PDA

View Full Version : Caterham Seven R300


Adrian
07-03-2009, 16:35
http://www.ultimatecarpage.com/images/large/3895/Caterham-Seven-Superlight-R300_1.jpg (http://www.ultimatecarpage.com/car/3895/Caterham-Seven-Superlight-R300.html)


http://www.autocar.gr/images/stories/dokimes/Proti_odighisi/2009/CATERHAM/R30/r300_sprice_028_rt_003.jpg (http://www.autocar.gr/images/stories/dokimes/Proti_odighisi/2009/CATERHAM/R30/r300_sprice_028_rt_003.jpg)
Έχουμε οδηγήσει και στο παρελθόν Caterham Seven R300, προηγούμενης γενιάς όμως με κινητήρα 1,8 λίτρων της Rover. Πλέον το νέο μοντέλο διαθέτει κινητήρα 2.0 ο οποίος προέρχεται από τη Ford και τοποθετείται και στην έκδοση R500 με τους 267 ίππους καθώς και στην έκδοση R400 με τους 213 ίππους.



http://www.autocar.gr/images/stories/dokimes/Proti_odighisi/2009/CATERHAM/R30/r300_sprice_023_rt_001.jpg (http://www.autocar.gr/images/stories/dokimes/Proti_odighisi/2009/CATERHAM/R30/r300_sprice_023_rt_001.jpg)
Στην περίπτωση του R300 ο Duratec αποδίδει 177 ίππους, γεγονός που σημαίνει πως η επιτάχυνση δεν είναι τόσο βίαιη όσο στο R500. Το μεν R500 επιταχύνει στα πρώτα 100 km/h από στάση σε μόλις 2,9 sec, ενώ για την αντίστοιχη δοκιμασία το R300 χρειάζεται 4,5 sec.
Η αναλογία των 2,94 ίππων/κιλό πάντως, εξασφαλίζει στο R300 πολύ καλές επιδόσεις, με τον κινητήρα του να έχει αρκετά αποθέματα ροπής ακόμη και με τριψήφιο νούμερο στο κοντέρ. Η τελική ταχύτητα του ανέρχεται στα 225 km/h και επιτυγχάνεται κυρίως χάρη στη δύναμη του κινητήρα και όχι τη μελετημένη αεροδυναμική του. Εξάλλου το παρμπρίζ εμπρός απουσιάζει, καθώς αποτελεί μέρος του προαιρετικού εξοπλισμού του R300.

http://www.autocar.gr/images/stories/dokimes/Proti_odighisi/2009/CATERHAM/R30/r300_sprice_093_rt_004.jpg (http://www.autocar.gr/images/stories/dokimes/Proti_odighisi/2009/CATERHAM/R30/r300_sprice_093_rt_004.jpg)
Το σασί όπως και σε κάθε Caterham είναι εξαιρετικό και πληροφορεί συνεχώς τον οδηγό του για το τι συμβαίνει στο δρόμο. Νιώθεις κάθε κίνηση των ελαστικών, κάθε συμπίεση της ανάρτησης και κάθε μηχανολογική σύνδεση στο κιβώτιο να περνά στο σώμα σου. Ακόμη και η λειτουργία του κινητήρα φτάνει στον οδηγό μέσω των ελαφρών δονήσεων και του ήχου του.
Το R300 είναι «σημάδεψε και στρίψε» αν το συγκρίνεις με μία Lotus Elise, παρόλα αυτά είναι το ίδιο συμμετοχικό στην οδήγηση με αυτή, ενδεχομένως και περισσότερο. Αν πραγματικά χρειάζεστε μία οδηγική εμπειρία που δεν θα σας τρομάξει, τότε αυτό είναι το αυτοκίνητό που θα πρέπει να το επιλέξετε.πηγή:autocar



ΣΕ ΑΡΙΘΜΟΥΣ
Κινητήρας (κ.εκ.): 1.999
Ισχύς (ίπποι): 177
Ροπή (kgm): 19,2
0-100 km/h (sec): 4,5
Τελική (km/h): 225

Arkas
07-03-2009, 22:50
Ένα τέτοιο (φαντάζομαι το προηγούμενο μοντέλο) είχε ένα φιλαράκι μου στην Αίγινα.
Μιλάμε κρατήματα και ροπές άπαιχτα.
Σκέτο πυραυλάκι!!!