PDA

View Full Version : Το καμάρι μου: BMW R25/3 AFRIKA KORPS


MANDRAX-7
08-05-2010, 20:12
Από μικρός είχα ένα όνειρο, να αποκτήσω μια παλιά πολεμική BMW.

ΟΧΙ και το πιο εύκολο πράγμα στον κόσμο, ώσπου τον Νοέμβριο του 2009 κατάφερα τελικά έπειτα από 7 χρόνια ψηστήρι τον μπατζανάκη μου να μου πουλήσει την BMW R25/3 μοντέλο του 1953 που είχε στην κατοχή του.

Η μηχανή δεν κινούταν από το 2002 γιατί είχε σπάσει το διαφορικό & το σασμάν και ήταν παρατημένη έξω στην αυλή του. Ορίστε πώς την παρέλαβα.
http://img686.imageshack.us/img686/5741/1001666b.th.jpg (http://img686.imageshack.us/i/1001666b.jpg/)
http://img688.imageshack.us/img688/2599/1001667e.th.jpg (http://img688.imageshack.us/i/1001667e.jpg/)
http://img97.imageshack.us/img97/5907/1001665o.th.jpg (http://img97.imageshack.us/i/1001665o.jpg/)

Κόστος αγοράς : 700 €

Την παρέδωσα στον μάστορα με σαφείς οδηγίες : Αναπαλαίωση & μετατροπή σε πολεμική.

Αγοράστηκε η πρώτη παρτίδα ανταλλακτικών μεταξύ των οποίων 2 μονές σέλες με ελατήριο στη θέση του δίσελου που είχε.
Φώτο από την τοποθέτηση των σελών πρίν λυθεί τελείως η μηχανή :

http://img23.imageshack.us/img23/8756/1001664o.th.jpg (http://img23.imageshack.us/i/1001664o.jpg/)
http://img249.imageshack.us/img249/1466/1001663g.th.jpg (http://img249.imageshack.us/i/1001663g.jpg/)

Η μηχανή έγινε βίδες συμπεριλαμβανομένου & του κινητήρα και πήγε αμοβολή και βάψιμο.

Κόστος : 1450 €

http://img38.imageshack.us/img38/772/1001656cq.th.jpg (http://img38.imageshack.us/i/1001656cq.jpg/)
http://img689.imageshack.us/img689/8875/1001657p.th.jpg (http://img689.imageshack.us/i/1001657p.jpg/)

Αγοράστηκαν τα τελευταία ανταλλακτικά, τα λάστιχα & η μπαταρία και άρχισε η συναρμολόγηση.

Κόστος : 1650 €

Φώτο από την συναρμολόγηση :
http://img406.imageshack.us/img406/9228/1001624q.th.jpg (http://img406.imageshack.us/i/1001624q.jpg/)
http://img199.imageshack.us/img199/5123/1001628y.th.jpg (http://img199.imageshack.us/i/1001628y.jpg/)

Επιτέλους ήρθε η μεγάλη μέρα έπειτα από 6 μήνες που η μηχανή είναι έτοιμη. Ο μαστρό-Χρήστος καμαρώνει μπροστά στο έργο του :

http://img683.imageshack.us/img683/3867/1001725f.th.jpg (http://img683.imageshack.us/i/1001725f.jpg/)
http://img684.imageshack.us/img684/5267/1001724n.th.jpg (http://img684.imageshack.us/i/1001724n.jpg/)

Ο μαστρό-Χρήστος όλη του τη ζωή επισκεύαζε παλιές μηχανές με ιδιαίτερη κλίση στις αγγλικές αλλά και με την γερμανίδα τα κατάφερε μια χαρά !!! Έχει αναπαλαιώσει μεγάλο μέρος των μηχανών του Club Παλαιάς Μοτοσυκλέτας Χανίων, είναι αυτό που λέμε μάστορας με @ρχ!δ!@ και ΟΧΙ @ρχ!δ!@ μάστορας.

Κόστος εργασίας : 1000 €

Προστέθηκαν και τα αυτοκόλλητα διακριτικά και η AFRIKA KORPS είναι έτοιμη !!!

http://img191.imageshack.us/img191/4041/1001727u.th.jpg (http://img191.imageshack.us/i/1001727u.jpg/)
http://img100.imageshack.us/img100/4866/1001728i.th.jpg (http://img100.imageshack.us/i/1001728i.jpg/)
http://img38.imageshack.us/img38/9448/1001729r.th.jpg (http://img38.imageshack.us/i/1001729r.jpg/)
http://img576.imageshack.us/img576/2981/1001731.th.jpg (http://img576.imageshack.us/i/1001731.jpg/)

Τελικό κόστος : 4800 €
Αξία πώλησης : ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΗ !!!

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
08-05-2010, 20:55
Πολύ καλή δουλειά Μιχάλη .... http://i247.photobucket.com/albums/gg124/ELINADOUR/SMILES-2/BRAV-73.gif

kostas_366
08-05-2010, 21:23
Πoλύ όμορφη.
Καλορίζικη.

gandreas
08-05-2010, 21:35
Μπράβο φοβερή δουλειά:sm8::sm4:

teo71
08-05-2010, 21:42
:sm5::sm5::sm4::sm4:

frits
08-05-2010, 22:58
Μπράβο φίλε, κούκλα είναι

Μπορείς να μας δώσεις περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την επισκευή του κινητήρα, έχει ενδιαφέρον να μάθουμε 47 χρόνια μετά σε κατάσταση ήταν.

saitman
08-05-2010, 23:06
μπραβο!!!πολυ καλη δουλεια!!οτι πρεπει για διαφημιση της visa ειναι!!

AntonisKitoudis
09-05-2010, 00:00
μπραβο φιλε πολυ ομορφη!

gelasios
09-05-2010, 00:19
:sm8::sm5:

MANDRAX-7
09-05-2010, 00:31
Μπράβο φίλε, κούκλα είναι

Μπορείς να μας δώσεις περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την επισκευή του κινητήρα, έχει ενδιαφέρον να μάθουμε 47 χρόνια μετά σε κατάσταση ήταν.

Στον κινητήρα έγινε αμοβολή, αλλάχθηκαν τα ελατήρια, οι φλάντζες και τρίφτηκαν οι βαλβίδες στα 2000χμ που θα έχουν στρώσει τα ελατηρια θα πρέπει να σφιχτεί το καπάκι. Πρακτικά είναι σαν να βγήκε από την γραμμή παραγωγής. Αθάνατοι κινητήρες.

Και μία μικρή διόρθωση 2010-1953=57 & ΟΧΙ 47 !!!

gemara
09-05-2010, 01:11
Όμορφη είναι! :)

Στα 2000 χλμ βέβαια, ελάχιστα θα έχει στρώσει. Ούτε τα ελατήρια ούτε ο κινητήρας. Μετά τις 4-5000 θα δεις διαφορά, στις 15.000 θα είναι "άλλη" μηχανή. (Ρεκτιφιέ στον κύλινδρο έκανες; )

Το μοντέλο αυτό δεν είναι αρκετά μεταγενέστερο του Β' ΠΠ?;)

Αν τις έβγαζες και τις σβάστικες, θα ήταν ακόμη πιο "ευχάριστη"!

Καλά ταξίδια!:)

TEOSS
09-05-2010, 02:31
Καλοτάξιδη φίλε, πανέμορφη!!!
Γιώργο η μηχανή είναι σαφώς look Africa corps και όχι γνήσιο στρατιωτικό μοντέλο.
Καλά η σβάστικα σε πείραξε ,η φοινικιά σ΄ αρέσει;

MANDRAX-7
09-05-2010, 09:37
Όμορφη είναι! :)

Στα 2000 χλμ βέβαια, ελάχιστα θα έχει στρώσει. Ούτε τα ελατήρια ούτε ο κινητήρας. Μετά τις 4-5000 θα δεις διαφορά, στις 15.000 θα είναι "άλλη" μηχανή. (Ρεκτιφιέ στον κύλινδρο έκανες; )

Το μοντέλο αυτό δεν είναι αρκετά μεταγενέστερο του Β' ΠΠ?;)

Αν τις έβγαζες και τις σβάστικες, θα ήταν ακόμη πιο "ευχάριστη"!

Καλά ταξίδια!:)

Προφανώς και στα 2000χμ ΔΕΝ θα έχει στρώσει απλά τότε χρειάζεται να επέμβει πάλι ο μάστορας στον κινητήρα.

Ναι έγινε ρεκτιφιέ στους κυλίνδρους.

Η μηχανή είναι του 1953 & είναι μεταγενέστερη του Β' ΠΠ.
Για να μοιάζει με πολεμική αλλάχθηκαν μπροστά και πίσω φανάρι, οι σέλες, τοποθετήθηκε η κάθετη πινακίδα στο φτερό (ιδιοκατασκευή) και τα κουτιά από σφαίρες.
Η σβάστικα με τον φοίνικα ήταν το σύμβολό των D.A.K, όσοι ασχολούνται με μοντελισμό ξέρουν ότι πρέπει να αντιγράφονται πιστά τα σύμβολα των μονάδων, δεν έχει να κάνει με ιδεολογία αλλά με μεγάλης κλίμακας μοντελιστική αναπαράσταση. ;););)

GEO_K
09-05-2010, 10:18
:sm8:

pirate
09-05-2010, 11:00
Μιχάλη μπράβο είναι κούκλα, ελπίζω να την δω από κοντά κάποια στιγμή :)

EOD-K9
09-05-2010, 11:11
Μπράβο βρε φίλε τα κατάφερες !!

ωραίο και το φώτο ρεπορτάζ !!

EOD-K9
09-05-2010, 11:16
ΑΑΑΑΑ


D.A.K

https://www.monkeydepot.com/v/vspfiles/photos/photoreviews/dak/dak8.jpg

http://www.totls.com/NAZI%20DAK%20PENNANT.jpg

;);)

gemara
09-05-2010, 11:44
Προφανώς και στα 2000χμ ΔΕΝ θα έχει στρώσει απλά τότε χρειάζεται να επέμβει πάλι ο μάστορας στον κινητήρα.

Ναι έγινε ρεκτιφιέ στους κυλίνδρους.

Η μηχανή είναι του 1953 & είναι μεταγενέστερη του Β' ΠΠ.
Για να μοιάζει με πολεμική αλλάχθηκαν μπροστά και πίσω φανάρι, οι σέλες, τοποθετήθηκε η κάθετη πινακίδα στο φτερό (ιδιοκατασκευή) και τα κουτιά από σφαίρες.
Η σβάστικα με τον φοίνικα ήταν το σύμβολό των D.A.K, όσοι ασχολούνται με μοντελισμό ξέρουν ότι πρέπει να αντιγράφονται πιστά τα σύμβολα των μονάδων, δεν έχει να κάνει με ιδεολογία αλλά με μεγάλης κλίμακας μοντελιστική αναπαράσταση. ;););)

Α, οκ!:)
Ανήκουμε σε διαφορετικές "σχολές" τότε. Εγώ είμαι της "original", όπως βγήκε από τη μαμά το μηχανάκι!;)

http://i982.photobucket.com/albums/ae310/gemara2/BMWR25_3.jpg

vasorfa
10-05-2010, 08:46
Μιχαλιω!!!!!

:sm8::sm8::sm5::sm5::sm5::sm5:


απιθανη η κουκλαρα σου....!!!!!

ενα καλαθακι της λειπει,,,,,:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:


αντε και καλο...στρωσιμο!!!!!!

frits
10-05-2010, 13:51
Στον κινητήρα έγινε αμοβολή, αλλάχθηκαν τα ελατήρια, οι φλάντζες και τρίφτηκαν οι βαλβίδες στα 2000χμ που θα έχουν στρώσει τα ελατηρια θα πρέπει να σφιχτεί το καπάκι. Πρακτικά είναι σαν να βγήκε από την γραμμή παραγωγής. Αθάνατοι κινητήρες.

Και μία μικρή διόρθωση 2010-1953=57 & ΟΧΙ 47 !!!



Ευχαριστώ και συγνώμη για το λάθος, συνήθως στις κυρίες αρέσει να τις βλέπεις μικρότερες..:sm7:

plusangel
10-05-2010, 14:04
Συγχαριτίρια, πάρα πολύ καλή δουλειά!!!

fidel
15-05-2010, 20:51
Μπραβο για τη δουλεια που κανατε
Αλλη μια bmw σωθηκε
Την ηθελα λιγο πιο κλασικη αλλα γουστα ειναι αυτα!
Καλες βολτες!;)

loulou1100gs
15-05-2010, 22:05
Ωραία η δουλειά, super classic μοντέλο, έθρεψε γεννιές και γεννιές Ελλήνων Είναι μεταπολεμικό(πρωτοκυκλοφόρησε το 1949), η δεύτερη μοτοσυκλέτα της εταιρίας μετά την λαίλαπα του πολέμου και την καταλήστευση του εργοστασίου της από τα σοβιετικά στρατεύματα(η πρώτη ήταν η R24).Ηταν μοντέλο "βάσης", δηλαδή χαμηλού κόστους, προσιτής τιμής και απευθύνονταν στο ευρύ κοινό που είχε μεγάλες ανάγκες για ένα αξιόπιστο μεταφορικό μέσο.Δεν έσπαγε, δεν χάλαγε (τότε δεν υπήρχαν Κ.Τ.Μ....:D),ήταν οικονομικότατο σε χρήση και συντήρηση, σκεφτείτε ότι κατέβαζες κιβώτιο σε 20 λεπτά (όπως και τώρα δηλαδή:cool:)
Αξίζει κάθε σεντ που επένδυσες.Οι μοτοσυκλέτες αυτές είχαν ψυχή

Gazi
16-05-2010, 00:36
Μπράβο ρε Μιχάλη...Πολύ ωραίο το εργαλείο...Αντε να το δούμε σε κάποιο καφέ από κοντά!!!