ακομα χειροτερα με vstorm?παρτε ενα εντουρακι π.χ xr και ξεκ....λιαστετο στο βουνο.apla ta pragmata!!

Άλλο το εντουράκι και άλλο μία μοτό mega on-off (GS , ΚΤΜ 990).¨Οταν θες να πας ένα ταξίδι στο οποίο θα συνδυάσεις άσφαλτο και χώμα θες μία μοτό να καταπιεις γρήγορα και ακούραστα τα ασφάλτινα χιλιόμετρα ώστε να σου μείνει δύναμη και χρόνος για το χώμα. Βάλε κάποια στιγμη χωμάτινα στο GS σου και πήγαινε μία βόλτα στο βουνό και όταν δεις που θα σε πάει και πως τότε θα καταλάβεις γιατί έχει φτιαχτεί αυτή η μοτό.

Όσο για την σύγκριση του GS με το Multistrada πολύ καλά κάνει και το συγκρίνει εφόσον είναι στην ίδια τιμή και οι περισσότεροι ιδιοκτήτες δεν τα πηγαίνουν χώμα.

Bedouin
10-05-2010, 04:37
... και οι περισσότεροι ιδιοκτήτες δεν τα πηγαίνουν χώμα.

Γιατί μηπως τα πηγαίνουν ταξίδια; :sm3:
... μην τρελλαθουμε τελειως.

taksidiotis
10-05-2010, 05:39
Γιάννη πας γυρεύοντας...
:sm7::sm7::sm7:αλλοι πανε νομιζω...

Capitain
10-05-2010, 21:53
Γιατί μηπως τα πηγαίνουν ταξίδια; :sm3:
... μην τρελλαθουμε τελειως.
:sm8:Ετσι ακριβώς...

saitman
10-05-2010, 23:16
:sm8:Ετσι ακριβώς...
:sm8::sm8::sm8:

taksidiotis
11-05-2010, 01:14
Γιατί μηπως τα πηγαίνουν ταξίδια; :sm3:
... μην τρελλαθουμε τελειως.
:sm8::sm8::sm8:

GeorgeP
11-05-2010, 15:22
ποσο στενουαλος θα πρεπει να ειναι καποιος ωστε να συγκρινει ενα on/off με ενα sm.απλα καμια σχεση οι 2 αυτες μηχανες.ΚΑΜΙΑ.
κι ειδικα αυτα τα βιντεο και οι παρουσιασεις το χουν ξεφτιλησει το θεμα.


παντως στο σαιτ της εταιρειας http://www.ducati.com/bikes/multistrada/index.do (http://www.ducati.com/bikes/multistrada/index.do) το αναφερει σαν ''urban & road enduro''!!!! Δεν ξερω πως να το μεταφρασω στα ελληνικα.....το αφηνω σε εσας!!!!

bill 800gs
11-05-2010, 19:56
Νομιζω οτι εχει χαθει η εννοια του enduro :hmmm:

Alfa7
12-05-2010, 09:16
Πολύ ωραίο το multi. Αλλά ερωτώ (τους παλαιότερους τουλάχιστον) θάπαιρναν ποτέ Ducati να πάνε, μεγάλο σχετικά, ταξίδι φορτωμένοι και δικάβαλοι..?

GEO_K
12-05-2010, 09:31
Γιατί μηπως τα πηγαίνουν ταξίδια; :sm3:
... μην τρελλαθουμε τελειως.

:sm8:

ntinopoulos
12-05-2010, 14:16
παντως στο σαιτ της εταιρειας http://www.ducati.com/bikes/multistrada/index.do (http://www.ducati.com/bikes/multistrada/index.do) το αναφερει σαν ''urban & road enduro''!!!! Δεν ξερω πως να το μεταφρασω στα ελληνικα.....το αφηνω σε εσας!!!!
του κωλoυ τα εννιαμερα γιωργη!με τους παπαρες!ποιον πανε να κοροιδεψουν?:rolleyes:
ακου εκει ονομασια!!!:rolleyes:

Παίδες η κατηγορία των GS=on/off







Απο εκεί κ πέρα επειδή οι ιταλοί ξέρουν ότι το μηχανάκι είναι ακριβό....όλο κ προσπαθούν να χτυπήσουν κ καλά τους λεφτάδες bmwdakides για αυτό θα βλέπουμε όλο κ πιο πολλά συγκριτικά μεταξύ αυτών των δυο!!

Είδα σε έκθεση το multi και θα πώ ότι δεν εντυπωσιαστικά καθόλου μα καθόλου απο την ομορφιά του...αντιθέτως εντυπωσιάστικα απο τα περιφερειακά του...χρυσή σειρά ohlins μπροστα....φρενάρες της brembo....!!!
συμφωνω νικο!;)


Όσο για την σύγκριση του GS με το Multistrada πολύ καλά κάνει και το συγκρίνει εφόσον είναι στην ίδια τιμή
εισαι σιγουρος?:Απορία:για ξανακοιτα!:)

Bedouin
13-05-2010, 02:38
Πολύ ωραίο το multi. Αλλά ερωτώ (τους παλαιότερους τουλάχιστον) θάπαιρναν ποτέ Ducati να πάνε, μεγάλο σχετικά, ταξίδι φορτωμένοι και δικάβαλοι..?

Τα παλαιότερα Ducati σιγουρα οχι, αλλα με τα σηγχρονα σαν το νεο Μulti ... γιατι οχι?

(Υ.Γ. Προσωπικα ισως οχι με της βαλιτσουλες που δινει η Ducati.)

taksidiotis
14-05-2010, 02:51
Πολύ ωραίο το multi. Αλλά ερωτώ (τους παλαιότερους τουλάχιστον) θάπαιρναν ποτέ Ducati να πάνε, μεγάλο σχετικά, ταξίδι φορτωμένοι και δικάβαλοι..?
γιατι οχι,το νεο Multi γι αυτο προοριζεται.τωρα αν εννοεις για ζημιες?κι αλλες μηχανες μας αφηνουν απροειδοποιητα στην μεση του πουθενα...:yz

EOD-K9
14-05-2010, 05:28
Πολύ ωραίο το multi. Αλλά ερωτώ (τους παλαιότερους τουλάχιστον) θάπαιρναν ποτέ Ducati να πάνε, μεγάλο σχετικά, ταξίδι φορτωμένοι και δικάβαλοι..?

Δεν καταλαβαίνω την ερώτηση και βέβαια θα έπαιρνα δεν πας ανετα μεχρει το Ηρακλειο ??

Να μην σου πω ότι πας άνετα και Ιεράπετρα















































:p:p

igor
07-06-2010, 22:47
Παιδεs αλλο η GS και αλλο το MULTI.Προσωπικα δεν μπαινω στη διαδικασια τηs συγκρισηs,δεν υφιστατε...Το καθε ενα εχει τα δικα του πλεονεκτηματα και μειονεκτηματα..απλα πραγματα...Μαλον απο την πλευρα τουs οι Ιταλοι κανουν οτι μπορουν για αυτη την πολυποθητη συγκριση.Παρολα αυτα ειναι ομορφη μηχανη,θεση οδηγησηs αψογη.Μπορειs πολυ ευκολα να οδηγησειs με τα τιμονια κατω,κατι που με την GS δεν γινεται,ελα ομωs που δεν παιρνειs την GS για να ξυνειs γονατα...Θα την παρειs για πολλα αλλα.....Ακομα και στο θεμα τηs τιμηs απεχουν αρκετα.Προσωπικα δεν ειμαι οπαδοs τον ηλεκτρονικων..Ξενερωνω με ολα αυτα.Αποψη μου πολλεs φορεs το απλο ειναι και το καλυτερο.Εγγυηση

ntinopoulos
08-06-2010, 00:05
εγω multi ξερω αυτο που βαζεις τα λαχανικα και τα λιωνει...:rolleyes:...και ταξιδι μ αυτο δεν πας!ουτε μακρινο ουτε κοντινο!:sm7:

nibo
08-06-2010, 02:22
εγω multi ξερω αυτο που βαζεις τα λαχανικα και τα λιωνει...:rolleyes:...και ταξιδι μ αυτο δεν πας!ουτε μακρινο ουτε κοντινο!:sm7:

:sm7:

georgepip
09-06-2010, 14:39
Από θέμα οδήγησης, γκαζιού, κρατημάτων η ducati απλά σπέρνει...τώρα το αν πρέπει να το συγκρίνουν με το gs είναι άλλο θέμα...τώρα που θα κατέβουμε Κρήτη για μια εβδομάδα θα σας ενημερώσω για το θέμα φορτωμένου gs-multistrada... :) και μακρινού κοντινού ταξιδιού...

saitman
09-06-2010, 16:06
σε περιμενουμε!!

