PDA

View Full Version : ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΗΣΗ????


wet & dirty
12-03-2009, 16:01
Παίδες γνωρίζετε κανεναν που να κανει ακτινολογηση???(εκτος απο την μοτορόδα που θέλει μια ζαντα σε χρήμα για να σου ακτινολογηση 2);)

kostas-patra
12-03-2009, 16:09
ο πάνος από τη ναύπακτο την κάνει μόνος του;)

emix
12-03-2009, 16:34
Μηπως μπορει να μας πει πως την κανει μονος του;

kostas-patra
12-03-2009, 16:53
ηλία, απ όσο ξέρω, την λύνει τελείως και μετά περνά μια μια ακτίνα και σφίγγει αναλόγως, μέχρι να φτάσει την απαιτούμενη ροπή

απ όσο ξέρω δεν ενδείκνυται για στραβωμένες-λίγο ή πολύ- ζάντες και γενικότερα για ζάντες που έχουν κάνει λαβούβα στο στεφάνι

δεν ξέρω αν το χει δει ακόμα το θέμα, άμα το δεί θα απαντήσει

xvitos
12-03-2009, 16:58
ηλία, απ όσο ξέρω, την λύνει τελείως και μετά περνά μια μια ακτίνα και σφίγγει αναλόγως, μέχρι να φτάσει την απαιτούμενη ροπή

απ όσο ξέρω δεν ενδείκνυται για στραβωμένες-λίγο ή πολύ- ζάντες και γενικότερα για ζάντες που έχουν κάνει λαβούβα στο στεφάνι

δεν ξέρω αν το χει δει ακόμα το θέμα, άμα το δεί θα απαντήσει





:sm8:

wet & dirty
12-03-2009, 17:18
ο πάνος από τη ναύπακτο την κάνει μόνος του;)


ο πάνος ειναι κάποιο μαγαζι η συμφορίτης?????

kostas_366
12-03-2009, 17:32
Tάκη σου στέλνω π/μ.
Ή μάλλον πάρεμε τηλ.

wet & dirty
12-03-2009, 17:51
Tάκη σου στέλνω π/μ.
Ή μάλλον πάρεμε τηλ.


σιγά μην σε παρω και τηλ. δεν κανω μονος μου καλήτερα ακτινολόγηση??:p:p:p:p:p:p:p

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
12-03-2009, 17:53
σιγά μην σε παρω και τηλ. δεν κανω μονος μου καλήτερα ακτινολόγηση??:p:p:p:p:p:p:p




:sm7::sm7::sm7:

kostas_366
12-03-2009, 17:54
σιγά μην σε παρω και τηλ. δεν κανω μονος μου καλήτερα ακτινολόγηση??:p:p:p:p:p:p:p
:sm7:
Πάρε όταν μπορείς.. να σε πω.

kostas-patra
12-03-2009, 18:36
συνφορουμίτης , κάτι σαν συγκρατούμενος

κοίτα στα νέα μέλη

wet & dirty
12-03-2009, 19:18
συνφορουμίτης , κάτι σαν συγκρατούμενος

κοίτα στα νέα μέλη


ευχαριστώ φιλε!!!θα περάσω απο τα νεα μελοι να σε καλωσορίσω κιόλας:sm8::sm8:

Fast&Furious
12-03-2009, 21:14
Παίδες γνωρίζετε κανεναν που να κανει ακτινολογηση???(εκτος απο την μοτορόδα που θέλει μια ζαντα σε χρήμα για να σου ακτινολογηση 2);)

Δεν σου λεω γιατι εισαι κακια.....και για να σου πω θελω γλυκακι...:D:D

wet & dirty
12-03-2009, 21:18
Δεν σου λεω γιατι εισαι κακια.....και για να σου πω θελω γλυκακι...:D:D

γλυκακι ΕΕΕΕ?????σοκολατινα θες βρε???

Fast&Furious
12-03-2009, 21:29
γλυκακι ΕΕΕΕ?????σοκολατινα θες βρε???


:D:D:D:D:D:D:D:p:p:p:p:p:p

wet & dirty
12-03-2009, 21:30
:D:D:D:D:D:D:D:p:p:p:p:p:p


αααα τωρα καταλαβα φυστικακι θες????:sm7::sm7::sm7:

emix
12-03-2009, 22:51
Καλα ολα αυτα τ αστειακια αλλα μηπως εχετε χαλασει το θεμα λιγο;
:p

Καλο θα ηταν παντως να εφτιαχνε ενα θεμα με ακτινολογηση ζαντων, αν ειναι ευκολο βεβαια και μπορει να δειξει μερικα πραγματα με φωτογραφικο υλικο.

wet & dirty
12-03-2009, 23:02
Καλα ολα αυτα τ αστειακια αλλα μηπως εχετε χαλασει το θεμα λιγο;
:p

Καλο θα ηταν παντως να εφτιαχνε ενα θεμα με ακτινολογηση ζαντων, αν ειναι ευκολο βεβαια και μπορει να δειξει μερικα πραγματα με φωτογραφικο υλικο.


και εσυ τι εισαι Ηλια μου δικηγόρος του φορουμ????

Fast&Furious
12-03-2009, 23:39
Καλα ολα αυτα τ αστειακια αλλα μηπως εχετε χαλασει το θεμα λιγο;
:p

Καλο θα ηταν παντως να εφτιαχνε ενα θεμα με ακτινολογηση ζαντων, αν ειναι ευκολο βεβαια και μπορει να δειξει μερικα πραγματα με φωτογραφικο υλικο.

Μπαρντον..δεν σε καταλαβα δεν σου αρεσουν τα αστεια μας η εισαι λιγο δυσκιλιος..χαλαρααααααα!!!!..:p:p

arisxios
12-03-2009, 23:48
Νομίζω ότι κάνει ακτινολόγηση και ο AARON στην Λ. Βουλιαγμένης

wet & dirty
13-03-2009, 00:01
Νομίζω ότι κάνει ακτινολόγηση και ο AARON στην Λ. Βουλιαγμένης




Ευχαριστώ Αρη να εισαι καλα!!!

emix
13-03-2009, 10:44
Μπαρντον..δεν σε καταλαβα δεν σου αρεσουν τα αστεια μας η εισαι λιγο δυσκιλιος..χαλαρααααααα!!!!..:p:p

Οχι ρε παιδια. Δεν εχω προβλημα με τ αστειακια. Μια χαρα ειναι. Απλα ειχαμε ξεφυγει απο το θεμα και κανενας δεν εδινε απαντηση πως την κανει την ακτινολογηση ο Πανος.
Αυτα.

kostas-patra
13-03-2009, 11:09
εδώ (http://www.webbikeworld.com/motorcycle-wheels/spoke-wheels/), στα εγγλέζικα, βλέπετε πως γίνεται η ακτινολόγηση σε ρόδα της r65 bmw

wet & dirty
13-03-2009, 12:08
εδώ (http://www.webbikeworld.com/motorcycle-wheels/spoke-wheels/), στα εγγλέζικα, βλέπετε πως γίνεται η ακτινολόγηση σε ρόδα της r65 bmw


Κώστα σε ευχαριστώ ρε φίλε θα δω αν μπορέσω να βγάλω ακρη να το κανω μόνος μου:sm8::sm8:

droggitiszak
13-03-2009, 14:21
εδώ (http://www.webbikeworld.com/motorcycle-wheels/spoke-wheels/), στα εγγλέζικα, βλέπετε πως γίνεται η ακτινολόγηση σε ρόδα της r65 bmw

:sm8:ωραίος Κωστή !! μπήκε στα αγαπημένα !!!!

Fast&Furious
13-03-2009, 15:37
Οχι ρε παιδια. Δεν εχω προβλημα με τ αστειακια. Μια χαρα ειναι. Απλα ειχαμε ξεφυγει απο το θεμα και κανενας δεν εδινε απαντηση πως την κανει την ακτινολογηση ο Πανος.
Αυτα.

Ολα καλα φιλε μου δεν υπαρχει κανενα προβλημα απλα σε πειραζουμε..:D:D

kostas-patra
13-03-2009, 16:34
κι εδώ (http://www.bmbikes.co.uk/photos/mechanicalphotos/GS%20spoke%20wheel.jpg) πως ακριβώς είναι το πλέξιμο των ακτίνων στα gs

xvitos
03-04-2009, 01:35
κι εδώ (http://www.bmbikes.co.uk/photos/mechanicalphotos/GS%20spoke%20wheel.jpg) πως ακριβώς είναι το πλέξιμο των ακτίνων στα gs


:sm8:

xenos
25-04-2009, 20:51
τακη ξερω εναν στην πλατεία Κουμουνδούρου κοντα μας ειναι..αν ειναι παρε με τηλ.

NLS
25-04-2009, 21:54
αν μιλάμε για 1200/1150 κλπ. τότε θέλει ιδιαίτερη προσοχή γιατί η ζάντες μας έχουν την γνωστή (κλεμένη btw) πατέντα που επιτρέπει ακτινες με tubeless (αφού βγαίνουν οι ακτίνες στην άκρη του στεφανιού) και η ακτινολόγηση της είναι λίγο πίπα (δεν είναι βρισιά - του μπουζιού εννοώ... ή ήταν αυτή που καπνίζουν; κάτι τέτοιο)

nek21
25-04-2009, 23:20
τακη ξερω εναν στη δραμα οταν ανεβεις θα σε παω:sm7::sm7::sm7:

ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ
27-04-2009, 21:05
ΑΦΟΙ ΑΚΡΙΒΟΙ

Λεωφόρος Αλεξάνδρας τηλ 2106467523

wet & dirty
28-04-2009, 00:36
ΑΦΟΙ ΑΚΡΙΒΟΙ

Λεωφόρος Αλεξάνδρας τηλ 2106467523


Mακαριε δεν το γνώριζα οτι οι αφοι ακριβοι κανουν θα παω αυριο και θα σας πω το απογευμα!!!


σε ευχαριστω να εισαι καλα φίλε!!!

kostas_366
28-04-2009, 00:59
Τάκη, να τους πεις να μην ...βλέπουν τους πελάτες με το .....επώνυμο.. :)
Σε πειράζω φίλε.. αλλά για ρίχτω τους κιόλας...

DoctorAbo
28-04-2009, 01:26
Μηπως μπορει να μας πει πως την κανει μονος του;

Λοιπόν, αποφάσισα να σας αποκαλύψω την τεχνογνωσία μου στο πως κάνουμε μια σωστή ακτινολόγηση.

Υπάρχουν δυο βασικές αποκλίσεις σε μια ακτινωτή ζάντα που μπορούν να αποκατασταθούν
1 - Δεξιά - αριστερά
2 - Πάνω - κάτω

Πως γίνεται η δουλειά????

Ως προς το ΔΕΞΙΑ / ΑΡΙΣΤΕΡΑ:
Σε επαγγελματικό επίπεδο απαιτείται ένα ανάποδο "Π" πάνω στο οποίο δένεται ο τροχός. Στο ύψος του στεφανιού υπάρχουν 2 πύροι που ρυθμίζονται στο μέσα έξω μέχρι να μπορούν να ακουμπήσουν το στεφάνι.
Η επιλογή του ποιον από τους 2 θα χρησιμοποιήσουμε πρώτο εξαρτάται από το σε πιά πλευρά είναι η απόκλιση. Από τη πλευρά της απόκλισης λοιπόν, βρίσκουμε το μέγιστο σημείο πάνω στο οποίο ακουμπάμε τον ένα πύρο.
Ο απέναντι πύρος χρησιμεύει για να βρούμε την αρχή και το τελείωμα της απόκλισης.

Η λογική είναι ότι σφίγγουμε τις ακτίνες που ξεκινάνε από την αντίθετη πλευρά του κέντρου του τροχού από την απόκλιση. Ξεκιάμε να σφίγγουμε (μερικές μοίρε μόνο) την ακτίνα που είναι στο μέγιστο σημείο απόκλισης.
Αν εκεί πριν ακουμπούσε ο ένας πύρος, θα δούμεπως το στεφάνι έχει την τάση να απομακρυνθεί ελάχιστα από τον πύρο. (Μή πάρετε θάρρος σε αυτό το σημείο και μη σφίξετε πολύ). Τότε λοιπόν σφίγγετε σταδιακά λιγότερο την επόμενη και την επόμενη και την επόμενη μέχρι την αρχή της απόκλισης και από τις 2 φορές (από το μέγιστο προς τα εμπρός και προς τα πίσω). Μη ξεχνάτε ότι κάθε επ΄μενη σφίγγεται και λιγότερο από την προηγούμενη. Σφίγντας περιαστρέφουμε τον τροχό και Ω του θαύματος το στεφάνι στογά σιγά επανέρχεται.

Επίσης, ανάλογα με το πόσο σφικ΄τε είναι οι αντίθετες ακτίνες, υπάρχει και η λογική του "σφίγγω για να τρβήξω και αν δεν ακούσει όσο θα ήθελα, λασκάρω τις απέναντι και τότε έρχεται πιο εύκολα". προσοχή όμως μη λασκάρουν οι απέναντι γιατί μετά φίδι κολοβό που μας έφαγε.

Τρικλοποδιές και παγίδες ως εδώ :

Η διαδικασία θέλει υπομονή και πολύ λίγες μοίρες και ξανά πάλι. Γιατί ? Γιατί αν σφίξετε τις ακτίνες περισσότερες μοίρες από όσο πρέπει θα παρατηρήσετε πως μπορεί μεν να επανέλθει το δεξιά αριστερά αλλά θα τραβηχτεί και το στεφάνι προς τα κάτω "σα να κοπάνησε ο τροχός σε λακούβα".

Ως προς το πάνω - κάτω τώρα

Περισσότερο σπαστικό από το δεξιά - αριστερά είναι το "πάνω - κάτω" σε μια ακτινωτή ζάντα. όμως εμείς δε κολώνουμε διότι κατλέχωμεν την τεχνογνωσία.

99% βεβαώς δε θα έχετε "πάνω" αλλά "κάτω". Δηλαδή, κάπου κοπανήσατε και το στεφάνει έκανε προς τα κάτω. Τις περισσότερες φορές το κτύπημα αυτό δε τσακίζει τη ζάντα, ούτε την παραμορφώνει μόνμα. Το στεφάνι πάντα έχει την τάση να επανέλθει και να γίνει κυκλικό.

Στην περίπτωση αυτή λοιπόν χρειάζεται (αν έχουμε το ανάποδο "Π" να χρησιμοποιήσουμε τη λάμα που είναι στην κορφή του "Π" και που τη ρυθμίζουμε να ακουμπάει το πάνω μέρος του στεφανιού. Περιστρέφοντας το στεφάνι θα δο΄με πως ένα τμ΄μα του απομακρ΄νεται από τη λάμα και επανέρχεται. Εκεί λοιπόν βρίσκουμε το μέγιστο σημείο απομάκρυνσης και εκεί ...... κυρίες και κύριοι ....... λασκάρουμε. προσοχή όμως. λασκάρουμε και τις 2 ακτίνες (αυτή που έρχεται από τη μία και αυτήν που έρχεται από την άλλη πλευρά του κέντρου). Δεν λασκάρουμε πολύ, αλλά λίγο (ας πούμε 5 - 10 μοίρες) Παρακολουθο΄'υμε αν άκουσε έστω και ελάχιστα και πάμε σταδιακά προς το επόμενο και το επόμενο σετ ακτινών και από τις 2 φορές του τροχού μέχρι τα σημείο που ξεκιάει το βύθισμα.

με μεγάλη υ[ομονή, ξανά και ξανά με πολύ λίγες μοίρες μέχρι να έρθει το στεφάνι πίσω στη θέση του.

Στο τέλος

Φτάσαμε λοιπόν και συνεφέραμε και το πάνω κάτω και το δεξιά αριστερά.
τελειώσαμε ?

όοοοοχι δε τελειώσαμε ακόμα. Πρέπει να βεβαιωθούμε ότι καμμία ακτίνα δεν είναι "λάσκα". πρέπει να τις ελέγξουμε μία προς μία. Με το χέρι είναι πολύ δυσκολο να καταλάβουμε αν μία ακτίνα ειναι λάσκα. Με δεδομένο όμως ότι κάθε ακτίνα είναι μια χορδή που πρέπει να ε΄ναι τενωέν, μπορούμε να καταλάβουμε να λασκαρισμένη ακτίνα από τον ήχο που θα κάνει αν την κτυπήσουμε απαλά με ένα γερμανικό κλειδί. Μια σωστά σφιγμένη ακτίνα κάνει "τζιννν" πιο ψηλό ήχο και μια χαλαρή κάνει "Τζίφφ" πιο μπάσο ήχο.
Αν συλλάβουμε μια χαλαρή ακτίνα δε σφίγγουμε πολύ. Δοκιμάζουμε ελάχιστες μίρες και ξαναχρυπάμε. Μήν αρχίσουμε και σφίγγουμε άγαρμπα γιατί : σίγουρα θα ξαναστραβώσουμε το στεφάνι, και μπορεί να κοπεί και η ακτίνα σε κάποιο ταξίδι.


Εύλογες απορίες :

Τι φτιάχνω πρώτα Μήτσο ? Το Πάνω /Κάτω ? ή το Δεξιά /Αριστερά ?????
Λοιπόν, εωρητικά πρέπει να ξεκινήσετε από το Πάνω / Κατω.

Και που θα βρω ανάποδο "Π" με πύρους και λαμαρίνα ρε Μήτσο ?
Εμ ? δε θα βρεις..... γιαυτό αφήνεις τον τροχό στη θέση του, σηκώνεις το μηχανάκι στο κεντρικό στάντ και με διάφορες πατέντες (Π.Χ. στυλό BIC με πλαστικά στριπς άνω στο σκελετό ) προσεγγίζεις το στεφάνι.

Πόσο στράβωμα είναι "πολύ" για να θέλει διόρθωση ? Εδώ λοιπόν είναι τα καλά νέα. τελικά, και 5 χιλιοστά να χάνει στο πάνω κάτω δεν έχει ουσιαστική επίπτωση στην ποιότητα κύλισης. τα ίδια και στο δεξιά / αριστερά. Για το λόγο αυτό δε θα σας συμβούλευα να πειραματιστείτε αν δεν έχετε έντονο πρόβλημα.

Κι άμα ρε Μήτσο δε το καταφέρο και το κάνω χειρότερο ?
Ε, θα πλήρωνες που θα πλήρωνες ρε κολητέ, πλήρωσε και τώρα. Αλά δοκίμασες κιόλας.

Αυτό που είπε ο συνάδελφας ? Να τις χαλαρώσω όλες και να αρχίσω από την αρχή ?
Φτού κακά. Ποτέ μη το κάνετε αυτό θα σας φύγει η κάλτσα, δε θα το μαζέψετε ποτέ και τελικά θα πληρώσετε στα σίγουρα. Όπως σας είπα εγώ έχετε 505 να μη πληρώσετε (αν κάνετε μικρορυθμίσεις" και ξανά μανά και 20% πιθανότητες να πληρώσετε αν πάτε μαλακά και σιγάόπως σας είπα εγώ.

Και τέλος, να σας πω πως βεβαίως βεβαίως δεν χρειάζετε να βγει το λάστοιχο διότι οι ακτίνες στις ζάντες μας βγαίνουν έξω από το λάστοιχο οπότε δε κινδυνεύουμε να κάνουμε ζημιά στη σαμπρέλα που ούτως ή άλλως δεν υπάρχει.

Αντε και καλά ισιώματα

DoctorAbo
28-04-2009, 01:29
εδώ (http://www.webbikeworld.com/motorcycle-wheels/spoke-wheels/), στα εγγλέζικα, βλέπετε πως γίνεται η ακτινολόγηση σε ρόδα της r65 bmw

ΩΩΩωωωωωωπα Κώστα μας. Εκεί δείχνει πως να "πλέξεις" ένα στεάνι από την αρχή. Δύσκολο πράγμα και εγώ δε θα το τολμούσα αν δεν ήταν απόλυτη ανάγκη.

sotos
28-04-2009, 01:29
Λοιπόν, αποφάσισα να σας αποκαλύψω την τεχνογνωσία μου στο πως κάνουμε μια σωστή ακτινολόγηση.

Υπάρχουν δυο βασικές αποκλίσεις σε μια ακτινωτή ζάντα που μπορούν να αποκατασταθούν
1 - Δεξιά - αριστερά
2 - Πάνω - κάτω

Πως γίνεται η δουλειά????

Ως προς το ΔΕΞΙΑ / ΑΡΙΣΤΕΡΑ:
Σε επαγγελματικό επίπεδο απαιτείται ένα ανάποδο "Π" πάνω στο οποίο δένεται ο τροχός. Στο ύψος του στεφανιού υπάρχουν 2 πύροι που ρυθμίζονται στο μέσα έξω μέχρι να μπορούν να ακουμπήσουν το στεφάνι.
Η επιλογή του ποιον από τους 2 θα χρησιμοποιήσουμε πρώτο εξαρτάται από το σε πιά πλευρά είναι η απόκλιση. Από τη πλευρά της απόκλισης λοιπόν, βρίσκουμε το μέγιστο σημείο πάνω στο οποίο ακουμπάμε τον ένα πύρο.
Ο απέναντι πύρος χρησιμεύει για να βρούμε την αρχή και το τελείωμα της απόκλισης.

Η λογική είναι ότι σφίγγουμε τις ακτίνες που ξεκινάνε από την αντίθετη πλευρά του κέντρου του τροχού από την απόκλιση. Ξεκιάμε να σφίγγουμε (μερικές μοίρε μόνο) την ακτίνα που είναι στο μέγιστο σημείο απόκλισης.
Αν εκεί πριν ακουμπούσε ο ένας πύρος, θα δούμεπως το στεφάνι έχει την τάση να απομακρυνθεί ελάχιστα από τον πύρο. (Μή πάρετε θάρρος σε αυτό το σημείο και μη σφίξετε πολύ). Τότε λοιπόν σφίγγετε σταδιακά λιγότερο την επόμενη και την επόμενη και την επόμενη μέχρι την αρχή της απόκλισης και από τις 2 φορές (από το μέγιστο προς τα εμπρός και προς τα πίσω). Μη ξεχνάτε ότι κάθε επ΄μενη σφίγγεται και λιγότερο από την προηγούμενη. Σφίγντας περιαστρέφουμε τον τροχό και Ω του θαύματος το στεφάνι στογά σιγά επανέρχεται.

Επίσης, ανάλογα με το πόσο σφικ΄τε είναι οι αντίθετες ακτίνες, υπάρχει και η λογική του "σφίγγω για να τρβήξω και αν δεν ακούσει όσο θα ήθελα, λασκάρω τις απέναντι και τότε έρχεται πιο εύκολα". προσοχή όμως μη λασκάρουν οι απέναντι γιατί μετά φίδι κολοβό που μας έφαγε.

Τρικλοποδιές και παγίδες ως εδώ :

Η διαδικασία θέλει υπομονή και πολύ λίγες μοίρες και ξανά πάλι. Γιατί ? Γιατί αν σφίξετε τις ακτίνες περισσότερες μοίρες από όσο πρέπει θα παρατηρήσετε πως μπορεί μεν να επανέλθει το δεξιά αριστερά αλλά θα τραβηχτεί και το στεφάνι προς τα κάτω "σα να κοπάνησε ο τροχός σε λακούβα".

Ως προς το πάνω - κάτω τώρα

Περισσότερο σπαστικό από το δεξιά - αριστερά είναι το "πάνω - κάτω" σε μια ακτινωτή ζάντα. όμως εμείς δε κολώνουμε διότι κατλέχωμεν την τεχνογνωσία.

99% βεβαώς δε θα έχετε "πάνω" αλλά "κάτω". Δηλαδή, κάπου κοπανήσατε και το στεφάνει έκανε προς τα κάτω. Τις περισσότερες φορές το κτύπημα αυτό δε τσακίζει τη ζάντα, ούτε την παραμορφώνει μόνμα. Το στεφάνι πάντα έχει την τάση να επανέλθει και να γίνει κυκλικό.

Στην περίπτωση αυτή λοιπόν χρειάζεται (αν έχουμε το ανάποδο "Π" να χρησιμοποιήσουμε τη λάμα που είναι στην κορφή του "Π" και που τη ρυθμίζουμε να ακουμπάει το πάνω μέρος του στεφανιού. Περιστρέφοντας το στεφάνι θα δο΄με πως ένα τμ΄μα του απομακρ΄νεται από τη λάμα και επανέρχεται. Εκεί λοιπόν βρίσκουμε το μέγιστο σημείο απομάκρυνσης και εκεί ...... κυρίες και κύριοι ....... λασκάρουμε. προσοχή όμως. λασκάρουμε και τις 2 ακτίνες (αυτή που έρχεται από τη μία και αυτήν που έρχεται από την άλλη πλευρά του κέντρου). Δεν λασκάρουμε πολύ, αλλά λίγο (ας πούμε 5 - 10 μοίρες) Παρακολουθο΄'υμε αν άκουσε έστω και ελάχιστα και πάμε σταδιακά προς το επόμενο και το επόμενο σετ ακτινών και από τις 2 φορές του τροχού μέχρι τα σημείο που ξεκιάει το βύθισμα.

με μεγάλη υ[ομονή, ξανά και ξανά με πολύ λίγες μοίρες μέχρι να έρθει το στεφάνι πίσω στη θέση του.

Στο τέλος

Φτάσαμε λοιπόν και συνεφέραμε και το πάνω κάτω και το δεξιά αριστερά.
τελειώσαμε ?

όοοοοχι δε τελειώσαμε ακόμα. Πρέπει να βεβαιωθούμε ότι καμμία ακτίνα δεν είναι "λάσκα". πρέπει να τις ελέγξουμε μία προς μία. Με το χέρι είναι πολύ δυσκολο να καταλάβουμε αν μία ακτίνα ειναι λάσκα. Με δεδομένο όμως ότι κάθε ακτίνα είναι μια χορδή που πρέπει να ε΄ναι τενωέν, μπορούμε να καταλάβουμε να λασκαρισμένη ακτίνα από τον ήχο που θα κάνει αν την κτυπήσουμε απαλά με ένα γερμανικό κλειδί. Μια σωστά σφιγμένη ακτίνα κάνει "τζιννν" πιο ψηλό ήχο και μια χαλαρή κάνει "Τζίφφ" πιο μπάσο ήχο.
Αν συλλάβουμε μια χαλαρή ακτίνα δε σφίγγουμε πολύ. Δοκιμάζουμε ελάχιστες μίρες και ξαναχρυπάμε. Μήν αρχίσουμε και σφίγγουμε άγαρμπα γιατί : σίγουρα θα ξαναστραβώσουμε το στεφάνι, και μπορεί να κοπεί και η ακτίνα σε κάποιο ταξίδι.


Εύλογες απορίες :

Τι φτιάχνω πρώτα Μήτσο ? Το Πάνω /Κάτω ? ή το Δεξιά /Αριστερά ?????
Λοιπόν, εωρητικά πρέπει να ξεκινήσετε από το Πάνω / Κατω.

Και που θα βρω ανάποδο "Π" με πύρους και λαμαρίνα ρε Μήτσο ?
Εμ ? δε θα βρεις..... γιαυτό αφήνεις τον τροχό στη θέση του, σηκώνεις το μηχανάκι στο κεντρικό στάντ και με διάφορες πατέντες (Π.Χ. στυλό BIC με πλαστικά στριπς άνω στο σκελετό ) προσεγγίζεις το στεφάνι.

Πόσο στράβωμα είναι "πολύ" για να θέλει διόρθωση ? Εδώ λοιπόν είναι τα καλά νέα. τελικά, και 5 χιλιοστά να χάνει στο πάνω κάτω δεν έχει ουσιαστική επίπτωση στην ποιότητα κύλισης. τα ίδια και στο δεξιά / αριστερά. Για το λόγο αυτό δε θα σας συμβούλευα να πειραματιστείτε αν δεν έχετε έντονο πρόβλημα.

Κι άμα ρε Μήτσο δε το καταφέρο και το κάνω χειρότερο ?
Ε, θα πλήρωνες που θα πλήρωνες ρε κολητέ, πλήρωσε και τώρα. Αλά δοκίμασες κιόλας.

Αυτό που είπε ο συνάδελφας ? Να ις χαλαρώσω όλες και να αρχίσω από την αρχή ?
Φτού κακά. Ποτέ μη το κάνετε αυτό θα σας φύγει η κάλτσα, δε θα το μαζέψετε ποτέ και τελικά θα πληρώσετε στα σίγουρα. Όπως σας είπα εγώ έχετε 505 να μη πληρώσετε (αν κάνετε μικρορυθμίσεις" και ξανά μανά και 20% πιθανότητες να πληρώσετε αν πάτε μαλακά και σιγάόπως σας είπα εγώ.

Αντε και καλά ισιώματα





:sm5::sm5::sm5:

kostas-patra
28-04-2009, 09:02
mesie doctor

να σαι καλά, μου θύμισες τις παλιές καλές εποχές με το ποδήλατο, ΄τότε που έκανα μόνςο μου την ακτινολόγηση και κατάφερνα να φέρνω το πέρα δώθε αλλά ποτέ το πα΄νω κάτω

σε συνθήκες ποδηλάτου το ανάποδο π που είπε ο μεσιέ ντοκτόρ είναι το πιρούνι του ποδηλάτου, αλλά δεν νομίζω πως για να κάνει κανείς ακτινολόγηση στο Gs του, θα θελήσει και θα μπορέσει να το γυρίσει ανάποδα, γιατί τότε η ακτινολόγηση θα ναι το μικρότερο πρόβλημά του


η τεχνική σου φίλε είναι πέρα για πέρα λογική και τα περιγράφεις τελείως κατανοητά

μόνο που: για να ξελασκάρεις ή να σφίξεις τις ακτίνες δεν χρησιμοποιείς πένσα ή το παπα**κι του ποδηλάτου με τις εγκοπές, αλλά ένα Philips κατσαβίδι ή μύτη σε καστάνια
και σφίγγεις όχι από τη μεριά του εξωτερικού στεφανιού αλλά από τον εσωτερικό, εκεί που εδράζεται η δισκόππλακα και που διέρχεται ο άξονας του τροχού

μια φωτό (http://www.davedragon.org/Photos/BMW/GS-Tire-Bal/CIMG1753.JPG) που μπορεί να βοηθήσει έιναι αυτή

εδώ (http://www.bmbikes.co.uk/photos/mechanicalphotos/GS%20spoke%20wheel.jpg) φαίνεται πως σταυρώνουν οι ακτίνες

κατα τα άλλα ο ντόκτορ έγραψε

DoctorAbo
28-04-2009, 17:28
εμ πως Κύριε ? Το πνίγουμε το ροδάκι άμα λάχει ναούμ ;)

Arkas
28-04-2009, 22:40
:sm5::sm5::sm5:

skippybi
29-04-2009, 22:21
Μπράβο και από εμένα για την παρουσίαση!!!;)

ALX
24-07-2009, 09:25
Το πρόβλημα σε μας έχει τρεις πτυχές 1η) πολλοί κάνουν ακτινολόγιση 2η) λίγοι αναλαμβάνουν BMW 3η) ελάχιστοι τα καταφέρνουν :D

Υπάρχει κι ένας γνωστός μου στο Μπουρνάζι που αναλαμβάνει BMW καθότι BMWδάκιας κι αυτός... τηλ 6940536518 Θανάσης (διεύθυνση δεν ξέρω ακριβώς, αλλά όποιος θέλει παίρνει ένα τηλ και την μαθαίνει)

Τώρα...τι δουλειά κάνει και πόσα παίρνει... θα σας γελάσω.

Arkas
25-07-2009, 15:14
Το πρόβλημα σε μας έχει τρεις πτυχές 1η) πολλοί κάνουν ακτινολόγιση 2η) λίγοι αναλαμβάνουν BMW 3η) ελάχιστοι τα καταφέρνουν :D

Υπάρχει κι ένας γνωστός μου στο Μπουρνάζι που αναλαμβάνει BMW καθότι BMWδάκιας κι αυτός... τηλ 6940536518 Θανάσης (διεύθυνση δεν ξέρω ακριβώς, αλλά όποιος θέλει παίρνει ένα τηλ και την μαθαίνει)

Τώρα...τι δουλειά κάνει και πόσα παίρνει... θα σας γελάσω.
Σε ευχαριστούμε Αλέξανδρε!

BOXER
01-09-2009, 01:58
Ακτινολογηση κανει και το Monomoto που βρισκεται στην Λ. Αχαρνων 343. Του παιρνει 3 με 4 ωρες να τελειωσει την ακτινολογηση και κοστιζει 100 ευρω. Την ροδα (της μηχηχανης του αδελφου μου) του την πηγα υστερα απο ενα τριημερο που περασαμε στις χωματινες διαδρομες του Παναιτωλικου ορους οπου και οι μηχανες μας "περασαν" ενα διαβολοτριημερο!!!!!!!
Τα ειδαν ολα, και συγχρονος..... δεν μασησαν τιποτα :sm8:, για αλλη μια φορα.
Και για του λογου το αληθες παραθετω και μερικες φωτο, οι οποιες τραβηχτηκαν το πρωι της "δευτερης" κιολας μερας και ειναι η στιγμη, που αφου ειχαμε φαει το πρωινο μας, στο ξενοδοχειο μας, στο χωριο Κορυσχαδες (4 χλμ νοτια του Καρπενησιου!) αν θελαμε να ξεκινησουμε ολοι μαζι παλι (2 απλες GS και 1 GSA), επρεπε να κανω επι τοπου ακτινολογιση στην μοτο του brother γιατι..... οπως ειπα, απο την πρωτη κιολας ημερα..... στις χωματινες εδωσαν ρεστα!!!!!!

Την πρωτη "φλατ" πετρα που βρηκα στο δρομο την πηρα για να φτιαξω τον "γραφτη" μου!!! Υλικα: Πετρα/Βαση- Στυλο/Στατης- Ξυλακι/Ακιδα και μονωτικη ταινια για το "δεσιμο" τους :)!

http://www.imageshack.gr/files/sj21ymhns8ivox7h5r9g.jpg (http://www.imageshack.gr/view.php?file=sj21ymhns8ivox7h5r9g.jpg)

Ο γραφτης μου..... επι το εργο!!!!!!!

http://www.imageshack.gr/files/8cgc5u5c9c9z7a1w2dy0.jpg (http://www.imageshack.gr/view.php?file=8cgc5u5c9c9z7a1w2dy0.jpg)

Λογο του οτι δεν ειχα "ευκαιρο" :D το αναποδο Π, μου εφυγε λιγο η μεση στα βαλε βγαλε την ροδα στην βαση της, για τα αναγκαια σφιξε-λασκαρισε και ξαναελεγξε, αλλα δεν υπαρχει αλλος τροπος εις τας... εξοχας :(!!

http://www.imageshack.gr/files/d397039chcd9ks0b2vtk.jpg (http://www.imageshack.gr/view.php?file=d397039chcd9ks0b2vtk.jpg)

Το καλο της υποθεσης ειναι το κουτσουρο που φαινεται στην φωτο και που εκτελουσε τα χρεη.... σκαμπο καθολη την διαρκεια της ακτινολογησης :D.
Η φυση ειναι συμμαχος παντα!!!! Ο κολ..ς μου ειχε καποιες αντιρρησεις βεβαια......

http://www.imageshack.gr/files/uis56fe4frsswgx1z3zs.jpg (http://www.imageshack.gr/view.php?file=uis56fe4frsswgx1z3zs.jpg)

Περιττο να πω οτι σε ολη αυτη την ωρα τα αλλα δυο... παλιοπαιδα, χωνευαν το πρωινο τους και χαιροντουσαν το καφεδακι τους μεχρι η "BMW Assistand :D" να τελειωσει!!! Α, που και που τραβουσαν και καμμια φωτο.....:rolleyes:!

Στο θεμα μας τωρα. Ακτινολογιση χρειαστηκε να κανω, μονο στο αριστερα δεξια και οχι στο πανω κατω. Στο αριστερα δεξια ειχε μια αποκλιση περι των 5 χιλιοστων και ηταν οπτικος εμφανης η αποκλιση, απο το προηγουμενο απογευμα. Το λαστιχο απο πισω που το βλεπαμε εν κινηση, πηγαινε ατακτος περα δωθε....
Την ζαντα την εφερα εκει που επρεπε, ομως σε ενα τοξο της ταξεως των 7 με 10 μοιρων μου παρουσιαζε ενα παιξιμο που δεν ερχοταν με τιποτα. Αυτο ηταν και η αφορμη που οταν γυρισαμε απο το τριημερο την πηγα για ακτινολογηση στο μαγαζι που προανεφερα.
Αυτο το σημειο γιατι δεν μου ερχοταν με τιποτα;
Γιατι ουτε το ιδιο το μαγαζι δεν μπορεσε να το φερει;
Η απαντηση βρισκοταν στην ιδια την ζαντα! Απο το εργοστασιο κατασκευης της και στο σημειο που ενωνουν τα δυο ακρα της ζαντας (γιατι σε πρωτη φαση στο εργοστασιο βγαινουν ισιες και μετα τις "στρατζαρουν" για να γινουν κυκλικες και κολουν μετα τα ακρα μεταξυ τους) η λειανση της ενωσης των δυο ακρων δεν ειχε "ταιριαξει ακριβως" και παρουσιαζε αυτο το "ελλατωμα" στην ακτινολογηση μου, οπως φυσικα και σε αυτους!!!
Οπως μου εξηγησαν στο μαγαζι ολες οι ζαντες το εχουν αυτο, απλα σε αλλες "πετυχαινει" ακριβως η λειανση σε αλλες εχει αυτην την ελαχιστη αποκλιση (στο σημειο αυτο να αναφερω οτι στο συγκεκριμενο τοξο των 7 με 10 μοιρων μιλαω για μια αποκλιση της ταξεως, του μισου και κατι χιλιοστου, που ομως εμενα με εκανε να εχω σπαστει γιατι και καλα δεν μου εβγαινε η ακτινολογηση μου).
Το τελικο συμπερασμα ειναι οτι αν ηξερα αυτη την "πληροφορια" απο πριν, τωρα θα ειχαμε γλιτωσει την φασαρια της εξτρα ακτινολογησης και φυσικα τα 100 ευρω :mad: ο αδελφος μου!!!! Δεν πειραζει ομως, συνεχεια μαθαινουμε.........

Μια βασικη μα απολυτος αναγκαια λεπτομερια/πληροφορια για την ακτινολογηση των ζαντων μας:
Πριν λασκαρουμε ή σφιξουμε οποιαδηποτε ακτινα(ες), στο εσωτερικο της υποδοχης της καθε ακτινας (εκει δηλ που μπαινει το κλειδι τορτς), πρεπει οπωσδηποτε να λασκαρουμε πριν μια μικρη allen βιδα, που αυτη υπαρχει στο εσωτερικο της υποδοχης του κλειδιου. Αυτες τις ξανα σφιγκουμε στο τελος της ακτινολογησης μας. Εκτελουν δηλ τα χρεη "ασφαλειας" αυτα τα βιδακια allen για να μην ξεβιδωνουν οι ακτινες μονες τους.

BOXER
01-09-2009, 03:23
Ασχετο με το θεμα μας σε αυτο το thread, ομως επι την ευκαιρια πρεπει να προειδοποιησω/αποτρεψω ολα τα μελη αυτης της παρεας, που πραγματοποιουν off road εξορμησεις για μια συγκεκριμενη χωματινη διαδρομη απο ολες αυτες που περασαμε εκεινο το τριημερο!!!
Η διαδρομη αυτη ειναι:
Απο την περιοχη του "Παντα βρεχει" και βορεια 21 χλμ προς το "Μεγαλο χωριο".
Το Παντα βρεχει βρισκεται σε υψομετρο 560 μετρα και το Μεγαλο χωριο σε υψομετρο 600 μετρα και 21 χλμ βορεια του Παντα βρεχει. Ολα καλα ως εδω, ομως.......... Μεταξυ τους "παρεμβαλεται" το ορος Καλιακουδα (βουνοκορφη που ανηκει στο Παναιτωλικο ορος) και εχει υψομετρο 2050 μετρα περιπου. Ο χωματινος δρομος φτανει στο ψηλοτερο του σημειο μετα απο αναβαση 10 περιπου χιλιομετρων στα 1800 μετρα και στα υπολοιπα 10 με 11 χιλιομετρα καταβασης ξαναπεφτει στα 600.
Τι σημαινει αυτο;
Απο τα 560 μετρα στα 1800 μετρα σε 10 χλμ. Υψομετρικη διαφορα 1240 μετρα. Καθε ενα χλμ διαδρομης ανεβαινεις 124 μετρα. Καθε 100 μετρα ανεβαινεις σε υψος 12,4 μετρα (Δηλ 12,4% κλιση!!!!)
Με τον αντιστοιχο υπολογισμο στην καταβαση (απο τα 1800 στα 600 μετρα)εχεις κλιση 12 μετρα καθε 100 (Δηλ 12% κλιση!!!!).
Ο δρομος ειναι ΓΕΜΑΤΟΣ απο πετρες που κατρακυλουν απο το βουνο και μοιαζει σαν να τις εχει αδειασει φορτηγο και τις εχει σκορπισει ατακτος καθολη την διαδρομη αναβασεως/καταβασεως.
Οι φουρκετες διαδεχονται η μια την αλλη κυριολεκτικα, και εχουν μεγαλη κλιση.
Ο γκρεμος αλλαζει συνεχως μια απο το δεξι σου χερι και μια απο το αριστερο "περιμενοντας" το πολυ πιθανο λαθος και γλιστρυμα της μηχανης...
Ο χωματινη αυτη διαδρομη απαιτει πολυ αυτοσυγκεντρωση, ελεγχο καλο της μηχανης και γερα χερια και ποδια.
Αυτο που την κανει πολυ επικινδυνη ειναι ο παραγοντας "κουραση", οπου και εκει το λαθος ερχεται ευκολα......

Ακουλουθει μια αντιπροσωπευτικη φωτογραφια της εκει ποιοτητας του εδαφους...

http://www.imageshack.gr/files/u8qrlerkls1jz6bidb6q.jpg (http://www.imageshack.gr/view.php?file=u8qrlerkls1jz6bidb6q.jpg)

Αμεσως ακολουθει δεξια φουρκετα με την κλιση του εδαφους που φαινεται στην αριστερη πλευρα της φωτογραφιας.
Οσοι ασχολουνται και εχουν εστω και λιγες "επαφες" με χωματινες διαδρομες... καταλαβαινουν!!!
Συμβουλη μου για αλλη μια φορα λοιπον: Αποφυγετε αυτην την διαδρομη, θα κουραστητε αρκετα, θα κινδυνευετε και τελικα δεν θα ευχαριστηθητε την διαδρομη, ουτε και την φυση, που αυτος ειναι και ο βασικος σκοπος αλλωστε!!!

Arkas
01-09-2009, 09:52
Νικόλα, σε ευχαριστούμε για την τόσο εμπεριστατωμένη παρουσίαση της ακτινολόγησης καθ' οδόν, έστω κι' αν σε μερικούς από εμάς μοιάζει με χειρουργική επέμβαση!:D

Όσο για τις "χωμάτινες" οδηγίες κι' αυτές ευπρόσδεκτες για τις μελλοντικές εξορμήσεις μας!

ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ
01-09-2009, 22:12
Eξαιρετική παρουσιαση !

loulou1100gs
02-09-2009, 09:02
[QUOTE=BOXER;63643]Ασχετο με το θεμα μας σε αυτο το thread, ομως επι την ευκαιρια πρεπει να προειδοποιησω/αποτρεψω ολα τα μελη αυτης της παρεας, που πραγματοποιουν off road εξορμησεις για μια συγκεκριμενη χωματινη διαδρομη απο ολες αυτες που περασαμε εκεινο το τριημερο!!!

Ε, τότε πουλήστε τα GS και αγοράστε LT/RT. Εγώ αντιθέτως θα προέτρεπα για την παρακολούθηση εκπαιδευτικού σεμιναρίου και ακολούθως για την σταδιακή χρήση και εκτός δρόμου.Γινόμαστε έτσι πολύ καλύτεροι και ασφελέστεροι οδηγοί.Τα GS δεν φτιάχτηκαν για μόστρα και καφετέρια.
Υ.Γ.
Χώμα+κροκάλα+πόδια κάτω+λάθος εξοπλισμός=εξασφαλισμένη κόπωση+λαμνθασμένες εντυπώσεις

BOXER
03-09-2009, 02:29
[QUOTE=BOXER;63643]Ασχετο με το θεμα μας σε αυτο το thread, ομως επι την ευκαιρια πρεπει να προειδοποιησω/αποτρεψω ολα τα μελη αυτης της παρεας, που πραγματοποιουν off road εξορμησεις για μια συγκεκριμενη χωματινη διαδρομη απο ολες αυτες που περασαμε εκεινο το τριημερο!!!

Ε, τότε πουλήστε τα GS και αγοράστε LT/RT. Εγώ αντιθέτως θα προέτρεπα για την παρακολούθηση εκπαιδευτικού σεμιναρίου και ακολούθως για την σταδιακή χρήση και εκτός δρόμου.Γινόμαστε έτσι πολύ καλύτεροι και ασφελέστεροι οδηγοί.Τα GS δεν φτιάχτηκαν για μόστρα και καφετέρια.
Υ.Γ.
Χώμα+κροκάλα+πόδια κάτω+λάθος εξοπλισμός=εξασφαλισμένη κόπωση+λαμνθασμένες εντυπώσεις

Οχι οχι οχι, με τιποτα, δεν υπαρχει περιπτωση να πουλησουμε τα εργαλεια μας, αλλα και αν το κανουμε, παλι GS θα παρουμε :D :D!!! Τα οποια σιγουρα δεν ειναι φτιαγμενα για μοστρα και την καφετερια, και αυτο ειναι κατι που ορισμενοι απο εμας το γνωριζουν απο την πρωτη κιολας μερα της αγορας της και το δειχνουμε σε καθε ευκαιρια!
Τωρα οσο αφορα για τα ποδια κατω, ετυχε να τα εχει την στιγμη που τραβηξα την φωτο, οπως και εγω αλλωστε (αλλα και ολοι μας πιστευω) δεν μπορω να πηγαινω σε ολη την χωματινη σηκωμενος, τα παιζουν τα ποδια και η μεση. Ορθιος την περισσοτερη διαδρομη αλλα και στην σελα οπου το επιτρεπει ο δρομος.
Για τον λαθος εξοπλισμο (εως "ανυπαρκτο" θα συμπληρωνα εγω, ομως μονο στην περιοχη των ποδιων) συμφωνω μαζι σου. Κρανακια- μπουφανακια- γαντακια και μποτουλες ολα ηταν κομπλε, εκτος απο αυτο....
"Μεταξυ μας", και εγω τζινακι φορουσα :rolleyes::rolleyes:!!!
Τα σεμιναρια ειναι οντως πολυ χρησιμα και μακαρι να γινοταν και ποιο συχνα ακομα :(.

EOD-K9
03-09-2009, 03:49
πολύ καλή παρουσίαση !!!

Αν και πιτσιρικάς εκανα τις ακτινολογισεις της γειτονιας δεν νομιζω οτι θα τολμουσα να πειράξω ενα gs

Gazi
04-09-2009, 22:00
πολύ καλή παρουσίαση !!!

Αν και πιτσιρικάς εκανα τις ακτινολογισεις της γειτονιας δεν νομιζω οτι θα τολμουσα να πειράξω ενα gs

Ορίστε ο λόγος που δεν πήρες το Adventure......Εχει ακτίνες!!!!:sm7::sm7::sm7::sm7: