PDA

View Full Version : ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΕΝΟΣ ΘΡΥΛΟΥ


loulou1100gs
11-05-2010, 19:48
Φαίνεται πώς παραγέρασα και μυαλό δεν βάζω πλέον στην ηλικία που είμαι.Δεν μου έφταναν τα προβλήματά μου, έχω και τον "σεβντά" με τις δίτροχες κυρίες.Πέρα από το λατρεμένο μου θηρίο R1100GS και το πιστό μου classic CB400N, αγόρασα πριν από 1,5 χρόνο και ένα XRV-650 Africa Twin.Αποφάσισα την πλήρη του ανακατασκευή και μετατροπή του σε έκδοση Marathon.Η προσπάθεια (και άλλα) καταγράφεται εδώ:XRV 650 AFRICA TWIN (http://www.xrv650africa-twin.blogspot.com).

vtheo
11-05-2010, 21:18
Μπράβο ρε Κώστα!Αξίζει μία τέτοια κίνηση για ένα μηχανάκι με τέτοια ιστορία!Την Κυριακή είχα πάει για καφέ με ένα φίλο από Καλαμάτα κάτοχος Africa και είχαμε μεγάλη κουβέντα γι'αυτό το μηχανάκι.Να σαι καλά φίλε και να χαίρεσαι όλες τις μοτό σου.

Arkas
11-05-2010, 22:39
Καλή δύναμη Κώστα!

frits
11-05-2010, 22:48
Μπράβο φίλε, για πολλούς αλλά και για μένα το καλύτερο Αfrica που κυκλοφόρησε ποτέ, πάνω στο οποίο στήθηκε ο θρύλος αυτής της μηχανής.

το αυτοκόλητο HRC δε μπαίνει όπου νάναι.

Από ότι είδα στις φωτό, μάλλον πρέπει να ξεκινήσεις από τα λάστιχα. :)

saitman
11-05-2010, 23:12
αθανατα εργαλεια!!καλο κουραγιο αλλα αξιζει

loulou1100gs
12-05-2010, 07:05
Από ότι είδα στις φωτό, μάλλον πρέπει να ξεκινήσεις από τα λάστιχα. :)

Τα άφησα για το τέλος.Τώρα είμαι σε φάση αναμονής των ρουλμάν του μοχλικού.Επιφυλάσσομαι για πλήρες "φωτορεπορτάζ".

danaos
12-05-2010, 07:08
Μπράβο για την όλη προσπάθεια καλό κουράγιο...

kostas-patra
12-05-2010, 10:42
θα βοηθήσεις πολύ κόσμο με τούτο σου το εγχείρημα, από πολλές απόψεις

ΙoannisPanagiotidis
12-05-2010, 12:27
:)...πω!...τι κουκλι ειναι αυτο!

... χαρμα οφθαλμων το αργαλειο!...δωστου να καταλαβει φιλε μου!...και μεις σε παρακολουθούμε!

.........http://www.gsforum.gr/images/icons/icon14.gif

siraxanz
12-05-2010, 16:48
Σε ζηλεύω :)



Μήπως τα βελονοειδή για το μοχλικό τα έχει το μαγαζί με τα βιομηχανικά είδη?

MARK
12-05-2010, 18:04
:sm8:

EOD-K9
12-05-2010, 18:57
:oπαλιές μεγάλες αγάπες


αντε με το κάλο και καλή δύναμη

μην ξεχάσεις φώτο ;)

kef
12-05-2010, 21:28
ευχομαι να το κανεις κουκλι
ολοιδιο μηχανακι πουλησε σημερα ο γειτονας μου για 1500Ε

loulou1100gs
13-05-2010, 22:08
Μήπως τα βελονοειδή για το μοχλικό τα έχει το μαγαζί με τα βιομηχανικά είδη?


Δυστυχώς...:yzΗ κατασκευάστρια εταιρία "ΝΤΝ" έχει κωδικοποίηση μόνο για Ο.Ε.Μ.(γνήσια ανταλλακτικά) και ούτε οι άλλες εταιρίες (SKF/KOYO) είχαν τον κωδικό. Εγινε ενδελεχής έρευνα στο εξωτερικό και διαπίστωσα ότι η αγορά μέσω δικτύου Ελλάδος (βλ.Γελαγώτης) θα μου έρχονταν φθηνότερα.Το ρεζουμέ;Τα περιμένουμε από Ιαπωνία δοθέντος ότι δεν υπήρχαν ούτε στα κεντρικά της Ολλανδίας, ούτε στους μεγαλοντήλερς Αγγλίας-Γερμανίας.

loulou1100gs
13-05-2010, 22:14
θα βοηθήσεις πολύ κόσμο με τούτο σου το εγχείρημα, από πολλές απόψεις
Κώστα, τα πράγματα είναι απλά: τι ακριβώς θές να φτιάξεις. Προσωπικά είχα συγκεκριμένο σχέδιο:"ανάσταση" της μοτό για καθημερινή χρήση και βελτίωση στα επί μέρους συστήματά της.Ενα θα σου πώ.Ο μηχανικός μου δεν ασχολήθηκε καθόλου, μου άφησε μια γωνιά στο συνεργείο του και μου επέτρεψε την χρήση των εργαλείων του.Εχω κάψει τα χέρια μου από το σουάζ, το διαλυτικό νίτρου και τα χημικά.Σαν βασική συμβουλή ένα έχω να πώ:
1.Πλήρης βιβλιογραφική οργάνωση,ήτοι τα επίσημα service & owners manuals, διαγράμματα κινητήρα με κωδικοποίηση ανταλλακτικών, φωτογραφίες και πληροφορίες από "ομοιοπαθείς".
2.Συγκέντρωση των "βασικών" πριν αρχίσει το ξήλωμα
3.Φωτογράφιση κάθε επί μέρους βήματος γιατί μετά χάνεται η μπάλα
Και φυσικά ατέλειωτη υπομονή

Πάνος
13-05-2010, 22:27
Η μοτό είναι κλασσική. Εχω βάλει και εγώ σαν στόχο να αποκτήσω μία στο κοντινότερο ή στο πιο μακρινό μέλλον. Ειδικά το 650 είναι αρκετά σπάνιο να το βρείς σε αξιοπρεπή κατάσταση. Φίλε καλό κουράγιο! Να μας ενημερώνεις για την πορεία των εργασιών σου. Θα είναι μάθημα για όλους μας. :sm8:

loulou1100gs
13-05-2010, 23:16
XRV 650 AFRICA TWIN (http://xrv650africa-twin.blogspot.com/2010/05/blog-post_8197.html)
XRV 650 AFRICA TWIN (http://xrv650africa-twin.blogspot.com/2010/05/blog-post_13.html)
XRV 650 AFRICA TWIN (http://xrv650africa-twin.blogspot.com/2010/05/blog-post_2061.html)
XRV 650 AFRICA TWIN (http://xrv650africa-twin.blogspot.com/2010/05/dremel.html)
XRV 650 AFRICA TWIN (http://xrv650africa-twin.blogspot.com/2010/05/blog-post_2061.html)
XRV 650 AFRICA TWIN (http://xrv650africa-twin.blogspot.com/2010/05/blog-post_09.html)
XRV 650 AFRICA TWIN (http://xrv650africa-twin.blogspot.com/2010/05/blog-post_5014.html)
XRV 650 AFRICA TWIN (http://xrv650africa-twin.blogspot.com/2010/05/blog-post_9381.html)

loulou1100gs
13-05-2010, 23:20
Ελπίζω να βοήθησα.Εχω "ξεπατωθεί" στη δουλειά.Μ' έχει πιάσει η μέση μου και τα γονατάκια μου (τα γεράματα που λέγαμε...).Τα πλαστικά/τεπόζιτα είναι ήδη βαμμένα και έτοιμα αλλά αυτά στο τέλος.Χθες παρέλαβα από Γερμανία τα μεγάλα πλαϊνά τεπόζιτα και αναμένω το υδροδοχείο που μπαίνει στην ποδιά. Το στυλιάρι που θα φάω δεν ξέρω που θα βάλω:sm7:

loulou1100gs
14-05-2010, 08:42
XRV 650 AFRICA TWIN: Πλαϊνά τεπόζιτα βενζίνης (http://xrv650africa-twin.blogspot.com/2010/05/blog-post_4910.html)

Carduelis
14-05-2010, 13:23
Ελπίζω να βοήθησα.Εχω "ξεπατωθεί" στη δουλειά.Μ' έχει πιάσει η μέση μου και τα γονατάκια μου (τα γεράματα που λέγαμε...).Τα πλαστικά/τεπόζιτα είναι ήδη βαμμένα και έτοιμα αλλά αυτά στο τέλος.Χθες παρέλαβα από Γερμανία τα μεγάλα πλαϊνά τεπόζιτα και αναμένω το υδροδοχείο που μπαίνει στην ποδιά. Το στυλιάρι που θα φάω δεν ξέρω που θα βάλω:sm7:
Μπράβο ρε φίλε!
Αυτό είναι το ελιξήριο της νεότητας: κέφι, διάθεση για δημιουργική κούραση και πάντα καινούργιος στόχος !!
Όσο για το στυλιάρι, άμα έπιστρέφεις μουντζουρωμένος μην το φοβάσαι!
:sm7::sm7:
Καλή δύναμη εύχομαι..

Πάνος
15-05-2010, 00:29
Εκτός από μεγαλύτερη χωρητικότητα καυσίμου η εκδοση Marathon εχει καποια αλλα χαρακτηριστικά σε σχέση με το "πολιτικό" μοντέλο? :confused:

loulou1100gs
15-05-2010, 10:05
XRV 650 AFRICA TWIN (http://xrv650africa-twin.blogspot.com/2010/05/blog-post_14.html)

Το μοντέλο "Marathon" ουδεμία μηχανολογική διαφορά είχε.Απλώς μεγαλύτερα τεπόζιτα,αλλαγμένο φιλτροκούτι (κάτω από το κεντρικό τεπόζιτο) καλύτερες αναρτήσεις και πιό μεγάλο cockpit για να χωράνε τα όργανα πλοήγησης.Το XRV-650 ήταν η μοναδική μοτοσυκλέτα στην οποία άλλαζες μόνο λάστιχα και έτρεχες άνετα σε ραλλύ.Ολοι οι ιδιώτες από το 1989 μέχρι και το 1996 έτρεχαν με "μαμά" μηχανάκια και τερμάτιζαν...!!! Με έχει εντυπωσιάσει η συνολική ποιότητα κατασκευής της Honda.Το έχω ξαναγράψει: η αγαπημένη μας B.M.W. θα έπρεπε να δίνει τα σχέδιά της και να τα κατασκευάζει η Honda...Μιλάμε για τελειομανία και απίστευτη προσοχή στη λεπτομέρεια σε ένα μοντέλο που κυκλοφόρησε πριν 22 χρόνια...
Για περισσότερες φωτό μπέστε στο XRV650 Story (http://www.xrv650story.eu) του φίλου Μάνου Μανουσάκη (άλλος πυροβολημένος κι' αυτός, έχει...τρία τεμάχια)

kostas-patra
15-05-2010, 10:56
αδερφέ έβαψες με σπρέυ, πιστόλι ή πινέλο πάνω στο αστάρι;
βερνίκι έβαλες;
το κινητήρα μόνο τον καθάρισες από λασπολαδίλες με το σουάζ ή επιχείρησες να τον βάψεις κι όλας;
το ακριβό ακρυλικό που χρησιμοποίησες θεωρητικά σου δίνει καλύτερη πρόσφυση και αντοχή;
τα φούρνισες;

loulou1100gs
15-05-2010, 12:22
Ο κινητήρας δεν κατέβηκε.Καθαρίστηκε με το χέρι καθώς και με σβουράκι μαλακό στα σημεία που είχε στίγματα.Δεν βάφτηκε για να μην χαλάσει το υπέροχο εργοστασιακό χρώμα(πούδρα).Το υποπλαίσιο βάφτηκε με αερογράφο και περάστηκε με βερνίκι σε σπρέϋ.Δεν χρειάστηκε φούρνος επειδή δεν έμεινε σκέτο μέταλλο.Ετσι οι πόροι ήταν από πριν κλεισμένοι.
Ημουν τυχερός γιατί σε χρωματοπωλείο απέναντι από το σπίτι μου βρήκα μια σειρά χρωμάτων/σπρέϋ ιταλικής προέλευσης που δεν παίζονται.

loulou1100gs
17-05-2010, 21:21
XRV 650 AFRICA TWIN: Τοποθέτηση ρουλμάν μοχλικού-ψαλιδιού (http://xrv650africa-twin.blogspot.com/2010/05/blog-post_17.html)
Ολο και πλησιάζω στο επιθυμητό αποτέλεσμα.Για να δούμε τι θα δούμε...

ortho
09-06-2011, 10:00
Επαναφέρω το θέμα διότι θέλω να μάθω τη γνώμη του ειδικού :)

Σκέφτομαι να αγοράσω ένα XRV 650, απλά διότι μου αρέσει πολύ.

Η ερώτησή μου είναι....

Θα είναι κατάλληλο για καθημερινή χρήση ή θα το ταλαιπωρήσω και θα "πεθάνει" πριν της ώρας του;!

Ξέρω ότι θα μπλέξω με μηχάνημα 20ετίας, αλλά όπως είπα, μου αρέσει!

Ψάχνοντας. διαδικτυακά αρχικά, βρήκα κανά δυό. Κι είμαι διατεθιμένος να βάλω ακόμη κανένα χιλιάρικο για τυχόν επισκευές και βελτίωση όπου χρειάζεται, κυρίως αναρτήσεις απ'ότι διάβασα.


Κώστα περιμένω τη γνώμη σου!

Κι όποιου συμφορουμίτη έχει άποψη!

Ευχαριστώ!


ΥΓ. ή να κοιτάξω για το 750;

CPretenteriS
09-06-2011, 10:15
:sm8::sm8:

MARK
09-06-2011, 10:28
Ωραίος :sm8:

adventure
09-06-2011, 10:29
Είσαι μερακλής και γνώστης Κωστή και φαίνεται από τις παρεμβάσεις στο μηχανάκι αυτό το οποίο παρεμπιπτόντως είναι από τα αγαπημένα μου .

Με το καλό να την ολοκληρώσεις σύντομα και να την απολαύσουμε ολοκληρωμένη αν και μπορώ να φανταστώ το αποτέλεσμα .

Καλή συνέχεια .

;) :) :)

napgeo
09-06-2011, 11:23
Καλές βόλτες φίλε. Μπράβο σου.....:sm8:

ortho
09-06-2011, 13:30
θα πει κανείς τη γνώμη του ή θα λιβανίζετε τον μερακλή;!:sm7::sm7::sm7:

GeorgeP
09-06-2011, 15:27
Τα άφησα για το τέλος.Τώρα είμαι σε φάση αναμονής των ρουλμάν του μοχλικού.Επιφυλάσσομαι για πλήρες "φωτορεπορτάζ".

Aυτα στις φωτογραφιες χρειαζεσαι?
Αν ναι, και οτιδηποτε άλλο για την ανακατασκευη του απλα πες το μου!

Στο λεω επeιδη προσφατα ανακατασκευασα ενα XRV 650 οπου φυσικα η επισημη εδω στην ελλαδα αντιπροσωπεια δεν ηταν ο προμηθευτης των ανταλλακτικων του! πανακριβος χωρις λογω κι αιτια! Τα δυο ρουλεμαν (ενα βελονοειδες κι ενα σφαιρικο κλειστο) κανουν 10ε απο απεναντι ακριβως σε μαρκα μαμας δηλαδη ΝΤΝ!

Οτι θελεις πεστο μου!

loulou1100gs
09-06-2011, 18:53
Θα είναι κατάλληλο για καθημερινή χρήση ή θα το ταλαιπωρήσω και θα "πεθάνει" πριν της ώρας του;!




:sm3: Γιατί χτυπιέμαι στο γέλιο;Διότι ο γιός σου θα το βρεί ετοιμοπόλεμο ενώ εσύ θα είσαι giatabaza.Κάνει τα πάντα.Να έχεις κατά νού ότι επειδή είναι καρμπυρατεράτο, έχει κατανάλωση αυξημένη σε σύγκριση με τις σύγχρονες κατασκευές.Επίσης "τσιμπάει" λαδάκι λόγω διάταξης κυλίνδρων και κακής εξαέρωσής του (το περνά στο φλιτροκούτι).Κατα τα λοιπά,δεν σπάει,δεν χαλάει,βρίσκεις ανταλλακτικά (εκτός από λαιμούς εξάτμισης :mad:).Τώρα παίζω με ένα μπροστινό Marzocchi αλλά δεν με βλέπω σίγουρο λόγω έλλειψης ψιλικού οξέως.

loulou1100gs
09-06-2011, 18:57
Αδελφέ, τέλειωσα πέρυσι και τα χρυσοπλήρωσα...δυστυχώς τα ρουλμάν του μοχλικού κόστισαν σχεδόν το μισό budget της ανακατασκευής.Πίκρα σου λέω...Εκανα τον κόσμο άνω-κάτω και δεν τα έβρισκα πουθενά.Τι Αγγλίες,τι Γαλλίες,τι Ολλανδίες και Γερμανίες έψαξα και τελικά στον πατριώτη μου Γελαγώτη κατάληξα με "κατάθεση ψυχής".Σε κάθε περίπτωση ευχαριστώ πάντως.Αν κάτι άλλο χρειαστώ να είσαι βέβαιος θα ενοχλήσω.

GeorgeP
09-06-2011, 19:11
Αδελφέ, τέλειωσα πέρυσι και τα χρυσοπλήρωσα...δυστυχώς τα ρουλμάν του μοχλικού κόστισαν σχεδόν το μισό budget της ανακατασκευής.Πίκρα σου λέω...Εκανα τον κόσμο άνω-κάτω και δεν τα έβρισκα πουθενά.Τι Αγγλίες,τι Γαλλίες,τι Ολλανδίες και Γερμανίες έψαξα και τελικά στον πατριώτη μου Γελαγώτη κατάληξα με "κατάθεση ψυχής".Σε κάθε περίπτωση ευχαριστώ πάντως.Αν κάτι άλλο χρειαστώ να είσαι βέβαιος θα ενοχλήσω.

Οποταν θελεις και οτι θελεις για Χοντα στην διαθεση σου.
Αν επιτρεπεις αυτα τα 7 βελλονοειδη ρουλεμαν ποσο σου στοιχισαν? αν θυμασαι!!!!!! Κι απο που τα πηρες?

Παντως ετσι για να ξερεις αν ποτε ξαναχρειαστεις στην Αγγλια εχουν 20ε το κομματι συν 15ε μεταφορικα!!

TIME
29-07-2011, 16:35
αχχ "Αφρικάνα αγάπη γλυκειά μου" που λέει και το τραγούδι!!!!!

evan400f
29-07-2011, 16:38
Μπράβο Κώστα, καλή δύναμη! Άντε να τα τελειώσουμε να τα βολτάρουμε.:);)

ortho
15-07-2012, 22:04
Τελικά Κώστα τι γίνεται, ολοκληρώθηκε η ανακατασκευή;

Για δώσε τροφή στο λαό!!


Εχει πάρει το μάτι μου ένα 650 και ψήνομαι πάλι....την αφραγκία μου μέσα!!!Νεύρα

karates
23-07-2012, 13:33
Όποιος το έχει οδηγήσει μόνο αυτός καταλαβαίνει:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

loulou1100gs
23-07-2012, 23:11
Τελικά Κώστα τι γίνεται, ολοκληρώθηκε η ανακατασκευή;

Για δώσε τροφή στο λαό!!


Εχει πάρει το μάτι μου ένα 650 και ψήνομαι πάλι....την αφραγκία μου μέσα!!!Νεύρα


Πάμε να το δούμε μαζί.Τώρα τελευταία βγήκαν σε αγγελίες κάτι χρέπια άλλο πράμα.

ortho
24-07-2012, 00:58
Πάμε να το δούμε μαζί.Τώρα τελευταία βγήκαν σε αγγελίες κάτι χρέπια άλλο πράμα.

Το ξέρω, αλλά μου λείπουν τα ψιλά Κώστα..... αν μπορούσα θα έπαιρνα ένα για να το βγάζω βόλτα μιά στις τόσες, για τις καθημερινές μου δουλειές βρήκα την υγειά μου (οικονομικά) με το 125.