taksidiotis
11-06-2010, 04:39
δεν το χω δει ακομα απο κοντα...ειμαι παντως στον πειρασμο....αλλα αν δεν εχει και λιγο ογκο...τι να το κανω

pirate
11-06-2010, 09:48
εγω multi ξερω αυτο που βαζεις τα λαχανικα και τα λιωνει...:rolleyes:...και ταξιδι μ αυτο δεν πας!ουτε μακρινο ουτε κοντινο!:sm7:

και όταν πας ταξίδι ρε Κώστα με το μωρό που του αλέθει τα φρούτα του και το φαγητό του ;;;
ΑΡΑ πας μαζί του ταξίδι και μακρινό και κοντινό ............ :sm7::sm7::sm7:

ntinopoulos
11-06-2010, 10:03
και όταν πας ταξίδι ρε Κώστα με το μωρό που του αλέθει τα φρούτα του και το φαγητό του ;;;
ΑΡΑ πας μαζί του ταξίδι και μακρινό και κοντινό ............ :sm7::sm7::sm7:
πως φαινεται ο οικογενειαρχης!:p

igor
11-06-2010, 22:41
Παιδεs πηρε κανειs το ΜΟΤΟ?Τεσταρουν το μιξερ....Κατι που να μην το γνωριζουμε και θα θελαμε γιατι οχι να μαθουμε απο τουs συντακτεs...

taksidiotis
12-06-2010, 07:52
κι ομως το μιξερ φαινεται πως αν δε βγαζει προβληματα θα το λατρεψουν πολλοι...

GeorgeP
12-06-2010, 19:26
κι ομως το μιξερ φαινεται πως αν δε βγαζει προβληματα θα το λατρεψουν πολλοι...

Ιταλικο ανευ προβληματων..........απιθανο!!!:D
Ομως απο οτι διαβασα αυτο το μηχανακι θα το λατρεψεις οτι και να σου βγάλει!!!!!
Φυσικα δεν μιλω για μενα αλλα για όλους τους άλλους που η αξιοπιστια ερχεται μετα την απόλαυση!!!!

Φρενα, κρατημα. καγκουριες, μπασιματα, πλαγιολισθησεις, 2-3 χαρτες, traction control, 130 ιππους, 10+ κιλα ροπης.... και οτι αλλο μπορει να βαλει ο νους του καθε καβ........μενου αναβατη το εχει αυτη η μοτοσυκλετα!!! Αν βγει και αξιοπιστοτερη των αλλων Ντουκατι...... νομιζω οτι θα κλαψουν, Ιαπωνες, Γερμασνοι, Γοτθοι και Βυσιγοτθοι!!!!!!

Ειναι και πανεμορφο να λεμε την αληθεια!! Ιταλιδα με τα ολα της!!!!!

MARK
12-06-2010, 20:53
Και εγώ της ίδιας άποψης είμαι,μπέμπα δεν είναι.Το καβάλησα και νόμιζα ότι ανέβηκα σε παπί.......... ;)

taksidiotis
13-06-2010, 12:57
Ιταλικο ανευ προβληματων..........απιθανο!!!:D
Ομως απο οτι διαβασα αυτο το μηχανακι θα το λατρεψεις οτι και να σου βγάλει!!!!!
Φυσικα δεν μιλω για μενα αλλα για όλους τους άλλους που η αξιοπιστια ερχεται μετα την απόλαυση!!!!

Φρενα, κρατημα. καγκουριες, μπασιματα, πλαγιολισθησεις, 2-3 χαρτες, traction control, 130 ιππους, 10+ κιλα ροπης.... και οτι αλλο μπορει να βαλει ο νους του καθε καβ........μενου αναβατη το εχει αυτη η μοτοσυκλετα!!! Αν βγει και αξιοπιστοτερη των αλλων Ντουκατι...... νομιζω οτι θα κλαψουν, Ιαπωνες, Γερμασνοι, Γοτθοι και Βυσιγοτθοι!!!!!!

Ειναι και πανεμορφο να λεμε την αληθεια!! Ιταλιδα με τα ολα της!!!!!
οτι και να βγαλει?μπα,δεν εχω αυτη την αποψη,εμενα το οχημα αν μου βγαλει χοντρη ζημια το χω στειλει:)

igor
13-06-2010, 16:04
Προσωπικα δεν εστι :DADVENTURE :Dμε ολα αυτα τα ηλεκτρονικα....Ερωτηση ερχεται στη ζωη ο κινητηραs χωριs το κλειδι να μπει στη κλειδαρια....?:confused:Σε 10 χρονια απο τωρα με την Ducati θα πηγαινειs πορια απο το καναπε του σαλονιου:sm3::sm3::sm3:Eρχεται μια αλλη αντιληψη τηs μοτοσυκλετιστηs σου ζωηs......

