PDA

View Full Version : Σενάρια για BMW K1600 LT!


riko46
16-06-2010, 23:03
http://www.mototriti.gr/jpg/mtr/thumb_01/NEWS/1606106.jpg (http://javascript<b></b>:;)

Στη σειρά των «K» της BMW, όλα τα μοντέλα ακολουθούν κοινή πορεία και εξέλιξη. Όλα, εκτός από ένα, το οποίο ακολουθεί ένα δικό του, προσωπικό δρόμο. Ο λόγος για το LT, που έχει μείνει ανεπηρέαστο από τις αλλαγές που συντελέσθηκαν στα «R», «S» και «GT», και μάλλον ετοιμάζεται για ένα δυναμικό come back!http://www.mototriti.gr/images/TR.gif

Το concept6 της BMW το θυμάστε; Αυτό το φουτουριστικής σχεδίασης streetfighter (café racer του μέλλοντος σύμφωνα με τους Βαυαρους) με τον εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα; Ε, λοιπόν το συγκεκριμένο μοτέρ είναι αυτό που λέγεται ότι θα εξοπλίσει το νέο LT των 1600 κ.εκ., που πρόκειται σύμφωνα με…οργιώδης φήμες, να παρουσιαστεί σύντομα. Τα σενάρια αυτά δεν δημιουργήθηκαν βέβαια από φαντασιόπληκτους δημοσιογράφους, αφορμή για όλα αυτό τον ντόρο, ήταν οι δηλώσεις των ανθρώπων της BMW, κατά τη παρουσίαση του concept6, τον περασμένο Νοέμβριο στην ΕICMA: «…το πρώτο από τα μοντέλα που θα εξοπλιστεί με τον νέο, εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα, θα είναι ένα καινοτομικό και πολυτελές touring».

Είναι προφανές λοιπόν σε ποιο μοντέλο αναφέρονται και η δεδομένη στασιμότητα στην εξέλιξη του K1200LT, απλώς επικυρώνει τα συγκεκριμένα σενάρια. Εκτός από τον εξακύλινδρο κινητήρα, το νέο K 1600LT θα φέρει τα εναλλακτικά duolever και paralever, ενώ αναμένεται να θέσει νέα standards στο επίπεδο εξοπλισμού και στα gadgets! Το πότε ακριβώς θα παρουσιαστεί η νέα αυτή μοτοσικλέτα δεν το γνωρίζει κανείς μέχρι στιγμής, το σίγουρο είναι όμως ότι το LT θα αλλάξει και αυτό πρόκειται να συμβεί σύντομα!

.................;)

Albatros
17-06-2010, 06:46
Αν αργήσει να πάρουμε ένα Χ3...
:sm7:

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
17-06-2010, 07:35
Αν αργήσει να πάρουμε ένα Χ3...
:sm7:


:D

MARK
17-06-2010, 08:21
Ίδωμεν...............:cool:

Arkas
17-06-2010, 09:19
Σκέτη χλίδα!:D

kostasx
17-06-2010, 11:55
Αν αργήσει να πάρουμε ένα Χ3...
:sm7:

Το 3λιτρο..??:D:D

diomiles
17-06-2010, 17:20
Αν δεν εχει κοτσαδούρα να τραβαω την βάρκα , εγω δεν το παίρνω.

deauman
18-06-2010, 07:38
Στα τελευταία στάδια εξέλιξης με τον εξακύλινδρο κινητήρα Concept 6

http://www.0300.gr/admin/images/article/bmw-k1600lt.jpg

Η φωτογραφία που παραθέτουμε αποτελεί μάλλον την πρώτη του νέου εξακύλινδρου πολυτελούς Κ1600LT που αναμένεται να βγει στην αγορά του χρόνου.
Η μοτοσυκλέτα χρησιμοποιεί τον νέο εξακύλινδρο κινητήρα με την έντονη κλίση μπροστά που παρουσιάστηκε ως BMW Concept 6 στην Έκθεση του Μιλάνου 2009.
Η λήψη έγινε στην Καλιφόρνια και εικονίζει μια μοτοσυκλέτα με ό,τι μπορεί να βάλει ο νούς, καθώς έχει να ανταγωνιστεί το επιτυχημένο στις ΗΠΑ Honda Goldwing -δηλαδή απέραντο φέρινγκ με ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα, ευρύχωρη διπλή σέλα-μπερζέρα και απόλυτη κάλυψη.
Το σύνολο ολοκληρώνουν μεγάλες βαλίτσες και top-case με ράχη για τον συνεπιβάτη. Οι εισαγωγές στο πλάι θυμίζουν Kawasaki GTR1400.
Θα αντικαταστήσει το K1200LT που δεν παράγεται ήδη από το 2007.

Από το 0300

manosamos
18-06-2010, 19:29
Σούπερ φαινετε,αλλα απο τιμή θα ειναι......:yz

taksidiotis
19-06-2010, 08:00
κι εμενα μου αρεσει,απο τιμη τωρα???χμ.......

Alfa7
19-06-2010, 09:28
Θαθελα όποιος παρει το GALACTICA (γιατί αστρόπλοιο είναι) να μας περιγράψει μια εβδομάδα συμβίωσης...όχι σε ταξίδι σε άλλες χώρες με δρόμους κλπ αλλά στην Ελλαδίτσα μας... αα και να πεί αλήθειες, έτσι..?

syan
19-06-2010, 09:44
Θαθελα όποιος παρει το GALACTICA (γιατί αστρόπλοιο είναι) να μας περιγράψει μια εβδομάδα συμβίωσης...όχι σε ταξίδι σε άλλες χώρες με δρόμους κλπ αλλά στην Ελλαδίτσα μας... αα και να πεί αλήθειες, έτσι..?
Αυτές οι μηχανές Στέλλιο δεν φτιάχνονται για Ελλαδίτσες, Αλβανίτσες κτλ. γιαυτό και ο πολύ, πολύ περιορισμένος αριθμός κυκλοφορίας τους σε τέτοιες χώρες..!

Arkas
19-06-2010, 13:03
Θαθελα όποιος παρει το GALACTICA (γιατί αστρόπλοιο είναι) να μας περιγράψει μια εβδομάδα συμβίωσης...όχι σε ταξίδι σε άλλες χώρες με δρόμους κλπ αλλά στην Ελλαδίτσα μας... αα και να πεί αλήθειες, έτσι..?
Kαλό!:sm6:

riko46
19-06-2010, 21:29
http://www.mototriti.gr/images/TR.gifhttp://www.mototriti.gr/jpg/mtr/thumb_01/NEWS/1706101.jpg (http://javascript<b></b>:;)

http://www.mototriti.gr/images/TR.gifhttp://www.mototriti.gr/jpg/mtr/thumb_01/NEWS/1706102.jpg (http://javascript<b></b>:;)

http://www.mototriti.gr/jpg/mtr/thumb_01/NEWS/1706103.jpg (http://javascript<b></b>:;)

Μόλις εχθές γράφαμε για τις φήμες που κυκλοφορούν σχετικά με την έλευση του νέου K 1600LT και σήμερα κυκλοφόρησε στο διαδίκτυο μια φωτογραφία του συγκεκριμένου μοντέλου, το οποίο βρισκόταν σε διαδικασία δοκιμών στην Βόρεια Καλιφόρνια των Η.Π.Α.



H BMW το έπραξε λοιπόν, το νέο K 1600LT αποτελεί μια τολμηρή, ένεκα των οικονομικών συγκυριών αλλά και των μηχανολογικών επιλογών, πραγματικότητα. Οι Βαυαροί, συνεχίζουν την ανήλεη «επίθεση» που έχουν εξαπολύσει σε όλα τα μέτωπα των κατηγοριών και μένουν πιστοί στο κάθε άλλο παρά συντηρητικό profile που έχουν υιοθετήσει τα τελευταία χρόνια. Το K 1600LT αποτελεί μια ριζοσπαστική πρόταση στα luxury touring μοντέλα και από ότι φαίνεται με βάση τα πρώτα στοιχεία, σίγουρα θα προκαλέσει αίσθηση. Το σημείο που συγκεντρώνει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον δεν είναι άλλο εκτός από τον κινητήρα, ο οποίος όταν το K 1600LT θα μπει σε διαδικασία παραγωγής, θα αποτελεί τον μοναδικό στο είδος του, σε παγκόσμιο κατασκευαστικό επίπεδο. Εξακύλινδροι σε σειρά έχουν παρουσιαστεί βέβαια στο παρελθόν, ωστόσο στις μέρες μας δεν υπάρχει στη παραγωγή μοντέλο με τη συγκεκριμένη διάταξη. Για την ακρίβεια, δεν υπάρχουν γενικά πολλές εξακύλινδρες μοτοσικλέτες, η Goldwing 1800 και το Ruin είναι οι μοναδικές, αλλά ο κινητήρας τους είναι boxer. Τώρα αν αναλογιστεί κανείς ότι κυριότερος ανταγωνιστής του K 1600LT είναι η επίσης εξακύλινδρη Goldwing, δεν μπορεί παρά να αναφωνήσει «τυχαίο; δεν νομίζω…» για την επιλογή της BMW.

Σε ότι αφορά στη φωτογραφία, αυτό που προκύπτει σαν συμπέρασμα είναι ότι στη περίπτωση του LT, εφαρμόστηκε η συνταγή των RT. Δηλαδή οι καμπύλες και οι «ρευστές» γραμμές αντικαταστάθηκαν από γωνίες και επιθετική σχεδίαση, όπως ακριβώς συνέβη και στη μετάβαση από το προηγούμενο RT, στο πιο πρόσφατο. Το fairing έχει –φυσικά- τεράστιες διαστάσεις, διακρίνεται ξεκάθαρα η ρυθμιζόμενη ζελατίνα, καθώς και οι δύο…πολυθρόνες που παίζουν τον ρόλο των σελών. Η κλίση των κυλίνδρων (μπροστά από το δεξί πόδι του αναβάτη στη φωτογραφία) αλλά και η θέση του κινητήρα στο πλαίσιο, θυμίζουν τα υπόλοιπα μοντέλα της σειράς K, αποδεικνύοντας πως η BMW εφάρμοσε την ίδια λογική …χωροταξικής διαρρύθμισης και για τον εξακύλινδρο κινητήρα. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, το K 1600LT πρόκειται να παρουσιαστεί επισήμως στην έκθεση του Μιλάνου τον ερχόμενο Νοέμβριο, αν και η BMW μπορεί να κάνει την έκπληξη και να το λανσάρει στην αγορά νωρίτερα, στις αρχές του φθινοπώρου. Σε κάθε περίπτωση πάντως, αναμένεται τα χαρακτηριστικά που θα αφορούν στον εξοπλισμό να έχουν όγκο τηλεφωνικού καταλόγου!


μοτοτριτη

GeorgeKoy
19-06-2010, 23:52
Εγώ Θέλω να δω τα Τέλη Κυκλοφορίας που θα ζητήσουν :sm7:

skippybi
20-06-2010, 11:54
ποιός με το καλό θα το φέρει στην παρέα μας;;;:D

syan
20-06-2010, 12:31
Εγώ Θέλω να δω τα Τέλη Κυκλοφορίας που θα ζητήσουν :sm7:

Οποιος σκάσει καμμια τριανταριά χιλιάρικα για την μηχανή, τα τέλη θα σκεφτεί..;;

taksidiotis
21-06-2010, 08:48
ποιός με το καλό θα το φέρει στην παρέα μας;;;:D
για κατσε να το δουμε απο κοντα;)

S.T
06-07-2010, 10:29
bmw - Nέα K1600 GT & GTL: Τα πρώτα επίσημα στοιχεία! (http://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/81924.asp)

Nέα K1600 GT & GTL: Τα πρώτα επίσημα στοιχεία!

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ


Μέχρι στιγμής, το μόνο στοιχείο που είχαμε για τη νέα εξακύλινδρη τουριστική μοτοσικλέτα της BMW, ήταν μια φωτογραφία σε διαδικασία δοκιμών. Πριν από λίγες ώρες όμως, η BMW Motorrad έδωσε στη δημοσιότητα αρκετές πληροφορίες σχετικά με το μοντέλο, αφήνοντας μας άφωνους με το επίπεδου του εξοπλισμού!


Κατ΄ αρχάς, δεν πρόκειται για ένα μόνο νέο μοντέλο, αλλά για δύο εκδόσεις αυτού, με τα ονόματα GT και GTL. Το GT ανήκει στη κατηγορία «dynamic touring», ενώ το GTL στη κατηγορία «Luxurious Touring», σύμφωνα πάντα με την BMW. Στα δύο σχέδια που έδωσαν οι Βαυαροί στη δημοσιότητα, είναι διακριτές οι διαφορές μεταξύ των δύο εκδόσεων, με το GT να έχει σαφώς μια πιο sport θέση οδήγησης και να είναι αρκετά πιο μαζεμένο σε διαστάσεις σε σχέση με το GTL, που προφανώς είναι κατασκευασμένο για πολυτελή τουρισμό. Κοινό χαρακτηριστικό όμως και των δύο εκδόσεων, θα είναι ο νέος εξακύλινδρος σε σειρά κινητήρας της BMW.

Με χωρητικότητα 1600 κ.εκ. θα αποδίδει 160 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και περίπου17,8 κιλά ροπής στις 5.000 σ.α.λ. εκ των οποίων το 70% (δηλαδή 12,5 κιλά) θα είναι διαθέσιμα μόλις στις 1.500 σ.α.λ. Το εν λόγω μοτέρ θα είναι επίσης πολύ compact σε διαστάσεις, με το πλάτος του (560χλστ.) να είναι λίγο μεγαλύτερο από ένα τετρακύλινδρο σε σειρά κινητήρα, ενώ θα ζυγίζει 102,6 κιλά. Σε ότι αφορά στο συνολικό βάρος, έχουν γίνει προσπάθειες από τους Βαυαρούς ώστε να διατηρηθεί όσο το δυνατό σε πιο χαμηλά επίπεδα, με εφαρμογές όπως το κατασκευασμένο από μαγνήσιο πλαίσιο στο οποίο στηρίζεται όλο το μπροστινό πάνελ και υποπλαίσιο αλουμινίου. Από αλουμίνιο είναι επίσης κατασκευασμένο και το Paralever (ο κλασσικός άξονας τελικής μετάδοσης της BMW) καθώς και το εναλλακτικό σύστημα ανάρτησης / διεύθυνσης Duolever. Στον εξοπλισμό τώρα (βασικό και προαιρετικό), οι δύο εκδόσεις του K1600 θέτουν νέα standard στη κατηγορία, εφοδιασμένες (ή δυνάμενες να εφοδιαστούν) με τα κάτωθι στοιχεία:

E –Gas, δηλαδή το κατά BMW ride by wire γκάζι. Το σύστημα ηλεκτρονικής διαχείρισης του γκαζιού, συνίσταται από ένα σερβομηχανισμό που ανοιγοκλείνει την «πεταλούδα» στο κεντρικό αυλό της εισαγωγής του κινητήρα και από μια ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης, που υπολογίζει σε πραγματικό χρόνο διάφορες συνισταμένες, προκειμένου η απόδοση του κινητήρα να είναι η βέλτιστη.

Χάρτες ανάφλεξης. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ των «Rain», «Road» και «Dynamic» μεταβάλλοντας τα χαρακτηριστικά απόδοσης του κινητήρα, αναλόγως της περίστασης. Για παράδειγμα, σε οδήγηση στην βροχή, η επιλογή «Rain» προσφέρει ομαλή απόκριση του κινητήρα χωρίς ξεσπάσματα, ώστε να αποφευχθούν τα γλιστρήματα.

Integral ABS. To συνδυασμένο σύστημα φρένων που έχει εξελίξει η BMW και το οποίο συνεργάζεται με ABS. Κρίνοντας από την απόδοση που έχουμε συναντήσει σε άλλα μοντέλα της BMW, μπορούμε να διαβεβαιώσουμε ότι πρόκειται για ένα από τα κορυφαία συστήματα πέδησης που έχουν ποτέ σχεδιαστεί.

Traction Control DTC (Dynamic Traction Control). Το σύστημα ασφαλείας που για πρώτη φορά εφαρμόσθηκε στο S1000RR, θα υπάρχει και στα νέα K1600. Το σύστημα χρησιμοποιεί τους δίσκους ανάγνωσης του ABS, ώστε να «ενημερώνεται» για την ταχύτητα της περιστροφής των τροχών, αλλά και αισθητήρες κλίσης ώστε να γνωρίζει αν ο οδηγός στρίβει ή όχι. Στη περίπτωση που ο πίσω τροχός περιστρέφεται πιο γρήγορα (ένδειξη σπιναρίσματος) μεταβάλλεται αυτόματα η ανάφλεξη, ώστε η ισχύς που φτάνει στο πίσω τροχό να ομαλοποιηθεί. Όπως και στο S1000RR και σε αυτή τη περίπτωση θα υπάρχει δυνατότητα μεταβολής των χαρακτηριστικών «παρέμβασης» του DTC, επιλέγοντας διαφορετικά mode λειτουργίας.

ESA II, δηλαδή οι ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις της BMW. O οδηγός έχει τη δυνατότητα να επιλέξει μεταξύ διαφορετικών ρυθμίσεων των αναρτήσεων και να τις εφαρμόσει με το πάτημα ενός κουμπιού, ακόμη και εν κινήσει. Στην ουσία αλλάζουν τα χαρακτηριστικά της απόδοσης των αναρτήσεων, ανάλογα του τρόπου που θέλει να οδηγήσει ο αναβάτης και ανάλογα του φορτίου.

Adaptive Headlight. Η πρώτη φορά που εφαρμόζεται ένα σύστημα σαν και αυτό σε μοτοσικλέτα. Είναι μια τεχνολογία που την γνωρίζουμε από τα τετράτροχα, ως «έξυπνα φώτα», μόνο που στη συγκεκριμένη περίπτωση διαφοροποιείται αρκετά σε ότι αφορά στον τρόπο που λειτουργεί. Συγκεκριμένα ανάμεσα στο ζεύγος των προβολέων της μοτοσικλέτας, βρίσκεται ένα φωτιστικό σώμα xenon (HID), τοποθετημένο έτσι ώστε η δέσμη του να στοχεύει…προς τα πάνω! Η βάση του xenon προβολέα έχει την δυνατότητα να αλλάζει τη κλίση της ως προς το οριζόντιο επίπεδο, κατά κάποιες μοίρες, ενώ πάνω από τον προβολέα έχει τοποθετηθεί ένα κάτοπτρο σε γωνία τέτοια που να αντανακλά το φώς του προβολέα προς τα μπροστά. Με την χρήση αισθητήρων, υπολογίζεται το ύψος της δέσμης του xenon προβολέα που αντανακλάται μπροστά και ρυθμίζεται αυτόματα, μεταβάλλοντας την κλίση της βάσης του. Εν ολίγοις σε περίπτωση που υπάρχει φορτίο και η μοτοσικλέτα «κάτσει» προς τα πίσω, ο προβολέας προσαρμόζεται αυτόματα ώστε η δέσμη του αν μην σημαδεύει τα άστρα, αλλά τον δρόμο! Όμως η πραγματική χρησιμότητα του συγκεκριμένου συστήματος είναι άλλη. Εκτός από την δυνατότητα κλίσεων ως προς το οριζόντιο επίπεδο που έχει η βάση του προβολέα, το κάτοπτρο πάνω από αυτόν, έχει τη δυνατότητα περιστροφής δεξιά – αριστερά ως προς τον κάθετο άξονα. Μια άλλη σειρά αισθητήρων λαμβάνει πληροφορίες σε σχέση με την κλίση της μοτοσικλέτας (δηλαδή όταν στρίβει) και αυτόματα ρυθμίζεται η περιστροφή του κάτοπτρου, ώστε να φωτίζεται το εσωτερικό των στροφών. (Επειδή μια εικόνα είναι χίλιες λέξεις -και ένα video ένα εκατομμύριο λέξεις- καλό θα ήταν να παρακολουθήσετε το σχετικό video που επισυνάπτουμε).

Ηχοσύστημα συμβατό για τον έλεγχο iPod συσκευών ή MP3 αρχείων, με δυνατότητα Bluetooth σύνδεσης και αναμονές USB.

Multi Controller σε συνδυασμό με TFT έγχρωμη οθόνη. Για τον έλεγχο τoυ trip computer, του ηχοσυστήματος και του GPS (το οποίο ανήκει στον extra εξοπλισμό) τα K1600 GT εξοπλίζονται με μια μεγάλη έγχρωμη TFT οθόνη στην οποία και προβάλλονται οι πληροφορίες, αλλά και με το εκπληκτικό στην χρηστικότητα του Μulti Controller, που γνωρίσαμε για πρώτη φορά στο νέο R1200RT. Πρόκειται για ένα περιστρεφόμενο δακτύλιο που βρίσκεται στο αριστερό γκρίπ, μέσω του οποίο μπορούν να ελεγχθούν αρκετές λειτουργίες, χωρίς να χρειαστεί ο οδηγός να αφήσει τα χέρια από το τιμόνι, αλλά ούτε και να αλλάξει την λαβή του.

Φυσικά η λίστα του εξοπλισμού δεν εξαντλείται μονάχα στα ανωτέρω, ενδεικτικά τα θερμαινόμενα γκριπ - σέλες και το σύστημα παρακολούθησης της πίεσης των ελαστικών θεωρούνται πολύ…standard για να ασχοληθεί κανείς μαζί τους! Όπως μας ενημερώνει η BMW, πολύ σύντομα θα υπάρξουν πρόσθετες πληροφορίες για τον εξοπλισμό και τα αξεσουάρ που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για τις δύο εκδόσεις του K1600, καθώς και πιο αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά.

www.mototriti.gr

antonis1150GSA
20-07-2010, 15:51
Φωτογραφιες απο το νεο μοτερ του Κ 1600 GT και Κ 1600 GTL...

Arkas
20-07-2010, 16:13
Να δω ποιός μάστορας θα μπορεί να αγγίξει
αυτά τα "εργοστάσια"!!!

antonis1150GSA
20-07-2010, 17:11
Κατσε να δουμε πρωτα κατα ποσο θα πουλησει στην Ελλαδα αυτο το κτηνος και ο μαστορας θα βρεθει....

Fuji
09-10-2010, 16:39
Αυτά είναι αυτοκίνητα σε δυο ρόδες!!! Θα πουλήσω το σπίτι μου και θα τ' αγοράσω ...