PDA

View Full Version : SUPER TENERE 1200 Test Ride


Translatoras
08-07-2010, 02:38
Το είδαμε,
το ψιλο-οδηγήσαμε,
μείναμε μ@λ@κες με τα ΦΡΕΝΑ,
ψάξαμε να βρούμε που χάθηκαν τα 60 από τα 260 κιλά γεμάτο που δίνει το προσπέκτους,
ψηθήκαμε (από την αριστερή μπάντα) εξαιτίας της ζέστης του κινητήρα,
φάγαμε, ήπιαμε, φχαριστηθήκαμε και γυρίσαμε.

Εδώ ο γνωστός Φερεντίνος περιεργάζεται και συγκρίνει την τουμπανιασμένη έκδοση του S.T.1200 με το ταπεινό TDM του

http://img199.imageshack.us/img199/3239/picture011resizeq.jpg

Αυτήν εδώ δηλαδή......

http://img257.imageshack.us/img257/6253/picture006resize.jpg

Από κάποιες γωνίες είναι ομορφούλικο

http://img35.imageshack.us/img35/5607/picture020resize.jpg


http://img257.imageshack.us/img257/4599/picture019resize.jpg

Από κάποιες άλλες μου θυμίζει βοοειδές ....

http://img14.imageshack.us/img14/8374/picture016resize.jpg

Είναι ΟΓΚΩΔΕΣ.....

http://img31.imageshack.us/img31/4200/picture024resize.jpg


Η σχεδιαστική ομάδα πληρώθηκε μόνο για το εμπρός τμήμα χαχαχα....

http://img696.imageshack.us/img696/8973/picture023resize.jpg

Γενικά περάσαμε όμορφα και ένιωσα λίγο Ευρωπαίος με την προσφερόμενη υπηρεσία, φιλοξενία και αντιμετώπιση.

Οι άνθρωποι ήταν ευγενικότατοι, το κέτερινγκ φρεσκότατο και γευστικότατο (σκέφτομαι να πάω και αύριο χαχαχα) και φυσικά το μηχανάκι μια χαρά!

Κλείνοντας δεν μπορώ να αποφύγω το κλισέ...."Ευχαριστούμε για όλα"!!




http://img810.imageshack.us/img810/803/dsc6141resize.jpg

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
08-07-2010, 02:44
Από πίσω, θέλει να πλησιάσει το GS look .... ;)



http://img810.imageshack.us/img810/803/dsc6141resize.jpg

vasorfa
08-07-2010, 08:44
Ευχαριστουμε Παναγιώτη!!!

MARK
08-07-2010, 12:52
:sm8:

morfeas
08-07-2010, 23:54
Μπράβο στην Γιαμάχα Ελλάς για την καταπληκτική παρουσίαση και το τεστ ride που προσέφερε στον κόσμο!

κατά τα άλλα η μοτο πάει ανέλπιστα καλά στο χώμα καταπίνει τα πάντα και εμπνέει εμπιστοσύνη...κατά τα άλλα....ούτε κρυο ούτε ζέστη,,,, πιστευω πως το GSA είναι καλύτερο και σαφώς πιο ταξιδιάρικο απο το πολυκραδασμικό σουπερ τενερέ.....

http://i883.photobucket.com/albums/ac33/von-tonos/Super%20Tenere/DSC03354.jpg


ίσως αν ήταν φθηνότερο να πούλαγε,..στην τιμή αυτή πιστεύω πως δεν αξίζει....:hmmm:

taksidiotis
19-09-2010, 14:17
και η μηχανη μας gs-adv κι απλο δεν αξιζει τα τοσα χρηματα ομως πουλαει...εχει το λογοτυπο φυσικα κατι που ειναι σημα κατατεθεν:sm7:

GeorgeP
19-09-2010, 14:27
........................................................
ίσως αν ήταν φθηνότερο να πούλαγε,..στην τιμή αυτή πιστεύω πως δεν αξίζει....:hmmm:

Οταν στην επομενη GS βαλουν 3 επιλεγομενους χαρτες αναφλεξης, ride by wire (οχι ντιζα) και συνδυαζομενο ABS και συναμα την προσφερουν και με αλουμινενιο τριβαλιτσο.... τοτε θα ηθελα να ξερω ποια θα συνεφερε καλυτερα απο πλευρας τιμης!!!!!!!!!!

kostas_366
19-09-2010, 15:04
Οταν στην επομενη GS βαλουν 3 επιλεγομενους χαρτες αναφλεξης, ride by wire (οχι ντιζα) και συνδυαζομενο ABS και συναμα την προσφερουν και με αλουμινενιο τριβαλιτσο.... τοτε θα ηθελα να ξερω ποια θα συνεφερε καλυτερα απο πλευρας τιμης!!!!!!!!!!
Mα ένα .....1150 Γιώργο :sm7:

commander
19-09-2010, 15:30
Mα ένα .....1150 Γιώργο :sm7:


:sm7::sm7::sm7:

giclas
19-09-2010, 17:33
συπτοματικα το δοκημασα κε εγω χτες στη Λεμεσο
αν κε 265 κιλα νομιζη κανης πος ειναι πολυ πιο ελαφρια , σου δυνι την εντηποση οτι το βαρος της ειναι γυρο στα 180 κιλα
αυτο που μου αρεσαι σε σχεση με το gs 1200 ειναι τα φρενα κε το abs δοκημασα κε πατησα το πισω φρενο για να κανο επητοποy μανουβρα κε γυρησαι με υποδιγματηκο τροπο χορης απενεργωπιοιση του abs κατη αδηανοητο για την gs
επιση με εντιποσηασε η δυναμη σε σχεση με τη ροπη μηλαμαι για τετια μηχανη κε παντα σε σχεση με το gs 1200
ομως στα αρνητικα βαζω την εξατμιση που μου θυμηζη α/τ καθος κε οτη μια μηχανη ταξιδιαρα θα επρεπαι να εδηχνε με πια ταχιτητα εισαι να εδηχνε ακομη ποσα χιλιομετρα εχεις αυτονομια οτα παη να μινης απο βενζηνα
κε το πιο συμαντηκο κατα τη γνωμη μου παντα πληρονης ευροπεα κε περνης γιαπονεζα !!!!! χαχαχαχαα :sm7:

taksidiotis
19-09-2010, 18:06
πως γινεται ομως στα τεστ να ερχεται τελευταια?

TEOSS
19-09-2010, 18:30
Δυστυχώς δεν έκανε το μπαμ που περίμενε ο κόσμος , μια βελτιωμένη vara με στιλιστικές πινελιές GS ,σίγουρα κατώτερη ενός νέου μοντέλου για το 2010 .
Όσο για το βάρος… όλα τα μεγάλα ON/OFF (vara,adv,1100,1150,stelvio) εξαφανίζουν το βάρος όταν κινούνται ON, εκεί που γίνονται αισθητά είναι στα δύσκολα OFF!

taksidiotis
19-09-2010, 18:37
και στις οπισθεν και στις επιτοπιες καπως:sm7:

GeorgeP
19-09-2010, 21:45
Δυστυχώς δεν έκανε το μπαμ που περίμενε ο κόσμος , μια βελτιωμένη vara με στιλιστικές πινελιές GS ,σίγουρα κατώτερη ενός νέου μοντέλου για το 2010 .
Όσο για το βάρος… όλα τα μεγάλα ON/OFF (vara,adv,1100,1150,stelvio) εξαφανίζουν το βάρος όταν κινούνται ON, εκεί που γίνονται αισθητά είναι στα δύσκολα OFF!


Εσυ περιμενεις ''μπαμ'' μεσα σε 2 μηνες και εν μεσω κρισης????
Εδω ολοκληρη GS της πηρε χρονια να κανει το ''μπαμ'' και φυσικα μετα την ελευση του GS 1200!! διοτι μεχρι προτινος τα Αφρικα μεχει το 1999-2000 και τα Βαραντερο μεχρι το 2003 μονοπωλουσαν την αγορα!!!!

