PDA

View Full Version : Ακτινολογηση?


vasorfa
15-06-2010, 20:47
Ενδιαφερομαι για ακτινολογηση στην Χοντρουλα μου...(R1200gs Adventure)

Ακουω προτασεις-τιμες - εντυπωσεις...


Ευχαριστω!

xenos
15-06-2010, 21:02
βλέπω καπιους δεν τους ακουμπάει η κρίση!!...part 2!!:D:D:D:sm7::sm7:

kostas_366
15-06-2010, 21:05
Τι έπαθε βρε Βασίλη... γιατί να κάνεις αντινολόγιση?

Space
15-06-2010, 21:51
mono-moto.gr (http://www.mono-moto.gr/) :D

Δοκιμασμένος ;)

vasorfa
16-06-2010, 07:57
Τι έπαθε βρε Βασίλη... γιατί να κάνεις αντινολόγιση?


Ο εμπρος τροχος μου πρεπει να εχει παρει λιγο....απο οτι ρωτισα μικρο το κακο...αλλα αμα θες τα παντα στην εντελεια , πρεπει να το φτιαξεις,,,

vasorfa
16-06-2010, 07:58
βλέπω καπιους δεν τους ακουμπάει η κρίση!!...part 2!!:D:D:D:sm7::sm7:



:p:p:p

Παλιοπαιδο,,,,:sm7::sm7::sm7:

η κριση εμενα δεν με εχει ακουμπισει....μαλλον με εχει,,,,ΝεύραΝεύραΝεύρα:mad::mad::mad:

vasorfa
16-06-2010, 07:59
mono-moto.gr (http://www.mono-moto.gr/) :D

Δοκιμασμένος ;)


Thnks Space!!!:cool::cool:

siraxanz
16-06-2010, 08:15
mono-moto.gr (http://www.mono-moto.gr/) :D

Δοκιμασμένος ;)

Τι χρεώνει γιά έλεγχο ακτινολόγηση μπροστινής ζάντας, μήπως ξέρεις?

Space
16-06-2010, 14:43
100 ευρω νομιζω η ζαντα :yz
τσουζει λιγο η τιμη αλλα κανει καλη δουλεια ;)

xenos
16-06-2010, 14:46
για ακτινολογηση τόσα!!..δηλ..άμα είναι για ζάντα από gs απλό..που δεν είναι ακτίνα πόσο μπορεί να φτάσει??!!!:Απορία::confused:

vasorfa
16-06-2010, 15:07
για ακτινολογηση τόσα!!..δηλ..άμα είναι για ζάντα από gs απλό..που δεν είναι ακτίνα πόσο μπορεί να φτάσει??!!!:Απορία::confused:


σε αυτο ρε φιλε δεν γινεται ακτινολογηση αλλα ισιωμα ;)

xenos
16-06-2010, 16:39
το ξέρω βρε τρελό αγόρι....να το θέσω αλλιώς τότε..άμα για ακτινολογηση θέλει 100 για ίσιωμα πόσο να θέλει???..γιατι εχω ακούσει κάτι τιμές γύρω στα 100 ευροπουλα!!:Απορία:

siraxanz
16-06-2010, 22:28
100 ευρω νομιζω η ζαντα :yz
τσουζει λιγο η τιμη αλλα κανει καλη δουλεια ;)

ελεος :mad:

ckalfas
16-06-2010, 22:55
Έχει στραβώσει η ζάντα ή χαλάρωσαν κάποιες ακτίνες; Αν έχει πρόβλημα το στεφάνι, να πάς για ακτινολόγηση, ειδάλλως κάνε το μόνο σου!
Αν έχεις δυναμόκλειδο σφίγγεις τις ακτίνες με 8 N ή δια της ακουστικής οδού... σφίγγεις χτυπώντας τις ακτίνες, ώστε να έχουν τον ίδιο ήχο!

loulou1100gs
16-06-2010, 23:52
Έχει στραβώσει η ζάντα ή χαλάρωσαν κάποιες ακτίνες; Αν έχει πρόβλημα το στεφάνι, να πάς για ακτινολόγηση, ειδάλλως κάνε το μόνο σου!
Αν έχεις δυναμόκλειδο σφίγγεις τις ακτίνες με 8 N ή δια της ακουστικής οδού... σφίγγεις χτυπώντας τις ακτίνες, ώστε να έχουν τον ίδιο ήχο!
Μέγα λάθος: τόσο η ακτινολόγηση όσο και το ίσιωμα της ζάντας απαιτούν μεγάλη γνώση και εμπειρία.
Ιδιαίτερα οι ζάντες της B.M.W. με το πλέξιμο της ακτίνας στο χείλος της ζάντας.
Προσέξτε: στράβωμα ζάντας απαιτεί πλήρες λύσιμο και εξέλαση, διαφορετικά πάμε γι' άλλα.
Ακτινολόγηση σε τέτοια ζάντα ΔΕΝ γίνεται με το "αυτί".
Μην τσιγκουνεύεστε 100,00 € για ζήτημα ασφάλειας

vasorfa
17-06-2010, 09:08
Έχει στραβώσει η ζάντα ή χαλάρωσαν κάποιες ακτίνες; Αν έχει πρόβλημα το στεφάνι, να πάς για ακτινολόγηση, ειδάλλως κάνε το μόνο σου!
Αν έχεις δυναμόκλειδο σφίγγεις τις ακτίνες με 8 N ή δια της ακουστικής οδού... σφίγγεις χτυπώντας τις ακτίνες, ώστε να έχουν τον ίδιο ήχο!


εχει στραωβωσει λιιιγο η ζαντα---αντε να ειναι 0,3-0,4 cm (η εμπρος ζάντα)

οσο για τις ακτινες-δεν εχουν χαλαρωσει...

vasorfa
17-06-2010, 09:13
Μέγα λάθος: τόσο η ακτινολόγηση όσο και το ίσιωμα της ζάντας απαιτούν μεγάλη γνώση και εμπειρία.
Ιδιαίτερα οι ζάντες της B.M.W. με το πλέξιμο της ακτίνας στο χείλος της ζάντας.
Προσέξτε: στράβωμα ζάντας απαιτεί πλήρες λύσιμο και εξέλαση, διαφορετικά πάμε γι' άλλα.
Ακτινολόγηση σε τέτοια ζάντα ΔΕΝ γίνεται με το "αυτί".
Μην τσιγκουνεύεστε 100,00 € για ζήτημα ασφάλειας

Θα συμφωνησω .
Σε μια μηχανη που πιανει τα 200 δεν καθεσε να ...ακροαστεις την ζαντα,,,,
Μην ξεχναμε οτι την ισια ζαντα απλα οταν την χρειαστεις ΠΡΕΠΕΙ να την εχεις (εκτατκτο φρεναρισμα,γλκυστριμα και πολλα αλλα )
βεβαια θεωρω τα 100 ευρα υπερβολικο ποσον.......

Στον πειραια καπου πισω απο το τζανειο ηταν ενας παππουλης ο <<ΧΑΡΙΑΛΑΟΣ>> με το ονομα....ειχα παει εκει το παπι μου και ημουν απολυτα ευχαριστημενος αλλα και τωρα που προσπαθησα να τον εντοπισω η εκανα λαθος και δεν θυμαμαι καλα η το μαγαζακι το εχει κλεισει.....:yz:yz φανταστητε οτι εκει του πηγενε η yamaha τις ακτινωτες ζαντες για ισιωμα...και φτηνη δουλεια και υπευθυνη.......(και κερασμενο φραπεδακι---ξερετε αλλα <<περιστερά>>:rolleyes:)
Μηπως ξερει κανενας που ειναι?αυτος ο...Χαριλαος ή κανενας αλλος....χαριλαος,,,,

loulou1100gs
17-06-2010, 10:39
Σε ό,τι αφορά στο κόστος:σωστή επισκευή μιας ζάντας απαιτεί περίπου ένα μεροκάματο.Δεν πρέπει ο τεχνίτης να πληρωθεί; Ταξί αν βάζαμε στην αναμονή για τόσες ώρες, περισσότερα θα έπαιρνε.Ας μην είμαστε φτηνοί στ' αλεύρι και ακριβοί στο πίτουρο, τη ζωή μας παίζουμε.Ειδικά για ζάντες B.M.W. δεν υπάρχουν πολλοί που να κατέχουν το αντικείμενο.
Προσωπικώς μόνο στη MonoMoto διότι γνωρίζω την ποιότητα της δουλειάς των ανθρώπων πάρα πολλά χρόνια και τους εμπιστεύομαι απόλυτα.

mario
29-06-2010, 14:54
τον τελευταίο καιρό είχα ένα τρέμουλο στο τιμόνι και αποφάσισα να πάω στο σερβις οπου μου είπαν πως χρειαζοταν ακτινολόγιση ο τροχος.
να μην πολυλογώ με δυσκολία με έπεισαν(η μηχανή αυγ.09) την πήγα.
αφού εδωσα 160e για να την πάρω μολις την καβάλησα θαύμα το τιμόνι καλύτερο και απο όταν ήταν καινούργια τελείως στιβαρό.
Μετα απο συζήτηση με τον τεχνικό μου είπε πως όλες οι ζάντες με ακτίνες μετα απο λίγο διάστημα θέλουν ακτινολογιση

Sotos_
29-06-2010, 15:06
Στην Αμφιθεας μου ειπαν οτι δεν γινεται ακτινολογηση στις ζαντες μας... και αν με ενδιαφερει κατι τετοιο, θα πρεπει να αγορασω καινουρια ζαντα !!!

trhee birds were sitting...

ckalfas
29-06-2010, 15:25
τον τελευταίο καιρό είχα ένα τρέμουλο στο τιμόνι και αποφάσισα να πάω στο σερβις οπου μου είπαν πως χρειαζοταν ακτινολόγιση ο τροχος.
να μην πολυλογώ με δυσκολία με έπεισαν(η μηχανή αυγ.09) την πήγα.
αφού εδωσα 160e για να την πάρω μολις την καβάλησα θαύμα το τιμόνι καλύτερο και απο όταν ήταν καινούργια τελείως στιβαρό.
Μετα απο συζήτηση με τον τεχνικό μου είπε πως όλες οι ζάντες με ακτίνες μετα απο λίγο διάστημα θέλουν ακτινολογιση

Σου εξήγησαν τι εστί ακτινολόγηση; Ή μήπως μας το κρατάν επτασφράγιστο μυστικό...;
Πάντως, σύμφωνα με το βιβλιαράκι της BMW και το βιβλίο της Heynes, ακτινολόγηση είναι ο έλεγχος και της τάσης των ακτίνων και επιδιορθώνεται με το σφίξιμο (ή και το αντίθετο) με την βοήθεια ροπόκλειδου.
Άρα ακτινολόγηση όσο αφορά τις ακτίνες. Για όσο αφορά το στεφάνι της ζάντας, δεν θέλει ακτινολόγηση...

diomiles
29-06-2010, 18:18
Εβαλα λάστιχα στο μονομοτο σε πολυ καλές τιμές και τα παιδιά μου πρότειναν να κάνω ακτινολόγιση , οπως και έκανα.Μιλάμε γιά μεγάλη διαφορα στην μηχανή και η τιμη αν θυμάμαι καλά ήταν περιπου 40 ευρώ.

vasorfa
29-06-2010, 20:50
Εβαλα λάστιχα στο μονομοτο σε πολυ καλές τιμές και τα παιδιά μου πρότειναν να κάνω ακτινολόγιση , οπως και έκανα.Μιλάμε γιά μεγάλη διαφορα στην μηχανή και η τιμη αν θυμάμαι καλά ήταν περιπου 40 ευρώ.


Φιλε μου εισαι σίγουρος?:hmmm::hmmm::hmmm::hmmm:
Μηπως κανεις λαθος?????:hmmm::hmmm::hmmm::hmmm:

diomiles
29-06-2010, 21:02
Φιλε μου εισαι σίγουρος?:hmmm::hmmm::hmmm::hmmm:
Μηπως κανεις λαθος?????:hmmm::hmmm::hmmm::hmmm:

Μια απλή ερώτηση θα σου λύση την απορία τηλ.210-2010202.
.....Σημειωση την ακτινολογιση την εκανο στο μικρό 650gs αλλα δεν
πιστευω να εχει μεγάλη διαφορα με το μεγάλο.Αν βρω την αποδειξη θα την παραθέσω......

vasorfa
29-06-2010, 23:21
Μια απλή ερώτηση θα σου λύση την απορία τηλ.210-2010202.
.....Σημειωση την ακτινολογιση την εκανο στο μικρό 650gs αλλα δεν
πιστευω να εχει μεγάλη διαφορα με το μεγάλο.Αν βρω την αποδειξη θα την παραθέσω......



Αυτη η ερωτηση εχει γινει απο τις 15/6 που μου απαντησαν οι υπολοιποι συμφορουμητες,γιαυτο και ερωτω,..:):):)

σημειωτεον δε,μου ειπαν οτι αν βγει η ροδα κοστιζει περι τα 100 ευρω,γιαυτο και παραξενευομαι...μηπως ΔΕΝ σου κακαν ακτινολογηση αλλα κατι αλλο???
ή

μηπως επειδη αγορασες λαστιχα απο εκει,σου καναν τετοια τιμη????
αν ειναι ετσι...νομιζω συμφερει.....:):)

george81
29-06-2010, 23:35
Αυτη η ερωτηση εχει γινει απο τις 15/6 που μου απαντησαν οι υπολοιποι συμφορουμητες,γιαυτο και ερωτω,..:):):)

σημειωτεον δε,μου ειπαν οτι αν βγει η ροδα κοστιζει περι τα 100 ευρω,γιαυτο και παραξενευομαι...μηπως ΔΕΝ σου κακαν ακτινολογηση αλλα κατι αλλο???
ή

μηπως επειδη αγορασες λαστιχα απο εκει,σου καναν τετοια τιμη????
αν ειναι ετσι...νομιζω συμφερει.....:):)


Βασιλη καλησπερα, η ακτινολογηση για τις ζαντες του 1200 κοστιζει παραπανω γιατι δεν εχει καμμια σχεση με μια απλη ακτινολογηση, οπως της ζαντας του 650gs.
οι ακτινες στο 1200 ειναι πλεγμενες στα εξωτερικα χειλη της ζαντας, (ωστε να μπορει να χρησιμοποιηθει ελαστικο χωρις σαμπρελα) και το κεντραρισμα της (δεξια-αριστερα και πανω-κατω) απαιτει περισσοτερη και πιο εξειδικευμενη δουλεια, γιαυτο και κοστιζει ακριβοτερα.
ρωτησε αν θελεις το Νικο (BOXER) που εχει ασχοληθει με το θεμα πολυ παραπανω. καλη επιτυχια!

paschalis
30-06-2010, 06:26
Το στραβωμα που αναφερεις το ειχαν και με το παραπανω οι ολοκαινουργιοι τροχοι απο adv που παρελαβα σε σφραγισμενα κουτια προχθες απο την επισημη αντιπροσωπεια εναντι 3 βασικων μισθων!!
Ο γκουρου της ακτινολογησης στη Β.Ελλαδα Χρηστος Σαμολαδας που τους ειδε χαμογελασε και ειπε οτι μεχρι εδω "ερχονται" οσες μερες και να προσπαθεις...
Ζυγοσταθμιστε σωστα και πατε μια εκδρομη 1000 χλμ με τα λεφτα κερασμενη απο το Χρηστο.
Προς τιμην του δεν εκμεταλλευεται την ευκαιρια να τα "παρει" απο τους τυπους με τα bmw αλλα μοιραζεται γνωση και πειρα με χαρα μικρου παιδιου.

diomiles
30-06-2010, 16:45
Εχετε απόλυτο δίκαιο.100 ευρώ ο τροχός και θέλει μία ολοκληρη ημέρα.Καμμία σχέση με το f650gs πού έκανα εγω.Ζητώ συγνώμη για την λάθος πληροφορία:(

vasorfa
30-06-2010, 16:48
Εχετε απόλυτο δίκαιο.100 ευρώ ο τροχός και θέλει μία ολοκληρη ημέρα.Καμμία σχέση με το f650gs πού έκανα εγω.Ζητώ συγνώμη για την λάθος πληροφορία:(


ειπα και εγω:o:o......

siraxanz
27-01-2011, 23:46
Το στραβωμα που αναφερεις το ειχαν και με το παραπανω οι ολοκαινουργιοι τροχοι απο adv που παρελαβα σε σφραγισμενα κουτια προχθες απο την επισημη αντιπροσωπεια εναντι 3 βασικων μισθων!!
Ο γκουρου της ακτινολογησης στη Β.Ελλαδα Χρηστος Σαμολαδας που τους ειδε χαμογελασε και ειπε οτι μεχρι εδω "ερχονται" οσες μερες και να προσπαθεις...
Ζυγοσταθμιστε σωστα και πατε μια εκδρομη 1000 χλμ με τα λεφτα κερασμενη απο το Χρηστο.
Προς τιμην του δεν εκμεταλλευεται την ευκαιρια να τα "παρει" απο τους τυπους με τα bmw αλλα μοιραζεται γνωση και πειρα με χαρα μικρου παιδιου.

Δηλαδη Πασχάλη εννοεις ότι αν δυσκολεύετε ο τεχνίτης να στη ζυγοσταθμισει και να βλέπεις ότι έχει στραβωμα εννοεις οτι δεν πρεπει να επεμβαινουμε αλλά να προσπαθούμε με το ζυγισμα μόνο?
Η απλά αν φευγει λίγο να μην το λαμβάνουμε υπόψιν και αν είναι στραβωμα να λύνεται και να πηγαίνει για επισκευη??

paschalis
28-01-2011, 00:02
Δηλαδη Πασχάλη εννοεις ότι αν δυσκολεύετε ο τεχνίτης να στη ζυγοσταθμισει και να βλέπεις ότι έχει στραβωμα εννοεις οτι δεν πρεπει να επεμβαινουμε αλλά να προσπαθούμε με το ζυγισμα μόνο?
Η απλά αν φευγει λίγο να μην το λαμβάνουμε υπόψιν και αν είναι στραβωμα να λύνεται και να πηγαίνει για επισκευη??

Εχω κι εγω μπερδευτει γιατι μετα απο 15000 χλμ με τους ολοκαινουργιους ακτινωτους και διχως ουτε ενα μετρο χωμα με αυτους ο πισω ειδικα ζηταει παρα πολλα γραμμαρια βαριδιο και γυριζει εμφανως στραβα στο μηχανημα της ζυγοσταθμισης..
Τελικα ζυγοσταθμιση καταφεραμε να κανουμε...
Παρόλα αυτα λοιπον δεν προχωραω σε ακτινολογηση γιατι το πολυ πολυ να γινει οπως ηταν καινουργιος που γυριζε παλι στραβα απλα σε μικροτερο βαθμο...

αν φευγει λίγο η κατασκευαστρια BEHR δινει περιθωριο 5 χιλιοστα αν θυμαμαι καλα

Η πλακα ειναι πως πηρα αυτους τους τροχους για χρηση μονο ασφαλτο και γιατι μεταμορφωνουν το απλο κιτρινο σε πιο 'αγριο' και ειναι ηδη πιο στραβοι απο τους μαμα χυτους τροχους που εχουν τραβηξειι τα παθη του Κυριου επι 90000 χιλιομετρα..
Γι αυτο σου ελεγα ΚΑΙ στο αλλο ποστ χυτους τροχους για το χωμα και με την ευλογια του εμπειρου Σπανου...

commander
28-01-2011, 00:14
Εγώ πήγα πριν καιρό στο μόνο μότο και άλλαξα τα χωμάτινα σε ασφαλτινα και μου έκανε και ακτινολογηση σας πληροφορώ σε συνάντηση με παρέα από το forum χαζεύαμε τα αντίβαρα που είχε η κάθε μια, και καινούργια μηχανή 10/09 είχε ποιο πολλά κιλά σε αντίβαρα από την δικιά μου ….. ;)

nontas
11-04-2011, 21:14
Η δικιά μου πάντως δεν έχει καθόλου αντίβαρα.......
Την έχω αναβαθμίσει με κανονικά βάρη!:)

paschalis
11-04-2011, 21:34
Η δικιά μου πάντως δεν έχει καθόλου αντίβαρα.......
Την έχω αναβαθμίσει με κανονικά βάρη!:)

ΕΤΣΙ ΝΩΝΤΑ!!
ΤΚC και περασμενα στο σπιτι με λεβιεδες:):):)

dive_nparaskevopoulos
11-04-2011, 22:12
Για τα αντίβαρα που αναφέρεται ποιο πάνω έχω να πω το εξής.
α) αν έχει σένσορα πίεσης (περ.270gr) λογικό λοιπών κάποια γραμ. παραπάνω.
β) ανάλογα το ελαστικό αρα και εκεί κάποια γραμ.
λογικό λοιπών περίπου τα 50gr να μου ακούγονται λογικά