vasilisvlahakis
13-06-2010, 21:30
To γούστο είναι υποκειμενικό.Σε άλλους μπορει να αρέσει , σε αλλους όχι.Το μέτρο σύγκρισης έχει μεγάλη σημασία.Το gs έχει βάλει πολύ υψηλά αυτόν τον πύχη πολλά χρόνια τώρα και δεν έχει να αποδείξει τίποτα.:p

KRASOPATERAS
14-06-2010, 00:13
Το made in Italy για να φτάσει το made in Germany θέλει πολλά ψωμιά ακόμα….
Προσωπική μου άποψη.

gandreas
14-06-2010, 00:32
Το made in Italy για να φτάσει το made in Germany θέλει πολλά ψωμιά ακόμα….
Προσωπική μου άποψη.

Η τεχνολογία έχει προχωρήσει πολύ και μπορεί οποιοδήποτε καινούργιο μοντέλο να είναι καλύτερο από παλιότερο, ΑΛΛΑ όπως ξέρεις καλύτερα, σαν το παλιό καλό κρασί δεν υπάρχει ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ;)

GeorgeP
14-06-2010, 08:34
Η τεχνολογία έχει προχωρήσει πολύ και μπορεί οποιοδήποτε καινούργιο μοντέλο να είναι καλύτερο από παλιότερο, ΑΛΛΑ όπως ξέρεις καλύτερα, σαν το παλιό καλό κρασί δεν υπάρχει ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ;)

Ο κοσμος ομως εξελισσεται και το ιδιο κανουν και ολα τα αντικειμενα!!!
Αλλιως ουτε ABS θα ξεραμε, ουτε ψεκασμους, ουτε paralever/telelever, ουτε αλουμινενια πλαισια με ελεγχομενες ελαστικοτητες και παει λεγοντας!!!!!
Μια GS 80 ειναι ενα καλο παλιο κρασι οπως λες αλλα δεν μπορει να συγκριθει σε τιποτα με μια 1200!!! Μια R54 του '50 δεν μπορει να συγκριθει με τιποτα σε μποξερ του 2000 και μετα.....και παει λεγοντας!!

gemara
14-06-2010, 09:03
Ο κοσμος ομως εξελισσεται και το ιδιο κανουν και ολα τα αντικειμενα!!!
Αλλιως ουτε ABS θα ξεραμε, ουτε ψεκασμους, ουτε paralever/telelever, ουτε αλουμινενια πλαισια με ελεγχομενες ελαστικοτητες και παει λεγοντας!!!!!
Μια GS 80 ειναι ενα καλο παλιο κρασι οπως λες αλλα δεν μπορει να συγκριθει σε τιποτα με μια 1200!!! Μια R54 του '50 δεν μπορει να συγκριθει με τιποτα σε μποξερ του 2000 και μετα.....και παει λεγοντας!!


Συμφωνώ απολύτως, αλλά να το κάνουμε πχ R50 (http://www.bmbikes.co.uk/specpages/R50.htm)του '55 ή μια R51/2 (http://www.bmbikes.co.uk/specpages/R51-2.htm) του '50; ;)

gandreas
14-06-2010, 16:56
Και εγώ αυτό εννοούσα, όλα τα παραδείγματα είναι γύρο από την BMW:p. Δεν είναι τυχαίο που πρωτοεμφάνισε πολλές καινοτομίες, μηχανικές και ηλεκτρονικές. ιδικά όταν κυκλοφόρησε το ABS που δεν υπήρχε σε άλλες εταιρίες οι πωλητές των ανταγωνιστών σου έλεγαν ότι δεν είναι καλό, οι έμπυροι οδηγοί δεν το χρειάζονται γιατί ήταν για αδερφ… και γενικά πολλοί φίλοι μου που το έπαιζαν πιλότοι τώρα το έχουν!!! Αν κάνω λάθος συγχωρέστεμε, δεν τα πάω καλά με την ιστορία:(

Bedouin
14-06-2010, 19:41
... και γενικά πολλοί φίλοι μου που το έπαιζαν πιλότοι τώρα το έχουν!!! Αν κάνω λάθος συγχωρέστεμε, δεν τα πάω καλά με την ιστορία:(