Ακιs
19-09-2010, 22:35
Εσυ περιμενεις ''μπαμ'' μεσα σε 2 μηνες και εν μεσω κρισης????
Εδω ολοκληρη GS της πηρε χρονια να κανει το ''μπαμ'' και φυσικα μετα την ελευση του GS 1200!! διοτι μεχρι προτινος τα Αφρικα μεχει το 1999-2000 και τα Βαραντερο μεχρι το 2003 μονοπωλουσαν την αγορα!!!!


Aκριβως αυτο!!Και επισης αν υπηρχε στην αγορα πληθωρα μεταχειρισμενων tenere,οπως υπαρχουν αθφονα gs,τοτε θα βλεπαμε πολυυυυυ περισσοτερα στον δρομο.Αναλογιστητε το εξης απλο:Καποιος ο οποιος θελει αυτη την στιγμη ειτε να ανεβει κατηγορια,ειτε να αλλαξει κατηγορια,ειτε να αγορασει μια μεταχειρισμενη on-off τελος παντων και να διαθεσει 12-13000euro,οι επιλογες του ειναι πολυ περιορισμενες,και αναγκαστικα ολοι οι δρομοι οδηγουν στο gs.Το varadero θεωρειται παρωχημενο και ολοι περιμενουν το νεο μοντελο [:rolleyes:],το super tenere δεν υπαρχει ακομη σε μεταχ/νο,vstrom1000 και klv1000 παιρνεις 2 με τα χρηματα αυτα,tiger και stelvio θεωρω οτι δυσκολα καποιος θα αγορασει.Aρα τι μενει;;)

bill 800gs
19-09-2010, 23:12
Εσυ περιμενεις ''μπαμ'' μεσα σε 2 μηνες και εν μεσω κρισης????
Εδω ολοκληρη GS της πηρε χρονια να κανει το ''μπαμ'' και φυσικα μετα την ελευση του GS 1200!! διοτι μεχρι προτινος τα Αφρικα μεχει το 1999-2000 και τα Βαραντερο μεχρι το 2003 μονοπωλουσαν την αγορα!!!!
Γιωργο πραγματικα πιστευεις οτι το τενερε σε αυτη την τιμη θα πουλησει;;;
Προσωπικα πιστευω οτι αν δεν μειωθει η τιμη της (οπως εχει ακουστει, γιατι θα το ''ελαφρωσουν'' απο τριβαλιτσα και καποια ηλεκτρονικα καλουδια τα οποια θα ειναι προαιρετηκα) οι πωλησεις της θα ειναι εκει που βρισκονται και τωρα,στον πατο

GeorgeP
19-09-2010, 23:19
Γιωργο πραγματικα πιστευεις οτι το τενερε σε αυτη την τιμη θα πουλησει;;;
Προσωπικα πιστευω οτι αν δεν μειωθει η τιμη της (οπως εχει ακουστει, γιατι θα το ''ελαφρωσουν'' απο τριβαλιτσα και καποια ηλεκτρονικα καλουδια τα οποια θα ειναι προαιρετηκα) οι πωλησεις της θα ειναι εκει που βρισκονται και τωρα,στον πατο

Βασιλη

το οτι θα ''ελαφρωσει'' απο το τριβαλιτσο ειχε ανακοινωθει απο την εταιορεια κατα την παρουσιαση της μοτοσυκλετας τον περασμενο Μαιο αν θυμαμαι καλα!! Μονον για το 2010 προσφερεται με 3βαλιτσο!!
Ολα τα άλλα καλουδια θα παραμεινουν και η τιμη του θα ειναι 2,000-2500 πιο κατω!!! οσο και το κοστος των 3ων αλουμινενιων βαλιτσων!!!!

Δεν ξερω αν θα πουλησει ετσι ¨η αλλιως και πόσο, ο καιρος δειχνει αυτα τα πραγματα και οχι οι υποθεσεις οι δικες μας!!!

manosamos
19-09-2010, 23:39
Εγω τετοιο σχεδιαστικο εκτρωμα ΔΕΝ αγοραζω.:mad:
Κάλιο να μεινω με το Βαρκαντερο............:cool: