Adrian
21-02-2009, 17:17
Η αυτοκινητοβιομηχανία αναπτύσσεται ολοένα και ταχύτερα. Γνωστό σε όλους, θα μου πείτε. Έχουμε νέους κινητήρες, νέες αναρτήσεις, νέα κιβώτια ταχυτήτων και πάει λέγοντας. Ειδικά για τα τελευταία, οι εταιρείες «έχουν πάρει φωτιά» μιας και εκεί πιστεύουν ότι θα γίνει η διαφορά που θα μπορεί να δώσει την πρωτιά σε ένα μοντέλο.
http://4wheelsnews.com/images/2009/february/bmw/dual-clutch/bmw-dual-clutch.jpg (http://www.4wheelsnews.com/bmw-going-for-8-speed-automatic-gearbox/)
Πρωτοποριακή ήταν η Mercedes-Benz, η οποία εισήγαγε στην αγορά τα 7τάχυτητα κιβώτια και την ακολούθησαν η BMW, η Audi και η Hyundai, οι οποίες όμως εφοδίασαν τα μοντέλα τους με 8ταχυτα κιβώτια.
Της μόδας είναι τα γνωστά μας πλέον κιβώτια διπλού συμπλέκτη, τα οποία αλλάζουν τάχιστα τις σχέσεις. Όμως η BMW αποφάσισε να κάνει την διαφορά. Βλέπετε η εξέλιξη και κατασκευή ενός DSG κιβωτίου είναι αρκετά δαπανηρή και πλέον κάθε εταιρεία προσπαθεί να εξοικονομήσει πόρους. Γι’ αυτό το λόγο λοιπόν η γερμανική εταιρεία αποφάσισε να τοποθετήσει τα «συμβατικά» αυτόματα 8 σχέσεων στα πολυτελή μοντέλα της. Βέβαια αυτά τα κιβώτια δεν θα εξοπλίζουν τις σειρές Μ, αλλά τα συμβατικά μοντέλα!
http://4wheelsnews.com/images/2009/february/bmw/dual-clutch/bmw-dual-clutch.jpg (http://www.4wheelsnews.com/bmw-going-for-8-speed-automatic-gearbox/)
Πρωτοποριακή ήταν η Mercedes-Benz, η οποία εισήγαγε στην αγορά τα 7τάχυτητα κιβώτια και την ακολούθησαν η BMW, η Audi και η Hyundai, οι οποίες όμως εφοδίασαν τα μοντέλα τους με 8ταχυτα κιβώτια.
Της μόδας είναι τα γνωστά μας πλέον κιβώτια διπλού συμπλέκτη, τα οποία αλλάζουν τάχιστα τις σχέσεις. Όμως η BMW αποφάσισε να κάνει την διαφορά. Βλέπετε η εξέλιξη και κατασκευή ενός DSG κιβωτίου είναι αρκετά δαπανηρή και πλέον κάθε εταιρεία προσπαθεί να εξοικονομήσει πόρους. Γι’ αυτό το λόγο λοιπόν η γερμανική εταιρεία αποφάσισε να τοποθετήσει τα «συμβατικά» αυτόματα 8 σχέσεων στα πολυτελή μοντέλα της. Βέβαια αυτά τα κιβώτια δεν θα εξοπλίζουν τις σειρές Μ, αλλά τα συμβατικά μοντέλα!