Δεν κανης λαθος καθολου φιλαρακο, καπως ετσι ειναι.
Π.χ., οταν το 1996 πηρα την RΤ1100 μου ακουγα κατι τετοια (βεβαια αυτη που τα λεγανε θεωρουσαν μια βολτα μεχρι την Καλαματα η Θεσσαλονικη "ταξιδι").
Κορυφαια ταξιδιαρα απο τοτε (και πριν).
Σημερα ειναι λιγο της μοδας (οπως οι πιο πολλες BMW, που ειπες και εσυ) και βλεπω οτι ορισμενη απο αυτους (και αλλοι) ανακαλυψανε την αξια της (ασε που οι περισοτερη ειναι "ταξιδιωτες" του γλυκου νερου ... που προσπαθουν να το παιξουν "βετερανοι").
Κατι ειπες για αδερφ... :D

Bedouin
14-06-2010, 19:56
Και για να μπω "εντος θεματος", εαν το MUlti ειχε πιο προσιτη τιμη και φοραγε 19η τροχο μπροστα για αυτους τους λιγους που κανουν off-road χρηση, μαζι με την δυναμη, τα κρατηματα και το πολυ χαμηλοτερο βαρος του (ναι, παιζει μεγαλο ρολο) ... το εργαλειο θα σαρωνε.
Το λεω κι'ας εχω 2 BMW στον σταβλο μου.

georgepip
21-06-2010, 07:55
Υστερα απο μια εβδομαδα + κατι στην Κρητη το multi το μόνο που παρουσιασε ηταν ενα θεματακι με τη θερμοκρασια...πολυ ευαισθητο...επεσαν τα απαραιτητα τηλεφωνα σε γνωστο service ducati ο οποιος καθησυχασε τον εταιρο αναβατη που ηταν μαζι μου...Σηκωνει πάρα πολυ ευκολα θερμοκρασια, σε μια διαδρομη 5 λεπτων στο Ρεθυμνο κεντρο σε ξενοδοχειο βραδυ, τo gs μου προλαβε να σηκωσει μολις 2 νταμακια θερμοκρασια ενω το multi εδειξε high temp 120+ δλδ...τωρα για το δικαβαλο και φορτωμενο δεν καταλαβαινει τπτ...150 αλογα δυσκολα μαζευονται...:) (ερχονται και photos)

taksidiotis
21-06-2010, 08:46
Υστερα απο μια εβδομαδα + κατι στην Κρητη το multi το μόνο που παρουσιασε ηταν ενα θεματακι με τη θερμοκρασια...πολυ ευαισθητο...επεσαν τα απαραιτητα τηλεφωνα σε γνωστο service ducati ο οποιος καθησυχασε τον εταιρο αναβατη που ηταν μαζι μου...Σηκωνει πάρα πολυ ευκολα θερμοκρασια, σε μια διαδρομη 5 λεπτων στο Ρεθυμνο κεντρο σε ξενοδοχειο βραδυ, τo gs μου προλαβε να σηκωσει μολις 2 νταμακια θερμοκρασια ενω το multi εδειξε high temp 120+ δλδ...τωρα για το δικαβαλο και φορτωμενο δεν καταλαβαινει τπτ...150 αλογα δυσκολα μαζευονται...:) (ερχονται και photos)
δυστυχως ducati-ktm σηκωνουν θερμοκρασιες για την πλακα τους,ωστοσο δεν πρεπει οντως να ανησυχεις,ειναι φυσιολογικο αυτο,μονο που το βεντιλατερ δουλευει υπερωριες.

georgepip
21-06-2010, 10:23
εγω δεν ανησυχω, το gsaki μου δεν καταλαβε πραμα...ουτε απο ζεστη ουτε τπτ...το μονο που έπαθα είναι οτι απο τη ζέστη μαλλον μου έκοψε τα λαστιχακια της ποδιας καθώς και τα λαστιχακια απο το κεντρικο σταντ...περιεργο μεν αλλα μικρό το κακο...εκλεισα κιολας ραντεβου για το σερβις των 40.000 :yz

foxat
10-07-2010, 11:18
Χωρίς να θέλω να προσβάλω τους ιδιοκτήτες του, αλλά λίγο άσχημο δεν είναι :hmmm::hmmm::hmmm:

georgepip
11-07-2010, 21:03
Το multi?Κοιτα αναλόγως...αντικειμενικα ειναι όμορφο αλλά η μπουμπού μου ειναι κούκλα...μπροστα στην Ιταλίδα.

taksidiotis
17-08-2010, 03:44
ΤΑ λεφτά πάντως είναι πολλά πάρα πολλά,όσο δελεαστικό κι αν είναι κατά κάποιο τρόπο.να μου πεις,καλά ρε φίλε,20 έδωσες κι εσυ σχεδόν για το μαστοδοντο σου,χώρια τα έξτρα που του χεις βαλει,κι όμως,αλλιώς μου κάθεται που τα έδωσα στον γερμανό.κι ας είναι πιο αργός κι ας είναι Και 50 κιλά πιο βαρύ.

γιωργος
23-09-2010, 13:16
σωστος:cool:

tattoopanther
01-10-2010, 19:30
,.Δεν βρίσκω το multi καθόλου χωμάτινο..,
απο θέμα ομορφιάς., όλα είναι σχετικά με τα γούστα του καθένα.,.,
απο ηλεκτρονικά δεν φημίζονται τα Ιταλικά.,., και το multi είναι φουλ.,,
αν θέλω τρελά γκάζια περνώ πίστα.,.
,., τώρα ,,.. ταξίδι πας και με ποδήλατο.,
. αν το λεει η καρδια σου .,
,με οτι μηχανή και να έχεις .,.,, :);):)

johntsip
01-10-2010, 19:37
,.Δεν βρίσκω το multi καθόλου χωμάτινο..,
απο θέμα ομορφιάς., όλα είναι σχετικά με τα γούστα του καθένα.,.,
απο ηλεκτρονικά δεν φημίζονται τα Ιταλικά.,., και το multi είναι φουλ.,,
αν θέλω τρελά γκάζια περνώ πίστα.,.
,., τώρα ,,.. ταξίδι πας και με ποδήλατο.,
. αν το λεει η καρδια σου .,
,με οτι μηχανή και να έχεις .,.,, :);):)

ΣΩΣΤΟΣ !!!!!

fguy
02-10-2010, 00:09
Πολυ ομορφο το multistrada ! Απο τις ομορφοτερες μηχανες της τελευταιας τριετιας! Απευθυνεται σε αλλη κατηγορια αγοραστων, εκει ειναι η διαφορα με εμας τους boxer-αδες. Εμεις τεινουμε να ειμαστε πιο συντηρητικοι, γιαυτο και οι διαφωνιες...........

taksidiotis
02-10-2010, 05:09
Τα παρατράγουδα πάντως άρχισαν και για το υπέρ όπλο της ιταλικής εταιρείας :sm7:

GregoryA
03-10-2010, 11:22
Ειναι πολύ νωρίς για μένα να εμπιστευτώ την ιταλική εταιρεία. Εχουν βελτιωθεί αλλά ακόμα είναι <αναξιοπιστοί> σε θέματα αξιοπιστίας. Σε θέματα σχεδιασμού και φρου φρου είναι πρωτοι αλλά δεν αρκεί!!! Αργότερα θα δούμε!!!!

manosamos
03-10-2010, 11:33
Ειναι πολύ νωρίς για μένα να εμπιστευτώ την ιταλική εταιρεία. Εχουν βελτιωθεί αλλά ακόμα είναι <αναξιοπιστοί> σε θέματα αξιοπιστίας. Σε θέματα σχεδιασμού και φρου φρου είναι πρωτοι αλλά δεν αρκεί!!! Αργότερα θα δούμε!!!!

Και για αυτοκινητα τα ιδια λενε Γρηγορη,αλλα εγω με την Αλφα εγραψα 6 απροβληματιστα χρονια..;)
Εχουν βελτιωθει πολυ οι Ιταλοι.
Και κατι αλλο,οι Ιταλοι δεν ειναι φρου-φρου.Ειναι οι νουμερο ενα σχεδιαστες παγκοσμιως.:cool:

Gemat
03-10-2010, 11:37
Και για αυτοκινητα τα ιδια λενε Γρηγορη,αλλα εγω με την Αλφα εγραψα 6 απροβληματιστα χρονια..;)
Εχουν βελτιωθει πολυ οι Ιταλοι.
Και κατι αλλο,οι Ιταλοι δεν ειναι φρου-φρου.Ειναι οι νουμερο ενα σχεδιαστες παγκοσμιως.:cool:

To "φρου-φρου" στη σχεδιαση αναφερεται!
:sm7::sm7::sm7::sm7:

manosamos
03-10-2010, 11:44
To "φρου-φρου" στη σχεδιαση αναφερεται!
:sm7::sm7::sm7::sm7:

Εχει πονηρο σκοπο ο Γρηγορης,δεν το λεει ετσι αθωα...:sm7:

Ακιs
03-10-2010, 13:27
Και για αυτοκινητα τα ιδια λενε Γρηγορη,αλλα εγω με την Αλφα εγραψα 6 απροβληματιστα χρονια..;)
Εχουν βελτιωθει πολυ οι Ιταλοι.



Λογικο ειναι μανο...την τελευταια δεκαετια σταματησαν να χρησιμοποιουν ηλεκτρικα magneti marelli και τα αντικατεστησαν με bosch [fiat-lancia-alfa romeo];)

manosamos
03-10-2010, 13:34
Λογικο ειναι μανο...την τελευταια δεκαετια σταματησαν να χρησιμοποιουν ηλεκτρικα magneti marelli και τα αντικατεστησαν με bosch [fiat-lancia-alfa romeo];)

Μην νομιζεις Ακη και τα Bosch ολο και κατι βγαζουν.
Το M.A.F(MEASURE of AIR FLOW)της Bosch ειναι προβληματικο τοσο στην Alfa οσο και στα Audi VW.
Τωρα κατι προβληματα του παρελθοντως τυπου παταω φρενο και σβηνουν τα φωτα,εξαλειφθηκαν.

taksidiotis
05-10-2010, 05:58
Και τα Bosch είναι μια από τα ίδια σχεδόν, έχουν αρκετά προβλήματα.

Wicked_GS
03-11-2010, 12:43
Εγω παιδια την οδηγησα και το χαμογελο διαγραφτηκε στα χειλη μου :D!!!!!! ακομα παραμιλαω.....Νεύρα....το μηχανημα απλα "δεν υπαρχει"!!!! αλλα......BOXER και GS δεν ειναι!!!!...καμια σχεση δεν υπαρχει μεταξυ τους. Και επειδη οδηγησα το tiger και το multistrada με διαφορα μιας ημερας θα ελεγα οτι περισσοτερο μιαζουν αυτα μεταξυ τους παρα με το GS! που και παλι το Tiger μιαζει σαν με φτωχο συγγενη διπλα στο multi...αν μπορουσα να εχω και τα δυο GS και Multi θα τα ειχα οπωσδηποτε!!!! αλλα αν επρεπε να διαλεξω θα διαλεγα το GS...αλλος ογκος, αλλη κατηγορια. (αλλα αυτο το τιναγμα των 140hp αφου σταματησει το traction control ειναι κα%λα)......αυτα...

taksidiotis
26-11-2010, 03:38
Εγω παιδια την οδηγησα και το χαμογελο διαγραφτηκε στα χειλη μου :D!!!!!! ακομα παραμιλαω.....Νεύρα....το μηχανημα απλα "δεν υπαρχει"!!!! αλλα......BOXER και GS δεν ειναι!!!!...καμια σχεση δεν υπαρχει μεταξυ τους. Και επειδη οδηγησα το tiger και το multistrada με διαφορα μιας ημερας θα ελεγα οτι περισσοτερο μιαζουν αυτα μεταξυ τους παρα με το GS! που και παλι το Tiger μιαζει σαν με φτωχο συγγενη διπλα στο multi...αν μπορουσα να εχω και τα δυο GS και Multi θα τα ειχα οπωσδηποτε!!!! αλλα αν επρεπε να διαλεξω θα διαλεγα το GS...αλλος ογκος, αλλη κατηγορια. (αλλα αυτο το τιναγμα των 140hp αφου σταματησει το traction control ειναι κα%λα)......αυτα...
λοιπον,εν μερη συμφωνω μαζι σου.
ομορφο απο κοντα το νεο multi.καλοσχεδιασμενο με πολυ πλαστικο που σε καποια σημεια εχει τις ατελειες του.
τα μπουτον αθλια για την τιμη της μοτουκλετας,λες και ειναι απο παπακι.
μουρικο το κοντερ οχι ομως πως το ζηλεψα κιολας.
ανεβαινοντας πανω στο μικρο θηριο το σωμα παιρνει μια επιθετικη σταση ετσι οπως κουμπωνει πανω στο μηχανακι και στη θεση που χει το τιμονι της.
παναλαφρο σιγουρα,ομως φτερο στον ανεμο στην εθνικη με αρκετα χιλιομετρα στο κοντερ που σε σχεση με varadero-gs ειναι κουνουπι.και το εννοω.στις αλλες 2 μοτοσυκλετες που εγραψα νιωθεις την σιγουρια του βαρους σε βολτα στην εθνικη,δυσκολα να σε ενοχλησει πολυ ο αερας.
στις στροφες ειναι απαιχτο,αν ξερεις καλα το εργαλειο θα ξυρισει και θα γραψει πανω στην στροφη.
δυναμη παντου,δε σε αφηνει ξεκρεμαστο.καλουτσικο κιβωτιο ταχυτητων,θα μπορουσαν και καλυτερα ομως.
για την σελα που χα διαβασει καλα λογια προσωπικα δεν εχω την ιδια αποψη.καμια σχεση στην ανεση με την σελαρα του gs,μα καμια.ουτε επισης και στην αρχοντικη θεση οδηγησης που εχει ο οδηγος πανω στο gs.
τελικο αποτελεσμα?
αυτο δεν ειναι On/off σε καμια μα καμια περιπτωση,ενα καπως ψηλο street ειναι με δυναμη απλα.
χαιρομαι τουλαχιστον που ειχα την ευκαιρια να το ζησω αυτο και να γραψω την αποψη μου.
τελικα,δεν εχανα τιποτα.
το ατου του ειναι η δυναμη,μπορει να ναι καλα στημενο και με καλα περιφερειακα ομως παιδια,κακα τα ψεμματα,δεν ειναι gs.και προσωπικα το γκαζι του δε με πειθει.υπαρχουν και εναλλακτικες καλυτερες προτασεις.
κι απο οτι φαινεται,το υπερ οπλο αρχισε και να εμφανιζει τα πρωτα σημαδια ζημιων.
20.300 παντως,σε καμια περιπτωση.προτιμω gs η tenere 1200.καλυπτουν καλυτερα τις αναγκες μου για την χρηση που θελω να κανω στην μηχανη μου.
κα προσωπικα,δε θελω μηχανη πουπουλο κι ας εχει στησιμο,κι ας εχει γκαζι.

Kimwnas
29-11-2010, 11:36
λοιπον,εν μερη συμφωνω μαζι σου.
ομορφο απο κοντα το νεο multi.καλοσχεδιασμενο με πολυ πλαστικο που σε καποια σημεια εχει τις ατελειες του.
τα μπουτον αθλια για την τιμη της μοτουκλετας,λες και ειναι απο παπακι.
μουρικο το κοντερ οχι ομως πως το ζηλεψα κιολας.
ανεβαινοντας πανω στο μικρο θηριο το σωμα παιρνει μια επιθετικη σταση ετσι οπως κουμπωνει πανω στο μηχανακι και στη θεση που χει το τιμονι της.
παναλαφρο σιγουρα,ομως φτερο στον ανεμο στην εθνικη με αρκετα χιλιομετρα στο κοντερ που σε σχεση με varadero-gs ειναι κουνουπι.και το εννοω.στις αλλες 2 μοτοσυκλετες που εγραψα νιωθεις την σιγουρια του βαρους σε βολτα στην εθνικη,δυσκολα να σε ενοχλησει πολυ ο αερας.
στις στροφες ειναι απαιχτο,αν ξερεις καλα το εργαλειο θα ξυρισει και θα γραψει πανω στην στροφη.
δυναμη παντου,δε σε αφηνει ξεκρεμαστο.καλουτσικο κιβωτιο ταχυτητων,θα μπορουσαν και καλυτερα ομως.
για την σελα που χα διαβασει καλα λογια προσωπικα δεν εχω την ιδια αποψη.καμια σχεση στην ανεση με την σελαρα του gs,μα καμια.ουτε επισης και στην αρχοντικη θεση οδηγησης που εχει ο οδηγος πανω στο gs.
τελικο αποτελεσμα?
αυτο δεν ειναι On/off σε καμια μα καμια περιπτωση,ενα καπως ψηλο street ειναι με δυναμη απλα.
χαιρομαι τουλαχιστον που ειχα την ευκαιρια να το ζησω αυτο και να γραψω την αποψη μου.
τελικα,δεν εχανα τιποτα.
το ατου του ειναι η δυναμη,μπορει να ναι καλα στημενο και με καλα περιφερειακα ομως παιδια,κακα τα ψεμματα,δεν ειναι gs.και προσωπικα το γκαζι του δε με πειθει.υπαρχουν και εναλλακτικες καλυτερες προτασεις.
κι απο οτι φαινεται,το υπερ οπλο αρχισε και να εμφανιζει τα πρωτα σημαδια ζημιων.
20.300 παντως,σε καμια περιπτωση.προτιμω gs η tenere 1200.καλυπτουν καλυτερα τις αναγκες μου για την χρηση που θελω να κανω στην μηχανη μου.
κα προσωπικα,δε θελω μηχανη πουπουλο κι ας εχει στησιμο,κι ας εχει γκαζι.

:sm8: