PDA

View Full Version : Εμπειρίες και φωτογραφιες από Css Lvl II


Λυγκέας
12-09-2010, 10:51
Τον Μαη που μας περασε, συμμετειχα στο lvl ΙΙ του Css προκειμενου να συνεχισω τη γνωριμία με τη μοτο μου καθως και με την τεχνη της ορθης οδήγησης (σε στροφη).

Με δεδομενο ότι στο πρωτο επίπεδο δουλεψαμε σε θεματα ελεγχου γκαζιου, σημεια εισοδου και εξοδου, αλλαγής κλίσης και σωστης θεσης αναβατη, στο level II ασχοληθηκαμε κυριως με θεματα οπτικης και ελεγχου της ορασης. Πιο αναλυτικα, δουλεψαμε σε σημεια οπως;

- εξαλειψης της συνηθειας επικεντρωσης του βλεμματος σε ενα μεμονωμενο σημειο (target fixation) και εξασκησης και χρήσης της ευρειας ορασης (wide view),
- βελτιωσης της αισθησης του πλατους και εκτασης του δρομου/στροφης,
- εντοπισμου του απωτατου σημειου του δρομου/στροφης (vanishing point).

Εννοείται ότι άξιζε τον χρόνο και το κόστος καθως και ότι συστήνω τη συμμετοχή σε αυτό.

Ανεβάζω και ορισμένες φωτόγραφιες...

gsmaniac
12-09-2010, 10:56
ενδιαφερον....για λεγε λεπτομερειες φιλε:)

pirate
12-09-2010, 11:01
........αντε για λέγε λεπτομέρειες και πληροφορίες για τα μαθήματα κλπ κλπ

Λυγκέας
12-09-2010, 13:17
Το αρχικα C.S.S. αποτελουν τη συντομογραφια της ονομασιας της σχολης "CALIFORNIA SUPERBIKE SCHOOL", ιδρυτης της οποιας ειναι ο Keith Code. Όπως και αναφερεται στη παρουσιαση, οι μαθητές της σχολης μαθαίνουν να ελέγχουν απόλυτα τη μοτοσυκλέτα τους, να αγχώνονται λιγότερο και να διασκεδάζουν περισσότερο, ώστε να αντιμετωπίζουν τις καθημερινές απειλές στοv δρόμο.
Η εκμάθηση γίνεται σταδιακά και η εκπαίδευση περιλαμβάνει 3 επίπεδα:
Level I - Στόχος: Σταθεροποίηση της μοτοσυκλέτας
Σωστός έλεγχος του γκαζιού, μέθοδος αλλαγής κλίσης και στροφής, ενέργειες του οδηγού για σταθεροποίηση της μοτοσυκλέτας και ασφαλή οδήγηση.
Level IΙ - Στόχος: Αυτοπεποίθηση του οδηγού
Τεχνικές εξάσκησης και διεύρυνσης οπτικού πεδίου, αποφυγή target fixation. Το κλειδί για την οδήγηση είναι η εκπαίδευση των ματιών στις ζώνες που ελέγχουν.
Level ΙΙI - Στόχος: Σταθεροποίηση του οδηγού
Διδάσκονται πιο ειδικές τεχνικές με σκοπό τον απόλυτο έλεγχο σε πιο ακραίες καταστάσεις.

Φορεας οργανωσης των συγκεκριμενων σεμιναριων της σχολης είναι το περιοδικο 0-300. Περισσοτερες πληροφοριες μπορειτε βρειτε στη σελιδα του περιοδικου, στη κατηγορια "σχολεια ασφαλους οδηγησης". Τα μαθηματα στην Αθηνα γινονται στη πιστα των μεγαρων, νομιζω 6 φορες τον χρονο, σε συγκεκριμενες ημερομηνιες. Το καθε σεμιναριο (συμμετοχη) αποτελει ενα επιπεδο, διαρκει μια ημέρα (07.00-18.00) και κοστιζει 300ευρω. Καλο ειναι να αφηνετε διαστημα μεταξυ των συμμετοχων σας (πχ κανα 6 μηνο), ωστε να εχετε χρονο να εφαρμοσετε τα του καθε σεμιναριου και εκτος πιστας.

Αναγκαιος εξοπλισμος για τη συμμετοχη είναι :
-κρανος (full face)
-γαντια (οχι εντουρο ή κοντά και εννοειται δερματινα)
-μποτες (όχι μποτάκια και εννοειται δερματινα)
-φορμα full ή διαιρουμενη (οποιος δεν εχει μπορει να νοικιασει με 30 η 40 νομιζω)
Καλυτερα είναι όμως να ρωτήσετε και τους υπευθυνους.

Μη σας μπερδευει το όνομα superbike. Εννοείται ότι τα μαθήματα δεν αφορούν μοχανα σε αναβάτες/κατόχους supersport μοτοσυκλετων, αλλά κάθε οδηγό (ισως το lvl III να είναι πιο ειδικό και να ταιριαζει περισσοτερο σε κατοχους ss, αλλα θα σας πω οταν το κανω). Προσωπικα το lvl I ηταν μια αποκαλυψη για εμενα! Χαρις αυτο αρχισα να αντιλαμβανομαι τη συμπεριφορα της μοτοσυκλετας μου, παροτι οδηγω μοτο απο τα 17 μου (ειμαι 34). Επίσης το lvl II αποτελεσε τη συνεχεια σε αυτο το ταξιδι εκμαθησης.

Τα προτεινω ανεπιφυλακτα.

Ελπιζω να σας καλυψα.

Jefe
12-09-2010, 16:01
Το αρχικα C.S.S. αποτελουν τη συντομογραφια της ονομασιας της σχολης "CALIFORNIA SUPERBIKE SCHOOL", ιδρυτης της οποιας ειναι ο Keith Code. Όπως και αναφερεται στη παρουσιαση, οι μαθητές της σχολης μαθαίνουν να ελέγχουν απόλυτα τη μοτοσυκλέτα τους, να αγχώνονται λιγότερο και να διασκεδάζουν περισσότερο, ώστε να αντιμετωπίζουν τις καθημερινές απειλές στοv δρόμο.
Η εκμάθηση γίνεται σταδιακά και η εκπαίδευση περιλαμβάνει 3 επίπεδα:
Level I - Στόχος: Σταθεροποίηση της μοτοσυκλέτας
Σωστός έλεγχος του γκαζιού, μέθοδος αλλαγής κλίσης και στροφής, ενέργειες του οδηγού για σταθεροποίηση της μοτοσυκλέτας και ασφαλή οδήγηση.
Level IΙ - Στόχος: Αυτοπεποίθηση του οδηγού
Τεχνικές εξάσκησης και διεύρυνσης οπτικού πεδίου, αποφυγή target fixation. Το κλειδί για την οδήγηση είναι η εκπαίδευση των ματιών στις ζώνες που ελέγχουν.
Level ΙΙI - Στόχος: Σταθεροποίηση του οδηγού
Διδάσκονται πιο ειδικές τεχνικές με σκοπό τον απόλυτο έλεγχο σε πιο ακραίες καταστάσεις.

Φορεας οργανωσης των συγκεκριμενων σεμιναριων της σχολης είναι το περιοδικο 0-300. Περισσοτερες πληροφοριες μπορειτε βρειτε στη σελιδα του περιοδικου, στη κατηγορια "σχολεια ασφαλους οδηγησης". Τα μαθηματα στην Αθηνα γινονται στη πιστα των μεγαρων, νομιζω 6 φορες τον χρονο, σε συγκεκριμενες ημερομηνιες. Το καθε σεμιναριο (συμμετοχη) αποτελει ενα επιπεδο, διαρκει μια ημέρα (07.00-18.00) και κοστιζει 300ευρω. Καλο ειναι να αφηνετε διαστημα μεταξυ των συμμετοχων σας (πχ κανα 6 μηνο), ωστε να εχετε χρονο να εφαρμοσετε τα του καθε σεμιναριου και εκτος πιστας.

Αναγκαιος εξοπλισμος για τη συμμετοχη είναι :
-κρανος (full face)
-γαντια (οχι εντουρο ή κοντά και εννοειται δερματινα)
-μποτες (όχι μποτάκια και εννοειται δερματινα)
-φορμα full ή διαιρουμενη (οποιος δεν εχει μπορει να νοικιασει με 30 η 40 νομιζω)
Καλυτερα είναι όμως να ρωτήσετε και τους υπευθυνους.

Μη σας μπερδευει το όνομα superbike. Εννοείται ότι τα μαθήματα δεν αφορούν μοχανα σε αναβάτες/κατόχους supersport μοτοσυκλετων, αλλά κάθε οδηγό (ισως το lvl III να είναι πιο ειδικό και να ταιριαζει περισσοτερο σε κατοχους ss, αλλα θα σας πω οταν το κανω). Προσωπικα το lvl I ηταν μια αποκαλυψη για εμενα! Χαρις αυτο αρχισα να αντιλαμβανομαι τη συμπεριφορα της μοτοσυκλετας μου, παροτι οδηγω μοτο απο τα 17 μου (ειμαι 34). Επίσης το lvl II αποτελεσε τη συνεχεια σε αυτο το ταξιδι εκμαθησης.

Τα προτεινω ανεπιφυλακτα.

Ελπιζω να σας καλυψα.



:sm8:


Jefe

Arkas
12-09-2010, 16:20
Σε ευχαριστούμε Γιάννη!

saitman
13-09-2010, 20:57
μπραβο!πρεπει να διοργανοσουμε τετοιο event σαν foroum!!