PDA

View Full Version : Ερώτηση για σύστημα εξάτμισης Ρ1150GS ADV & καλή ζελατίνα


Βαγγέλης Λ.
12-07-2010, 19:37
Μου καρφώθηκε καλοκαιριάτικα (φυσικό είναι άλλωστε τώρα που έχω στείλει γυναικόπαιδα για διακοπές) να αλλάξω όλο το σύστημα εξάτμισης απο τους κυλίνδους μέχρι το τελικό (οχι και αυτό, αφού φοράει ήδη remus)

Κάτι η μπλεδίλα που έγινε μαυρίλα πλέον στους λαιμούς, κάτι που θέλω να την γαργαλίσω λίγο, με βρίσκω έτοιμο για ανοξείδωτα κόλπα.

Εχω όμως ερωτήσεις αδέλφια:
Α. Αν δεν κάνω λάθος κάπου στο ενδιαμεσο βρίσκεται ο καταλύτης που φυσικά και δεν θέλω να λείψει απο την αλυσίδα των καυσαερίων. Που είναι ακριβώς; χαμηλά στο καζανάκι;
Β. Υπάρχει έτοιμη λύση για τη τρέλα μου;
Γ. Δεν θέλω πολλά db, κάτι ψιλά παραπάνω ναι....αλλά επουδενί θορύβους για άλλους.
Τι κάνουμε; :hmmm:

Τέλος ποια ζελάτίνα βάζουν οι περισσότεροι εξ υμών για το παλιό adventure; Θέλω να είναι λίγο μεν ψηλότερη αλλά να δείχνει και όμορφη η ρημάδα. Ειδα μια BMW περσι στην Εύβοια που την είχε Αυστριακός και ήταν για κλάματα. Η ζελατίνα ηταν για άχαρη και για κλωτσίες πάντα ΙΜΗΟ. Τι βάζουμε λοιπόν;:hmmm:

Βαγγέλης Λ.
15-07-2010, 15:10
Μου είπε ο TARKAS οτι κομπλέ σύστημα εξάτμισης υπάρχει απο την Akrapovic αλλά δεν έχει για την 1150GS.
Τελικά γνωρίζει κανείς; :yz

Carduelis
15-07-2010, 17:16
Μου είπε ο TARKAS οτι κομπλέ σύστημα εξάτμισης υπάρχει απο την Akrapovic αλλά δεν έχει για την 1150GS.
Τελικά γνωρίζει κανείς; :yz
Κακό και πολυέξοδο πράγμα να διώχνεις την οικογένεια καλοκαιριάτικα ;)
Αφού επιμένεις όμως:
1. Υπάρχει σε Sebring http://www.touratech.com.au/home/41-engine-exhaust/sebring-y-pipe-r1150gs/flypage.tpl.html (http://www.touratech.com.au/home/41-engine-exhaust/sebring-y-pipe-r1150gs/flypage.tpl.html)
2. Υπάρχει σε Two Brothers http://www.twobros.com/Cust_Service/Install_Inst/005-3801x_High_Inst.pdf (http://www.twobros.com/Cust_Service/Install_Inst/005-3801x_High_Inst.pdf)
3. Υπάρχει σε Motad Motad (http://www.motad.co.uk/product.php?prod=R1150+GS+Road+Replacement+Cat+pipe)
4. Σε ΒΟS: Boxer Edition (http://www.bos-exhausts.com/bmw-eng-pond/index-bmw.html)
κλπ

Βαγγέλης Λ.
15-07-2010, 18:59
Σε ευχαριστω πολύ Carduelis,
πολύ καλές οι αναφορές σου.

Ξέρεις όμως τι σκεφτόμουνα;
Αν υπάρχουν λύσεις για πλήρη σύστημα που να ξεκινάει απο την εξαγωγή των κυλίνδρων.

Επίσης αυτά τα μοντέλα που μου έκανες link δεν έχουν πρόβλημα με την ελλειψη καταλύτη; Επιτρέπονται απο τη νομοθεσία; :confused:

Carduelis
15-07-2010, 19:39
Νομίζω οτι όλα είναι συστήματα που ξεκινάνε από τους κυλίνδρους (σωλήνες Υ + εξάτμιση).
Αμφιβάλλω αν είναι νόμιμα (ειδικά δίχως τον καταλύτη) και προσωπικά δεν θα την πείραζα τη μηχανή. Εκτός από μικρότερο βάρος και αμφίβολο αισθητικό αποτέλεσμα θα δώσεις τα λεφτά των θερινών διακοπών με την ψευδαίσθηση του "καλύτερου ήχου" και ίσως κανά ψωράλογο παραπάνω.
Αλλά γούστα είναι αυτά και όπως αγαπάς! :)

Βαγγέλης Λ.
15-07-2010, 20:10
Από οτι δείχνουν οι φωτό δεν ξεκινάνε απο τους κυλίνδρους αλλά απο την ένωση μετα τη κούρμπα.

Εντάξει δεν θα φάμε και τα χρήματα των διακοπών, μη τρελαθούμε για τα ανοξείδωτα....τη πλάκα μας θα κάνουμε.

Μάλλον δίκιο έχεις όμως σε οτι αφορά τα υπόλοιπα, ιδαίτερα με ενοχλεί η έλλειψη καταλύτη.
Και με τραβάει και με χαλάει.... :D
Βίτσια....:D