PDA

View Full Version : Πλύσιμο με πιεστικό.....


Gazi
10-03-2009, 18:39
Ισως γνωρίζουμε όλοι την απάντηση στο συγκεκριμένο thread αλλά θα ήθελα παρακαλώ πολύ και τις γνώμες σας...
Η μαμά BMW μας λέει οτι δεν συνιστά το πλύσιμο της μοτοσυκλέτας μας με πιεστικό μηχάνημα κτλ κτλ κτλ...Εγώ πάλι,επειδή σαν κλασσικός Ελληνας,δεν διάβασα καθόλου το user manual της <<μπέμπας>>μου,σε κάθε πλύσιμο χρησιμοποιώ πιεστικό!Ευτυχώς ακόμα δεν μου έχει παρουσιάσει κάτι!!Ομως,πως είναι δυνατόν ένα θηρίο σαν τα δικά μας,που μπαίνει σε νερά,ποτάμια,χώμα κτλ κτλ να έχει πρόβλημα με το πιεστικό μηχάνημα καθαρισμού????

danaos
10-03-2009, 18:49
Φιλε Στελιο το μονο σημειο που θελει προσοχη ειναι ο "καθρεφτης" μπροστα. Το μαυρο καλημα του ιμαντα. Και τα οργανα. Εγω ποτε δεν την εχω πληνει μονο μου ειδικα το ΗΡ που μετα απο καθε βολτα ειναι αστα να πανε!! Δεν εχει παθει καμια τιποτα. Να εισαι καλα

ntinopoulos
10-03-2009, 19:16
Φιλε Στελιο το μονο σημειο που θελει προσοχη ειναι ο "καθρεφτης" μπροστα. Το μαυρο καλημα του ιμαντα. Και τα οργανα. Εγω ποτε δεν την εχω πληνει μονο μου ειδικα το ΗΡ που μετα απο καθε βολτα ειναι αστα να πανε!! Δεν εχει παθει καμια τιποτα. Να εισαι καλα
συμφωνω στελιο με το δαναο και προσθετω οτι λιγη προσοχη θελει και πισω απ το φαναρι;)

soter3gm
10-03-2009, 19:25
Όπως είπαν και οι προλαλισαντες θέλει μεγάλη προσοχή ο καθρέπτης γιατί εκεί έχει τα pick-up δηλαδή το μάτι του motronic για να βλέπει το Α.Ν.Σ όπου είναι δύο αισθητήρες της BOSCH από ότι θυμάμαι για τα 1100 και 1150 για το 1200 δεν ξέρω αλλά φαντάζομαι πως κάπως έτσι θα είναι όπου αν είναι ζεστό και το πλύνεις θα στα δώσει στο χέρι πρέπει να είναι οπωσδήποτε κρύο το μηχανάκι και μονωμένοι οι αεραγωγοί.
Για τους κατόχους 1100 και 1150 υπάρχει λύση επισκευής μα περίπου 60 €πουλα και όχι τα 250€ από τη μαμά

kostas_366
10-03-2009, 21:04
Αυτά που είπαν οι παραπάνω, ξέρω και εγώ. Μια ταινία στους αεραγωγούς του καθρεπτη, και όλα μια χαρά. Βέβαια, αν δεν φύγει με το πλύσιμο, την βγάζεις εσύ έπειτα.

Arkas
10-03-2009, 22:01
Φιλε Στελιο το μονο σημειο που θελει προσοχη ειναι ο "καθρεφτης" μπροστα. Το μαυρο καλημα του ιμαντα. Και τα οργανα. Εγω ποτε δεν την εχω πληνει μονο μου ειδικα το ΗΡ που μετα απο καθε βολτα ειναι αστα να πανε!! Δεν εχει παθει καμια τιποτα. Να εισαι καλα
+1000!

vtheo
11-03-2009, 01:50
Η μαμά BMW μας λέει οτι δεν συνιστά το πλύσιμο της μοτοσυκλέτας μας με πιεστικό μηχάνημα κτλ κτλ κτλ...Ομως,πως είναι δυνατόν ένα θηρίο σαν τα δικά μας,που μπαίνει σε νερά,ποτάμια,χώμα κτλ κτλ να έχει πρόβλημα με το πιεστικό μηχάνημα καθαρισμού????

Φίλε σε συνδυασμό με τα όσα σου ανέφεραν τα φιλαράκια παραπάνω σκέψου τη διαφορά έχει η πίεση του πιεστικού,αν βάλεις το δάχτυλο σου μπροστά από το πιεστικό και μέσα σε ένα ποτάμι είναι το ίδιο;Αν σε πετύχει το πιεστικό στο μάτι σε στράβωσε,αν όμως βουτήξεις στο ποτάμι δεν παθαίνεις τίποτα.Γι αυτό λοιπόν ναι μεν πλύνε τη μοτο σου με πιεστικό αλλά προσοχή στα σημεία που σου ανέφεραν παραπάνω γιατί μη ξεχνάς ότι η μοτό είναι φορτωμένη με ένα σωρό ηλεκτρονικά καλούδια που είναι πολύ ευαίσθητα.

xvitos
11-03-2009, 02:06
Φίλε σε συνδυασμό με τα όσα σου ανέφεραν τα φιλαράκια παραπάνω σκέψου τη διαφορά έχει η πίεση του πιεστικού,αν βάλεις το δάχτυλο σου μπροστά από το πιεστικό και μέσα σε ένα ποτάμι είναι το ίδιο;Αν σε πετύχει το πιεστικό στο μάτι σε στράβωσε,αν όμως βουτήξεις στο ποτάμι δεν παθαίνεις τίποτα.Γι αυτό λοιπόν ναι μεν πλύνε τη μοτο σου με πιεστικό αλλά προσοχή στα σημεία που σου ανέφεραν παραπάνω γιατί μη ξεχνάς ότι η μοτό είναι φορτωμένη με ένα σωρό ηλεκτρονικά καλούδια που είναι πολύ ευαίσθητα.


+1

droggitiszak
11-03-2009, 12:40
να σας πω την αλήθεια όταν το πρωτοπήρα το μηχανάκι φοβόμουν ακόμα και να το πλύνω... εν συνεχεία όμως , όταν πάτησα τις πρώτες λάσπες... έκανα την καρδιά μου κόμπο. Εννοείται ότι σε πλυντήριο δεν την έχω περάσει ούτε απ έξω. Μόνος μου . Με πιεστικό . Προσέχω όμως ώστε να μην το χρησιμοποιώ ακουμπητά , και στα ευαίσθητα μέρη από ακόμη μεγαλύτερη απόσταση ώστε το νερό να πέφτει υπό μορφή νέφους ( με ένα ειδικό μπεκ που έχει το πιεστικό μου ) και όχι με πίεση που σκοτώνει. Μέχρι στιγμής το πείραμα είναι άκρως επιτυχές .

psiloritis
11-03-2009, 18:47
Το πλύσιμο με πιεστικό θέλει μεγάλη προσοχή!Και εγώ με πιεστικό την πλένω αλλά μια φορά δεν έβαλα σακούλα στα όργανα για να τα προφυλάξω και έκαψα το V.T.O Γι'αυτο προσοχή στα σημεία που είπαν και τα παιδιά!

zitsos
11-03-2009, 20:33
Βασικά για συμπληρώσω και εγώ στους προ λαλήσαντες που τα είπανε πολύ ορθά ο καιμένος ο Γερμανός σου λέει να μην την μπλείνεις με το πιεστικό κΑΙ τα 8 μπάρ γιατι θα σου τινάξεις τα πέταλα ,να την πλήνεις μετο χεράκι σου για την αγκήξεις κιόλας να τη νιώσεις κιολάς κάτι που πηστέψτεμε λίγι το κάνουν -πληντηριο πάει σήνεφο-ετσι και ο λογος του μη πιεστικου......!;)

Γεώργιος Γαϊτάνος
11-03-2009, 21:04
[quote=Gazi;16873]Ισως γνωρίζουμε όλοι την απάντηση στο συγκεκριμένο thread αλλά θα ήθελα παρακαλώ πολύ και τις γνώμες σας...
Η μαμά BMW μας λέει οτι δεν συνιστά το πλύσιμο της μοτοσυκλέτας μας με πιεστικό μηχάνημα κτλ κτλ κτλ...Εγώ πάλι,επειδή σαν κλασσικός Ελληνας,δεν διάβασα καθόλου το user manual της <<μπέμπας>>μου,σε κάθε πλύσιμο χρησιμοποιώ πιεστικό!Ευτυχώς ακόμα δεν μου έχει παρουσιάσει κάτι!!Ομως,πως είναι δυνατόν ένα θηρίο σαν τα δικά μας,που μπαίνει σε νερά,ποτάμια,χώμα κτλ κτλ να έχει πρόβλημα με το πιεστικό μηχάνημα καθαρισμού????

Φίλε μου καλησπέρα και απο τη Θεσσαλονίκη...Μιας και διάβασα το μήνυμά σαυ αποφάσισα να σου πω κι εγώ κάτι...Κατ'αρχήν οι προλαλήσαντες "συνάδελφοι" έχουν δίκιο.Εγώ ήδη την έχω πατήσει και αναγκάστηκα να αλλάξω τους σένσορες μετά απο πλύσιμο με πιεστικό...πληρώνωντάς τους 320 Ευρώ απο τη "Μαμά"...Απο τότε ΜΟΝΟΝ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ στην Πυλωτή εκτός και εάν βαριέμαι πολύ οπότε πηγαίνω σε γνωστό "πιεστικό" 'οπου τους λέω να πλένουν τον κινητήρα βάζοντας το πιεστικό σε ρύθμιση "απαλής βροχής" και όχι "φρενιασμένης κατοιγίδας"...κατανοητό????

ΚΑΛΕΣ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΟΡΘΙΕΣ ΒΟΛΤΕΣ!!!!!!!!!!!

Gazi
11-03-2009, 22:41
Παιδιά σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας...Μάλλον είμαι πάρα πολύ τυχερός που ακόμη δεν έχω παρουσιάσει πρόβλημα στη <<Μπέμπα>> μου.Από σήμερα το πλύσιμο αργά αργά με το χεράκι......:sm7:

Fast&Furious
11-03-2009, 23:47
Όπως είπαν και οι προλαλισαντες θέλει μεγάλη προσοχή ο καθρέπτης γιατί εκεί έχει τα pick-up δηλαδή το μάτι του motronic για να βλέπει το Α.Ν.Σ όπου είναι δύο αισθητήρες της BOSCH από ότι θυμάμαι για τα 1100 και 1150 για το 1200 δεν ξέρω αλλά φαντάζομαι πως κάπως έτσι θα είναι όπου αν είναι ζεστό και το πλύνεις θα στα δώσει στο χέρι πρέπει να είναι οπωσδήποτε κρύο το μηχανάκι και μονωμένοι οι αεραγωγοί.
Για τους κατόχους 1100 και 1150 υπάρχει λύση επισκευής μα περίπου 60 €πουλα και όχι τα 250€ από τη μαμά


Σωστα εως ενα σημειο και αυτο ειναι οτι το 1200 δεν εχει αναγκη για προσοχη στον καθρεπτη γιατι απλα δεν εχει πικ απ (hall) εκει ειναι μονο ο ιμαντας.
και καλο ειναι η πιεση απο αποσταση εγω το πλενω μονο στο πλυντηριο γιατι βαριεμε και ολα καλα αρκει να πειτε μακρια...ΝεύραΝεύρα...:D:D

kostas_366
12-03-2009, 02:27
Ευχαριστούμε Βασίλη.

GeorgeP
12-03-2009, 15:43
Ισως γνωρίζουμε όλοι την απάντηση στο συγκεκριμένο thread αλλά θα ήθελα παρακαλώ πολύ και τις γνώμες σας...
Η μαμά BMW μας λέει οτι δεν συνιστά το πλύσιμο της μοτοσυκλέτας μας με πιεστικό μηχάνημα κτλ κτλ κτλ...Εγώ πάλι,επειδή σαν κλασσικός Ελληνας,δεν διάβασα καθόλου το user manual της <<μπέμπας>>μου,σε κάθε πλύσιμο χρησιμοποιώ πιεστικό!Ευτυχώς ακόμα δεν μου έχει παρουσιάσει κάτι!!Ομως,πως είναι δυνατόν ένα θηρίο σαν τα δικά μας,που μπαίνει σε νερά,ποτάμια,χώμα κτλ κτλ να έχει πρόβλημα με το πιεστικό μηχάνημα καθαρισμού????

