PDA

View Full Version : Μια πραγματική φωτογραφία του Triumph Tiger 800XC!


riko46
16-10-2010, 09:03
http://www.mototriti.gr/images/TR.gif
http://www.mototriti.gr/jpg/mtr/thumb_01/NEWS/1510106.jpg (http://javascript<b></b>:;)



Τέρμα οι μισές και υποφωτισμένες φωτογραφίες, τέρμα τα «παγώματα» από τα video. H Triumph έδωσε στη δημοσιότητα μια… κανονική φωτογραφία του νέου Tiger 800 και συγκεκριμένα της έκδοσης XC, η οποία θα έχει ένα πιο off-road / adventure προσανατολισμό.

http://www.mototriti.gr/images/TR.gif Όπως έχουμε γράψει και στο -πρόσφατο- παρελθόν, το Tiger 800 θα παράγεται σε δύο εκδόσεις: την XC που απεικονίζεται στη συγκεκριμένη φωτογραφία, με 21 ιντσών μπροστινό τροχό, ελαφρώς «τακουνάτα» ελαστικά και μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων, καθώς και τη «σκέτη» Tiger 800, που θα φέρει τροχό 19 ιντσών, ασφάλτινα ελαστικά και μικρότερες διαδρομές αναρτήσεων. Ο κινητήρας και στις δύο εκδόσεις θα είναι ένας τρικύλινδρος 800 κ.εκ., βασισμένος σε αυτόν της Daytona 675 και σύμφωνα με πληροφορίες (που σας μεταφέρουμε με κάθε επιφύλαξη), θα αποδίδει περίπου 100 ίππους και 8,6 κιλά ροπής, ενώ το βάρος του δεν θα ξεπερνά τα 200 κιλά. Επίσης, αμφότερες οι εκδόσεις θα διαθέτουν ABS, χωρίς ωστόσο να γνωρίζουμε μέχρι στιγμής αν αυτό θα συμπεριλαμβάνεται ή όχι στο standard εξοπλισμό.

Τι άλλο παρατηρούμε στη συγκεκριμένη φωτογραφία; Ότι η μοτοσικλέτα που βρίσκεται σε δεύτερο πλάνο φέρει κάποια extra, όπως προστατευτικά κάγκελα, τελικό εξάτμισης από την Arrow και πλαϊνά προβολάκια, κάτι που σημαίνει ότι η Triumph έχει ήδη έτοιμη μια λίστα από αξεσουάρ για το Tiger 800. Εκτός αυτών, οι κακές γλώσσες κάνουν λόγο για σχεδιαστική ομοιότητα με το άμεσα ανταγωνιστικό μοντέλο, που δεν είναι άλλο από το BMW F800GS. Το αν ευσταθεί κάτι τέτοιο, το αφήνουμε στην κρίση σας.

Τα Tiger 800 και Tiger 800XC αναμένεται να παρουσιαστούν επισήμως στην έκθεση του Μιλάνου (EICMA), η οποία θα ανοίξει τις πύλες της στις 2 Νοεμβρίου.


...............;)

yns
16-10-2010, 09:48
http://www.mototriti.gr/jpg/mtr/390/NEWS/1510106.jpg

Κούκλα είναι αλλά προτιμώ τη δικιά μου! :)

tsompanis
16-10-2010, 10:08
τελικα η κατηγορια των 800 φαίνεται να κερδιζει τους αναβατες στα ον-οφ
ελαφρια μηχανακια στο χωμα και αξιοπρεπεστατα στον δρομο και τις μεγαλες πορειες!
θα δουμε;)

tattoopanther
16-10-2010, 10:21
.,.,.θα κάψει καρδιές το καινούργιο τρικυλινδράκι,.,.,.:cool:

HECTOR
16-10-2010, 11:16
Αν ειναι κ σωστη η σχεση ποιοτητος τιμης
θα ειναι φοβερο!
απο θεμα ομορφιας οντως καιει καρδιες και τα συνδυαζει ολα φανεται.

MARK
16-10-2010, 11:27
Καλό!!!!!!!!:cool:

gripis
16-10-2010, 13:42
Ομορφο και τρικυλινδρο ;);););)

yns
16-10-2010, 13:51
τελικα η κατηγορια των 800 φαίνεται να κερδιζει τους αναβατες στα ον-οφ
ελαφρια μηχανακια στο χωμα και αξιοπρεπεστατα στον δρομο και τις μεγαλες πορειες!
θα δουμε;)

Κωστή, στο χώμα μόνο ελαφριά δεν είναι τα μωρά (εμ, δεν το πήρες πριν το σπάσεις το ποδάρι να το δοκιμάσεις που σου'λεγα...) αλλά και έτσι είναι τα απόλυτα all rounders μηχανάκια. Τα κάνουν όλα (ή σχεδόν όλα) καλά (και όχι σχετικά καλά όπως πχ κάτι άλλα ακατανόμαστα :D).

ARGI
16-10-2010, 14:01
http://img3.imageshack.us/img3/5896/tiger2080020greecelow.gif

Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ, ΟΤΑΝ ΤΟ TIGER 800 ΠΕΡΑΣΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΘ' ΟΔΟΝ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΑΒΑΤΗ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΤΗΣ TRIUMPH.
Σύμφωνα με όσα γνωρίζουμε ως σήμερα, το μικρό Tiger θα παρουσιαστεί στο Μιλάνο, αρχές Νοεμβρίου, σε δύο εκδόσεις: την ασφάλτινη με την ονομασία Tiger 800 και τροχό εμπρός 19in και την "χωμάτινη" Tiger XC με μπροστινό τροχό 21".
Τα 2 ονόματα έγιναν γνωστά από τα επίσημα έγγραφα της Triumph για το Tiger 800 προς την υπηρεσία California Air Research Board, η οποία πρέπει να πιστοιποιήσει τις εκπομπές ρύπων πριν οποιαδήποτε μοτοσυκλέτα πουληθεί στην πολιτεία της Καλιφόρνια. Σύμφωνα με τα αναφερόμενα, το βάρος του μικρού Tiger θα είναι περίπου 200kg, ή παρόμοιο με του CBR1000RR (πλήρες).
Τα ίδια έγγραφα αποκαλύπτουν τον κυβισμό του κινητήρα (800cc ακριβώς) αλλά και κάποια στοιχεία που υποδεικνύουν την απόδοση του κινητήρα. Σύμφωνα λοιπόν με όσα δηλώνονται, οι επομπές HC (υδρογονανθράκων) είναι υψηλότερες του Daytona 675 (0,37gr / km έναντι 0,29gr/km για το 675), όμως οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2) είναι μικρότερες (3,1 gr/kg για το Tiger 800, έναντι 3,5gr/kg για το 675).
Οι εκπομπές υδρογονανθράκων είναι ψηλότερες διότι απουσιάζει το σύστημα παροχέτευσης καθαρού αέρα στην εξαγωγή. Από την άλλη το λιγότερο CO2 υποδηλώνει σημαντικά χαμηλότερη ιπποδύναμη απο τους 125hp του 675. Επειδή όμως το Tiger 800 θα πρέπει να είναι ανταγωνιστικό προς το BMWF800GS που αποδίδει 85 ίππους, μπορούμε να συμπεράνουμε ότι θα έχει πραγματική ιπποδύναμη 95-100hp.
Κατά τα άλλα, οι δύο εκδόσεις θα έχουν το ίδιο βάρος, το πλαίσιο είναι ατσάλινο όπως και το κολλητό υποπλαίσιο, αλλά το ψαλίδι από αλουμίνιο. Από το πλαίσιο κρέμεται ο κινητήρας που προστατεύεται στο κάτω μέρος του από αλουμινένια ποδιά. Υπάρχουν σχάρα και μεγάλες χειρολαβές συνεπιβάτη, ενώ η σέλα είναι χωρισμένη σε 2 μέρη --αλά BMW R1200 GS και Aprilia Caponord. Αυτό σημαίνει δύο πράγματα: ότι υπάρχει η δυνατότητα ρύθμισης ύψους της σέλας αναβάτη και ότι το πίσω μέρος μπορεί να αφαιρεθεί ώστε να αποκαλυφθεί ένας επίπεδος χώρος φόρτωσης.
Το ανεστραμμένο πιρούνι μοιάζει ίδιο και στις δύο εκδόσεις, αλλά προφανώς θα είναι ρυθμισμένο διαφορετικά, ενώ η χωρητικότητα ρεζερβουάρ θα είναι κατά 2lt μεγαλύτερη του F800GS.
Τα φρένα είναι της Nissin, με δαγκάνες 2 εμβόλων μπροστά και μονού εμβόλου πίσω.

GEO_K
16-10-2010, 14:35
ολα στο gs θελουν να μοιασουν......

manosamos
16-10-2010, 15:16
Δεν μου αρεσει ρε παιδια...........:(:(:(

yns
16-10-2010, 18:31
ολα στο gs θελουν να μοιασουν......

Τι σε κάνει να το νομίζεις αυτό;

http://img232.imageshack.us/img232/2441/800sp.jpg

:sm7::sm7:

crazy artist
16-10-2010, 21:21
...μόνο στην τιμή αγοράς να μη του μοιάσουν...

taksidiotis
17-10-2010, 09:31
Νομίζω ότι μοιάζει πολύ με gs 800:sm7:

saitman
17-10-2010, 10:14
http://img3.imageshack.us/img3/5896/tiger2080020greecelow.gif

Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ, ΟΤΑΝ ΤΟ TIGER 800 ΠΕΡΑΣΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΘ' ΟΔΟΝ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΑΒΑΤΗ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΤΗΣ TRIUMPH.
Σύμφωνα με όσα γνωρίζουμε ως σήμερα, το μικρό Tiger θα παρουσιαστεί στο Μιλάνο, αρχές Νοεμβρίου, σε δύο εκδόσεις: την ασφάλτινη με την ονομασία Tiger 800 και τροχό εμπρός 19in και την "χωμάτινη" Tiger XC με μπροστινό τροχό 21".
Τα 2 ονόματα έγιναν γνωστά από τα επίσημα έγγραφα της Triumph για το Tiger 800 προς την υπηρεσία California Air Research Board, η οποία πρέπει να πιστοιποιήσει τις εκπομπές ρύπων πριν οποιαδήποτε μοτοσυκλέτα πουληθεί στην πολιτεία της Καλιφόρνια. Σύμφωνα με τα αναφερόμενα, το βάρος του μικρού Tiger θα είναι περίπου 200kg, ή παρόμοιο με του CBR1000RR (πλήρες).
Τα ίδια έγγραφα αποκαλύπτουν τον κυβισμό του κινητήρα (800cc ακριβώς) αλλά και κάποια στοιχεία που υποδεικνύουν την απόδοση του κινητήρα. Σύμφωνα λοιπόν με όσα δηλώνονται, οι επομπές HC (υδρογονανθράκων) είναι υψηλότερες του Daytona 675 (0,37gr / km έναντι 0,29gr/km για το 675), όμως οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2) είναι μικρότερες (3,1 gr/kg για το Tiger 800, έναντι 3,5gr/kg για το 675).
Οι εκπομπές υδρογονανθράκων είναι ψηλότερες διότι απουσιάζει το σύστημα παροχέτευσης καθαρού αέρα στην εξαγωγή. Από την άλλη το λιγότερο CO2 υποδηλώνει σημαντικά χαμηλότερη ιπποδύναμη απο τους 125hp του 675. Επειδή όμως το Tiger 800 θα πρέπει να είναι ανταγωνιστικό προς το BMWF800GS που αποδίδει 85 ίππους, μπορούμε να συμπεράνουμε ότι θα έχει πραγματική ιπποδύναμη 95-100hp.
Κατά τα άλλα, οι δύο εκδόσεις θα έχουν το ίδιο βάρος, το πλαίσιο είναι ατσάλινο όπως και το κολλητό υποπλαίσιο, αλλά το ψαλίδι από αλουμίνιο. Από το πλαίσιο κρέμεται ο κινητήρας που προστατεύεται στο κάτω μέρος του από αλουμινένια ποδιά. Υπάρχουν σχάρα και μεγάλες χειρολαβές συνεπιβάτη, ενώ η σέλα είναι χωρισμένη σε 2 μέρη --αλά BMW R1200 GS και Aprilia Caponord. Αυτό σημαίνει δύο πράγματα: ότι υπάρχει η δυνατότητα ρύθμισης ύψους της σέλας αναβάτη και ότι το πίσω μέρος μπορεί να αφαιρεθεί ώστε να αποκαλυφθεί ένας επίπεδος χώρος φόρτωσης.
Το ανεστραμμένο πιρούνι μοιάζει ίδιο και στις δύο εκδόσεις, αλλά προφανώς θα είναι ρυθμισμένο διαφορετικά, ενώ η χωρητικότητα ρεζερβουάρ θα είναι κατά 2lt μεγαλύτερη του F800GS.
Τα φρένα είναι της Nissin, με δαγκάνες 2 εμβόλων μπροστά και μονού εμβόλου πίσω.
πολυ καλο!!!

HECTOR
17-10-2010, 11:26
Παιδια sorry αλλα αν ειναι οπως τα λεει ο argi
το μηχανημα θα πεταει!!!

tsompanis
17-10-2010, 12:04
Τι σε κάνει να το νομίζεις αυτό;

http://img232.imageshack.us/img232/2441/800sp.jpg




καταρχήν να υπενθυμίσω ότι ήταν επιτακτική η ανάγκη για τις βαριές εταιρίες της bmw και της triumph να βγάλουν μοτοσυκλέτες μικροτερου κυβισμού για να μεγαλώσουν περισσότερο την γκάμα και άρα τις πωλήσεις.
στην βρετανία μιλούσαν τα τελευταία 5 χρόνια και βάλε.

Η οικονομική κρίση,η αύξηση της βενζίνης και η ανάγκη παραγωγής μιας λίγο πιο φτηνής μοτοσυκλέτας που να κάνει καλά το on-of travel και με μικρή κατανάλωση,έφερε τα 800άρια.

φαινομενικά είναι δύο ίδια μηχανάκια,αλλά απο την άλλη,πως θα μπορούσε να είναι ένα ον οφ 800άρι?
εσωτερικά όμως,έχουν πάρα πολλές διαφορές,συν ότι το triumph υπερτερεί στην τρικύλινδρη ροπή
έχει και 15 άλογα παραπάνω.


το θέμα είναι αν θα κάνουν την υπόσχεση πραγματικότητα για χαμηλή τιμή

gsmaniac
17-10-2010, 12:46
και εγω μια χαρα το βλεπω......;)

deauman
21-10-2010, 16:07
Kαι να οι official pictures του πολυαναμενόμενου 800 -->

Gallery ufficiale completa per la Triumph Tiger 800 e 800 XC | Blog TCP (http://www.blogtriumphchepassione.com/triumph/2010/10/la-tiger-800-adesso-e-piu-vicina/#more-3465)

http://www.blogtriumphchepassione.com/triumph/immagini/2010/10/triumph_tiger800_35.jpg

crazy artist
21-10-2010, 20:56
...και τώρα όλοι προσεύχονται
και κάνουν τεμενάδες,
μπας και το βγάλει η triumph,
κάτω από 9000!

D_Artagian
22-10-2010, 22:34
πάρα πολύ ωραίο..όπως λέω, ένα βήμα πιο φευγάτο σε σχειδασμό από το 800αρι...

http://farm2.static.flickr.com/1116/5102061056_fbfa6a562d_b.jpg

http://farm2.static.flickr.com/1166/5101466915_880cf0ec80_b.jpg

http://farm2.static.flickr.com/1160/5102061146_826a8286c3_b.jpg
http://farm2.static.flickr.com/1198/5102061204_2cccda5bf3_b.jpg

nibo
22-10-2010, 23:17
Κανει ΜΠΑΜ απο χιλιομετρα οτι αντιγραψανε την επιτυχια του F800 GS. Παλι καλα που δεν το κανανε ολοιδιο, με σημα Triumph:sm7:

Παλι αποδεικνυεται οτι η BMW πρωτοπορει και οι αλλα απλως αντιγραφουν.


F800 GS (προτοτυπο):D..........Triumph 800 (αντιγραφο του F800 GS):p
1200 GS (προτοτυπο):D..........YAMAHA 1200 super tennere (αντιγραφο του 1200GS):p

crazy artist
23-10-2010, 01:21
συμφωνώ απόλυτα... αλλά απ' την άλλη ζούμε σε μία εποχή όπου όλοι αντιγράφουν όλους!
θυμάσαι τι είχαν πει όταν βγήκαν τα f800 & f650? δεν είναι boxer, δεν έχει paraνlever, δεν έχει telelever, δεν έχει άξονα άρα δεν είναι γνήσιο bmw! και όταν βγήκαν φέραν τα πάνω κάτω στην κατηγορία! (για να μη μιλήσουμε για το s1000rr το οποίο διέλυσε κυριολεκτικά τον ανταγωνισμο!!!)
από την άλλη το χαρακτήρα μιας μηχανής κατά ένα μεγάλο ποσοστό τον δίνει ο κινητήρας και σε αυτό δεν μπορούμε να πούμε ότι τα triumph δεν τηρήσαν τις παραδόσεις... τώρα εμφανισιακά ναι, η αντιγραφή είναι κάτι παραπάνω από εμφανής αλλά η όλη συνταγή εκτελέστηκε τόσο σωστά που ο αντιγραφέας ξεπέρασε, κατά τη γνώμη μου πάντα, το πρωτότυπο. 'Ολα θα κριθούν στην τιμά αγοράς...

bill 800gs
23-10-2010, 08:05
Ειναι ομορφο !!
Να δουμε τι ''λεει'' απο οδικη συμπεριφορα,φρενα,αναρτησεις ;)
Αν κρατησει και την τιμη στα 10+ κατι ψιλα (οπως ακουγεται),πιστευω οτι θα πουλησει :cool:

taksidiotis
25-10-2010, 23:52
Πάντως η triumph δείχνει να παίζει καλά το παιχνιδι.ωστόσο είναι όμορφο απο τις φωτογραφίες.ελπίζω να χει λίγο όγκο παραπάνω σε σχέση με το gs800 γιατί απο εμφάνιση δείχνει καλύτερο,μια έξυπνα καλύτερη αντιγραφή.:sm7:

Fuji
26-10-2010, 21:26
Ίσως στην TRIUMPH κάναν αντιγραφή του 800, αλλά τα τέλια χτυπάγαν από καιρό, και οι κατασκοπευτικές δίναν και παίρναν ότι το μοντέλο πήγαινε προς τα 'κει. Και όντως, η αντιγραφή, ξεπέρασε το πρωτότυπο σχεδιαστικά. Η "μαμά" αν ήθελε, θα έκανε κάποιες διορθώσεις οπτικές τουλάχιστον (αν δεν ήθελε να επενδύσει και σε τεχνικές) στο 800άρι της, εν όψει ανταγωνισμού, αλλά επαναπαύεται καθώς φαίνεται στα ίδια. Μόνο κάθε 6μηνο πετάει χρωματικές αλλαγές στο 1200, πότε επετειακό το βαφτίζει, πότε πότε triple, πότε επετειακό του επετειακού και όλα καλά. Στο 800άρι, ούτε μια σέλα δε λέει να βελτιώσει, που απ' την αρχή πονάει εκεί.

Μακάρι να φέρει τον ανταγωνισμό η TRIUMPH, και με 100 αλόγατα θα σπέρνει, αλλά αν πάει στα 10+ ευρώ το "γυμνό", με τα απαραίτητα καλούδια θα πετάξει η τιμή του αρκετά θαρρώ. :mad:

Η μοτό πάντως υπόσχεται πολλά, και είναι κουκλί! Και η εταιρεία φτιάχνει μόνο μοτοσυκλέτες ... ούτε παπιά, ούτε σκούτερ, ούτε αυτοκίνητα. Έχει το περιθώριο έρευνας στο μοντέλο, και ελπίζουμε να αποφύγει το δυνατόν τις "παιδικές αρρώστειες".

ARGI
26-10-2010, 21:41
Ίσως στην TRIUMPH κάναν αντιγραφή του 800, αλλά τα τέλια χτυπάγαν από καιρό, και οι κατασκοπευτικές δίναν και παίρναν ότι το μοντέλο πήγαινε προς τα 'κει. Και όντως, η αντιγραφή, ξεπέρασε το πρωτότυπο σχεδιαστικά. Η "μαμά" αν ήθελε, θα έκανε κάποιες διορθώσεις οπτικές τουλάχιστον (αν δεν ήθελε να επενδύσει και σε τεχνικές) στο 800άρι της, εν όψει ανταγωνισμού, αλλά επαναπαύεται καθώς φαίνεται στα ίδια. Μόνο κάθε 6μηνο πετάει χρωματικές αλλαγές στο 1200, πότε επετειακό το βαφτίζει, πότε πότε triple, πότε επετειακό του επετειακού και όλα καλά. Στο 800άρι, ούτε μια σέλα δε λέει να βελτιώσει, που απ' την αρχή πονάει εκεί.

Μακάρι να φέρει τον ανταγωνισμό η TRIUMPH, και με 100 αλόγατα θα σπέρνει, αλλά αν πάει στα 10+ ευρώ το "γυμνό", με τα απαραίτητα καλούδια θα πετάξει η τιμή του αρκετά θαρρώ. :mad:

Η μοτό πάντως υπόσχεται πολλά, και είναι κουκλί! Και η εταιρεία φτιάχνει μόνο μοτοσυκλέτες ... ούτε παπιά, ούτε σκούτερ, ούτε αυτοκίνητα. Έχει το περιθώριο έρευνας στο μοντέλο, και ελπίζουμε να αποφύγει το δυνατόν τις "παιδικές αρρώστειες".

Γεια σου ρε φούτζι με τις αναλύσεις σου!!!
Τελικά εκεί στην Σκόπελο έχεις μάθει πολλά πράγματα!!! Σκοπελίτη πίτα έμαθες να φτιάχνεις, ή θα την βγάζουμε το καλοκαίρι με Κανάκη !!!
:p:p

tsompanis
26-10-2010, 22:00
Μακάρι να φέρει τον ανταγωνισμό η TRIUMPH, και με 100 αλόγατα θα σπέρνει, αλλά αν πάει στα 10+ ευρώ το "γυμνό", με τα απαραίτητα καλούδια θα πετάξει η τιμή του αρκετά θαρρώ. :mad:

Η μοτό πάντως υπόσχεται πολλά, και είναι κουκλί! Και η εταιρεία φτιάχνει μόνο μοτοσυκλέτες ... ούτε παπιά, ούτε σκούτερ, ούτε αυτοκίνητα. Έχει το περιθώριο έρευνας στο μοντέλο, και ελπίζουμε να αποφύγει το δυνατόν τις "παιδικές αρρώστειες".



ναι,η ιστορία με την τιμή είναι μεγάλη.να δούμε..
πάντως αν το πάει 10+ θα κάνει μεγάλη πατάτα:(

παιδικές ασθένειες ο τρικύλινδρος δεν.....
και τα περιφερειακά είναι άψογα.
ο αντμιν του φόρουμ τα είπε όλα για το ραλυ δοκιμής που έκανε και διόρθωσαν και κάτι τελευταία.

και τέλος θα μπορούσαν να το κάνουν να μην μοιάζει και τόσο με το gs
ούφ!!το είπα!:sm7:

leandros
26-10-2010, 22:55
πολύ όμορφο μηχανάκι.
θα πουλήσει καλά

Fuji
26-10-2010, 23:39
Γεια σου ρε φούτζι με τις αναλύσεις σου!!!
Τελικά εκεί στην Σκόπελο έχεις μάθει πολλά πράγματα!!! Σκοπελίτη πίτα έμαθες να φτιάχνεις, ή θα την βγάζουμε το καλοκαίρι με Κανάκη !!!
:p:p

Εγώ Σκοπελίτικη, εσύ κολοκυθομπατζίνα Καρδιτσιώτικη θα γίνει χαμός! :sm7:

Όσο για το 800άρι, θα πουλήσεις την αντίκα σου να το χτυπήσεις;;;

ARGI
27-10-2010, 14:39
Εγώ Σκοπελίτικη, εσύ κολοκυθομπατζίνα Καρδιτσιώτικη θα γίνει χαμός! :sm7:

Όσο για το 800άρι, θα πουλήσεις την αντίκα σου να το χτυπήσεις;;;

ΔΕΝ ΤΟ ΠΟΥΛΑΩ, ΔΕΝ ΤΟ ΠΟΥΛΑΩ....!!!
ΕΙΜΑΙ CLASSIC BIKE BIKER!!!!:D:D
:cool::cool::cool:

Fuji
27-10-2010, 15:53
ΔΕΝ ΤΟ ΠΟΥΛΑΩ, ΔΕΝ ΤΟ ΠΟΥΛΑΩ....!!!
ΕΙΜΑΙ CLASSIC BIKE BIKER!!!!:D:D
:cool::cool::cool:

Αν περιμένεις να ανεβεί η αξία του, μετά θάνατον, όπως στα έργα τέχνης, κοντά είσαι ... :D:D

Bedouin
28-10-2010, 05:59
Πάντως η triumph δείχνει να παίζει καλά το παιχνιδι.ωστόσο είναι όμορφο απο τις φωτογραφίες.ελπίζω να χει λίγο όγκο παραπάνω σε σχέση με το gs800 γιατί απο εμφάνιση δείχνει καλύτερο,μια έξυπνα καλύτερη αντιγραφή.:sm7:

Συμφωνώ απόλυτα ΚΑΙ για τον ογκο (εκτος απο την "αντιγραφη" που λενε διαφοροι - δειτε και το video).

http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/videos/2010/october/oct2710-triumph-tiger-800-ridden/


Απ'οτι φαινεται, το Triumph ειναι πιο "Brutale".

Η κατηγορια (και μιλαω παγκοσμιος) της Adventure-Touring φωναζε χρονια για κατι ενδιαμεσο στα μικρα μονοκυλινδρα 650αρακια ... και τα αεροπλανοφορα μεγαλα "trailies" (π.χ. οπως τα 1200αρια μας, και αλλες μαρκες, φυσικα.).
Η αναγκες ηταν/ειναι για πανω απο εναν κιλυνδρο (για πιο ομαλη λειτουργια και σε μεγαλες αποστασεις) και χαμηλο βαρος. Τα 800 κ.εκ. θεωρηθηκαν τελεια για αυ'την την δουλεια (το ιδιο πιστευω και εγω).

Η BMW ηρθε πρωτη στην αγορα, αφου ηδη ηταν σε εξελιξη ενα μοτερ δικυλινδρο σε συνεργασια με την Rotax για το F800S + F800ST (δικυλινδρο σε παραλληλη διαταξη - δηλ. παραδοσιακα χωραφια της Triumph, για οσους δεν το ξερουν).
Εφτιαξαν ενα πολυ ικανο (για την κατηγορια παντα) συνολακι.

Αυτη η φωτο της ΤΤ ειναι ολα τα λεφτα (και μπραβο στην BMW που αντπροκριθηκε στην αναγκη της κατηγοριας ).

http://www.touratech.com/shops/008/images/kategorie/tit_f800.jpg


Τωρα εφερε και η Triumph το δικο της διαμαντακι στη κατηγορια, κατι που ετοιμαζει απο το 2005-6 (με ολοκαινουργιο μοτερ).

Το Τiger (και η Triumph) δεν ειναι πρωτη φορα που βγαινει οn-off.

Mια φωτο απο το δικυλινδρο Τiger οn-off scrambler του 1968 ...

http://img153.imageshack.us/img153/5929/12963resize.jpg


Σε οτι αφορα την αντιγραφη, κοιταζω πλαστικα, μουρι (φωτα), σκελετο και μοτερ (ακομη και καθισμα) του νεου Tiger και αδυνατο να δω που βλεπουν την ομοιωτητα (εκτος απο τον κυβισμο και τους 2 τροχους).

Υ.Γ. Εκτιμω επισης, οτι θα δουμε κι'αλλα μοντελα απο αλλες φιρμες στην κατηγορια, πολυ σηντομα.



.

Bedouin
28-10-2010, 06:33
Και μερικες ακομα φωτογραφιες ...



http://farm2.static.flickr.com/1122/5101465845_7e496f8996_b.jpg

http://farm2.static.flickr.com/1330/5101463891_603b578f40_b.jpg



http://farm2.static.flickr.com/1094/5102058620_921d9e043d_b.jpg


http://farm2.static.flickr.com/1116/5102058404_a8f1a81cdd_b.jpg

bill 800gs
28-10-2010, 08:24
Πάντως η triumph δείχνει να παίζει καλά το παιχνιδι.ωστόσο είναι όμορφο απο τις φωτογραφίες.ελπίζω να χει λίγο όγκο παραπάνω σε σχέση με το gs800 γιατί απο εμφάνιση δείχνει καλύτερο,μια έξυπνα καλύτερη αντιγραφή.:sm7:
Oπως το 800gs ετσι και το tiger 800xc ειναι περισσοτερο προσανατολσμενα για χρηση oof road (απο τα αλλα on off, v strom - varadero - 1200 gs κ.λ.π.) οποτε δεν μπορουν να ειναι πολυ ογκωδες και βαρια

vpentza
28-10-2010, 09:19
ως κάτοχος BMW εδώ και πολλά χρόνια, ντρέπομαι που το λέω, αλλά μου αρέσει πολύ...
έχει τρεις κυλίνδρους για παραπάνω ροπή και άλογα από το 800άρι που η καβάλα του δεν μου άφηνε καμία επιπλέον ευχαρίστηση...
Αν μάλιστα "ακούγεται" και σαν μοτοσυκλέτα και όχι σαν scooter (βλ.800GS) τότε πολύ πολύ ευχαρίστως θα το έπαιρνα σαν ...δεύτερη μοτό γιατί το 1200άρι μου δεν ...παίζεται...;)

Επιλέγω την ασφάλτινη έκδοση και σε μαύρο χρώμα....για τη τιμή είμαι πολύ περίεργος να την ακούσω διότι εάν όλα όσα χρειάζεσαι σε μια σύγχρονη μοτο (πχ ABS) θεωρηθούν extras, τότε η τιμή θα πετάξει και το παιχνίδι θα χαθεί γιατί ο έλικας προς το παρόν δεν έχει ανταγωνισμό και οι πωλήσεις το αποδεικνύουν....

Bedouin
29-10-2010, 07:07
Oπως το 800gs ετσι και το tiger 800xc ειναι περισσοτερο προσανατολσμενα για χρηση oof road (απο τα αλλα on off, v strom - varadero - 1200 gs κ.λ.π.) οποτε δεν μπορουν να ειναι πολυ ογκωδες και βαρια

Συμφωνο απολυτα.
Καποτε (προιστορικα) βρεθηκα σε συνθηκες (ατελειοτης αμμουδιας) οπου ακομη και το ΧΤ500 μου φαινοταν πολυ βαρυ (ειδικα αφου ετρωγα τουμπα καθε 500 μετρα :D:D:D).

NITRO
29-10-2010, 07:14
NAI ΡΕ ΦΙΛΕ ΝΑΙ , ΟΛΟΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΚΑΙ ΚΟΠΙΑΡΟΥΝ

Bedouin
29-10-2010, 07:43
OK.