Βαγγέλης Λ.
12-07-2010, 19:37
Μου καρφώθηκε καλοκαιριάτικα (φυσικό είναι άλλωστε τώρα που έχω στείλει γυναικόπαιδα για διακοπές) να αλλάξω όλο το σύστημα εξάτμισης απο τους κυλίνδους μέχρι το τελικό (οχι και αυτό, αφού φοράει ήδη remus)
Κάτι η μπλεδίλα που έγινε μαυρίλα πλέον στους λαιμούς, κάτι που θέλω να την γαργαλίσω λίγο, με βρίσκω έτοιμο για ανοξείδωτα κόλπα.
Εχω όμως ερωτήσεις αδέλφια:
Α. Αν δεν κάνω λάθος κάπου στο ενδιαμεσο βρίσκεται ο καταλύτης που φυσικά και δεν θέλω να λείψει απο την αλυσίδα των καυσαερίων. Που είναι ακριβώς; χαμηλά στο καζανάκι;
Β. Υπάρχει έτοιμη λύση για τη τρέλα μου;
Γ. Δεν θέλω πολλά db, κάτι ψιλά παραπάνω ναι....αλλά επουδενί θορύβους για άλλους.
Τι κάνουμε; :hmmm:
Τέλος ποια ζελάτίνα βάζουν οι περισσότεροι εξ υμών για το παλιό adventure; Θέλω να είναι λίγο μεν ψηλότερη αλλά να δείχνει και όμορφη η ρημάδα. Ειδα μια BMW περσι στην Εύβοια που την είχε Αυστριακός και ήταν για κλάματα. Η ζελατίνα ηταν για άχαρη και για κλωτσίες πάντα ΙΜΗΟ. Τι βάζουμε λοιπόν;:hmmm:
Κάτι η μπλεδίλα που έγινε μαυρίλα πλέον στους λαιμούς, κάτι που θέλω να την γαργαλίσω λίγο, με βρίσκω έτοιμο για ανοξείδωτα κόλπα.
Εχω όμως ερωτήσεις αδέλφια:
Α. Αν δεν κάνω λάθος κάπου στο ενδιαμεσο βρίσκεται ο καταλύτης που φυσικά και δεν θέλω να λείψει απο την αλυσίδα των καυσαερίων. Που είναι ακριβώς; χαμηλά στο καζανάκι;
Β. Υπάρχει έτοιμη λύση για τη τρέλα μου;
Γ. Δεν θέλω πολλά db, κάτι ψιλά παραπάνω ναι....αλλά επουδενί θορύβους για άλλους.
Τι κάνουμε; :hmmm:
Τέλος ποια ζελάτίνα βάζουν οι περισσότεροι εξ υμών για το παλιό adventure; Θέλω να είναι λίγο μεν ψηλότερη αλλά να δείχνει και όμορφη η ρημάδα. Ειδα μια BMW περσι στην Εύβοια που την είχε Αυστριακός και ήταν για κλάματα. Η ζελατίνα ηταν για άχαρη και για κλωτσίες πάντα ΙΜΗΟ. Τι βάζουμε λοιπόν;:hmmm: