PDA

View Full Version : Όλα τα highlights των νέων K 1600 GT & GTL!!!


Arkas
21-07-2010, 11:30
Η επίσημη ενημέρωση της BMW
για τις νέες K 1600 GT και GTL,

εδώ!!! (http://www.bmw-motorrad.com/com/en/index.html?content=http://www.bmw-motorrad.com/com/en/bikes/tour/k1600/k1600.html&notrack=1)

commander
21-07-2010, 18:04
Οι ανθρωποι ειναι μακραν μακραν σας λεω

taksidiotis
23-07-2010, 14:07
θαυμα θα πρεπει να ναι...χμ,ψηνομαι...

γιαγια αρκουδα
23-07-2010, 20:52
πολυ μακραν καπου στα βαθη της κιναςΝεύρα

syan
26-09-2010, 23:48
http://bmwmcmag.com/wp-content/uploads/2010/09/k1600glt-leakedphotos-570x367.jpg

MARK
27-09-2010, 00:13
Wow.....Eυχαριστούμε Δημήτρη.....;)

taksidiotis
27-09-2010, 00:17
Πλάκα κανείς..........φοβερό........

deauman
27-09-2010, 19:57
http://bmwmcmag.com/wp-content/uploads/2010/09/k1600glt-leakedphotos-570x367.jpg


Βρε syan που τη βρήκες τη foto.....σε παραδέχομαι, έχες ξεπεράσει και μένα.
Φαντάζομαι το manual της GTL...σε 5 DVD και 1000 σελίδες σε pdf!!!!!
είναι αλλού η μπέμπα......μμμμμμ....για να περιμένουμε και την PanEuropean......που είσαι napgeo ?????

taksidiotis
28-09-2010, 09:43
Βρε syan που τη βρήκες τη foto.....σε παραδέχομαι, έχες ξεπεράσει και μένα.
Φαντάζομαι το manual της GTL...σε 5 DVD και 1000 σελίδες σε pdf!!!!!
είναι αλλού η μπέμπα......μμμμμμ....για να περιμένουμε και την PanEuropean......που είσαι napgeo ?????μπες mybike.έχουν ανεβάσει και το site που ανήκει η φωτό κι έχει και ανάλυση της μηχανής.

HAWK_46
05-10-2010, 14:52
Άντε μεγιές μας!!! ;)

http://img266.imageshack.us/img266/125/bmwk1600gtgtl3.jpg

http://img826.imageshack.us/img826/2562/bmwk1600gtgtl1.jpg

http://img40.imageshack.us/img40/5449/bmwk1600gtgtl2.jpg

syan
05-10-2010, 21:35
http://www.tourer-2010-en.com/img/wallpaper/100928_BMWMI_2_011_K48_Launch_wallpaper_1024x768_GTL_en.jpg


http://www.tourer-2010-en.com/img/wallpaper/100928_BMWMI_2_011_K48_Launch_wallpaper_1024x768_en.jpg

Με γειές σας...;)

moby_gr
05-10-2010, 23:30
Μερικές λεπτομέρειες από BMW Motorrad Hellas

K 1600 GT/GTL


BMW K 1600 GT και BMW K 1600 GTL .

Από τότε που η BMW Motorrad παρουσίασε το Concept 6 το φθινόπωρο του 2009, ο εξακύλινδρος σε σειρά κινητήρας τράβηξε το ενδιαφέρον αρκετών φίλων της μοτοσικλέτας. Για την BMW οι εξακύλινδροι σε σειρά κινητήρες εκπροσωπούν εδώ και επτά δεκαετίες, με έναν πραγματικά μοναδικό τρόπο, τη συναρπαστική τεχνολογία κινητήρων στα αυτοκίνητα. Στο άμεσο μέλλον οι μοτοσικλέτες BMW θα διατίθενται και με έναν εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα που έχει εξελιχθεί από την ίδια την εταιρία.


Με τις BMW K 1600 GT και BMW K 1600 GTL η BMW Motorrad ανοίγει νέους ορίζοντες στον κόσμο της εμπειρίας touring. Και οι δύο μοτοσικλέτες διαθέτουν μία κυρίαρχη, εντυπωσιακή και συγχρόνως διακριτική εμφάνιση και ξυπνούν από την πρώτη κιόλας στιγμή την επιθυμία για ταξίδι.


Δυναμική οδήγηση, καταλληλότητα για μεγάλες αποστάσεις και άνεση.

Εδώ και αρκετές δεκαετίες οι εξακύλινδροι σε σειρά κινητήρες προσφέρουν μία ιδιαίτερη, συναρπαστική εμπειρία. Εκτός από την απόλυτα πολιτισμένη λειτουργία, προσφέρουν κορυφαία επίπεδα ισχύος και ροπής χαρίζοντας στον αναβάτη δυνατές συγκινήσεις. Ασύγκριτος φυσικά είναι και ο ήχος του εξακύλινδρου κινητήρα.

Στον τομέα της ασφάλειας, του εξοπλισμού και του κύρους, τα βασικά κριτήρια σε μία κορυφαία μοτοσικλέτα touring είναι η άνεση και η δυναμική. Με τον πιο μικρό σε διαστάσεις εξακύλινδρο σε σειρά σε μοτοσικλέτα παραγωγής μέχρι σήμερα, η K 1600 GT και η K 1600 GTL ανοίγουν νέες προοπτικές στον τομέα των χαρακτηριστικών οδήγησης, της καταλληλότητας μεγάλων αποστάσεων και της άνεσης. Συνδυάζουν την κορυφαία ευελιξία και την οδηγική δυναμική (απόλαυση) σε ένα πολυτελές, ολοκληρωμένο πακέτο. Με ισχύ 118 kW (160 ίπποι) και μέγιστη ροπή 175 Nm ο εξακύλινδρος κινητήρας παρέχει μία κορυφαία δύναμη ώσης σε όλες τις συνθήκες.

BMW K 1600 GT με ενεργητική εργονομία οδήγησης για μία απόλυτη εμπειρία touring.

Η δυναμική μοτοσικλέτα touring BMW K 1600 GT χαρακτηρίζεται από την θέση οδήγησης που αναμφισβήτητα προσφέρει ένα κορυφαίο επίπεδο άνεσης στις μεγάλες αποστάσεις. Αυτό οφείλεται στην προσαρμογή του τριγώνου που σχηματίζεται από τα τρία στοιχεία εργονομίας, τα υποπόδια (μαρσπιέ), τη σέλα και τις χειρολαβές του τιμονιού. Η K 1600 GT διαθέτει μία πλούσια γκάμα βασικού εργοστασιακού εξοπλισμού που αποτελείται από προβολείς xenon (HID), θερμαινόμενες χειρολαβές τιμονιού και σέλα, cruise control και υπολογιστή ταξιδιού. Αυτά τα στοιχεία, σε συνδυασμό με τα κορυφαία χαρακτηριστικά του νέου εξακύλινδρου σε σειρά κινητήρα της BMW Motorrad δεν αφήνουν καμία επιθυμία ανεκπλήρωτη.

BMW K 1600 GTL με εργονομία που εξασφαλίζει κορυφαία άνεση, προσαρμοσμένη ειδικά για μακρινά ταξίδια με δεύτερο αναβάτη.

Η πολυτελής μοτοσικλέτα touring BMW K 1600 GTL ικανοποιεί τις υψηλότερες απαιτήσεις. Ο εμπρός και ο πίσω αναβάτης θα εκτιμήσουν την ξεκούραστη, όρθια θέση στη σέλα, ειδικά στις μεγάλες αποστάσεις. Η εργονομική σχεδίαση προσφέρει βελτιωμένη άνεση με τη σέλα δύο επιπέδων σε συνδυασμό με τα υποπόδια (μαρσπιέ) που έχουν τοποθετηθεί πιο μπροστά και πιο χαμηλά, αλλά και με τις χειρολαβές που έχουν μετατοπιστεί προς τα πίσω. Το topcase του βασικού εξοπλισμού ολοκληρώνει τα χαρακτηριστικά άνεσης για τον πίσω αναβάτη. Όπως η K 1600 GT, έτσι και η K 1600 GTL διαθέτει μία πλούσια γκάμα βασικού εξοπλισμού που αποτελείται από προβολείς xenon, θερμαινόμενες χειρολαβές τιμονιού και σέλα, cruise control και υπολογιστή ταξιδιού. Η συνολική εικόνα αυτής της εντυπωσιακής εξακύλινδρης μοτοσικλέτας με τη μελετημένη σχεδίαση των αποθηκευτικών χώρων, το ηχοσύστημα του βασικού εξοπλισμού και τα άλλα σχεδιαστικά στοιχεία καθιστούν την BMW K 1600 GTL τη ναυαρχίδα των μοτοσικλετών touring της BMW.

Επισκόπηση των κυριότερων χαρακτηριστικών της BMW K 1600 GT/GTL.
• Κορυφαίος εξακύλινδρος σε σειρά κινητήρας με υψηλά επίπεδα ισχύος, ειδικά στις χαμηλές και μεσαίες στροφές λειτουργίας του κινητήρα.
• Ισχύς κινητήρα 118 kW (160 ίπποι) στις 7.500 σ.α.λ. περίπου και μέγιστη ροπή 175 Nm στις 5.000 σ.α.λ. περίπου.
• Πάνω από το 70% της μέγιστης ροπής είναι διαθέσιμο από τις 1.500 σ.α.λ.
• Ο ελαφρύτερος και πιο συμπαγής εξακύλινδρος σε σειρά κινητήρας σε μία μοτοσικλέτα παραγωγής, ζυγίζει μόλις 102,6 kg και το πλάτος του ανέρχεται σε 560 mm.
• Ολοκληρωμένη κατασκευή χαμηλού βάρους (βάση μπροστινού πλαισίου από μαγνήσιο, αλουμινένιο πίσω υποπλαίσιο, στροφαλοφόρος κλπ.).
• Ηλεκτρονικό γκάζι (ride-by-wire).
• Δυνατότητα επιλογής μεταξύ τριών λειτουργιών ("Rain", "Road", "Dynamic")
• Υψηλή ενεργητική ασφάλεια χάρη στο BMW Motorrad Integral ABS (μερικώς αυτόματο).
• Σύστημα ελέγχου πρόσφυσης DTC (Δυναμικός Έλεγχος Πρόσφυσης) για τη μέγιστη ασφάλεια κατά την επιτάχυνση (προαιρετικός εξοπλισμός).
• Ανάρτηση με Duolever και Paralever και ιδανική συγκέντρωση μαζών για δυναμικά χαρακτηριστικά οδήγησης σε συνδυασμό με ένα κορυφαίο επίπεδο άνεσης.
• Ηλεκτρονική Ρύθμιση Ανάρτησης ESA II για άριστη προσαρμογή σε όλες τις συνθήκες χρήσης και φορτίου (προαιρετικός εξοπλισμός).
• Παγκόσμια πρεμιέρα σε μία μοτοσικλέτα: Προσαρμοζόμενος Προβολέας (προαιρετικός εξοπλισμός) σε συνδυασμό με το φως xenon και τους φωτιζόμενους δακτυλίους για μεγαλύτερη ασφάλεια τη νύχτα.
• Ολοκληρωμένο σύστημα χειρισμού για πρώτη φορά με Multi Controller, έγχρωμη οθόνη TFT και μενού καθοδήγησης.
• Ηχοσύστημα με προεγκατάσταση για συσκευή πλοήγησης και ελεγχόμενη θύρα σύνδεσης για iPod, MP3, USB, Bluetooth και δορυφορικό ραδιόφωνο (μόνο για τις ΗΠΑ και τον Καναδά) (βασικός εξοπλισμός στην K 1600 GTL).
• Πρωτοποριακός σχεδιασμός με εξαιρετική προστασία από τον αέρα και τον καιρό.
• K 1600 GT με ενεργητική εργονομία οδήγησης για μία απόλυτη εμπειρία touring.
• K 1600 GTL με εργονομία που εξασφαλίζει κορυφαία άνεση, προσαρμοσμένη ειδικά για μακρινά ταξίδια με δεύτερο αναβάτη, καθώς και με πολυτελή χαρακτηριστικά touring.
• Εκτεταμένη γκάμα εξαρτημάτων και ειδικά προσαρμοσμένων αξεσουάρ στο γνώριμο υψηλό επίπεδο της BMW Motorrad.


BMW Motorrad Hellas A.E. (http://www.bmw-motorrad.gr/gr/el/index.html?content=http://www.bmw-motorrad.gr/gr/el/individual/news/index.html&id=285)

CPretenteriS
05-10-2010, 23:51
Απίθανη είναι... :cool::cool:

taksidiotis
06-10-2010, 06:17
Τα κιλά και η τιμή αναρωτιέμαι που θα είναι...

syan
06-10-2010, 07:18
Για τους γαλλόφωνους...

BMW K1600GT et K1600GTL, les fiches techniques :

Moteur 6 - cylindres en ligne
Cylindrée 1649 cm3
Alésage / course 72 x 67,5 mm
Puissance 118 kW / 160,5 ch. 7 750 tr/min
Couple 17,5 daN.m à 5 250 tr/min
Distribution par poussoirs à coupelle, 4 soup./cyl.
Injection électronique
Boite 6 vitesses, transmission par arbre et cardan

cadre alu coulé en coquilles, boucle arrière aluminium, profilés extrudés
Suspension AV double bras longitudinal
Suspension roue AR Paralever
Frein AV 2 disques diam 320 mm / étriers fixes à 4 pistons
Frein AR monodisque diam. 320 mm / étrier 2 pistons
ABS BMW Motorrad ABS (partiellement intégral)
Pneus AV 120/70 ZR 17 - AR 190/55 ZR 17

Chasse 106,4 mm / angle 27°8
Empattement 1 618 mm
Hauteur selle 810 / 830 mm (option 780 / 800 mm)
Poids à vide, réservoir rempli à 90% : 319 kg (sans valises) / 348 kg (valises et top case inclus)
Capacité réservoir 24 litres (GTL : 26,5 litres)
Côté tarif, la K1600GT sera proposée à 20 300 € et la K1600GTL à 22 175 €.

BMW K1600GT et K1600GTL (http://www.youtube.com/watch?v=0O8W1MCd5VU&feature=player_embedded#!)

syan
06-10-2010, 08:23
http://www.protothema.gr/files/1/K1600GT2.jpg

http://www.protothema.gr/files/1/K1600GT1.jpg

capo
06-10-2010, 08:56
Παρτε τωρα τα Ιαπωνεζικα κουβαδακια και σε αλλη παραλία.:D

Βεβαια στη χωρα που διαλέξαμε να ζουμε θα τα καβαλάμε μονο στα όνειρα μας,αλλά αυτή είναι μια άλλη πικρή ιστορία.:yz

deauman
07-10-2010, 16:29
Άντε μεγιές μας!!! ;)


http://img266.imageshack.us/img266/125/bmwk1600gtgtl3.jpg

http://img826.imageshack.us/img826/2562/bmwk1600gtgtl1.jpg


http://img40.imageshack.us/img40/5449/bmwk1600gtgtl2.jpg



βρε Hack46 περίμενε και τη PanEuropean......μη μου αλλαξοπιστήσεις τώρα.....είναι όμως κούκλα η Γερμανίδα...

taksidiotis
07-10-2010, 21:07
ω τους ρουφιανους κι ηντα βγαλανε:sm7:

HAWK_46
08-10-2010, 07:29
βρε Hack46 περίμενε και τη PanEuropean......μη μου αλλαξοπιστήσεις τώρα.....είναι όμως κούκλα η Γερμανίδα...

Περιμένω Γιώργη, τουλάχιστον θα έχω και ανταγωνισμό για να διαλέξω!! ;)

platon
08-10-2010, 09:33
Όπισθεν έχει ??

syan
08-10-2010, 09:43
K1600 Video

Well in typical BMW fashion, the K1600 is laden with every possible extra known to man. Reverse gear, central locking, adaptive headlights, cruise, iPod compatible stereo, traction control and iDrive. And added to that long list is support for a Garmin Nuvi SatNav.

http://www.youtube.com/watch?v=bGhw7Ikq4og&feature=related

jmar
08-10-2010, 10:14
:eek: :eek: :eek: :eek:

Arkas
08-10-2010, 18:05
Κούκλες είναι!

gelasios
08-10-2010, 18:25
:eek: Ω ρε πράμα...!!! :eek: :eek:

taksidiotis
08-10-2010, 22:13
Μα πόσα κιλά είναι

Michael Chatzilias
08-10-2010, 22:37
Είναι πραγματικά εντυπωσιακές. Δεν το περίμενα τόσο...
Η καλύτερη BMW που υπήρξε ποτέ.

teo
03-01-2011, 20:06
Πολύ μεγάλη μοτοσυκλέτα παιδιά! Προσωπικά προτιμώ την RT!

Albatros
03-01-2011, 21:14
Πολύ μεγάλη μοτοσυκλέτα παιδιά! Προσωπικά προτιμώ την RT!

ΠΩΛΕΙΤΑΙ 1200RT με ελάχιστα χιλιόμετρα ενός έτους φούλ έξτρα...
:D:D:D

teo
04-01-2011, 00:36
ΠΩΛΕΙΤΑΙ 1200RT με ελάχιστα χιλιόμετρα ενός έτους φούλ έξτρα...
:D:D:D


Έχω ήδη μία!!!!:D

danaos
04-01-2011, 00:53
μηπως ξερουμε τιμουλα....ή δεν ειναι για καρδιακους???:yz:yz που λογικα δεν θα ειναι:yz:yz

xurxes
04-01-2011, 02:44
άδεια στα 340 kg

και τιμουλα στα γερμανιας από 20.000-21.000 euro αρχική...!!!

ομοσταυλοι Guten Appetit ;)

syan
04-01-2011, 08:30
μηπως ξερουμε τιμουλα....ή δεν ειναι για καρδιακους???:yz:yz που λογικα δεν θα ειναι:yz:yz
Η GTL που θα είναι η πιό ακριβή, στα 26000ε λένε οι πληροφορίες μου..;)

babisadve
04-01-2011, 22:16
... εκτιμήσεις για την άλλη πλευρά του Ατλαντικού 24000 USD αρχική και GTL full 30000 USD
πηγή 2012 BMW K1600GT and GTL Six-cylinder Unveiled - Motorcycle.com (http://www.motorcycle.com/manufacturer/bmw/2012-bmw-k1600gt-and-gtl-sixcylinder-unveiled-90041.html)

capo
05-01-2011, 09:29
Οταν μιλάω για όνειρα από εδώ και πέρα θα τα ονομάζω GT=ΓΤ=FAKATA:yz

syan
05-01-2011, 09:37
Οταν μιλάω για όνειρα από εδώ και πέρα θα τα ονομάζω GT=ΓΤ=FAKATA:yz

http://www.carsession.com/news/photos/BMW/BMW-K-1600-GT-and-K-1600-GTL-1474513585.jpg

taksidiotis
05-01-2011, 09:43
ας μην βιαζομαστε κι ας περιμενουμε να πουλησει κανενα κομματι και μετα απο λιγο καιρο βλεπουμε...γιατι απο καπου πηρε το αυτακι μου οτι δεν ειναι και τοσο super οσο μας το εμφανιζουν.

capo
08-01-2011, 11:00
http://www.carsession.com/news/photos/BMW/BMW-K-1600-GT-and-K-1600-GTL-1474513585.jpg

Ρε εισαι τρελός τι πας και κάνεις τωρα, να αρωστήσουμε θέλεις.
Νεα ασθένεια gtηαση=ανιατη ασθένεια

zenzen70
20-07-2011, 02:05
Gtl 26850.....

Ακιs
23-08-2011, 11:20
Στριβει το 1600????:D:D

http://img98.imageshack.us/img98/5147/rw07082011.jpg

pstikgs
23-08-2011, 11:28
Στριβει το 1600????:D:D

http://img98.imageshack.us/img98/5147/rw07082011.jpg

Τι είπες τώρα????????????????????:D

adventure
23-08-2011, 11:29
Στρίβει στρίβει .

:D :D :D

lepanto
23-08-2011, 11:58
ειναι σιγουρο οτι βρηκα το επομενο μωρο;)

adventure
23-08-2011, 12:13
ειναι σιγουρο οτι βρηκα το επομενο μωρο;)

Δηλαδή Νότη θα απαρνηθείς την GS ?????

:confused: :confused: :confused:

:D

Ακιs
23-08-2011, 12:53
ειναι σιγουρο οτι βρηκα το επομενο μωρο;)
Αντε με το καλο....να το κανω και βολτα!!:D:D:D

sotos
23-08-2011, 13:18
Φοβερό πρέπει να είναι

gepol
23-08-2011, 13:56
Φοβερό πρέπει να είναι

Το GTL που είδα από κοντά και κάθισα πάνω του (δεν το οδήγησα) είναι το κάτι άλλο....μεγάλο μηχανάκι, έτσι όπως το θέλω ακριβώς!!:rolleyes::rolleyes:

aeriko
23-08-2011, 14:01
Το GTL που είδα από κοντά και κάθισα πάνω του (δεν το οδήγησα) είναι το κάτι άλλο....μεγάλο μηχανάκι, έτσι όπως το θέλω ακριβώς!!:rolleyes::rolleyes:
Περιφέρεται και ο Νάπο στο forum;)

gepol
23-08-2011, 14:03
Περιφέρεται και ο Νάπο στο forum;)

Θα τον κακοκαρδίσω.....:D:D:D
Είναι η επόμενή μου μοτό, αν-όταν-αμα-μπορεί-ίσως :cool::cool:

taksidiotis
09-10-2011, 08:48
ειναι σιγουρα μια απο τις μηχανες που μου αρεσουν.στην touring κατηγορια σαφως και ειναι οτι καλυτερο,υπαρχουν κι αλλες touring προτασεις αλλα εκει παμε αλλου και το μεγεθος ξεφευγει αρκετα οπως επισης και τα χρηματα.
το gt προσφερεται σε σχετικα καλα χρηματα.
εχω βρει περιπτωση με k1600 αλλα δεν ξερω αν θα με εξυπηρετουσε...την ηδη υπαρχων μηχανη μου την εχω για ολες τις δουλειες,πολη,εθνικο δικτυο καθημερινα.
το 1600 δεν ξερω αν θα με καλυπτε στο σημειο που λεγεται πολη,το βαρος με κολλαει κι οχι ο ογκος της.
εχω βρει μηχανη εδω παρολο που με ανυσηχει το γεγονος οτι η συγκεκριμενη δεν στρωθηκε οπως πρεπει...με λιγα λογια,καθολου.κι εχω κολλημα με αυτο καθως πιστευω οτι πολλα πραγματα για την μετεπειτα πορεια της μηχανης εχουν εξαρτηση απο το στρωσιμο.
τετοιες μηχανες παντως,κακα τα ψεμματα,ειναι καταδικασμενες εδω,θελουν δρομαρες.το βλεπω κι απο την δικη μου που παρολα αυτα με εξυπηρετει αψογα.
ειδωμεν.:)

theo
09-10-2011, 12:50
Παιδιά το μηχανάκι για όποιον έχει rt η κ όταν το οδηγήσει είτε μέσα είτε έξω από την πόλη τότε θα καταλάβει πόσο καλά στημένο είναι και πως το βάρος του δεν είναι πρόβλημα .

taksidiotis
09-10-2011, 22:01
Παιδιά το μηχανάκι για όποιον έχει rt η κ όταν το οδηγήσει είτε μέσα είτε έξω από την πόλη τότε θα καταλάβει πόσο καλά στημένο είναι και πως το βάρος του δεν είναι πρόβλημα .
φιλε μου μακαρι να ειναι στα προτυπα του k1300...τοτε θα ειναι πολυ καλο σιγουρα στο θεμα βαρους.
αληθεια απο ανακλησεις τι παιζει?
ευχαριστημενος εσυ?