PDA

View Full Version : Νέα ζελατίνα για 1150 GS


D_Artagian
14-06-2010, 18:49
Αυτή είναι η νέα ζελατίνα που θα υπάρξει από τη ZTechnik , κατασκευασμένη με τη γνωστή ποιότητά της. Η στήριξη θα παρέχεται στη συσκευασία. τιμή άγνωστη ακόμα, διαθεσιμότητα σε περίπου 1,5 μήνα όπως έχουν αναφέρει :)

http://i175.photobucket.com/albums/w147/jlabro/Z2423_R1150GS.jpg

Capitain
14-06-2010, 19:17
Εμένα μου φαίνεται για φωτομοντάζ η φωτογραφία, αν είναι αληθινή ωστόσο, είναι πολύ όμορφη...Θα κάνει κανα 250άρι σίγουρα...

Lerian
14-06-2010, 20:08
Ωραίο σχέδιο, Γιάννη μήπως το μπαράκι πουλιέται ξεχωριστά ;

D_Artagian
14-06-2010, 20:45
δεν είναι μοντάζ !! περιμένω και άλλες φωτογραφίες. απλά έχουν εκπληκτικό στούντιο εκει και όλε οι φωτό είναι εξαιρετικές. δεν έχουμε καν τιμη για το μπαράκι, γενικότερα για τίποτα ακόμα. θεωρω πως θα είναι ακριβού΄τσικη γιατι μόνο και μόνο το μπαράκι θα κοστίζει...πρέπει να αναμένουμε λιγάκι ακόμα !

MARK
14-06-2010, 22:17
Όμορφο.............;)

commander
14-06-2010, 23:12
Πραγματί όμορφο:D

kostas_366
15-06-2010, 00:10
Όμορφη..
Και μπαράκι σαν το 1200, το οποίο είναι και πολύ λειτουργικό..
Για να δούμε και την τιμή του..

PITS
15-06-2010, 00:29
ωραια!!!!!! #### την κριση μου :yz :yz

ALEX1150
15-06-2010, 22:23
Είναι τέλειο, δεν μπορώ να κοιμηθώ.. θα σερφάρω μέχρι αργά μέχρι να μάθουμε περισσότερα... Το μόνο που με φοβίζει φίλοι μου είναι ότι πουθενά δεν βρίσκω ένα εύρος Τιμής!! :hmmm:

D_Artagian
15-06-2010, 23:08
Αλεξ,αυτη είναι μια εικόνα που μας την έστειλε ο managing director της ZTechnik , οποτε είναι αρκετα δυσκολο να βρεθει άλλη . Θα βγάλουν επίσης 2 εκδόσεις , μια ψηλή και μια ψηλότερη . Αναμένω και κάποιες ακόμα..

http://i175.photobucket.com/albums/w147/jlabro/Z2422_R1150GS_Cockpit.jpg

tasosktm
01-07-2010, 09:59
σορυ αλλα οι βασεις που βγαινουν απο τα φλας τι είναι Γιαννη? τις εχεις? φανταστικη η ζελατινα, ενημερωσε για τιμη

ALX
10-07-2010, 14:54
Πωλείται ζελατίνα Wunderlich Ergo για R1150GS:D

ALX
10-07-2010, 14:55
σορυ αλλα οι βασεις που βγαινουν απο τα φλας τι είναι Γιαννη? τις εχεις? φανταστικη η ζελατινα, ενημερωσε για τιμη
Για κάθε χρήση. Ή για κάμερα ή για προβολάκια.

Βαγγέλης Λ.
13-07-2010, 11:32
Γιάννη, καμια σαφή ημερομηνία γνωρίζουμε;

D_Artagian
23-07-2010, 08:36
η πρώτη επαφή για τιμή είναι κοντά στα 300 ευρώ ευμπεριλαμβανομένης και της βάσης και όλα.. ενημέρωση θα έχουμε σήμερα το βραδάκι !

D_Artagian
23-07-2010, 08:37
Επίσης,ημερομηνία , ακριβώς μετα το 15 Αυγουστο :)

D_Artagian
23-07-2010, 08:38
ααααα..και θα έρχεται σε 2 εκδόσεις... :) ψηλή και πολύ ψηλή

ALX
24-07-2010, 12:01
ααααα..και θα έρχεται σε 2 εκδόσεις... :) ψηλή και πολύ ψηλή

Όταν θα την έχεις στα χέρια σου, κάνε μια σύγκριση σε ύψος με την wunderlich ergo να μας πεις διαφορές. ;)
Για μένα η ergo είναι μια χαρά από ύψος, γιατί με παραπάνω ύψος ίσως υπάρχει θέμα με την ευστάθεια της μοτό στα πολλά.

D_Artagian
24-07-2010, 19:25
got it ;)

D_Artagian
26-07-2010, 18:58
ζελατίνες αποστέλονται αύριο απο ΗΠΑ , στα 50,6 και 55.9 εκ. αντίστοιχα ALX .
Τα αντίστοιχα ύψη για 1100 GS θα είναι 45,7 και 53,3 εκ.

MIHALIS TZIMAS
26-07-2010, 19:13
Γιάννη έχεις φωτο απο το 1100

D_Artagian
26-07-2010, 19:17
όχι ακόμα !! αναμένω (ελπίζω σήμερα το βράδυ) . αλλα θα είναι στο ίδιο στυλ με μπάρα και τιμή χαμηλότερη κατά περίπου (λογικά) 20-30 ευρώ

D_Artagian
27-07-2010, 00:11
ε-ξ-α-ι-ρ-ε-τ-ι-κ-η !!!

ερχονται εικονες

D_Artagian
27-07-2010, 00:16
:)

http://i175.photobucket.com/albums/w147/jlabro/tn_Z2437_Angle_R1100GS-motoraid_motoraid.jpg

http://i175.photobucket.com/albums/w147/jlabro/tn_Z2437_Front_R1100GS-motoraid_motoraid.jpg

http://i175.photobucket.com/albums/w147/jlabro/tn_Z2437_Range_R1100GS-motoraid_motoraid.jpg

ALX
29-07-2010, 09:32
ζελατίνες αποστέλονται αύριο απο ΗΠΑ , στα 50,6 και 55.9 εκ. αντίστοιχα ALX .
Τα αντίστοιχα ύψη για 1100 GS θα είναι 45,7 και 53,3 εκ.

Αυτά τα μήκη πως μετρούνται? Ποιο είναι δηλαδή το στάνταρ σημείο που ξεκινάς να μετράς προς τα πάνω? Εγώ απλά θέλω να ξέρω, τι διαφορά θα έχει στο ύψος ΦΟΡΕΜΕΝΗ σε σχέση με την ergo.

Κάτι που επίσης πρόσεξα, είναι το τελείωμά της στα πλάγια που δεν κατεβαίνει όσο χαμηλά κατεβαίνει η ergo. Αυτό είναι και το μεγάλο ατού της τελευταίας, επειδή σου διώχνει τον αέρα που σε χτύπαγε στο στομάχι με τις άλλες ζελατίνες. Αυτό το πρόβλημα που διόρθωσαν οι Γερμανοί στο 1200GSA με την προσθήκη της πατέντας μου δεξιά κι αριστερά. Τα έξτρα σποϊλεράκια δηλαδή από πλέξι γκλας. Η ergo το κάνει αυτό από μόνη της καθώς κατεβαίνει όπως είπα μέχρι χαμηλά (σχεδόν ακουμπάει στο ρύγχος, και με την κλίση που έχει διώχνει τον αέρα προς τα πλάγια)

Kάτι άλλο τώρα. Κλίσεις στο 1150 δεν νομίζω να υπάρχουν. Θα είναι στάνταρ η θέση λόγω της μπάρας ε?

D_Artagian
29-07-2010, 17:20
Για να μπεί στο απλό GS αυτη η ζελατίνα θέλει και τα παρελκόμενα από το κιτ της Adv, γιατί είναι αρχικά σχεδιασμένη για το ADV. περισσότερες λεπτομέριες μόλις λάβουμε και εμείς :)

ALX
23-08-2010, 14:13
Λάβατε? :Απορία:

D_Artagian
23-08-2010, 14:16
μολις το Σάββατο..σήμερα γίνεται η παραλαβη..οποτε μεσα στην εβδομάδα θα γίνει η "κόντρα" χαχχα

dennis76
23-08-2010, 20:27
περιμενω νεα!!!!ενδιαφερομαι για 1100.......ειναι χαρμα!!!!!!!

stavrouliasp
23-08-2010, 22:47
Περιμένω και εγώ...

D_Artagian
23-08-2010, 22:55
Λοιπον παιδια..έχουμε και λέμε...συγκριτικό των ζελατινών με την ERGO της Wunderlich !
η χαμηλή έκδοση είναι πανομοιώτυπη σε ύψος με την ERGO,ενώ η ψηλή είναι η απόλυτη τουριστική ζελατίνα. και οι δύο διατηρούν πεντακάθαρα την τεχνολογία του Vsteam,που διώχνει τον αέρα όχι μονο πάνω , αλλα πλάγια και πανω απο το κεφάλι του οδηγου και του συνεπιβάτη με αποτέλεσμα την καλύτερη αεροδυναμική (καθώς μερικές εταιρίες φτιάχνουν ψηλές ζελατίνες με μονο σκοπο την κάλυψη,αλλά εκεί υστερουν σε αεροδυναμική απόδοση σε υψηλές καμπές)

Τα σχόλια δικά σας !!


Και οι 3 ζελατίνες μαζί :
http://i175.photobucket.com/albums/w147/jlabro/products%20by%20motoraid/IMG_0522-.jpg


η χαμηλή ZTechnik, με την ERGO :
http://i175.photobucket.com/albums/w147/jlabro/products%20by%20motoraid/IMG_0523.jpg


Η ψηλή και η ζαμηλή ZTechnik :
http://i175.photobucket.com/albums/w147/jlabro/products%20by%20motoraid/IMG_0525.jpg

Η διαφορά των 2 ZTC :
http://i175.photobucket.com/albums/w147/jlabro/products%20by%20motoraid/IMG_0526.jpg

Ψηλή ZTechnik, και ergo
http://i175.photobucket.com/albums/w147/jlabro/products%20by%20motoraid/IMG_0528.jpg

Ψηλή ZTechnik, και ergo , zoom in
http://i175.photobucket.com/albums/w147/jlabro/products%20by%20motoraid/IMG_0529.jpg

Για το 1100 δυστυχώς ακόμα δεν έχουμε ευχάριστα νέα καθώς δεν ήταν (και δεν είναι ακόμα) έτοιμες από τη ZTechnik . Υπολογίζουμε πρακτικά σε περίπου 1 γεμάτο μήνα να είναι έτοιμες εκεί !!

:)

Αναλυτικότερα μπορείτε να τις δείτε στο MotoRAID - Ταξιδιωτικός Εξοπλισμός Μοτοσυκλέτας , Αξεσουαρ GIVI (http://www.motoraid.eu) , βάζοντας στην αναζήτηση τους κωδικούς 2423 , 2422 .

stavrouliasp
23-08-2010, 23:15
Τσέκαρε σε παρακαλώ και το αν παραμορφώνει την εικόνα του δρόμου αν μπορείς...

D_Artagian
23-08-2010, 23:49
Δεν υπάρχει κάτι να τσεκάρουμε. Είναι γνωστό οτι οι ζελατίνες Ztechnik, ΔΕΝ παραμορφώνουν στο ελάχιστο τον δρόμο. Είναι εξαιρετικής ποιότητας με όλες αυτές τις επιστρώσεις που έχουν.που είναι σαν να βλέπουμε μέσα απο τζάμι !

ALX
24-08-2010, 07:18
Λοιπον παιδια..έχουμε και λέμε...συγκριτικό των ζελατινών με την ERGO της Wunderlich !
η χαμηλή έκδοση είναι πανομοιώτυπη σε ύψος με την ERGO,ενώ η ψηλή είναι η απόλυτη τουριστική ζελατίνα. και οι δύο διατηρούν πεντακάθαρα την τεχνολογία του Vsteam,που διώχνει τον αέρα όχι μονο πάνω , αλλα πλάγια και πανω απο το κεφάλι του οδηγου και του συνεπιβάτη με αποτέλεσμα την καλύτερη αεροδυναμική (καθώς μερικές εταιρίες φτιάχνουν ψηλές ζελατίνες με μονο σκοπο την κάλυψη,αλλά εκεί υστερουν σε αεροδυναμική απόδοση σε υψηλές καμπές)

Τα σχόλια δικά σας !!


η χαμηλή ZTechnik, με την ERGO :
http://i175.photobucket.com/albums/w147/jlabro/products%20by%20motoraid/IMG_0523.jpg



Αναλυτικότερα μπορείτε να τις δείτε στο MotoRAID - Ταξιδιωτικός Εξοπλισμός Μοτοσυκλέτας , Αξεσουαρ GIVI (http://www.motoraid.eu) , βάζοντας στην αναζήτηση τους κωδικούς 2423 , 2422 .

Αν αυτό το μήνυμα θεωρείται διαφημηστικό,παρακαλώ να ενημερωθώ και να σβηστεί :)

Παρατηρώ πως η Ztecnik είναι και πιο ψηλή και πιο φαρδιά και στις δύο εκδόσεις της σε σχέση με την ergo. Πέρα από αυτό, βλέπω μεγαλύτερο άνοιγμα στο τελείωμά της, που σημαίνει καλύτερη προστασία στους ώμους.
Θεωρώ ότι ακόμα και για μένα που είμαι 1,92μ, η ψηλή είναι υπερβολή. Ήδη είναι αρκετά ψηλή η ergo που έχω και άρα πόσο μάλλον η χαμηλή Ztechnik που είναι ψηλότερη. Με αυτές τις μεγάλες ζελατίνες χάνεις αρκετά σε τελική και δεν είναι ό,τι το καλύτερο αυτό σε αυτούς που την θέλουν.

Θα παρακαλούσα μόνο ένα πράγμα ακόμα Γιάννη (ξέρω...σε κουράζω αλλά κάνε μου το χατήρι :p ) Στην φωτό που παρέθεσα, αν μπορείς κάνε μια λήψη από πλάγια να δω την διαφορά στο κάτω τελείωμα των ζελατινών. Όπως τις έχεις την μία μέσα στην άλλη (ergo και χαμηλή Ztechnik)

D_Artagian
24-08-2010, 07:29
κατι που εδεν ειπα και λαθος μου ειναι οτι η ergo ειναι λιγο πιο ψηλη απο οσο φαινεται στο συγκριτικό,καθώς η κλιση της για να κατσει όρθια ειναι λιγο πιο προς τα πισω. αρα με την χαμηλη ergo η διαφορα ειναι 0,5-1 εκ. σχετικα με την φωτο, θα προσπαθησω να την βαλω σημερα το βραδυ γιατι ειμαι ήδη στην εργασία μου :)

ALX
24-08-2010, 08:24
κατι που εδεν ειπα και λαθος μου ειναι οτι η ergo ειναι λιγο πιο ψηλη απο οσο φαινεται στο συγκριτικό,καθώς η κλιση της για να κατσει όρθια ειναι λιγο πιο προς τα πισω. αρα με την χαμηλη ergo η διαφορα ειναι 0,5-1 εκ. σχετικα με την φωτο, θα προσπαθησω να την βαλω σημερα το βραδυ γιατι ειμαι ήδη στην εργασία μου :)

Στην εργασία σου δεν τις έχεις τις ζελατίνες? :hmmm: :D

Πάντως ξέρεις γιατί ρωτάω για το πλάι? Γιατί στην ergo η ζελατίνα προεκτείνεται πολύ χαμηλά από το σημείο στήριξης που έχει στο πλάι και φτάνει μέχρι το πλαστικό ρύγχος με αποτέλεσμα να μην αφήνει να περνάει αέρας από το πλάι (εκεί που πονάνε όλες οι ζελατίνες στα GS) Περνάει ο αέρας στο πλάι των φώτων και σε χτυπάει στην κοιλιά. Αυτό το πρόβλημα είχε λυθεί με την ergo, αλλά όπως είπα, εμφανισιακά ποτέ δεν μου άρεσε ιδιαίτερα και είναι ένας σοβαρός λόγος να την αλλάξω.Υποκειμενικό βέβαια το θέμα της ομορφιάς, αλλά εμένα δεν μου άρεσε. Σε άλλους μπορεί να αρέσει.
Θέλω λοιπόν να δω πόσο χαμηλά κατεβαίνει η Ztechnik στο πλάι για να δω αν μου κάνει, ή αν πρέπει να αρχίσω τις πατέντες πάλι για να γλυτώνω τον αέρα στην κοιλιά αν την πάρω.

ALX
24-08-2010, 09:17
Και μια ακόμα παρατήρηση Γιάννη.

Είδα στο motoraid εκεί που έχεις την ζελατίνα, γράφεις ότι πλέον της ζελατίνας θα χρειαστεί να αγοραστούν από την BMW οι αποστάτες κι όλα τα συμπράγκαλα που έχει το 1150 adv για να μπορέσει να τοποθετηθεί αυτή η ζελατίνα (καθότι μάλλον έχει βγει για adv κι όχι για απλό 1150gs)

Oι κωδικοί ανταλλακτικών που δίνεις στη σελίδα σου για αγορά από την BMW, οι δύο πρώτοι δεν χρειάζονται, καθώς ο πρώτος είναι η original ζελατίνα της BMW R1150GS ADV :D και ο δεύτερος ένα αυτοκόλλητο ταμπελάκι. ;)

Το σετ των αποστατών της BMW για να μπορέσει να μπει η ζελατίνα αυτή σε απλό R1150GS, κοστίζει λίγο πολύ κοντά στα 120€ :yz

dennis76
30-08-2010, 17:17
λοιπον καποιο νεο εχουμε?????

D_Artagian
30-08-2010, 17:46
Και μια ακόμα παρατήρηση Γιάννη.

Είδα στο motoraid εκεί που έχεις την ζελατίνα, γράφεις ότι πλέον της ζελατίνας θα χρειαστεί να αγοραστούν από την BMW οι αποστάτες κι όλα τα συμπράγκαλα που έχει το 1150 adv για να μπορέσει να τοποθετηθεί αυτή η ζελατίνα (καθότι μάλλον έχει βγει για adv κι όχι για απλό 1150gs)

Oι κωδικοί ανταλλακτικών που δίνεις στη σελίδα σου για αγορά από την BMW, οι δύο πρώτοι δεν χρειάζονται, καθώς ο πρώτος είναι η original ζελατίνα της BMW R1150GS ADV :D και ο δεύτερος ένα αυτοκόλλητο ταμπελάκι. ;)

Το σετ των αποστατών της BMW για να μπορέσει να μπει η ζελατίνα αυτή σε απλό R1150GS, κοστίζει λίγο πολύ κοντά στα 120€ :yz

Αλεξ,αυτο που λες ειναι σωστό από την μία αλλά από την άλλη εμείς πρέπει να γράψουμε οτι ακριβώς γράφει η κατασκευάστρια εταιρία.Πέραν τουτου,ψάξε λίγο για τιμές σε διάφορες αντιπροσωπείες καθώς και πέρυσι και φέτος και πρόπερσι, στα άλλα μοντέλα της ZTechnik , που χρειάζονταν και πάλι παρελκόμενα, οι διαφορές τιμής ήταν τρελές ! πελάτης μας είχε αναφέρει τιμές 28,00 ευρώ από τον έναν αντιπρόσωπο,72 από τον άλλο !!!

σχετικά με την εικόνα από πλάγια που την είχαμε βγάλει την ίδια ημέρα αλλά δεν καταφέραμε να την βάλουμε, ιδού (όσο μπορείς να καταλάβεις...) : :)

http://i175.photobucket.com/albums/w147/jlabro/products%20by%20motoraid/IMG_0524.jpg

ALX
31-08-2010, 13:27
Kατατοπιστικότατη νομίζω η φωτό. Πιστεύω θα έχει ένα θέμα με το αέρα από το πλάι των φώτων, αλλά δεν παίρνω και όρκο καθότι είναι φαρδύτερη συνολικά και δεν ξέρω πως θα διώχνει τον αέρα. Ενδιαφέρουσα πάντως πρόταση, αρκεί να βρούμε καλύτερες τιμές για τα έξτρα παρελκόμενα της BMW, γιατί με 120€ που κάνουν όλα αυτά μαζί, ανεβαίνει πάρα πολύ το κόστος. Είδωμεν λοιπόν...

babis 21
05-09-2010, 16:44
πολυ ομορφη!!!

dennis76
19-09-2010, 10:45
Τελικα μαθαμε καποιο νεο εαν θα γινει εισαγωγη ζελατινας για το 1100???Μαλλον χλωμο το κοβω............αναμενω νεα.Ελπιζω να μην σας κουραζω,παντως ειναι πανεμορφη..

D_Artagian
19-09-2010, 11:01
καλημέρα !! επειδη το όλο θέμα μπορεί να θεωρηθεί διαφημιστικό,όποιος θέλει περισσότερες πληροφορίες καλό θα ήταν να καλέσει στο τηλ του MotoRAID . Γενικότερα η μη εισαγωγή της για την ώρα έχει να κανει με την καθυστέρηση της ZTechnik στην γραμμή παραγωγής (αντίθετα, η ζελατινα για το 1150 είναι τοιμοπαράδοτη- και στις 2 εκδόσεις) . Τωρα έχουν κατα σειρά έκθεση Κολωνίας και Μιλάνου. Μετά από αυτό το διάστημα θα ολοκληρωθεί η παραγωγή της με τα standard που επιθυμούν και υπολογίζουμε για παραλαβή πριν το νέο έτος , ίσως και πριν τις αρχές Δεκεμβρίου . Αλλά επειδή όλα αυτά καλό θα είναι να μην γίνονται μέσω του θέματος,ένα τηλ είναι ό,τι καλύτερο. Τέλος (γία να είμαστε και σωστοί) ΔΕΝ θα έρθουν και τόσα πολλά κομάτια για αρχή..όποιος πραγματικά την "θέλει" καλό θα ήταν να γίνει μια κράτηση (χωρίς να θέλουμε να "πάρουμε" παραγγελίες...μην παρεξηγηθούμε κιόλας)

Βαγγέλης Λ.
23-09-2010, 10:37
Μετα απο ολιγοημερη συμβιωση μαζί της δηλώνω τα ακόλουθα:

Α. Η εξυπηρέτηση του καταστήματος στη Πατρα, υποδειγματική. Χρειάστηκα λίγες πληροφορίες που τις πήρα άμεσα και μέσα σε ένα τρίλεπτο τηλέφωνο αφού δώθηκαν διευθύνσεις, πιστωτική κλπ και σε 2 ημέρες είχα τη ζελατίνα (τη κοντή) στο μαγαζί μου.

Β. Συσκευασία άψογη (όπως θα έπρεπε αφού μιλάμε για ζελατίνα που κάθε γρατζουνιά ξεχωρίζει απο τα 10 μέτρα), με φωτοτυπημένες οδηγίες όμως οι φωτό δεν ήταν καθόλου μα καθόλου καθαρές.

Γ. Η εγκατασταση της είναι πολύ εύκολη εργασία και μου χρειάστηκαν περί τα 20 λεπτά. Βέβαια είμαι μηχανικός οπότε κάποιος που δεν κάτεχει το "γερμανοπολύγωνο" θα χρειαστεί μια ωρίτσα για προσεκτική εργασία.

Αφού αφαιρεθεί η παλία ζελατίνα με τα torx, ξεσφίγγουμε τα παξιμάδια που βρίσκονται εσωτερικά και πλάι κάτω απο τη μάσκα των όργανων που στηρίζουν τα μπροστινά φλάς.

Μόλις λασκάρουν τα παξιμάδια, τα ανεβάζουμε μαζί με τις ροδέλες πάνω στο καλώδιο οπότε και θα φαίνεται όλο το σπείρωμα και περνάμε το κάγκελο (που θα βοηθήσει μάλλον αφάνταστα και για το επερχόμενο GPS μου) στη θέση του, πιάνοντας δηλαδή μέσα στη βίδα του flash.

Ξαναπερνάμε ροδέλα παξιμάδια και βιδώνουμε χωρίς να σφίξουμε.

Περνάμε στη ζελατίνα τα στρογγυλά λάστιχα συσφιξης που θα πιάσουν πάνω στο κάγελο και τοποθετούμε μόνο στα πλαϊνά σημεία με τα Torx που στερωνόταν και η μαμίσια, βιδώνοντας, πάλι χωρίς να σφίξουμε.

Βάζουμε του αποστάτες στα λάστιχα σύσφιξης και βιδώνουμε τη ζελατίνα πρώτα πάνω στο κάγκελο της, σφίγγοντας όμως πλέον εναλάξ τις βίδες allen σε σημείο βέβαια που να μην τις σπάσουμε (Η ζελατίνα δεν μπορεί να σπάσει γιατι ουσιαστικά σφίγγουμε βίδα-αποστατη και το κολλημένο παξιμάδι του κάγκελου, οπότε ο ανδρισμός σας μπορεί μόνο να κόψει τη βίδα)

Σφίγγουμε τα πλαινά Torx που ήταν βιδωμένη η παλιά ζελάτίνα, κουνώντας την λίγο σε όλες τις διευθύνσεις για να βρει τα σημεία που θέλει να κάτσει. Προσοχή στο σφίξιμο, θέλει εναλάξ σφίξιμο στις βίδες και με προσοχή, γιατι εδώ μπορεί να γίνει πατάτα.

Τέλος σφίγγουμε και τα παξιμαδάκια των flash. Πάλι με πολύ προσοχή γιατι αν σπάσουν, πάτε για "κουστουμάκι" στη BMW. Γενικότερα στα σφιξίματα μη βγάλετε αντριλίκι, μιλάμε άλλωστε για κορίτσι .....αφήστε τις αγριάδες.

Είστε έτοιμοι για βόλτες.

Δ. Εντυπώσεις ακολοθούν αργότερα αλλά ένα θα πω....μαγεία! :)

GAGARIN
23-09-2010, 11:38
Μετα απο ολιγοημερη συμβιωση μαζί της δηλώνω τα ακόλουθα:

Α. Η εξυπηρέτηση του καταστήματος στη Πατρα, υποδειγματική. Χρειάστηκα λίγες πληροφορίες που τις πήρα άμεσα και μέσα σε ένα τρίλεπτο τηλέφωνο αφού δώθηκαν διευθύνσεις, πιστωτική κλπ και σε 2 ημέρες είχα τη ζελατίνα (τη κοντή) στο μαγαζί μου.

Β. Συσκευασία άψογη (όπως θα έπρεπε αφού μιλάμε για ζελατίνα που κάθε γρατζουνιά ξεχωρίζει απο τα 10 μέτρα), με φωτοτυπημένες οδηγίες όμως οι φωτό δεν ήταν καθόλου μα καθόλου καθαρές.

Γ. Η εγκατασταση της είναι πολύ εύκολη εργασία και μου χρειάστηκαν περί τα 20 λεπτά. Βέβαια είμαι μηχανικός οπότε κάποιος που δεν κάτεχει το "γερμανοπολύγωνο" θα χρειαστεί μια ωρίτσα για προσεκτική εργασία.

Αφού αφαιρεθεί η παλία ζελατίνα με τα torx, ξεσφίγγουμε τα παξιμάδια που βρίσκονται εσωτερικά και πλάι κάτω απο τη μάσκα των όργανων που στηρίζουν τα μπροστινά φλάς.

Μόλις λασκάρουν τα παξιμάδια, τα ανεβάζουμε μαζί με τις ροδέλες πάνω στο καλώδιο οπότε και θα φαίνεται όλο το σπείρωμα και περνάμε το κάγκελο (που θα βοηθήσει μάλλον αφάνταστα και για το επερχόμενο GPS μου) στη θέση του, πιάνοντας δηλαδή μέσα στη βίδα του flash.

Ξαναπερνάμε ροδέλα παξιμάδια και βιδώνουμε χωρίς να σφίξουμε.

Περνάμε στη ζελατίνα τα στρογγυλά λάστιχα συσφιξης που θα πιάσουν πάνω στο κάγελο και τοποθετούμε μόνο στα πλαϊνά σημεία με τα Torx που στερωνόταν και η μαμίσια, βιδώνοντας, πάλι χωρίς να σφίξουμε.

Βάζουμε του αποστάτες στα λάστιχα σύσφιξης και βιδώνουμε τη ζελατίνα πρώτα πάνω στο κάγκελο της, σφίγγοντας όμως πλέον εναλάξ τις βίδες allen σε σημείο βέβαια που να μην τις σπάσουμε (Η ζελατίνα δεν μπορεί να σπάσει γιατι ουσιαστικά σφίγγουμε βίδα-αποστατη και το κολλημένο παξιμάδι του κάγκελου, οπότε ο ανδρισμός σας μπορεί μόνο να κόψει τη βίδα)

Σφίγγουμε τα πλαινά Torx που ήταν βιδωμένη η παλιά ζελάτίνα, κουνώντας την λίγο σε όλες τις διευθύνσεις για να βρει τα σημεία που θέλει να κάτσει. Προσοχή στο σφίξιμο, θέλει εναλάξ σφίξιμο στις βίδες και με προσοχή, γιατι εδώ μπορεί να γίνει πατάτα.

Τέλος σφίγγουμε και τα παξιμαδάκια των flash. Πάλι με πολύ προσοχή γιατι αν σπάσουν, πάτε για "κουστουμάκι" στη BMW. Γενικότερα στα σφιξίματα μη βγάλετε αντριλίκι, μιλάμε άλλωστε για κορίτσι .....αφήστε τις αγριάδες.

Είστε έτοιμοι για βόλτες.

Δ. Εντυπώσεις ακολοθούν αργότερα αλλά ένα θα πω....μαγεία! :)


φωτο Βαγγελη.........φωτο ριξε μας...........

D_Artagian
23-09-2010, 15:38
θα πρέπει να σε πάρουμε για συνεργάτη οδηγιών !!! :)

Βαγγέλης Λ.
23-09-2010, 17:50
Φωτό θέλετε....κανένα πρόβλημα!

http://i15.photobucket.com/albums/a398/elamprou/CIMG3269.jpg
Ας ξεκινήσουμε με τη κούκλα μου με τη καινούργια ζελατίνα της

Βαγγέλης Λ.
23-09-2010, 17:52
και σε en face....
http://i15.photobucket.com/albums/a398/elamprou/CIMG3260.jpg

Βαγγέλης Λ.
23-09-2010, 17:54
Από τη θέση του Ερωτευμένου.....

http://i15.photobucket.com/albums/a398/elamprou/CIMG3261.jpg

Βαγγέλης Λ.
23-09-2010, 17:57
Κοιτάξτε που βιδώνει η βάση. Φυσικά και στις δύο βάσεις των 2 φλάς που φαίνονται πολύ στιβαρές.
http://i15.photobucket.com/albums/a398/elamprou/CIMG3265.jpg

Βαγγέλης Λ.
23-09-2010, 17:59
Και μια φωτογραφία απο κάτω απο τη μάσκα προς τα πάνω για να δείτε καλύτερα το βίδωμα πάνω στα φλάς.

http://i15.photobucket.com/albums/a398/elamprou/CIMG3263.jpg

Βαγγέλης Λ.
23-09-2010, 18:26
Να πούμε και τις εντυπώσεις απο τη μικρή συμβίωση;
Καταρχήν για να μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις εντυπώσεις μου ως μέτρο σύγκρισης έχω ύψος 1,77 και η μηχανή φοράει τη χαμηλή σέλα.

Με τη παλιά, την εργοστασιακή ζελατίνα, ο αέρας έσκαγε από τον λαιμό μου και πάνω, με έντονη ενόχληση πάνω απο τα 120km/h. Σε συνδιασμό με το ARAI moy είχα επίσης έντονη ενόχληση απο τον θόρυβο (τη ρουφιάνα τη μάρκα δεν μπορώ να την αλλάξω γιατι μου κάθετε γάντι, λές και η φόρμα του γιαπωνέζου σχεδιάστηκε πάνω στο κεφάλι μου!)

Με την καινούργια ζελατίνα τα πράγματα άλλαξαν ΡΙΖΙΚΑ.
Ο αέρας εξαφανίστηκε (μέχρι τα 140 που πρόλαβα και την άνοιξα) και απλά τον νιώθω να χαιδεύει απαλά τις λίγες τρίχες της καράφλας μου που μοιάζουν με ξεροψημένο κανταϊφάκι.
Με το κράνος η πλήρη αταραξία, ο θόρυβος έπεσε ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΑ.

Στα πλευρά μου, όπου ευαγγελίζεται η εταιρία με το Vstream οτι πέφτει η ένταση του αέρα, 'ντάξει υπάρχει κάποια διαφορά αλλά θα βρείτε ζυμωτό εύκολα την επόμενη.
Εκεί που γκρεμίζονται όμως όλοι οι φούρνοι της Αττικής είναι στον άερα που δεχόμαι ψηλά στο κεφάλι. Μιλάμε για "επαφές τρίτου τύπου", σας μιλάω οτι απήχθη ο αέρας απο UFO, τέτοιο πράγμα.

Βρήκα ενα μείον όμως, αλλά ως γαντζόκλειδος θα το λύσω (Στάθη μη γελάς). Στο πάνω μέρος της ζελατίνας οταν οδηγάω αντανακλάνε τα πραγματα απο πίσω μου. Οχι, οχι μην το παίρνετε στη πλάκα γιατι είναι αρκετά σοβαρό διότι αποσπάτε η προσοχή μου την ώρα που οδηγάω.

Η μια λύση είναι να στήσω τίποτα ξώβεργα και να αφήσω τίποτα σπουργίτια να κουτσουλήσουν τη ζελατινα, να βρωμήσει και μετα είμαστε καλά.

Μετα το ξανασκέφτηκα....οχι δεν είμαστε καλά....οχι στο μωρό μου....:yz


Και έτσι σκέφτομαι να ντύσω την εσωτερική της πλευρά με ματ αντηλιακή ζελατίνα. Αυτό και αν είναι έτσι...χεχε.....θα ντύσω τη ζελάτινα με ζελατίνα...... :D

Το μόνο μου ερώτημα είναι να τη ντύσω σκούρα μαύρη ή τελείως ανοιχτή για να κόψω μόνο τις ανακλάσεις; Νομίζω οτι το μαύρο θα της δώσει ολίγον απο punch, αλλά δεν είμαι και σίγουρος.

Mα τους χίλιους boxer, δεν έχω μεγάλη εμπειρία με ζελάτινες αλλά αυτη τη συνιστώ με τα χίλια.
Over and Out.

GAGARIN
23-09-2010, 19:08
ευχαριστουμε για τις φωτο ..........αααααααααααχχχχχχχχχχχχχχ αυτη η σχαρα του προβολεα .....που θα παει καποια στιγμη θα την βρω (σε λογικη τιμη :))

η ζελατινα ειναι η clear ή η ημιφιμε ?

ωραιοτατη παντος και καλοριζικη

Βαγγέλης Λ.
23-09-2010, 19:28
Εχει ένα tint αλλα πολύ στο ελαφρύ συνεφέ, ίσα-ίσα να λέμε.
Η σχάρα δεν υπάρχει στη BMW ως ανταλλακτικό;

Μην μου βάζεις ιδέες....:(

GAGARIN
23-09-2010, 19:47
Εχει ένα tint αλλα πολύ στο ελαφρύ συνεφέ, ίσα-ίσα να λέμε.
Η σχάρα δεν υπάρχει στη BMW ως ανταλλακτικό;

Μην μου βάζεις ιδέες....:(


υπαρχει αλλα ζητανε πολλα €αααα........

τι ιδεες σου βαλα? .........θες να μου την χαρισεις-πουλησεις-δωρησεις? :sm7:

Βαγγέλης Λ.
23-09-2010, 20:24
Πόσα θένε;

Δώρα από τη μπεμπα μόνο μετά θάνατον.
Θα σε γράψω στη διαθήκη μου :D

GAGARIN
23-09-2010, 20:53
Πόσα θένε;

Δώρα από τη μπεμπα μόνο μετά θάνατον.
Θα σε γράψω στη διαθήκη μου :D

χτυπα ξυλω ρε! ντουκ ντουκ ντουκ

πανω απο 150 αν δεν κανω λαθος , η καλυτερη τιμη παιζει Γερμανια 120 ~

Βαγγέλης Λ.
24-09-2010, 08:45
Από τη θέση του Ερωτευμένου.....

http://i15.photobucket.com/albums/a398/elamprou/CIMG3261.jpg

Ααα, σε αυτή τη φωτό βλέπετε και τις ανακλάσεις που σας περιέγραψα προηγουμένως.
Κατα την οδήγηση βέβαια βλέπετε πολύ λιγότερες και μόνο στους άνω πέντε πόντους απο πάνω γιατι καθόμαστε ψηλότερα (η φωτογραφία τραβήτηκε πίσω απο τη μοτό)

Φαίνεται επίσης και ο πολύ χρήσιμος οριζόντιος χώρος στη μπάρα για το GPS ή για άλλα πιο "αγωνιστικά εργαλεία" κατα τις εξορμήσεις στην ύπαιθρο.

D_Artagian
24-09-2010, 12:13
:)

GAGARIN
24-09-2010, 13:28
πως και εχεις διακοπτη φωτων τι μοντελο ειναι ?

Βαγγέλης Λ.
24-09-2010, 15:56
Ιούλιος του 2002, μόλις που πρόλαβα γιατι η επόμενη παραλαβή ήταν χωρίς!

Βαγγέλης Λ.
25-09-2010, 08:41
Αρνητική εξελιξη για την επικόληση αντηλιακής ζελατίνα στην ζελατίνα της Moto.
Το γνωστό κατάστημα μπαρμπρίζ "Δημήτρης" που επισκεύτηκα στη Λ.Βουλιαγμένης μου είπε οτι οι αντηλιακές ζελατίνες ΔΕΝ κολάνε πάνω στο υλικό που είναι φτιαγμένες οι ζελατίνες Moto και μου πρότεινε να ρωτήσω κάποιο κατάστηματα μοτοσυκλετών για ειδικά spray (!!) βαφής ζελατινών.

Αν εχετε ιδία ή πείρα πάνω στο θέμα.....ποστάρετε γιατι με βλέπω να μένω με τις ανακλάσεις.

alekni
10-12-2010, 20:03
εχω ειχα τη μαμα, μετα έβαλα μια μεγαλη της secdem μεχρι που τη ρηξανε την μηχανη εχτες και εσπασε, σημερα πηγα σε ενα μαγαζι εδώ στη χαλκίδα και την παράγγειλα, εμφανησιακά μου αρέσει ελπίζω και οδηγικά, θα δούμε απο εβδομάδα..

μια ερώτηση εχω μονο, οταν το τιμονι τερματίζει βρίσκουν οι χούφτες πάνω στη ζελατινα??και αν ναι σε σημείο επικίνδυνο??? αυτός ηταν ο λόγος που έσπασε η παλιά μου.

(ααα λογικά θα κάνει με τα πλαστικα της wunderlich, θα υπάρχει χώρος στη βίδα, γιατι τα έχω και τώρα με τα κρύα δεν λέει να τα βγάλω)
Verkleidungsergänzung Clear-Protect (http://www.wunderlich.de/frame.php?MakeLang=wunderlich&MakeLangID=1&lay1=3&lay2=14&lay3=2&lay4=2&prodid=8600310)

GAGARIN
18-12-2010, 09:21
εχω ειχα τη μαμα, μετα έβαλα μια μεγαλη της secdem μεχρι που τη ρηξανε την μηχανη εχτες και εσπασε, σημερα πηγα σε ενα μαγαζι εδώ στη χαλκίδα και την παράγγειλα, εμφανησιακά μου αρέσει ελπίζω και οδηγικά, θα δούμε απο εβδομάδα..

μια ερώτηση εχω μονο, οταν το τιμονι τερματίζει βρίσκουν οι χούφτες πάνω στη ζελατινα??και αν ναι σε σημείο επικίνδυνο??? αυτός ηταν ο λόγος που έσπασε η παλιά μου.

(ααα λογικά θα κάνει με τα πλαστικα της wunderlich, θα υπάρχει χώρος στη βίδα, γιατι τα έχω και τώρα με τα κρύα δεν λέει να τα βγάλω)
Verkleidungsergänzung Clear-Protect (http://www.wunderlich.de/frame.php?MakeLang=wunderlich&MakeLangID=1&lay1=3&lay2=14&lay3=2&lay4=2&prodid=8600310)

στο τιμονι θα χασεις περιπου ενα εκατοστο αλλα καθε φορα που θα ξεχνιεσαι και θα την χτυπας καποια στιγμη θα γινει η στραβη...........
η 1η λυση ειναι: τραβας το τιμονι πανω σου 1-2 μοιρες και εισαι οκ
η 2η λυση ειναι : αποστατες τιμονιου 25 mm που δεν το σηκωνουν μονο αλλα το φερνουν και πανω σου αυτες τις 2 μοιρες και εισαι οκ.............α! και καλυτερη θεση χεριων μετα πιο ξεκουραστη αν εισαι ψηλος..............αν εισαι κοντος δεν ξερω ............:sm7: με κοστος ~50 €