οτι χειρότερο για μια μοτοσυκλέτα ειναι το πλυσιμο με πιεστικό!!!!! Αν η πιεση του πιστολιου πεσει πανω στους αξονες των τροχων τότε υπερνικαει τις τσιμουχες των ρουλεμαν των τροχων και μεσα σε 1000-2000κμ αντίο ρουλεμαν!!! Το ιδιο συμβαινει και στα ρουλεμαν του λαιμου του τιμονιου, στην συνδεσμολογια του πισω άξονα, στο κεντρο του πισω αξονα με τον τροχο εκει που καποιος φίλος ειχε διαροη απο την τσιμουχα!! Εσεις που εχετε duolever το οποιο αποτελειται απο συνδεσμους και κοντρα συνδεσμους με ρουλεμαν ¨η οχι να ξερετε ότι είναι επισφαλης η πιεση σε τετοια σημεια και η επισκευη κοστίζει πολλά!! Εμας στα Βαραντερο που εχουμε αλυσιδα για κινηση αν η πιεση πεσει επανω της κανει φυτιλια ta o-ring που θα κτυπήσει!!

Προσοχη λοιπόν στο που κατευθυνετε την πιεση!!!

wet & dirty
12-03-2009, 15:45
οτι χειρότερο για μια μοτοσυκλέτα ειναι το πλυσιμο με πιεστικό!!!!! Αν η πιεση του πιστολιου πεσει πανω στους αξονες των τροχων τότε υπερνικαει τις τσιμουχες των ρουλεμαν των τροχων και μεσα σε 1000-2000κμ αντίο ρουλεμαν!!! Το ιδιο συμβαινει και στα ρουλεμαν του λαιμου του τιμονιου, στην συνδεσμολογια του πισω άξονα, στο κεντρο του πισω αξονα με τον τροχο εκει που καποιος φίλος ειχε διαροη απο την τσιμουχα!! Εσεις που εχετε duolever το οποιο αποτελειται απο συνδεσμους και κοντρα συνδεσμους με ρουλεμαν ¨η οχι να ξερετε ότι είναι επισφαλης η πιεση σε τετοια σημεια και η επισκευη κοστίζει πολλά!! Εμας στα Βαραντερο που εχουμε αλυσιδα για κινηση αν η πιεση πεσει επανω της κανει φυτιλια ta o-ring που θα κτυπήσει!!

Προσοχη λοιπόν στο που κατευθυνετε την πιεση!!!


σωστος!!!!!!:sm5::sm5:

Arkas
12-03-2009, 15:49
οτι χειρότερο για μια μοτοσυκλέτα ειναι το πλυσιμο με πιεστικό!!!!! Αν η πιεση του πιστολιου πεσει πανω στους αξονες των τροχων τότε υπερνικαει τις τσιμουχες των ρουλεμαν των τροχων και μεσα σε 1000-2000κμ αντίο ρουλεμαν!!! Το ιδιο συμβαινει και στα ρουλεμαν του λαιμου του τιμονιου, στην συνδεσμολογια του πισω άξονα, στο κεντρο του πισω αξονα με τον τροχο εκει που καποιος φίλος ειχε διαροη απο την τσιμουχα!! Εσεις που εχετε duolever το οποιο αποτελειται απο συνδεσμους και κοντρα συνδεσμους με ρουλεμαν ¨η οχι να ξερετε ότι είναι επισφαλης η πιεση σε τετοια σημεια και η επισκευη κοστίζει πολλά!! Εμας στα Βαραντερο που εχουμε αλυσιδα για κινηση αν η πιεση πεσει επανω της κανει φυτιλια ta o-ring που θα κτυπήσει!!

Προσοχη λοιπόν στο που κατευθυνετε την πιεση!!!
:sm5:Γιώργο!!!

dkouk
03-06-2009, 16:07
:sm7::yzΝεύρα:Απορία::confused::hmmm::hmmm:;)

PITS
08-06-2009, 14:12
Όπως είπαν και οι προλαλισαντες θέλει μεγάλη προσοχή ο καθρέπτης γιατί εκεί έχει τα pick-up δηλαδή το μάτι του motronic για να βλέπει το Α.Ν.Σ όπου είναι δύο αισθητήρες της BOSCH από ότι θυμάμαι για τα 1100 και 1150 για το 1200 δεν ξέρω αλλά φαντάζομαι πως κάπως έτσι θα είναι όπου αν είναι ζεστό και το πλύνεις θα στα δώσει στο χέρι πρέπει να είναι οπωσδήποτε κρύο το μηχανάκι και μονωμένοι οι αεραγωγοί.
Για τους κατόχους 1100 και 1150 υπάρχει λύση επισκευής μα περίπου 60 €πουλα και όχι τα 250€ από τη μαμά


για ριξε την φτηνη λυση να την εχουμε στα υποψιν :Απορία::Απορία::Απορία::Απορία:

skippybi
08-06-2009, 15:03
:sm8:

Anax
08-06-2009, 17:46
Φίλε σε συνδυασμό με τα όσα σου ανέφεραν τα φιλαράκια παραπάνω σκέψου τη διαφορά έχει η πίεση του πιεστικού,αν βάλεις το δάχτυλο σου μπροστά από το πιεστικό και μέσα σε ένα ποτάμι είναι το ίδιο;Αν σε πετύχει το πιεστικό στο μάτι σε στράβωσε,αν όμως βουτήξεις στο ποτάμι δεν παθαίνεις τίποτα.Γι αυτό λοιπόν ναι μεν πλύνε τη μοτο σου με πιεστικό αλλά προσοχή στα σημεία που σου ανέφεραν παραπάνω γιατί μη ξεχνάς ότι η μοτό είναι φορτωμένη με ένα σωρό ηλεκτρονικά καλούδια που είναι πολύ ευαίσθητα.
+1
Και δεν είναι κριμένα από πλαστικά

NNN
08-06-2009, 18:50
Για υγρό καθαρισμού τι συνιστάτε οι ειδικοί, γιατί εγώ είμαι άσχετος ???

georgekostas
08-06-2009, 18:56
Για υγρό καθαρισμού τι συνιστάτε οι ειδικοί, γιατί εγώ είμαι άσχετος ???

Εγω τα τελευταια χρονια χρησιμοποιω ενα της AYTOGLYM στο πρασινο μπουλαλι (δεν εχει και πολλα).Ειναι εντελως ακινδυνο για το χρωμα και τα διαφορα ευαισθητα σημεια της μηχανης και δινει αφανταστη γυαλαδα γιατι περιεχει και κερι.Αυτα...

EOD-K9
09-06-2009, 00:37
και εγώ ένα με κερί Βάζω
αλλά μέχρι τώρα έβαζα ava :)

edmark
09-06-2009, 15:15
"Bουρτσες Μπλε" Εγω μονο με πιεστικο την πλενω σε γνωστο πληντηριο αλλα το προσεχει πολυ διοτι ξερει οτι ειμαι ιδιοτροπος οταν του παω το Μερσεντο-Κουτι αρα και εγω μαλλον τυχερος ειμαι που δεν εχει βγαλει τιποτα ακομα, παντος μια καλη λυση για οσους εχουν πυλωτη - γκαραζ - προσβαση σε παροχη νερου και ρευματος ειναι να παρουν ενα οικονομικο και χαμηλο σε κοστος πιεστικο τυπου Bosch η Karcher που δεν δινουν πολυ πιεση και αυτο για αυτους που δεν βαριουνται η "δεν προλαβαινουν" (καλη δικαιολογια) σαν εμενα........;)

soter3gm
26-08-2009, 22:22
για ριξε την φτηνη λυση να την εχουμε στα υποψιν :Απορία::Απορία::Απορία::Απορία:

http://users.rcn.com/dehager/service/oilhead_hall_sensors.pdf

Ορίστε η φτηνή λύση άργησα λίγο αλλά η λύση βρέθηκε κατά τύχη σήμερα που το διάβαζα ένδον :sm7::sm7:

GEO_K
26-08-2009, 22:33
συμφωνω με τους προλαλησαντες
κ εγω το επλενα στην πιεση κ μου εκαψε το ποτενσιομετρο....
γι αυτο προσοχη στα σημεια....

vpentza
27-08-2009, 17:01
οκ, υπαρχει περιπτωση να μεινετε απο μηχανικα/ηλεκτρικα αλλα προσεξτε και τη ζελατινα.... η πίεση δημιουργει γρατζουνιές....και εκει λοιπόν απο ...μακρια..

