PDA

View Full Version : 2010 ΜΑΥΡΟΒΟΥΝΙΟ-ΚΡΟΑΤΙΑ ΒΟΣΝΙΑ-ΕΡΖΕΓΟΒΙΝΗ


charlyno
27-08-2010, 21:43
http://www.francescoinviaggio.it/images/gif%20home%20page/presentazione%20montenegro%202010.gif

ALL PICTURES HERE (http://www.francescoinviaggio.it/VIAGGI%20IN%20MOTO%20FOTO/2010%20MONTENEGRO%20CROAZIA%20BOSNIA%20ERZEGOVINA/index.html) "If you like sign my guestbook" (http://www.francescoinviaggio.it/public/guestbook.html)

BMW R 1200 GS

Αναχώρηση: 28 Ιουλίου 2010

Άφιξη: 8 του Αυγούστου 2010

Στάδια: Παλέρμο-Μεσίνα-Villa San Giovanni-S.Onofrio-Σύβαρις-Head-Spulico Alberobello Castellana-Μπάρι-Kotor (με πλοίο)-Sveti Stefan, Budva, Bar-Ulcinj-Skadar Lake-Stegvas - Godnje-Virpazar- Rjeka Crnojevica-Ποντγκόριτσα-Lovcen-Kotor-Risan, Perast-Ποντγκόριτσα-Μπούντβα-Ostrog Piva-φαράγγι-Εθνικό Πάρκο Ντουρμίτορ-Ζάμπλιακ-Gorges-Tara-Drobrilovina Mojkovac-Kolasin-Andrjievica-Plav, Bijelo Polje, Berane-Gusinje- Moraca-Cetinje-Kotor-Lovcen-Drubrovnik-Μόσταρ-Blagaj-Citluk-Medugorje-Pocitelj Kravice-Falls-Ντουμπρόβνικ-Μπάρι (με πλοίο)-Παλέρμο

Χώρες όπου πραγματοποιήθηκε επίσκεψη: Ιταλία-Μαυροβούνιο-Κροατία-Βοσνία-Ερζεγοβίνη

Διανυθέντων χιλιομέτρων: 3200



07/28/2010 (374 km) Τελικά μετά από πολλές καθυστερήσεις και απρόοπτα είναι έτοιμοι να φύγουν για το ταξίδι μου το καλοκαίρι. Δυστυχώς, είμαι μόνος, η γυναίκα μου για το έργο δεν μπορεί να είναι μαζί μου. Έως 16.30 ενθουσιασμένος που όπως πάντα, πριν από κάθε νέα περιπέτεια για το σημείο οδικού τη μύτη του το ποδήλατό μου προς την Μεσίνα. Τα χιλιόμετρα που τρέχει πιο γρήγορα. Κατά το πρώτο πρατήριο βρίσκεται στην είσοδο πρέπει να σταματήσει από την αστυνομία για έλεγχο! Συνεχίζεται η πορεία δίπλα σε έναν ποδηλάτη ο οποίος είναι επίσης σχεδιάζουν να ταξιδέψουν. Για τριάντα μιλίων το κάνουμε, αλλά στη συνέχεια κοντά σε ένα πρατήριο καυσίμων, beckons μου για ένα καφέ. Το όνομά του είναι Joseph και σύντομα ανακαλύπτουν ότι κι αυτός θα κάνει το δικό μου τρόπο, έτσι ώστε μετά από ένα σύντομο διάλειμμα αυτό αποφασίσαμε να μοιραστούμε μαζί. Κοντά στη διασταύρωση με τα πορθμεία, δεν είμαι έξαλλος όταν η πινακίδα για την έξοδο και έτσι πρέπει να κάνουν περίπου σαράντα χιλιόμετρα (Ζητώ συγγνώμη από τον Ιωσήφ) περισσότερο και νομίζω ότι άφησα μια μέρα νωρίτερα για να κάνει χιλιόμετρα και εγώ! Επιβίβασης περιμένει είκοσι λεπτά. Σχετικά με το πλοίο μια φωτογραφία με το "γρήγορο σύντροφο για τα ταξίδια μου. Προσγειώθηκε στο St Villa John Cosenza τρόπος για να γίνει αμέσως. Μόλις στον αυτοκινητόδρομο ένα υπέροχο ηλιοβασίλεμα ανάβει το κόκκινο στη θάλασσα της Σικελίας και το Aeolian Islands στο παρασκήνιο αργά dim φώτα δώσουν τη θέση τους σε μια μακρινή Σικελία. Η κακή κατάσταση του Salerno-Reggio Calabria επιβραδύνουν πολύ την πορεία μας, με συνεχείς αλλαγές του οδοστρώματος. Στις 21.30 κατά την άφιξή του στη συμβολή των οδών Σ. Onofrio, κοντά στο Pizzo Calabro. Μετά από ένα νεύμα για είσοδο Ιωσήφ προς την έξοδο. Εδώ περιμένουμε την ευγενική Margaret, η οποία τρέχει η B & B DonnaNuzza Donna Nuzza (http://www.donnanuzza.it/) να συνοδεύονται, κατά μερικά χιλιόμετρα από τον αυτοκινητόδρομο. Το μέρος είναι όμορφο, μια βίλα βυθισμένο στο πράσινο, με ένα τεράστιο κήπο και εκπληκτική θέα. Είμαι ο μοναδικός όρος της ημέρας, αφού προηγουμένως δοθεί δωμάτιό μου, είμαι άφησε μόνο σε αυτό το μαγευτικό μέρος. Μετά από ένα αναζωογονητικό ντους μου αρέσει μια καλή μπίρα, ευγένεια του σπιτιού, στην όμορφη βεράντα, επιπλωμένο με αντίκες. Ένα εκπληκτικό και το φεγγάρι σιγά σιγά τραγουδούν από τζιτζίκια να συνοδεύουν αυτές τις σύντομες στιγμές χαλάρωσης. Μια τελευταία ανάσα φρέσκου αέρα και στη συνέχεια κατ 'ευθείαν στο κρεβάτι!

29/07/2010 (χλμ 385) Μια όμορφη ηλιόλουστη μέρα εξέφρασε την ικανοποίησή μου αφύπνιση. Ανοίγοντας την πόρτα του δωματίου μου, συνειδητοποιώ πόσο όμορφο αυτό το μέρος είναι. Το βαθύ μπλε της θάλασσας καλύπτει ολόκληρη την άποψή μου. I σχεδόν λυπηρό να πρέπει να φύγουν. Έχω μόλις 07,00, έτσι μετά το ποδήλατο ξεκινά αμέσως προς την κατεύθυνση της Σύβαρης. Ο πρώτος δρόμος μπαρ, κάνετε μια γρήγορη πρωινό και αμέσως μετά να λάβει σχετικά με την πορεία. Μετά τη μονοτονία, έρχομαι κοντά στην Σύβαρη να λάβει τα SS 106 προς ιοντικές Τάραντα. Σχετικά με τη στάση του τρόπου με τον Πράσινο Spulico, όπου σε μια βραχώδη ακτή με θέα το αρχαίο κάστρο του Φρειδερίκου Β της Roseto πιθανόν κατασκευάστηκε κατά την περίοδο Norman στην περιοχή που λέγεται "η πόρτα του Roseto, αναφέροντας το όριο μεταξύ των άλλων περιουσιακών στοιχείων του Robert Γυϊσκάρδος και Ruggiero και ο αδελφός του αυτά που κατασκευάζονται από τον Frederick II, στο δέκατο τρίτο αιώνα. Ο τόπος είναι μαγευτική καθώς η θέα στη θάλασσα, λυπηρό το γεγονός ότι τώρα έχει μετατραπεί σε ένα τεράστιο χώρο υποδοχής. Θα συνεχίσετε την πορεία και τη ζέστη αρχίζει να γίνεται αισθητή. Ο υπολογιστής πλω σήματα 33. Δεδομένου ότι είναι καλά πριν από το χρονοδιάγραμμα, θα αποφασίσουν να κάνουν το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας, έτσι πήγα στην ανακάλυψη του γραφικού Alberobello Trulli, Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UNESCO Comune di Alberobello (http://www.alberobello.net/). Και ημέρα της αγοράς », αριστερά, έτσι η μοτοσικλέτα κοντά στο κέντρο της πόλης, να κάνω μια βόλτα αυτά τα υπέροχα παλιά σπίτια και στη συνέχεια, επισκεφθείτε το" Κυρίαρχων Τρούλλω "με όμορφη διακόσμηση, το μόνο με ένα δεύτερο όροφο. Μετά από την επίσκεψη Δράττομαι της ευκαιρίας για να δειπνήσουν στο εστιατόριο στην πλατεία βάση του orecchiette με λουκάνικα και ντόπια κρέατα. Μετά την αναπόφευκτη καφέ, παίρνω το ποδήλατο και το κεφάλι ύστερα από σύσταση του φίλου του Ιωσήφ, συναντήθηκε την ημέρα πριν από την περίφημη Grotte di Castellana Grotte di Castellana (http://www.grottedicastellana.it/). Η απόσταση είναι μικρή τόσο σύντομα μετά την είσοδο ήδη με το εισιτήριο στο χέρι μου για την περιοδεία των δύο ώρες σε αυτό το θαύμα της φύσης. Η διαδρομή ξεκινάει από μια τεράστια σπηλιά με μια μεγάλη τρύπα στην οροφή από την οποία το φως να εισέρχεται δημιουργεί ένα συναρπαστικό αλληλεπίδραση των χρωμάτων. Μαζί με τον τρόπο μια φυσική διαδοχή των φανταστικές δημιουργίες, με τεράστια σταλακτίτες και σταλαγμίτες μέχρι ένα θαύμα της φύσης, «Λευκή Σπηλιά», όπου εδώ και χιλιετίες το νερό και τα ανόργανα συστατικά που περιέχονται σε αυτό έχουν δημιουργήσει μια μοναδική ατμόσφαιρα. Μετά την επίσκεψη, στη δροσερή του σπηλαίου, ακριβώς έξω καθώς συνειδητοποιώ ότι υπάρχουν τουλάχιστον 13 ° του διαφορά με το εξωτερικό. Μετά από ένα καλό ποτό του νερού από κοντά την άνοιξη, θα συνεχίσετε την πορεία προς Μπάρι, το οποίο απέχει μόλις 30 χιλιόμετρα. Πάω αμέσως στο λιμάνι για check-in με Azzurraline εισιτήριο μου ζουν στο Κότορ στο Μαυροβούνιο. Είναι ακόμα νωρίς για την επιβίβαση έτσι δράττομαι της ευκαιρίας για να επισκεφθείτε την έκτακτη Καθεδρικό Ναό του Μπάρι, αφιερωμένο στη μνήμη του Αγίου Sabina, ο οποίος στην όμορφη dell'Odegitria Piazza και θεωρείται το πιο όμορφο αρχιτεκτονικό μνημείο του δέκατου τρίτου αιώνα, Απουλίας και κονσέρβες Στο εσωτερικό τα λείψανα του Αγίου Νικολάου του Μπάρι σε μια κρύπτη. Θα πάω πίσω στο λιμάνι και μετά το φαγητό ένα σάντουιτς, αρχίζω να επιβιβαστεί. Ένα όμορφο ηλιοβασίλεμα I "ανάγκασε" σε μια αναγκαστική στάση. Ανέβηκε στο πλοίο, την κούραση που αρχίζει να δαγκώνει, που έχει σημειωθεί μέχρι μερικές φωτογραφίες πριν την αναχώρηση, αποφασίζω να πάω στο κρεβάτι, σήμερα ήταν μια πραγματικά πλήρη ημέρα.

07/30/2010 (χλμ 230) 18:00 μετά από ένα μακρύ ύπνο, αποφάσισα να πάω στο κατάστρωμα για να παρακολουθήσουν τις ακτές του Μαυροβουνίου Visit Montenegro | Home (http://www.montenegro.travel/index_it.html) Visit Montenegro || Montenegro - breathtaking beauty || Best Montenegro Tourist Site || dBO web site (http://www.visit-montenegro.com) /. Βγαίνω μόνο όταν το πλοίο μπαίνει μέσα στον κόλπο του Κότορ κόλπο του Κότορ. Η παράσταση είναι τεράστια. Παντού τα βουνά που καλύπτονται από πυκνή βλάστηση, τα τείχη πτώση σε αρχαία χωριά. Η ημέρα είναι εξαιρετικά όμορφο. Το πλοίο κινείται αργά προς Kotor, όπου φτάνουμε περίπου 9:00 με δύο ώρες καθυστέρηση (από τον ύπνο το βράδυ πριν δεν είχα συνειδητοποιήσει ότι το πλοίο είχε ξεκινήσει αργά!). Παίρνω την πρόσκληση του φίλου του Μαυροβουνίου Γκόραν γνωστή στο διαδίκτυο. Και υπάρχει αναμονή για τις επτά! Μαζί μπορούμε μοιράζονται ένα πάθος για το ποδήλατο και μοτοσικλέτα. Ότι θα κατά τις τρεις πρώτες μέρες που θα καθοδηγήσει όμορφη γη του. Απλά εκφορτώνονται, χώρο στάθμευσης του ποδηλάτου, ακριβώς κάτω από τα αρχαία τείχη της πόλης και μπορώ να σας γνωρίσουμε τελικά στο πρόσωπο του Γκόραν. Μετά από μια αγκαλιά και το κεφάλι προς τα μπαρ ποδήλατο δρόμου σταματάμε για να θαυμάσουμε το υπέροχο Sveti Stefan, ένα γραφικό νησί, κάποτε κατοικούνταν από ψαράδες και πλέον μετατραπεί σε ένα πολυτελές ξενοδοχείο. Δυστυχώς, οι εργασίες βρίσκονται σε εξέλιξη, αλλά δεν μπορείτε να επισκεφθείτε το σόου που απολαμβάνει από την κορυφή εξακολουθεί να είναι πολύ ελκυστική. Που θα αφήσουμε στα Bar και κατά μήκος της παραλιακής πανόραμα είναι μαγευτική. Μόλις στην κορυφή να περιμένουν υπάρχει φίλος του Γκόραν, Gash ο ίδιος μια μεγάλη εταιρεία μοτοσυκλέτα που θα μας οδηγήσει στην αγκαλιά μας σήμερα. Στην τελευταία τοπική φάτε κάτι γρήγορα, ευγενική προσφορά από το σπίτι! Πριν από την αναχώρηση Γκόραν μου να μου δανείσετε ένα τηλέφωνο με τηλεφωνική πιστωτική κάρτα του Μαυροβουνίου, για κάθε πιθανό ενδεχόμενο, μια χειρονομία που εκτίμησα. Κατανομής, περπατάμε προς τα ερείπια του Δικηγορικού Συλλόγου Ο τόπος είναι μαγευτική. Οπουδήποτε ερείπια καλυμμένα με αναρριχώμενα και αρχαία καλντερίμια. Από τον αρχαιολογικό χώρο ιδρύθηκε γύρω στο 800 π.Χ. από τους Ιλλυριούς Το 1878 ολόκληρη η πόλη καταστράφηκε από τους βομβαρδισμούς των Μαυροβουνίων που wrested την κυριαρχία των Τούρκων. Μετά την επίσκεψη, μοιραζόμαστε τη λίμνη Σκόδρα. Στο δρόμο για να επισκεφθείτε το "Στάρα Maslina" αιωνόβιων ελιών με περισσότερα από 2.000 χρόνια! Το επόμενο βήμα είναι Ulcinj, βλέπουμε από την κορυφή του λόφου. Η παραλία είναι γεμάτη από λουόμενους. Ο δρόμος που οδηγεί προς Stegvas τα σύνορα με την Αλβανία είναι καταπληκτική. Απλά "γύρισε από τη γωνία» σε όλες τις απεραντοσύνη και το μεγαλείο θέα τη Λίμνη Σκόδρα. Ο δρόμος κατά μήκος της λίμνης είναι ακόμη πιο εντυπωσιακή. Η θέα είναι υπέροχη. Μέσα από όμορφα τοπία και ένα όμορφο δάσος από καστανιές να φθάσουν Godinje, ίσως τα πιο όμορφα χωριά του τόπου. Λίγο μετά φτάνουμε Virpazar, μικρό χωριό μεταξύ των τριών γεφυρών. Εδώ οι οικοδεσπότες με καλούν να δοκιμάσετε τοπικές σπεσιαλιτέ, καθώς μια γευστική ψαρόσουπα του πρόβειου τυριού και ένα υπέροχο καπνιστό κυπρίνος, όλα πλένονται κάτω με τοπική μπύρα. Αφήνουμε για ένα από τα πιο γοητευτικά μέρη στο Μαυροβούνιο, το Rijke Crnojevica (ποταμών), η βορειοδυτική ακτή της λίμνης Σκόδρα τρέχει εκκαθάριση την επώνυμη χώρα, η οποία χαρακτηρίζεται από την αρχαία πέτρινη γέφυρα με τέσσερα τόξα που χτίστηκε από τον Danilo Prince στο 1854. Λίγο πάνω από τη γέφυρα σταματάμε για φωτογραφίες. Η πιο θεαματική της Ριέκα, όπου υπάρχει μια ευρεία καμπύλη ενός βουνού, με φόντο δύο μεγάλες λόφους που Μαυροβούνιοι χαριτολογώντας ονομάζεται "Sophia Loren" για το χαρακτηριστικό και ασυνήθιστο σχήμα. Λίγο μετά φτάνουμε Karuc, μια υπέροχη χώρα, με ένα μικρό εστιατόριο στο ήσυχο απόλυτο. Εδώ κάνουμε ένα μεγάλο καρπούζι, προσφέρθηκαν ευγενικά από τον ιδιοκτήτη. Για σήμερα έχω δει αρκετά πλέον να ανοίξει ο δρόμος για την Ποντγκόριτσα. Χαιρέτησαν Gash, ότι η εταιρεία θα μας κάνει αύριο με τη σύζυγό του, να λάβουν το δρόμο που συνδέει την πρωτεύουσα Cetinje. Ο δρόμος είναι πολύ γραφική και είναι μια θεραπεία για τους ποδηλάτες, λόγω των αμέτρητων καμπύλες κατά μήκος του δρόμου. Φτάνουμε περίπου τις 21:00 μέχρι τις Μαυροβούνιο ξενοδοχείο, όπου θα παραμείνει για δύο ημέρες. Χωρίς ένα ντους, μετά από περίπου μια ώρα θα πάρω μια σύντομη βόλτα με το φίλο του Γκόραν, με τη γυναίκα και τα παιδιά του να τρώνε μία γευστική κρέπα. Τώρα είναι η ώρα για ύπνο.

07/31/2010 (χλμ 240) Σήμερα, ο καιρός δεν έχει την καλύτερη. Ο ουρανός είναι συννεφιασμένος και δεν υπόσχονται τίποτε καλό. Θα πάω κάτω για να κάνει ένα πλούσιο πρωινό στο εστιατόριο του ξενοδοχείου. Λίγο μετά την άφιξή του Γκόραν. Έχουμε ένα ραντεβού με τον Gash και τη γυναίκα του πλησίον Cetinje. Εδώ πριν φύγετε πάρετε έναν καλό καφέ. Έχουμε άμεση το Εθνικό Πάρκο Lovcen, το Black Mountain που θα έχουν δώσει το όνομα για το Μαυροβούνιο (ACC, μαύρο λεκέ, βουνό). Αρχίζουμε να ανεβαίνουν προς την κορυφή και θα έχουμε την πρώτη βροχή. Η ορατότητα είναι περιορισμένη και λυπάμαι που η θέα από τα παραπάνω είναι καταπληκτική. Το βασικό πλεονέκτημα του τόπου είναι το μνημειακό μαυσωλείο του Njegos που βρίσκεται στη δεύτερη υψηλότερη κορυφή του βουνού, το Jezerski VHR (1.657 μ.). 461 σκαλοπάτια που οδηγούν στο μαυσωλείο, όπου υπάρχει ένα τεράστιο άγαλμα από γρανίτη από τα πιο σημαντικά αριθμός στην ιστορία και τον πολιτισμό του Μαυροβουνίου, Πέταρ II Petrovic Njegos. Ξεκινά στη βροχή, έτσι αποφασίζουμε να σταματήσει σε τοπικό εστιατόριο, ακριβώς πάνω στην μεγάλη σκάλα, όπου εμείς ευχαριστημένοι με τις τοπικές σπεσιαλιτέ. Μετά από περίπου μία ώρα, η βροχή δεν φαίνεται να σταματήσει, έτσι αποφασίσαμε να έρθουμε σε Kotor να επισκεφθείτε το αρχαίο χωριό και να θέσει τη βροχή και χαιρετίστηκε Gash και η σύζυγός του επιστρέφουν στο Bar, αρχίζουμε την κάθοδο του τι θεωρείται από τις πιο όμορφες δρόμους του κόσμου με εκπληκτική θέα στον κόλπο του Κότορ. Δυστυχώς ο κακός καιρός περιόρισε την άποψη, γι 'αυτό να αποφασίσει να μην ακόμη και να σταματήσουν για μια φωτογραφία, αυτό είναι ένα μέρος που αξίζει μια άλλη επίσκεψη πριν αποχωρήσει από την χώρα. Κατεβαίνουμε αργά κατά μήκος 17 χιλιομέτρων του δρόμου με 25 στροφές φουρκέτα. Σηματοδοτεί την θερμοκρασία +10 °! Αντιλαμβάνομαι πόσο όμορφο το τοπίο θα πρέπει να είναι ο καιρός είναι καλός. Θα πρέπει οπωσδήποτε να πάω. Φτάνοντας κοντά Kotor, ο ήλιος λάμπει και πάλι, και έναν μπλε ουρανό χαιρέτισε την άφιξή μας. Από διακόπτες έως +10 ° 33 °! Εμείς πάρκο το ποδήλατο στην είσοδο του Sea Gate, που χτίστηκε το 1555 κατά τη διάρκεια της βασιλείας της Γαληνοτάτης. Χαθούμε στην πανέμορφη αρχαία σοκάκια της πόλης ανάμεσα σε όμορφες πλατείες και τα όμορφα κτίρια. Το μεγαλύτερο κτίριο είναι ο καθεδρικός ναός του Αγίου Τρύφωνος ανεγέρθηκε στο δωδέκατο αιώνα. που περιέχει μέσα σε αυτήν, ένα όμορφο μουσείο με πολύτιμα έργα τέχνης. Μετά την επίσκεψη και τρώγοντας μια πίτσα γρήγορα, παίρνουμε το ποδήλατο για μια βόλτα κατά μήκος του γραφική διαδρομή κατά μήκος του κόλπου. Το τοπίο κατά μήκος του τρόπου είναι συναρπαστικές και συχνά είναι "αναγκάστηκε να σταματήσει για φωτογραφία. Ερχόμαστε στο Perast, κατά τη γνώμη μου το πιο όμορφο μέρος και όμορφο κόλπο. Σε κάθε πλευρά μπορείτε να δείτε το καμπαναριό του Αγίου Νικολάου, με 55 m Από το τελευταίο, η θέα είναι υπέροχη. Που αντιμετωπίζουν μακριά δύο μικρών νησιών, το ένα είναι το μικρότερο νησί του San Giorgio, το site της Βενεδικτίνων Μοναχών, από την άλλη, είναι το μεγαλύτερο νησί της Παναγίας του Βράχου, που δημιουργήθηκε τεχνητά το δέκατο πέμπτο αιώνα. από τους ντόπιους. Και πάλι προς την ενοποίηση, η οποία από μόνη της δεν έχει τίποτα ωραίο, αλλά είναι ο θεματοφύλακας των πολύτιμα μωσαϊκά ρωμαϊκής ανήκουν σε μια έπαυλη ανακαλύφθηκε το 1930. Λίγο μετά φτάνουμε Kamenari, όπου παίρνουμε το καράβι για Lepetani, πέρα από τον κόλπο. Η διαδρομή είναι brevessimo και σύντομα βρισκόμαστε ήδη στο δρόμο της επιστροφής μας στην Ποντγκόριτσα. Ύψος της Budva, μηχανή χάος είναι η κόλαση, τόσο χάρη στις γνώσεις του Γκόραν, παίρνουμε μια συντόμευση μέσα από τα βουνά και σύντομα θα φτάσετε στο δρόμο προς Cetinje, μέσω εκπληκτική θέα κατά μήκος της ακτής. Αρχίζει να σκοτεινιάζει και ο αέρας είναι αναζωογονητικές τραγανή. Φτάνοντας στο ξενοδοχείο, μετά από μια μακρά ντους, να πάρει κάτι να φάει στο κέντρο της πόλης. Κόπωση αρχίζει να δαγκώσει και να επιστρέψει αύριο περιμένω από μια κουραστική μέρα στο δρόμο.

01/08/2010 (χλμ 222) 7:00 μ.μ. ραντεβού για του χρόνου φίλος Γκόραν είναι ήδη κάτω από το ξενοδοχείο το οποίο είναι εύκολα γεύση καφέ. Από την πλευρά μου έχω ήδη πληρώσει το λογαριασμό και να φορτωθεί το ποδήλατο, σήμερα είναι η τελευταία μέρα της διαμονής στην πρωτεύουσα τελευταία ημέρα που ο Γκόραν θα συμφωνήσουν μαζί μου, δυστυχώς, για λόγους απασχόλησης θα ακολουθήσουν για το υπόλοιπο του ταξιδιού. Ξεκινάμε με κατεύθυνση Ostrog περίπου 50 χλμ. από την πρωτεύουσα, για να επισκεφθούν τους τόπους της ορθόδοξης λατρείας πλέον του Μαυροβουνίου, το λευκό μοναστήρι της Ostrog, στην πραγματικότητα, που είναι ενταγμένα σε έναν τοίχο του βράχου περίπου 900 μέτρα στην κοιλάδα της Ζέτας. Κατά μήκος της διαδρομής το τοπίο της κοιλάδας είναι μαγευτική. Το τελευταίο τμήμα του δρόμου που οδηγεί προς το μοναστήρι είναι σε πολύ κακή κατάσταση. Που ονομάζεται «θαύμα του Αγίου Vasilije,« διότι κανείς δεν μπορεί να καταλάβει πώς έγινε αυτό, χτίστηκε το 1655 μέσα σε μια μεγάλη σπηλιά. Πολύ εντυπωσιακό, το τελετουργικό των πολλών προσκυνητών που στέκονται στη γραμμή για να εισέλθουν στο μοναστήρι, όπου στεγάζεται σε ένα θαυμάσιο τοιχογραφημένο εκκλησάκι, λείψανα του αγίου. Μετά από περίπου μία ώρα, κατεβαίνουμε προς την κοιλάδα, ακριβώς στο δρόμο για το μοναστήρι, όπου σε ένα ωραίο εστιατόριο με εκπληκτική θέα πάνω από την κοιλάδα, κάνουν ένα πλούσιο πρωινό με τοπικές σπεσιαλιτέ. Μοιραζόμαστε προς Niksik. Εδώ σταματάμε για να επισκεφθείτε την τοπική εκκλησία. Είμαι τυχερός για να βεβαιώσει το τελετουργικό του μια πολύ ιδιαίτερη γάμο Ορθοδόξους. Έχουμε το κεφάλι Scepan Polje, κοντά στα σύνορα με τη Σερβία, για να δείτε το Piva Φαράγγι του ποταμού. Ο δρόμος είναι εξίσου υπέροχη και η θέα. Μια Sinjac σταματούν να επισκεφτείτε το υπέροχο μοναστήρι του Piva, με τις όμορφες τοιχογραφίες του. Αρχικά, το μοναστήρι βρίσκεται η πηγή των Piva ποταμού, αλλά μετά την κατασκευή του φράγματος, έπρεπε να μετακινηθούν αλλού. Η επιχείρηση ήταν δύσκολη, δεδομένης της ιστορικής σημασίας του μοναστηριού με 1260 τετραγωνικά μέτρα της τοιχογραφίες. Η επιχείρηση διήρκησε 12 χρόνια! Μετά από την επίσκεψη θα συνεχίσουν να οδηγούν μαζί με το κλείσιμο και το υπέροχο δρόμο κατά μήκος της Piva, μέσα από μια ατέλειωτη σειρά από τούνελ και ανακαλύψτε τοπία που κόβει την ανάσα σε κάθε στροφή. Ερχόμαστε στο φράγμα εξουσία, όπου σταματάμε πριν από την αναχώρηση. Retracing τα βήματά μας, περίπου 15 χλμ από το φράγμα, αριστερά του δρόμου που οδηγεί μέχρι το Εθνικό Πάρκο Ντουρμίτορ. Είναι σε κάθε στροφή, προσφέρει θαυμάσια τοπία, τα οποία με ανάγκασαν να σταματήσει αρκετές φορές να τηρεί το πανόραμα του φαραγγιού Piva. Άρχισε να αυξάνεται σε ένα από τα σημαντικότερα εθνικά πάρκα του Μαυροβουνίου, πλούσιο σε μια ευρεία και ποικίλη πανίδα και χλωρίδα, πέραν του ότι έχει περίπου 18 παρατσούκλι παγωμένες λίμνες "Gorski ΤΑΝΟ" τα μάτια του βουνού, πάνω από 48 κορυφές άνω των 2.000 μέτρων μεταξύ των όπου η ψηλότερη κορυφή είναι ο Bobo-tov Kuk με 2523 m του Το δρόμο που οδηγεί προς το βήμα sedlo είναι κυριολεκτικά φωνάζουν! Όμορφα ορεινά τοπία. Ο καιρός είναι με το μέρος μας, με μια όμορφη ηλιόλουστη μέρα και 24 βαθμούς. Μετά από πολλές στάσεις για να θαυμάσετε τη γύρω περιοχή, φτάνουμε στο πέρασμα στο 1907 μ. Εδώ σταματάμε, και προς τα κάτω για να Ζάμπλιακ, το μόνο χωριό που βρίσκεται εντός του πάρκου. Σταματάμε σε ένα μπαρ για να πιει την τελευταία μπύρα μαζί, τότε θα αρχίσουν πίσω στο σπίτι. Αναζητούμε τα καταλύματα για το βράδυ και ο Γκόραν να βρω κάπου στο ξενοδοχείο Javor. Λυπάμαι που πρέπει να φύγω μου σύντροφος στα ταξίδια σας. Ο Γκόραν χαιρετισμό και να αρχίσουν να ξεφορτώσουν το ποδήλατο. Ιταλικά αγόρια έχουν μόλις φτάσει, Alessandro e Serena σε κίνηση επίσης. Μετά την παρουσίαση, θα ανακαλύψουν με ευχαρίστηση ότι γνωρίζουν ιστοσελίδα μου. Όπως συμβαίνει συχνά στους αναβάτες, είναι μερικά μόνο από την εμπιστοσύνη, έτσι μετά από κουβέντα, αποφασίσαμε να πάμε μαζί για να επισκεφτείτε τη Μαύρη Λίμνη (Crno Jezero). Εμείς πάρκο τα ποδήλατα στην είσοδο του δρόμου που οδηγεί στην λίμνη και μετά από μια ευχάριστη λίγα λεπτά φτάνουμε στις ακτές της. Το τοπίο είναι όμορφο και το φόντο βρίσκεται το λεγόμενο "Αρκούδα" (Meded) με 2287 μ. ύψος του. Πάρετε τα πόδια σας σε άριστη υδάτων της λίμνης. Ο χρόνος κυλά ευχάριστα και μετά από περίπου μία ώρα, επιστρέφουμε στο ξενοδοχείο, όπου αποφασίζουμε να δειπνήσουν μαζί. Εδώ συναντάμε άλλους αναβάτες στο Μιλάνο, με την οποία έχουμε μια ευχάριστη βραδιά, με γούστο του Μαυροβουνίου κουζίνα.

02/08/2010 (χλμ 310) 08 π.μ. πρωινό στην εταιρεία του Αλεξάνδρου και της Serena και έπειτα μακριά για να το Φαράγγι του ποταμού Τάρα. Όμορφη ηλιόλουστη μέρα δεν θα μπορούσε να πάρει καθόλου καλύτερα. Tara τρέχει μέσα από τα βουνά του πάρκου Ντουρμίτορ, δίνοντας ως αποτέλεσμα μακρά φαράγγι σε ορισμένα σημεία είναι 1.300 μέτρα ύψος! Εκτιμούν ιδιαίτερα για εκείνους που πηγαίνουν ράφτινγκ. Spectacular γέφυρα πάνω από τον ποταμό 150 μέτρα ύψος, με εκπληκτική θέα πάνω από το φαράγγι που ακολουθεί. Το τοπίο κατά μήκος του διαδρομή είναι καταπληκτική. Έρχομαι στο μικρό αλλά πανέμορφο μοναστήρι Dobrilovina, που χτίστηκε το δέκατο έβδομο αιώνα. όπου είμαι χαιρετήθηκε από μια καλόγρια σε ένα μαύρο φόρεμα που ανοίγω την πόρτα του μοναστηριού για να επισκεφθείτε το εσωτερικό. Λίγο μετά τον Ιούνιο στην πόλη της τομής Mojkovac όπου τα αγόρια από το Μιλάνο σε κίνηση. Εδώ στάση για καφέ και αμέσως μετά την κατανομή για το Εθνικό Πάρκο στον ορεινό όγκο του Gora Biogradska Bjelasica. Εδώ είναι ένα από τα τρία τελευταία παρθένα δάση της Ευρώπης. Κατέβαλε την είσοδο του πάρκου μέσα από ένα πανέμορφο δασικό δρόμο μεταξύ Ιουνίου και την πανέμορφη λίμνη που περιβάλλεται από όμορφη βλάστηση. Στάθμευση της μοτοσικλέτας και να αρχίσω το περπάτημα για μια μεγάλη βόλτα γύρω από τον περίπλου της λίμνης, ένα ειδυλλιακό σκηνικό. Από ολόκληρη τη λίμνη για να ανταποκριθεί ο Αλέξανδρος και η Serena είναι ένα ωραίο χαλαρωτικό βόλτα με βάρκα στα νερά της λίμνης. Χαιρετώ τα παιδιά και αμέσως μετά να βρω μια γωνιά όλα στον εαυτό μου όταν θα πάρω μια υπέροχη αναζωογονητική βουτιά. Μετά από περίπου μία ώρα στον ήλιο, θα συνεχιστεί η πορεία, και κατέληξε στο ποδήλατο και κατευθύνθηκε προς Kolasin και να λάβει την όμορφη δρόμο προς Andrijevica. Μαζί με τον τρόπο αυτό σταμάτησε σε ένα και το μικρό μπαρ για μια συνάντηση καφέ. Θα συνεχίσει να Plav, όπου σταματούν για μια επίσκεψη στην όμορφη λίμνη με φόντο Prokletije ανεξερεύνητη βουνά και στη συνέχεια να Gusinje, με τζαμιά και τους μιναρέδες του. Βρίσκονται στη μουσουλμανική χώρα, ακριβώς στα σύνορα με την Αλβανία. Θα σταματήσει σε ένα τυπικό τοπικό εστιατόριο για να φάνε κάποια νόστιμα και παραδοσιακά cevapcici. Ακούσια αποκαλεί .. μπύρα, αλλά ξεχνάμε ότι στον τομέα αυτό δεν καταναλώνουν οινόπνευμα! Διανομής, που επιστρέφουν στην Andrijevica, αλλά δεν είμαι πρόκειται να τονίσω στο δρόμο προς Kolasin, γι 'αυτό αποφασίζουν να κάνουν το απενεργοποιήσετε και, στη συνέχεια, μέσω της Berane Bijelo Polje. Μαζί με τον τρόπο έχω σταματήσει από την αστυνομία! Ραντάρ! 90 χλμ/ώρα έναντι 50 το αναμενόμενο. Ενημερώνει μου γράφοντας σε ένα κομμάτι χαρτί που πρέπει να κάνει με το πρόστιμο των 150 ευρώ και ότι θα πρέπει να τους ακολουθήσουν στον στρατώνα για την πληρωμή. Μετά από περίπου τέταρτο της ώρας "αναφορές" προς έκπληξή μου, τι μπορώ για να πείσω τον αστυνομικό με μια χειραψία, αυτός μου λέει να πάει μακριά. Δεν χρειάζεται καν φαίνεται αληθινό. Με λίγα λόγια την άφιξη Mojkovac κοντά στα σημεία όπου μπορώ να βρω την κατάθεση στο Motel Krstac, 15 ευρώ για ένα μονό δωμάτιο με μπάνιο! Υπάρχει επίσης ένα εξαιρετικό εστιατόριο, όπου μη χάσετε την ευκαιρία να φάτε κάτι χαρακτηριστική κουζίνα του Μαυροβουνίου. Είναι περίπου 22 και μετά την τρίτη μπύρα, η ευγένεια του σπιτιού, να πάω για ύπνο, τώρα έχουν μαγειρευτεί αρκετά!

03/08/2010 (χλμ 275) 08,00 πλούσιο πρωινό με ομελέτα και χυμό πορτοκάλι, πάνω από το αναπόφευκτο καφέ. Κατανομής κατά μήκος του δρόμου που οδηγεί από την πρωτεύουσα Kolasin να κάνει στάση στο πανέμορφο μοναστήρι Moraca, που βρίσκεται δίπλα στην κοίτη του ποταμού ομώνυμο. Περιβάλλεται από έναν μεγάλο λευκό τοίχο που περιβάλλει όλο το συγκρότημα χτίστηκε το 1252 και το εσωτερικό του τοιχογραφίες και ωραία ξυλόγλυπτα. Συνάντηση εδώ, για μια ακόμη φορά, ο Αλέξανδρος και η Serena. Η ατμόσφαιρα είναι ήσυχη και γαλήνια. Ορισμένοι ορθόδοξους μοναχούς, oziano νωχελικά στη σκιά απολαμβάνοντας το δροσερό του το πρωί. Μετά την επίσκεψη, το σημείο της μύτης του από το ποδήλατο στην Ποντγκόριτσα για να συναντηθούν και πάλι φίλος Γκόραν μου, να πω αντίο, πριν εγκαταλείψει την χώρα και το χέρι πάνω από το τηλέφωνο απαλά messomi διαθέσιμα. Μετά από ένα ποτό και για ringraziatolo προθυμία του πίσω στο δρόμο προς Cetinje. Σήμερα είναι μια όμορφη ηλιόλουστη μέρα και δεν μπορώ να πάω στο Όρος Lovcen, πριν εγκαταλείψει τη χώρα. Με λίγα λόγια έχω φτάσει τη σύνοδο κορυφής. Το τοπίο είναι εντελώς διαφορετική από την προηγούμενη φορά. Το καθαρό ουρανό επιτρέπει στον ορίζοντα χώρο. Ανεβείτε τα 461 μέτρα μέχρι το μαυσωλείο και την πανοραμική θέα από τη βεράντα είναι να μείνει άφωνος. Θα χαλαρώστε για μισή ώρα στον ήλιο. Επιστροφή στο ποδήλατο, με τον ενθουσιασμό μου με τίτλο κάτω από το δρόμο από Lovcen σε Kotor. Γύρω από τη γωνία, η θέα είναι υπέροχη. Μια υπέροχη θέα στον κόλπο. Σταματώ στο μικρό μπαρ στα δεξιά του δρόμου στο πιο όμορφο μέρος για ένα ποτό. Θα ήταν σωστό να επιστρέψει θα είναι κρίμα να μην απολαύσετε αυτό το εκπληκτικό θέαμα της φύσης. Οι 25 φουρκέτα σκύβει προς Kotor ακολουθούν το ένα μετά το άλλο, κάθε καμπύλη μου έδωσε μια διαφορετική άποψη. Με λίγα λόγια μου έρχονται κατά μήκος του κόλπου, να κατευθύνει τη κροατικά σύνορα με Herceg-Novi. Ταχύτατα σε όλο τον κόλπο και διασχίζουν τα σύνορα. Λίγα χιλιόμετρα και τον Ιούνιο στο Ντουμπρόβνικ, μόλις την ώρα του ηλιοβασιλέματος. Η αρχαία οχυρωμένη πόλη, με gleaming μάρμαρο-πλακόστρωτα δρομάκια και θαυμάσια κτίρια, φαίνεται από ψηλά σε όλες τις ομορφιές της. Θα κατεβείτε στο κέντρο της πόλης για να βρείτε κατάλυμα, αλλά μετά από πέντε αποτυχημένες προσπάθειες, συνειδητοποιώ ότι είναι αδύνατο να βρει μια θέση, έτσι απλά, όταν ήμουν παραιτήθηκε για να βρουν μια θέση αλλού, ρώτησα μια κυρία στο δρόμο αν μου απροσδόκητα της στέγασης και της λέει ότι ένα δωρεάν σοφίτα. Εγώ δεν χάσετε την ευκαιρία να μείνει λίγα βήματα από το ιστορικό κέντρο, πλήρης, με ιδιωτικό χώρο στάθμευσης και υπέροχη θέα στους τοίχους! Στοιβάζονται αποσκευές και έκανε ένα μεγάλο ντους, πήγα στο κέντρο το οποίο είναι μόλις 2 λεπτά με τα πόδια. Η πόλη τη νύχτα είναι υπέροχα όμορφη, κρίμα τους πολλούς τουρίστες που γεμίζουν τους δρόμους, δεν είναι πλέον συνηθισμένοι σε αυτό το θόρυβο. Μετά από περίπου δύο ώρες για να περπατήσετε στα σοκάκια της πόλης, αρχίζει να αισθάνεται κόπωση και τώρα επιστρέφουν. Αύριο θα είναι μια μέρα χωρίς κίνηση, πλήρως αφιερωμένη στην ανακάλυψη αυτής της υπέροχης πόλης.

04/08/2010 (km μηδέν) έως εννέα και θα υπάρχουν 30 βαθμοί που έχουν ήδη! Τρομερά ζεστό, αλλά όμορφη μέρα. Έχω πρωινό απολαμβάνοντας τη θέα της πόλης από την σοφίτα μου. Σήμερα θα αφιερώσει όλη τη μέρα σας εξερευνώντας κάθε γωνιά της πανέμορφης αυτής πόλης, που ιδρύθηκε 1.300 χρόνια πριν, από μία ομάδα προσφύγων από την Ελλάδα μέχρι τον δέκατο πέμπτο αιώνα, σύμφωνα με τον κανόνα της Βενετίας, για αιώνες ένα από τα πιο σημαντικά δημοκρατίες στη θάλασσα, και τελικά σχεδόν καταστράφηκε από τους βομβαρδισμούς του πολέμου το 1991. Θα ξεκινήσετε την περιήγησή μου από Χνουδωτά Πύλη, όπου η είσοδος στους τοίχους. Από εκεί κατά μήκος δύο χιλιόμετρα της διαδρομής μπορείτε να θαυμάσετε την πόλη σε όλο της το μεγαλείο. Τότε και πάλι τον Πύργο του Ρολογιού, η Κρήνη του Onofrio του 1438, το μοναστήρι Φραγκισκανών με ένα πανέμορφο μοναστήρι και το τρίτο αρχαιότερο ευρωπαϊκό φαρμακείο, Στήλη του Ορλάντο, Sponza Palace, ο Ναός του Αγίου Blaise, ο καθεδρικός ναός του " Κοίμηση της Θεοτόκου, το Πρυτανικό Palace, το ιησουίτη College, τη Δομινικανή μοναστήρι, στη συνέχεια έχασε την ομορφιά και την σαγηνευτική ατμόσφαιρα των διαφόρων σοκάκια της παλιάς πόλης. Το βράδυ θα πάω στο τελεφερίκ στο όρος SRD ακριβώς πάνω από την πόλη. Από αναμένουν εδώ δύει ο ήλιος, φωτίζει πορτοκαλί και, στη συνέχεια έντονο κόκκινο, η θάλασσα και τα νησιά κατά μήκος της ακτής, στη συνέχεια εξαφανίζονται με την πάροδο του χρονικού ορίζοντα. Τέλος, αναμένουμε τις τελευταίες φως και το σκοτάδι θα εξαφανιστεί για να κάνουν χώρο για να θαυμάσετε το λαμπερό θέαμα της πόλης από τη νύχτα. Πίσω στο κέντρο, μου αρέσει το τελευταίο δείπνο, καθισμένοι άνετα, παρακολουθώ με ενδιαφέρον το πήγαινε-έλα των τουριστών.

08/05/2010 (140 χλμ.) 07.00 π.μ. έτοιμο για αναχώρηση. Loaded το ποδήλατο, πήγα στα σύνορα με τη Βοσνία-Ερζεγοβίνη. Κατά μήκος της διαδρομής περίπου 50 χλμ. από το Μόσταρ έχω σταματήσει σε ένα μοτέλ για να κάνει ένα πλούσιο πρωινό. Με λίγα λόγια την άφιξη στην πόλη, όπου έχω θέση στο διοικητικό συμβούλιο Paneion MOST - Mostar (http://www.pansionmost.dzaba.com/en/index.htm) περισσότεροι κοντά στο ιστορικό κέντρο και δωρεάν πάρκινγκ για μοτοσικλέτες. Μετά από ένα γρήγορο ντους, είναι πολύ περίεργοι να δούμε την περίφημη γέφυρα της Neretva καταστράφηκαν κατά τη διάρκεια της σύγκρουσης το 1993 και ξαναχτίστηκε από την UNESCO το 2004 Mostar (http://www.comune.fi.it/mostar/it/index.html) Η γέφυρα δίνει η πόλη μια γοητεία αξεπέραστη. Ακόμα λίγο προφανής »σημεία σε όλα τα κτίρια τελευταίας σύγκρουσης. Το ιστορικό κέντρο, προσφέρει την ασύγκριτη παρελθόν. Αφιερώνω όλη μέρα σας εξερευνώντας κάθε γωνιά και μνημείο αυτής της πόλης. Μόσταρ σημαίνει "φύλακας της γέφυρας και στην πραγματικότητα ήταν Σουλεϊμάν ο Μεγαλοπρεπής το 1557 διέταξε την κατασκευή ενός εκπληκτική πέτρινη καμάρα η οποία ολοκληρώθηκε το 1566 και σύντομα έγινε ένα από τα πιο σημαντικά έργα μηχανικού της εποχής τότε, δυστυχώς, καταστράφηκε το Νοέμβριο Βόσνιοι Κροάτες πυροβολικό το 1993, ακριβώς 427 χρόνια μετά την κατασκευή του. Μετά θαυμάζοντας την απίστευτη κατάδυση από τη γέφυρα στο παγωμένα νερά του ποταμού κατεβαίνουν προς την ακτή, όπου θα χαλαρώσετε νωχελικά στον ήλιο. Εκεί συναντήθηκε με δύο ωραία φοιτητές, ο Αμερικανός Χιλής που ζει για το Μιλάνο και το άλλο από ένα chat αποφασίσαμε να δειπνήσουν μαζί, σε ένα από τα πολλά εστιατόρια με θέα την γέφυρα και την παλιά πόλη. Επιλέγουμε το εστιατόριο Βαβυλώνα, φυσικά, όλα με βάση τις τοπικές σπεσιαλιτέ. Μετά το δείπνο, χαιρέτησε τα αγόρια θα πάρω μερικές φωτογραφίες τη νύχτα πριν την επιστροφή στο ξενοδοχείο.

08/06/2010 (χλμ 148) 19:00 Είμαι ξύπνησε από μια βίαιη καταιγίδα. Raining σε μεγάλο βαθμό, το σχέδιό μου να φύγω για άλμα Σεράγεβο, δεδομένου ότι οι πληροφορίες που έλαβε από την καταιγίδα κινείται ακριβώς στα τμήματα αυτά. Αυτό επιβεβαιώνει τα περιθώρια για μια άλλη νύχτα, ανακαλύψτε τα περίχωρα του Μόσταρ. Η επιλογή είναι το apt και αμέσως μετά ο ήλιος αρχίζει να κρυφοκοιτάζω μέσα από τα σύννεφα. Το κεφάλι μου για να επισκεφθείτε τα γραφικά δερβίσης Monateri Blagaj του δέκατου πέμπτου αιώνα, που βρίσκεται κοντά σε ένα ελατήριο. Το μέρος είναι πολύ γραφικό και χαλαρωτικό. Κατανομή στην Medugorje, τόπος λατρείας για την Παναγία εμφανίστηκε σε έξι εφήβων το 1981. Όπως όλα τα ιερά, πέρα από την πίστη, υπάρχει μια τεράστια επιχείρηση που συνδέονται με θρησκευτική πίστη. Λίγα λεπτά, ακριβώς αρκετό καιρό για μια φωτογραφία και να τρέξει μακριά για να πάει να Pocitelj, μια καταπληκτική δύναμη της εποχής της Τουρκοκρατίας, θεωρείται μια από τις μεγαλύτερες αρχιτεκτονικούς θησαυρούς της Βοσνίας-Ερζεγοβίνης. Χάνομαι ανάμεσα στα στενά δρομάκια, οι πύργοι και τα σπίτια που χαρακτηρίζουν τον τόπο, τότε θαυμάστε το σθένος του υπέροχη πανοραμική θέα. Τέλος, θα πάω να Kravice καταρράκτες κατά μήκος του δρόμου που συνδέει με Čapljina Ljubuški. Η θέση του είναι καταπληκτική και πολλοί άνθρωποι απολαμβάνουν το κολύμπι στα κρυστάλλινα νερά. Θα χαλαρώσετε στον ήλιο, με τα πόδια υγρή και απολαμβάνοντας αυτήν την στιγμή της απόλυτης χαλάρωσης. Το στομάχι αρχίζει να γκρινιάζω γι 'αυτό πάω στο τοπικό εστιατόριο δεξιά στην άκρη του πέφτει, όπου μου αρέσει να με ειρήνη σε πολύ καλή μπίρα και εξαιρετική cevapcici. Μετά την αναπόφευκτη κατανομή του καφέ για να επιστρέψει στο Μόσταρ, όπου δράττομαι της ευκαιρίας τελευταίο βράδυ για να ευχαριστήσει για μια ακόμη φορά με τις τοπικές σπεσιαλιτέ στο εστιατόριο Sadrvan, εξαιρετικό μέρος για να απολαύσετε την τοπική κουζίνα.

08/07/2010 (140 240 χιλιόμετρα) 08:00 π.μ. συγνώμη να αφήσει Μόσταρ για να πάει στην Κροατία, στο λιμένα Ντουμπρόβνικ, όπου το πλοίο θα αναχωρήσει στις 16.00 χλμ από το Μπάρι Η ροή με ηρεμία και χωρίς βιασύνη. Θα στάση για καφέ σε ένα μπαρ και σύντομα πέρασαν τα σύνορα, κατά τον κατάπλου τους στη λιμενική ζώνη της πόλης. Χωρίς το check-in των εισιτηρίων, που αγοράζονται κατά τη διάρκεια της παραμονής μου στην πόλη, το κεφάλι μου στον χώρο επιβίβασης, όπου μπορώ να αγοράσω κάτι για να φάνε κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Εδώ συναντώ κάποια αναβάτες επιστρέφουν από τις διακοπές και εγώ. Μεταξύ των άλλων ένα από ένα chat του σκάφους και συνειδητοποιώ ότι η φωτεινή δέσμη έχει φύγει. Το πλοίο είναι γεμάτο με προσκυνητές που επιστρέφουν από Medjugorje και είναι αδύνατον να βρεθεί ένα λεπτό σιγής. Προσπαθώ να ξεκουραστούν για λίγο ", αλλά δεν τον τρόπο, αδύνατη. Θα κάνετε τους φίλους με ένα ζευγάρι της Μεσσήνης, επίσης, σε κίνηση που σημαίνει, αφού έφθασε στο Μπάρι σε περίπου 23,00, κάνοντας δρόμο για το σπίτι μου. Αποφασίζει να τον ακολουθήσει, όπως τα φώτα του ποδηλάτου μου πήγαν. Το πλοίο φτάνει στην ώρα τους και εγώ μόλις προσγειώθηκε σε συμφωνία μας με τους μαθητές, με τους οποίους ψημένο το πρώτο 240 χιλιόμετρα σε μια νύχτα, πάνω από μία φορά, όπου μπορώ να δω ένα πεφταστέρι. Κάνουμε αρκετές στάσεις για έναν καπουτσίνο και να φάτε. Σύβαρις παρελθόν και εισήλθε στον αυτοκινητόδρομο, η κούραση αρχίζει να δαγκώσει, και μαζί με αυτό ένα γενικό αίσθημα κακουχίας, γι 'αυτό να αποφασίσει να σταματήσει για τη νύχτα σε μια περιοχή υπηρεσίας. Είναι 3:30 π.μ.. Χαιρετώ τα παιδιά που συνεχίζουν την πορεία τους και να βάζω στο χόρτο περιμένοντας την επόμενη αυγή, ελπίζοντας ότι με λίγη «ανάπαυση είναι το καλύτερο.

08/08/2010 (χλμ 450) 17:45 πάρω ένα ισχυρό πονοκέφαλο και ναυτία τεράστια, κάτι που έφαγα, ίσως ο καπουτσίνο ήταν το καλύτερο! Πιστεύω πραγματικά έχεις ένα ωραίο τροφική δηλητηρίαση. Με δυσκολία σηκώνομαι και ετοιμαστείτε να πάτε. Οι Κάθε 50 χιλιόμετρα αναγκάστηκε να σταματήσει για ξεκούραση και χάσετε την αυστηρή ναυτία. Παίρνω φάρμακο που είχα μαζί μου, αλλά το αποτέλεσμα δεν είναι το καλύτερο. Ύψος του Σ. Onofrio δεν έχω πλέον τη δύναμη να παραμείνει πάνω στο ποδήλατο. Θα σταματήσει σε ένα αγωνιστικό χώρο, και λίγο μετά την απόρριψη της ψυχής! Είμαι χάλια, γι 'αυτό να αποφασίσει να χαλαρώσουν λίγο "κάτω από ένα δέντρο, ελπίζοντας ότι θα βελτιωθεί. Μετά από περίπου μια ώρα έχω επαναλάβει την πορεία, είμαι λίγο "καλύτερα, αλλά αισθάνομαι ακόμα ένα κομμάτι. Άφιξή τους στο πλοίο σε Villa San Giovanni, πάνω στην ώρα για την επιβίβαση και λίγο μετά το πλοίο βρίσκεται σε καθίσματα, όπου θα πέσει σε βαθύ ύπνο, διαταράσσεται μόνο από τη φωνή του προσωπικού του πλοίου προειδοποιεί με την άφιξη μου στη Μεσίνα. Συνεχίζεται η πορεία, αρχίζω να αισθάνομαι άσχημα πάλι. Βγαίνω στην εθνική οδό Patti ελπίζοντας να βρει ένα φαρμακείο. Σήμερα είναι Κυριακή, και μετά από δύο αποτυχημένες προσπάθειες, είμαι απελπισμένος για να προχωρήσουν. Ζητώ τη μητέρα μου και να της ζητήσω να βρίσκεται στην έξοδο του αυτοκινητόδρομου Bagheria με την κατάλληλη φαρμακευτική αγωγή. Τα μίλια που με ξεχωριστή από την άφιξή μου φαίνεται ατελείωτη. Ιούνιος Bagheria, όταν παίρνω κάποια φάρμακα κατά των δηλητηριάσεων και κατανομής τροφίμων για Παλέρμο. 24 χιλιόμετρα και είναι το σπίτι επιτέλους! Είμαι πληγείσες δεν είχα καν τη δύναμη να ανεβαίνουν τα σκαλιά. Ανοίγω την πόρτα μιλώ ανοικτά τα πάντα και κατάρρευση στο κρεβάτι κοιμάται. ταξίδι μου είναι πάνω! Η επόμενη

Ευχαριστώ θερμά τον φίλο μου τον Goran Μαυροβούνιο, για την προθυμία, η καλοσύνη και η ζεστασιά του και την κάνει να περάσετε όλες τις θαυμάσιες ημέρες στο δρόμο σε ένα υπέροχο τη γη του και όλους όσοι συνέβαλαν με τον τρόπο τους για να καταστήσει ακόμη πιο μοναδική περιπέτεια στο δρόμο.

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
27-08-2010, 21:52
Ωραίος ο φίλος .... http://i247.photobucket.com/albums/gg124/ELINADOUR/SMILES-2/36_2_25thumbsup.gif

Arkas
27-08-2010, 21:53
Ομορφιές!!!

staren
27-08-2010, 22:08
Δώσεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε .......... :sm8:

saitman
27-08-2010, 22:23
τι να λεμε τωρα!!αρε gsforum που μας πανε τα μελη σου!!;)

ΝΙΚΟΣ ΣΤΑΘΑΤΟΣ
29-08-2010, 01:34
μπράβο πάντα τέτοια!!!!!!!!!:sm5::sm8:

MARK
29-08-2010, 01:36
Πάντα τέτοια.......:sm8:

Carduelis
05-09-2010, 00:31
Kάποιο λάθος πιθανά έχει κάνει ο φίλος αντιγράφοντας το κείμενο από τον επεξεργαστή κειμένου γιατί είναι ακατανόητο!
Ενδιαφέρον ταξίδι και η περιγραφή του θα είναι επίσης ενδιαφέρουσα, δεν δοκιμάζει πάλι; κρίμα να μην διαβάζεται !

italos
05-09-2010, 18:57
Κάηκα στις φοτογραφίες...αλλά άξιζε το κόπο!!!

Πολύ πολύ όμορφες!!!

charlyno
07-09-2010, 10:05
Επίσης, σε απευθείας σύνδεση βίντεο από το ταξίδι μου το καλοκαίρι



Έχει πλέον ολοκληρωθεί: εκθέσεις, φωτογραφίες, βίντεο (τα έχουμε στο τέλος της εικόνας)



2010 MONTENEGRO CROAZIA BOSNIA ERZEGOVINA (http://www.francescoinviaggio.it/VIAGGI%20IN%20MOTO%20FOTO/2010%20MONTENEGRO%20CROAZIA%20BOSNIA%20ERZEGOVINA/index.html)


λαμπτήρες

EOD-K9
07-09-2010, 22:57
Απίθανες φώτο

Το κείμενο θα το ξαναδιαβάσω ποιο προσεκτικά για να ταξιδεύψω και εγώ