ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
28-02-2009, 02:55
ΚΤΜ 950 Super Enduro R Erzberg Limited Edition 2009
http://i429.photobucket.com/albums/qq16/gsforum/Foto/Adia/ktm_resized_small_resize.jpg
Για να δαμάσουν το Ατσάλινο Βουνό,
όπως ονομάζουν το αυστριακό Erzberg όπου γίνεται ο περίφημος αγώνας “Erzberg Rodeo”,
οι άνθρωποι της ΚΤΜ ετοίμασαν μια περιορισμένης παραγωγής
(μόνο 75 μοτοσυκλέτες θα κατασκευαστούν) έκδοση του Super Enduro,
με το... μεγάλο πραγματικά όνομα “950 Super Enduro R Erzberg Limited Edition”.
Κινητήρας ο V2 των 942 κυβικών και 98 ίππων,
ενώ ο υπόλοιπος εξοπλισμός της κοιτά κατευθείαν τη γραμμή εκκίνησης του Erzberg.
Οι αναρτήσεις έχουν διαδρομές 250 εμπρός και 255 χιλιοστά πίσω,
το τελικό της εξάτμισης έρχεται από την Akrapovic,
ενώ υπάρχουν ενισχυμένα προστατευτικά για τα χέρια,
το τιμόνι, αλλά και για τα κάρτερ του κινητήρα, κατασκευασμένα μάλιστα από ανθρακονήματα.
Τα μαρσπιέ είναι ρυθμιζόμενα, τα ελαστικά Metzeler Enduro 3,
ενώ η μοτοσυκλέτα ξεχωρίζει και από τα νέα της γραφικά. otenet.gr
..
http://i429.photobucket.com/albums/qq16/gsforum/Foto/Adia/ktm_resized_small_resize.jpg
Για να δαμάσουν το Ατσάλινο Βουνό,
όπως ονομάζουν το αυστριακό Erzberg όπου γίνεται ο περίφημος αγώνας “Erzberg Rodeo”,
οι άνθρωποι της ΚΤΜ ετοίμασαν μια περιορισμένης παραγωγής
(μόνο 75 μοτοσυκλέτες θα κατασκευαστούν) έκδοση του Super Enduro,
με το... μεγάλο πραγματικά όνομα “950 Super Enduro R Erzberg Limited Edition”.
Κινητήρας ο V2 των 942 κυβικών και 98 ίππων,
ενώ ο υπόλοιπος εξοπλισμός της κοιτά κατευθείαν τη γραμμή εκκίνησης του Erzberg.
Οι αναρτήσεις έχουν διαδρομές 250 εμπρός και 255 χιλιοστά πίσω,
το τελικό της εξάτμισης έρχεται από την Akrapovic,
ενώ υπάρχουν ενισχυμένα προστατευτικά για τα χέρια,
το τιμόνι, αλλά και για τα κάρτερ του κινητήρα, κατασκευασμένα μάλιστα από ανθρακονήματα.
Τα μαρσπιέ είναι ρυθμιζόμενα, τα ελαστικά Metzeler Enduro 3,
ενώ η μοτοσυκλέτα ξεχωρίζει και από τα νέα της γραφικά. otenet.gr
..