PDA

View Full Version : Το Μάιο το νέο Γερμανικό naked στην αγορά


danaos
27-02-2009, 22:58
http://www.mototriti.gr/images/tr.gifΤο Μάιο το νέο Γερμανικό naked στην αγοράhttp://www.mototriti.gr/images/TR.gifhttp://www.mototriti.gr/images/TR.gifΔιαβάστηκε από 1118 αναγνώστεςhttp://www.mototriti.gr/images/TR.gif http://www.mototriti.gr/images/tr.gifΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ (http://www.mototriti.gr/news/category_last_news.asp?CATEGORY_id=80&news_subcategory_id=462) http://www.mototriti.gr/images/tr.gifhttp://www.mototriti.gr/images/tr.gifhttp://www.mototriti.gr/images/tr.gifhttp://www.mototriti.gr/jpg/mtr/thumb_01/NEWS/2602098.jpg (http://javascript<b></b>:;)

http://www.mototriti.gr/images/tr.gifhttp://www.mototriti.gr/images/tr.gifhttp://www.mototriti.gr/images/tr.gifΤο 800άρι naked των Γερμανών που συζητιόταν πολύ καιρό, παρουσιάστηκε στην έκθεση του Μιλάνου τον περασμένο Νοέμβριο και απ ότι όλα δείχνουν, είναι έτοιμο να λανσαριστεί στην αγορά στα μέσα της άνοιξης, σε τιμή που θα κυμαίνεται στα πλαίσια του ανταγωνισμού.

http://www.mototriti.gr/images/tr.gifhttp://www.mototriti.gr/images/tr.gifhttp://www.mototriti.gr/jpg/mtr/100/NEWS/2602099.jpg (http://javascript<b></b>:;)
http://www.mototriti.gr/jpg/mtr/100/NEWS/2602097.jpg (http://javascript<b></b>:;)
http://www.mototriti.gr/images/tr.gif
Το F800R, αποτελεί την «γυμνή» έκδοση των F800S & ST, έχοντας κοινά με αυτά το πλαίσιο και τον δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα των 798 κ.εκ., ο οποίος έχει δεχτεί την δέουσα περιποίηση ώστε να αποδίδει –σύμφωνα πάντα με την BMW-, 87 ίππους στις 8.000σ.α.λ. και 8,7 χιλιόγραμμα ροπής στις 6.000 σ.α.λ. Αυτές οι τιμές, αποτελούν και τις μεγαλύτερες που έχουν ανακοινωθεί για τον συγκεκριμένο κινητήρα, ο οποίος εφαρμόζεται επίσης στα on-off F650/800GS.

Παρ΄ όλο που οι ομοιότητες του «R» είναι σαφώς μεγαλύτερες με τα ασφάλτινα «F» όπως ήδη αναφέρθηκε, η τελική μετάδοση γίνεται μέσω αλυσίδας, ενώ το ψαλίδι είναι αλουμινένιο συμβατικό, σε αντίθεση με τον ιμάντα και το μονόμπρατσο των S & ST. Διαφορές υπάρχουν και στην κλιμάκωση του 6-τάχυτου κιβωτίου, με τις σχέσεις 4 έως 6 να παρουσιάζονται πιο «κοντές» στο R, αφού το ζητούμενο σε αυτή την κατηγορία μοτοσικλετών είναι η άμεση επιτάχυνση σε πόλη και επαρχιακούς και όχι η επίτευξη υψηλής τελικής ταχύτητας.

Γι ακόμη καλύτερη απόκριση, οι πεταλούδες στην εισαγωγή και ο μηχανισμός κίνησης τους επανασχεδιάστηκαν, προκειμένου οι εντολές του οδηγού στο άνοιγμα του γαζιού, να εκτελούνται με μεγαλύτερη ακρίβεια. Νέο είναι επίσης το τελικό της εξάτμισης, με τον καταλύτη να αποτελεί ξεχωριστό τμήμα ώστε το μήκος να μειωθεί και να ταιριάζει περισσότερο με τον naked χαρακτήρα του μοντέλου.

Σε ότι αφορά στις αναρτήσεις, αποτελούνται από 43άρι τηλεσκοπικό πιρούνι (χωρίς ρυθμίσεις) και από μονό αμορτισέρ διαδρομής 125 χλστ., με δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης (μέσω εξωτερικής στρόφιγγας) και της απόσβεσης επαναφοράς. Τα φρένα προέρχονται από τη Brembo, με δύο δίσκους διαμέτρου 320 χλστ. μπροστά που συνεργάζονται με τετραπίστονες δαγκάνες και με μονό δίσκο διαμέτρου 265 χλστ. και μονοπίστονη δαγκάνα πίσω.

Φυσικά, όπως και για κάθε μοντέλο της ΒΜW θα υπάρχει έκδοση με ABS, το οποίο έχει ρυθμιστεί ειδικά για το F800R με γνώμονα τις απαιτήσεις της κατηγορίας όπου ανήκει. Αξίζει επίσης να αναφερθεί, πως στον standard εξοπλισμό συμπεριλαμβάνεται σταμπιλιζατέρ τιμονιού, ενώ ο πίνακας οργάνων είναι εντελώς νέος και εκτός των άλλων, θα έχει trip computer. Τέλος, το βάρος του F800R θα φτάνει τα 184 κιλά (κενό), με το ρεζερβουάρ να έχει χωρητικότητα 16 λίτρων βενζίνης.

Η μοτοσικλέτα θα βρίσκεται στις βιτρίνες των αντιπρόσωπων της BMW περίπου στις αρχές του Μάιου, ενώ σε ότι αφορά στην τιμή διάθεσης της το μόνο που έχει αναφερθεί μέχρι στιγμής, είναι πως θα κυμαίνατε στα πλαίσια του ανταγωνισμού. Το «ανταγωνισμός» ωστόσο είναι δύσκολο να καθοριστεί ακριβώς, αφού το F800R καλύπτει ένα μεγάλο εύρος χρήσεων, από commuting μέχρι και street fighting…για όσους υπομειδιούν στο διάβασμα του τελευταίου, καλό είναι να γνωρίζουν πως ένα πρωτότυπο F800R, αποτέλεσε και αποτελεί τα τελευταία χρόνια, το «εργαλείο» του πασίγνωστου Stunt Rider, Chris Pfeiffer…

απο mototriti.gr

danaos
27-02-2009, 23:03
και το video...

http://www.bmw-web.tv/en/channel/motorcycles

kostas_366
27-02-2009, 23:05
Ωραίο, αλλά βρε συ Δαναέ, μπροστα στο 1200 ή 1300 δείχνει μια σταλιά...

υστ. το βίντεο, μάλλον ειναι λαθος

danaos
27-02-2009, 23:09
Συμφωνω φιλε αλλα ειναι 800 και ειναι κατι που ελειπε απο την "μαμα"! Ειναι δυκολη κατηγορια και πιστευω οτι θα παει καλα. Αφου και στην τιμη θα "παιξει" λογικα......

Arkas
27-02-2009, 23:25
Δυνατόοοο!!!

yannis
28-02-2009, 00:09
Ωραίο, αλλά βρε συ Δαναέ, μπροστα στο 1200 ή 1300 δείχνει μια σταλιά...

υστ. το βίντεο, μάλλον ειναι λαθος


Σαν να ακούω τον Γολιάθ μου φαίνεται?!?!?!?!:sm7::sm7::sm7:


υστ. είναι ένα από τα επόμενα στην κάτω σειρά.

danaos
28-02-2009, 00:35
Σαν να ακούω τον Γολιάθ μου φαίνεται?!?!?!?!:sm7::sm7::sm7:


υστ. είναι ένα από τα επόμενα στην κάτω σειρά.

ναι Γιαννη εκανα λαθος ευχαριστω

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
28-02-2009, 02:20
Ευχαριστούμε Δαναέ .....

Αλλά με το ένα ή το άλλο,

συνέχεια μας ανάβεις φωτιές .....:sm7:

antonis1150GSA
28-02-2009, 20:16
Δεν θα ελεγα οτι ξετρελαθηκα αλλα πιστευω πως στα naked δεν θα τα παει κι ασχημα....ολα θα κριθουν απο την τιμη...

boxer-1200
01-03-2009, 14:24
ωραίος Δαναέ. Μπράβο για την καλή ενημέρωση.

pesto1
06-03-2009, 02:11
πολύ ζόρικο αν και δεν ειμαι φίλος των naked...

gs1150
25-03-2009, 01:33
:sm8:

JOHN-X
31-03-2009, 00:26
Αγριόφατσα φένεται :hmmm::hmmm::hmmm:

vellos
08-04-2009, 06:31
και το video...

http://www.bmw-web.tv/en/channel/motorcycles



Πολύ ωραίο Δαναέ !!!!!!!!!!!!!!:sm8:

EOD-K9
08-04-2009, 23:49
Ωραίο, αλλά βρε συ Δαναέ, μπροστα στο 1200 ή 1300 δείχνει μια σταλιά...

υστ. το βίντεο, μάλλον ειναι λαθος

Εδώ πάει να πω καλόμαθε η γρια στα σύκα ?? :sm7::sm7::sm7:

skippybi
09-04-2009, 21:37
αναμένουμε να το δούμε στους δρόμους...;)