ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
21-02-2009, 13:50
http://media2.feed.gr/filesystem/images/20081220/low/newego_LARGE_t_741_1818241.JPG
To 1990 o Ντέιβντ Κέι έστειλε ένα γράμμα στον Πιέρο Φερράρι ζητώντας του την άδεια να χρησιμοποιήσει το σήμα της Ferrari στη μοτοσικλέτα που θα έφτιαχνε για να τιμήσει τη μνήμη του πατέρα του και ιδρυτή της θρυλικής φίρμας, Έντσο που έφυγε από τη ζωή το 1988.
http://media2.feed.gr/filesystem/images/20081220/low/newego_LARGE_t_741_1818244.JPG
Λίγο καιρό αργότερα, ο Βρετανός μηχανικός με την ιδιαίτερα πετυχημένη καριέρα στη MV Agusta, έλαβε μια επιστολή υπογεγραμμένη από τον ίδιο τον Πιέρο Φεράρι η οποία ανέφερε «Μαρανέλο 23 Μαϊου 1990. Έχεις την έγκριση για να βάλεις το σήμα της Ferrari στη μοτοσικλέτα σου. Σου ευχόμαστε καλή τύχη με το project».
http://media2.feed.gr/filesystem/images/20081220/low/newego_LARGE_t_741_1818248.JPG
Πέντε χρόνια αργότερα και μετά από 3.000 ώρες σκληρής δουλειάς, η David Kay Engineering παρουσίασε την Ferrari 900cc, τη μοναδική μέχρι σήμερα μοτοσικλέτα που φέρει νόμιμα και εν γνώσει των ανθρώπων της ιταλικής εταιρίας το σήμα με το "Cavallino Rampante".
http://media2.feed.gr/filesystem/images/20081220/low/newego_LARGE_t_741_1818251.JPG
Πρόκειται για μια supersport μοτοσικλέτα 172 κιλών που χρησιμοποιεί έναν V8 κινητήρα με διπλούς επικεφαλής εκκεντροφόρους ο οποίος αποδίδει 105 ίππους στις 8.800 στροφές ανά λεπτό.
http://media2.feed.gr/filesystem/images/20081220/low/newego_LARGE_t_741_1818250.JPG
Αν και ποτέ δεν έχει δοκιμαστεί στα όριά της υπολογίζεται ότι μπορεί να αναπτύξει τελική ταχύτητα που αγγίζει τα 265km/h.
Ο αριθμός πλαισίου και κινητήρα είναι "SF-O1M", δηλαδή "Scuderia Ferrari-01 Motorcycle".
http://media2.feed.gr/filesystem/images/20081220/low/newego_LARGE_t_741_1818247.JPG
H συλλεκτική αυτή κατασκευή έχει φιλοξενηθεί κατά καιρούς σε τηλεοπτικά σόου, σε εκθέσεις και σε σελίδες περιοδικών μοτοσικλέτας.
Στις 20 Δεκεμβρίου η Ferrari 900cc βγήκε στο σφυρί σε δημοπρασία που έγινε από τον οίκο Bonhams στο Γκσταντ της Ελβετίας.
Απ' ότι φαίνεται όμως η τσουχτερή τιμή εκκίνησης (210.000 ευρώ) σε συνδυασμό με το ότι δεν είναι κατασκευασμένη από το ιταλικό εργοστάσιο, απέτρεψαν τους συλλέκτες από το να την αποκτήσουν...E-go
http://media2.feed.gr/filesystem/images/20081220/low/newego_LARGE_t_741_1818245.JPG
To 1990 o Ντέιβντ Κέι έστειλε ένα γράμμα στον Πιέρο Φερράρι ζητώντας του την άδεια να χρησιμοποιήσει το σήμα της Ferrari στη μοτοσικλέτα που θα έφτιαχνε για να τιμήσει τη μνήμη του πατέρα του και ιδρυτή της θρυλικής φίρμας, Έντσο που έφυγε από τη ζωή το 1988.
http://media2.feed.gr/filesystem/images/20081220/low/newego_LARGE_t_741_1818244.JPG
Λίγο καιρό αργότερα, ο Βρετανός μηχανικός με την ιδιαίτερα πετυχημένη καριέρα στη MV Agusta, έλαβε μια επιστολή υπογεγραμμένη από τον ίδιο τον Πιέρο Φεράρι η οποία ανέφερε «Μαρανέλο 23 Μαϊου 1990. Έχεις την έγκριση για να βάλεις το σήμα της Ferrari στη μοτοσικλέτα σου. Σου ευχόμαστε καλή τύχη με το project».
http://media2.feed.gr/filesystem/images/20081220/low/newego_LARGE_t_741_1818248.JPG
Πέντε χρόνια αργότερα και μετά από 3.000 ώρες σκληρής δουλειάς, η David Kay Engineering παρουσίασε την Ferrari 900cc, τη μοναδική μέχρι σήμερα μοτοσικλέτα που φέρει νόμιμα και εν γνώσει των ανθρώπων της ιταλικής εταιρίας το σήμα με το "Cavallino Rampante".
http://media2.feed.gr/filesystem/images/20081220/low/newego_LARGE_t_741_1818251.JPG
Πρόκειται για μια supersport μοτοσικλέτα 172 κιλών που χρησιμοποιεί έναν V8 κινητήρα με διπλούς επικεφαλής εκκεντροφόρους ο οποίος αποδίδει 105 ίππους στις 8.800 στροφές ανά λεπτό.
http://media2.feed.gr/filesystem/images/20081220/low/newego_LARGE_t_741_1818250.JPG
Αν και ποτέ δεν έχει δοκιμαστεί στα όριά της υπολογίζεται ότι μπορεί να αναπτύξει τελική ταχύτητα που αγγίζει τα 265km/h.
Ο αριθμός πλαισίου και κινητήρα είναι "SF-O1M", δηλαδή "Scuderia Ferrari-01 Motorcycle".
http://media2.feed.gr/filesystem/images/20081220/low/newego_LARGE_t_741_1818247.JPG
H συλλεκτική αυτή κατασκευή έχει φιλοξενηθεί κατά καιρούς σε τηλεοπτικά σόου, σε εκθέσεις και σε σελίδες περιοδικών μοτοσικλέτας.
Στις 20 Δεκεμβρίου η Ferrari 900cc βγήκε στο σφυρί σε δημοπρασία που έγινε από τον οίκο Bonhams στο Γκσταντ της Ελβετίας.
Απ' ότι φαίνεται όμως η τσουχτερή τιμή εκκίνησης (210.000 ευρώ) σε συνδυασμό με το ότι δεν είναι κατασκευασμένη από το ιταλικό εργοστάσιο, απέτρεψαν τους συλλέκτες από το να την αποκτήσουν...E-go
http://media2.feed.gr/filesystem/images/20081220/low/newego_LARGE_t_741_1818245.JPG