PDA

View Full Version : MULTIRAMA


gandreas
19-05-2010, 22:30
Είμαστε σε μέρες περικοπών, απολύσεων φόρων, γενικά δύσκολες μέρες όπου ακούμε μόνο αρνητικά πράγματα. Έτσι θέλω να ακουστεί και η θετική πλευρά μερικών εταιριών και ποιο συγκεκριμένα της Multirama που μου αντικαθιστά laptop δύο χρονών με καινούργιο και καλύτερων προδιαγραφών, αφού όπως καταλαβαίνω δεν βρήκε ανταλλακτικά για να μου επισκευάσει το παλιό. Η εξυπηρέτηση στο κατάστημα του Ζωγράφου ήταν άψογη (όπως και στα υπόλοιπα καταστήματα της εταιρίας) . να προτιμάτε επώνυμες εταιρίες γιατί μόνο εκεί μπορείτε να αντιμετωπιστείτε σαν πελάτες με δικαιώματα και μια και είμαστε στην εποχή της ηλεκτρονικής επικοινωνίας να γράφετε τέτοιες ενέργειες ώστε να μαθαίνουν όλοι τις αξιέπαινες κινήσεις σαν και αυτή που είναι για να παραδίδουν σεμινάρια εξυπηρέτησης πελατών. Πιστεύω ότι η καλύτερη διαφήμιση σε μια εταιρία είναι οι ευχαριστημένοι και ενθουσιασμένη πελάτες και η Multirama to πετυχαίνει.

Albatros
19-05-2010, 22:59
:sm8::sm5::sm2:

syan
20-05-2010, 00:44
:sm4::sm4:

loulou1100gs
20-05-2010, 06:53
να προτιμάτε επώνυμες εταιρίες γιατί μόνο εκεί μπορείτε να αντιμετωπιστείτε σαν πελάτες με δικαιώματα και μια
Λάθος: να προτιμάτε τους συνεπείς επαγγελματίες ασχέτως μεγέθους, επωνυμίας,διαφημιστικής προβολής,περιβάλλοντος χώρου κλπ,κλπ.

MARK
20-05-2010, 09:00
:sm8:

sakis656
20-05-2010, 09:47
:sm5::sm4:

ntinopoulos
20-05-2010, 09:57
Λάθος: να προτιμάτε τους συνεπείς επαγγελματίες ασχέτως μεγέθους, επωνυμίας,διαφημιστικής προβολής,περιβάλλοντος χώρου κλπ,κλπ.
ετσι ακριβως!:)

GEO_K
20-05-2010, 10:18
:sm8:

NNN
20-05-2010, 13:08
Μπράβο στο συγκεκριμένο υποκατάστημα.

Αλλά,
έχω ακούσει (και) για τα Multirama αρνητικά σχόλια από πελάτες φίλους ....

pirate
20-05-2010, 13:25
:sm8:

gandreas
20-05-2010, 16:53
Λάθος: να προτιμάτε τους συνεπείς επαγγελματίες ασχέτως μεγέθους, επωνυμίας,διαφημιστικής προβολής,περιβάλλοντος χώρου κλπ,κλπ.

sory έχεις δίκιο, μην υποβαθμίζουμε τους μικρούς

ARGI
20-05-2010, 18:31
Αγαπητέ φίλε, σαν επαγγελματίας στο χώρο της Πληροφορικής, συμφωνώ απολύτως με το γραφόμενο "συνεπείς επαγγελματίες", το οποίο φυσικά ισχύει σε όλα τα επαγγελμάτα...
Οσο αφορά την αντικατάσταση του μηχανήματος σου, δεν κάνανε τίποτα περισσότερο από ότι προστάζει το εμπορικό δίκαιο, σε περιπτωσεις εγγύησης.
Δεν θυμάμαι εάν αναφέρεις ποιά μάρκα μηχάνημα είχες, ποιός ο χρόνος αντικατάστασης και σημαντικότερο τι γίνανε με τα δεδομένα σου... :Απορία:
Μηχανήματα υπάρχουν πολλά, τα δεδομένα σου είναι μοναδικά...
Εαν οι τεχνικοί του καταστήματος, σου παραδώσανε το μηχάνημα χωρίς απώλεια δεδομένων, και μάλιστα χωρίς κόστος, τότε τους αξίζει ένα μεγάλο μπράβο...
Εάν όμως σου παραδώσανε ενα μηχάνημα πίσω, με μια απλή αντικατάτασταση, τότε ΔΕΝ κάνανε τίποτις παραπάνω από αυτό που θα έπρεπε να κάνουν...
Φυσικά και μόνο που έβγαλες άκρη, σε μια εταιρία αυτου του μεγέθους, ευχής έργου είναι και αυτό....;)