PDA

View Full Version : ΕΠΙΛΟΓΉ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΕΡΗΣ ΜΟΤΟ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟ ΟΔΗΓΟ.........


riko46
16-10-2010, 10:43
Παίρνοντας αφορμή απο εναν φιλο ,προτείνετε και αιτιολογήσετε την άποψη σας.
Για να βοηθήσουμε τον κάθε υποψήφιο νέο μοτοσυκλετιστή.
Λάβετε υπόψη οχι την αξία της μοτο με το μάτι του έμπειρου αλλά πόσο κατάλληλη
είναι για να ξεκινήσει κανείς.
Είναι δεδομένο οτι δεν υπάρχει μια ,αλλά πολλές .
Εξαρτάται από τις ανάγκες που θα εξυπηρετεί
την χρήση, την προοπτική αντικατάστασης,την οικονομική άνεση κτλ.
Γράψετε την προτασή σας ,με τεχνικά χαρακτηριστικά ,εμπειρείες σας μαζί της,παραθέντοτας πλεονεκτήματα
μειονεκτήματα και ποιές ανάγκες εξυπηρετεί καλύτερα.
Είναι βέβαιο οτι ο καθένας λέει την αποψή του ,άρα προσπαθούμε να είμαστε όσο γίνεται αντικειμενικότεροι.

...................;)

Gemat
16-10-2010, 11:10
Με τη προυποθεση οτι μιλαμε για αρχαριο, αλλα οχι ασχετο με τα δικυκλα, και σχετικα ωριμο ανθρωπο, πιστευω οτι το Honda CBF600 ειναι εκπληκτικη μοτοσυκλετα!

Χαμηλη και με ελαφρια αισθηση, ζωηρη αλλα γραμμικη χωρις να τρομαζει. Ανετη για οδηγο και επιβατη, μπορει να παρει και μερικα μπαγκαζια..
Φυσικα ειναι απο τις πλεον αξιοπιστες και διατηρει καλη τιμη μεταπωλησης.
Ακομη, προτεινω για οποιαδηποτε μοτοσυκλετα την εκδοση ΜΕ ABS!! Ειναι σπουδαια εφευρεση. Ημουν και εγω απο αυτους που τους φαινοταν τζαμπα λεφτα και οτι εγω ξερω αν χειριζομαι επαρκως τα φρενα κλπ.... Ε λοιπον αλλα γνωμη 180 μοιρες. Δεν υπαρχει περιπτωση η επομενη μου μοτο να μην εχει ABS!!!

Επαναλαμβανω οτι συζητω για εναν ανθρωπο που οδηγει εστω καποιο σκουτερ ή παπακι και δεν πιανει πρωτη φορα στα χερια του δικυκλο!

mrdaellis
16-10-2010, 11:48
Με τη προυποθεση οτι μιλαμε για αρχαριο, αλλα οχι ασχετο με τα δικυκλα, και σχετικα ωριμο ανθρωπο, πιστευω οτι το Honda CBF600 ειναι εκπληκτικη μοτοσυκλετα! Πλακα κανεις??:hmmm:
εγω θα προτεινα να παρει το MP3 ειναι ενα μηχανακι πολης με αισθηση του παει να πει στριψιμο, με ABS, με χωρους και ειναι και ενα μηχανακι που δεν χρειαζεται διπλωμα μηχανης, γι αυτους που εχουν μονο αυτοκινητου αλλα γλυκοκοιταζουν και τα δικυκλα!!!! ;)

Gemat
16-10-2010, 12:03
Πλακα κανεις??:hmmm:
εγω θα προτεινα να παρει το MP3 ειναι ενα μηχανακι πολης με αισθηση του παει να πει στριψιμο, με ABS, με χωρους και ειναι και ενα μηχανακι που δεν χρειαζεται διπλωμα μηχανης, γι αυτους που εχουν μονο αυτοκινητου αλλα γλυκοκοιταζουν και τα δικυκλα!!!! ;)


Εννοησα οτι ζηταμε μια μοτο για να εισαγουμε καποιον στο χωρο της μοτοσυκλετας με την εννοια που χρησιμοποιουμε εμεις τις μοτοσυκλετες μας.
Αν το ζητουμενο ειναι να συστησουμε σε καποιον οδηγο αυτοκινητου ενα δικυκλο για να κανει τις δουλειες του στη πολη τοτε προφανως απαντησα λαθος...

manosamos
16-10-2010, 12:10
Με τη προυποθεση οτι μιλαμε για αρχαριο, αλλα οχι ασχετο με τα δικυκλα, και σχετικα ωριμο ανθρωπο, πιστευω οτι το Honda CBF600 ειναι εκπληκτικη μοτοσυκλετα!

Χαμηλη και με ελαφρια αισθηση, ζωηρη αλλα γραμμικη χωρις να τρομαζει. Ανετη για οδηγο και επιβατη, μπορει να παρει και μερικα μπαγκαζια..
Φυσικα ειναι απο τις πλεον αξιοπιστες και διατηρει καλη τιμη μεταπωλησης.
Ακομη, προτεινω για οποιαδηποτε μοτοσυκλετα την εκδοση ΜΕ ABS!! Ειναι σπουδαια εφευρεση. Ημουν και εγω απο αυτους που τους φαινοταν τζαμπα λεφτα και οτι εγω ξερω αν χειριζομαι επαρκως τα φρενα κλπ.... Ε λοιπον αλλα γνωμη 180 μοιρες. Δεν υπαρχει περιπτωση η επομενη μου μοτο να μην εχει ABS!!!

Επαναλαμβανω οτι συζητω για εναν ανθρωπο που οδηγει εστω καποιο σκουτερ ή παπακι και δεν πιανει πρωτη φορα στα χερια του δικυκλο!

Γιωργο το επιθετο σου ειναι........Σαρακακης?:sm7::sm7::sm7:
Υπαρχουν και αλλες μοτο απο τις HONDA.;)

Gemat
16-10-2010, 12:14
Γιωργο το επιθετο σου ειναι........Σαρακακης?:sm7::sm7::sm7:
Υπαρχουν και αλλες μοτο απο τις HONDA.;)

Απλα προτεινω κατι που ειναι καταλληλο κατα τη κριση μου για τη δουλεια ΚΑΙ την εχω δοκιμασει!!

manosamos
16-10-2010, 12:18
Eγω θα προτεινα KAWASAKI.
Ενα KLE 500 για on-off ανησυχιες η ενα ER6 για την πολη.
Ευκολοσυντηρητα και τα δυο με φτηνα ανταλλακτικα,δυκυλινδρα και αξιοπιστα με μολις 5300 ευρω το πρωτο και στα 6800 το δευτερο,ισωε η καλυτερη επιλογη για νεοεισερχομενους;)
Φτηνο και τιμιο και το Bandit 650 της Suzuki,αλλα 4 κυλυνδρο,κατι που ανεβαζει το κοστος συντηρησης.:(

manosamos
16-10-2010, 12:20
Απλα προτεινω κατι που ειναι καταλληλο κατα τη κριση μου για τη δουλεια ΚΑΙ την εχω δοκιμασει!!

Πλακα σου κανω ρε φιλε ;):sm7:

Syvaris
16-10-2010, 12:26
πολύ ωραίο θέμα.
περιμένω και άλλες προτάσεις σας.
αν και έχω ήδη μοτο πραγματικά είναι από τα ευφάνταστα.
μου αρέσει που λέτε και τιμές και μεταπώληση
:sm8::sm8:

tsompanis
16-10-2010, 12:31
εγω περιμενω να δω τι αλλο θα γραψετε....:cool:

Ακιs
16-10-2010, 13:33
Θεωρω πως το V-STROM 650 ειναι μια αρκετα πολυχρηστικη μοτοσυκλετα και αξιοπιστη,χωρις ιδιαιτερα μεγαλο βαρος,ικανοποιητικες επιδοσεις,χαμηλο κοστος κτησης αλλα και συντηρησης,ευκολη και σχετικα γρηγορη μεταπωληση,σε ταξιδευει ανετα με τον συνεπιβατη σου και τα μπαγκαζια σας και κινειται αρκετα ευελικτα και μεσα στην πολη.Περα απο ολα αυτα,εγω προσωπικα το θεωρω και ομορφο.Ειδικοτερα στην εκδοση με ABS,νομιζω πως ειναι μια πετυχημενη αγορα για καποιον που θελει να μπει στον κοσμο της μοτοσυκλετας,και οχι των σκουτερ.;)

mrdaellis
16-10-2010, 16:01
Ρε παιδια μιλαμε για καποιον αρχαριο οδηγο και εσεις μου εχετε ξεθαψει ολα τα 600αρια!!!:hmmm: εκτος απο το MP3 που προτεινα αν ειναι να ελεγα κανα σοβαρο μηχανακι θα προτεινα κανα DR250-350 κανα XT125 κανα XR250 αντε και κανα BROS στην τελικη!! με το ER-6 και το CBF το 600 θα παει να σκοτωθει πουθενα!! ετσι νομιζω εγω τουλαχιστον και ελπιζω να μην προσβαλω κανεναν!! παντα φιλικα!!!!;)

kostasmats
16-10-2010, 16:08
συμφωνω και προσθετω serow 225 kai to ax1 250 πολυ ευχρηστα μηχανακια

Translatoras
16-10-2010, 16:10
Πιστεύω ότι αυτά τα μοτοσυκλετάκια των 125-250 κυβικών (CBF-YBF-YBR) είναι όλα τα λεφτά για να μπει κάποιος (αρχάριος ή μη) στον κόσμο των μοτοσυκλετών.

Είναι τόσο ολοκληρωμένα που τα επιλέγουν πολλοί "ώριμοι" μοτοσυκλετιστές για δεύτερα.

Έχουν συμπεριφορά μοτοσυκλέτας, συγχωρούν λαθάκια, είναι φτηνά (κτήση και συντήρηση) και οι επιδόσεις τους δεν κρύβουν εκπλήξεις.

Το μόνο κακό είναι ότι αν ο αρχάριος αποδειχθεί "μηχανάνθρωπος" τότε μέσα σε 2-3 μήνες θα ψάχνει αντικαταστάτη.

Μια άλλη λύση ....

Δεν ξέρω αν υπάρχουν ακόμα μοτοσυκλέτες όπως το GPZ500, GS500E, CB400Super Four. κλπ.

Για μένα αυτά είναι (ήταν) πραγματικά σχολεία, ενώ παράλληλα μπορούσες να γεράσεις μαζί τους.

manosamos
16-10-2010, 16:30
Ρε παιδια μιλαμε για καποιον αρχαριο οδηγο και εσεις μου εχετε ξεθαψει ολα τα 600αρια!!!:hmmm: εκτος απο το MP3 που προτεινα αν ειναι να ελεγα κανα σοβαρο μηχανακι θα προτεινα κανα DR250-350 κανα XT125 κανα XR250 αντε και κανα BROS στην τελικη!! με το ER-6 και το CBF το 600 θα παει να σκοτωθει πουθενα!! ετσι νομιζω εγω τουλαχιστον και ελπιζω να μην προσβαλω κανεναν!! παντα φιλικα!!!!;)

Τα 600αρια ειναι πολυ ασφαλη για νεοεισερχομενο.;)
Οι Κολοκοτρωνηδες που προτεινεις ειναι οδηγικως απαραδεκτοι,σημερα:D
Και μην ξεχνας οτι πιο ευκολα σκοτωνετε καποιος με τετοια μηχανακια που εχουν υποτυπωδη κρατηματα παρα με ενα 600αρι;)
Αλλωστε καποιος μπορει να την παθει και με παπι,οποτε.......:cool:
Αν προκειτε για πιτσιρικο τοτε θα ελεγα CBR 125,Ninja 250
Αν ο νεοεισερχομενος εχει και επαγγελματικες βλεψεις,ας παρει ενα τρικυκλο Piaggio.:D:cool:

ortho
16-10-2010, 17:32
Με τη προυποθεση οτι μιλαμε για αρχαριο, αλλα οχι ασχετο με τα δικυκλα, και σχετικα ωριμο ανθρωπο, πιστευω οτι το Honda CBF600 ειναι εκπληκτικη μοτοσυκλετα!

Χαμηλη και με ελαφρια αισθηση, ζωηρη αλλα γραμμικη χωρις να τρομαζει. Ανετη για οδηγο και επιβατη, μπορει να παρει και μερικα μπαγκαζια..
Φυσικα ειναι απο τις πλεον αξιοπιστες και διατηρει καλη τιμη μεταπωλησης.
Ακομη, προτεινω για οποιαδηποτε μοτοσυκλετα την εκδοση ΜΕ ABS!! Ειναι σπουδαια εφευρεση. Ημουν και εγω απο αυτους που τους φαινοταν τζαμπα λεφτα και οτι εγω ξερω αν χειριζομαι επαρκως τα φρενα κλπ.... Ε λοιπον αλλα γνωμη 180 μοιρες. Δεν υπαρχει περιπτωση η επομενη μου μοτο να μην εχει ABS!!!

Επαναλαμβανω οτι συζητω για εναν ανθρωπο που οδηγει εστω καποιο σκουτερ ή παπακι και δεν πιανει πρωτη φορα στα χερια του δικυκλο!


Συμφωνώ! ήταν η πρώτη μου μηχανή, η προηγούμενη εμπειρία μου ήταν με ποδήλατο.
Για να μην περιοριστούμε στο Honda CBF, νομίζω ότι κάθε μηχανή με καλή καμπύλη ροπής είναι ότι πρέπει για αρχάριο. Να έχεις το γκαζάκι γλυκά, να γνωριστείς με τη μηχανή, και σιγά σιγά να μάθεις. Μην ξεχνάμε ότι η μηχανή οδηγείται με το μυαλό. Οποιος δεν έχει, δε χρειάζεται 150 άλογα για να σκοτωθεί, αρκεί ένα 50άρι παπί. Οπωσδήποτε ABS. Και σε τελική να του ταιριάζει και στο σωματότυπο, να την πατάει ρε αδερφέ! Οχι να ψάχνει τα πεζοδρόμια στα κόκκινα!

geolag
16-10-2010, 19:24
Ρε παιδια μιλαμε για καποιον αρχαριο οδηγο και εσεις μου εχετε ξεθαψει ολα τα 600αρια!!!:hmmm: εκτος απο το MP3 που προτεινα αν ειναι να ελεγα κανα σοβαρο μηχανακι θα προτεινα κανα DR250-350 κανα XT125 κανα XR250 αντε και κανα BROS στην τελικη!! με το ER-6 και το CBF το 600 θα παει να σκοτωθει πουθενα!! ετσι νομιζω εγω τουλαχιστον και ελπιζω να μην προσβαλω κανεναν!! παντα φιλικα!!!!;)
Εγώ πάντως πριν το F650 GS TWIN που πήρα σαν πρώτη μότο είχα scooter για 3 χρόνια.Θεωρώ ότι είμαι αρχάριοσ στις μοτο και το ΒΜW που πήρα το οδήγησα κατευθείαν χωρίς φόβο ή πρόβλημα.Βέβαια και 250 κυβικά να πάρεις αν το μυαλό σου δεν είναι στο δρόμο τότε όλα είναι επικίνδυνα.
Πολύ ευέλικτο,οικονομικό και καλή οδική συμπεριφορά με καλά φρένα.

bill 800gs
16-10-2010, 20:36
Τι λετε γιαυτην;;;


μαλλον οχι εεεε;; :D:D

commander
16-10-2010, 21:05
Τι λετε γιαυτην;;;


μαλλον οχι εεεε;; :D:D
:sm7::sm7::sm7::sm7:
κανας αλλος ???????????

peterv
16-10-2010, 21:14
To transalp αν και δεν πωλείται πολύ τώρα τελευταία θα έλεγα ότι είναι το απόλυτο μεσαίο μηχανάκι. Κάνει για καθημερινές μετακινήσεις, για εκδρομές τριβάλιτσος στο εξωτερικό, για χώμα και για άσφαλτο. Δεν είναι σε καμιά κατηγορία κορυφαίο αλλά τα κάνει όλα μέτρια και σωστά.

Για κάποιον που θέλει μια πρώτη μηχανή για να μυηθεί και να ανακαλύψει τα μοτοσυκλετιστικά του γούστα πιστεύω είναι μια πολύ καλή επιλογή.
Μετά μπορεί να αλλάξει μηχανή προς τα γούστα που θα έχει δεί ότι του ταιριάζουν.

Επίσης το Vstrom θα το σύστηνα αλλά πιστεύω είναι πιο ασφάλτινο και ζημιάρικο σε σχέση με το honda, είναι όμως πιο όμορφο εξωτερικά και θα το σύστηνα και αυτό σαν δεύτερη επιλογή.

manosamos
16-10-2010, 21:15
:sm7::sm7::sm7::sm7:
κανας αλλος ???????????

Παρε ναχεις Θεολογε,σουπερ μοτο σουζαριστη:D:cool:

moican
17-10-2010, 01:23
Εγω νομιζω πως μπορει να παρει οποια του αρεσει αν τον καλυπτει η κατηγορια διπλωματος και προκειται
για αγορα καινουριας.Στη διαδικασια του στρωσιματος θα προλαβει να εξοικιωθει και με τα χουγια της
αλλα και με τα γκαζια της.:cool:

taksidiotis
17-10-2010, 09:22
Οι μοτοσυκλέτες πλέον είναι φιλικές και μπορεί κάποιος νέος στον χώρο άνετα να ξεκινήσει με μια των 600 κυβικών, θα πρότεινα να έχει οπωσδήποτε και abs μιας και προσωπικα το θεωρώ σωτήριο.
δε μιλάω βέβαια για καμία ss αλλά για κανένα ψευδο on /off.

tsompanis
17-10-2010, 11:48
καταρχην ο τιτλος του ποστ είναι,μοτο για αρχαριο.
αν ήταν αλλιώς θα έλεγε "απο παποβιος σε ταξιδευτή"
επειδή όμως ο αρχαριος είναι πάντα αρχάριος,υπολογίστε την επικινδυνότητα της ροπής και του γκαζιού,αλλά και του μπροστινού φρένου και φυσικά του βάρους.
δεν παίζουν με αυτά τα πράγματα σε δυο ρόδες

καταλληλότερη λοιπόν,θεωρείται μια 125 ή 250 cc και ανάλογα με τις προτιμήσεις του αναβάτη,χώμα η άσφαλτο.
υπάρχουν πάρα πολλά γιαπωνέζικα σε αυτές τις κατηγορίες..

και μετα έρχονται τα υπόλοιπα ...

pkiriakos
17-10-2010, 12:41
CB 400.Μεταχειρισμένο φυσικά.Πολύ εύκολο μηχανάκι για αρχάριο.Γνώμη μου.

gsmaniac
17-10-2010, 12:51
καταρχην ο τιτλος του ποστ είναι,μοτο για αρχαριο.
αν ήταν αλλιώς θα έλεγε "απο παποβιος σε ταξιδευτή"
επειδή όμως ο αρχαριος είναι πάντα αρχάριος,υπολογίστε την επικινδυνότητα της ροπής και του γκαζιού,αλλά και του μπροστινού φρένου και φυσικά του βάρους.
δεν παίζουν με αυτά τα πράγματα σε δυο ρόδες

καταλληλότερη λοιπόν,θεωρείται μια 125 ή 250 cc και ανάλογα με τις προτιμήσεις του αναβάτη,χώμα η άσφαλτο.
υπάρχουν πάρα πολλά γιαπωνέζικα σε αυτές τις κατηγορίες..

και μετα έρχονται τα υπόλοιπα ...
+1200........μιλαμε για αρχαριους,απο ποτε τα 600 εγιναν για αρχαριους:cool::cool::cool:
εγω τον γιο μου θα τον ξεκινησω απο παπι και σιγα-σιγα θα ανεβει κατηγοριες(σαν τον πατερα του);)

silvestros
17-10-2010, 15:49
125 - 250 commuter ή on-off ή αν υπάρχειι καποια εμπειρια 400αρι street (cb κλπ), ΠΑΝΤΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ. Ετσι θα μπει ομαλα στον κοσμο της μοτοσυκλετας χωρις υπερβολες και φθηνα και θα εχει το χρονο και τα ερεθισματα για να καταλαβει τι σημαινει κριτηριο να αγορασεις μια μοτοσυκλετα. ΑΛλωστε οπως ειχα διαβασει σε ενα περιοδικο, 45 αλογα ειναι ικανα να σε κινησουν. τα υπολοιπα ειναι εφε και καμμενο λαστιχο.

manosamos
17-10-2010, 16:59
+1200........μιλαμε για αρχαριους,απο ποτε τα 600 εγιναν για αρχαριους:cool::cool::cool:
εγω τον γιο μου θα τον ξεκινησω απο παπι και σιγα-σιγα θα ανεβει κατηγοριες(σαν τον πατερα του);)

Δεν το δικαιολογεις ομως,γιατι δεν ειναι για αρχαριους ουτε προτεινεις κατι.
Το παπι ενταξει,ειναι η εισαγωγη,απο εκει και περα τι?
Το δευτερο μου μηχανακι ηταν ενα DTR,τι να λεμε κατατσακιστηκα με μολις 20 αλογα;) 3 φορες παρακαλω.Το πουλησα ολοκαινουριο 6 μηνων.
Το επομενο μου ηταν KR1 60 αλογα 120 κιλα,αντε γεια.
Δεν επαθα τιποτα ,οδηγωντας το μια 5ετια.
Αραγε γιατι?
Γιατι ηταν σωστο μηχανακι και σε φρενα και σε κρατηματα.;)
Καλυτερα γρηγορο αλλα καλοστημενο μηχανακι,παρα ενα επικινδυνο πλαδαρο''μοτοσυκλεττακι''.
Αλλωστε με τις μοτο ή το εχεις ή οχι.:cool::cool::cool:

Gemat
17-10-2010, 19:14
Ας μη συγχεουμε τον αρχαριο με τον νεο σε ηλικια. Ενας σοβαρος ανθρωπος 30+ ετων δεν εχει τιποτα να παρει απο ενα μοτοσυκλετακι 125 κυβικων!

Οταν τεθηκε το ερωτημα, το οποιο εχω και εγω συναντησει σε παρεες, υπεθεσα οτι αναφερεται σε καποιον φιλο, που τυπικα ειναι συνομιλικος μας (και οι περισσοτεροι δεν ειμαστε ακριβως παιδακια) ο οποιος πιθανως εξηπηρετειται απο ενα παποσκουτερ και θα ηθελε να κανει κοντινες βολτες ΜΑΖΙ μας και ισως αργοτερα να αποκτησει μια μοτοσυκλετα σαν τη δικη μας!

Με ενα 125, ο παραπανω φιλος απλα θα αλλαξει το παποσκουτερ του με ενα ΑΧΡΗΣΤΟ δικυκλο που ουτε για δουλειες δεν κανει, ουτε καμια συγκινηση προσφερει!

Φυσικα δεν θα προτεινα στον 18 χρονο γιοκα σας να παρει ενα R6 μετα το παπακι του....

Να συμπληρωσω κανοντας αντιλογο σε καποιους φιλους παραπανω που προτειναν Transalp - VStrom, οτι οι μοτοσυκλετες αυτες ειναι αρκετα ψηλες και αν ο οδηγος ειναι απειρος και σχετικα κοντος εχει σοβαρο προβλημα εν σταση...

jimm
17-10-2010, 19:32
Ας μη συγχεουμε τον αρχαριο με τον νεο σε ηλικια. Ενας σοβαρος ανθρωπος 30+ ετων δεν εχει τιποτα να παρει απο ενα μοτοσυκλετακι 125 κυβικων!

Οταν τεθηκε το ερωτημα, το οποιο εχω και εγω συναντησει σε παρεες, υπεθεσα οτι αναφερεται σε καποιον φιλο, που τυπικα ειναι συνομιλικος μας (και οι περισσοτεροι δεν ειμαστε ακριβως παιδακια) ο οποιος πιθανως εξηπηρετειται απο ενα παποσκουτερ και θα ηθελε να κανει κοντινες βολτες ΜΑΖΙ μας και ισως αργοτερα να αποκτησει μια μοτοσυκλετα σαν τη δικη μας!

Με ενα 125, ο παραπανω φιλος απλα θα αλλαξει το παποσκουτερ του με ενα ΑΧΡΗΣΤΟ δικυκλο που ουτε για δουλειες δεν κανει, ουτε καμια συγκινηση προσφερει!

Φυσικα δεν θα προτεινα στον 18 χρονο γιοκα σας να παρει ενα R6 μετα το παπακι του....

Να συμπληρωσω κανοντας αντιλογο σε καποιους φιλους παραπανω που προτειναν Transalp - VStrom, οτι οι μοτοσυκλετες αυτες ειναι αρκετα ψηλες και αν ο οδηγος ειναι απειρος και σχετικα κοντος εχει σοβαρο προβλημα εν σταση...


:sm8:

tsompanis
17-10-2010, 19:40
Ας μη συγχεουμε τον αρχαριο με τον νεο σε ηλικια. Ενας σοβαρος ανθρωπος 30+ ετων δεν εχει τιποτα να παρει απο ενα μοτοσυκλετακι 125 κυβικων!

Οταν τεθηκε το ερωτημα, το οποιο εχω και εγω συναντησει σε παρεες, υπεθεσα οτι αναφερεται σε καποιον φιλο, που τυπικα ειναι συνομιλικος μας (και οι περισσοτεροι δεν ειμαστε ακριβως παιδακια) ο οποιος πιθανως εξηπηρετειται απο ενα παποσκουτερ και θα ηθελε να κανει κοντινες βολτες ΜΑΖΙ μας και ισως αργοτερα να αποκτησει μια μοτοσυκλετα σαν τη δικη μας!

Με ενα 125, ο παραπανω φιλος απλα θα αλλαξει το παποσκουτερ του με ενα ΑΧΡΗΣΤΟ δικυκλο που ουτε για δουλειες δεν κανει, ουτε καμια συγκινηση προσφερει!

Φυσικα δεν θα προτεινα στον 18 χρονο γιοκα σας να παρει ενα R6 μετα το παπακι του....

Να συμπληρωσω κανοντας αντιλογο σε καποιους φιλους παραπανω που προτειναν Transalp - VStrom, οτι οι μοτοσυκλετες αυτες ειναι αρκετα ψηλες και αν ο οδηγος ειναι απειρος και σχετικα κοντος εχει σοβαρο προβλημα εν σταση...


το μυνημα σου εχει 5 προτάσεις-ενότητες.
σου εχω απάντηση για τα πρωτα 4.
και μια ερωτηση.

1. η 30+ ή 20- το γκαζι ειναι γκάζι και δεν αλλάζει.η απειρία είναι αυτή που συνυπολογίζεται.τα μικρά κυβικά αποτρέπουν τις γρηγορες κινήσεις.

2.ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ για έναν αρχαριο να ακολουθήσει παρέα απο την οποία 100% θα επηρεαστεί με αποτέλεσμα να μην εχει το κουμάντο της μηχανής.
εδω εμείς και μερικές φορές κάνουμε λάθος υπολογισμό στροφής.βάζεις να είσαι και κουλάδι? και μιλάμε για χαλαρές βολτες 40-70 χλμ.
και αν ειναι απο σκουτερ ακόμη χειρότερα γιατί ήταν και σε μικρό τροχό.

3.το μηχανάκι θα το αγοράσει για να μάθει.αν μιλάμε για τον σωστό τρόπο πρώτα πρέπει να μάθει.η συγκινηση θα ερθει αργότερα και ας εισαι και 40.
(και μια που μιλας για συγκίνηση κάποτε όργωνα την ελλάδα με ένα mz 150cc και ταχύτητες 80-100)

4.τον γιόκα θα τον πήγαινα σε ρ6 χαλαρά αν τον ειχα περάσει πρωτα απο τα μικρά



η ερωτηση.
εσύ με τι μηχανή ξεκίνησες?

gsmaniac
17-10-2010, 23:00
Δεν το δικαιολογεις ομως,γιατι δεν ειναι για αρχαριους ουτε προτεινεις κατι.
Το παπι ενταξει,ειναι η εισαγωγη,απο εκει και περα τι?
Το δευτερο μου μηχανακι ηταν ενα DTR,τι να λεμε κατατσακιστηκα με μολις 20 αλογα;) 3 φορες παρακαλω.Το πουλησα ολοκαινουριο 6 μηνων.
Το επομενο μου ηταν KR1 60 αλογα 120 κιλα,αντε γεια.
Δεν επαθα τιποτα ,οδηγωντας το μια 5ετια.
Αραγε γιατι?
Γιατι ηταν σωστο μηχανακι και σε φρενα και σε κρατηματα.;)
Καλυτερα γρηγορο αλλα καλοστημενο μηχανακι,παρα ενα επικινδυνο πλαδαρο''μοτοσυκλεττακι''.
Αλλωστε με τις μοτο ή το εχεις ή οχι.:cool::cool::cool:
προτεινα παπι.....ξεκαθαρα:cool:
οτι δεν επαθες τιποτα,καβαλωντας τον χαρο......σε κανει απλα κ@λοφαρδο (κ@λοφαρδο):sm7:
ο αρχαριος δεν εχει ηλικια......και ειμαι σιγουρος οτι ενας πιτσιρικος αρχαριος, θα μαθει πιο γρηγορα απο εναν σαρανταρη...;)

Gemat
17-10-2010, 23:14
το μυνημα σου εχει 5 προτάσεις-ενότητες.
σου εχω απάντηση για τα πρωτα 4.
και μια ερωτηση.

1. η 30+ ή 20- το γκαζι ειναι γκάζι και δεν αλλάζει.η απειρία είναι αυτή που συνυπολογίζεται.τα μικρά κυβικά αποτρέπουν τις γρηγορες κινήσεις.

2.ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ για έναν αρχαριο να ακολουθήσει παρέα απο την οποία 100% θα επηρεαστεί με αποτέλεσμα να μην εχει το κουμάντο της μηχανής.
εδω εμείς και μερικές φορές κάνουμε λάθος υπολογισμό στροφής.βάζεις να είσαι και κουλάδι? και μιλάμε για χαλαρές βολτες 40-70 χλμ.
και αν ειναι απο σκουτερ ακόμη χειρότερα γιατί ήταν και σε μικρό τροχό.

3.το μηχανάκι θα το αγοράσει για να μάθει.αν μιλάμε για τον σωστό τρόπο πρώτα πρέπει να μάθει.η συγκινηση θα ερθει αργότερα και ας εισαι και 40.
(και μια που μιλας για συγκίνηση κάποτε όργωνα την ελλάδα με ένα mz 150cc και ταχύτητες 80-100)

4.τον γιόκα θα τον πήγαινα σε ρ6 χαλαρά αν τον ειχα περάσει πρωτα απο τα μικρά



η ερωτηση.
εσύ με τι μηχανή ξεκίνησες?


1,4. Μιλαμε τωρα για αρχαριο.... η για ΑΜΕΑ ??
Οταν εισαι 20- το γκαζι ειναι γλυκο και παρασυρεσαι... οταν εισαι 30+ ξερεις ποτε κινδυνευεις και δεν πρεπει να τρεξεις. Δηλαδη εσενα σου ..."ξεφευγε" το γκαζι οταν ησουν νεοτερος?? Οσο για τον "γιοκα" δεν παει να ειναι στα 18 του ο Ροσσι? Αν του δωσεις ενα 600 με 100 ιππους πολυ δυσκολα θα επιβιωσει στη ζουγκλα της ελληνικης πολης...

2,3.Ποσο καιρο νομιζεις οτι χρειαζεται ενας ενηλικας με καποια παιδεια δικυλου να εξοικιωθει τοσο με ενα CBF600 που να μπορει να ερθει σε μια χαλαρη βολτα ασφαλτινη 50-80 χιλιομετρων.

Λαβε υποψιν οτι μιλαμε για μια πραγματικα ευκολη μοτοσυκλετα με πολυ καλυτερα ασφαλτινα χαρακτηριστικα απο τα δικα μας ον-οφ.

Δεν ειπα φυσικα να ερθει μαζι με το καλημερα, αλλα μετα απο 5 χιλιαδες χιλιομετρα δεν νομιζω να εχει κανενα προβλημα!

Οι μοτο που περασαν απο την ιδιοκτησια μου...
Honda MTX50
Yamaha YZ80
Honda MTX 125
Cagiva W12
Honda Varadero

(Τα YZ και MTX125 εμειναν για πολυ λιγο στα χερια μου σε ρολο καθαροαιμου εντουρο... Οχι καθημερινης χρησης)

Οντας βεβαια παντα μελος μοτοσυκλετιστικων παρεων, εχω δοκιμασει σχεδον οτι υπαρχει με δυο (ή και 3) ροδες...

Οι περισσοτεροι φιλοι μου πηγαν απο τα 50-80 κυβικα σε 200-250 (DT,XR,KMX,KLR) οι "εντουραδες" και 400 (CBR,FZR,GSXR) οι "στριταδες". Εγω ηθελα το ΧΤ600 αλλα λογω οικονομικων περιορισμων πηγα στο Cagiva 350 που ειχε παρομοια χαρακτηριστικα και στο οποιο εγραψα πανω απο 100.000 χλμ...Δεν νομιζω οτι αν τοτε αγοραζα το 600 θα ειχα κανενα προβλημα...

Gemat
17-10-2010, 23:17
προτεινα παπι.....ξεκαθαρα:cool:
οτι δεν επαθες τιποτα,καβαλωντας τον χαρο......σε κανει απλα κ@λοφαρδο:sm7:
ο αρχαριος δεν εχει ηλικια......και ειμαι σιγουρος οτι ενας πιτσιρικος αρχαριος, θα μαθει πιο γρηγορα απο εναν σαρανταρη...;)


Παπακι ο αρχαριος? Δηλαδη ο ασχετος τι πρεπει να αγορασει??? Τρικυκλο με πενταλια???

Για μενα το παπι (και το σκουτερ) ειναι το χειροτερο σχολειο για το δικυκλο! Μαθαινεις να οδηγεις με ενα γκαζι ον-οφ με μονο το πισω φρενο και χωρις συμπλεκτη! Δηλαδη μονο να κρατας ισορροπια μαθαινεις καλα....που τυπικα εχεις ηδη μαθει απο το ποδηλατο..

tsompanis
17-10-2010, 23:20
αν ειχες ποσταρει απο την αρχή τα μηχανάκια με τα οποία ξεκινησες εσύ να γινεις μοτοσυκλετιστής,αλλα και των φιλων σου,δεν θα καναμε τωρα τετοια κουβεντα;)

gsmaniac
17-10-2010, 23:23
Παπακι ο αρχαριος? Δηλαδη ο ασχετος τι πρεπει να αγορασει??? Τρικυκλο με πενταλια???
ανοιξε θεμα για ασχετους να το κουβεντιασουμε.....:sm7:
οι πιο πολλοι απο εμας,σιγουρα ξεκινησαν με παπι.....το οποιο συνδυαζει ταχυτητες(χωρις συμπλεκτη),πραγμα που κανει την οδηγηση πιο ευκολη....;)

manosamos
17-10-2010, 23:31
προτεινα παπι.....ξεκαθαρα:cool:
οτι δεν επαθες τιποτα,καβαλωντας τον χαρο......σε κανει απλα κ@λοφαρδο (κ@λοφαρδο):sm7:
ο αρχαριος δεν εχει ηλικια......και ειμαι σιγουρος οτι ενας πιτσιρικος αρχαριος, θα μαθει πιο γρηγορα απο εναν σαρανταρη...;)

Παππου,το παπι δεν ειναι μοτοσυκλετα........:D:sm7:

gsmaniac
17-10-2010, 23:34
Παππου,το παπι δεν ειναι μοτοσυκλετα........:D:sm7:
οπως και ο αρχαριος, ΔΕΝ ειναι μοτοσυκλετιστης.....;):D

manosamos
17-10-2010, 23:41
οπως και ο αρχαριος, ΔΕΝ ειναι μοτοσυκλετιστης.....;):D

A,ok.;)
Και λιγο σπαμ.....τι εκανε η αεκαρα μας?

Gemat
17-10-2010, 23:46
αν ειχες ποσταρει απο την αρχή τα μηχανάκια με τα οποία ξεκινησες εσύ να γινεις μοτοσυκλετιστής,αλλα και των φιλων σου,δεν θα καναμε τωρα τετοια κουβεντα;)

Δηλαδη εαν ενας συνομιλικος φιλος σου που οδηγει επι σειρα ετων παποσκουτερ, σε ρωτησει τι μοτο να αγορασει προκειμενου να ερχεται βολτα μαζι σου καποια Κυριακατικα πρωινα, θα του απαντησεις... φιλαρακι παρε ενα 125, κρατα το 1-2 χρονια να μαθεις το γκαζι των 12 ιππων, μετα παρε ενα τριαμισι για καμια πενταετια να μαθεις με μια μεση μοτοσυκλετα, και αααμα ακομη επιζεις αγοραζεις μια 600 ευκολη για να μπορεις λιγο πριν βγεις στη συνταξη να φτασεις τα χαλαρα μου στανταρντς και να μπορεις ασφαλως να με συνοδευσεις στο Κυριακατομεσημεριανο μου γευμα στη Χαλκιδα??

Εγω αλλαξα μερικα μηχανακια, αλλα αυτο συνεβει απο 16 μου χρονια. Δεν μου ηρθε το κεφι στα 35... Επιπλεον η οικονομικη μου κατασταση επιρρεασε πολυ δραστικα τις επιλογες μου. Τωρα που εχω μαθει μερικα πραγματα, τα παραπανω θα ηταν οι συμβουλες που θα εδινα στον αρχαριο φιλο (οπως βεβαια τον προσδιοριζω σε αυτο και στα προηγουμενα μου ποστς)...

taksidiotis
18-10-2010, 08:07
Το θέμα είναι πολύ γενικό.το καλύτερο είναι αυτός που ενδιαφέρεται για μηχανή η σκούτερ η οτιδήποτε να πηγαίνει σε μια σχολή οδηγών και να πει στον δάσκαλο ότι θέλει να κάνει κάποια μαθηματα για να δει αν μπορεί να τα καταφέρει και να προχωρήσει σε αγορά του δικύκλου που τον ενδιαφέρει.
Είναι ίσως ο καλύτερος τρόπος για να καταλάβει αν μπορεί να οδηγήσει με σχετική άνεση μια μοτοσυκλέτα κυβισμού. Αν δε μπορεί? Μηχανάκι, αν και πάλι δεν μπορεί? Πατίνι.

BillyGS
18-10-2010, 11:25
Μήπως? Λέω μήπως θα απαντήσουμε πιο έυκολα στον φίλο που άνοιξε το θέμα αναφερόμενοι στο πως εξελιχτήκαμε εμείς στο να φτάσουμε στο σήμερα? τι μηχανάκια-μηχανές πέρασαν απο τα χέρια μας? Γιατί παράμετροι και συνθήκες είναι πολλά για να απαντήσεις σε τέτοια ερώτηση..

Και ξεκινάω εγώ :

Στα 18 μου Suzuki FX 125 παπί 5τάχυτο με συμπλέκτη
στα 20 μου Honda Transalp 400 (την έπαιρνα απο τον πατέρα μου για εξοικίωση) και παράλληλα είχα το παπί
στα 22 μου Suzuki V-Strom 650 ABS και
στα 24 μου BMW R 1150 GS (την μπέμπα την παίρνει ο πατέρας μου απο εμένα για εξοικίωση):sm7:

Kimwnas
18-10-2010, 14:41
Ένα οποιοδήποτε 250 on-off (πχ ΑΧ-1, KLR κτλ) και μόλις νοιώσει την ανάγκη αλλάζει κυβικά/κατηγορία...

Πάμφθηνα στην αγορά, στην συντήρηση, εύκολα στην μεταπώληση και κυρίως ανέξοδα στις πιθανές τούμπες.....

stelios1977
12-11-2010, 16:05
Εγω εμαθα με rd 125 σακατευτηκα λιγο αλλα χαλαλ:sm7::sm7:

michalis1973
12-11-2010, 23:44
:sm7:Μήπως? Λέω μήπως θα απαντήσουμε πιο έυκολα στον φίλο που άνοιξε το θέμα αναφερόμενοι στο πως εξελιχτήκαμε εμείς στο να φτάσουμε στο σήμερα? τι μηχανάκια-μηχανές πέρασαν απο τα χέρια μας? Γιατί παράμετροι και συνθήκες είναι πολλά για να απαντήσεις σε τέτοια ερώτηση..

Και ξεκινάω εγώ :

Στα 18 μου Suzuki FX 125 παπί 5τάχυτο με συμπλέκτη
στα 20 μου Honda Transalp 400 (την έπαιρνα απο τον πατέρα μου για εξοικίωση) και παράλληλα είχα το παπί
στα 22 μου Suzuki V-Strom 650 ABS και
στα 24 μου BMW R 1150 GS (την μπέμπα την παίρνει ο πατέρας μου απο εμένα για εξοικίωση):sm7:

tsompanis
13-11-2010, 09:33
Εγω εμαθα με rd 125 σακατευτηκα λιγο αλλα χαλαλ:sm7::sm7:
τι εποχες και τοτε! σακατεμένες :sm7::sm7::sm7::sm7:

το σαμουραι το 750 το θυμασαι? σακατεύτρα 10 νταν :sm7:

jarhead
13-11-2010, 12:48
Ρε παιδια μιλαμε για καποιον αρχαριο οδηγο και εσεις μου εχετε ξεθαψει ολα τα 600αρια!!!:hmmm: εκτος απο το MP3 που προτεινα αν ειναι να ελεγα κανα σοβαρο μηχανακι θα προτεινα κανα DR250-350 κανα XT125 κανα XR250 αντε και κανα BROS στην τελικη!! με το ER-6 και το CBF το 600 θα παει να σκοτωθει πουθενα!! ετσι νομιζω εγω τουλαχιστον και ελπιζω να μην προσβαλω κανεναν!! παντα φιλικα!!!!;)

Eγω προτεινω bmw 1200 gs, αν ειναι να στουκαρεις ας στουκαρεις με prestige!!!!:sm7::sm7::sm7:

Kimwnas
13-11-2010, 21:43
Eγω προτεινω bmw 1200 gs, αν ειναι να στουκαρεις ας στουκαρεις με prestige!!!!:sm7::sm7::sm7:

Παίζει και το RT/LT με φούλ έξτρα επάνω...

Ξέρεις τι είναι να σου έρχεται το CD player κατάμουτρα?... άλλο πράμα...

:D

kostas_366
14-11-2010, 15:54
το σαμουραι το 750 το θυμασαι? σακατεύτρα 10 νταν :sm7:
Πω πω τι μηχανάκι. Με τους 3 κιλυνδρους λες. Που δούλευαν όποτε ήθελαν χαχα. Και δεν σταματούσε έπειτα. :sm7:

manosamos
14-11-2010, 16:53
Πω πω τι μηχανάκι. Με τους 3 κιλυνδρους λες. Που δούλευαν όποτε ήθελαν χαχα. Και δεν σταματούσε έπειτα. :sm7:
ΝεύραΝεύραΝεύραΤι λες τωρα....................?ΝεύραΝεύραΝεύρα
Τα πηρα μαζι σου λεμε.......:p
Χαμηλα δεν δουλευανε,μπερδευαν,αλλα μολις εμπαιναν στην ροπη.....γαζωναν.;):cool:

10GS
20-12-2010, 03:40
Γεια σας! Είμαι καινουριος στο forum. Ενδιαφέρομαι έντονα να μπω στον χώρο της μοτοσυκλέτας με κύριο σκοπό τα ταξίδια και όχι την μετακίνηση μέσα στην πόλη (Αθήνα).

Είμαι σχεδόν 32 χρονών και έχω μεγάλη εμπειρία με δυνατά μηχανοκίνητα. Ενώ πριν 2-3 χρόνια θεωρούσα τις μηχανές εξαιρετικά επικύνδινες, πήρα ένα scooter 500cc (δυστυχώς αυτό με τις 3 ρόδες!!) για τις δουλειές του κέντρου, και δεν κρύβω ότι με έχει σώσει στις καθημερινές μετακινήσεις.

Σκέφτομαι να πάρω ένα 1200 GS και να ξεκινήσω τα ταξίδια εντός και εκτός Ελλάδας κατι που κάνω πάνω από 10 χρόνια με αυτοκίνητα εντός και έκτος δρόμου. Προφανώς είναι υπερβολική πρόταση, αλλά πιστεύω πως θα είναι χάσιμο χρόνου κάτι μικρότερο... Δεν ξέρω αν είναι σημαντικό ότι ειμαι 195cm και περίπου 95kg.
Μια άλλη επιλογή που μου άρεσε πολύ είναι το ΚΤΜ 990 SMT (βγαίνει με ABS σε 2 μήνες) αλλά φτάνει την τιμή μιας 1200GS του 2009-2010 με ελάχιστα km και δεν νομίζω ότι υπάρχει σύγκριση.

Γενικά με έχει ενθουσιάσει υπερβολικά η αγορά μιας μηχανής και περιμένω πως και πως την πρώτη εκδρομή, έστω και μέχρι το Ναύπλιο!!!

Περιμένω σχόλια και προτάσεις για την σωστή επιλογή,

Ευχαριστώ εκ των προτέρων... !!

gialaros
28-12-2010, 22:22
Καταρχην Χρονια πολλα και καλα σε ολα τα "παιδια" και μη του Φορουμ.

Ειμαι 40 ετων και πριν απο 3 περιπου χρονια αποφασισα να παρω μηχανη για να πηγαινω στην δουλεια(Πευκη-Πειραια)...και αμα προεκυπτε και καμια κοντινη βολτουλα για "καφε" με φιλους κλπ.

Σε αυτο το σημειο θελν να τονισω το γεγονος οτι ουδεποτε στο περελθον ειχα δικη μου μηχανη....καβαλαγα μονο κανα νοικιαρικο σε νησι ή κανενος φιλου για καμια βολτα.

Μετα λοιπον απο ερευνα κατεληξα σε ενα "χρεπι" 650GS του 2001 με 30000..θεωρητικα χλμ, καναμε μαζι τα πρωτα 1000 χλμ μεσα σε κινηση και με βροχη τουλουμια καθε απογευμα στον γυρισμο για το σπιτι....

ΧΩΡΟΥΣΕ ΠΑΝΤΟΥ, ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΧΑΡΟΥΛΑ....ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΧΗ...ΤΩΡΑ ΕΧΩ ΕΝΑ 1200GS ΤΟΥ 10:p:p:p

zenzen70
06-01-2011, 18:24
Παιδια καλησπερα,

Εγω ειμαι νεος στο forum. Με τις μηχανες δεν ειχα ποτρ τρομερη σχεση παρ´ολα αυτα οδηγουσα απο 13 χρονων. Yamaha pw 50, ktm sx64, husqvarna 125cc 2t "με πολλα ζορια πατουσα κατω" και ενα απογευμα πηρα ενα scooter aprilia να παω στο περιπτερο...απο τοτε δεν ξανακαβαλησα. Μετα απο 10 χρονια μου λειπει πολυ. Το γκαζι δεν μ´ ενδιαφερει πλεον, ζητω ενα μηχανακι που θα καβαλαω με την γυναικα μου και θα πηγαινουμε ταξιδι ανετα. Καθ´οτι "κοντος" 1.72cmλεω να πάρω ενα απλο gs και οχι το adventure. Εσεις τι αποψη έχετε επι του θέματος;

Α!!!! Καποτε ειχα και ενα mega scooter...

ortho
06-01-2011, 18:36
Παιδια καλησπερα,

Εγω ειμαι νεος στο forum. Με τις μηχανες δεν ειχα ποτρ τρομερη σχεση παρ´ολα αυτα οδηγουσα απο 13 χρονων. Yamaha pw 50, ktm sx64, husqvarna 125cc 2t "με πολλα ζορια πατουσα κατω" και ενα απογευμα πηρα ενα scooter aprilia να παω στο περιπτερο...απο τοτε δεν ξανακαβαλησα. Μετα απο 10 χρονια μου λειπει πολυ. Το γκαζι δεν μ´ ενδιαφερει πλεον, ζητω ενα μηχανακι που θα καβαλαω με την γυναικα μου και θα πηγαινουμε ταξιδι ανετα. Καθ´οτι "κοντος" 1.72cmλεω να πάρω ενα απλο gs και οχι το adventure. Εσεις τι αποψη έχετε επι του θέματος;

Α!!!! Καποτε ειχα και ενα mega scooter...

σε λίγο θα μας πεις ότι για κάμποσο είχες κι ένα hayabusa!:) όπως έχω γράψει πιό πάνω ένα cbf 600+ είναι καταπληκτική μηχανή για αυτό που θες. Αν έχεις πάντως "όνειρο" το gs, με το καλό!

zenzen70
06-01-2011, 18:58
Hayabusa δεν μ´αρεσει το ονομα....γεμιζει το στομα σου....

ortho
06-01-2011, 19:26
Hayabusa δεν μ´αρεσει το ονομα....γεμιζει το στομα σου....


Αχά! είσαι γκουρμέ τύπος! :sm7::sm7:

πλάκα κάνω, έτσι; μην παρεξηγηθούμε φίλε μου!

zenzen70
06-01-2011, 19:50
Φιλε μου δεν παρεξηγουμε, παντως συμφωνω σχετικα με την αποψη σου σχετικα με το cb. Ευκολο μηχανακι σε πολλα. Οδηγηση, συντηρηση πολυ καλη θεση οδηγησης, το νεο μοντελο εχει και ΑΒΣ .....

ortho
06-01-2011, 19:58
Φιλε μου δεν παρεξηγουμε, παντως συμφωνω σχετικα με την αποψη σου σχετικα με το cb. Ευκολο μηχανακι σε πολλα. Οδηγηση, συντηρηση πολυ καλη θεση οδηγησης, το νεο μοντελο εχει και ΑΒΣ .....

Από την αρχή είχαν ABS. είχα το μοντέλο του 2004 το 600 και το ευχαριστήθηκα στην πόλη και το ταξίδι. Με τη γυναίκα μου και μία μπαγκαζιέρα, αέρα πατέρα, χωρίς κουνήματα κι όχι ιδιαίτερο ξύλο από τον αέρα μέχρι τα 180, είμαι 1,85.

Gemat
06-01-2011, 20:03
Παιδια καλησπερα,

Εγω ειμαι νεος στο forum. Με τις μηχανες δεν ειχα ποτρ τρομερη σχεση παρ´ολα αυτα οδηγουσα απο 13 χρονων. Yamaha pw 50, ktm sx64, husqvarna 125cc 2t "με πολλα ζορια πατουσα κατω" και ενα απογευμα πηρα ενα scooter aprilia να παω στο περιπτερο...απο τοτε δεν ξανακαβαλησα. Μετα απο 10 χρονια μου λειπει πολυ. Το γκαζι δεν μ´ ενδιαφερει πλεον, ζητω ενα μηχανακι που θα καβαλαω με την γυναικα μου και θα πηγαινουμε ταξιδι ανετα. Καθ´οτι "κοντος" 1.72cmλεω να πάρω ενα απλο gs και οχι το adventure. Εσεις τι αποψη έχετε επι του θέματος;

Α!!!! Καποτε ειχα και ενα mega scooter...

Οπως εχω ξαναγραψει, υπαρχουν "προτεινομενες" μηχανες. Καμια ομως δεν ειναι καλυτερη αγορα απο τη μηχανη που εσυ επιθυμεις. Ακομη και την ιδανικη μοτοσυκλετα και αν αγορασεις (αν υπαρχει τετοιο πραγμα τελος παντων) δεν θα εισαι ευχαριστημενος αν δεν παρεις αυτο που εχεις στο μυαλο και στη καρδια σου.

Οσο αφορα το υψος σου, θα σε παιδεψει κομματακι το GS 1200, αλλα αν υπαρχει θεληση θα τα βολεψεις.

papajim
10-01-2011, 15:57
το πιο καταλληλο μηχανακι για αρχη ειναι το 'γαιδουρακι' του ελληνα,φυσικα v-strom 650!!

Sotos_
10-01-2011, 16:26
Και το τρανσαλπακι μια χαρα δασκαλος ειναι.

stelanja
14-01-2011, 17:57
καλα BMW δεν θα προτινει κανεις?
εγω ειμαι 32, οδηγαω σκουτερ 4+ χρονια, με κουρασε ασχημα (ειναι επικυνδηνο να βιαζεσε να φτασεις επειδη δεν απολαμβανεις την οδηγηση σου..) και θα παρω το μονοκυλινδρο το 650αρι...
ομολογω οτι οταν ειδα τον τιτλο του θρεντ, ειμουνα σιγουρος οτι η 650 θα ηταν προτινομενη αλλα ατυχησα...

ortho
15-01-2011, 22:32
καλα BMW δεν θα προτινει κανεις?
εγω ειμαι 32, οδηγαω σκουτερ 4+ χρονια, με κουρασε ασχημα (ειναι επικυνδηνο να βιαζεσε να φτασεις επειδη δεν απολαμβανεις την οδηγηση σου..) και θα παρω το μονοκυλινδρο το 650αρι...
ομολογω οτι οταν ειδα τον τιτλο του θρεντ, ειμουνα σιγουρος οτι η 650 θα ηταν προτινομενη αλλα ατυχησα...

Α! φίλε Στέλιο, εδώ είμαστε αντικειμενικοί! Οσοι αγοράσαμε BMW λες να ξέραμε τι κάναμε;! Να πάρουμε κι άλλους στο λαιμό μας;;;;;:D:D:D

zenzen70
21-01-2011, 21:43
Καλησπέρα,

σε συνέχεια των προηγουμένων μηνυμάτων μου θα ήθελα να σας ανακοινωσω οτι τελικά παντρεύτηκα με μια κούκλα 1200 κυβικά, 30 επετειακών ετών......

Strats
22-01-2011, 10:23
Καλησπέρα,

σε συνέχεια των προηγουμένων μηνυμάτων μου θα ήθελα να σας ανακοινωσω οτι τελικά παντρεύτηκα με μια κούκλα 1200 κυβικά, 30 επετειακών ετών......

Βίον Ανθόσπαρτον!!! ;)

griv_gs
25-01-2011, 17:51
Καλησπέρα,

σε συνέχεια των προηγουμένων μηνυμάτων μου θα ήθελα να σας ανακοινωσω οτι τελικά παντρεύτηκα με μια κούκλα 1200 κυβικά, 30 επετειακών ετών......
Να ζήσετε και να ευτυχίσετε.

Να ρωτήσω κάτι. Το Λαύειο που είναι?

Apirathos
06-02-2011, 14:37
Λοιπόν, είναι απόλυτα φυσικό ο καθένας να προτείνει τη μοτοσυκλέτα που διάλεξε για τον εαυτό του καθώς εκεί βρήκε την "Ιθάκη" του.
Αυτόματα έτσι, το ερώτημα "τι να διαλέξω", καθίσταται υποκειμενικό και ο μόνος που μπορεί να σου απαντήσει ορθά, είναι ο εαυτός σου! Γιαυτό, πάρε σβάρνα τις αντιπροσωπείες, δες διάφορα μοντέλλα μεταχειρισμένα και ζήτα να τα οδηγήσεις, συνήθως δεν στο αρνούνται και δεν είσαι υποχρεωμένος να προβείς σε κάποια αγορά μετά το test ride. Είναι χρονοβόρα διαδικασία μα, είναι ο μόνος τρόπος να κάνεις μια σαφώς πιο πετυχημένη επιλογή εφόσον θα δεις τι σου κάθεται καλύτερα ανάμεσα στα πόδια σου.
Εγώ, αφού οδήγησα δοκιμαστικά (όπως περιέγραψα πριν) αρκετά μοντέλλα όπως transalp, ax1, cb400 super four, dominator, xt και άλλα, βρήκα την "Ιθάκη" μου στην F650gs γιατί:

-Είναι χαμηλή
-Έχει σωστή γεωμετρία και κινείται σα μεγάλο παπί!!
-Δε "δείχνει" το βάρος της
-Δεν τρομάζει ο κινητήρας καθώς είναι ήρεμος και γραμμικός στη συμπεριφορά του
-Είναι στενή και ελίσεται με μεγάλη ευκολία μες την κίνηση
-Έχει χαμηλή κατανάλωση, λόγω ψεκασμού
-Ταξιδεύει κιόλας. Άνετα, παρόλον τον έναν κύλινδρο.

Σαν "κατά", διαπίστωσα ότι:

-Υπάρχουν κάποιοι κραδασμοί (μονοκύλινδρο γαρ)
-Τα χειριστήρια φλας και κόρνας είναι λίγο δυσπρόσιτα
-Το εργοστασιακό τζάμι είναι φορ δε ντικ...
-Έχει ακριβά ανταλλακτικά (που σπάνια θα χρειαστούν, BMW είναι!)
-Υπάρχουν αναφορές για σβήσιμο του κινητήρα στρίβωντας αριστερά, λόγω κοντής καλωδίωσης στον κεντρικό διακόπτη.

Αυτά περιληπτικά και συνοπτικά, μια δοκιμή θα σας πείσει!

THANOSEOD
09-02-2011, 01:24
Kαλησπέρα σε όλους . . . αφού διάβασα όλα τα post αποφάσισα να μοιραστώ μαζί σας τη προσωπική μου άποψη κ εμπειρία!
Ξυπνόντας ένα πρωινό πήρα τη μεγάλη απόφαση,επηρεαζόμενος από πολλούς φίλους,ν'αγοράσω μια μηχανή!Μέχρι τότε το μόνο δίκυκλο που είχα οδηγήσει ήταν ποδήλατο κ αυτό δεν είναι υπερβολλή.είμαι 29 τώρα κ αυτό τ'αποφάσισα πέρυσι!Το πρώτο σόκ το έπαθε ο δάσκαλος όταν με άκουσε να του ζητάω να βγάλω δίπλωμα για τη μεγάλη κατηγορία,το δεύτερο ήρθε όταν του ανακοίνωσα τη μηχανή που σκόπευα ν'αγοράσω!
Άκουσα πάρα πολλές γνώμες από πάρα πολλούς . . . μου πρότειναν σχεδόν τα πάντα αλλά εγώ μέσα στο μυαλό κ στη καρδιά μου είχα μόνο μία . . . ΒΜW R 1200 GS '08!!!
Nαί φίλοι μου πολύ καλά καταλάβατε,αγόρασα ένα ΒΜW . . . κάθε φορά που έβλεπα να περνάει κάποιο από δίπλα μου ερωτευόμουν ακόμα πιο πολύ!Ξέρω ότι σχεδόν όλοι σας θα έχετε μια απορία για την αλήθεια αλλά πιστέψτε με . . .
Λοιπόν,η επιλογή γίνετε ως εξής . . . τί μ'αρέσει,τι μπορώ ν'αγοράσω κ να συντηρήσω;Είναι ασφαλές;Αυτό εξαρτάται πάντα όμως από το τί έχουμε μέσα στο μυαλό μας . . . εκτός από το ABS που είναι κοινά αποδεκτό ότι σώζει!Αγόρασε κάτι που όταν το οδηγείς σου φτιάχνει τη διάθεση,σε κάνει να νοιώθεις ασφάλεια κ θα σε κάνει να περνάς πολλές ώρες κ χιλιόμετρα μαζί του έτσιώστε ν'αποκτήσεις εμπειρία!Το τί θα είναι,είναι υποκειμενικό . . . εγώ δεν ανεβαίνω πάνω σε σκουτερ κ streetάδικο και σίγουρα τα παιδιά που έχουν τέτοια δε θάλουν ν'αγοράσουν on-off!
Για μένα . . . BMW R 1200 GS!!! Ότι καλύτερο . . . :sm7::sm7::sm7:

napgeo
09-02-2011, 01:47
Κλείνεις τα ματάκια και χτυπάς ένα CBF 600 ABS εάν είναι για δρόμο η ένα XLV 680 TRANS. Για όλα...
Ο νέος οδηγός δεν χρειάζεται ειδικό σεμινάριο για να μάθει πως στρίβουν και που βρίσκονται οι διακόπτες της μηχανής. Επίσης θα γλυτώσει και χρήματα από γιατρούς. Και το κυριότερο , Θα ξεκινήσει να πάει κάπου και θα φτάσει βρε αδερφέ. Άσε που ο κάτοχος γλυτώνει και περιττό βάρος. Να έχει μαζί του τηλεφωνικούς καταλόγους , οδικές, συνεργεία, ξενοδοχεία Κλπ.
Τώρα εάν έχει πρόβλημα υγείας (πέτρα στα νεφρά) παίρνει ένα Γερμανικό με όλα όσα γράφω παραπάνω… Ελπίζω να βοήθησα. Πάντα καλοπροαίρετα εννοείτε….. ;)

Gemat
09-02-2011, 01:50
Κλείνεις τα ματάκια και χτυπάς ένα CBF 600 ABS εάν είναι για δρόμο η ένα XLV 680 TRANS. Για όλα...
Ο νέος οδηγός δεν χρειάζεται ειδικό σεμινάριο για να μάθει πως στρίβουν και που βρίσκονται οι διακόπτες της μηχανής. Επίσης θα γλυτώσει και χρήματα από γιατρούς. Και το κυριότερο , Θα ξεκινήσει να πάει κάπου και θα φτάσει βρε αδερφέ. Άσε που ο κάτοχος γλυτώνει και περιττό βάρος. Να έχει μαζί του τηλεφωνικούς καταλόγους , οδικές, συνεργεία, ξενοδοχεία Κλπ.
Τώρα εάν έχει πρόβλημα υγείας (πέτρα στα νεφρά) παίρνει ένα Γερμανικό με όλα όσα γράφω παραπάνω… Ελπίζω να βοήθησα. Πάντα καλοπροαίρετα εννοείτε….. ;)

Ασε φιλος.... τωρα οι καταλογοι για τις οδικες και τα συνεργεια ειναι σε ψηφιακη μορφη! Δεν βαραινουν! Μας πρηξατε με τα Χοντα σας!

Να φυγετε! Να πατε αλλου!! :sm7::sm7::sm7:

napgeo
09-02-2011, 02:14
Ασε φιλος.... τωρα οι καταλογοι για τις οδικες και τα συνεργεια ειναι σε ψηφιακη μορφη! Δεν βαραινουν! Μας πρηξατε με τα Χοντα σας!

Να φυγετε! Να πατε αλλου!! :sm7::sm7::sm7:

Στα βουνά όταν πάμε τα ψηφιακά είναι άχρηστα. ΞΕΡΩ ΤΙ ΛΕΩ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΩ. Γράφω με καφαλαία επειδή είμαι θυμωμένος. Καλά είσαι:)

pkaran
04-05-2011, 20:47
καλα BMW δεν θα προτινει κανεις?
εγω ειμαι 32, οδηγαω σκουτερ 4+ χρονια, με κουρασε ασχημα (ειναι επικυνδηνο να βιαζεσε να φτασεις επειδη δεν απολαμβανεις την οδηγηση σου..) και θα παρω το μονοκυλινδρο το 650αρι...
ομολογω οτι οταν ειδα τον τιτλο του θρεντ, ειμουνα σιγουρος οτι η 650 θα ηταν προτινομενη αλλα ατυχησα...

+10000000000000000
Και εγώ αυτό περίμενα !!!:yz

Fuji
06-05-2011, 17:41
340 χλμ την Κυριακή της πρωτομαγιάς, από Χαλκιδική να βρeθούμε Βόλο. Μέση ωριαία ταχύτητα 130 χλμ/ω, με αρκετή βροχή στη Θεσ/κη. Δυο στάσεις (φαγητό - καφέ). Το ευχαριστήθηκα. Η θέση, πραγματικά θρόνος.

Για το δικύλινδρο 650 GS, δεν γνωρίζω, δεν απαντώ.

panos1100gs
09-05-2011, 16:24
V-STROM=TIMIO MHXANAKI..
OTI ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΕΑ ΤΟΥ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΜΟΥ..
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΜΕ ΕΝΑ ΣΚΟΥΤΕΡ 250 κκ..

Fuji
09-05-2011, 17:42
V-STROM=TIMIO MHXANAKI..
OTI ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΕΑ ΤΟΥ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΜΟΥ..
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΜΕ ΕΝΑ ΣΚΟΥΤΕΡ 250 κκ..

Επίσης προτεινόμενο, αλλά για ταξίδι. Κορυφαίο μεσαίο. Όμως για χωμάτινο μονοπάτι (ιδίως), και κίνηση εντός πόλης, έχω επιφυλάξεις.

zenzen70
12-05-2011, 02:22
Να ζήσετε και να ευτυχίσετε.

Να ρωτήσω κάτι. Το Λαύειο που είναι?

Κοντα στο Γαυειο.....το διόρθωσα.....

xristos77
15-05-2011, 21:57
Πιστευω ενα μηχανακι για καθημερινη χρηση ποιο συχνα κ που και που για ποιο μακρινες αποστασεις ειναι το χτ660.Πανευκολο στην χρηση σαν ποδηλατο με 660 κυβικα ειναι.Κ κανενα "οικοπεδακι" να παρει δεν τρεχει κ τιποτα αφου το πολυ να στραβωσει κανενα τιμονι μονο.Οτι πρεπει για απειρο οδηγο,χωρις να εχει γκαζια τρελα ειναι δυνατο, εχω φιλο απ το μηδεν (ουτε παπι) πηγε σε αυτο κ σε λιγο καιρο του ειχε παρει τον αερα.

Lefteris74
05-06-2011, 09:31
Να γραψω και εγω που το εχω φρεσκο.....
Λοιπον ξεκινησα με scooter αλλα σε ενα χρονο ενιωθα οτι ειχα πατινι με μοτερ ή καλυτερα ενα πλυντηριο , οχι μηχανη παντως.
Εύχρηστο οικονομικο , ευελικτο ,ανετο με χωρους αλλα βζζζζζζζζζζν ...φρενο....βζνννννννννν ...φρενο...βαριέσαι θανασιμα...

Απο την αλλη τι να παρω , μονοκυλινδρο χμμμμμ καλο μεν αλλα οχι θα πω με καλεί η εξέλιξη και θα θελω κι αλλο , τετρακυλινδρο 250-600 street ; με το ενα θα σέρνομαι με το αλλο θα τσακιστω..:)..

Τι #####; καταληγεις λοιπον σε δικυλινδρο τυπου on-off ...
Απο εκει και περα θεωρω μονοδρομο το 650gs μιας και η οδικη συμπεριφορα του ειναι καλη , η ευχρηστια του ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ λογο βαρους και κατασκευης (ποιο καλο και απο scooter....) , η δυναμη του υπερ αρκετη , το ΑΒS must και η οικονομία του υπεροχή .

Το τελευταιο αρχιζεις και το σκεφτεσαι στο 3 μηνο και πανω....:)

charis2711
12-06-2011, 19:56
λοιπόν παιδιά επειδή είμαι ακριβώς ο οδηγός που περιγράφετε... στα 30 μου αποφάσισα να πάρω μηχανή (beverly 300) kai στα 31 να πάρω μεγαλύτερη, όντας αρχάριος, πεiρα πριν 10 μέρες F650GS (twin) ... δε σας κρίβω ότι όταν την είδα είπα πως θα το ξεκινήσω αυτό το πράμα.....όταν δε ανέβηκα... νομίζω ότι μου φάνhκε πολύ ποιο εύκολο από όταν είχα παραλλάωει το Beverly!!!!

Lefteris74
15-06-2011, 09:05
λοιπόν παιδιά επειδή είμαι ακριβώς ο οδηγός που περιγράφετε... στα 30 μου αποφάσισα να πάρω μηχανή (beverly 300) kai στα 31 να πάρω μεγαλύτερη, όντας αρχάριος, πεiρα πριν 10 μέρες F650GS (twin) ... δε σας κρίβω ότι όταν την είδα είπα πως θα το ξεκινήσω αυτό το πράμα.....όταν δε ανέβηκα... νομίζω ότι μου φάνhκε πολύ ποιο εύκολο από όταν είχα παραλλάωει το Beverly!!!!

Ακριβως τα ιδια ...ακριβως!:sm8:

NLS
15-06-2011, 09:45
απορώ με την αηδία που κάνετε κάποιοι με τα σκούτερ (οκ ξέρω ότι πατάω ευαίσθητες χορδές γιατί πολλοί τα έχετε για κύρια και την μηχανή για δεύτερη)

αυτά τα πράγματα ΔΕΝ ΣΥΜΠΑΘΙΟΥΝΤΑΙ

ο κουμπάρος μου άκουσε τη... λογική του και πήρε πριν 2 μήνες ένα beverly 200... πανάκριβα για μένα 1500 (όταν βρίσκεις αφρικάνες και άλλα σε παρόμοιες τιμές)... υποτίθεται μια χαρά... σε μια βδομάδα έκανε ένα μαζεματάκι 180 ευρώ... σε άλλες δυο το πούλησε (με χασούρα)

πήρε ένα Moto Guzzi Breva 750* (από πρώην πιλότο - με λίγα χλμ.) μετά από συμβουλή μου και όταν πάει από πελάτη σε πελάτη ανυπομονεί να ανέβει... πριν έλεγε "άντε πάλι στην αηδία"...

...α του βγήκε ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΤΕΡΟ στην βενζίνη (ναι το Breva 750 από το Beverly 200)

αν θέλετε να ξεκινήσετε πάρτε τουλάχιστον μια ΜΗΧΑΝΗ να τη ευχαριστιέστε, μετρημένη βέβαια, αλλά και ΑΣΦΑΛΗ

* είναι ιταλόφιλος "easy rider" οδηγός, δεν ήθελε κάτι με πολλά άλογα, ούτε on-off

squad
15-06-2011, 23:31
πολυ σωστος ο νικολας;)

taksidiotis
16-06-2011, 08:52
για μενα η μηχανη ειναι οχημα μεικτης χρησης,μπορεις να την οδηγας?παιρνε την μαζι σου για ολες τις δουλειες που εχεις να κανεις.

forester
16-06-2011, 21:23
ΑΧ-1 !!!!!
Για αρχάριο λέμε.... Μαθαίνεις επάνω σ' αυτή τη μοτό! Φρένα, στρίψιμο, μοτεράκι, όλα άψογα!!! Οικονομικό και πάμφθηνο!!! Μετά, αποφαζίζεις;)

forester
16-06-2011, 21:24
ΑΧ-1 !!!!!
Για αρχάριο λέμε.... Μαθαίνεις επάνω σ' αυτή τη μοτό! Φρένα, στρίψιμο, μοτεράκι, όλα άψογα!!! Οικονομικό και πάμφθηνο!!! Μετά, αποφαζίζεις;)

Α! ξέχασα....
και στο χώμα φοβερό! κι εκεί σε μαθαίνει;););)

NLS
16-06-2011, 22:31
βρίσκεις ακόμα τέτοια;

είχα ένα

250cc και σχεδόν 30 άλογα και θα έλεγα πρόγονος των motard...

αααα όμως (μα πως τα λέω αυτά για honda;...) σχεδόν όλα έχουν ανοιχτεί τα μοτέρ τους, όλα θέλουν αμορτισέρ, ενώ πρέπει να είσαι και με 1-2 ηλεκτρονικές στην τσέπη ε για να έχεις...

forester
21-06-2011, 00:07
και πάλι πάμφθηνο είναι και παραμένει "σχολείο";) Αφού είχες, δε διαφωνείς νομίζω....;)

NLS
21-06-2011, 01:26
συμφωνώ

δεν θα ξεχάσω δικάβαλο και φορτωμένο ερχόμενος από Βόλο... 121 χλμ. την ώρα και αργά αργά απομακρυνόμουν από την νταλίκα καρμανιόλα πίσω μου... 119 χλμ. την ώρα και πλησίαζε ο δολοφόνος

(αχ να μη βρήκα έναν τροχαίο)

taksidiotis
24-06-2011, 03:20
Όντως σχολείο μηχανάκι το ax.αλλα
Με τόσα χλμ στην πλάτη τους μη νομιζεις ότι θα βρεις κανένα που δεν
Έχει ανοίξει μοτέρ,πάντως είναι αξιόπιστα,άντε καμία ηλεκτρονική,τουλάχιστον δύσκολα θα μείνεις απο κάτι άλλο αν είναι σωστά συντηρημενο

NLS
24-06-2011, 10:44
καλά μη λέμε ότι θέλουμε - όλα είναι με χειροποίητες ηλεκτρονικές (Ελλαδάρα) και κάθε 6 μήνες άντε χρόνο τις αλλάζεις πάλι... σαν αναλώσιμο :)