Υ.Γ Αν θυμάμαι καλά η bmw δίνη ανοχή 3,5χιλ στο στεφάνη. Αν είναι ποιο πολύ το περνάει εγγύηση όπως έχει συμβεί σε εμένα στο πίσω τροχό.

ckk
11-04-2011, 22:12
το ξέρω βρε τρελό αγόρι....να το θέσω αλλιώς τότε..άμα για ακτινολογηση θέλει 100 για ίσιωμα πόσο να θέλει???..γιατι εχω ακούσει κάτι τιμές γύρω στα 100 ευροπουλα!!:Απορία:

€30 στην Πειραιώς κατεβαίνοντας για Πειραιά, 100μ. μετά τον Κεράνη στο αριστερό μας χέρι. Πρέπει να του πάς την ζάντα, γιατί δεν έχει το εργαλείο να βγάλει το λάστιχο από επάνω.

siraxanz
12-04-2011, 10:06
Εγώ έσκασα το 100 στο mono-moto μετά από ανάγνωση των εδώ
γραφομένων,
έχοντας ένα θέμα στον εμπρός τροχό της χοντρής!
Τρέμουλο από τα 20κμ μέχρι 60.
Δεν έχω μείνει ικανοποιημένος γιατί ενώ αρχικά φάνηκε να διορθώθηκε το θέμα, μετά από 1000 κμ χρήσης επανήλθε
απλά δεν το έχω έντονο όπως πριν.
Συμπέρασμα, ότι υπάρχει θέμα με την ακτινολόγηση της ζάντας....όπως έχει πει και ο Πασχάλης!

erasel
23-05-2011, 16:09
Γειά σας φίλοι..

Το μηχανάκι μου χάνει περίπου (μετρημένο με το μάτι) 1,5 με 2 mm στην μπροστινή ζάντα και 2 με 2,5 στην πίσω ζάντα.

Τι άποψη έχετε? Το βρίσκεται λογικό αυτό το "χάσιμο"?? :hmmm:

NLS
23-05-2011, 16:10
Όχι.

Στη ζάντα ή στο λάστιχο;

erasel
23-05-2011, 16:29
Όχι.

Στη ζάντα ή στο λάστιχο;


Είναι στη ζάντα !

Δηλαδή η δικά σου δεν "χάνει" καθόλου?:hmmm:

vaska
23-05-2011, 17:43
Διαβάζοντας όλα τα ποστς έμεινα εμβρόντητος με το κόστος (100 €). Κατ' αρχήν να πω ότι δεν έχω λόγους να αμφισβητήσω τα όσα λέτε αλλά πραγματικά με ξαφνιάζει το κόστος της ακτινολόγησης. Να πω επίσης ότι σε όλα τα χωμάτινα μηχανάκια που είχα ή έχω κάνω μόνος μου ακτινολόγηση. Δεν έχω κάνει ποτέ σε ακτινωτή ζάντα του adv καθώς δεν έχω adv αλλά και πάλι δεν πιστεύω ότι η εργασία πάνω σε ζάντα adv έχει τεράστια διαφορά από την εργασία πάνω σε άλλες "κοινές" ζάντες με ακτίνες. Η φιλοσοφία είναι η ίδια και η εργασία δεν μπορεί να είναι πολύ διαφορετική. Ως εκ τούτου τα 100 ανά ζάντα μου ακούγονται πολλά μην πω υπερβολικά.

Παραθέτω κείμενο και φωτό από ακτινολόγηση σε ζάντα ποδηλάτου που βρήκα, η λογική είναι ίδια αλλάζουν μόνο οι δυνάμεις.

Επίσης να πω ότι για καλύτερα αποτελέσματα βγάζουμε τον τροχό και τον βάζουμε στον ακτινολόγο (αδιάφορο αν θα είναι μαζί με το λάστιχο ή όχι). Και μερικές φωτό που βρήκα πρόχειρες σχετικά με τα ειδικά εργαλεία που θα χρειαστούμε.

1. εργαλείο σύσφιξης - χαλάρωσης ακτίνας (την δουλειά μας την κάνει άνετα κι ένα κλασικό γερμανικό κλειδί αλλά αυτό που σας βάζω είναι για όλα σχεδόν τα νούμερα ακτίνας)

2. Ο ακτινολόγος. Είναι μια κατασκευή που υποδέχεται τον τροχό προς ακτινολόγηση, κανονικά δεξιά κι αριστερά έχει μακριές βίδες που καταλήγουν σε κώνο και πιέζουν τα ρουλεμάν του κέντρου του τροχού, έτσι ώστε να περιστρέφεται ελεύθερα και χωρίς τζόγους. Ο συγκεκριμένος δεν είναι τέτοιος, έχει υποδοχή για τον άξονα (πείρο) του τροχού. Είναι φτηνόπραμα, σαφώς υπάρχουν και καλύτεροι.

Να και η περιγραφή της εργασίας.
Cyclist.gr - Ακτινολόγηση Τροχού (http://www.cyclist.gr/article.php?id=1307)



Υ.Γ.

Να πω ότι μετά από καλές χωμάτινες βόλτες πάντα κάνουμε έναν προληπτικό έλεγχο για χαλαρές ακτίνες. Οι χαλαρές ακτίνες αν δεν σφίξουν σε λίγα χλμ θα "δώσουν" στραβό στεφάνι.

Επίσης αν το στράβωμα είναι έντονο, πρώτα χαλαρώνουμε τις αντιδιαμετρικές του στραβώματος ακτίνες κι έπειτα αρχίζουμε να σφίγγουμε αυτές που θα φέρουν το στεφάνι στη σωστή θέση. Σφίγγουμε χωρίς υπερβολές. Σημειώστε δε ότι δεν "έρχονται" όλα τα στραβώματα. Αν η ζάντα είναι υπερβολικά στραβή, χρειάζεται αντικατάσταση.

erasel
23-05-2011, 18:36
Eγω πιστεύω ότι ένα "χάσιμο" γύρω στα 2 χιλιοστά είναι λογική απόκλιση.

Επίσης είμαι σχεδόν σίγουρος ότι σχεδόν όλα τα μηχανάκια θα έχουν μια τέτοια απόκλιση.

Είναι δυνατόν μηχανές με 50000+km με τόσες λακούβες Ελλάδα να μην έχουν μια απόκλιση 2 χιλιοστά??

Στο μισό εκατοστό θα ήταν πολύ όμως!

ΥΓ Μια φορά που προσπάθησα να κάνω ακτινολόγηση σε ποδήλατο αν θυμαμαι καλά το έκανα χειρότερο από ό,τι ήταν.

NLS
23-05-2011, 18:47
εμένα το μπροστινό έχει πάρει λίγο λόγω "μεταχείρισης" - δεν χρειάζεται φτιάξιμο γιατί είναι σε βαθμό που φτιάχνει με τη ζυγοστάθμιση

vaska
23-05-2011, 18:58
εμένα το μπροστινό έχει πάρει λίγο λόγω "μεταχείρισης" - δεν χρειάζεται φτιάξιμο γιατί είναι σε βαθμό που φτιάχνει με τη ζυγοστάθμιση


Είναι τελείως διαφορετικό πράγμα η ακτινολόγηση από την ζυγοστάθμιση. Το μόνο κοινό τους είναι ότι και οι δύο είναι εργασίες που γίνονται πάνω στον τροχό.

Η ακτινολόγηση "φτιάχνει" την ζάντα ως προς την "στρογγυλότητά της" ας μου επιτραπεί η έκφραση, της οποίας αποτέλεσμα είναι το "παίξιμο" του τιμονιού δεξιά αριστερά, ενώ η ζυγοστάθμιση φροντίζει για την ισοκατανομή του βάρους του τροχού, αποτέλεσμα του οποίου είναι το "παίξιμο" του τροχού πάνω κάτω.

Ελπίζω να βοήθησα.

NLS
23-05-2011, 20:18
Δεν νομίζω να είπα ότι είναι το ίδιο πράγμα η ακτινολόγηση με την ζυγοστάθμιση.

Αυτό που αναφέρεται πιο πάνω είναι θέμα ζυγοστάθμισης (ή ισιώματος της ζάντας αν είναι άσχημα τα πράγματα), όχι ακτινολόγησης.

Η ζυγοστάθμιση μια χαρά έχει σχέση και με το παίξιμο αριστερά δεξιά όπως έχω δει.

Η ακτινολόγηση δεν θα φέρει "στρογγυλότητα" σε καμία ζάντα αν η ζάντα έχει μεγάλο πρόβλημα. Η ακτινολόγηση γίνεται γιατί κάποια ζημιά έχει πράγματι χαλάσει την "στρογγυλότητα" της ζάντας, ΑΦΟΥ φτιαχτεί η ζάντα. Μετά κάνεις ακτινολόγηση ώστε οι ακτίνες να είναι όσο "τεντωμένες" πρέπει (και "ισόποσα" - πράγμα που βρίσκεται και με τον ήχο αν τις χτυπήσεις). Ειδικά αν πρέπει να αλλαχτούν μερικές.

Ελπίζω και εγώ να βοήθησα.
Πολύ ωραία η περιγραφή που έκανες παραπάνω πάντως.

Προσωπικά έκανα ακτινολόγηση μόνο σε ποδήλατα και μικρότερα μηχανάκια.
Τώρα το παίζω βαρύς τα έχω ξεχάσει αυτά. :)
(φυσικά έχω ακτίνες στο απλό GS)

vaska
23-05-2011, 20:31
Δεν νομίζω να είπα ότι είναι το ίδιο πράγμα η ακτινολόγηση με την ζυγοστάθμιση.

Αυτό που αναφέρεται πιο πάνω είναι θέμα ζυγοστάθμισης (ή ισιώματος της ζάντας αν είναι άσχημα τα πράγματα), όχι ακτινολόγησης.

Η ζυγοστάθμιση μια χαρά έχει σχέση και με το παίξιμο αριστερά δεξιά όπως έχω δει.

Η ακτινολόγηση δεν θα φέρει "στρογγυλότητα" σε καμία ζάντα αν η ζάντα έχει μεγάλο πρόβλημα. Η ακτινολόγηση γίνεται γιατί κάποια ζημιά έχει πράγματι χαλάσει την "στρογγυλότητα" της ζάντας, ΑΦΟΥ φτιαχτεί η ζάντα. Μετά κάνεις ακτινολόγηση ώστε οι ακτίνες να είναι όσο "τεντωμένες" πρέπει (και "ισόποσα" - πράγμα που βρίσκεται και με τον ήχο αν τις χτυπήσεις). Ειδικά αν πρέπει να αλλαχτούν μερικές.

Ελπίζω και εγώ να βοήθησα.
Πολύ ωραία η περιγραφή που έκανες παραπάνω πάντως.

Ζυγοστάθμιση = Ίση κατανομή βάρους (αυτός είναι και ο λόγος που κολλάνε αντίβαρα), στις περιστροφές του τροχού ο τροχός κάνει ταλάντωση κάθετα στον οριζόντιο άξονα (πάνω κάτω δλδ),μάλιστα η περίοδος της ταλάντωσης είναι αντιστρόφως ανάλογη της ταχύτητας περιστροφής ( δηλ το φαινόμενο γίνεται πιο έντονο όσο μεγαλώνει η ταχύτητα).
Ακτινολόγηση = στρογγυλότητα της ζάντας. Ζάντες που έχουν πολύ μεγάλο θέμα σαφώς και δεν έρχονται με απλή ακτινολόγηση, ζάντες που όμως έχουν θέμα εντός ορίων, επανέρχονται με την ακτινολόγηση και όχι δεν μπορούν να έχουν όλες οι ακτίνες την ίδια τάση. Αυτό θα ήταν το ιδανικό αλλά στην πράξη δεν γίνεται. Αυτός είναι και ό λόγος που όλα τα ονοφάδικα φοράνε ζάντα με ακτίνες κι όχι χυτές. Οι ζάντες με ακτίνες στρεβλώνουν αλλά δεν σπάζουν εύκολα. Και αυτές τις μικρές στρεβλώσεις έρχεται ν' αποκαταστήσει η ακτινολόγηση.
Θα έβαζα και σχήματα αλλά δεν τα έχω πρόχειρα.

NLS
23-05-2011, 21:18
υπάρχουν στο internet

συμφωνώ περί ακτινολόγησης - τώρα περί ζυγοστάθμισης ίσως μπερδεύομαι εγώ, ίσως λέμε το ίδιο και δεν το καταλαβαίνω, πάντως έχω δει κάτι να φτιάχνει με ζυγοστάθμιση που δεν θα το έλεγα "πάνω κάτω"

τι να πω

erasel
24-05-2011, 00:07
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις!
Νομίζω το 650 gs χρειάζεται ακτινολόγηση και ζυγοστάθμιση αλλά σε πολύ μικρό βαθμό.
Οποτε, αλλάζοντας λάστιχα κάνω μια ζυγοστάθμιση και βλέπω :rolleyes:

paschalis
24-05-2011, 05:20
Διαβάζοντας όλα τα ποστς έμεινα εμβρόντητος με το κόστος (100 €). Κατ' αρχήν να πω ότι δεν έχω λόγους να αμφισβητήσω τα όσα λέτε αλλά πραγματικά με ξαφνιάζει το κόστος της ακτινολόγησης. Να πω επίσης ότι σε όλα τα χωμάτινα μηχανάκια που είχα ή έχω κάνω μόνος μου ακτινολόγηση. Δεν έχω κάνει ποτέ σε ακτινωτή ζάντα του adv καθώς δεν έχω adv αλλά και πάλι δεν πιστεύω ότι η εργασία πάνω σε ζάντα adv έχει τεράστια διαφορά από την εργασία πάνω σε άλλες "κοινές" ζάντες με ακτίνες. Η φιλοσοφία είναι η ίδια και η εργασία δεν μπορεί να είναι πολύ διαφορετική. Ως εκ τούτου τα 100 ανά ζάντα μου ακούγονται πολλά μην πω υπερβολικά.

Παραθέτω κείμενο και φωτό από ακτινολόγηση σε ζάντα ποδηλάτου που βρήκα, η λογική είναι ίδια αλλάζουν μόνο οι δυνάμεις.

Επίσης να πω ότι για καλύτερα αποτελέσματα βγάζουμε τον τροχό και τον βάζουμε στον ακτινολόγο (αδιάφορο αν θα είναι μαζί με το λάστιχο ή όχι). Και μερικές φωτό που βρήκα πρόχειρες σχετικά με τα ειδικά εργαλεία που θα χρειαστούμε.

1. εργαλείο σύσφιξης - χαλάρωσης ακτίνας (την δουλειά μας την κάνει άνετα κι ένα κλασικό γερμανικό κλειδί αλλά αυτό που σας βάζω είναι για όλα σχεδόν τα νούμερα ακτίνας)

2. Ο ακτινολόγος. Είναι μια κατασκευή που υποδέχεται τον τροχό προς ακτινολόγηση, κανονικά δεξιά κι αριστερά έχει μακριές βίδες που καταλήγουν σε κώνο και πιέζουν τα ρουλεμάν του κέντρου του τροχού, έτσι ώστε να περιστρέφεται ελεύθερα και χωρίς τζόγους. Ο συγκεκριμένος δεν είναι τέτοιος, έχει υποδοχή για τον άξονα (πείρο) του τροχού. Είναι φτηνόπραμα, σαφώς υπάρχουν και καλύτεροι.

Να και η περιγραφή της εργασίας.
Cyclist.gr - Ακτινολόγηση Τροχού (http://www.cyclist.gr/article.php?id=1307)



Υ.Γ.

Να πω ότι μετά από καλές χωμάτινες βόλτες πάντα κάνουμε έναν προληπτικό έλεγχο για χαλαρές ακτίνες. Οι χαλαρές ακτίνες αν δεν σφίξουν σε λίγα χλμ θα "δώσουν" στραβό στεφάνι.

Επίσης αν το στράβωμα είναι έντονο, πρώτα χαλαρώνουμε τις αντιδιαμετρικές του στραβώματος ακτίνες κι έπειτα αρχίζουμε να σφίγγουμε αυτές που θα φέρουν το στεφάνι στη σωστή θέση. Σφίγγουμε χωρίς υπερβολές. Σημειώστε δε ότι δεν "έρχονται" όλα τα στραβώματα. Αν η ζάντα είναι υπερβολικά στραβή, χρειάζεται αντικατάσταση.


Δεν υπαρχει καμμια σχεση αναμεσα στις δυο εργασιες.
Στις ζαντες μας οι ακτινες εδραζονται στην ακρη του στεφανιου ενω στα κεντρα ειναι στερεωμενες με βιδες οι οποιες φυσικα δε δουλευονται με ακτινολογο.Η καθε προσπαθεια να ακτινολογησεις σφιγγοντας τις ακτινες φερνει το ακριβως αντιθετο αποτελεσμα απο οτο σε μια κοινη ζαντα.
ΠΡΟΣΟΧΗ αυτο αφορα μονο τα μεγαλα GS και οχι τα 650 που δεν εχουν tubeless ελαστικα.

vaska
24-05-2011, 06:50
Δεν υπαρχει καμμια σχεση αναμεσα στις δυο εργασιες.
Στις ζαντες μας οι ακτινες εδραζονται στην ακρη του στεφανιου ενω στα κεντρα ειναι στερεωμενες με βιδες οι οποιες φυσικα δε δουλευονται με ακτινολογο.Η καθε προσπαθεια να ακτινολογησεις σφιγγοντας τις ακτινες φερνει το ακριβως αντιθετο αποτελεσμα απο οτο σε μια κοινη ζαντα.
ΠΡΟΣΟΧΗ αυτο αφορα μονο τα μεγαλα GS και οχι τα 650 που δεν εχουν tubeless ελαστικα.


Τι εννοείς "θα φέρεις ακριβώς το αντίθετο αποτέλεσμα"??????

Οι ζάντες στα μεγάλα GS αντί να έχουν τον ρεγουλατόρο στην μεριά της στεφάνης όπως όλες οι κοινές ζάντες με ακτίνες, τον έχουν από την μεριά του κέντρου και αντί για 8αράκι κλειδί έχουν τόρξ που ομολογουμένως βολεύει περισσότερο. Κατά τα άλλα δουλεύονται κανονικά όπως όλες οι κοινές ζάντες με ακτίνες, κατά την άποψή μου μιας και στηρίζονται ακριβώς στην ίδια θεωρητική βάση. Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω κάνει ακτινολόγηση σε μεγάλο GS αλλά το ερχόμενο Σάββατο το μεσημέρι θα προσπαθήσουμε να "φέρουμε" την μπροστινή ζάντα ενός φίλου με 1200 adv. Θεωρώ θα τα καταφέρουμε και δεν θα δώσει το φιλαράκι 100 ευρώ σε "ειδικούς". Σε κάθε περίπτωση θα σας ενημερώσω ενδεχομένως να υπάρξει και φωτογραφικό υλικό από την επέμβαση. Πάντως σε καμία περίπτωση δεν θα το κάνουμε χειρότερα απ' ότι είναι.

Απλές εργασίες είναι για όσους πιάνουν τα χέρια τους και είναι κρίμα να πετάμε 100ευρα. Ας τα κάνουμε βενζίνη καλύτερα.

Υ.Γ.

Το ότι οι ακτίνες στα μεγάλα GS εδράζονται στο χείλος του στεφανιού έχει να κάνει με την στεγανότητα της ζάντας, για να μπορέσει να φορέσει tubeless λάστιχο.

adventure
24-05-2011, 06:57
Σε κάθε περίπτωση θα σας ενημερώσω ενδεχομένως να υπάρξει και φωτογραφικό υλικό από την επέμβαση. Πάντως σε καμία περίπτωση δεν θα το κάνουμε χειρότερα απ' ότι είναι.

Απλές εργασίες είναι για όσους πιάνουν τα χέρια τους και είναι κρίμα να πετάμε 100ευρα. Ας τα κάνουμε βενζίνη καλύτερα.

Υ.Γ.

Το ότι οι ακτίνες στα μεγάλα GS εδράζονται στο χείλος του στεφανιού έχει να κάνει με την στεγανότητα της ζάντας, για να μπορέσει να φορέσει tubeless λάστιχο.

Περιμένουμε Βασίλη το ρεπορτάζ και τις φώτο φυσικά .

Για το 100ευρο είμαι μαζί σου +1150 .

;) :) :)

paschalis
24-05-2011, 14:38
Τι εννοείς "θα φέρεις ακριβώς το αντίθετο αποτέλεσμα"??????

