PDA

View Full Version : Με αερόσακο το νέο Honda VFR 1200T


riko46
07-06-2010, 18:01
http://www.mototriti.gr/images/TR.gif


Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφoρίες του visordown.com, η νέα touring έκδοση του VFR 1200, θα αποτελέσει μια μοτοσικλέτα με πρωτοφανή για τα δίτροχα δεδομένα στοιχεία παθητικής ασφάλειας, ενώ δεν θα λείπουν και οι hi-tech εφαρμογές στον κινητήρα.




http://www.mototriti.gr/jpg/mtr/thumb_01/NEWS/0706101.jpg (http://javascript%3cb%3e%3c/b%3E:;)http://www.mototriti.gr/images/TR.gifhttp://www.mototriti.gr/jpg/mtr/thumb_01/NEWS/0706103.jpg (http://javascript<b></b>:;)http://www.mototriti.gr/jpg/mtr/thumb_01/NEWS/0706102.jpg (http://javascript<b></b>:;)http://www.mototriti.gr/jpg/mtr/thumb_01/NEWS/0706104.jpg (http://javascript<b></b>:;)

Πιθανότατα στις φθινοπωρινές εκθέσεις αυτού του έτους, θα παρουσιαστεί επισήμως από τη Honda, το νέο VFR 1200T. Το «τουριστικό» VFR συζητιέται αρκετό καιρό στα διαδικτυακά μοτοσικλετιστικά «στέκια», αφού κάποια –απλά- σχεδιαγράμματα του μοντέλου, διέρρευσαν από τη Honda πριν κάποιους μήνες. Παρ΄ όλο λοιπόν που η μοτοσικλέτα έχει εμμέσως πλην σαφώς επισημοποιήσει την…ύπαρξη της, οι πληροφορίες σχετικά με αυτήν, ήταν ελάχιστες.

Τη κατάσταση αυτή φαίνεται να αλλάζει δημοσίευμα του visordown.com, στο οποίο και παρουσιάζονται αρκετά από τα μυστικά που έκρυβε η Honda για το νέο της μοντέλο. Αναλυτικά λοιπόν, το VFR 1200T, θα φέρει τα εξής στοιχεία:

-Αερόσακο. Μετά από το Goldwing, το VFR 1200T θα αποτελέσει τη δεύτερη μοτοσικλέτα ευρείας παραγωγής που θα εξοπλίζεται με airbag. Η εφαρμογή θα είναι αντίστοιχης φιλοσοφίας με αυτή του Goldwing, δηλαδή ο αερόσακος εκτός από το ρόλο του παρεμβύσματος προστασίας, θα κρατά επίσης τον αναβάτη πάνω στη μοτοσικλέτα, σε περίπτωση σύγκρουσης.

-Ζώνες ελεγχόμενης παραμόρφωσης. Για πρώτη φορά σε μοτοσικλέτα (…το BMW C1 ήταν scooter) εφαρμόζεται ένα αμιγώς αυτοκινητιστικό στοιχειό παθητικής ασφάλειας. Συγκεκριμένα, στο εμπρόσθιο μέρος του νέου VFR 1200T, υπάρχει μια κατασκευή που θυμίζει υποπλαίσιο, κατασκευασμένη από αλουμίνιο. Η δομή της συγκεκριμένης κατασκευής είναι τέτοια, ώστε σε περίπτωση σύγκρουσης να καταρρέει, απορροφώντας ένα μεγάλο μέρος της ορμής. Η εφαρμογή αυτή αποτρέπει επίσης το ανασήκωμα της μοτοσικλέτας σε περίπτωση μετωπικής πρόσκρουσης και το αποτέλεσμα σε συνδυασμό με τον αερόσακο, είναι ο οδηγός / αναβάτης να μένει σταθερός στη θέση του.

-Παύση της λειτουργίας ζεύγους κυλίνδρων. Παρ΄ όλο που περιμέναμε το συγκεκριμένο σύστημα στο VFR 1200F, τελικά φαίνεται πως η έκδοση «T» θα έχει το αποκλειστικό προνόμιο. Σε περιπτώσεις λοιπόν που ο οδηγός του VFR 1200T δεν χρειάζεται όλη την ισχύ του μοτέρ, όπως κατά τη κίνηση μέσα στη πόλη επί παραδείγματι, το ζεύγος των πίσω κυλίνδρων του V4 κινητήρα θα παύει τη λειτουργία του, συμβάλλοντας με αυτό τον τρόπο στην εξοικονόμηση καυσίμου. Δεν έχει γίνει ακόμη γνωστό αν το συγκεκριμένο σύστημα θα ενεργοποιείται κατά βούληση από τον οδηγό ή αν θα επεμβαίνει αυτόματα, ωστόσο η Honda κάνει λόγο για 30% μικρότερη κατανάλωση με τη χρήση του! Αξίζει να σημειωθεί, πως για να λειτουργήσει το εν λόγω σύστημα, είναι απαραίτητη η ύπαρξη διπλών εκκεντροφόρων στις κεφαλές του κινητήρα, κάτι που έρχεται σε αντίθεση με τον μόνο, τεχνολογίας Unicam εκκεντροφόρο, που συναντάμε στις κεφαλές του «F».

Εκτός των ανωτέρω, το νέο VFR 1200T θα εξοπλίζεται επίσης με ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη καθ ύψος ζελατίνα, κεντρικό σταντ, ABS και CBS, ενώ θα υπάρξει και έκδοση με το dual clutch κιβώτιο ταχυτήτων. Σε ότι αφορά στην απόδοση, αυτή παραμένει άγνωστη μέχρι στιγμής, αν και λογικά αναμένεται «φούσκωμα» στη χαμηλό-μεσαία περιοχή λειτουργίας του κινητήρα με μια αναπόφευκτη μείωση στη τιμή της ιπποδύναμης ψηλά, σε σχέση με το «F».


...................;)

Yπομονή....................:(

Albatros
07-06-2010, 18:24
Καλά θα περιμένω να το δω μιας και χαλβάδιαζα το τωρινό μοντέλο...
ευχαριστούμε για την ενημέρωση...
:)

skippybi
07-06-2010, 18:25
πολύ προχωρημένο!!!:):)


άντε να ακολουθήσουν κι άλλες εταιρίες...:rolleyes:

taksidiotis
11-06-2010, 04:40
Καλά θα περιμένω να το δω μιας και χαλβάδιαζα το τωρινό μοντέλο...
ευχαριστούμε για την ενημέρωση...
:)
μην το χαλβαδιαζεις το καινουριο,ακομα δε βγηκε κι εχει προβληματα:(ασε που εμεις ημαστε για κατι πιο ορθιο.
ωραιο το t

HAWK_46
11-06-2010, 07:10
μην το χαλβαδιαζεις το καινουριο,ακομα δε βγηκε κι εχει προβληματα ..........

Η ανάκληση είναι για τις πρώτες σε κυκλοφορία μηχανές όχι απο ελλατωματικό εξάρτημα, αλλά απο δικό τους λάθος και δεν αφορά τις μηχανές που ήρθαν και θα έρθουν στην Ελλάδα. ;)

napgeo
11-06-2010, 10:12
HAWK46

Καλημέρα. Σε ευχαριστώ για την ενημέρωση. Είναι πράγματι τεχνολογικά θαύματα ,οι άνθρωποι πάνε μπροστά..
Εδώ οι δικοί μας οι Ευρωπαίοι ακόμη έχουν στην παραγωγοί Αερόψυκτα που έχουν καταργηθεί στον υπόλοιπο κόσμο απο το 1958..:(
Τι να πω . Άς κυκλοφορλησει ένα ακόμη διαμάντι στους Ελληνικούς δρόμους.:p

HAWK_46
11-06-2010, 10:24
...και να σκεφτείς οτι τα κρατάνε στην παραγωγή απο πείσμα!! :cool:

Υ.Γ. μπα μπα βρήκαμε το κουμπί με τις φατσούλες??:p

taksidiotis
12-06-2010, 07:54
ειτε απο πεισμα ειτε απο οτιδηποτε οπως και να χει πουλανε...:)

MARK
12-06-2010, 10:03
Σαφώς είναι ένα βήμα μπροστά για την ασφάλεια του αναβάτη,για να δούμε.......... :Απορία:

taksidiotis
28-07-2010, 17:30
παντως,θελω να ελπιζω οτι θα βγαλουν πανω απο ολα μια ανετη μοτοσυκλετα τουρισμου που θα δωσουν περισσοτερη εμφαση στο θεμα ΑΝΕΣΗ.