View Full Version : 6η ΕΚΘΕΣΗ ΠΑΛΙΑΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ (στα Χανιά)
Από "έγκυρες" πληροφορίες που έχω :) - μου το είπε ένας συνάδερφος με ένα R25 στα Χανιά που συνάντησα δηλαδή - από αύριο ο "ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΧΑΝΙΩΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΑΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ" διοργανώνει μια έκθεση με κλασσικές μοτοσυκλέτες στο παλιό Τελωνείο από 18.00 – 24.00 με ελεύθερη είσοδο.
Αναμείνατε ανταπόκριση, ;)
6η Έκθεση Παλιάς Μοτοσυκλέτας (http://www.dipeh.gr/calendar/Details.asp?ID=270)
ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
23-08-2010, 23:49
Αναμείνατε ανταπόκριση, ;)
http://i247.photobucket.com/albums/gg124/ELINADOUR/SMILES-2/cid_1_2290699233web25804_mail_ukl_y.gif
:sm8:
αν τα καταφέρω αύριο θα περάσω !!
CPretenteriS
24-08-2010, 12:14
Κρίμα που έφυγα και δεν πρόλαβα να τη δω... :yz
Κρίμα που έφυγα και δεν πρόλαβα να τη δω... :yz
Δεν ξέρω αν συμμερίζονται τον πόνο σου οι διοργανωτές
:D:D:D:D
μέχρι 28 δεν θα καθόσουν ???
CPretenteriS
24-08-2010, 14:24
Δεν ξέρω αν συμμερίζονται τον πόνο σου οι διοργανωτές
:D:D:D:D
μέχρι 28 δεν θα καθόσουν ???
Σιγα μην τον συμμερίζονται... :D:D
Βασικά ήρθα για να κάτσω μόνιμα... αλλά δεν έκατσε... ;) ή τουλάχιστον δεν έχει κάτσει μέχρι στιγμής... είδωμεν...
Μέχρι πότε είναι?? Μήπως με παίρνει να ρθω Σ/Κ αεροπορικώς...
YouTube - Εκθεση μοτοσυκλετας
Eιδα οτι αργει η ανταποκριση οποτε παρτε πλανα αρχειου...οοοεεεοοοο!!!!:sm7::sm7::sm7:
CPretenteriS
24-08-2010, 17:39
YouTube - Εκθεση μοτοσυκλετας (http://www.youtube.com/watch?v=E0p0eYVY3zU)
Eιδα οτι αργει η ανταποκριση οποτε παρτε πλανα αρχειου...οοοεεεοοοο!!!!:sm7::sm7::sm7:
Η πληροφορία για το... Νότο.... ήρθε από το... Βορρά...?? :D:D
Από "έγκυρες" πληροφορίες που έχω :) - μου το είπε ένας συνάδερφος με ένα R25 στα Χανιά που συνάντησα δηλαδή - από αύριο ο "ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΧΑΝΙΩΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΑΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ" διοργανώνει μια έκθεση με κλασσικές μοτοσυκλέτες στο παλιό Τελωνείο από 18.00 – 24.00 με ελεύθερη είσοδο.
Αναμείνατε ανταπόκριση, ;)
6η Έκθεση Παλιάς Μοτοσυκλέτας (http://www.dipeh.gr/calendar/Details.asp?ID=270)
"Κάλλιο αργά, παρά ποτέ":)
Λοιπόν φίλοι μου, βρήκα καιρό να δω και να ανεβάσω τις φωτογραφίες που είχα τραβήξει τον Αύγουστο στα Χανιά και να γράψω δυο λόγια για τις περισσότερες.
Κύρια, βασική και μόνη πηγή που με ευχαρίστηση με ξενάγησε ήταν ο νεαρός συλλέκτης Παναγιώτης Τσουρουνάκης, που ας πούμε με δόση λίγης (λίγης ε; ) υπερβολής, τα μισά μηχανάκια εκεί μέσα ήταν δικά του!!!
Μου παρουσίασε πρώτη, μια BSA H28 350cc του 1928… δικιά του!
http://i982.photobucket.com/albums/ae310/gemara2/Classic%20Bikes%20Crete%202010/Classics_065.jpg
Προσέξτε την αγγλική τεχνοτροπία του των αρχών του περασμένου αιώνα που ήθελε τις βαλβίδες με τα ελατήριά τους να είναι εξωτερικά του κυλίνδρου για καλύτερο έλεγχο και λίπανση!
Λεπτομέρειες περισσότερες για τους αγγλικούς κινητήρες μοτοσυκλετών, από το 1911 και εντεύθεν, αντλώ ξεκοκκαλίζοντας αυτό το βιβλιαράκι που έχω ανακαλύψει! ---> κλικκ
http://i982.photobucket.com/albums/ae310/gemara2/Classic%20Bikes%20Crete%202010/Classics_064.jpg
Φυσικά η λίπανση χειροκίνητη – τι περιμένατε;;; - λίγο φλιτ φλιτ κάθε 3 χιλιόμετρα για να μην ξεχνιόμαστε όπως προέβλεπε ο κατασκευαστής!
http://i982.photobucket.com/albums/ae310/gemara2/Classic%20Bikes%20Crete%202010/Classics_063.jpg
Ένα πρωτοποριακό κιβώτιο ταχυτήτων για την εποχή του, όπου διαφημίζοταν επί της κεφαλής του, όπως πχ. χρόνια αργότερα η Honda έγραφε RFVC στον τετραβάλβιδο κινητήρα του XLR…
"Three Speed Gear" παρακαλώ και με αριθμό πατέντας επάνω!
http://i982.photobucket.com/albums/ae310/gemara2/Classic%20Bikes%20Crete%202010/Classics_062.jpg
Συνέχεια καινοτομιών, προβολέας ασετυλίνης!
Φαντάζομαι θα ήταν πιο ζεστός από την εξάτμιση…:Απορία:
http://i982.photobucket.com/albums/ae310/gemara2/Classic%20Bikes%20Crete%202010/Classics_061.jpg
DKW 200 LUXUS του 1929, του Παναγιώτη κι αυτό…:rolleyes:
Γνωστό το σύστημα μετάδοσης κίνησης με ιμάντα του DKW
(Dampf Kraft Wagen = ατμοκίνητο όχημα…)
http://i982.photobucket.com/albums/ae310/gemara2/Classic%20Bikes%20Crete%202010/Classics_060.jpg
Το «αρχαιότερο» κομμάτι της έκθεσης, ένα Triumph Junior 225cc του 1914, του Παναγιώτη Τσουρουνάκη κι αυτό…:D
http://i982.photobucket.com/albums/ae310/gemara2/Classic%20Bikes%20Crete%202010/Classics_059.jpg
Λεπτομέρεια του κινητήρα του...
http://i982.photobucket.com/albums/ae310/gemara2/Classic%20Bikes%20Crete%202010/Classics_058.jpg
Σύστημα μετάδοσης και πίσω φρένο…
http://i982.photobucket.com/albums/ae310/gemara2/Classic%20Bikes%20Crete%202010/Classics_057.jpg
Γερμανική Ardie B250 του 1950 του κου Γ. Παπαδοκοκολάκη...
http://i982.photobucket.com/albums/ae310/gemara2/Classic%20Bikes%20Crete%202010/Classics_056.jpg
Αυτό μη με ρωτάτε, δεν ξέρω τι είναι, σα ρο51 μου φαίνεται…:D
http://i982.photobucket.com/albums/ae310/gemara2/Classic%20Bikes%20Crete%202010/Classics_055.jpg
Ένα R25/2...
http://i982.photobucket.com/albums/ae310/gemara2/Classic%20Bikes%20Crete%202010/Classics_054.jpg
με το όμορφο Seitenwagen της Steib .
http://i982.photobucket.com/albums/ae310/gemara2/Classic%20Bikes%20Crete%202010/Classics_053.jpg
Απολαύστε το γιατί μου άρεσε πολύ!:)
http://i982.photobucket.com/albums/ae310/gemara2/Classic%20Bikes%20Crete%202010/Classics_052.jpg
http://i982.photobucket.com/albums/ae310/gemara2/Classic%20Bikes%20Crete%202010/Classics_051.jpg
http://i982.photobucket.com/albums/ae310/gemara2/Classic%20Bikes%20Crete%202010/Classics_050.jpg
Άλλα τρία R25 παρατεταγμένα στη σειρά…
http://i982.photobucket.com/albums/ae310/gemara2/Classic%20Bikes%20Crete%202010/Classics_049.jpg
Δυστυχώς πρόσεξα ότι και στα τρία ο αυτόματος ήταν βγαλμένος έξω.
Κάποτε τους αυτόματους στα R25, 26, 51, 50 κλπ, όταν χάλαγαν τους πέταγαν και έβαζαν άλλους.
Κάποια στιγμή άρχιζαν να ξαφανίζοταν και το κόστος τους εκτινάχθηκε, στα 600 -700€ αν μιλάμε για σήμερα.
Και τι είναι ο αυτόματος ή voltage regulator στα «ξένα»; Ένας ηλεκτρομαγνήτης που όταν το ρεύμα της γεννήτριας που τον διαρρέει αυξηθεί, κλείνει κάτι επαφές και την «περίσσεια» την στέλνει στην μπαταρία για να γεμίζει. Αυτός χάλαγε είτε γιατί κάποια στιγμή «κουραζόταν» η περιέλιξή του, καιγόταν γιατί στα ελληνικά κλίματα άναβε το μηχανάκι όταν του ζήταγαν από τα 250 κυβικά να τραβήξει στην ανηφόρα το καλάθι γεμάτο μπάζα ή από το πολύ τσάφ τσαφ οι πλατίνες του (επαφές) φθείρονταν και το διάκενό τους μεγάλωνε τόσο που δεν έπαιρνε άλλη ρύθμιση.
Έτσι λοιπόν την περασμένη βδομάδα όταν τα «έπαιξε» ο original αυτόματος την δικιάς μου γιατί μετά από 54 χρόνια λειτουργίας οι πλατίνες του πήγαν περίπατο, επέλεξα να τον ανακατασκευάσω με τα 3 κατοσταρικάκια :o, αντί να βάλω καινούργιο με 700€ :Απορία:, ή να βάλω ηλεκτρονική (ιεροσυλία σε κλασσική μηχανήΝεύρα) με 230€…
http://i982.photobucket.com/albums/ae310/gemara2/Classic%20Bikes%20Crete%202010/Classics_048.jpg
Επειδή τίποτε δεν είναι τζάμπα σε αυτόν τον κόσμο, ο ατυχής κάτοχος μιας παλιάς μηχανής επέλεγε να βάλει έναν φτηνό αυτόματο αυτοκινήτου έξω από το διαμέρισμα ηλεκτρικών της μηχανής (επειδή δεν χώραγε μέσα και για να δροσίζεται επίσης). Αυτός όμως επειδή ήταν φτιαγμένος να διεγείρεται από μεγαλύτερα φορτία (αυτοκινήτου βέβαια!), άρχιζε να «κουράζει» σιγά σιγά την περιέλιξη της «μπομπίνας» με συνέπεια shortly after να τα παίζει και μπομπίνα. Το αποτέλεσμα είναι τα περισσότερα παλιά BMW να εγκαταλείπονται από ηλεκτρικά, εξαιτίας των «φτηνών» λύσεων που επιλέγονταν, οι οποίες στην ουσία μόνο φτηνές δεν ήταν.
R67/2 με ντεπόζιτο Adventure…:)
http://i982.photobucket.com/albums/ae310/gemara2/Classic%20Bikes%20Crete%202010/Classics_048a.jpg
Δυο R67/2 στα δεξιά και άλλα δυο R51/3 στα αριστερά.
http://i982.photobucket.com/albums/ae310/gemara2/Classic%20Bikes%20Crete%202010/Classics_047.jpg
Τα μπεμβεδικά στη σειρά.
Διακρίνονται με τη σειρά που είναι, R25/2, R25/2, R25/2, R67/2, R67/2, R51/3, R51/3, R51/3
http://i982.photobucket.com/albums/ae310/gemara2/Classic%20Bikes%20Crete%202010/Classics_046.jpg
Αυτό κι αν είναι κλασσικό!
Σφαγμένο R67 για να γίνει φουρκόνι.
Στη δεκαετία του 50-60 η κατεστραμμένη από τον εμφύλιο πόλεμο χώρα μας, χτίστηκε πάλι και τα φουρκόνια ανέλαβαν ένα μεγάλο ρόλο…
http://i982.photobucket.com/albums/ae310/gemara2/Classic%20Bikes%20Crete%202010/Classics_045.jpg
Furgone στα ιταλικά σημαίνει φορτηγό.
Η πατέντα της πατέντας…
http://i982.photobucket.com/albums/ae310/gemara2/Classic%20Bikes%20Crete%202010/Classics_044.jpg
http://i982.photobucket.com/albums/ae310/gemara2/Classic%20Bikes%20Crete%202010/Classics_043.jpg
Πολεμική μηχανή, τύπου BMW R12, 750cc του 1937 του κου Παύλου Καραγιαννίδη.
http://i982.photobucket.com/albums/ae310/gemara2/Classic%20Bikes%20Crete%202010/Classics_042.jpg
http://i982.photobucket.com/albums/ae310/gemara2/Classic%20Bikes%20Crete%202010/Classics_041.jpg
Και άλλη μια «κλασσική» πολεμική μηχανή, η Zundapp KS75…
http://i982.photobucket.com/albums/ae310/gemara2/Classic%20Bikes%20Crete%202010/Classics_040.jpg
Στο σημείο αυτό να σας υπενθυμίσω ότι καμία μηχανή της εκθέσεως δεν ήταν στατική, αλλά όλες μα όλες κανόνιζαν "για πάρτη τους" το πήγαινε έλα...:)
Matchless G3L, 350cc του 1941 του κου Παύλου Καραγιαννίδη επίσης. http://i982.photobucket.com/albums/ae310/gemara2/Classic%20Bikes%20Crete%202010/Classics_039.jpg
Norton 16H, 500cc του 1941, του Παναγιώτη Τσουρουνάκη! Τον θυμάστε...:D
http://i982.photobucket.com/albums/ae310/gemara2/Classic%20Bikes%20Crete%202010/Classics_038.jpg
BSA M20 του 1941 του κου Κώστα Ανωμεριανάκη με ένα πρωτότυπο σταντ!
http://i982.photobucket.com/albums/ae310/gemara2/Classic%20Bikes%20Crete%202010/Classics_037.jpg
Τι’ ν’ αυτό; Εγγλέζικο Victoria KR 35S, 350cc του 1940 του κου Γιώργου Μαλινάκη.
http://i982.photobucket.com/albums/ae310/gemara2/Classic%20Bikes%20Crete%202010/Classics_036.jpg
Πόσο πιο όμορφη μπορεί να είναι μια κλασσική μηχανή;;;
Προσέξτε το topcase τύπου Vario...:)
http://i982.photobucket.com/albums/ae310/gemara2/Classic%20Bikes%20Crete%202010/Classics_035.jpg
http://i982.photobucket.com/albums/ae310/gemara2/Classic%20Bikes%20Crete%202010/Classics_034.jpg
Ο χώρος του τελωνείου στην παλιά πόλη των Χανιών, ότι πιο όμορφο και εντυπωσιακό για να φιλοξενήσει την έκθεση κλασσικών μοτοσυκλετών!
http://i982.photobucket.com/albums/ae310/gemara2/Classic%20Bikes%20Crete%202010/Classics_033.jpg
Μικρό διαλειμματάκι και επανερχόμεθα...:p
...και μια cult παρουσίαση.... http://www.youtube.com/watch?v=rKx-uHUMmq4 :sm7:
Albatros
18-09-2010, 23:12
Μεστωμένη ομορφιά,πολύ καλή φωτογραφική παρουσίαση...
:):):)
Δυο Solexάκια απ τη δεκαετία του 60!!!
http://i982.photobucket.com/albums/ae310/gemara2/Classic%20Bikes%20Crete%202010/Classics_032.jpg
Άλλη μια γυαλιστερή NSU KONSUM 500cc του 1951 του κου Μανώλη Σαραβελάκη.
http://i982.photobucket.com/albums/ae310/gemara2/Classic%20Bikes%20Crete%202010/Classics_031.jpg
DKW RT250H, 250cc, 1952 του κου Στέφανου Παπαδάκη. Δίχρονο με 11 άλογα στις 4500 στροφές και ίσα που πέρναγε τα 100 τελική.
Νωρίτερα το 1928, η DKW ήταν η μεγαλύτερη εταιρεία παραγωγής μοτοσυκλετών στον κόσμο.
Το 1932 συγχωνεύτηκε με την Audi.
Συνέχισε να παράγει αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες, ιδιαίτερα διαδεδομένα λόγω του δίχρονου κινητήρα τους και του μικρού κόστους τους.
Φτου φτου που λένε!!!
http://i982.photobucket.com/albums/ae310/gemara2/Classic%20Bikes%20Crete%202010/Classics_030.jpg
Άλλο ένα DKW 175cc του 1957 του Παναγιώτη...:D
http://i982.photobucket.com/albums/ae310/gemara2/Classic%20Bikes%20Crete%202010/Classics_029.jpg
Πληροφορίες μου φέρουν τα Χανιά να είναι τίγκα στα Horex!:rolleyes:
Εδώ ένα Horex Regina 3, 350cc του 1952, του Παναγιώτη Τσουρουνάκη κι αυτό!
Το πιο πετυχημένο μοντέλο της εταιρείας που ιδρύθηκε το 1923.
Στα τέλη της δεκαετίας του 50, τα πράματα δεν πήγαιναν καλά για την εταιρεία, η οποία έκλεισε και ότι έμεινε το πήρε η Daimler Benz που σταμάτησε την παραγωγή μοτοσυκλετών.
Έχει ήδη ανακοινωθεί όμως πριν 3 μήνες, ότι η Horex ξανανοίγει (!) ετοιμάζοντας ένα τούρμπο εξακύλινδρο μηχανάκι 1200cc (!) με ιμάντα και μονόμπρατσο πίσω σύστημα που από το 2011 θα πουλιέται στη Γερμανία…
Σα να πάνε να προλάβουνε τα χαμένα χρόνια με μιας μου φαίνεται!!!
Horex Motorcycles Returns with New 1200cc VR6 (http://thekneeslider.com/archives/2010/06/15/horex-motorcycles-returns-with-new-1200cc-vr6/)
Λέτε;;;
http://thekneeslider.com/images/2010/06/horex.jpg
Λοιπόν σοβαρευτείτε, επιστροφή στο παρελθόν πάλι.:p
Δείτε αυτό το «ταχυδρομικό» DKW RT 250 VS του 1957.
Ιδιοκτήτης ο κος Φώτης Λιοτσάκης. Η μηχανή αυτή που βλέπετε έχει διανύσει 647.000 χλμ, το γράφω και ολογράφως, εξακόσιες σαράντα εφτά χιλιάδες χιλιόμετρα!
http://i982.photobucket.com/albums/ae310/gemara2/Classic%20Bikes%20Crete%202010/Classics_027.jpg
Στην πάνω φωτογραφία βλέπετε αναρτημένη και μία άλλη φωτογραφία που παραθέτω ως έχει με το ζεύγος ιδιοκτητών της:
http://i982.photobucket.com/albums/ae310/gemara2/Classic%20Bikes%20Crete%202010/Classics_026.jpg
Να τονίσω ότι στην έκθεση υπήρχαν αρκετές μηχανές που ήταν από «πρώτο χέρι», δηλαδή τις εξέθετε ο πρώτος αγοραστής τους και σημερινός ιδιοκτήτης τους, δεν είμαι σε θέση να τις ξέρω όλες όμως…
Στη συνέχεια είχα την τύχη να συνομιλήσω με τον κο Νίκο Δευτεραίο, συντηρητή και ιδιοκτήτη συνεργείου κλασσικών μηχανών στην Αμαλιάδα, όπου μου έδειξε δυο καμάρια του.:D
http://i982.photobucket.com/albums/ae310/gemara2/Classic%20Bikes%20Crete%202010/Classics_025.jpg
Το ξέρω ότι δε θα ζηλέψετε, γι αυτό σας λέω ότι τα έβαλε και τα δύο μπροστά και τ’ άκουσα! Με την πρώτη εννοείται.
http://i982.photobucket.com/albums/ae310/gemara2/Classic%20Bikes%20Crete%202010/Classics_024.jpg
Αναμνήσεις. Κάτι μου έλεγε ότι ο «επισκέπτης» αυτός της εκθέσεως είχε κάτι στο μυαλό του εκείνη τη στιγμή…
http://i982.photobucket.com/albums/ae310/gemara2/Classic%20Bikes%20Crete%202010/Classics_023.jpg
Όπως και οι κύριοι αυτοί που σχολίαζαν τις εξωτερικές βαλβίδες της BSA του 28…
«Κοίτα βρε Μανώλη πως την έκαναν καινούργια αυτήν την γριά! Με τις δικές μας τι θα γίνει;;;»
http://i982.photobucket.com/albums/ae310/gemara2/Classic%20Bikes%20Crete%202010/Classics_022.jpg
Οι κούκλες ήταν πάρα πολλές στην έκθεση, από πού να αρχίσω και που να τελειώσω!
Μία Moto Guzzi V7 Special του 1973 του κου Ανδρέα Ξυνίδη,
http://i982.photobucket.com/albums/ae310/gemara2/Classic%20Bikes%20Crete%202010/Classics_020.jpg
Bultaco Mercurio του 1960, από πρώτο χέρι από τον ιδιοκτήτη της κι αυτή,
http://i982.photobucket.com/albums/ae310/gemara2/Classic%20Bikes%20Crete%202010/Classics_021.jpg
R80 του 1980 του κου Γιώργου Λατζάκη.
http://i982.photobucket.com/albums/ae310/gemara2/Classic%20Bikes%20Crete%202010/Classics_019.jpg
Τα Garelli είναι λίγο πιο παλιά απ’ ότι νομίζουμε! Αυτό το πενηνταράκι είναι από το 1949 και ανήκει στον κο Βαλάντη Μαλανδράκη
http://i982.photobucket.com/albums/ae310/gemara2/Classic%20Bikes%20Crete%202010/Classics_018.jpg
NORTON πεντακοσάρα του 1957 του κου Κώστα Κατσαφράκη!
http://i982.photobucket.com/albums/ae310/gemara2/Classic%20Bikes%20Crete%202010/Classics_017.jpg
«Πάρτε» και μια Electra Glide του 1970 του κου Μανώλη Κοζωνάκη!
http://i982.photobucket.com/albums/ae310/gemara2/Classic%20Bikes%20Crete%202010/Classics_016.jpg
Η βέσπα του 56, πρώτο χέρι του κου Χάρη Νινολάκη,
http://i982.photobucket.com/albums/ae310/gemara2/Classic%20Bikes%20Crete%202010/Classics_015.jpg
Καλέ μου άάάάνθρωπεεεεε!!!!
http://i982.photobucket.com/albums/ae310/gemara2/Classic%20Bikes%20Crete%202010/Classics_014.jpg
Ξέρεις από βέσπαααααααα;;;;;
http://i982.photobucket.com/albums/ae310/gemara2/Classic%20Bikes%20Crete%202010/Classics_013.jpg
Άλλη μία όμορφη BSA!
Η Birmingham Small Arms Company είναι μία αγγλική εταιρεία που ξεκίνησε το 1861 να προμηθεύει όπλα για την αγγλική κυβέρνηση για τον πόλεμο της Κριμαίας.
http://i982.photobucket.com/albums/ae310/gemara2/Classic%20Bikes%20Crete%202010/Classics_012.jpg
Triumph Daytona 500 του 1974 του κου Αργύρη Καραμπινάκη,
http://i982.photobucket.com/albums/ae310/gemara2/Classic%20Bikes%20Crete%202010/Classics_011.jpg
Suzuki GS 550 από το 1977 και μετά. Ένα τέτοιο έχει ένας φίλος μου και στη δεκαετία του 80 το βολτάραμε τρελλά…
http://i982.photobucket.com/albums/ae310/gemara2/Classic%20Bikes%20Crete%202010/Classics_011a.jpg
Πριν τη Ρόδα Τσάντα και Κοπάνα. Θρυλικά μηχανάκια.
http://i982.photobucket.com/albums/ae310/gemara2/Classic%20Bikes%20Crete%202010/Classics_010.jpg
Το εφτάμιση φορ…
http://i982.photobucket.com/albums/ae310/gemara2/Classic%20Bikes%20Crete%202010/Classics_008.jpg
Ο μεγάλος παππούς μας για τους τζιεσάκηδες…
Respect!
http://i982.photobucket.com/albums/ae310/gemara2/Classic%20Bikes%20Crete%202010/Classics_007.jpg
Sachs του 62, αρκετοί τα θυμάστε αυτά και τα επόμενα στις φώτο,
http://i982.photobucket.com/albums/ae310/gemara2/Classic%20Bikes%20Crete%202010/Classics_006.jpg
Δε χρειάζονται συστάσεις νομίζω…
http://i982.photobucket.com/albums/ae310/gemara2/Classic%20Bikes%20Crete%202010/Classics_005.jpg
Ούτε δω…
http://i982.photobucket.com/albums/ae310/gemara2/Classic%20Bikes%20Crete%202010/Classics_004.jpg
Τα γιαπωνέζικα που όλοι μας είχαμε καβαλήσει χωρίς δίπλωμα κάποτε είχαν περίοπτη και δικιά τους θέση στην έκθεση!
http://i982.photobucket.com/albums/ae310/gemara2/Classic%20Bikes%20Crete%202010/Classics_003.jpg
http://i982.photobucket.com/albums/ae310/gemara2/Classic%20Bikes%20Crete%202010/Classics_002.jpg
Ήταν μια πολύ αξιόλογη έκθεση και οι Κρητικοί συνάδερφοι την έστησαν με πολύ μεράκι. Δεν νοείται εξ’ άλλου κάτοχος κλασσικής μοτοσυκλέτας και να μην έχει μεράκι για τον μοτοσυκλετισμό!
Όμορφος κόσμος, πανέμορφη πόλη, ηρεμία, καλοί άνθρωποι, ξεκούραστες διακοπές, βρίσκεις τα πάντα στην Κρήτη.
Κλείνω με μια χαρακτηριστική φωτογραφία από το Ελαφονήσι από τις διακοπές μας εκεί. Περιλαμβάνει ότι πιο αντιπροσωπευτικό για μένα από την Κρήτη. Υπέροχες αμμουδιές, καταπράσινη βλάστηση, ψηλά απάτητα βουνά και γαλανό ουρανό! Να τα χαίρεσαι με μοτοσυκλέτα!!!
http://i982.photobucket.com/albums/ae310/gemara2/Classic%20Bikes%20Crete%202010/Classics_001.jpg
skippybi
18-09-2010, 23:59
εγω ειχα παει το 2007:D
φέτος έχει πιο παλιές...:D
skippybi
19-09-2010, 00:17
Γιώργο, πολύ άρτια παρουσίαση!!!!;)
σε ευχαριστούμε καθώς και τα υπόλοιπα παιδιά που συμπλήρωσαν με τον τρόπο τους:)
Πολυ ωραιες φωτο! Μπραβο!
Μονο να συμπληρωσω οτι τα r25/2 ειναι r25/3
και το nsu konsul;)
Πάλι καλά που (αρχίσατε) να καταλαβαίνετε ότι αυτά τα (παλιοσίδερα) έχουν ψυχή.... Ότι δηλ αυτά τα μηχανάκια είναι κομμάτια από την ζωή μας και τις αναμνήσεις και τις ωραίες στιγμές που περάσαμε οδηγώντας τα ή ταξιδεύοντας μαζί τους... Και μετά με λέτε ακραίο ή Παλιοχαρλεά.... ΤΙΜΗ ΜΟΥ ρεεεεεε:sm6::sm6::sm6:
Πολυ ωραιες φωτο! Μπραβο!
Μονο να συμπληρωσω οτι τα r25/2 ειναι r25/3
και το nsu konsul;)
Ευχαριστώ fidel!
Να συμπληρώσεις κι ότι άλλο θες, σίγουρα μου έχουν ξεφύγει κάμποσα!;)
Πάλι καλά που (αρχίσατε) να καταλαβαίνετε ότι αυτά τα (παλιοσίδερα) έχουν ψυχή.... Ότι δηλ αυτά τα μηχανάκια είναι κομμάτια από την ζωή μας και τις αναμνήσεις και τις ωραίες στιγμές που περάσαμε οδηγώντας τα ή ταξιδεύοντας μαζί τους... Και μετά με λέτε ακραίο ή Παλιοχαρλεά.... ΤΙΜΗ ΜΟΥ ρεεεεεε:sm6::sm6::sm6:
ΠαλιοΧαρλεά είσαι κανα δυο χρόνια μεγαλύτερός μου και μικρότερος από αρκετούς εδώ μέσα και μας το παίζεις πάλιουρας! Όχι και "αρχίσαμε" τώρα να καταλαβαίνουμε!:p
Σου έβαλα και μια Electra Glide για να σαλιώνεσαι, την είδες; ;)
Έχω μείνει άφωνος, από τις καλύτερες παρουσιάσεις που έχω διαβάσει ποτέ!! Σε ευχαριστώ πολύ!!! :)
αψογη παρουσιαση!!!
Ευγε!!!!!!
ΠαλιοΧαρλεά είσαι κανα δυο χρόνια μεγαλύτερός μου και μικρότερος από αρκετούς εδώ μέσα και μας το παίζεις πάλιουρας! Όχι και "αρχίσαμε" τώρα να καταλαβαίνουμε!:p
Σου έβαλα και μια Electra Glide για να σαλιώνεσαι, την είδες; ;)
Γιώργο μου εγώ δεν το ΠΑΙΖΩ τίποτα... Απλά σας γράφω τι αισθάνομαι και τι αναμνήσεις έχω με αυτά τα (παλιοσίδερα) και πόσο μου αρέσουν. Χαίρομαι δε όταν ανακαλύπτω ότι και πολλοί από εσάς σκέφτεστε (κάπως) έτσι...
Επικροτώ λοιπόν και είναι από καρδιάς να είσαι βέβαιος.
Σε ευχαριστώ για το Electra φίλε!!
Γιώργο μου εγώ δεν το ΠΑΙΖΩ τίποτα... Απλά σας γράφω τι αισθάνομαι και τι αναμνήσεις έχω με αυτά τα (παλιοσίδερα) και πόσο μου αρέσουν. Χαίρομαι δε όταν ανακαλύπτω ότι και πολλοί από εσάς σκέφτεστε (κάπως) έτσι...
Επικροτώ λοιπόν και είναι από καρδιάς να είσαι βέβαιος.
Σε ευχαριστώ για το Electra φίλε!!
:sm8:
Έχω μείνει άφωνος, από τις καλύτερες παρουσιάσεις που έχω διαβάσει ποτέ!! Σε ευχαριστώ πολύ!!! :)
Χαίρομαι που σου άρεσε! Καλές βόλτες!;)
AntonisKitoudis
24-09-2010, 21:05
:sm8:
Στην έκθεση αυτή ήταν και ένα άσπρο/μαυρο BSA 650 το οποιο το ανακατασκεύασαμε με τα χεράκια μας μαζί με ένα φίλο πριν χρόνια αφού το πήραμε/αγοράσαμε από τον παλιό ιδιοκτητη του που το είχε παρατήσει σε ένα χωράφι γιατί είχε πάρει φωτιά...
Τωρα βρίσκεται στα χέρια ενός σοβαρού συλλέκτη στα Χανιά...
Η όλη ανακατασκευή ήταν μια πολύμηνη και επίπονη εμπειρία που θέλει μεράκι, πολύ διάβασμα,ψάξιμο και άπειρη υπομονή και επιμονή, αλλά στο τέλος τα ξεχνάς όλα όταν πατας τη μανιβέλα και παίρνει ζωή...
Πολύ ωραίο το ρεπορταζ συγχαρητήρια...!
CPretenteriS
27-09-2010, 11:30
Τρομερό φωτο-ρεπορτάζ !!!
Εύγε Κύριοι!!!
:sm8:
Στην έκθεση αυτή ήταν και ένα άσπρο/μαυρο BSA 650 το οποιο το ανακατασκεύασαμε με τα χεράκια μας μαζί με ένα φίλο πριν χρόνια αφού το πήραμε/αγοράσαμε από τον παλιό ιδιοκτητη του που το είχε παρατήσει σε ένα χωράφι γιατί είχε πάρει φωτιά...
Τωρα βρίσκεται στα χέρια ενός σοβαρού συλλέκτη στα Χανιά...
Η όλη ανακατασκευή ήταν μια πολύμηνη και επίπονη εμπειρία που θέλει μεράκι, πολύ διάβασμα,ψάξιμο και άπειρη υπομονή και επιμονή, αλλά στο τέλος τα ξεχνάς όλα όταν πατας τη μανιβέλα και παίρνει ζωή...
Πολύ ωραίο το ρεπορταζ συγχαρητήρια...!
Ευχαριστώ πολύ και απολογούμαι για την παράλειψη!
http://i982.photobucket.com/albums/ae310/gemara2/Classic%20Bikes%20Crete%202010/Crete20101635.jpg
Πολύ όμορφη παρουσίαση και σχολιασμός Γιώργο!
Αθήνα δεν παίζει να γίνει ανάλογη έκθεση;
Είχε γίνει μια πέρσυ, (14-15/2) αλλά δεν ήμουν στην Ελλάδα...
MYTHIC BIKES Vintage Motorcycle Collection :: Athens, February 2009 (http://www.mythicbikes.gr/photogallery/mbikes.html)
gsmaniac
09-10-2010, 21:14
εχω εναν φιλο συλλεκτη,σπανιων μοτοσυκλετων και αυτοκινητων.....;)
εχει 2 χωρους στο ιλιον και πρεπει να κανονισουμε μια κυριακη επισκεψη,για τους φαν του ειδους....:rolleyes:
ειναι μεγαλος σε ηλικια και απο τους πρωτους συλλεκτες,οποτε καταλαβαινετε τι εχει μαζεψει....;)
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.