Οι ζάντες στα μεγάλα GS αντί να έχουν τον ρεγουλατόρο στην μεριά της στεφάνης όπως όλες οι κοινές ζάντες με ακτίνες, τον έχουν από την μεριά του κέντρου και αντί για 8αράκι κλειδί έχουν τόρξ που ομολογουμένως βολεύει περισσότερο. Κατά τα άλλα δουλεύονται κανονικά όπως όλες οι κοινές ζάντες με ακτίνες, κατά την άποψή μου μιας και στηρίζονται ακριβώς στην ίδια θεωρητική βάση. Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω κάνει ακτινολόγηση σε μεγάλο GS αλλά το ερχόμενο Σάββατο το μεσημέρι θα προσπαθήσουμε να "φέρουμε" την μπροστινή ζάντα ενός φίλου με 1200 adv. Θεωρώ θα τα καταφέρουμε και δεν θα δώσει το φιλαράκι 100 ευρώ σε "ειδικούς". Σε κάθε περίπτωση θα σας ενημερώσω ενδεχομένως να υπάρξει και φωτογραφικό υλικό από την επέμβαση. Πάντως σε καμία περίπτωση δεν θα το κάνουμε χειρότερα απ' ότι είναι.

Απλές εργασίες είναι για όσους πιάνουν τα χέρια τους και είναι κρίμα να πετάμε 100ευρα. Ας τα κάνουμε βενζίνη καλύτερα.

Υ.Γ.

Το ότι οι ακτίνες στα μεγάλα GS εδράζονται στο χείλος του στεφανιού έχει να κάνει με την στεγανότητα της ζάντας, για να μπορέσει να φορέσει tubeless λάστιχο.

Βασιλη εννοω οτι θα σφιγγεις ακτινα που εδραζει αριστερα και η ζαντα θα σου ερχεται απο δεξια..δουλευει ακριβως αναποδα απο τους συμβατικους τροχους γι αυτο και κανενας πλην ελαχιστων δεν πιανεται..

Δυστυχως δεν μπορω να σου το εξηγησω καλυτερα η δοκιμη θα σε πεισει αλλα και θα σε απογοητευσει..

Υ.Γ. στη θεσσαλονικη πληρωνουμε για ακτινολογηση 1200 και 1150 30 ευρω με την ενημερωση απο το Χρηστο Σαμολαδα που τις κανει οτι 'ερχονται' μεχρι ενα σημειο και δε γινοντα με τιποτα τελειες..

vaska
24-05-2011, 17:24
Βασιλη εννοω οτι θα σφιγγεις ακτινα που εδραζει αριστερα και η ζαντα θα σου ερχεται απο δεξια..


Είναι πολύ λογικό αυτό που λες, σφίγγοντας τις ακτίνες, τραβώντας τες ουσιαστικά, αναγκάζεις τη στεφάνη να κινηθεί προς την μεριά που τραβάς, χαλαρώνοντας αν αυτό είναι απαραίτητο την αντιδιαμετρικές ακτίνες και προσέχοντας πάντα να μην αφήσεις χαλαρές ακτίνες. Ο κατασκευαστής δίνει μαξ δύναμη σύσφιξης, αν και με αυτήν δεν τα καταφέρεις να φέρεις την ζάντα, πας για καινούρια.

Θα παιδευτούμε λίγο αλλά θα κερδίσουμε σε γνώσεις. Μωρέ θα τα καταφέρουμε που θα πάει, έτσι για το γαμώτο.

Πάντως ευχαριστώ για τον κόπο σου και τον χρόνο που αφιέρωσες για να μας ενημερώσεις.

malco
25-05-2011, 16:36
Φιλαρακια μου σας παραθετω και την δικη μου γνωμη στο θεμα.......
πριν ενα χρονο περιπου και επειδη ειχα καποια τρεμουλα στο τιμονι διαπιστωσα οτι ειχε στραβει εμπρος ζαντα. Ηταν λογικο μετα απο καποια χωματινη διαδρομη και συγγεκριμενα εναν εντονο βροντο που ειχε φαει...
Αποφασισα λοιπον να την λυσω και να προσπαθησω να την ακτινολογησω μονος μου μιας και μεχρι τωρα στην μοτοσυκλετιστικη ζωη μου δεν εχει μπη ποτε χερι τεχνικου στην μοτοσυκλετα μου διοτι πολυ απλα αυτη ειναι η δουλεια μου....σημειωτεω οτι ακτινολογηση σε συμβατικες ζαντες εχω κανει πολλες φορες......
Αποτελεσμα μετα απο μιαμιση μερα αποφασισα να αρχισω να μαζευω λεφτα για αγορα καινουριας ζαντας....για τετοιο μπερδεμα μιλαμε, ετσι αποφασισα να την παω στο (ΜΟΝΟΜΟΤΟ) και να ρισκαρω 100ευρω. Φυσικα ο πολυ εξυπηρετικος τεχνιτης μου ειπε οτι φτιαχνεται και θα με ειδοποιησει. Για να μην σας κουραζω αλλο με ειδοποιησε μεσα σε δυο ωρες και το αποτελεσμα ηταν αποστομωτικο...ειχε ισιωσει ακομα και το κολλημα του στεφανιου......και φυσικα τον παραδεχθηκα ειλικρινα!!!!

vasorfa
25-05-2011, 17:07
Εγω αυτιο που ξέρω για ακτινολόγηση στις ζάντες μας....Γίνετε!!!αρκει να έχουμε μερακι,τορξακια και την καyλα να ασχοληθούμε:o:o:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

ένα παλικαράκι απο εδω μέσα,,,,έκανε ακτινολόγηση στην μοτό του αδερφού του σε ένα βουνο......:rolleyes::rolleyes::D:D και για ακτινολόγο αν θυμαμαι καλα έκανε τρελή πατέντα:sm7::sm7::sm7:


άσε που πρόσφατα έπλεξε νέα ζάντα σε μία γρια...:o:oκαι έκανε και ακτινολόγηση απο το 0:o:o


ε.....ψιτ......Boxeraκοοοοοο!!!!ακούς!!!!:cool::cool::sm7:

erasel
25-05-2011, 17:13
Φιλαρακια μου σας παραθετω και την δικη μου γνωμη στο θεμα.......
πριν ενα χρονο περιπου και επειδη ειχα καποια τρεμουλα στο τιμονι διαπιστωσα οτι ειχε στραβει εμπρος ζαντα. Ηταν λογικο μετα απο καποια χωματινη διαδρομη και συγγεκριμενα εναν εντονο βροντο που ειχε φαει...
Αποφασισα λοιπον να την λυσω και να προσπαθησω να την ακτινολογησω μονος μου μιας και μεχρι τωρα στην μοτοσυκλετιστικη ζωη μου δεν εχει μπη ποτε χερι τεχνικου στην μοτοσυκλετα μου διοτι πολυ απλα αυτη ειναι η δουλεια μου....σημειωτεω οτι ακτινολογηση σε συμβατικες ζαντες εχω κανει πολλες φορες......
Αποτελεσμα μετα απο μιαμιση μερα αποφασισα να αρχισω να μαζευω λεφτα για αγορα καινουριας ζαντας....για τετοιο μπερδεμα μιλαμε, ετσι αποφασισα να την παω στο (ΜΟΝΟΜΟΤΟ) και να ρισκαρω 100ευρω. Φυσικα ο πολυ εξυπηρετικος τεχνιτης μου ειπε οτι φτιαχνεται και θα με ειδοποιησει. Για να μην σας κουραζω αλλο με ειδοποιησε μεσα σε δυο ωρες και το αποτελεσμα ηταν αποστομωτικο...ειχε ισιωσει ακομα και το κολλημα του στεφανιου......και φυσικα τον παραδεχθηκα ειλικρινα!!!!

Ενδιαφέρων !!!;)

spyadve
20-09-2011, 09:51
δηλαδη δεν το γλυτωνουμε το 100σταρικο αν δεν θελουμε να "λερωθουμε' απ οτι καταλαβα.... Νεύρα ε παιδες? :hmmm:

BOXER
21-09-2011, 04:20
Εγω αυτιο που ξέρω για ακτινολόγηση στις ζάντες μας....Γίνετε!!!αρκει να έχουμε μερακι,τορξακια και την καyλα να ασχοληθούμε:o:o:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

ένα παλικαράκι απο εδω μέσα,,,,έκανε ακτινολόγηση στην μοτό του αδερφού του σε ένα βουνο......:rolleyes::rolleyes::D:D και για ακτινολόγο αν θυμαμαι καλα έκανε τρελή πατέντα:sm7::sm7::sm7:


άσε που πρόσφατα έπλεξε νέα ζάντα σε μία γρια...:o:oκαι έκανε και ακτινολόγηση απο το 0:o:o


ε.....ψιτ......Boxeraκοοοοοο!!!!ακούς!!!!:cool::cool::sm7:



Αν και... καθυστερημενα λιγακι...:rolleyes:, ακουω ;)!!!

Υ.Γ
Σε δυο ζαντες της γριας τρελο αγορι, σε δυο...

BOXER
21-09-2011, 04:22
δηλαδη δεν το γλυτωνουμε το 100σταρικο αν δεν θελουμε να "λερωθουμε' απ οτι καταλαβα.... Νεύρα ε παιδες? :hmmm:



Σε αυτην την περιπτωση, σιγουρα δεν το γλυτωνεις :rolleyes:!!!

Alkinoos
21-09-2011, 21:04
Mono-Moto μονάχα.
Δεν υπάρχει άλλος που να μπορει να σου εγγυηθεί αποτέλεσμα.
Όλοι οι άλλοι (οι οποίοι είναι ελάχιστοι) είναι στο περίπου.
Τα 100 Ευρω δεν αφορούν ακτινολογιση.
Σίγουρα είναι λιγότερα.
Τα 100 αφορούν λυσιμο τροχου, αντικατάσταση του στεφανιου κ ακτινολογιση.
Στα παραπάνω συμπεριλαμβάνονται κ το μοντάρισμα-ξεμονταρισμα του ελαστικου καθώς κ η ζυγοσταθμιση του τροχου.

Σορρυ αλλα δε νομίζω ότι είναι πολλα τα 100 Ευρω για τις παραπάνω εργασίες.

Alkinoos
21-09-2011, 21:10
Κ να συμπληρώσω κ κάτι που ξέχασα.

Ποιος ο λόγος να κάτσω να ασχοληθώ με ένα τέτοιο μπλεξιμο; Να φάω το χρόνο μου (αυτόν τον οποίο δεν έχω), να μη βγάλω άκρη στο τέλος κ να νευριασω που δε μπορω να το φτιάξω μόνος μου;

Κ στο κάτω κάτω, 15 χιλιαρικα μηχανάκι είναι. Να λυπηθω τα 100 Ευρω ενω παράλληλα υπάρχει κίνδυνος να γίνει χειρότερη ζημια;

Δε νομίζω Τάκη!!!

BOXER
22-09-2011, 03:47
Κ να συμπληρώσω κ κάτι που ξέχασα.

Ποιος ο λόγος να κάτσω να ασχοληθώ με ένα τέτοιο μπλεξιμο; Να φάω το χρόνο μου (αυτόν τον οποίο δεν έχω), να μη βγάλω άκρη στο τέλος κ να νευριασω που δε μπορω να το φτιάξω μόνος μου;

Κ στο κάτω κάτω, 15 χιλιαρικα μηχανάκι είναι. Να λυπηθω τα 100 Ευρω ενω παράλληλα υπάρχει κίνδυνος να γίνει χειρότερη ζημια;

Δε νομίζω Τάκη!!!


H περιπτωση σου ειναι μονοδρομος :cool:!!!

Για αλλους... ΟΧΙ !!!

Alkinoos
24-09-2011, 13:46
Φιλε BOXER δυστυχως η περιπτωση μου ειναι μονοδρομος (οπως κ για πολλους αλλους).
Πραγματικα ζηλευω αυτη την γνωση.
Ισως καποια στιγμη βρεθουμε κ μου δειξεις 1-2 πραματακια επανω στο θεμα.

BOXER
24-09-2011, 15:35
Φιλε BOXER δυστυχως η περιπτωση μου ειναι μονοδρομος (οπως κ για πολλους αλλους).
Πραγματικα ζηλευω αυτη την γνωση.
Ισως καποια στιγμη βρεθουμε κ μου δειξεις 1-2 πραματακια επανω στο θεμα.


Ευχαριστως να βρεθουμε φιλε μου :)!

Σε λιγες εβδομαδες ερχομαι Ελλαδα, και αν κατσει, θα δεις και απο κοντα (αλλα και με πλουσιο φωτογραφικο υλικο ;)) τις δυο ζαντες της γριας "αρχοντισσας" που φτιαχνω σιγα σιγα :)!!!

Οπως ειπε και ο Βασιλης (vasorfa), ολα εγιναν απο το μηδεν.
Αγορα, πλεξιμο και τοποθετιση καινουργιων ακτινων, καθως και ακτινολογιση!

lenny
12-11-2011, 10:54
το θεμα ειναι μετα το λυσιμο-δεσιμο-ακτινολογηση κλπ,
ποσο % θα ''ερθει" η ροδα σε σχεση με την αρχικη της κατασταση.
εχετε ρωτησει το μονομοτο ή σε οποιον αλλο μπορει να αποπειρανθει
εν ελλαδι να κανει ακτινολογηση σε αυτες τις ζαντες,
ποσο τα εκατο μπορει να τις φερει;

εκει ειναι το ζουμι..

siraxanz
13-11-2011, 00:58
Στη δική μου περίπτωση ήταν στραβό το EXP μπροστά,

ούτε ο λαστιχάς μου το είπε ενώ ήξερε την περίπτωση με τα στραβά που έφερε η metzeler...

στο monomoto όπου απευθήνθηκα, για λύση στο πρόβλημα μου,

αφού μου πούλησε όμορφα την μοναδικότητα του και καλά και αφού μου

χρέωσε 100 ευρώ την ακτινολόγηση συν βενζίνες Άργος-Αθήνα, το τρέμουλο παρέμεινε, σε ελαφρότερη μορφή αλλά έμεινε.

όταν άλλαξα ελαστικά και αφού ξαναέβαλα EXP ελείψει των 501-502 που ζητησα,
κανένα μα κανένα τρέμουλο.