PDA

View Full Version : Πως κατεβαίνουμε κατηφόρα στο χώμα ?


Slane
19-09-2010, 01:44
Ρε παιδιά πως κατεβαίνετε στους χωματόδρομους κατηφόρες με ασφάλεια δίχως να υπάρχει θέμα πτώσης;

bill 800gs
19-09-2010, 19:00
Ρε παιδιά πως κατεβαίνετε στους χωματόδρομους κατηφόρες με ασφάλεια δίχως να υπάρχει θέμα πτώσης;
Θεμα πτωσης υπαρχει και μεσα στο σπιτι μας :p:p
Οι ταχυτητες ειναι μικρες,οι χωματοδρομοι σχετικα ευκολοι και προσπελασιμοι απο τις μοτο μας (δεν θα παμε απο τους γκρεμους ;)).
Βεβαια θα εχουμε στασεις για νερο και φωτογραφιες,ενδιαμεσα θα υπαρχουν και μικρα κομματια ασφαλτο για χαλαρωση και στο τελος οσοι θελουμε ...........προβατινα στη σχαρα :D:D

stavrouliasp
19-09-2010, 20:30
Για τις ακραίες περιπτώσεις, σβηστός με πρώτη και παίξιμο συμπλέκτη και φρένου.

CPretenteriS
19-09-2010, 20:32
Και με απενεργοποιημένο ABS...

REK
19-09-2010, 21:09
αναλόγα την κατηφόρα...εαν η κατηφόρα είναι μεγάλη βάζεις πρώτη και παίζει με τον συμπλέκτη και το ΠΙΣΩ φρένο(μαλακά)αφήνουμε την μοτο να ΄"βρει"εκείνη την διαδρομή που θα ακολουθηήσει...νευρικές και άτσαλες κινήσεις είναι καλό να αποφεύγονται ειδικα και εαν το χώμα έιναι σαθρό.

Eαν είναι μικρότερη τα ίδια και μπορεί να καταίβει και με δευτέρα...

ABS : OFF

η αλήθεια είναι πάντως οτι εαν δεν πέσεις δεν μαθαίνεις...;););)

καλές βόλτες

jarhead
19-09-2010, 21:48
Ρε παιδιά πως κατεβαίνετε στους χωματόδρομους κατηφόρες με ασφάλεια δίχως να υπάρχει θέμα πτώσης;

α.Κατεβαινουμε απο την μηχανη και το δινουμε σε καποιον που ξερει.

β.Κατεβαινουμε απο την μηχανη και τσουλαμε κατω με τον ####.....

γ.Ψαχνουμε εναλλακτικη διαδρομη στο GPS......:sm7::sm7::sm7:

gemara
19-09-2010, 22:10
Για τις ακραίες περιπτώσεις, σβηστός με πρώτη και παίξιμο συμπλέκτη και φρένου.

Και με απενεργοποιημένο ABS...

:Απορία::Απορία::Απορία:

Θα τον φάτε λάχανο τον άνθρωπο!!!

kostas_366
19-09-2010, 22:12
To video θα σε κατατοπήσει.
YouTube - katavasi spanos

tsompanis
19-09-2010, 22:20
αν και υπάρχουν αμέτρητα σεντόνια σε διάφορα φόρουμ που μπορείς να διαβάσεις αρκετά για τον κατήφορο,αλλά και απο οδηγούς enduro θα σου πω απλά πως βολεύει εμένα με σχεδόν καθημερινή χρήση με ένα τρανσάλπ 600 εδώ πάνω στα βουνά.

καταρχάς δεν σβήνεις ποτέ μα ποτέ το μηχανάκι.το γκάζι μπορεί να σου χρειαστεί για να αποφορτίσεις το μπροστινό τροχό.

κοιτάς ακόμη και με την στάση του κορμιού σου,να μην φορτίζεις το μπροστινό.

έχεις την μικρότερη δυνατή ταχύτητα κουμπωμένη και παίζεις με συμπλέκτη και πίσω φρένο.

αν ξέρεις τον δρόμο και γνωρίζεις που καταλήγει ή τον βλέπεις μπροστά ότι πάει σε ένα νορμάλ ίσιωμα,τότε του σκας και μια γκαζιά,γραπώνει και πίσω και κατέβηκες αέρα!!!χαλαρά και ας είναι και μεγάλη μπουμπού.ακόμη καλύτερη θα έλεγα

σε εντελώς ακραία περίπτωση με μεγάλη κλήση και πρώτη στο κιβώτιο αν δείτε τα σκούρα,αφήστε συμπλέκτη και κλείστε τον διακόπτη!
ναι... είναι αυτό το κόκκινο κουμπάκι πάνω απο την μίζα..:)

bill 800gs
19-09-2010, 22:54
Καθε περιπτωση ειναι διαφορετικη,αναλογα με την κλιση,το εδαφος,την μηχανη,την εμπειρια.
Συνηθως τις μεγααλες κλισεις τις περναω ορθιος,το σωμα μου οσο μπορω προς τα πισω ωστε να αποφορτιζεται το μπροστινο,ελαχιστο μπροστινο και σχεδον μπλοκαρισμενο πισω φρενο,χωρις ΑΒS και με πρωτη βεβαια.
Αλλα αυτα σε ακραιες περιπτωσεις ;)
Τωρα για το παραπανω βιντεο τι να πω ....... Κωστα μην τρομαζεις τους χωματερους!!!!!

yannis
19-09-2010, 23:03
To video θα σε κατατοπήσει.
YouTube - katavasi spanos (http://www.youtube.com/watch?v=ciRDT1MaXb4)


Γειά σου μεγάλε Κώστα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΑΚΡΙΒΩΣ επί του θέματος και... όχι μόνο (να γιατί μπόξερ κλπ)
:sm7::sm7::sm7:

REK
19-09-2010, 23:28
αν και υπάρχουν αμέτρητα σεντόνια σε διάφορα φόρουμ που μπορείς να διαβάσεις αρκετά για τον κατήφορο,αλλά και απο οδηγούς enduro θα σου πω απλά πως βολεύει εμένα με σχεδόν καθημερινή χρήση με ένα τρανσάλπ 600 εδώ πάνω στα βουνά.

καταρχάς δεν σβήνεις ποτέ μα ποτέ το μηχανάκι.το γκάζι μπορεί να σου χρειαστεί για να αποφορτίσεις το μπροστινό τροχό.

κοιτάς ακόμη και με την στάση του κορμιού σου,να μην φορτίζεις το μπροστινό.

έχεις την μικρότερη δυνατή ταχύτητα κουμπωμένη και παίζεις με συμπλέκτη και πίσω φρένο.

αν ξέρεις τον δρόμο και γνωρίζεις που καταλήγει ή τον βλέπεις μπροστά ότι πάει σε ένα νορμάλ ίσιωμα,τότε του σκας και μια γκαζιά,γραπώνει και πίσω και κατέβηκες αέρα!!!χαλαρά και ας είναι και μεγάλη μπουμπού.ακόμη καλύτερη θα έλεγα

σε εντελώς ακραία περίπτωση με μεγάλη κλήση και πρώτη στο κιβώτιο αν δείτε τα σκούρα,αφήστε συμπλέκτη και κλείστε τον διακόπτη!
ναι... είναι αυτό το κόκκινο κουμπάκι πάνω απο την μίζα..:)

ηταν η προηγούμενη μηχανη μου είχα κάνει σχεδόν τα παντα στο χώμα...:D:D:D

gandreas
19-09-2010, 23:48
Σε χωματόδρομους έχω πάει αρκετές φορές. Το abs δεν το έχω βγάλει ποτέ. Ποιος ο λόγος να το απενεργοποιούμε? Μήπως είναι μόνο για ακραίες καταστάσεις που θέλουμε να μπλοκάρουμε τον πίσω τροχό?

kostas_366
19-09-2010, 23:50
:sm7::sm7:

gsrob
20-09-2010, 00:22
αν και υπάρχουν αμέτρητα σεντόνια σε διάφορα φόρουμ που μπορείς να διαβάσεις αρκετά για τον κατήφορο,αλλά και απο οδηγούς enduro θα σου πω απλά πως βολεύει εμένα με σχεδόν καθημερινή χρήση με ένα τρανσάλπ 600 εδώ πάνω στα βουνά.

καταρχάς δεν σβήνεις ποτέ μα ποτέ το μηχανάκι.το γκάζι μπορεί να σου χρειαστεί για να αποφορτίσεις το μπροστινό τροχό.

κοιτάς ακόμη και με την στάση του κορμιού σου,να μην φορτίζεις το μπροστινό.

έχεις την μικρότερη δυνατή ταχύτητα κουμπωμένη και παίζεις με συμπλέκτη και πίσω φρένο.

αν ξέρεις τον δρόμο και γνωρίζεις που καταλήγει ή τον βλέπεις μπροστά ότι πάει σε ένα νορμάλ ίσιωμα,τότε του σκας και μια γκαζιά,γραπώνει και πίσω και κατέβηκες αέρα!!!χαλαρά και ας είναι και μεγάλη μπουμπού.ακόμη καλύτερη θα έλεγα

σε εντελώς ακραία περίπτωση με μεγάλη κλήση και πρώτη στο κιβώτιο αν δείτε τα σκούρα,αφήστε συμπλέκτη και κλείστε τον διακόπτη!
ναι... είναι αυτό το κόκκινο κουμπάκι πάνω απο την μίζα..:)


Φίλε tsompanis, πολύ καλά τα λες για το δικό σου μηχανάκι.
Μόνο που τα gs1200 είναι διαφορετικά.Έχουν ABS & INTEGRAL. Ποτέ δεν βγάζουμε το ABS και ποτέ δεν σβήνουμε γιατί χάνουμε αυτά που απλόχερα μας έχει "χαρίσει" η μαμά BMW. Βγάζουμε το ABS μόνο όταν θέλουμε να κάνουμε κωλιές - αν ξέρουμε, αλλιώς πάντα το ABS.
To όρθιο, πιστεύω στην κατηφόρα δεν πολυβοηθάει.Εγώ κάθομαι λίγο πίσω και τσιμπάω σιγά σιγά το φρένο.Βέβαια κάθε κατηφόρα, έχει τους δικούς της νόμους ;)

explode
20-09-2010, 06:30
κοιταξτε τι γινετε μετα την τουμπα που εφαγε ο αλλος και ξεχασε να βγαλει το abs
YouTube - BMW1200GS out of control down a big hill
πάντως κολοφαρδος που την γλύτωσε έστω και χωρις top case
για μενα πάντως παντα απενεργοποιουμε το abs εκτος δρομου εκτος
αν ειμαστε σε καμια πανεύκολη φλαταδουρα και οδηγουμε εντελώς
τουριστικά αν και εκει το συζηταμε

trip
20-09-2010, 08:23
κοιταξτε τι γινετε μετα την τουμπα που εφαγε ο αλλος και ξεχασε να βγαλει το abs



Εγώ ξέρω οτι δεν το βγάζουμε το abs:cool:

bill13
20-09-2010, 09:21
To video θα σε κατατοπήσει.
YouTube - katavasi spanos (http://www.youtube.com/watch?v=ciRDT1MaXb4)

:sm3::sm3::sm3:

Kimwnas
20-09-2010, 11:22
Θυμάμαι πάντως ένα βιντεάκι που είχα δεί - νομίζω απο Ελλάδα σε κάποιο μεγάλο συγκριτικό Enduro στα Μετέωρα- που ξεκινάει κάποιος απο τους συντάκτες να κατέβει μια μεγάλη (300-400μ) κατηφοριά (με βράχο αριστερά, γκρεμό δεξιά) και με το που ξεκινάει του πέταξε νεκρά (!) και την κατέβηκε "freestyle"!!... Πρέπει να είδε τον Χριστό φαντάρο κανονικότατα!!

Δεν γνωρίζω απο χώμα, αλλά θα παρατηρήσω σε κάτι που διάβασα πιό πάνω, αν είναι κάποιος σε κατηφόρα να σβήσει τον κινητήρα σε πρώτης γενιάς 1200, καλό θα ήταν να μην το κάνει απο το κλειδί γιατί αλλιώς "χαιρετάει" τα φρένα του ελέω σέρβο...και μάλλον θα καταλήξει να κάνει παρέα στα πουρνάρια :D

ntinopoulos
20-09-2010, 11:31
:Απορία::Απορία::Απορία:

Θα τον φάτε λάχανο τον άνθρωπο!!!
ελα ντε!:hmmm:

philipe
20-09-2010, 14:12
Φίλε tsompanis, πολύ καλά τα λες για το δικό σου μηχανάκι.
Μόνο που τα gs1200 είναι διαφορετικά.Έχουν ABS & INTEGRAL. Ποτέ δεν βγάζουμε το ABS και ποτέ δεν σβήνουμε γιατί χάνουμε αυτά που απλόχερα μας έχει "χαρίσει" η μαμά BMW. Βγάζουμε το ABS μόνο όταν θέλουμε να κάνουμε κωλιές - αν ξέρουμε, αλλιώς πάντα το ABS.
To όρθιο, πιστεύω στην κατηφόρα δεν πολυβοηθάει.Εγώ κάθομαι λίγο πίσω και τσιμπάω σιγά σιγά το φρένο.Βέβαια κάθε κατηφόρα, έχει τους δικούς της νόμους ;)


+1000000;)

philipe
20-09-2010, 14:14
Αρχική Δημοσίευση από gemara http://www.gsforum.gr/images/buttons/viewpost.gif (http://www.gsforum.gr/%CE%A7%CF%89%CE%BC%CE%AC%CF%84%CE%B9%CE%BD%CE%B5%CF%82-%CE%B5%CE%BE%CE%BF%CF%81%CE%BC%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-82/%CE%A0%CF%89%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B5%CE%B2%CE%B1%CE%AF%CE%BD%CE%BF%CF%85%CE%BC%CE%B5-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B7%CF%86%CF%8C%CF%81%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CF%87%CF%8E%CE%BC%CE%B1-13971-post214720/#post214720)
:Απορία::Απορία::Απορία:

Θα τον φάτε λάχανο τον άνθρωπο!!!


ελα ντε!:hmmm:

Ειρωνία χωρίς πρόταση;;;;;Είναι σωστό αυτό φίλοι μου;;;;;

tsompanis
20-09-2010, 15:30
Φίλε tsompanis, πολύ καλά τα λες για το δικό σου μηχανάκι.
Μόνο που τα gs1200 είναι διαφορετικά.Έχουν ABS & INTEGRAL. Ποτέ δεν βγάζουμε το ABS και ποτέ δεν σβήνουμε γιατί χάνουμε αυτά που απλόχερα μας έχει "χαρίσει" η μαμά BMW. Βγάζουμε το ABS μόνο όταν θέλουμε να κάνουμε κωλιές - αν ξέρουμε, αλλιώς πάντα το ABS.
To όρθιο, πιστεύω στην κατηφόρα δεν πολυβοηθάει.Εγώ κάθομαι λίγο πίσω και τσιμπάω σιγά σιγά το φρένο.Βέβαια κάθε κατηφόρα, έχει τους δικούς της νόμους ;)



η ερώτηση του θέματος είναι σαφής και αφορά όλα τα μηχανάκια.
και αναφέρθηκα στα 2 πραγματάκια που ισχύουν γενικά με τις μοτό στο χώμα.
δεν αναφέρθηκε κάτι για gs αν και καλό θα ήταν οι ενδιαφερόμενοι που έχουν και κάποια σχετική εμπειρία,να γράψουν κάποια στιγμή την γνώμη τους ή να καταγράψουν την εμπειρία τους.

στο abs δεν έκανα αναφορά αφού δεν το κατέχω.οδήγηση σε χώμα με abs...οπότε δεν μπορώ να έχω γνώμη.

tsompanis
20-09-2010, 15:40
θα ήταν επίσης καλό τέτοια ποστ να παρέχουν πληροφόρηση στους μελλοντικούς αναβάτες,αλλά και να διορθώνουν και τις τυχόν λάθος πληροφορίες που έχει κάποιος μοτοσυκλετιστής για κάποιο θέμα.

Όλοι μας έχουμε μάθει κάποια στιγμή έναν λάθος τρόπο,δεν χρειάζεται να μαστιγώνουμε τον εαυτό μας ή τους άλλους.
Διαβάζουμε και φιλτράρουμε αυτά που θέλουμε και προσπαθούμε να εντοπίσουμε τον σωστό τρόπο.
έτσι,υπάρχει μια μικρή ελπίδα να διαβάζουμε λιγότερα δυσάρεστα και rip

nibo
20-09-2010, 15:52
YouTube - BMW1200GS out of control down a big hill (http://www.youtube.com/watch?v=OrD65i3FUcU&p=6E797F0BE89AB31A&playnext=1&index=98)



Που παει ο καραμητρος με το top case στο χωμα??!:confused::sm7:

bill 800gs
20-09-2010, 16:29
Τα δυο λαθη που κανει ο αναβατης στο βιντεακι του explode ειναι:
1. Οτι εχει το ABS ενεργοποιημενο και η μοτο δεν μπορει να σταματησει (γιαυτο αμολιεται ετσι στην κατηφορα)
2. Ο αναβατης ειναι καθηστος και χτυπιεται σαν χταποδι απο την μοτο οταν περναει απο τις ανωμαλιες.Δεν μπορεις ετσι να εχεις ελεγχο τιμονιου,φρενων,ισοροπιας

Slane
20-09-2010, 16:30
Παιδιά & κατεβαίνετε όρθιοι; Εγώ καθιστός, δυσκολεύομαι να συνηθίσω την όρθια θέση.

REK
20-09-2010, 16:42
Παιδιά & κατεβαίνετε όρθιοι; Εγώ καθιστός, δυσκολεύομαι να συνηθίσω την όρθια θέση.

ολα μια συνήθεια είναι....;)

Albatros
20-09-2010, 17:05
Λοιπόν με τη σειρά...
ένα καθαρισματάκι(ξύσιμο με το Γκρέιντερ), ακολούθως 2 στρώσεις αμμοχάλικο λατομείου(3Α) και μετά ασφαλτική προεπάλειψη και στρώση ασφάλτου(ΠΤΠΑ265) 5 εκ με το φίνισερ, μετά κάνουμε το σταυρό μας και κατεβαίνουμε ενεργοποιώντας πάντα τους αερόσακκους...(φουσκώνουμε τους κοιλιακούς)...

:D:D:D

italos
20-09-2010, 18:27
Kατά τον δικό μου τρόπο οδήγησης:
α)πάντα χωρίς abs
β)πάντα όρθιος (ειδικά κατηφόρα)
γ)πάντα να προσπαθείς να αποφορτίζεις τον μπροστινό τροχό...δηλαδή όρθιος με λυγισμένα γόνατα το κόλο προς τα πίσω...
δ)όσο το δυνατόν μικρότερη ταχύτητα...στις δύσκολες κατηφόρες πάντα παίζω με πρώτη και συμπλέκτη.....ανάλογα

Να ξέρεις πάντως επειδή δεν αναφέρεσαι στο τι μηχανάκι οδηγάς....οι GS που έχω εγώ....όσο πιο σιγά πας στο χώμα είτε αυτό είναι κατηφόρα είτε ανηφόρα....τόσο πιο δύσκολη θα γίνεται η ζωή σου....

Το μηχανάκι αυτό θέλει "κάποια" ταχύτητα για να μπορέσεις να κουμαντάρεις πιο εύκολα το μεγάλο βάρος της...όταν ξεθαρέψεις και πάς λιγάκι πιο γρήογρα θα δεις είναι πιο εύκολο να κατέβεις ανηφόρες!!


Και να ξέρεις βουνό με τέτοιες μηχανές ...όλα παίζουνε κ η πτώση και τα πάντα.....άσε την μηχανή να πέσει στα σκούρα κ πήδα!! το πολύ πολύ να γρατζουνιστεί...μην σε πάρει μαζί της!!

L3f
20-09-2010, 18:28
κοιταξτε τι γινετε μετα την τουμπα που εφαγε ο αλλος και ξεχασε να βγαλει το abs
YouTube - BMW1200GS out of control down a big hill (http://www.youtube.com/watch?v=OrD65i3FUcU&p=6E797F0BE89AB31A&playnext=1&index=98)
πάντως κολοφαρδος που την γλύτωσε έστω και χωρις top case
για μενα πάντως παντα απενεργοποιουμε το abs εκτος δρομου εκτος
αν ειμαστε σε καμια πανεύκολη φλαταδουρα και οδηγουμε εντελώς
τουριστικά αν και εκει το συζηταμε


Και εγω η αληθεια ειναι στην χοντρη μια χαρα πηγαινα στο χωμα οταν πηγαινα.....και αν προσεξες σε αυτο το video o τυπος δεν ειχε καν χωματινο λαστιχο και ειχε παει σε λασπουρα τρελη...

Gemat
20-09-2010, 18:36
Αφηνεις τους αλλους να κατεβουν πρωτοι και εφαρμοζεις τη μεθοδο αυτου που εφτασε κατω ορθιος!

nasos
20-09-2010, 18:51
Αφηνεις τους αλλους να κατεβουν πρωτοι και εφαρμοζεις τη μεθοδο αυτου που εφτασε κατω ορθιος!


Σωστόοοοοοοοοοοος ..... :)

gsmaniac
20-09-2010, 18:58
Αφηνεις τους αλλους να κατεβουν πρωτοι και εφαρμοζεις τη μεθοδο αυτου που εφτασε κατω ορθιος!
εχεις ρεντα σημερα......:cool::D

gandreas
20-09-2010, 19:19
Αφηνεις τους αλλους να κατεβουν πρωτοι και εφαρμοζεις τη μεθοδο αυτου που εφτασε κατω ορθιος!


:sm7::sm5::sm6::sm3::sm2:

Φαντάσου να κατεβαίνει ο Βασίλης Ορφανός, ο ρε γλέντια

wet & dirty
20-09-2010, 20:29
Στην κατηφόρα αυτό που σε ενδιαφέρει είναι να ακούσει αμέσως η μηχανή σε περίπτωση που κάτι παει στραβά (μεγάλη πέτρα,χαντάκι-νεροφαγομα κτλ)οπότε ξεχνάμε το abs για αυτό το λόγο η μαμά BMW έχει δώσει την επιλογή να το βγάλεις .τώρα η σωστή θέση οδήγησης είναι όρθιος με το βάρος πίσω ,αλλά αυτό για το συνηθίσουμε πρέπει να πέσουμε μια δυο φορές για να ξέρεις τι πρέπει να κανείς για να το αποφύγεις δηλαδή είναι καθαρά θέμα πείρας ,οπότε πάμε στην εύκολη λύση που είναι καθηστος στην μηχανή με πρώτη κουμπομενη μέσα και σιγά σιγά με αυτές τις μηχανές δεν κάνουμε εντουρο δηλαδή δεν κυνηγάμε χρόνους ...κάνουμε ταξιδιωτικό εντουρο που είναι βόλτα μέσα στη φύση. Ελπίζω να βοηθησα.

janpap
20-09-2010, 23:23
Στην κατηφόρα αυτό που σε ενδιαφέρει είναι να ακούσει αμέσως η μηχανή σε περίπτωση που κάτι παει στραβά (μεγάλη πέτρα,χαντάκι-νεροφαγομα κτλ)οπότε ξεχνάμε το abs για αυτό το λόγο η μαμά BMW έχει δώσει την επιλογή να το βγάλεις .τώρα η σωστή θέση οδήγησης είναι όρθιος με το βάρος πίσω ,αλλά αυτό για το συνηθίσουμε πρέπει να πέσουμε μια δυο φορές για να ξέρεις τι πρέπει να κανείς για να το αποφύγεις δηλαδή είναι καθαρά θέμα πείρας ,οπότε πάμε στην εύκολη λύση που είναι καθηστος στην μηχανή με πρώτη κουμπομενη μέσα και σιγά σιγά με αυτές τις μηχανές δεν κάνουμε εντουρο δηλαδή δεν κυνηγάμε χρόνους ...κάνουμε ταξιδιωτικό εντουρο που είναι βόλτα μέσα στη φύση. Ελπίζω να βοηθησα.


:sm8:

tman
21-09-2010, 09:05
Εγώ ξέρω οτι δεν το βγάζουμε το abs:cool:
Ποτέ abs στο χώμα. Εκτός αν θες να αφήσεις τα εγκόσμια. Πρώτη κίνηση, αν θες να κατέβεις δύσκολα σημεία ή να τρέξεις, να βγάλεις το abs. Μπορείς να το αφήσεις μόνο αν κινείσαι με ρυθμούς βόλτας σε δασικούς. Αλλά και πάλι δεν θα σου χρησιμεύεσει σε κάτι

saitman
21-09-2010, 20:51
παντως ο Σπανος επεσε ωραια!

ntinopoulos
21-09-2010, 21:46
Στην κατηφόρα αυτό που σε ενδιαφέρει είναι να ακούσει αμέσως η μηχανή σε περίπτωση που κάτι παει στραβά (μεγάλη πέτρα,χαντάκι-νεροφαγομα κτλ)οπότε ξεχνάμε το abs για αυτό το λόγο η μαμά BMW έχει δώσει την επιλογή να το βγάλεις .τώρα η σωστή θέση οδήγησης είναι όρθιος με το βάρος πίσω ,αλλά αυτό για το συνηθίσουμε πρέπει να πέσουμε μια δυο φορές για να ξέρεις τι πρέπει να κανείς για να το αποφύγεις δηλαδή είναι καθαρά θέμα πείρας ,οπότε πάμε στην εύκολη λύση που είναι καθηστος στην μηχανή με πρώτη κουμπομενη μέσα και σιγά σιγά με αυτές τις μηχανές δεν κάνουμε εντουρο δηλαδή δεν κυνηγάμε χρόνους ...κάνουμε ταξιδιωτικό εντουρο που είναι βόλτα μέσα στη φύση. Ελπίζω να βοηθησα.
ο τακης τα ειπε πολυ σωστα αλλα λογω της χωματινης ιδιοσυγκρασιας του αναφερεται στην γρηγορη οδηγηση οπου ενας εμπειρος οδηγος χρησιμοποιει τα φρενα και για να αλλαζει κατευθυνση!(οσοι τον εχουν δει στο χωμα καταλαβαινουν!:D)
για μια απλη καταβαση με λιγα km θεωρω οτι το abs ειναι πιο ευκολο και σιγουρο!ιδιως με integral!:)

gsmaniac
21-09-2010, 23:52
ο τακης τα ειπε πολυ σωστα αλλα λογω της χωματινης ιδιοσυγκρασιας του αναφερεται στην γρηγορη οδηγηση οπου ενας εμπειρος οδηγος χρησιμοποιει τα φρενα και για να αλλαζει κατευθυνση!(οσοι τον εχουν δει στο χωμα καταλαβαινουν!:D)
για μια απλη καταβαση με λιγα km θεωρω οτι το abs ειναι πιο ευκολο και σιγουρο!ιδιως με integral!:)
οχι με το βαρος της gs.......;)

ntinopoulos
21-09-2010, 23:54
οχι με το βαρος της gs.......;)

ω ναι...!το χω δει(διδαχτει) στην πραξη και το χω εφαρμοσει!:)

yns
22-09-2010, 00:57
Σε μια χωμάτινη στροφή το ABS δεν θα σε αφήσει να φρενάρεις γιατί ενεργοποιείται πολύ πιο εύκολα. Γιαυτό απενεργοποίηση αμέσως και όρθια θέση που -εγώ τουλάχιστον- έχω καλύτερο έλεγχο. Δεν θεωρώ τον εαυτό μου εξπέρ αλλά έτσι είμαι πιο σίγουρος. Το να οδηγείς όρθιος και να μπορείς να ελέγχεις το πίσω φρένο απαιτεί λίγη εξάσκηση, δοκίμασέ το στον ίσιο πρώτα.

george1968
22-09-2010, 12:54
Στην κατηφόρα αυτό που σε ενδιαφέρει είναι να ακούσει αμέσως η μηχανή σε περίπτωση που κάτι παει στραβά (μεγάλη πέτρα,χαντάκι-νεροφαγομα κτλ)οπότε ξεχνάμε το abs για αυτό το λόγο η μαμά BMW έχει δώσει την επιλογή να το βγάλεις .τώρα η σωστή θέση οδήγησης είναι όρθιος με το βάρος πίσω ,αλλά αυτό για το συνηθίσουμε πρέπει να πέσουμε μια δυο φορές για να ξέρεις τι πρέπει να κανείς για να το αποφύγεις δηλαδή είναι καθαρά θέμα πείρας ,οπότε πάμε στην εύκολη λύση που είναι καθηστος στην μηχανή με πρώτη κουμπομενη μέσα και σιγά σιγά με αυτές τις μηχανές δεν κάνουμε εντουρο δηλαδή δεν κυνηγάμε χρόνους ...κάνουμε ταξιδιωτικό εντουρο που είναι βόλτα μέσα στη φύση. Ελπίζω να βοηθησα.


Να τον ακούτε τον άνθρωπο. κάτι ξέρει!
:sm5::sm5::sm5::sm8:

Slane
09-10-2011, 17:49
Η μέχρι τώρα δική μου μικρή εμπειρία πάντως λέει ότι χρησιμοοποιούμε το μηχανόφρενο
( βάζουμε μικρή σχέση και φρενάρει η μοτοσυκλέτα μόνη της και προοδευτικά ) και έτσι αποφεύγουμε και τα απότομα φρεναρίσματα.
Όσον αφορά το ΑΒS γνώμη μου είναι η μη απενεργοποίησή του. Ένας αναβάτης που το έχει συνηθίσει στην καθημερινότητά του κάποια στιγμή σε καποια δύσκολη στιγμή μπορεί εύκολα να ξεχαστεί και να πιέσει το μπροστινό περισσότερο από ότι πρέπει με τις γνωστές συνέπειες.

black_hawk
09-10-2011, 18:13
Σε χωματόδρομους έχω πάει αρκετές φορές. Το abs δεν το έχω βγάλει ποτέ. Ποιος ο λόγος να το απενεργοποιούμε? Μήπως είναι μόνο για ακραίες καταστάσεις που θέλουμε να μπλοκάρουμε τον πίσω τροχό?


για μια απλη καταβαση με λιγα km θεωρω οτι το abs ειναι πιο ευκολο και σιγουρο!ιδιως με integral!:)


Όσον αφορά το ΑΒS γνώμη μου είναι η μη απενεργοποίησή του

Mε ενεργοποιημενο το ABS σε σαθρο εδαφος, χαλικι κλπ, η μηχανη ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ!

Με απενεργοποιημενο το ABS, ο τροχος μπλοκαρει, μαζευεται ακριβως μπροστα του (αφου σερνεται ακινητοποιημενος) φερτο υλικο απο το δρομο (λασπη, χαλικι κλπ) και ετσι "φρεναρει" !.. ;);)

giamil
09-10-2011, 19:56
ο τακης τα ειπε πολυ σωστα αλλα λογω της χωματινης ιδιοσυγκρασιας του αναφερεται στην γρηγορη οδηγηση οπου ενας εμπειρος οδηγος χρησιμοποιει τα φρενα και για να αλλαζει κατευθυνση!(οσοι τον εχουν δει στο χωμα καταλαβαινουν!:D)
για μια απλη καταβαση με λιγα km θεωρω οτι το abs ειναι πιο ευκολο και σιγουρο!ιδιως με integral!:)


Ντινοοοο....μαλλον πρεπει να πας να κανεις το Level ΙΙ my friend!;)
Γιατι αν το χεις κανει και λες για abs...μαλλον δεν προσεχες στο μαθημα!:D:p

Markas
09-10-2011, 20:20
Δε ξέρω ρε παιδιά. Προσωπικά σε νορμάλ βόλτες έχω το ABS σε θέση On. Νορμάλ βόλτες είναι για εμένα όταν είμαι διπλός. Όταν είμαι μονός και κάνω πιο γρήγορη οδήγηση το βάζω πολλές φορές Off αλλά μάλλον οφείλετε στο ότι έχω και πιο επιθετική διάθεση.
Σε φάσεις έντονης κατηφόρας με ABS δε μπορείς να σταματήσεις. Μπορείς όμως να κρατάς πατημένα τέρμα τα φρένα χωρίς άγχος και να συγκεντρωθείς στο να μην πέσεις. Με ABS Off μπορεί να πανικοβληθείς, να σου πετάξει #### και να ψάχνεσαι.

Πχ εδώ:

http://i1139.photobucket.com/albums/n552/mercedante/Hrakleio%20ekei%20sto%20noto/16_resize.jpg

Μπορεί τελικά να μην έπεσα αλλά ασπρίσανε μερικές τρίχες ;) .
Αν μιλάμε για κατηφόρα που θεωρώ πως δε πρόκειται να τη βγάλω καθαρή, σβήνω με πρώτη τον κινητήρα και με φρένο στο δεξί χέρι και αφήνω σταδιακά το συμπλέκτη με το αριστερό για να κατεβαίνω φρεναριστός σιγά σιγά.
Η προσωπική συμβουλή για τον αρχάριο: ABS On, πρώτη στο κιβώτιο, συγκέντρωση στο τιμόνι και στο δρόμο, το βλέμμα λίγο πιο μακριά,σε καμία περίπτωση κοντά.

XCHALLENGE
09-10-2011, 22:49
Παιδια αναλογως πως θες να πας στο χωμα...

1. τουριστικα χαζευωντας τις παπαρουνες?
2. κυνηγοντας εναν γρηγορο σπανο ή δαναο?
3. παρεα με τον ντινοπουλο?

επειδη τα'χω κανει λοιπον

1. abs μονιμο
2. δεν τους κυνηγας απλα
3. συζητας μαζι του αν θα βαλουμε abs ή οχι και επειδη δεν συμφωνουμε ακυρωνεται η βολτα

Χωρις πλακα τωρα εγω ''εμαθα'' με ABS... οι δυσκολες περιπτωσεις ειναι οι κατηφορικες με στροφες και ''κινουμενη'' πετρα /γαρμπιλι οπου το μπροστινο ''μπερδευη'' νωρις οποτε θελει συνηθεια να μην τα ''χασεις'' και να πιεζεις ξανα κ ξανα την μανετα ελεγχοντας την πιεση που ασκεις για να ξανα ''κοιμηθει'' το ABS...βεβαια δεν ειναι ευκολο διοτι η γκριζοαραιη κομη μου δεν προερχεται απο την ηλικια μου...
Ολα αυτα για το xchallenge...για το 1200 ειναι διαφορετικα οπως ηταν και με το africa.

Τα λεμε...

black_hawk
09-10-2011, 23:10
Παιδες, χαλαρωστε γιατι θα "χασουμε" και αυτα που ξερουμε!!... http://www.emoticoner.com/files/emoticons/smiley_faces/wallbash-smiley-face.gif?1302011439http://www.emoticoner.com/files/emoticons/smiley_faces/wallbash-smiley-face.gif?1302011439

Για να γινει πιο κατανοητο, το προηγουμενο post μου..
Mε ενεργοποιημενο το ABS σε σαθρο εδαφος, χαλικι κλπ, η μηχανη ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ!

Με απενεργοποιημενο το ABS, ο τροχος μπλοκαρει, μαζευεται ακριβως μπροστα του (αφου σερνεται ακινητοποιημενος) φερτο υλικο απο το δρομο (λασπη, χαλικι κλπ) και ετσι "φρεναρει" !.. ;);)

Θεωρειστε οτι τα κοκκινα "τριγωνα" ειναι το συσσωρευμενο χωμα-λασπη-χαλικι κλπ, αναλογως, ΧΩΡΙΣ ABS.. (Mπλοκαρισμα τροχου, δλδ..)

Με ενεργοποιημενο το ABS, αυτα ΔΕΝ! δημιουργουνται! (και η μηχανη ΔΕΝ! σταματαει!..)

http://i298.photobucket.com/albums/mm264/manesatika/kordys2.jpg

Ελπιζω τωρα να ειμαι πιο κατανοητος και να γινεται πεντακαθαρο οτι η απουσια ABS ΔΕΝ! ειναι μονο για drift αλλα ΣΩΤΗΡΙΑ!, σε "off-road" oδηγηση!! ;);)

XCHALLENGE
09-10-2011, 23:34
Παιδες, χαλαρωστε γιατι θα "χασουμε" και αυτα που ξερουμε!!... http://www.emoticoner.com/files/emoticons/smiley_faces/wallbash-smiley-face.gif?1302011439http://www.emoticoner.com/files/emoticons/smiley_faces/wallbash-smiley-face.gif?1302011439

Για να γινει πιο κατανοητο, το προηγουμενο post μου..


Θεωρειστε οτι τα κοκκινα "τριγωνα" ειναι το συσσωρευμενο χωμα-λασπη-χαλικι κλπ, αναλογως, ΧΩΡΙΣ ABS.. (Mπλοκαρισμα τροχου, δλδ..)

Με ενεργοποιημενο το ABS, αυτα ΔΕΝ! δημιουργουνται! (και η μηχανη ΔΕΝ! σταματαει!..)

http://i298.photobucket.com/albums/mm264/manesatika/kordys2.jpg

Ελπιζω τωρα να ειμαι πιο κατανοητος και να γινεται πεντακαθαρο οτι η απουσια ABS ΔΕΝ! ειναι μονο για drift αλλα ΣΩΤΗΡΙΑ!, σε "off-road" oδηγηση!! ;);)

Αυτο φιλε που περιγραφης παιζει μονο σε αμμο ή σε γαρμπιλι παχους ~10cm δηλαδη να ''βουλιαξει'' ο τροχος- να χτισει, σε ''νορμαλ'' χωματοδιαδρομες δεν παιζει..
Τα λεμε...

black_hawk
09-10-2011, 23:45
Αυτο φιλε που περιγραφης παιζει μονο σε αμμο ή σε γαρμπιλι παχους ~10cm δηλαδη να ''βουλιαξει'' ο τροχος- να χτισει, σε ''νορμαλ'' χωματοδιαδρομες δεν παιζει..
Τα λεμε...

http://sporttouring.gr/images/smilies/_hi.gif http://sporttouring.gr/images/smilies/_hi.gifhttp://sporttouring.gr/images/smilies/_hi.gif

:)










































http://www.4livemessenger.com/emoticons/emoticon_%20(275).gif

frits
10-10-2011, 00:03
Θυμάμαι πάντως ένα βιντεάκι που είχα δεί - νομίζω απο Ελλάδα σε κάποιο μεγάλο συγκριτικό Enduro στα Μετέωρα- που ξεκινάει κάποιος απο τους συντάκτες να κατέβει μια μεγάλη (300-400μ) κατηφοριά (με βράχο αριστερά, γκρεμό δεξιά) και με το που ξεκινάει του πέταξε νεκρά (!) και την κατέβηκε "freestyle"!!... Πρέπει να είδε τον Χριστό φαντάρο κανονικότατα!!

Δεν γνωρίζω απο χώμα, αλλά θα παρατηρήσω σε κάτι που διάβασα πιό πάνω, αν είναι κάποιος σε κατηφόρα να σβήσει τον κινητήρα σε πρώτης γενιάς 1200, καλό θα ήταν να μην το κάνει απο το κλειδί γιατί αλλιώς "χαιρετάει" τα φρένα του ελέω σέρβο...και μάλλον θα καταλήξει να κάνει παρέα στα πουρνάρια :D

Επίσης στα ίδια μηχανάκια το ABS "αμολάει" πολύ ευκολότερα τον τροχό και αργεί να τον ξαναμπλοκάρει, σε κροκάλα δεν έχει νόημα να έχεις ενεργοποιημένο το ABS, καλύτερα ο τροχός να "γλυστράει" μπλοκαρισμένος όσο θέλει ο αναβάτης παρά να αμολάει και να βρίσκεσαι 1 μέτρο πιό πέρα από εκεί που θέλεις.

Η μη απενεργοποίηση του ΑΒS ίσως έχει νόημα σε φλαταδούρες που τα χιλιόμετρα είναι πολλά και ένα μπλοκάρισμα του τροχού μπορεί να σε στείλει...

frits
10-10-2011, 00:16
Παιδες, χαλαρωστε γιατι θα "χασουμε" και αυτα που ξερουμε!!... http://www.emoticoner.com/files/emoticons/smiley_faces/wallbash-smiley-face.gif?1302011439http://www.emoticoner.com/files/emoticons/smiley_faces/wallbash-smiley-face.gif?1302011439

Για να γινει πιο κατανοητο, το προηγουμενο post μου..


Θεωρειστε οτι τα κοκκινα "τριγωνα" ειναι το συσσωρευμενο χωμα-λασπη-χαλικι κλπ, αναλογως, ΧΩΡΙΣ ABS.. (Mπλοκαρισμα τροχου, δλδ..)

Με ενεργοποιημενο το ABS, αυτα ΔΕΝ! δημιουργουνται! (και η μηχανη ΔΕΝ! σταματαει!..)

http://i298.photobucket.com/albums/mm264/manesatika/kordys2.jpg

Ελπιζω τωρα να ειμαι πιο κατανοητος και να γινεται πεντακαθαρο οτι η απουσια ABS ΔΕΝ! ειναι μονο για drift αλλα ΣΩΤΗΡΙΑ!, σε "off-road" oδηγηση!! ;);)

Kαλά εσύ βάζεις φωτό τέτοια κούκλα και μας ζητάς να δούμε τα τρίγωνα ...:Απορία:
είναι σαν να κοιτάς ένα μοντέλο στα.....αυτιά...:sm7:

black_hawk
10-10-2011, 00:34
To ABS εχει νόημα να απενεργοποιηθεί μόνο σε σαθρή επιφάνεια πχ. χαλικια, χώμα... (http://www.bmw-motorsport.gr/forums/archive/index.php/t-27323.html)

Θυμηθείτε, πριν μπείτε στο χώμα, να απενεργοποιήσετε το ABS πιέζοντας το αντίστοιχο κουμπί, στο αριστερό άκρο του τιμονιού. Το ABS είναι σύστημα επιβράδυνσης που δεν αποδίδει σωστά στο χώμα, όχι μόνο στο GS, αλλά σε όλες τις μοτοσικλέτες On-off. (http://www.motorsite.gr/article_det.php?racename=TestBMWF800GS221009)

Το.. ABS απενεργοποιείται με το πάτημα ενός διακόπτη για τις δύσκολες χωμάτινες διαδρομές (http://shipping-press.blogspot.com/2011/02/990-adventure-abs.html)

..σύστημα ABS της BMW Motorrad, το οποίο προσφέρει τη δυνατότητα απενεργοποίησης για την κίνηση στο χώμα.. (http://hellas.net/31624/chomatini-bmw-g-650-gs-sertao/)

..Και, ΓΕΝΙΚΩΣ!

".. το ABS, τόσο χρήσιμο στην καθημερινή οδήγηση στην άσφαλτο είναι ουσιαστικά άχρηστο σε αυτές τις συνθήκες.. Απλά διότι στο χώμα, όπως και στο χιόνι, το φρενάρισμα επιτυγχάνεται από το «βουναλάκι» από χώμα που δημιουργείται εμπρός από τον τροχό που λειτουργεί σαν σφήνα. Το ABS αποτρέπει κάτι τέτοιο, αυξάνοντας την απόσταση φρεναρίσματος.."

( Stoping (http://www.tetrakinisi.gr/odigies4x4/arxeia/stoping.html) )

ΚΛΠ..ΚΛΠ..ΚΛΠ...

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQoopYwrogAotqidmz3Hb_alCpXMNNZzScD0DicybpUqIAyuhxPYAhttp://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQoopYwrogAotqidmz3Hb_alCpXMNNZzScD0DicybpUqIAyuhxPYA

black_hawk
10-10-2011, 00:36
..είναι σαν να κοιτάς ένα μοντέλο στα.....αυτιά...:sm7:

:sm7::D:D

XCHALLENGE
10-10-2011, 00:55
To ABS εχει νόημα να απενεργοποιηθεί μόνο σε σαθρή επιφάνεια πχ. χαλικια, χώμα... (http://www.bmw-motorsport.gr/forums/archive/index.php/t-27323.html)

Θυμηθείτε, πριν μπείτε στο χώμα, να απενεργοποιήσετε το ABS πιέζοντας το αντίστοιχο κουμπί, στο αριστερό άκρο του τιμονιού. Το ABS είναι σύστημα επιβράδυνσης που δεν αποδίδει σωστά στο χώμα, όχι μόνο στο GS, αλλά σε όλες τις μοτοσικλέτες On-off. (http://www.motorsite.gr/article_det.php?racename=TestBMWF800GS221009)

Το.. ABS απενεργοποιείται με το πάτημα ενός διακόπτη για τις δύσκολες χωμάτινες διαδρομές (http://shipping-press.blogspot.com/2011/02/990-adventure-abs.html)

..σύστημα ABS της BMW Motorrad, το οποίο προσφέρει τη δυνατότητα απενεργοποίησης για την κίνηση στο χώμα.. (http://hellas.net/31624/chomatini-bmw-g-650-gs-sertao/)

..Και, ΓΕΝΙΚΩΣ!

".. το ABS, τόσο χρήσιμο στην καθημερινή οδήγηση στην άσφαλτο είναι ουσιαστικά άχρηστο σε αυτές τις συνθήκες.. Απλά διότι στο χώμα, όπως και στο χιόνι, το φρενάρισμα επιτυγχάνεται από το «βουναλάκι» από χώμα που δημιουργείται εμπρός από τον τροχό που λειτουργεί σαν σφήνα. Το ABS αποτρέπει κάτι τέτοιο, αυξάνοντας την απόσταση φρεναρίσματος.."

( Stoping (http://www.tetrakinisi.gr/odigies4x4/arxeia/stoping.html) )

ΚΛΠ..ΚΛΠ..ΚΛΠ...

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQoopYwrogAotqidmz3Hb_alCpXMNNZzScD0DicybpUqIAyuhxPYAhttp://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQoopYwrogAotqidmz3Hb_alCpXMNNZzScD0DicybpUqIAyuhxPYA

εεεεεπ! για μηχανακια μιλαμε..οχι για 4 τζιπογαιδουρολαστιχα...

Τα λεμε...

black_hawk
10-10-2011, 01:27
εεεεεπ! για μηχανακια μιλαμε..οχι για 4 τζιπογαιδουρολαστιχα...

Τα λεμε...

1. Aν κανεις τον κοπο να διαβασεις τα links που εβαλα, θα διαπιστωσεις οτι τα περισσοτερα αφορουν ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ! :)

2. Η φυσική, ΔΕΝ! διαχωριζει διαφορετικη συμπεριφορα ελαστικων, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ! ;)

3. Μετα απο 40+ χρονια φρεναρισματος σε χωμα-"γαρμπίλι"-χαλικι (ναι, συμπεριλαμβανω και τα χρονια που, πιτσιρικος, φρεναριζα με το ποδηλατο, "μπλοκαροντας" τον πισω τροχο στους χαλικοδρομους του χωριου μου..) ειμαι λιιιιγο "απολυτος", στο συγκεκριμενο θεμα!.. http://www.myphone.gr/forum/image/smilies/what.gifhttp://www.myphone.gr/forum/image/smilies/what.gif

http://i271.photobucket.com/albums/jj151/delars2/smileyphp.gifhttp://i271.photobucket.com/albums/jj151/delars2/smileyphp.gif

XCHALLENGE
10-10-2011, 07:00
ΓΙΑΤΙ ΦΩΝΑΖΕΙΣ???

Καλημερα και Καλη Εβδομαδα!!!

Τα λεμε...:)

napgeo
10-10-2011, 14:12
Τα bmw δεν πάνε χώμα....:)

NLS
10-10-2011, 14:37
ούτε άσφαλτο

allen
10-10-2011, 20:30
Θεμα πτωσης υπαρχει και μεσα στο σπιτι μας :p:p
Οι ταχυτητες ειναι μικρες,οι χωματοδρομοι σχετικα ευκολοι και προσπελασιμοι απο τις μοτο μας (δεν θα παμε απο τους γκρεμους ;)).
Βεβαια θα εχουμε στασεις για νερο και φωτογραφιες,ενδιαμεσα θα υπαρχουν και μικρα κομματια ασφαλτο για χαλαρωση και στο τελος οσοι θελουμε ...........προβατινα στη σχαρα :D:D

αμαν εκεινη η προβατινα!!:rolleyes:

bill 800gs
10-10-2011, 21:52
Για να θυμηθω ποσες φορες απο τοτε σου (σας) εχω πει να ερθεις μια εντουραδα στα Γερανεια;;;; εεε ποσες;;
Μπεεεε η προβατινα ή κο κο κο η κοτα :D:p

ntinopoulos
10-10-2011, 22:21
Ντινοοοο....μαλλον πρεπει να πας να κανεις το Level ΙΙ my friend!;)

Γιατι αν το χεις κανει και λες για abs...μαλλον δεν προσεχες στο μαθημα!:D:p

φιλαρακι,ειμαι ακομη του level 1!:D

giamil
10-10-2011, 23:20
φιλαρακι,ειμαι ακομη του level 1!:D

:sm7::sm7::sm7:

Φιλαρακι θα σε κανει ο Τακαρος....
κατσικι κανονικο!
αντε για να παμε στο level 3 πακετο και να παρουμε και τον maniac μαζι...

XCHALLENGE
11-10-2011, 08:57
Παιδια αναλογως πως θες να πας στο χωμα...

1. τουριστικα χαζευωντας τις παπαρουνες?
2. κυνηγοντας εναν γρηγορο σπανο ή δαναο?
3. παρεα με τον ντινοπουλο?

επειδη τα'χω κανει λοιπον

1. abs μονιμο
2. δεν τους κυνηγας απλα
3. συζητας μαζι του αν θα βαλουμε abs ή οχι και επειδη δεν συμφωνουμε ακυρωνεται η βολτα

Χωρις πλακα τωρα εγω ''εμαθα'' με ABS... οι δυσκολες περιπτωσεις ειναι οι κατηφορικες με στροφες και ''κινουμενη'' πετρα /γαρμπιλι οπου το μπροστινο ''μπερδευη'' νωρις οποτε θελει συνηθεια να μην τα ''χασεις'' και να πιεζεις ξανα κ ξανα την μανετα ελεγχοντας την πιεση που ασκεις για να ξανα ''κοιμηθει'' το ABS...βεβαια δεν ειναι ευκολο διοτι η γκριζοαραιη κομη μου δεν προερχεται απο την ηλικια μου...
Ολα αυτα για το xchallenge...για το 1200 ειναι διαφορετικα οπως ηταν και με το africa.

Τα λεμε...

ντινοπουλε ...παρε θεση και ασ τα λεβελ...
Τα λεμε...

ntinopoulos
11-10-2011, 11:06
ντινοπουλε ...παρε θεση και ασ τα λεβελ...
Τα λεμε...
φιλαρακι η φαση ειναι οτι με το challenge ακομη και με abs δεν αμολαει ευκολα!ετσι αν θες να πας συντηρητικα και να μην παιξεις,παει ΚΑΙ με abs!;)

gsmaniac
11-10-2011, 12:00
:sm7::sm7::sm7:

Φιλαρακι θα σε κανει ο Τακαρος....
κατσικι κανονικο!
αντε για να παμε στο level 3 πακετο και να παρουμε και τον maniac μαζι...



Εγώ φοβάμαι .........:hmmm:

XCHALLENGE
11-10-2011, 12:40
Εγώ φοβάμαι .........:hmmm:

...δεν μας ειπες ομως πως κατεβαινουμε την κατηφορα? με φορα ή οχι??

Τα λεμε...

gsmaniac
11-10-2011, 12:44
...δεν μας ειπες ομως πως κατεβαινουμε την κατηφορα? με φορα ή οχι??

Τα λεμε...

ΦΥΣΙΚΑ χωρίς abs.....αλλα όπως είπε και ο φαεμακοτριφτης με το gs1200;)
Με τα παιχνιδακια ....που καβαλατε ΕΣΥ και ο φαεμακοτριφτης ΔΕΝ πατάμε φρένο πουθενά...:D

XCHALLENGE
11-10-2011, 12:59
ΦΥΣΙΚΑ χωρίς abs.....αλλα όπως είπε και ο φαεμακοτριφτης με το gs1200;)
Με τα παιχνιδακια ....που καβαλατε ΕΣΥ και ο φαεμακοτριφτης ΔΕΝ πατάμε φρένο πουθενά...:D

Αυτα ειναι με λιγες κουβεντες και σταρατες! Αντε να βρεουμε στο βουνο να με το μαθεις αυτο χωρις φρενα διοτι ο φαρμακποτετοιος δεν το ...κατεχει!
Τα λεμε...

GiannisLoupasakis
11-10-2011, 16:25
Παιδια αναλογως πως θες να πας στο χωμα...

1. τουριστικα χαζευωντας τις παπαρουνες?
2. κυνηγοντας εναν γρηγορο σπανο ή δαναο?
3. παρεα με τον ντινοπουλο?

επειδη τα'χω κανει λοιπον

1. abs μονιμο
2. δεν τους κυνηγας απλα
3. συζητας μαζι του αν θα βαλουμε abs ή οχι και επειδη δεν συμφωνουμε ακυρωνεται η βολτα

Χωρις πλακα τωρα εγω ''εμαθα'' με ABS... οι δυσκολες περιπτωσεις ειναι οι κατηφορικες με στροφες και ''κινουμενη'' πετρα /γαρμπιλι οπου το μπροστινο ''μπερδευη'' νωρις οποτε θελει συνηθεια να μην τα ''χασεις'' και να πιεζεις ξανα κ ξανα την μανετα ελεγχοντας την πιεση που ασκεις για να ξανα ''κοιμηθει'' το ABS...βεβαια δεν ειναι ευκολο διοτι η γκριζοαραιη κομη μου δεν προερχεται απο την ηλικια μου...
Ολα αυτα για το xchallenge...για το 1200 ειναι διαφορετικα οπως ηταν και με το africa.

Τα λεμε...
Ακόμα το μυαλό σου είναι στις ΠΑΠΑΡΟΥΝΕΣ ......νεαρέ μου.
Να ζητήσουμε οδηγίες σε εγχειρίδιο!!! πχ κατάβαση σε χωματόδρομο σελ.69, και ο Θεός βοηθός. Το πιθανότερο είναι όποιος ακολουθεί συμβουλές εξ'αποστάσεως αντί για παπαρούνες να δει κυπαρισάκια.
Συνιστώ
1. Σχολείο υποχρεωτικά εάν αναζητούμε την οδήγηση σε χώμα
2. Αποφυγή δύσκολων σημείων.
3. Εάν δεν γίνετε διαφορετικά και πρέπει να κατέβουμε, βοήθεια απο άλλο οδηγό να κατέβει η μηχανή σβηστή και ο ένας ελέγχει συμπλέκτη και ο άλλος φρένο.
Τα βοηθήματα και όλα τα καλούδια που μας προσφέρει ο κάθε κατασκευαστής είναι για normal καταστάσεις και να διορθώσουν εν μέρη οδηγικά λάθη, όλα τα υπόλοιπα ο αναβάτης τα αποκτά με εκπαίδευση, προπόνηση και ταλέντο.

XCHALLENGE
11-10-2011, 22:13
Ακόμα το μυαλό σου είναι στις ΠΑΠΑΡΟΥΝΕΣ ......νεαρέ μου.

Ψηλε ...κρυβε λογια!!!

Φιλια στα κοριτσια σου αν και την μια δεν μου την γνωρισες ακομα...

Τα λεμε ( την Κυριακη στο Λαυριο )

phoenix
12-10-2011, 10:06
Ακόμα το μυαλό σου είναι στις ΠΑΠΑΡΟΥΝΕΣ ......νεαρέ μου.
Να ζητήσουμε οδηγίες σε εγχειρίδιο!!! πχ κατάβαση σε χωματόδρομο σελ.69, και ο Θεός βοηθός. Το πιθανότερο είναι όποιος ακολουθεί συμβουλές εξ'αποστάσεως αντί για παπαρούνες να δει κυπαρισάκια.
Συνιστώ
1. Σχολείο υποχρεωτικά εάν αναζητούμε την οδήγηση σε χώμα
2. Αποφυγή δύσκολων σημείων.
3. Εάν δεν γίνετε διαφορετικά και πρέπει να κατέβουμε, βοήθεια απο άλλο οδηγό να κατέβει η μηχανή σβηστή και ο ένας ελέγχει συμπλέκτη και ο άλλος φρένο.
Τα βοηθήματα και όλα τα καλούδια που μας προσφέρει ο κάθε κατασκευαστής είναι για normal καταστάσεις και να διορθώσουν εν μέρη οδηγικά λάθη, όλα τα υπόλοιπα ο αναβάτης τα αποκτά με εκπαίδευση, προπόνηση και ταλέντο.
KAI ΓΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ :sm8::sm8:

kostastenere
12-10-2011, 15:09
χαιρετάμε οικογένεια και αγαπημένους, κανουμε τον σταυρό μας, αμολάμε το θηρίο και όπου σκάσει!!!!!:sm7::sm7::sm7::sm7::sm7::sm7::sm7::sm7:
Πέρα από την πλάκα η δική μου μικρή εμπειρία, όχι ότι έχω οδηγήσει ποτέ μηχανάκι με abs, λέει ότι κατεβαίνουμε με ταχύτητα και προσέχουμε έτσι και αλλιώς τα φρένα μας, δεν θέλει πολύ φρένο. Έχω την αισθηση όμως πως με abs απλά θα αμολήσει το μηχανάκι αν έχει γαρμπίλι και θα χάσουμε έλεγχο.

XCHALLENGE
12-10-2011, 15:16
χαιρετάμε οικογένεια και αγαπημένους, κανουμε τον σταυρό μας, αμολάμε το θηρίο και όπου σκάσει!!!!!:sm7::sm7::sm7::sm7::sm7::sm7::sm7::sm7:
Πέρα από την πλάκα η δική μου μικρή εμπειρία, όχι ότι έχω οδηγήσει ποτέ μηχανάκι με abs, λέει ότι κατεβαίνουμε με ταχύτητα και προσέχουμε έτσι και αλλιώς τα φρένα μας, δεν θέλει πολύ φρένο. Έχω την αισθηση όμως πως με abs απλά θα αμολήσει το μηχανάκι αν έχει γαρμπίλι και θα χάσουμε έλεγχο.

Το ...παιχνιδακι που καβαλας κι εσυ δεν θελει φρενα!! μονο γκαζι....( ο gsmaniac με το εμαθε! ρωτατον !)
Τα λεμε...

GiannisLoupasakis
12-10-2011, 15:27
Το ...παιχνιδακι που καβαλας κι εσυ δεν θελει φρενα!! μονο γκαζι....( ο gsmaniac με το εμαθε! ρωτατον !)
Τα λεμε...
ΠΑΠΑΡΟΥΝΕΣ έχει μόνο την Άνοιξη ή βρίσκεις και τώρα νεαρέ μου!!!!

XCHALLENGE
12-10-2011, 15:36
ΠΑΠΑΡΟΥΝΕΣ έχει μόνο την Άνοιξη ή βρίσκεις και τώρα νεαρέ μου!!!!

Την ανοιξη ειναι οι κοκκινες, οι ...πολυχρωμες ειναι ΟΛΟ τον χρονο...

Τα λεμε...

XCHALLENGE
12-10-2011, 15:40
Ψηλε κανονισε απο μι@ μ@λ@κι@ να με βγαλεις τ'όνομα.....

Εννοειται οτι ΠΑΠΑΡΟΥΝΑ ειναι ο βουνισιος αερας με μηχανη κατα προτιμηση..'

Τα λεμε...

GiannisLoupasakis
13-10-2011, 17:35
Ψηλε κανονισε απο μι@ μ@λ@κι@ να με βγαλεις τ'όνομα.....

Εννοειται οτι ΠΑΠΑΡΟΥΝΑ ειναι ο βουνισιος αερας με μηχανη κατα προτιμηση..'

Τα λεμε...
Ωραία....απο τώρα και στο εξής ΞΕΧΝΑΜΕ το XCHALLENGE και έχουμε το PAPAROYNAS :sm7:
Σοβαρά τώρα βοηθήστε τον κόσμο που είναι άπειρος (μέσα σ'αυτούς και εγώ), πολλοί βλέπουν τις χαζομάρες που γράφουμε, και προσπαθούν να τις εφαρμόσουν. Ο καθένας βέβαια είναι υπεύθυνος για τον εαυτό του αλλα τουλάχιστον να μην προτρέπουμε σε κίνδυνο & περιπέτειες με τα αναγραφόμενα μας.

Κώστας_33
13-10-2011, 21:28
Παιδιά μην το ψάχνετε, χώμα και abs δεν πάνε μαζί.
Όσο για τη θέση οδήγησης στην κατηφόρα η δική μου άποψη είναι όρθιος και πίσω, μικρή σχέση στο κιβώτιο, καλή ισορροπία και έχει ο θεός.

black_hawk
13-10-2011, 22:01
Παιδιά μην το ψάχνετε, χώμα και abs δεν πάνε μαζί.
Όσο για τη θέση οδήγησης στην κατηφόρα η δική μου άποψη είναι όρθιος και πίσω, μικρή σχέση στο κιβώτιο, καλή ισορροπία και έχει ο θεός.
http://content.sweetim.com/sim/cpie/emoticons/000200BB.gif

evanslam
14-10-2011, 10:26
Παιδιά μην το ψάχνετε, χώμα και abs δεν πάνε μαζί.
Όσο για τη θέση οδήγησης στην κατηφόρα η δική μου άποψη είναι όρθιος και πίσω, μικρή σχέση στο κιβώτιο, καλή ισορροπία και έχει ο θεός.

Ετσι ακριβώς! ;)

mAthosalas
15-10-2011, 00:02
Παιδιά μην το ψάχνετε, χώμα και abs δεν πάνε μαζί.
Mεγαλη κουβεντα και δυσκολο να παντηθει με λιγες κουβεντες...ειναι τοσοι πολλοι οι παραμετροι που.....εγω νομιζω εν τελει οτι ABS και χωμα μπορει να συνδιαστει υπο συνθηκας...αλλά ειπα,ειναι οι συνθηκες που μιλαμε για πολλη κουβεντα...:)

DNIK
15-10-2011, 10:55
Στη κατηφορα, ορθια σταση οδηγησης με τον κορμο του σωματος μας προς τα πισω και συνεχη ροη αφηνοντας τη μοτοσυκλετα να ρολαρει με ταχυτητα στο κιβωτιο(ενεργο φρενο)και οχι με συμπλεκτη 'η νεκρα. Χρηση συνδυασμου μπροστινου και πισω φρενου σε αναλογια 25/75% χωρις πανικο. (Riding Tips, του Νικου Σπανου, MOTO off road adventure 2008). Απλα το αντεγραψα, περιληπτικα. Νομιζω οτι ειναι περιεκτικο και χρησιμο.

R100GS PD
15-10-2011, 20:59
ΕΡΓΑΛΕΙΟ!!!!

danaos
17-10-2011, 10:00
Αντι να βάζουμε ακράπες και προβολάκια και καρμπον και και και....
καλο ειναι να συμμετέχουμε σε κανενα μαθημα για να μάθουμε σωστα απο επαγγελματιες ανεξαρτήτου ονοματος και εταιρίας!!!
δεν ειναι πολλά τα 60 ευρό ....αντι τα 700 για μια ακραπα!!!
Λέω εγω τώρα.....

REK
17-10-2011, 10:02
Αντι να βάζουμε ακράπες και προβολάκια και καρμπον και και και....
καλο ειναι να συμμετέχουμε σε κανενα μαθημα για να μάθουμε σωστα απο επαγγελματιες ανεξαρτήτου ονοματος και εταιρίας!!!
δεν ειναι πολλά τα 60 ευρό ....αντι τα 700 για μια ακραπα!!!
Λέω εγω τώρα.....


δεν τα λες και άσχημα...:D:D:D

XCHALLENGE
17-10-2011, 10:09
Αντι να βάζουμε ακράπες και προβολάκια και καρμπον και και και....
καλο ειναι να συμμετέχουμε σε κανενα μαθημα για να μάθουμε σωστα απο επαγγελματιες ανεξαρτήτου ονοματος και εταιρίας!!!
δεν ειναι πολλά τα 60 ευρό ....αντι τα 700 για μια ακραπα!!!
Λέω εγω τώρα.....

Εσυ που εκανες 1000+ μαθηματα γιατι ΚΑΙ σερνεσαι στα βουνα ΚΑΙ κανεις ΚΑΙ ΦΙΓΟΥΡΕΣ???!!! ΕΕΕ???

( Χθες εφυγες νωρις φιλε...)

Τα λεμε..

danaos
17-10-2011, 10:19
καλήμερα φίλε ειναι για να μου στέλνονυ ΠΜ ΧΑΧΑΑΧ
ναι φίλε εφυγα κατα της 2!!

ntinopoulos
17-10-2011, 10:23
( Χθες εφυγες νωρις φιλε...)



τι να κατσει να κανει με μας τους αρχαριους ρε αποστολη!:rolleyes::p

XCHALLENGE
17-10-2011, 10:46
τι να κατσει να κανει με μας τους αρχαριους ρε αποστολη!:rolleyes::p

μωρε αν τον πετυχαινα θα σου φορτωνα τα παιδια και θα εκανα κατι ΦΙΓΟΥΡΕΣ μαζι του!!! τυφλα να'χει το γερμανοχριστακι!
Τα λεμε...