PDA

View Full Version : σωληνάκια υψηλής σε 1100Gs, με abs


kostas-patra
11-03-2009, 19:35
Μου τρύπησε ένα σωληνάκι των φρένων και το κόλλησα όπως όπως, μέχρι να παραγγείλω με τον andod ένα κουτί goodridge απ έξω
155
Κατέβασα πολλές αναφορές πάνω στο συγκεκριμένο θέμα, πήρα πολλές γνώμες, μεγάλη η βοήθεια φίλων από το νετ και όταν βρήκα τον χρόνο είπα να κάνω την επιχείρηση

Το σημαντικότερο όλων είναι να έχει κανείς παρακολουθήσει τη διαδικασία από κάποιον γνωστό ή να την έχει προβάρει πολλές φορές στο μυαλό του, ώστε να ξέρει τι θα αντιμετωπίσει και πως θα μπορούσε να επιλύσει οποιαδήποτε στραβή.

Ξεκίνησα με ένα κατάλογο ανα βήματα που θα έπρεπε να ακολουθήσω, παρέα με το repair manual της μηχανής σχετικά με το bleeding brake fluid, την αντικατάσταση των υγρών φρένων.

Πριν κάνει κανείς οποιαδήποτε εργασία συντήρησης ή επισκευής, θα πρέπει να έχει κατά τη γνώμη μου εξασφαλίσει ότι

- έχει τα απαραίτητα εργαλεία που θα χρειαστούν,
-χώρο για να τα κάνει,
-χρόνο μήπως συναντήσει προβλήματα που θα τον καθυστερήσουν,
-ένα τηλέφωνο για ώρα ανάγκης από κάποιον που ξέρει ή τα ιντερνέτια σε σύνδεση
-ένα χέρι βοηθείας δεν είναι κάτι κακό, αρκεί να μην έχει δύο αριστερά χέρια

Ακολουθώ τη λίστα μου ευλαβικά στην αρχή για να την αφήσω αργότερα κατά μέρος, σημειώνοντας μόνο στοιχεία όπως σφίξιμο, παξιμάδια και καινούριες διαδικασίες για να μην αμελήσω στο δέσιμο

Βγάζω μπαγκαζιέρες και καθίσματα δένω τον τροχό από τις εξατμίσεις που δεν καίνε ή τα κάγκελα , αν έχω και από τα καλάμια
156153154

kostas-patra
11-03-2009, 20:24
Άδειασμα του ρεζερβουάρ

Ξεκινάω με το άδειασμα του ρεζερβουάρ, γιατί αν δεν σηκωθεί-βγεί το ρεζερβουάρ, δεν έχεις χέρι για να αλλάξεις τα σωληνάκια, χώρια που ήθελα να αλλάξω επίτη ευκαιρία και το φίλτρο βενζίνης

Προμηθεύτηκα δύο διάφανα λάστιχα, ένα 8’ για το άδειασμα του ρεζερβουάρ και ένα 6’ για την εξαέρωση των φρένων

Έφερα το αυτοκίνητο δίπλα και θα το γέμιζα με τον κλέφτη
157158159160161
Ο κλέφτης δουλεύει ως εξής:

-υποπίεση με μπουκάλα
-ρούφηγμα με το στόμα
-τοποθετώντας αρκετό λάστιχο εντός του ρεζερβουάρ της μηχανής, ώστε να κολυμπήσει μέσα στη βενζίνη, τσάκισμα του λαστίχου κάπου στη μέση, τοποθέτηση της άλλης άκρης στο προς γέμιση δοχείο ή ρεζερβουάρ
-με αντλία υγρών, π.χ. λαδιού από πολυκατάστημα τροφίμων

Και οι τέσσερεις μέθοδοι βασίζονται στην αρχή του σιφωνιού, για συνεχόμενη ροή λόγω βάρους στήλης

Εδώ το ρεζερβουάρ άδειασε κατά το δυνατόν χωρίς αναρροφήσεις βενζίνης

Κάτω από το ρεζερβουάρ, στην δεξιά πλευρά, υπάρχει ένα πλαστικό καπάκι, που ασφαλίζει σφηνωτό σε λαστιχένια δαχτυλίδια. Το τραβάς με προσοχή, για να μην σπάσει κανένα πλαστικό καρφί και το αφήνεις στην άκρη

kostas-patra
11-03-2009, 20:29
Έτσι φαίνεται το καπάκι βγαλμένο κι έτσι από πίσω

162

163

164

165

166

kostas-patra
11-03-2009, 20:34
Αποσυνδέοντας το ρεζερβουάρ

Το ρεζερβουάρ για να βγεί από τον σκελετό θα πρέπει

-να ξεβιδωθεί η βίδα στην δεξιά βάση του-προσοχή στο παξιμάδι , μην πέσει και το χάσετε,
167
168


-να αποσυνδεθούν τα δύο σωληνάκια της υπερχείλισης, τα μικρά, στο σημείο που είναι με πλαστικά ρακοράκια δεμένα στο σκελετό με tire up

-να αποσυνδεθεί πιέζοντας στα πλαινά το κλιπσάκι που δίνει ρεύμα στην αντλία καυσίμου και παίρνει την ηλεκτρονική ένδειξη του δείκτη βενζίνης, αφού έχουμε ανασηκώσει το ρεζερβουάρ ελαφρώς, από την δεξιά πλευρά, είναι πλακέ και μεγάλο, δεν μπορείτε να κάνετε λάθος, αλλά και από την άλλη, στοίχημα δεν θα βάλω!

-να αποσυνδεθούν τα δύο σωληνάκια καυσίμου-τα χοντρά- που στέλνονται στα μπεκάκια για ψέκασμα, απασφαλίζοντας τα δύο σφιγκτηράκια τους στην δεξιά πλευρά της μηχανής.

Πρίν το κάνετε σημειώστε ποιο σωληνάκι πάει πάνω και ποιο κάτω, καλό είναι κάθε φορά που συναντάτε δυνατότητα σύνδεσης παραπάνω του προφανούς, σημειώστε σημαδάκια ευκολίας

Τώρα που θα χυθεί αναπόφευκτα βενζίνη, είναι καλή στιγμή να έχετε προνοήσει με κάποια παλιά πανιά ή χαρτιά απορροφητικά για να μην γίνει η μηχανή κατακίτρινη καθώς θα εξατμίζεται η βενζίνη πάνω στον ζεστό κινητήρα

Λίγη βενζίνη να περιμένετε από τη μεριά των σωληνακίων των μπέκ και περισσότερο από την μεριά των σωληνακίων του ρεζερβουάρ και σίγουρα αρκετά περισσότερη αν το ρεζερβουάρ είναι γεμάτο πάνω από το ύψος του πιάτου
169
Το πιάτο-δική μου ορολογία- είναι ο μεταλλικός δίσκος που πάνω του εδράζονται το φίλτρο καυσίμου , η αντλία καυσίμου και το φλοτέρ του δείκτη καυσίμου, που σφραγίζει στη μέσα δεξιά πλευρά του ρεζερβουάρ με 6 παξιμαδάκια πάνω σε ένα o-ring από καουτσουκ

Το ρεζερβουάρ τώρα, αφού έχουμε κάνει τα παραπάνω βήματα, ανασηκώνεται και τραβιέται προς τα πίσω, αφού ξεθηλυκωθούν τα αυτιά του από τα μαρκούτσια της μηχανής με τα προστατευτικά μαξιλαράκια
170
Το ρεζερβουάρ είναι εκτός μηχανής
171

kostas-patra
11-03-2009, 20:40
Αλλαγή φίλτρου καυσίμου

Εγώ δεν μπόρεσα να βγάλω τα σωληνάκια γιατί είχαν κολλήσει και τα έλυσα από πιο ψηλά, πάνω στο πιάτο, έβαλα και ένα λαστιχάκι για να μην μου χυθούν βενζίνες, μιας και δεν είχε αδειάσει εντελώς το ρεζερβουάρ.

Πρόσεξε πως στο κάτω μέρος του πιάτου δεν είναι τέλειος κύκλος, αλλά φαίνεται σαν κομμένος, αυτό είναι για να θυμηθείς στο δέσιμο πως εκείνο το σημείο πάει κάτω

Λύνεις τα 6 παξιμάδια, ανασηκώνεις το πιάτο προσεχτικά για να μην χτυπήσεις την αντλία, τη σακούλα της στο κάτω μέρος και μην τσακίσεις το φλοτερ της βενζίνης
172

173

174

175


Voila!!

Παλιό και νέο και παραδίπλα το νέο Oring και τα νέα σφιγκτηράκια

Προσέχεις την φορά του παλιού φίλτρου και την ακολουθείς με το νέο
Eγώ αγόρασα για το σκοπό αυτό καινούρια σφιγκτηράκια, αλλά και σε κάποιο πολυκατάστημα μπορείτε να βρείτε ένα σακκουλάκι με καινούρια, της bmw είναι μπελαλίδικα, δεν σου δίνουν εύκολα χέρι και δεν είναι για πολλά πολλά.

Ακολουθείτε την αντίστροφη πορεία, εισάγετε, ταπώνετε και σφίγγετε και η αλλαγή φίλτρου για το 1100 είναι γεγονός

Το ρεζερβουάρ είναι στην άκρη

Έχουμε τα εργαλεία στο πλάι που θα χρειαστούν
176
Έχουμε ελέγξει ότι τα νέα σωληνάκια είναι του ιδίου μήκους και ότι οι κλίσεις είναι οι σωστές στα κεφάλια τους, ότι διαθέτουμε όλες τις βίδες και τις ροδέλες τους

Έχουμε αγοράσει κάποια μπουκαλάκια υγρού φρένων dot 4 στην περίπτωσή μας, αρκετό σε περίπτωση που κάτι πάει λάθος

Μια μπουκάλα με νερό για να ρίξουμε νερό όπου κατά λάθος κάτι στάξει

Μια μπουκάλα για να μαζέψουμε τα υγρά φρένων της εξαέρωσης

Λίγο τσίπουρο για το καλό

Αρκετό χαρτί για τις πιτσιλιές

Για να αλλάξουμε τα σωληνάκια θα πρέπει να βγεί ο μπροστινός λασπωτήρας

Για να βγεί ο λασπωτήρας θα πρέπει να βγεί ο τροχός γιατί υπάρχει μια πονηρή βίδα στην κατακόρυφο, εκεί που πιάνει με την βάση των πιρουνιών

Για να βγάλουμε τον τροχό, ας βγάλουμε και τις δαγκάνες, θα τις χρειαστούμε λυτές

Ξεκινάμε

kostas-patra
11-03-2009, 20:43
Λύσιμο δαγκανών

Είναι αυτό ακριβώς που λέει ο τίτλος

Με το άλλεν και με υποβοήθηση το μπουζοσωλήνα για να μακρύνει ο άξονας και να έχουμε μεγαλύτερη ροπή=δύναμη στρέψης, λύνουμε τις δύο μεγάλες αλλενόβιδες και ανασηκώνουμε προς τα πάνω τις δαγκάνες

177

Οι δαγκάνες είναι off και οι δύο

178


Νιώθεις φόβο και δέος, είσαι μεγάλο αγόρι και παίζεις με τα μεγάλα ποδήλατα
Το ξανασκέφτεσαι, μήπως να το αφήσω για το μάστορα;
Κι αν δεν πιάνουν τα χέρια μου;
Κι αν ;
Όταν είσαι μέσα στο χορό χορεύεις, αυτά λεβεντάκο μου να τα σκεφτόσουν πρίν μουτζουρωθείς
Τα γάντια ήδη έχουν γίνει κομμάτια και από το να σε δυσκολεύουν και να επικαλείσαι αγίους και διαόλους, βγάλτα να τελειώνουμε, η υπόθεση χωράει αντρίλα και μουτζούρα, παιδικό απωθημένο η κυρία και ο συνεργειατζής

179

Για την ώρα βάλε τα χέρια σου στην μπέμπα και μετά βλέπουμε

kostas-patra
11-03-2009, 20:49
Εξαγωγή μπροστινού τροχού

180
αν πας να λύσεις τον τροχό όπως με τον κλασσικό τρόπο του ποδηλάτου θα βρεθείς μπρός στο παράξενο πρόβλημα της βίδας που δεν λύνεται

ξανασκύβεις και βλέπεις πως έχει σε κάθε πιρούνι και μια αλλενόβιδα που σφίγγει από την επιμήκη μεριά την βίδα του άξονα του τροχού και τον ίδιο τον άξονα από την άλλη μεριά

άρα 181

-λύνουμε τις μικρές αλλενόβιδες για να μπορέσουμε να ξεσφιξουμε τον άξονα του τροχού

-με το κατάλληλο κλειδί, 17’ για την περίπτωσή μας και με υποβοήθηση το μπουζοσωλήνα ελευθερώνουμε τον άξονα και με ελαφρές κινήσεις σπρώχνουμε τον άξονα να βγεί από την άλλη πλευρά.

Υπάρχει κάτι χοντρό που κρέμεται από ένα καλώδιο, ας πούμε ότι αυτό είναι ο ατέρμονας από το στροφόμετρο, πρόσεξέ τον όταν θα τον κουμπώσεις, τα δυό δόντια του να μπούν όπως πρέπει, μπορείς; Σίγουρα, εγώ πιστεύω σε σένα, άσχετα τότε που…..

-ο τροχός είναι εκτός

Κάθεσαι και βλέπεις τα χάλια σου, τη μηχανή λυμένη, να φαντάζει διαλυμένη και τους γειτόνους να γελάνε, αφού δεν μπορείς να την συντηρήσεις τι την πήρες, μπορεί να λένε, εσύ σκέφτεσαι σε κάθε βλέμμα να τους πείς για τον γρύλλο τους, αλλά, ας το αφήσουμε προς στιγμήν, το τσίπουρο σου παίρνει κάθε κακή ενέργεια

kostas-patra
11-03-2009, 20:50
Εξαγωγή μπροστινού λασπωτήρα

182

183
Στο πλάι του λασπωτήρα βρίσκονται δυο εύκολες αλλενόβιδες και από κάτω μια δύσκολη 11’.
Τις λύνεις και τις ξανατοποθετείς στις οπές τους, για να μην τις χάσεις

Τα δύσκολα τώρα

kostas-patra
11-03-2009, 21:00
Αντικατάσταση εργοστασιακών σωληνακίων με υψηλής


Στο δεξί γκρίπ εδράζεται το δοχείο του υγρού φρένων

184

185

Το περικυκλώνουμε με αρκετό χαρτί, υπάρχει λόγος, πίστεψέ με, αν σου χυθούν υγρά φρένων στη μηχανή θα το μάθουν και οι γείτονες που δεν σε παραφυλάνε από τα μπαλκόνια τους

186

Έτσι είναι βιδωμένο και έτσι θα πρέπει να φαίνεται αν όλα πάνε καλά στο τέλος

Ξεβιδώνεις τις 4 βίδες με προσοχή

Βγάζεις το καπάκι και το λαστιχένιο διάφραγμα

Τα τυλίγεις προσεχτικά με κάποιο χαρτί και τα βάζεις δίπλα στο τσίπουρο, θα αργήσουν να σου χρειαστούν και τα δύο, για κάποια ώρα

Τώρα η δουλειά έχει σκύψιμο

Το 6’ λάστιχο που αγόρασες σφηνώνεται πάνω στην βίδα εξαέρωσης του ενός δισκόφρενου και η άλλη του μεριά καταλήγει σε ένα μπουκάλι με νερό

Με ένα κλειδί , 10’ στην περίπτωσή μας ξεβιδώνουμε μια στροφή ή μισή αναλόγως με τη ροή την βίδα εξαέρωσης και το υγρό φρένων ρέει στο μπουκάλι

189

188

Θα ταν καλή στιγμή να θυμόμασταν την διαφήμιση του τένεσι γουίσκι, με τις τάπες, θέλει λίγο χρόνο η διαδικασία, αλλιώς θα μπορούσες κάλλιστα να αγοράσεις και μια αντλία για να τα ρουφήξεις, αλλά είσαι τσίπης φίλε, είπες πως θα τα κάνεις αντρίκια τα πράματα, αργά και με το ρέγουλο

Τα υγρά κατεβαίνουν νωχελικά και εσένα σε έχει κόψει η πείνα, η δίψα και η ροή υγρών προκαλεί την κύστη σου, μα εσύ δεν παρατάς τα όπλα σου στο πεδίο της μάχης, ρίχνεις από μια, ματία μπουκιά και μια ψιλή και πάλι στο καθήκον

Μαθηματική υπόθεση: έστω ότι τα υγρά έχουν κατέβει, πάς παρακάτω
Αν όχι, νεύρα κατάρες, φωνές και γέλια από τους αντίπερα

Υπάρχει πιο εύκολος τρόπος να το διαπιστώσεις,
κοίτα το διάφανο σωληνάκι,
ρέει κάτι; κάτσε στην άκρη,
σταμάτησε; Προχώρα

kostas-patra
11-03-2009, 21:04
προσεχτικά τυλίγεις κάθε κεφαλή από τα σωληνάκια με χαρτί και απλώνεις πανιά και πετσέτες για να αποσοβήσεις κάθε παραστράτημα

190

δεν βγάζεις ακόμα τα προφυλακτικά από τα νέα σωληνάκια, λόγω σκονών, μα προετοιμάζεις κάθε βίδα τους με μια ροδέλα
για να την χρησιμοποιήσεις όταν θα έρθει η ώρα

194

τώρα, χωρίς αστεία, δεν είναι ώρα για ηρωισμούς, φοράς τα γάντια
το τιμόνι δεμένο, με το ένα χέρι κρατάς κόντρα και με το άλλο ξεσφίγγεις αριστερόστροφα την πρώτη βίδα κάτω από το δεξιό γκρίπ, κάτω από το δοχείο πλήρωσης υγρού φρένων

φαίνεται να ψιλοδακρύζει, εσύ έξυπνος σκουπίζεις την σταγόνα με το χαρτί και καταλαβαίνεις γιατί οι ξένοι το λένε Bleeding, σαν να δακρύζει, σαν να ματώνει

191

κάθε κεφαλή από τα σωληνάκια την τυλίγεις με ένα κομμάτι χαρτί και μόλις ξεμπερδέψεις με την εν λόγω εργασία, θα τα καθαρίσεις προσεχτικά και θα τα αποθηκεύσεις για παν ενδεχόμενο, εκτός και αν είσαι ο ροκφέλλερ, αλλά αν ήσουν δεν θα διάβαζες το παρόν πόνημα, εκτός και αν ήσουν ο σκρούντζ και ο φίλτατος πάπιος δεν πατάει τίποτα, ούτε δίνει του αγγέλου του νερό

συνέχεια

τα σωληνάκια είναι 4 το μπροστινό, για μηχανές με abs, ένα σωληνάκι που φεύγει κάτω από τη μανέτα και πάει προς τον κορμό-που πάει στη μονάδα του abs, ένα που έρχεται από τη μονάδα του abs και καταλήγει στην ένωση των καλαμιών, στον διακλαδωτή=γέφυρα και μετά σε δύο, για αμφότερα τα δισκόφρενα

192193194

με σταθερές προσεχτικές κινήσεις λύνουμε από το πάνω σωληνάκι προς τα κάτω, για να προλαβαίνει το εσετερικό φίλμα από τα υγρα φρένων στα παλιά σωληνάκια να στραγγίζει και αφού σκουπίσουμε το παλιό και κάθε υποψία σταγόνας που πάει να ξεμυτίσει, καθαρίζουμε την επιφάνεια της κάθε οπής και τοποθετούμε την κεφαλή από το αντίστοιχο σωληνάκι, με την ανάλογη κλίση του προυπάρχοντος

για διευκόλυνση των ανυποψίαστων το μεγάλο σωληνάκι είναι το πρώτο, τα δύο ίδια είναι τα τελευταία και αυτό με την χοντρή βίδα είναι το μεσαίο, αν και δεν θα σας χρειαστεί γιατί ο μάστοράς σας το ξέρει πως βλέπετε τη μηχανή σας με το δέος ενός ιθαγενούς απέναντι στο σιδερένιο άλογο=τρένο

ξαναλέω!!!! Δεν έχουμε σφίξει ακόμα καμία βίδα, μέχρι στιψίματος, απλά να ακουμπήσει, υπάρχει λόγος και αυτός είναι ο εξής: οι κλισεις θα δωθούν αναλόγως με το πώς είναι εργονομικές και χωρίς πολλά ζόρια, δηλαδή, να μην εφάπτονται σε επιφάνειες που τρίβονται και να μην επηρεάζουν την κινητικότητα του τιμονιού και γενικότερα να είναι τζάμι, όπως λέμε ελληνικά
τώρα σφίξε, σύμφωνα με το μάνιουαλ

kostas-patra
11-03-2009, 21:07
195

196

197

198



αντίστροφη διαδικασία

για τον λασπωτήρα

για τον τροχό-θυμήσου τον ατέρμονα, έτσι;

για τις δαγκάνες

καλό θα ήταν να πιέζαμε λίγο με κάποιο λογικό τρόπο τα τακάκια για να μπεί εύκολα ανάμεσά τους η δισκόπλακα, αλλά δεν πειράζει όλοι είστε ικανοί, ας πούμε

η μηχανή φαντάζει δεμένη

199

μπράβο σου ρε μεγάλε, αυτό είναι, ιδίως αν δεν σου περίσσεψαν πολλά μπλιμπλίκια, με άγνωστες λέξεις

αν ναι ξανασκέψου όλη τη διαδικασία ή επισκέψου το μηχανικό ή το χειρομάντη σου, σίγουρα και οι δύο ξέρουν τι τους γίνεται καλύτερα από σένα

kostas-patra
11-03-2009, 21:09
γέμισμα υγρού φρένων

θυμάσαι που σου έλεγε η μάνα σου να γεμίσεις την μπουκάλα κρασί;

Σίγουρα δεν είναι αυτή η περίπτωση

Έχεις το υγρό πύρ και έτσι θα πρέπει να του συμπεριφέρεσαι, με προσεχτικές κινήσεις πλήρωσε το δοχείο, εννοώ γέμισέ το, μα μην το ξεχειλίζεις, κανένας δεν θα σου πεί μπράβο

Η μανέτα είναι νεκρή, ψόφια , σαν γεροντική κατάληξη στύσης, μην σε πειράζει, όλα στο πρόγραμμα είναι, τουλάχιστον το θέμα της μανέτας διορθώνεται ευκολότερα και ο τρόπος είναι γνωστός, με τρομπάρισμα

Μη μου κοκκινίζεις, έτσι είναι τα πράματα τα αντρίκια

Το λοιπό, δώσε λάσκο= λασκάρισε τη βίδα της εξαέρωσης και δώσε σιγά σιγά σφίξεις στη μανέτα

Προσοχή, οι απότομες μανετιές έχουν ως ανεπιθύμητο αποτέλεσμα να πετάγεται σαν συντριβάνι τα υγρό φρένων από το δοχείο πλήρωσης, σαν πρόωρη ανδρική περιφάνεια

Προσοχή, κάθε χαρτί που λερώνεται, θα πρέπει να πετιέται, γιατί κάθε επιφάνεια που γειτνιάζει με αυτό θα υπόκειται μεγάλης επικινδυνότητας

Το υγρό θα ρέει στο μπουκάλι ράιτ θρού, σύμφωνα με το ζαμπέτα και μόλις θα βλέπεις μόνο υγρό σφίξε τη βίδα εξαέρωσης

Θυμάστε που στη- τι λέει το στόμα του!- λίστα είχαμε αναφέρει το φίλο ή τη φίλη;

Τώρα είναι καλή ώρα να τον-την χρησιμοποιήσετε, αν δεν το έχετε κάνει ήδη και ο ρόλος του-της είναι αρκετά εύκολος, αρκεί να παίρνει από λόγια, δηλαδή να μπορεί αν μετρά μέχρι το πέντε και μετά να σφίγγει

Τι εννοώ;

Είναι επικεφαλής της μηχανής και του-της λέτε να πατά τη μανέτα του φρένου-στα δεξιά για τις ξανθές αποχρώσεις- μαλακά για πέντε φορές και στην τελευταία να την κρατάει, τη μανέτα πατημένη

Εσείς από κάτω της-όχι του- με το κλειδάκι σε κάθε που θα την κρατάει πατημένη, θα αποσφίγγετε στιγμιαία την βίδα, για να συμπαρασυρθεί με την πίεση κάθε φυσσαλίδα που εμπεριέχει το σύστημα

Αυτό μπορείτε να το κάνετε επ άπειρον, αλλά για οικονομία χρόνου και πρώτων υλών, καμιά 6-8 φορές είναι καλά, όχι σφίξεις-ξεσφύξεις, αλλά γεμίσματα αδειάσματα για την κάθε δαγκάνα

Αφού το έργο ολοκληρωθεί επιτυχώς, μπορείτε κάλλιστα να κοιτάξετε προς τους γειτόνους με αυθάδεια και σιχασιά,αλλά ή ώρα έχει πάει ήδη 6 το απόγευμα και αυτοί έχουν καλύτερα πράγματα να κάνουν από το να σας κατασκοπεύουν

Ελέγξτε το σύστημα για διαρροές, δοκιμάστε τα φρένα σας συντηρητικά, με μικρή ταχύτητα, ελέγξτε ξανά για διαρροές, για να μην πάρετε το μυστικό της επιτυχίας σας, μαζί σας

Μαζέψτε τα εργαλεία, τακτοποιήστε τα, το ίδιο και τα παλιά σωληνάκια, αφού τα καθαρίσετε, πλύντε τη μηχανάρα, φωτογραφίστε την καθαρή για να γεμίσει ο φθαλμός σας λάγνα επιθυμία για το τι κάνατε στη μια και τι θα κάνετε στην υποσχόμενη άλλη που σας κοιτά προκλητικά

Σταματήστε να πίνετε ολημερίς τσίπουρο, σας πειράζει και οι παραισθήσεις πλέον είναι μόνιμες

Φάτε κάτι και μόλις βραδιάσει σκεφτείτε που θα πετάξετε τα υγρά φρένων, όχι στο χώμα γιατί καταστρέφει τις ρίζες των δέντρων

Για να σκεφτώ, ποιο γείτονα έχω άχτι;

Ps. Εμένα όλα μου πήγαν μια χαρά, φίλοι με βοήθησαν με συμβουλές και αυτό είναι η ανταπόδοση
Συμπερασματικά δεν είναι βουνό, αλλά δεν είναι και κάτι αστείο
Μην τσακιστεί κανένας και μου ζητάει τα ρέστα, σίγουρα υπάρχει κι άλλος κώστας από πάτρα, εγώ θα κάνω τον κινέζο

Μην το κάνετε για τα λεφτά, αλλά γιατί θα γνωρίσετε καλύτερα αυτό που καβαλάτε
Καλές εργασίες

200

201

kostas_366
12-03-2009, 02:41
Γεια σου βρε Κωστή..
Πολύ καλή δουλειά..
Έλα τα 1100 στην πίστα:Απορία::Απορία:

kostas-patra
12-03-2009, 09:44
να σαι καλά φίλε
φαντάζει βουνό, αλλά είναι μια αλληλουχία πραγμάτων, ένα σύνολο από λογικά βήματα, που αν κληθείς να τα ξανακάνεις, είναι πλέον χορευτικά

3 πράγματα γνώση-εμπειρία-διάθεση χρειάζονται βασικά
ρωτώντας, διαβάζοντας, προσπαθώντας

droggitiszak
12-03-2009, 10:47
πολύ ωραίες πληροφορίες και με αναλυτική παρουσίαση ! thanx !

Arkas
12-03-2009, 15:27
Μπράβο Κώστα και για το εγχείρημά σου αλλά κυρίως για τον γλαφυρό τρόπο που μας τα διηγήθηκες.
Πάντα τέτοια φίλε!

wet & dirty
12-03-2009, 16:06
μπράβο ρε φίλε!!!!!

skippybi
11-12-2009, 17:42
άψογος!!!!!!!:):)

τώρα που το χρειάστηκα λόγω βλάβης πίσω, το είδα...;)

jim1100gs
12-12-2009, 23:01
Γεια σου ρε Κωστα πολυ καλο το αρθρο και οι φωτο,και ευτυχως που υπαρχουν και καποιοι να γραφουν και για τα 1100 γιατι ολο για τα 1200 διαβαζω ελπιζω να υπαρξουν κι αλλα,οπως ρυθμηση βαλβιδων,αλλαγη ημαντα η οτι αλλο νομιζεις
Ζητω τα 1100!!!:sm8:

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
13-12-2009, 03:05
Πραγματικά, πολύ καλή παρουσίαση !!!!

BOXER
13-12-2009, 03:28
Πολυ ωραιος Κωστα ;)!!!

Συνδιασες αρκετες δουλειες στην μηχανη σου με ενα λυσιμο που λενε :)!
Μερακι :sm8: , ορεξη :sm8:, χρονος :sm8:και.... χωρος :(, να τον ειχαμε και αυτον Κωστα τυφλα να΄χαν τα συνεργεια!!!!!!!!!!!

:sm4:

riko46
13-12-2009, 09:18
Μπράβο Κώστα μερακλή,


σε όλα 10 ΄

.....................;)

zortal
13-12-2009, 13:11
Ούτε μανιουαλ να ήσουν:sm7:

stavrouliasp
13-12-2009, 15:33
Κώστα, 1100 μπράβο! Πες μου όμως σε παρακαλώ πόσο κόστιζαν τα σωληνάκια και τι διαφορά έχει στην αίσθηση. Αξίζει να προχωρήσει κανείς στην αλλάγή εάν πρώτα δεν έχει πρόβλημα..?

kostas-patra
13-12-2009, 16:09
Κώστα, 1100 μπράβο! Πες μου όμως σε παρακαλώ πόσο κόστιζαν τα σωληνάκια και τι διαφορά έχει στην αίσθηση. Αξίζει να προχωρήσει κανείς στην αλλάγή εάν πρώτα δεν έχει πρόβλημα..?


όταν τα αγόρασα ήταν στα 125ε τα τέσσερα μπροστινά, με τα μεταφορικά που είχα μοιραστεί με τον αντώνη
το πίσω έλεγα να το βάλω αλλά το άφησα, μιας και δεν νομίζω οτι χρειάζεται πίσω κάτι καλύτερο
η διαφορά στην αίσθηση είναι πιο άμεσα φρένα, πιο στιβαρή μανένα με λιγότερα μπαλοναρίσματα, ένας φίλος το περιεγραψε καλύτερα με τον όρο προοδευτικότητα στο πάτημα της μανέτα
κοίτα, οτι λειτουργεί δεν το πειράζεις, αυτός είναι νόμος της τσέπης
από την άλλη οι μηχανές μας δεν είναι του προχθές, έχουν χρόνια στο υποπλαίσιο τους και περιφερειακά λαστιχάκια, σωληνάκια, ντίζες, καλωδιάκια, καλό είανι αν τα προσέχεις και να τα τσεκάρεις κάθε όποτε για να ξέρεις για ποιό λόγο έμεινες στην άκρη του πουθενά
εμένα τρύπησε και το άλλαξα, αν και είχα σκοπο να τα παραγγείλω απο πρίν γιατί την είχα δεί σαν μια αναβάθμιση των φρένων το δίχως άλλο
με τα υψηλής ξεγνοιάζεις μια και καλή με τα σωληνάκαι, αρκεί να θυμάσαι πως μέσα τους πρέπει να υπάρχουν το πολύ χρονιάρικα υγρά φρένων, το οποίο ισχύει γενικώς, μιας και η τιμή τους είναι αμελητέα, πόσο μάλλον απέναντι στο ρόλο που έχουν να επιτελέσουν

η άποψή μου είναι go for it, το δηλαδής προχώρα, πάρε τα . το πού είναι δική σου υπόθεση. μπορείς να αγοράσεις τα goodridge, όπως έκανα κι εγώ και να σαι μούρη με το κίτρινο λαστιχάκι που διαθέτουν στα 125ε ή να πας στο μάστορα της γειτονιάς σου με τα εργοστασιακά σωληνάκια ανα χείρας, για να σου τα φτιάξει στο λεπτό, δίνοντας προσοχη στα μήκη και στις κλίσεις των ρακόρ και να χεις το ίδιο καταπληκτικό αποτέλεσμα στη υπερβολική τιμή των 30-40 βία 60 ε επειδή έχει μικρά παιδιά να αναστήσει και τα φροντιστήρια καράτε είανι ακριβά στις μέρες μας, αλλά δεν θα χεις την επωνυμία της γνωστής εταιρίας και το κίτρινο λαστιχάκι, που οι καγκουρογνώστες κουνάνε επιδοκιμαστικά το κεφάλι πάνω κάτω εκτείνοντας προτεταγμένο τον αντίχειρα με σφιγμένη γροθιά

αματις είναι τοσο καλό το εν λόγω άρθρο ρε παίδες, να το αποσύρω, για να σας βάλω είσοδο και πλερωμή του είδους μισό λίτρο αμόλυβδη τη φωτό και πεντόλιτρο το τελεφώνημα!

να στε καλά για τον μέτριο ενθουσιασμό σας, εκτός του ... και του ... και τέλος του..... αυτά!
: )

skippybi
13-12-2009, 21:17
αματις είναι τοσο καλό το εν λόγω άρθρο ρε παίδες, να το αποσύρω, για να σας βάλω είσοδο και πλερωμή του είδους μισό λίτρο αμόλυβδη τη φωτό και πεντόλιτρο το τελεφώνημα!

να στε καλά για τον μέτριο ενθουσιασμό σας, εκτός του ... και του ... και τέλος του..... αυτά!
: )

:sm7::sm7:

Κώστααααααααα, θυμήσου την Τετάρτη στο καφέ να έρθεις με το μπιτονάκι σου για να εισπράξεις...:D:D

Ionlab
15-12-2009, 00:04
Τα υγρά φρένων είναι εξαιρετικά τοξικά για τα νεφρά....επομένως δουλεύουμε πάντα με γάντια...Μια εξαιρετική αναβάθμιση η οποία μπορεί να συνοδεύσει τα φρένα (αλλά και το συμπλέκτη στο 1150) είναι speed bleeders....Για να μην χρειάζεσαι δεύτερο άτομο και να μην έχεις σφίξε ξέσφιξε....αλλά και για να αλλάζεις υγρά ταχύτατα....