PDA

View Full Version : Παρουσιάστηκαν τα BMW K 1600GT & GTL!


riko46
11-10-2010, 00:44
http://www.mototriti.gr/images/TR.gifhttp://www.mototriti.gr/images/TR.gifhttp://www.mototriti.gr/images/TR.gifhttp://www.mototriti.gr/jpg/mtr/thumb_01/NEWS/0510106.jpg (http://javascript<b></b>:;)

To «βαρύ πυροβολικό» της BMW στη κατηγορία των touring, παρουσιάστηκε σήμερα στην έκθεση της Κολωνίας. Τα K 1600 GT & GTL, δημιουργήθηκαν για διηπειρωτικό τουρισμό με αποσκευές… μετακόμισης και χαρακτηρίζονται από τον εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα και από τον πλουσιότατο εξοπλισμό τους. http://www.mototriti.gr/images/TR.gif



http://www.mototriti.gr/jpg/mtr/thumb_01/NEWS/0510109.jpg (http://javascript<b></b>:;)http://www.mototriti.gr/jpg/mtr/thumb_01/NEWS/0510108.jpg (http://javascript<b></b>:;)http://www.mototriti.gr/jpg/mtr/thumb_01/NEWS/0510107.jpg (http://javascript<b></b>:;)http://www.mototriti.gr/jpg/mtr/thumb_01/NEWS/05101010.jpg (http://javascript<b></b>:;)

Το GT ανήκει στη κατηγορία «dynamic touring», ενώ το GTL στη κατηγορία «Luxurious Touring», με το GT να έχει μια πιο «sport» θέση οδήγησης σε σχέση με το GTL, που προφανώς είναι κατασκευασμένο για πολυτελή τουρισμό. Κοινό χαρακτηριστικό όμως και των δύο εκδόσεων, θα είναι ο νέος εξακύλινδρος σε σειρά κινητήρας της BMW. Η χωρητικότητα του είναι 1.649 κ.εκ. και η απόδοση του 160 ίπποι στις 7.500 σ.α.λ. και 17,8 kg-m ροπής στις 5.000 σ.α.λ. Ωστόσο όπως μας ενημερώνει η BMW, 12,4 kg-m ροπής θα είναι διαθέσιμα μόλις από τις 1.500 σ.α.λ.! Το άνοιγμα του γκαζιού ελέγχεται από ένα ride-by-wire σύστημα, ενώ υπάρχουν επίσης τρία διαφορετικά modes απόδοσης του κινητήρα, που μεταβάλουν την ανάφλεξη και κατά συνέπεια την απόδοση του. Συγκεκριμένα, η επιλογή «Rain» ομαλοποιεί την απόδοση για οδήγηση σε βροχή και σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης, η επιλογή «Road» προσφέρει ένα all-round standard απόδοσης με έμφαση στην οικονομία καυσίμου και τέλος, η επιλογή «Dynamic» εκμεταλλεύεται όλη την ισχύ του κινητήρα για γρήγορη οδήγηση.

Το εν λόγω μοτέρ θα είναι επίσης πολύ compact σε διαστάσεις, με το πλάτος του (560χλστ.) να είναι λίγο μεγαλύτερο από ένα τετρακύλινδρο σε σειρά κινητήρα, ενώ θα ζυγίζει 102,6 κιλά. Σε ότι αφορά στο συνολικό βάρος, έχουν γίνει προσπάθειες από τους Βαυαρούς ώστε να διατηρηθεί όσο το δυνατό σε πιο χαμηλά επίπεδα, με εφαρμογές όπως το κατασκευασμένο από μαγνήσιο πλαίσιο στο οποίο στηρίζεται όλο το μπροστινό πάνελ και υποπλαίσιο αλουμινίου. Από αλουμίνιο είναι επίσης κατασκευασμένο και το Paralever (ο κλασσικός άξονας τελικής μετάδοσης της BMW) καθώς και το εναλλακτικό σύστημα ανάρτησης / διεύθυνσης Duolever. Με αυτό τον τρόπο, το βάρος των μοτοσικλετών έχει κρατηθεί σε απολύτως αποδεκτά για τη κατηγορία επίπεδα, με το GT να ζυγίζει 319 κιλά και το GTL να φθάνει τα 348 κιλά.

Στον εξοπλισμό τώρα (βασικό και προαιρετικό), οι δύο εκδόσεις του K1600 θέτουν νέα standard στη κατηγορία, εφοδιασμένες (ή δυνάμενες να εφοδιαστούν) με τα κάτωθι στοιχεία:

E –Gas, δηλαδή το κατά BMW ride by wire γκάζι. Το σύστημα ηλεκτρονικής διαχείρισης του γκαζιού, συνίσταται από ένα σερβομηχανισμό που ανοιγοκλείνει την «πεταλούδα» στο κεντρικό αυλό της εισαγωγής του κινητήρα και από μια ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης, που υπολογίζει σε πραγματικό χρόνο διάφορες συνισταμένες, προκειμένου η απόδοση του κινητήρα να είναι η βέλτιστη.

Χάρτες ανάφλεξης. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ των «Rain», «Road» και «Dynamic» μεταβάλλοντας τα χαρακτηριστικά απόδοσης του κινητήρα, αναλόγως της περίστασης. Για παράδειγμα, σε οδήγηση στην βροχή, η επιλογή «Rain» προσφέρει ομαλή απόκριση του κινητήρα χωρίς ξεσπάσματα, ώστε να αποφευχθούν τα γλιστρήματα.

Integral ABS. Πρόκειται για τo συνδυασμένο σύστημα φρένων που έχει εξελίξει η BMW και το οποίο συνεργάζεται με ABS. Κρίνοντας από την απόδοση που έχουμε συναντήσει σε άλλα μοντέλα της BMW, μπορούμε να διαβεβαιώσουμε ότι πρόκειται για ένα από τα κορυφαία συστήματα πέδησης που έχουν ποτέ σχεδιαστεί.

Traction Control DTC (Dynamic Traction Control). Το σύστημα ασφαλείας που για πρώτη φορά εφαρμόσθηκε στο S1000RR, θα υπάρχει και στα νέα K1600. Το σύστημα χρησιμοποιεί τους δίσκους ανάγνωσης του ABS, ώστε να «ενημερώνεται» για την ταχύτητα της περιστροφής των τροχών, αλλά και αισθητήρες κλίσης ώστε να γνωρίζει αν ο οδηγός στρίβει ή όχι. Στη περίπτωση που ο πίσω τροχός περιστρέφεται πιο γρήγορα (ένδειξη σπιναρίσματος) μεταβάλλεται αυτόματα η ανάφλεξη, ώστε η ισχύς που φτάνει στο πίσω τροχό να ομαλοποιηθεί. Όπως και στο S1000RR και σε αυτή τη περίπτωση θα υπάρχει δυνατότητα μεταβολής των χαρακτηριστικών «παρέμβασης» του DTC, επιλέγοντας διαφορετικά mode λειτουργίας.

ESA II, δηλαδή οι ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις της BMW. O οδηγός έχει τη δυνατότητα να επιλέξει μεταξύ διαφορετικών ρυθμίσεων των αναρτήσεων και να τις εφαρμόσει με το πάτημα ενός κουμπιού, ακόμη και εν κινήσει. Στην ουσία αλλάζουν τα χαρακτηριστικά της απόδοσης των αναρτήσεων, ανάλογα του τρόπου που θέλει να οδηγήσει ο αναβάτης και ανάλογα του φορτίου.

Adaptive Headlight. Η πρώτη φορά που εφαρμόζεται ένα σύστημα σαν και αυτό σε μοτοσικλέτα. Είναι μια τεχνολογία που την γνωρίζουμε από τα τετράτροχα, ως «έξυπνα φώτα», μόνο που στη συγκεκριμένη περίπτωση διαφοροποιείται αρκετά σε ότι αφορά στον τρόπο που λειτουργεί. Συγκεκριμένα ανάμεσα στο ζεύγος των προβολέων της μοτοσικλέτας, βρίσκεται ένα φωτιστικό σώμα xenon (HID), τοποθετημένο έτσι ώστε η δέσμη του να στοχεύει…προς τα πάνω! Η βάση του xenon προβολέα έχει την δυνατότητα να αλλάζει τη κλίση της ως προς το οριζόντιο επίπεδο, κατά κάποιες μοίρες, ενώ πάνω από τον προβολέα έχει τοποθετηθεί ένα κάτοπτρο σε γωνία τέτοια που να αντανακλά το φώς του προβολέα προς τα μπροστά. Με την χρήση αισθητήρων, υπολογίζεται το ύψος της δέσμης του xenon προβολέα που αντανακλάται μπροστά και ρυθμίζεται αυτόματα, μεταβάλλοντας την κλίση της βάσης του. Εν ολίγοις σε περίπτωση που υπάρχει φορτίο και η μοτοσικλέτα «κάτσει» προς τα πίσω, ο προβολέας προσαρμόζεται αυτόματα ώστε η δέσμη του αν μην σημαδεύει τα άστρα, αλλά τον δρόμο! Όμως η πραγματική χρησιμότητα του συγκεκριμένου συστήματος είναι άλλη. Εκτός από την δυνατότητα κλίσεων ως προς το οριζόντιο επίπεδο που έχει η βάση του προβολέα, το κάτοπτρο πάνω από αυτόν, έχει τη δυνατότητα περιστροφής δεξιά – αριστερά ως προς τον κάθετο άξονα. Μια άλλη σειρά αισθητήρων λαμβάνει πληροφορίες σε σχέση με την κλίση της μοτοσικλέτας (δηλαδή όταν στρίβει) και αυτόματα ρυθμίζεται η περιστροφή του κάτοπτρου, ώστε να φωτίζεται το εσωτερικό των στροφών.

Ηχοσύστημα συμβατό για τον έλεγχο iPod συσκευών ή MP3 αρχείων, με δυνατότητα Bluetooth σύνδεσης και αναμονές USB.

Multi Controller σε συνδυασμό με TFT έγχρωμη οθόνη. Για τον έλεγχο τoυ trip computer, του ηχοσυστήματος και του GPS (το οποίο ανήκει στον extra εξοπλισμό) τα K1600 GT εξοπλίζονται με μια μεγάλη έγχρωμη TFT οθόνη στην οποία και προβάλλονται οι πληροφορίες, αλλά και με το εκπληκτικό στην χρηστικότητα του Μulti Controller, που γνωρίσαμε για πρώτη φορά στο νέο R1200RT. Πρόκειται για ένα περιστρεφόμενο δακτύλιο που βρίσκεται στο αριστερό γκρίπ, μέσω του οποίο μπορούν να ελεγχθούν αρκετές λειτουργίες, χωρίς να χρειαστεί ο οδηγός να αφήσει τα χέρια από το τιμόνι, αλλά ούτε και να αλλάξει την λαβή του.

Τα ανωτέρω, αποτελούν απλώς τα «highlights» του εξοπλισμού και των gadgets που θα είναι διαθέσιμα για τα δύο μοντέλα. Ενδεικτικά αναφέρουμε πως στοιχεία όπως το σύστημα παρακολούθησης της πίεσης των ελαστικών, η τα θερμαινόμενα grips και σέλα, είναι πολύ «standard» για να ασχοληθεί κανείς μαζί του. Η λίστα με τα αξεσουάρ και τα extra είναι όπως αντιλαμβάνεστε πολύ μεγάλη και κάθε μοτοσικλέτα μπορεί να διαμορφωθεί αναλόγως των επιθυμιών και των αναγκών του εκάστοτε μελλοντικού ιδιοκτήτη. Τέλος, τα χρώματα στα οποία θα διατίθενται τα K 1600GT & GTL, είναι ασημί, μπορντό και σκούρο μπλε.



..................

riko46
11-10-2010, 00:49
Μήτσο μολις μαθω τις τιμες θα σου πω............;)

MARK
11-10-2010, 00:49
Πανέμορφα.......................:eek:

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
11-10-2010, 01:41
Μήτσο μολις μαθω τις τιμες θα σου πω............;)


Ο Μήτσος πήρε RT .... λες να βλέπει και τα 1600 ???:D

riko46
11-10-2010, 01:45
Ο Μήτσος πήρε RT .... λες να βλέπει και τα 1600 ???:D

Mπα το rt ειναι παλαιο :sm7:

Fuji
11-10-2010, 12:59
Μήτσο μολις μαθω τις τιμες θα σου πω............;)

Κάτι ακούγεται για 30ρού... :yz:yz

xurxes
11-10-2010, 14:37
Κάτι ακούγεται για 30ρού... :yz:yz


για :sm7: και για:yz ειμαστε....!!!

Michael Chatzilias
11-10-2010, 15:04
Εγώ το κόβω μεταξύ 24.500 αρχική - 29.500 στην full έκδοση που φτιάχνει και espresso.

taksidiotis
12-10-2010, 07:06
Εγώ το κόβω μεταξύ 24.500 αρχική - 29.500 στην full έκδοση που φτιάχνει και espresso.

Με τέτοια τιμή να το χαίροντέ, είπαμε καλό και χρυσό αλλά όχι να μας γδυσουν

emix
12-10-2010, 09:45
Υπαρχουν αλλα μηχανακια που κοστιζουν περισσοτερο απο 25000ευρω και ειναι μονο για μια βολτα εδω κοντα (ονοματα δε λεμε, Harley λεγονται).

Οποτε για τους πολυ πορωμενους μηχανοβιους και ταξιδιαριδες, αυτα τα εργαλεια ειναι τα ιδανικοτερα.

taksidiotis
17-10-2010, 09:41
Αν πάντως κάνει μέχρι 25-26000 θα είναι λουκούμι:sm7:

saitman
17-10-2010, 10:11
Εγώ το κόβω μεταξύ 24.500 αρχική - 29.500 στην full έκδοση που φτιάχνει και espresso.
φραπε θα φτιαχνει?αν οχι να το χαιροντε!:sm7::sm7:

Kimwnas
21-10-2010, 20:12
Οποτε για τους πολυ πορωμενους μηχανοβιους και ταξιδιαριδες, αυτα τα εργαλεια ειναι τα ιδανικοτερα.

Ρε παιδιά μήπως έχουμε ξεφύγει λίγο..?

1650cc?!! Να τα κάνεις τι ρε συ Ηλία με το ντιβανομπάουλο? Δηλαδή με ένα XX, VFR, άντε και για αυτούς που θέλουν πιό άνεση ένα RT δεν μπορείς να κάνεις τον γύρο του κόσμου? (οι άλλοι τον κάνουν με ένα Άφρικα 20ετίας).

Άμα είναι κάποιος να χρειάζεται τροχόσπιτο σε έκδοση 2 τροχών για να πάει ένα ταξίδι, ας πάρει αυτοκίνητο (να μην βρέχεται κιόλας!)