PDA

View Full Version : Africa Twin


kostas_366
31-08-2010, 23:23
Μπορεί να είμαι φοκλορ, ή τρελός :D, αλλά μ αρέσει αυτή η μοτοσικλέτα (Κ Νομάρχα, μην αρχίσεις τα τρελά σου).
Θέλω ένα ......Africa :hmmm:

kostasmats
31-08-2010, 23:35
και εγω μαζι σου φιλε ...εχει κατι η ατιμη

kostas_366
31-08-2010, 23:41
Βέβαια, και το R 80 σου έχει κάτι :sm7::sm7:

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
01-09-2010, 01:37
Μπορεί να είμαι φοκλορ, ή τρελός :D, αλλά μ αρέσει αυτή η μοτοσικλέτα (Κ Νομάρχα, μην αρχίσεις τα τρελά σου).
Θέλω ένα ......Africa :hmmm:



Βάλε κ καμιά "καλή" φωτό, να γουστάρουμε κι εμείς βρε Κώστα .... ;)

taksidiotis
01-09-2010, 01:56
Αυτή ήταν μηχανή πραγματικά.

BillyGS
01-09-2010, 18:02
Πραγματικά την θεωρώ διαχρονική αξία την Africa.. επάξια είχαν γεμίσει οι δρόμοι της πόλης απο αυτές!

vtheo
01-09-2010, 18:56
Πραγματικά την θεωρώ διαχρονική αξία την Africa.. επάξια είχαν γεμίσει οι δρόμοι της πόλης απο αυτές!

Όχι μόνο της πόλης,δεν υπάρχει ταξίδι που να μην έχω συναντήσει Africa στο δρόμο.Πολύ όμορφο μηχανάκι, διαχρονικό και μη ξεχνάμε ότι είναι μία μοτοσυκλέτα που πολύ έχουν κάνει και κάνουν ταξίδια σ'όλο τον κόσμο.

kostasmats
01-09-2010, 20:39
Αυτή ήταν μηχανή πραγματικά.
βασικα αν εχεις χρονο θα ηθελα να διαβασω καποια παρουσιαση για αφρικα(απευθυνομαι σε εσενα γιατι μου αρεσε το ποστ για το 990 που ειχες ανεβασει παλιοτερα.)

kostas_366
02-09-2010, 00:46
Βάλε κ καμιά "καλή" φωτό, να γουστάρουμε κι εμείς βρε Κώστα .... ;)
Για να κάνουμε και την χάρη στον Νίκο...
Από βόλτα με φίλο:

http://img191.imageshack.us/img191/2483/dsc006244.jpg

http://img248.imageshack.us/img248/8551/dsc006254.jpg

kostas_366
02-09-2010, 00:47
Και αυτή

http://img153.imageshack.us/img153/3703/africab.jpg
δεν σας λέω που την ....κρύβουν :D

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
02-09-2010, 01:42
Και αυτή

http://img153.imageshack.us/img153/3703/africab.jpg
δεν σας λέω που την ....κρύβουν :D



http://i247.photobucket.com/albums/gg124/ELINADOUR/SMILES-2/BRAV-81.gif

taksidiotis
02-09-2010, 14:47
βασικα αν εχεις χρονο θα ηθελα να διαβασω καποια παρουσιαση για αφρικα(απευθυνομαι σε εσενα γιατι μου αρεσε το ποστ για το 990 που ειχες ανεβασει παλιοτερα.)να σαι καλα φιλε μου.
το africa οπως και να το κανουμε ειναι διαχρονικο.οχι επειδη ειναι απο εταιρεια οροσημο στον χωρο της μοτοσυκλετας.αλλα επειδη το αξιζε να μεινει στην ιστορια.
το ξερω,δεν εχει το γκαζι που θα σε τρελανει η ακομα που θα σου αρεσει πολυ,ομως στην εποχη της ηταν μια χαρα γι αυτα που προσφερε.
ταξιδιαρα,ομορφη,απροβληματιστη,δεν ελεγε οχι στο χωμα με καποιες υποχωρησεις βεβαια.ειχε τα απαραιτητα που πρεπει να χει μια μηχανη.
μακαρι τωρα να εβλεπα ενα νεο μοντελο africa στα χναρια της παλιας με λιγο μεγαλυτερο μοτερ,με ενα abs και τιποτα αλλο απο τα ηλεκτρονικα καλουδια που εχουν πλεον γεμισει τις συγχρονες μηχανες και τις εχουν κανει robocop.
ουτε ηλεκτρικη αναρτηση.τι ειναι ποια το να κατεβει ο αναβατης και να ρυθμισει την αναρτηση.
οι σημερινες μηχανες μας εχουν κανει να ξεχναμε τον παλιο καλο ορο της μηχανης.γεματες απο πολλα κομφορ μας εχουν γλυκανει κι εχουμε ξεχασει τις εποχες που με βρωμικα χερια βαζαμε τις καλες μας στις λασπες και καναμε πανυγηρι.
οχι,δεν ειμαι μεγαλος,ειμαι μολις 28 ετων ομως εχω περασει απο πολλα σταδια στο θεμα της μηχανης.
και με mz κυκλοφορουσα,και με rd 350 <<στριγγλα>> και με fz1000 και με ενα suzuki απαρχαιωμενο διχρονο 50αρακι που πηγαινε ομως πολυ καλα,και με xt 600 89...ευτυχως,προλαβα κι εζησα καποια καλα,καποιες καλες εποχες που επεφτα στην λασπουρια με την μηχανη και γελουσα,ενω αν πεσω με το θεριο το adv θα κλαιω,γιατι ειναι πεσιμο και διχιλιαρο.πως να αγγιξω εγω αυτη την μηχανη αφοβα,δε μπορω,προσπαθω τουλαχιστον να την χαιρομαι οσο μπορω και μεχρι καποια απο τα ορια που φτανει.
η africa λοιπον μου θυμιζει κατι απο τις τοτε εποχες.ισως ο τελευταιος απογονος...της πραγματικης μηχανης.κι αμεσως μετα βαζω ως αντικαταστατη της το ktm 990 adv γιατι πολυ απλα καμια αλλη δεν ειναι αξια για αντικαταστατης του αειθαλες africa twin.
πριν καιρο μου χε κατσει μια καλη ευκαιρια και ο κουτος δεν το κυνηγησα το θεμα.ομως καποια στιγμη ειμαι σιγουρος οτι θα παρω africa...γιατι οσο κι αν θελει η λογικη να μου πει stop η καρδια ζηταει το αντιθετο.

vincet
02-09-2010, 17:54
να σαι καλα φιλε μου.
το africa οπως και να το κανουμε ειναι διαχρονικο.οχι επειδη ειναι απο εταιρεια οροσημο στον χωρο της μοτοσυκλετας.αλλα επειδη το αξιζε να μεινει στην ιστορια.
το ξερω,δεν εχει το γκαζι που θα σε τρελανει η ακομα που θα σου αρεσει πολυ,ομως στην εποχη της ηταν μια χαρα γι αυτα που προσφερε.
ταξιδιαρα,ομορφη,απροβληματιστη,δεν ελεγε οχι στο χωμα με καποιες υποχωρησεις βεβαια.ειχε τα απαραιτητα που πρεπει να χει μια μηχανη.
μακαρι τωρα να εβλεπα ενα νεο μοντελο africa στα χναρια της παλιας με λιγο μεγαλυτερο μοτερ,με ενα abs και τιποτα αλλο απο τα ηλεκτρονικα καλουδια που εχουν πλεον γεμισει τις συγχρονες μηχανες και τις εχουν κανει robocop.
ουτε ηλεκτρικη αναρτηση.τι ειναι ποια το να κατεβει ο αναβατης και να ρυθμισει την αναρτηση.
οι σημερινες μηχανες μας εχουν κανει να ξεχναμε τον παλιο καλο ορο της μηχανης.γεματες απο πολλα κομφορ μας εχουν γλυκανει κι εχουμε ξεχασει τις εποχες που με βρωμικα χερια βαζαμε τις καλες μας στις λασπες και καναμε πανυγηρι.
οχι,δεν ειμαι μεγαλος,ειμαι μολις 28 ετων ομως εχω περασει απο πολλα σταδια στο θεμα της μηχανης.
και με mz κυκλοφορουσα,και με rd 350 <<στριγγλα>> και με fz1000 και με ενα suzuki απαρχαιωμενο διχρονο 50αρακι που πηγαινε ομως πολυ καλα,και με xt 600 89...ευτυχως,προλαβα κι εζησα καποια καλα,καποιες καλες εποχες που επεφτα στην λασπουρια με την μηχανη και γελουσα,ενω αν πεσω με το θεριο το adv θα κλαιω,γιατι ειναι πεσιμο και διχιλιαρο.πως να αγγιξω εγω αυτη την μηχανη αφοβα,δε μπορω,προσπαθω τουλαχιστον να την χαιρομαι οσο μπορω και μεχρι καποια απο τα ορια που φτανει.
η africa λοιπον μου θυμιζει κατι απο τις τοτε εποχες.ισως ο τελευταιος απογονος...της πραγματικης μηχανης.κι αμεσως μετα βαζω ως αντικαταστατη της το ktm 990 adv γιατι πολυ απλα καμια αλλη δεν ειναι αξια για αντικαταστατης του αειθαλες africa twin.
πριν καιρο μου χε κατσει μια καλη ευκαιρια και ο κουτος δεν το κυνηγησα το θεμα.ομως καποια στιγμη ειμαι σιγουρος οτι θα παρω africa...γιατι οσο κι αν θελει η λογικη να μου πει stop η καρδια ζηταει το αντιθετο.

ωραιος μπραβο

nikos-x
02-09-2010, 18:09
Πραγματικά την θεωρώ διαχρονική αξία την Africa.. επάξια είχαν γεμίσει οι δρόμοι της πόλης απο αυτές!

. . . και τα βουνά . . .και τα βουνά . . .

http://i33.tinypic.com/6tcx91.jpg

Ακιs
04-09-2010, 11:54
1995 africana No1



http://img546.imageshack.us/img546/4998/32082505.png

Ακιs
04-09-2010, 11:58
1999 africana No2...απιστευτες μοτοσυκλετες που σου εκαναν ολα τα κεφια,χωρις ζημιες αν εξαιρεσουμε κατι ανορθωτες και κατι λαμπες....μακαρι οπως ειπε και ο φιλος πιο πανω,η honda να την ξαναεβγαζε στην παραγωγη με ενα abs μονο παραπανω και χωρις πολλα ηλεκτρονικα καλουδια......

http://img840.imageshack.us/img840/3954/25878107893289233028100.jpg

Fuji
21-11-2010, 17:46
Πολλοί ζητούν την αίγλη της, αλλά οι της HONDA δε τολμούν την αναβίωσή της. Πιο εύκολο είναι ίσως να δανειστείς τα χρώματά της ...

adventure
21-11-2010, 18:24
Ωραίο κομμάτι .

;) :) :)

Translatoras
21-11-2010, 19:28
Και αυτή

http://img153.imageshack.us/img153/3703/africab.jpg
δεν σας λέω που την ....κρύβουν :D

Αν κρίνω από το λαχανί τοίχο, πρέπει να είναι στο Motodrive του Σάββα στη Νέα Τύρινθα!!

Translatoras
21-11-2010, 19:40
'Εχουν περάσει 7 μήνες από τότε που την έδωσα και νιώθω ότι μου λείπει!

http://img40.imageshack.us/img40/2626/dsc000606595059.jpg

DoctorAbo
21-11-2010, 20:41
Είχα και γω μια Αfrica Twin του 04.
Έχω τις εξής εντυπωσεις χαραγμένες στη μνήμη μου :
Εξαιρετική ροπή για τα κυβικά της
Στιβαρότατος σκελετός που άνεχε να ταξιδεύει δικά και τριβά πάνω κάτω την Ελλάδα
Πολύ κακλή δυνατότητα διάσχισης στα βουνά φορτωμένη
Εξαιρετική αξιοπιστία με εξαίρεση τον ανιρθωτή & την αντλία βενζίνης
Έφθειρε τα λάστοιχα ομοι΄πμορφα (σε αντίθεση με την GS που τρώει το μπρος σα μπισκοτάκι)



Αν είχα να πάω μέχρι το Καζακστάν με μηχανάκι θα διάλεγα μια Africa σήμερα.

Θα άλλαζα ρουλεμάν στους τροχούς μπρος - πίσω,
θα έβαζα ένα σετ αλυσδιγράναζα βαρέως τύπου
θάριχνα πίσω μια αντλία κ έναν ανορθωτή
μια ντίζα συμπλέκτη
και θάφευγα. Είναι κρίμα που δεν είδαμε ποτέ τη φυσική εξέλιξη της συγκεκριμένης μηχανής. Παρεμπιπτόντως, το πιο κοντινό πράγμα στην φυσική εξέλιξη της Africa που έχω δει είναι η KTM 990 Adventure (η 950 ήταν πολύ πιο hardcore enduro).

http://img258.imageshack.us/img258/1714/dscn0276.jpg (http://img258.imageshack.us/i/dscn0276.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)

pkiriakos
21-11-2010, 21:24
Εμένα μου λείπει κάθε μέρα.:yzΤην είχα 7 χρόνια.Και μου την πήρε ο αντιπρόσωπος 5500 ευρώ.Ενα διαμάντι.Και είναι ακόμη απούλητη.Ποιός θα την αγοράσει εν μέσω κρίσης??Και δεν κατεβάζει την τιμή με τίποτα που με τόσα χρήματα παίρνεις 1000 η ακόμη και κάτι απο τα δικά σας τα μηχανάκια.AFRICA,AFRICA,AFRICA,AFRICA,Κλάψ,κλάψ:yz:yz:yz

gandreas
21-11-2010, 23:15
Έφθειρε τα λάστοιχα ομοιόμορφα (σε αντίθεση με την GS που τρώει το μπρος σα μπισκοτάκι)







Και εγώ νόμιζα ότι είναι η ιδέα μου. Άσχετο με το θέμα αλλά πώς γίνετε αυτό?:hmmm:

Capitain
22-11-2010, 00:13
Και εγώ νόμιζα ότι είναι η ιδέα μου. Άσχετο με το θέμα αλλά πώς γίνετε αυτό?:hmmm:

Μεγαλύτερη κατανομή βάρους εμπρός...
Γι'αυτό και δεν σηκώνεται με τίποτα.....Νεύρα

kostas_366
22-11-2010, 00:22
Και εγώ νόμιζα ότι είναι η ιδέα μου. Άσχετο με το θέμα αλλά πώς γίνετε αυτό?:hmmm:

Άλλη κατανομή βάρους. Εμπρός και χαμηλά.

TEOSS
23-11-2010, 03:30
Δεν είναι η <κατανομή> του βάρους ,είναι ένα φαινόμενο που εμφανίζεται σε όλες τις μότο με εναλλακτικά μπροστινά συστήματα (σε διαφορετικό βαθμό βέβαια η κάθε μια) και οφείλεται στο ότι φορτίζουν ιδιαίτερα τον μπροστινό τροχό . Αυτό ήταν και ένα <πρόβλημα > των ELF και ΤΕΖΙ όπου δύσκολα εκείνη την εποχή άντεχε μπροστινό λάστιχο να βγάλει αγώνα . Αυτό όμως είναι και ένας λόγος της υπέροχης οδικής συμπεριφοράς των GS .!

Υ.Γ1_Και όλων των R ,θυμάμαι φοτο συμφορουμιτη με διαλυμένο μπροστινό λάστιχο σε RT.!
Υ.Γ.2_Εαν σηκώνεται λέει…..αέρας….

paschalis
23-11-2010, 20:30
.
ταξιδιαρα,ομορφη,απροβληματιστη,δεν ελεγε οχι στο χωμα με καποιες υποχωρησεις βεβαια.ειχε τα απαραιτητα που πρεπει να χει μια μηχανη.


η africa λοιπον μου θυμιζει κατι απο τις τοτε εποχες.ισως ο τελευταιος απογονος...της πραγματικης μηχανης.κι αμεσως μετα βαζω ως αντικαταστατη της το ktm 990 adv γιατι πολυ απλα καμια αλλη δεν ειναι αξια για αντικαταστατης του αειθαλες africa twin.

Μηπως εχεις ακουσει για ενα μηχανακι που λεγεται F 800 GS?
ΑΥΤΟ ειναι ο αντικαταστατης του Αφρικα και οχι ο Αυστριακος γιγαντας των πρατηριων και των συνεργειων...

taksidiotis
25-11-2010, 18:12
Μηπως εχεις ακουσει για ενα μηχανακι που λεγεται F 800 GS?
ΑΥΤΟ ειναι ο αντικαταστατης του Αφρικα και οχι ο Αυστριακος γιγαντας των πρατηριων και των συνεργειων...
μπα,συγνωμη αλλα η γνωμη μου ειναι διαφορετικη.
οσο για τον γιγαντα των συνεργειων???ας μην το αναλυσουμε γιατι θα φαμε σελιδες παλι...ειδαμε και τις ακριβοτερες τι κανουν ειτε ειναι απο γερμανια πλευρα ειτε απο ιταλια.

ΤΡΟΧΗΛΑΤΟΣ
25-11-2010, 19:31
Και εγώ νόμιζα ότι είναι η ιδέα μου. Άσχετο με το θέμα αλλά πώς γίνετε αυτό?:hmmm:


Αντιγράφω από ένα πόστ που αφορά το telelever και εξηγεί γιατί φθείρεται το εμπρός ελαστικό (δεν θυμάμαι που το είχα βρεί..)

TELELEVER

Αυτή τη στιγμή χρησιμοποιείται κατα κανόνα η ανάρτηση με τηλεσκοπικό πιρούνι. Το μεγάλο μείον αυτού του συστήματος είναι πως δεν διαχωρίζεται η λειτουργία αλλαγής διεύθυνσης με αυτή της ανάρτησης. Παράλληλα - ή σαν συνέπεια - έχουμε "καμπτικές" ροπές που δημιουργούν καταπονήσεις στο λαιμό του πλαισίου όπως επίσης στρεβλώσεις των καλαμιών και βύθιση, κατά το φρενάρισμα, που σαν συνέπεια έχει την αλλαγή της γεωμετρίας της μοτοσυκλέτας. Βέβαια με την εξέλιξη της τεχνολογίας έχουν λυθεί σε ένα μεγάλο μέρος τα παραπάνω προβλήματα αλλά δεν έχουν εξαλειφθεί εντελώς
Βασική αρχή - και στόχος - του συστήματος Telelever είναι απαλειφθεί αυτό ακριβώς το μειονέκτημα. Έτσι για αυτό τον σκοπό, την διευθυνση την αναλαμβάνει ένα ζευγάρι τηλεσκοπικά καλάμια - σαν τα συμβατικά - μόνο που στο εσωτερικό τους δεν υπάρχουν ελατήρια. Αντί αυτών υπάρχει ένα αμορτισέρ συνδεδεμένο με ένα ψαλίδι σαν των αυτοκινήτων που έχουν αναλάβει την δύσκολη δουλειά της ανάρτησης. Η έδραση αυτού του συστήματος γίνεται πάνω στη κεντρική δοκό του πλαισίου, μεταφέροντας εκεί όλες τις δυνάμεις που αναπτύσσονται. Με αυτόν τον τρόπο καταπονείται ένα τμήμα του πλαισίου με μεγαλύτερη αντοχή από αυτό του λαιμού, ενώ το μήκος των καλαμιών που υπόκειται σε κάμψη μειώνεται σχεδόν στο μισό, με αποτέλεσμα την ελάχιστη παραμόρφωση.
Η BMW έχει επιλέξει το μήκος του ψαλιδιού και τις θέσεις έδρασης του ώστε να μην βυθίζεται ή ανυψώνεται κατα το φρενάρισμα. Με αυτόν το τρόπο η μηχανή, παραμένει ακίνητη - στον κάθετο άξονα ως προς το οδόστρωμα - δηλαδή δεν "μπρουμουτίζει" οπότε δεν αλλάζουν τα γεωμετρικά της χαρακτηριστικά και κατα συνέπεια δεν μειώνεται η σταθερότητα που είχε το σύνολο πριν την επιβράδυνση. Έτσι δεν δημιουργείται πρόβλημα κατευθυντικότητας όπως στα συμβατικά πιρούνια λόγω της υπερφόρτωσης της ανάρτησης.
Όμως όλα έχουν κι ένα "αλλά". Στην συγκεκριμένη περίπτωση μπορούμε να επισημάνουμε δύο. Καταρχήν η δύναμη που ασκεί το αμορτισέρ και πιέζεται ο τροχός στο έδαφος, κατα την πορεία, είναι μεγαλύτερη από ότι με τα κλασικά πιρούνια οπότε κερδίζουμε σε πρόσφυση αλλά αυξάνεται δραματικά η φθορά του εμπρόσθιου ελαστικού. Κατα δεύτερον, στο φρενάρισμα επειδή δεν υπάρχει μεταφορά βάρους εμπρός - λόγω της μη βύθισης - αυξάνεται η ευκολία που μπλοκάρει ο τροχός,το ABS κρίνεται, τουλάχιστο, απαραίτητο!

loulou1100gs
25-11-2010, 21:51
Εγώ έχω αυτήν...Ουδεμία σχέση με "ψευτοεντουράκια", "ψευτοDakarοειδή".
Αλλάζεις λάστιχα και τρέχεις άνετα αγώνα τύπου trail-ride ή Rally. Η ποιότητα κατασκευής της Honda σε κρεσέντο.Μετρήστε:1)πολλαπλασιαστές ενσωματωμένοι στα μπουζοκαλώδια εν έτει 1988, 2)όλες οι ηλεκτρικές επαφές αδιαβροχοποιημένες, 3)εναλλακτικότητα στη διαχείριση καυσίμου, δουλεύει και με τρόμπα ηλεκτρική και με υποπίεσης, 4)η πλεξούδα είναι ορατή και προσιτή από παντού, 5)πολυρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση, 6)ισχυρότατα φώτα, 7)σχαρούκλα που μεταφέρει τα πάντα χωρίς πρόβλημα.
Επιπλέον: ροπάκλα, κιβώτιο βούτυρο, προοδευτικά φρένα.Στα μείον η κακή ψύξη του ανορθωτή και η εξάτμιση που σαπίζει εύκολα (και πολύ δύσκολο να βρεθεί καινούργια όπως και οι λαιμοί-είναι ανοδιωμένοι...).

kostas_366
25-11-2010, 22:09
Αντιγράφω από ένα πόστ που αφορά το telelever και εξηγεί γιατί φθείρεται το εμπρός ελαστικό (δεν θυμάμαι που το είχα βρεί..)

TELELEVER
Όμως όλα έχουν κι ένα "αλλά". Στην συγκεκριμένη περίπτωση μπορούμε να επισημάνουμε δύο. Καταρχήν η δύναμη που ασκεί το αμορτισέρ και πιέζεται ο τροχός στο έδαφος, κατα την πορεία, είναι μεγαλύτερη από ότι με τα κλασικά πιρούνια οπότε κερδίζουμε σε πρόσφυση αλλά αυξάνεται δραματικά η φθορά του εμπρόσθιου ελαστικού. Κατα δεύτερον, στο φρενάρισμα επειδή δεν υπάρχει μεταφορά βάρους εμπρός - λόγω της μη βύθισης - αυξάνεται η ευκολία που μπλοκάρει ο τροχός,το ABS κρίνεται, τουλάχιστο, απαραίτητο!
Μην σκάτε για το ελαστικό... αφού τρώγετε ποιο γρήγορα το πίσω.. :sm7:

TEOSS
27-11-2010, 02:04
Αντιγράφω από ένα πόστ που αφορά το telelever και εξηγεί γιατί φθείρεται το εμπρός ελαστικό (δεν θυμάμαι που το είχα βρεί..)

TELELEVER

... Αντί αυτών υπάρχει ένα αμορτισέρ συνδεδεμένο με ένα ψαλίδι σαν των αυτοκινήτων που έχουν αναλάβει την δύσκολη δουλειά της ανάρτησης. Η έδραση αυτού του συστήματος γίνεται πάνω στη κεντρική δοκό του πλαισίου, μεταφέροντας εκεί όλες τις δυνάμεις που αναπτύσσονται. Με αυτόν τον τρόπο καταπονείται ένα τμήμα του πλαισίου με μεγαλύτερη αντοχή από αυτό του λαιμού ...

Τιιιιιιιιι ???? ποιος άσχετος το έγραψε αυτό ,αφού είναι γνωστό ότι το telelever έχει 2 (δυο) ψαλίδια !!! ένα (1) μεγάλο κάτω και ένα (1) μικρότερο από πάνω …( χυτό στο 1100 και 1150 και σωληνωτό στα 1200 ) => 1 + 1 = 2 :D

:sm7::sm7::sm7::sm7: :sm3::sm3::sm3::sm3:


ΤΡΟΧΗΛΑΤΕ ...
:sm5::sm5::sm5::sm4::sm4::sm4:

ΤΡΟΧΗΛΑΤΟΣ
27-11-2010, 09:40
Ωχ φίλε TEOSS, μη βαράς άλλο..
Δεν είμαι ειδικός και όπως είπα προσπάθησα να απαντήσω με τα γραπτά άλλου στο ερώτημα γιατί φθείρεται γρηγορότερα το εμπρός ελαστικό στη gs. H απάντηση του μου φαινόταν λογική και σε ευχαριστώ για τη διόρθωση. Παρεπιπτόντως η γενική αρχή ισχύει σύμφωνα με αυτά που αυτός περιγράφει;
Ρωτώντας πάς στην πόλη..

tsompanis
27-11-2010, 10:07
Εγώ έχω αυτήν...Ουδεμία σχέση με "ψευτοεντουράκια", "ψευτοDakarοειδή".
Αλλάζεις λάστιχα και τρέχεις άνετα αγώνα τύπου trail-ride ή Rally. Η ποιότητα κατασκευής της Honda σε κρεσέντο.Μετρήστε:1)πολλαπλασιαστές ενσωματωμένοι στα μπουζοκαλώδια εν έτει 1988, 2)όλες οι ηλεκτρικές επαφές αδιαβροχοποιημένες, 3)εναλλακτικότητα στη διαχείριση καυσίμου, δουλεύει και με τρόμπα ηλεκτρική και με υποπίεσης, 4)η πλεξούδα είναι ορατή και προσιτή από παντού, 5)πολυρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση, 6)ισχυρότατα φώτα, 7)σχαρούκλα που μεταφέρει τα πάντα χωρίς πρόβλημα.
Επιπλέον: ροπάκλα, κιβώτιο βούτυρο, προοδευτικά φρένα.Στα μείον η κακή ψύξη του ανορθωτή και η εξάτμιση που σαπίζει εύκολα (και πολύ δύσκολο να βρεθεί καινούργια όπως και οι λαιμοί-είναι ανοδιωμένοι...).



αυτό είναι africa!:)

tsompanis
27-11-2010, 10:12
Εμένα μου λείπει κάθε μέρα.:yzΤην είχα 7 χρόνια.Και μου την πήρε ο αντιπρόσωπος 5500 ευρώ.Ενα διαμάντι.Και είναι ακόμη απούλητη.Ποιός θα την αγοράσει εν μέσω κρίσης??Και δεν κατεβάζει την τιμή με τίποτα που με τόσα χρήματα παίρνεις 1000 η ακόμη και κάτι απο τα δικά σας τα μηχανάκια.AFRICA,AFRICA,AFRICA,AFRICA,Κλάψ,κλάψ:yz:yz:yz



εσένα απο το κλάμα που ρίχνεις σε καταλαβαίνω :sm7:
πηγαίνοντας απο africa σε varadero το μόνο που κατάφερες (εκτός απο το γκάζι που τελικά σου χρειάστηκε σπάνιες φορές),ήταν να πάρεις πολλά κιλάκια και πραγματικά και σε αίσθηση

TEOSS
27-11-2010, 12:37
Ωχ φίλε TEOSS, μη βαράς άλλο..
Δεν είμαι ειδικός και όπως είπα προσπάθησα να απαντήσω με τα γραπτά άλλου στο ερώτημα γιατί φθείρεται γρηγορότερα το εμπρός ελαστικό στη gs. H απάντηση του μου φαινόταν λογική και σε ευχαριστώ για τη διόρθωση. Παρεπιπτόντως η γενική αρχή ισχύει σύμφωνα με αυτά που αυτός περιγράφει;
Ρωτώντας πάς στην πόλη..

Όλα όσα έγραψες είναι σωστά :sm4:!Και βέβαια το telelever έχει 1 ψαλίδι (κάτω) … Η << διόρθωση>> ήταν καμπάνα γι ΄αλλού …. :sm7::sm7::sm3::sm3:

pkiriakos
27-11-2010, 14:14
Να και το πρώην δικό μου μωρό.:yz:yz:yz

Africaptan
21-12-2010, 18:11
Εμένα μου λείπει κάθε μέρα.:yzΤην είχα 7 χρόνια.Και μου την πήρε ο αντιπρόσωπος 5500 ευρώ.Ενα διαμάντι.Και είναι ακόμη απούλητη.Ποιός θα την αγοράσει εν μέσω κρίσης??Και δεν κατεβάζει την τιμή με τίποτα που με τόσα χρήματα παίρνεις 1000 η ακόμη και κάτι απο τα δικά σας τα μηχανάκια.AFRICA,AFRICA,AFRICA,AFRICA,Κλάψ,κλάψ:yz:yz:yz


Αφου την εδωσες για 5500 χιλιαρικα, μην την κλαις καθολου. Δωσε 2-2,5 και παρε μια και καντην αγνωριστη...:):):)

D_S_P
23-12-2010, 10:08
Αφου την εδωσες για 5500 χιλιαρικα, μην την κλαις καθολου. Δωσε 2-2,5 και παρε μια και καντην αγνωριστη...:):):)
Ειχα την ΜΠΛΕ - ΚΟΚΚΙΝΗ - ΑΣΠΡΗ ΜΟΝΤΕΛΟ 2002, ΤΗΝ ΕΔΩΣΑ ΣΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ [4500 Ευρω] ΜΕ 11000 ΧΛΜ [ΤΟ ΜΑΡΤΙΟ 2010] - ΛΕΣ κ ΕΙΧΕ ΒΓΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΓΟΣΤΑΣΙΟ - ΦΟΤΡΩΜΕΝΗ ΣΤΟ ΦΟΥΛ!
ΤΗΝ ΕΦΕΡΑ ΑΠΟ ΓΕΡΜΑΝΙΑ - ΕΚΤΕΛΩΝΗΣΑ - ΤΗ ΚΡΑΤΗΣΑ ΕΝΑΜΙΣΗ ΧΡΟΝΟ!

:yz ΠΟΝΟΣ! :yz - ΜΕ ΑΝΑΓΚΑΣΕ ΘΕΜΑ ΥΓΕΙΑΣ - ΥΠΕΘΕΣΑ ΔΕ ΘΑ ΞΑΝΑ 'ΝΕΒΩ ΣΕ ΜΗΧΑΝΗ!!!
ΑΣΤΑ!

Πάνος
12-01-2011, 21:05
Εγώ έχω αυτήν...Ουδεμία σχέση με "ψευτοεντουράκια", "ψευτοDakarοειδή".
Αλλάζεις λάστιχα και τρέχεις άνετα αγώνα τύπου trail-ride ή Rally. Η ποιότητα κατασκευής της Honda σε κρεσέντο.Μετρήστε:1)πολλαπλασιαστές ενσωματωμένοι στα μπουζοκαλώδια εν έτει 1988, 2)όλες οι ηλεκτρικές επαφές αδιαβροχοποιημένες, 3)εναλλακτικότητα στη διαχείριση καυσίμου, δουλεύει και με τρόμπα ηλεκτρική και με υποπίεσης, 4)η πλεξούδα είναι ορατή και προσιτή από παντού, 5)πολυρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση, 6)ισχυρότατα φώτα, 7)σχαρούκλα που μεταφέρει τα πάντα χωρίς πρόβλημα.
Επιπλέον: ροπάκλα, κιβώτιο βούτυρο, προοδευτικά φρένα.Στα μείον η κακή ψύξη του ανορθωτή και η εξάτμιση που σαπίζει εύκολα (και πολύ δύσκολο να βρεθεί καινούργια όπως και οι λαιμοί-είναι ανοδιωμένοι...).

Και εγώ αυτή γουστάρω! Θα ήθελα κάποια στιγμή να έπαιρνα μία, άν τη γλιτώσω από τη γυναίκα μου...:rolleyes:

MARK
12-01-2011, 23:22
:sm8:

taksidiotis
13-01-2011, 10:05
Αφου την εδωσες για 5500 χιλιαρικα, μην την κλαις καθολου. Δωσε 2-2,5 και παρε μια και καντην αγνωριστη...:):):)
πολυ σωστο.πλεον προικα βρισκεις πολυ φτηνα και σε αριστη κατασταση.

D_S_P
17-01-2011, 21:34
TΗΝ ΕΚΕΤΛΩΝΗΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΤΟ 2007 ΜΕ 5500 ΧΛΜ!
ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ κ ΣΗΜΕΡΙΝΟΣ ΘΡΥΛΛΟΣ!!
ΤΗΝ ΕΔΩΣΑ 'ΧΑΡΙΣΑ' ΜΕ 11500 ΧΛΜ ΣΤΗ ΚΡΗΤΗ [ΜΑΡΤΙΟ 2010].

6812

6813

6814

6815



ΑΚΟΜΑ ΤΗ ΚΛΑΙΩ :yz ΗΤΑΝΕ ΠΟΛΥ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ Η AFRICA TWIN.

taksidiotis
17-01-2011, 22:50
TΗΝ ΕΚΕΤΛΩΝΗΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΤΟ 2007 ΜΕ 5500 ΧΛΜ!
ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ κ ΣΗΜΕΡΙΝΟΣ ΘΡΥΛΛΟΣ!!
ΤΗΝ ΕΔΩΣΑ 'ΧΑΡΙΣΑ' ΜΕ 11500 ΧΛΜ ΣΤΗ ΚΡΗΤΗ [ΜΑΡΤΙΟ 2010].

6812

6813

6814

6815



ΑΚΟΜΑ ΤΗ ΚΛΑΙΩ :yz ΗΤΑΝΕ ΠΟΛΥ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ Η AFRICA TWIN.

μου θυμίζει την δικιά μου.καλά τέτοιο αστέρι και το έδωσες?

D_S_P
18-01-2011, 00:42
μου θυμίζει την δικιά μου.καλά τέτοιο αστέρι και το έδωσες?
ΠΑΡΕΛΘΟΝ - ΤΕΛΕΙΩΣΕ - ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ [ADVENTURE 1200] - ΑΠΟΡΡΩ ΓΙΑΤΙ Η AFTW ΔΕ ΞΑΝΑΕΒΓΑΛΕ / ΑΝΑΝΕΩΣΕ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΗΣ.

Africaptan
18-01-2011, 10:35
ΠΑΡΕΛΘΟΝ - ΤΕΛΕΙΩΣΕ - ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ [ADVENTURE 1200] - ΑΠΟΡΡΩ ΓΙΑΤΙ Η AFTW ΔΕ ΞΑΝΑΕΒΓΑΛΕ / ΑΝΑΝΕΩΣΕ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΗΣ.

Το εχω πει παρα πολλες φορες και συνεχιζω να το λεω... ΕΥΤΥΧΩΣ και δεν το αννανεωσε...

loulou1100gs
18-01-2011, 21:50
ΑΠΟΡΡΩ ΓΙΑΤΙ Η AFTW ΔΕ ΞΑΝΑΕΒΓΑΛΕ / ΑΝΑΝΕΩΣΕ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΗΣ.

Αν το είχε σήμερα στην παραγωγή με μικρές βελτιώσεις (π.χ.ψεκασμός και dual cbs brake system) σε βεβαιώνω ότι θα μοίραζε και σε άλλες εταιρίες την παραγωγή για να προφτάσει τη ζήτηση...

D_S_P
19-01-2011, 01:33
Αν το είχε σήμερα στην παραγωγή με μικρές βελτιώσεις (π.χ.ψεκασμός και dual cbs brake system) σε βεβαιώνω ότι θα μοίραζε και σε άλλες εταιρίες την παραγωγή για να προφτάσει τη ζήτηση...
ΕΧΕΙ ΚΑΙΡΟ ΠΟΥ ΣΥΖΗΤΙΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΔΟΧΟ ΤΗΣ - ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ!

mototraveler
04-02-2011, 08:59
Africa Queen 840

THE QUEEN

Uriah γράψε εσύ τα σχόλια, που μιλάς καλά τα ...γαλλικά!

Uriah Heep
04-02-2011, 17:28
Africa Queen 840

THE QUEEN

Uriah γράψε εσύ τα σχόλια, που μιλάς καλά τα ...γαλλικά!


Αφού σΕ το 'πα ρε γείτονα, ότι απαγορεύονται οι τσόντες σ΄αυτό το φόρουμ.


Africa Queen 840, λοιπόν...
.
.
"pour un flirt avec toi,
je ferais n' import quoi!"


Ώριμη, έμπειρη, έτοιμη για άγριο σέξ!!!

siraxanz
04-02-2011, 19:50
Πρόκειται περί εκδιδόμενης??
Αν ναι που παίρνωμε σειρά γιά τις πιό πάνω περιγραφόμενες ακολασίες??
Πάντως εμένε με διέγειρε!!!

μοτοσυκλετιστικά εννοώ και προλαβαίνω τυχόν παρανοήσεις:)

Κάπου έχω και εγώ στο σκληρο μου κατι τετοιες τσόντες:sm7:

yns
04-02-2011, 20:10
Η Αγγλική Rugged Roads (http://www.ruggedroads.co.uk/) της οποίας ο ιδιοκτήτης είναι ευτυχής κάτοχος Αφρικάνας βγάζει διάφορα τέτοια καλούδια για αυτόν τον μύθο. Για ρίχτε μια ματιά (http://www.ruggedroads.co.uk/shop/category_12/Africa-Twin.html?shop_param=cid%3D%26) οι ενδιαφερόμενοι... :)

http://www.ruggedroads.co.uk/.media/215830864517.png

Uriah Heep
05-02-2011, 09:04
Πρόκειται περί εκδιδόμενης??
:sm7:


Ω ναι!!! Πρόκειται για νόμιμο οίκο …ακολασίας που ικανοποιεί όλα τα βίτσια των πελατών.

Λειτουργεί και ως κέντρο αισθητικής και αδυνατίσματος...



Προσφέρει από Twindero XRV1000,
.
.
.
…μέχρι Bavarian Queen R1100GS, για γουσταρλίδες που θέλουν να ακούνε βρωμόλογα στα γερμανικά!


Ακολουθεί φωτογραφική ντοκουμεντασιόν....
KATALOG (http://www.africanqueens.de/html/katalog.html)