Elov
27-08-2009, 20:22
Και εγώ έχω κάποιες διαφωνίες με το πιεστικό.Δεν έχουμε και φορτηγό ...:sm7:

vellos
09-09-2009, 02:12
Τι πιεστικό ρε παιδιά. Χτες με την μεγάλη βροχή, δεν μου δούλευε τα δεξί φλάς. Σήμερα δουλεύει κανονικά :o:rolleyes:

Arkas
09-09-2009, 11:25
Τι πιεστικό ρε παιδιά. Χτες με την μεγάλη βροχή, δεν μου δούλευε τα δεξί φλάς. Σήμερα δουλεύει κανονικά :o:rolleyes:
Μάλλον τυχαίο θα ήταν Γιάννη!:p:D

Dionisis
09-09-2009, 17:07
Τι πιεστικό ρε παιδιά. Χτες με την μεγάλη βροχή, δεν μου δούλευε τα δεξί φλάς. Σήμερα δουλεύει κανονικά :o:rolleyes:
Γιαννη το ιδιο μου ετυχε εμενα με το φως μπροστα προσεξε μην παει για καψιμο καλυτερα αλλαξε την ..........

EOD-K9
09-09-2009, 19:35
Τι πιεστικό ρε παιδιά. Χτες με την μεγάλη βροχή, δεν μου δούλευε τα δεξί φλάς. Σήμερα δουλεύει κανονικά :o:rolleyes:

Γιατί τι βγάζεις στην βροχή??? δεν φοβάσαι μην κρυώσει ??:sm7:

Frogus
22-10-2009, 13:39
Παιδιά συμφωνώ με όλα όσα λέτε για το πλύσιμο με πιεστικό και σίγουρα το πλύσιμο στο χέρι είναι η καλύτερη λύση.
Για μερικούς όμως δυστυχώς αυτή η λύση δεν υπάρχει είτε λόγω χώρου για το πλύσιμο, είτε/και λόγω χρόνου. Ξέρετε κάποιο καλό βενζινάδικο για πλύσιμο μηχανών στα ανατολικά της θεσσαλονίκης; μένω περιοχή κηφισιά, εχω δοκιμάσει ένα Shell αλλά δεν είμαι πολύ ευχαριστημένος (παίζει ρόλο ποιον θα πετύχεις να την πλύνει και όλοι κάνουν φάουλ).
Δυστυχώς το πλύσιμο της μηχανής από άλλον είναι αναπόφευκτο - τουλάχιστον ας βρούμε κάποιον που ξέρει να το κάνει σωστά ...

LEADER
22-10-2009, 19:22
Παιδιά συμφωνώ με όλα όσα λέτε για το πλύσιμο με πιεστικό και σίγουρα το πλύσιμο στο χέρι είναι η καλύτερη λύση.
Για μερικούς όμως δυστυχώς αυτή η λύση δεν υπάρχει είτε λόγω χώρου για το πλύσιμο, είτε/και λόγω χρόνου. Ξέρετε κάποιο καλό βενζινάδικο για πλύσιμο μηχανών στα ανατολικά της θεσσαλονίκης; μένω περιοχή κηφισιά, εχω δοκιμάσει ένα Shell αλλά δεν είμαι πολύ ευχαριστημένος (παίζει ρόλο ποιον θα πετύχεις να την πλύνει και όλοι κάνουν φάουλ).
Δυστυχώς το πλύσιμο της μηχανής από άλλον είναι αναπόφευκτο - τουλάχιστον ας βρούμε κάποιον που ξέρει να το κάνει σωστά ...


Γειασου πατριδα καλως ηρθες στο στεκι μας.
Εγω προσωπικα την πλενω μονος μου στο WASH PARK που ειναι μετα το Φοινικα δεξια πηγαινοντας για Περαια.Αν θελεις παμε καποια φορα μαζι
για να τα πλυνουμε παρεα.
ΔΕΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΛΥΝΕΙ ΑΛΛΟΣ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ!!!!!

riko46
22-10-2009, 19:39
Παίδες η γνώμη μου είναι ότι αν αυτός που πλένει ξέρει ,δεν θα προκύψει πρόβλημα , εγώ έτσι την πλένω σε συγκεκριμένο που πλένει μόνο μοτο και δεν έχω πρόβλημα τουλάχιστον μέχρι τώρα ....

....................................:cool:

FANISGS
22-10-2009, 21:16
εγω παιδες διαφωνω με ολα αυτα!η μηχανη δεν ειναι απο ζαχαρη!δωσατε και δωσαμε 15000 συν για να την αποκτησουμε και θα φοβομαστε μη βραχει και μην ταλαιπωρηθει?τι λετε ρε παιδια?πιειτε της το αιμα!!!!δεν παθαινει τιποτα!μην καταντησουμε σαν καποιους που πανε και αγοραζουν adventure τα φορτωνουν με τριπλετες και αλωνιζουν την αθηνα,η κατι αλλους που πανε την bmw στην καφετερια πρωτη μουρη.για να συνελθουμε λιγο!Νεύρα

Carduelis
22-10-2009, 21:33
Αυτά που είπαν οι παραπάνω, ξέρω και εγώ. Μια ταινία στους αεραγωγούς του καθρεπτη, και όλα μια χαρά. Βέβαια, αν δεν φύγει με το πλύσιμο, την βγάζεις εσύ έπειτα.
Για δείξτε μας κι εμάς που είναι οι αεραγωγοί του καθρέπτη :Απορία::Απορία: και που βάζουμε ταινίες :Απορία::Απορία:??
..αλλιώς μας βλέπω με ..μωρομάντηλα για σιγουριά! 1211

Carduelis
22-10-2009, 21:39
εγω παιδες διαφωνω με ολα αυτα!η μηχανη δεν ειναι απο ζαχαρη!δωσατε και δωσαμε 15000 συν για να την αποκτησουμε και θα φοβομαστε μη βραχει και μην ταλαιπωρηθει?τι λετε ρε παιδια?πιειτε της το αιμα!!!!δεν παθαινει τιποτα!μην καταντησουμε σαν καποιους που πανε και αγοραζουν adventure τα φορτωνουν με τριπλετες και αλωνιζουν την αθηνα,η κατι αλλους που πανε την bmw στην καφετερια πρωτη μουρη.για να συνελθουμε λιγο!Νεύρα
Μεγάλεεεε!! εμένα αυτή η προσέγγιση μαρέσει! να της πιούμε το αίμα..unstoppable!! πριν μας το πιούν τα συνεργεία! :sm7::sm7:

Carduelis
22-10-2009, 22:50
Πάντως όσο το σκέπτομαι, κάθε λαός δείχνει το πολιτιστικό του επίπεδο και την κουλτούρα του φροντίζοντας τη μηχανή του !!
Τόψαξα το θέμα και το τεκμηρίωσα και βιβλιογραφικά!!
Δείτε πως πλένουν τις μηχανές τους οι διάφοροι λαοί:
Πές μου πως την πλένεις να σου πώ από που είσαι!

Μέρος 1ον
1.Ηand washing made in USA (GS παρακαλώ!!)
1218
2. Tσεχοσλοβακία (άλλη χάρη τα.. κλασσικά μηχανάκια, πάντα ήθελαν ιδιαίτερη φροντίδα!)
1219
3. Βρετανία (όσο πίνουν μπύρες τα παλληκάρια)
1214
4. Φιλιππίνες (στον ορυζώνα..)
1215
5. Κίνα (βλέμμα ο μικρός!)
1216

Carduelis
22-10-2009, 23:04
Πές μου πως την πλένεις να σου πώ από που είσαι!

Μέρος 2ον

6. Ινδία (κινητό το μαγαζί!)
1222
7. Κένυα (μέ το ένα μάτι στον κροκόδειλο και το ιαματικό λασπόλουτρο δωρεάν)
1221

..καί μόλις τελειώσουμε τη δουλειά πλένουμε κι εμείς τα χεράκια μας εδώ!
1223

Αυτό είναι off topic!
1220
..να το βάλουν οι moderators στις αγγελίες:
"Ζητείται ελαφρά μεταχειρισμένο τριβάλιτσο...κλπ"


..και για την αντιγραφή: Νότης

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
23-10-2009, 02:01
:sm7:

EOD-K9
23-10-2009, 06:33
:sm7::sm7:

gemara
23-10-2009, 06:50
Ωραίος ο ΜεΖές!:)

ntinopoulos
23-10-2009, 08:28
Ωραίος ο ΜεΖές!:)
ποιος μεζες απ ολους γιωργο?;)

gemara
23-10-2009, 15:45
Ουπς!

Άντε να το ξαναπώ, ΜεΖές!

Πως λέμε "μπέμπα", έτσι λέγανε και παλιά τα MZ, μεζέδες!:)

soter3gm
23-10-2009, 17:16
Όπως και τα Gilera βγάζαμε το ΤΖΙ και έμενε Η ΛΕΡΑ :sm7::sm7:

ntinopoulos
23-10-2009, 18:12
Ουπς!

Άντε να το ξαναπώ, ΜεΖές!

Πως λέμε "μπέμπα", έτσι λέγανε και παλιά τα MZ, μεζέδες!:)
ααααααα!;););)

Frogus
23-10-2009, 21:09
Γειασου πατριδα καλως ηρθες στο στεκι μας.
Εγω προσωπικα την πλενω μονος μου στο WASH PARK που ειναι μετα το Φοινικα δεξια πηγαινοντας για Περαια.Αν θελεις παμε καποια φορα μαζι
για να τα πλυνουμε παρεα.
ΔΕΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΛΥΝΕΙ ΑΛΛΟΣ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ!!!!!

Ευχαριστώ πατριώτη! - το έχω εντοπίσει και εγώ το wash park, δυστυχώς παραμένει το πρόβλημα του ελάχιστου χρόνου...
Η αλήθεια είναι ότι θα προτιμούσα να έχω έναν "έμπιστο - ειδικό" σε πλυντήριο-βενζινάδικο και να την αφήνω για πλύσιμο, παρά να ασχολούμαι εγώ ...:o

Άλλωστε το F650gs (twin) που έχω από Απρίλιο 08 μου έβγαλε ΟΛΑ τα προβλήματα που αναφέρονται στα forum (σφίξιμο εμπρός δισκόπλακα, κολλάρο ψυγείου, νεκρή μπαταρία-αλλαγή, αισθητήρας ABS, λογισμικό κινητήρα αναβάθμιση, φλάντζα μηχανής, αισθητήρας αντλία βενζίνης ... ουφ!) και θέλω να ασχοληθώ πλέον μόνο με ταξίδια και βόλτες!

7.000 χλμ and counting ...:)

taksidiotis
20-04-2010, 01:38
δυσκολο θεμα και με πολλες αποψεις,προσωπικα την πλενω μονος μου,εχω πιεστικο αλλα την πλενω απο αποσταση κι οχι με πιεση απο κοντα.
δεν ξερω αν η πιεση θα της προκαλουσε προβλημα,εγω ειμαι της αποψης οτι ετσι κι αλλιως το νερο θα μπορουσε να προκαλεσει καποιο προβλημα.

manousos
02-05-2010, 11:34
παιδια ναστε καλα για τις πληροφοριες,στο χερι την επλινα μεχρι τωρα και σιγουρα θα συνεχισω να το κανω μετα απο τα λεγομενα σας.:D:D

sansiro.sugata
13-05-2010, 14:05
Παιδια να θελει προσοχη , γιατι εγω την επλυνα χωρις πιεστικο την bmw r1100gs και μετα οταν εβαζα το Stand δεν εσβηνε το Moter (που κανονικα πρεπει να σβηνει)

Μολις στεγνωσε βεβαια δουλευε.. Αλλα γενικα θελει προσοχη.

taksidiotis
23-05-2010, 11:57
παιδες,προσοχη στους αφρους που ριχνουν στις μηχανες μας,καλυτερα μακρια.αφηνουν μια κιτρινιλα στο μοτερ.

Acen
18-06-2010, 08:03
Παιδια να θελει προσοχη , γιατι εγω την επλυνα χωρις πιεστικο την bmw r1100gs και μετα οταν εβαζα το Stand δεν εσβηνε το Moter (που κανονικα πρεπει να σβηνει)

Μολις στεγνωσε βεβαια δουλευε.. Αλλα γενικα θελει προσοχη.

Ρίξε λίγο σπρέυ στο διακοπτάκι γιατί θα στο ξανακάνει σίγουρα:hmmm:

gandreas
04-07-2010, 01:38
παιδες,προσοχη στους αφρους που ριχνουν στις μηχανες μας,καλυτερα μακρια.αφηνουν μια κιτρινιλα στο μοτερ.

Εμένα μου είχαν καταστρέψει το μοτέρ του 650gs. είχε ξεθωριάσει το χρώμα της μηχανής (αλουμίνιο) και φαινόταν σαν να είναι πιτσιλισμένο . αυτό που φταίει είναι ότι δεν πρέπει να είναι ζεστός ο κινητήρας όταν ρίχνουν φάρμακα.
Φυσικά δεν μπορούσα να αποδείξω ότι τα έκανε ο Ταλιμπάν στο πλυντήριο, και ο ίδιος που έπλενε τα ΙΧ με κοντάρι και σκούπαΝεύρα