PDA

View Full Version : WP ή OHLINS ;;;


epimelitisf
12-03-2009, 22:36
...Ήρθε μάλλον το πλήρωμα του χρόνου να ψαχτώ για αμορτισέρ...

"Ψιλοκολυμπάμε"...Τι και αν το σφίξαμε λίγο...πλέον δεν παίρνει γιατρειά!

Όταν το συζήταγα με τον μηχανικό...μου λέει "τι περιμένεις; 53000 χλμ και όλα δικάβαλος...Ήσασταν και φαγωμένοι!!!"...:hmmm: :sm7:
Ενδιαφέρομαι βέβαια πρωτίστως για το πίσω...

Και οι δύο μάρκες, οικονομικά κινούνται στα ίδια πλαίσια...

Με μία πρόχειρη ματιά, γύρω στα 650 κατοστάρικα...Παίζει βέβαια και ένα "dual" λέει...το οποίο είναι πιο ενισχυμένο με σκοπό να αντιμετωπίζει τα του "δρόμου", όσο και τα του "χώματος" με μεγάλη ευκολία...αλλά φτάνει πιο ψηλά...

Έχει κανείς εμπειρία πάνω στο θέμα;

emix
12-03-2009, 22:46
Φωτη φυσικα οι αποψεις που θ ακουσεις ειναι πολλες και διαφορες.
Δεν εχω μεγαλη εμπειρια, αλλα θα σου πω τι εχω ακουσει.
Το βασικοτερο που εχω ακουσει φυσικα ειναι οτι αν χρειαστεις καποιο σερβις ή ανταλλακτικα το Ohlins ειναι πιο δυσκολα απ οτι τα WP.
Περισσοτερα δεν γνωριζω, αλλα πανω-κατω ακουω οτι τα ιδια ειναι και οι δυο μαρκες.
Ειναι σημαντικο ομως να ξερεις που να κανεις σερβις και που να βρεις ανταλακτικα για τις αναρτησεις αν παει κατι στραβα.

kostas_366
12-03-2009, 22:50
Φώτη σκέφτεσαι καινούργια ή μεταχειρισμένα? Κάπου είχα δει αγγελία για όχλινς. Και κάτι άλλο, τώρα που έωαξα λίγο για wilbers μιας και μου έδωσαν κάποια, κοίτα και αυτά, τα λόγια που διάβασσα ήταν πολύ καλά.
Eδώ: http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=1338&highlight=wilbers
στην 2η σελίδα κοίτα ένα ποστ του Στράτου (το 2ο) για το 1200. Κάπου θα δεις wp vs wilbers. Στα wilbers, παραγγέλνεις σύμφωνα με τα κιλά σου, και με το δεύτερο άτομο.

kostas_366
12-03-2009, 22:56
Το βασικοτερο που εχω ακουσει φυσικα ειναι οτι αν χρειαστεις καποιο σερβις ή ανταλλακτικα το Ohlins ειναι πιο δυσκολα απ οτι τα WP.

Σέρβις θέλουν μόνο τα τσιμουχάκια, αν δακρύσουν, που στο κάνουν όλοι και τα k-shock και ο Τασούλης (wp) και ο Αλεξόπουλος, ότι και μάρκα να είναι. Δεν κάνουν κάτι άλλο.

Fast&Furious
12-03-2009, 23:12
The WHITE POWER ειναι παρα πολυ καλη με καλο σερβις και ενα παρα πολυ εξυπηρετικο Τασουλη..δεν ειναι διαφημιση..απλα η ΟΗLINS δεν εχει καποιο καλο συνεργατη εδω που να κανει δουλεια...

soter3gm
12-03-2009, 23:36
Καλά τα WHITE POWER αλλά δεν είναι όπως παλιά, για να έχεις καλή απόδοση πρέπει να πάρεις την ακριβή σειρά της όπου είναι αρκετά τσουχτερή. Σε αντίθεση με τα ΟΗLINS δεν είναι ανάγκη να πάρεις κάτι ακριβό για να έχεις άριστη απόδοση.
Το σημαντικό είναι πως μπορείς να τα πάρεις με άλλο ελατήριο ανάλογα με πόσα κιλά είσαι και τι είδους οδήγηση κάνεις, όσο για το service τους το κάνει η yamaha σε ένα εξουσιοδοτημένο κατάστημα της στους Αμπελόκηπους ψηλά

Fast&Furious
12-03-2009, 23:50
Καλά τα WHITE POWER αλλά δεν είναι όπως παλιά, για να έχεις καλή απόδοση πρέπει να πάρεις την ακριβή σειρά της όπου είναι αρκετά τσουχτερή. Σε αντίθεση με τα ΟΗLINS δεν είναι ανάγκη να πάρεις κάτι ακριβό για να έχεις άριστη απόδοση.
Το σημαντικό είναι πως μπορείς να τα πάρεις με άλλο ελατήριο ανάλογα με πόσα κιλά είσαι και τι είδους οδήγηση κάνεις, όσο για το service τους το κάνει η yamaha σε ένα εξουσιοδοτημένο κατάστημα της στους Αμπελόκηπους ψηλά


Ολα τα αφτερ μαρκετ αμορτισερ εχουν αυτη την επιλογη (αλλο ελατηριο)..απλα κοιτας κιολας ποτε θα το παρεις απο το σερβις και αν θα γινει σωστη δουλεια..Ειχα στειλει ενα και εκανα να το παρω ενα μηνα και δεν το ειχαν πειραξει καθολου..Και οσο αφορα το αν ειναι οπως παλια?..Ειναι ακομα καλυτερα και δεν εχει να κανει με ακριβη η φτηνη η ποιοτητα ειναι μια.. Εχεις στειλει κανα αμορτισερ για σερβις εκει??..;);)

kostas_366
13-03-2009, 00:22
The WHITE POWER ειναι παρα πολυ καλη με καλο σερβις και ενα παρα πολυ εξυπηρετικο Τασουλη..δεν ειναι διαφημιση..απλα η ΟΗLINS δεν εχει καποιο καλο συνεργατη εδω που να κανει δουλεια...
Μπίλης σπίκινκ..
Σίγουρα ξέρει καλύτερα.

gs1150
13-03-2009, 12:32
The WHITE POWER ειναι παρα πολυ καλη με καλο σερβις και ενα παρα πολυ εξυπηρετικο Τασουλη..δεν ειναι διαφημιση..απλα η ΟΗLINS δεν εχει καποιο καλο συνεργατη εδω που να κανει δουλεια...

Έτσι είναι, έτσι !

epimelitisf
13-03-2009, 15:14
-Ρώτησα έναν πολύ καλό φίλο και άμεσα-άριστα ενημερωμένο για τέτοιου είδους θέματα (και όχι μόνο...) αφού το επάγγελμά του είναι...οι μοτό,..και μου πρότεινε να το επισκευάσω (νόμιζα από λάθος, ότι της μαμάς δεν επισκευάζονται...) και να περάσω ένα καινούριο ελατήριο (WP.. ; ) για καλύτερη απόδοση, με το μισό και πλέον κόστος!:rolleyes:

Η καίρια ερώτησή μου είχε να κάνει με την διάρκεια και την απόδοση και η απάντηση ήταν θετικότατη!
Άρα λοιπόν είναι μία πολύ καλή επιλογή...;)

Το μπροστινό μάλλον δεν επισκευάζεται αλλά δεν θέλει και άλλαγμα αφού δεν καταπονείται όσο το πίσω, με το βάρος, τα "τινάγματα" της επιτάχυνσης κλπ...

Θα δούμε...:hmmm:

Για επισκευή πώς το βλέπετε; έχει κάνει κάποιος;

GeorgeP
13-03-2009, 16:41
-Ρώτησα έναν πολύ καλό φίλο και άμεσα-άριστα ενημερωμένο για τέτοιου είδους θέματα (και όχι μόνο...) αφού το επάγγελμά του είναι...οι μοτό,..και μου πρότεινε να το επισκευάσω (νόμιζα από λάθος, ότι της μαμάς δεν επισκευάζονται...) και να περάσω ένα καινούριο ελατήριο (WP.. ; ) για καλύτερη απόδοση, με το μισό και πλέον κόστος!:rolleyes:

Η καίρια ερώτησή μου είχε να κάνει με την διάρκεια και την απόδοση και η απάντηση ήταν θετικότατη!
Άρα λοιπόν είναι μία πολύ καλή επιλογή...;)

Το μπροστινό μάλλον δεν επισκευάζεται αλλά δεν θέλει και άλλαγμα αφού δεν καταπονείται όσο το πίσω, με το βάρος, τα "τινάγματα" της επιτάχυνσης κλπ...

Θα δούμε...:hmmm:

Για επισκευή πώς το βλέπετε; έχει κάνει κάποιος;
Αυτο θα σου συνιστουσα κι εγω!!!
Να ξερεις ότι ΟΛΑ τα αμορτισερ ανοιγονται κι επισκευαζονται!! Ακομα και τα Γιαπωνεζικα που κοιτωντας τα λες ''αποκλειεται να ανοιγει'' κι ομως ανοιγει!!!!
Το παν είναι το λαδι που θα σου βαλει ο μαστορης, δεν ειναι το μηχανελαιο που βαζουμε στον κινητηρα ουτε κια υτο το 10αρακι που βαζουμε εμεις στις μπουκάλες!! Ειναι το λαδι που χρησιμοποιει η Citroen stις υδροπνευματικες της αναρτησεις νομιζω ειναι τυπου ATF αλλα αυτα τα ξερουν οι ''Τασουληδες'' ανα την Ελλαδα!! Ο ''Τασουλης'' στην Καλιρόης ειναι πολυ, μα παρα πολυ, αξιόπιστος και γνωστός αν το πανεληνιο!!
Αν καταφυγεις στην μεθοδο της επισκευης θα σου συνιστουσα να μην βάλεις ελατηριο ουτε WP αλλα ουτε και Ohlins αλλα Hyperpro!! Εχω περασει και απο τα τρια και ολες τις εντυπωσεις τις κερδιζει για μενα το Hyperpro!! Η προδευτικοτητα του ειναι τέτοια που μεσα στην πολη και στο ταξιδι νομιζεις οτι οδηγάς ''Βατραχο'' της Citroen!! Εχει μια αισθηση πολυ λιμουζινατη!! Τα άλλα ειναι λιγο εως πολυ (WP) διακοπτες, μαλακο και αποτομα σκληρό, δεν εχουν αυτο το ενδιαμεσο του hyperpro που κανει την διαφορά!!
Αν τελικα αποφασισεις αυτην την λυση παρε τα συνιστωμενα ελατηρια απο την hyperpro για την δικια σου μοτοσυκλετα. Μην καταφυγεις σε αλλες σκληροτητες γιατι θα χασεις σε αισθηση και δεν το αξιζει η μοτοσυκλέτα σου!!!

Αν πάλι αποφασισεις για ολοκληρο αμορτισερ η νουμερο 1 εταιρεια (κι ακριβοτερη) ειναι η OHLINS αλλα σου προσφερει τοσα πολλα που αξιζει τα λεφτά της. Οσο για το σερβις των γινεται πανευκολα κι απο σενα αν εχεις εργαλεια και ορεξη αλλα και απο τα κατα τόπους εξουσιοδοτημενα απο την OHLINS συνεργεία!!!
Ακομα δεν ειναι αναγκη να πάρεις το ακριβοτερο (ειτε WP ειτε OHLINS) που διαθετουν ενα καρο ρυθμισεις, θα μπλέξεις και ποτε δεν θα εχεις το τελειο, εξ άλλου δεν εχεις supersport που να τις χρειαζεσαι!! Μια τηλεπροφορτιση (ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ) ελατηρίου και μια αποσβεση επαναφοράς ειναι αρκετες!!! Εξάλλου τα μαμα αμορτισερ εχουν ενα ευρος ρυθμισης προφορτιση ελατηρίου π.χ απο το 1 έως το 10 και αποσβση επαναφορας απο το 1-5 που ειναι αρκετες με τα μαμα ελατηρια και ΥΠΕΡΑΡΚΕΤΕς με ενα αφτερ μαρκετ ελατηριο και τα ολοκληρα αφτερ μαρκετ αμορτισερ διαθετουν απο το 1-25 και 1-30 αντιστοιχα!!!

Η αποφαση ειναι δικη σου!!

epimelitisf
13-03-2009, 19:53
Αν είναι λοιπόν να δίνω τα μίσα ( ; ) χρήματα και κάθε φορά να έχω καινούριο αμορτισέρ για την (έστω...) ίδια διάρκεια και απόδοση, τότε το βλέπω πιο εφικτό και σωστό!

Θα ξεκινήσω με επισκευή και θα δείξει...

Ευχαρίστω όλους για την γνώμη τους, προκαταβολικά...;)

GeorgeP
14-03-2009, 18:37
Αν είναι λοιπόν να δίνω τα μίσα ( ; ) χρήματα και κάθε φορά να έχω καινούριο αμορτισέρ για την (έστω...) ίδια διάρκεια και απόδοση, τότε το βλέπω πιο εφικτό και σωστό!

Θα ξεκινήσω με επισκευή και θα δείξει...

Ευχαρίστω όλους για την γνώμη τους, προκαταβολικά...;)

Νομιζω οτι πράττεις σωστά!!!

Fast&Furious
14-03-2009, 18:52
Αν είναι λοιπόν να δίνω τα μίσα ( ; ) χρήματα και κάθε φορά να έχω καινούριο αμορτισέρ για την (έστω...) ίδια διάρκεια και απόδοση, τότε το βλέπω πιο εφικτό και σωστό!

Θα ξεκινήσω με επισκευή και θα δείξει...

Ευχαρίστω όλους για την γνώμη τους, προκαταβολικά...;)


Σκεψου καλα να δωσεις λεφτα για επισκευη γιατι τα 7 στα 10 μετα απο 3 με 4 μηνες ειναι παλι τα ιδια και θα εχεις δωσει 150 με 200 €...ειναι απλα αν θελεις να βαλεις μια αναρτηση και να ξενιασης η να ασχολησε συνεχεια...It's up to you...;);)

boxer-1200
05-04-2009, 02:07
Σκεψου καλα να δωσεις λεφτα για επισκευη γιατι τα 7 στα 10 μετα απο 3 με 4 μηνες ειναι παλι τα ιδια και θα εχεις δωσει 150 με 200 €...ειναι απλα αν θελεις να βαλεις μια αναρτηση και να ξενιασης η να ασχολησε συνεχεια...It's up to you...;);)


Σωστόοοος ο Βασίλης .....;)

GeorgeP
05-04-2009, 20:44
Σκεψου καλα να δωσεις λεφτα για επισκευη γιατι τα 7 στα 10 μετα απο 3 με 4 μηνες ειναι παλι τα ιδια και θα εχεις δωσει 150 με 200 €...ειναι απλα αν θελεις να βαλεις μια αναρτηση και να ξενιασης η να ασχολησε συνεχεια...It's up to you...;);)
για΄ντα το λες αυτό? Αν αλλαξει λαδια, τσιμουχες κ.λ.π. γιατι να ειναι τα ιδια μετα απο 4 μηνες!! Εγω που εχω κανει αυτην την δουλεια σε ΑΤ μετα απο 60000κμ το εδωσα στα 120000 και το αμορισερ δεν ειχε μασησεις καθόλου!! μαλλον ηταν καλυτερο απο πριν!!!

NLS
05-04-2009, 21:13
εννοείς τα εκπληκτικές αυτές αναρτήσεις που έχει το ΑΤ;

:sm7:

Fast&Furious
05-04-2009, 22:57
για΄ντα το λες αυτό? Αν αλλαξει λαδια, τσιμουχες κ.λ.π. γιατι να ειναι τα ιδια μετα απο 4 μηνες!! Εγω που εχω κανει αυτην την δουλεια σε ΑΤ μετα απο 60000κμ το εδωσα στα 120000 και το αμορισερ δεν ειχε μασησεις καθόλου!! μαλλον ηταν καλυτερο απο πριν!!!

Τι να πω φιλε Γιωργο μπορει και να εκατσε στο δικο σου.Αλλα στα περισσοτερα τζιφος..Τωρα σου μιλαω για αρκετα χρονια πριν οταν ειχε πρωτο ανοιξει το ΚΣ..και μετα απο αυτα δεν τους ξανα εστειλα τιποτα..Αλλα ισως και να εχει αλλαξει κατι μεσα σε αυτα τα χρονια!!
Αλλα πιστευω πως οτι και να κανει ειναι δυσκολο να γινει δουλεια,γιατι δεν ειναι μονο η τσιμουχα (στην καλυτερη)αλλα και το μπρατσο του αμορτισερ,που μπορει να εχει καποια φθορα και που δεν θα το πει ο μαστορας για να τσεπωσει τα €ακια.οποτε μετα αλλα λεφτα για αναρτηση!!

GeorgeP
06-04-2009, 13:21
Τι να πω φιλε Γιωργο μπορει και να εκατσε στο δικο σου.Αλλα στα περισσοτερα τζιφος..Τωρα σου μιλαω για αρκετα χρονια πριν οταν ειχε πρωτο ανοιξει το ΚΣ..και μετα απο αυτα δεν τους ξανα εστειλα τιποτα..Αλλα ισως και να εχει αλλαξει κατι μεσα σε αυτα τα χρονια!!
Αλλα πιστευω πως οτι και να κανει ειναι δυσκολο να γινει δουλεια,γιατι δεν ειναι μονο η τσιμουχα (στην καλυτερη)αλλα και το μπρατσο του αμορτισερ,που μπορει να εχει καποια φθορα και που δεν θα το πει ο μαστορας για να τσεπωσει τα €ακια.οποτε μετα αλλα λεφτα για αναρτηση!!
αμα εχει φθαρει ο άξονας του εμβόλου (αν αυτον εννοεις) ναι εκει δεν γινεται τιποτα, αλλα αυτο ειναι εμφανες εξωτερικα αρκει ο ιδιοκτητης του οχηματος να ξερει να αναγνωριζει την φθορά αυτη!! Αλλιως ναι ειναι πολυ πιθανον ''.... να μην το πει ο μαστορας για να τσεπωσει τα €ακια.οποτε μετα αλλα λεφτα για αναρτηση!''
Εμπειρικα λεμε οτι ενα αμορτισερ με λιγα κμ (50-60000) και με χρηση νορμαλ (οχι extreme enduro π.χ) ειναι επισκευασιμο!! Εγω, οταν θελω να επισκευασω το αμορτισερ της μοτο μου - όπως εκανα στο ΑΤ- το βγάζω και περναω το νυχι μου καθετα (οχι κατα μηκος) στονπαραπάνω αξονα και σε ολο το μηκος του, αν δεν συναντησω γδαρσιμο ¨η αλλη ανωμαλια προχωράω στην επισκευη αν συναντησω κατι δεν κανω τιποτε!! Μεχρι τωρα δεν με εχει προδωσει αυτη η τεχνικη!!

GeorgeP
06-04-2009, 13:31
εννοείς τα εκπληκτικές αυτές αναρτήσεις που έχει το ΑΤ;

:sm7:
τα πρωτα ΑΤ 650 και τα 750 μεχρι το 1992 ειχαν πολυ καλες αναρτησεις!!! Το πισω περαν απο την προφορτιση ελατηριου ειχε και αποσβεση επαναφοράς που εκανε πολυ καλη δουλεια!!! Ενα τετοιο αμορτισερ της προσωπικης μου ΑΤ '91 ειχα επισκευασει!!
ΜΕΤΑ τα πραγματα σκαρτεψαν αφου το βιδάκι της αποσβεσης επαναφορας εγκαταλειφτηκε, τα πισω αμορτισερ των ΑΤ της Showa αρχισαν να φτιαχνονται στην Ισπανια και μετα τοποθετουντο πανω στις ΑΤ κατα την συναρμολογηση στους κατα χωρες Σαρακακηδες!! Τι περιμενεις μετα απο αυτο?
Τα ιδια αμορτισερ της ιδιας εταιρειας (Showa)που τοποθετουνται στα Βαραντερο ειναι φυσικα made in Japan και ''φυσικα'' βγαζουν καποια προβληματα διαροων (κι ομως συμβαινει) σε καποια Βαραντερο απο το 2006 και μετά!!! Το προβλημα γνωστο και καλυπτεται απο την Χοντα ανεξαρτητως εγγυησης και μεσα σε λογικα χρονικα πλαισια (μην παμε μετα απο 6 χρονια π.χ. και δηλωσουμε βλαβη αμορτισερ!!) Αλλα και πάλι ειναι ανεπιτρεπτο να συμβαινει μεσα στα πρωτα 30000κμ όπως δειχνουν οι στατιστικές!

Αλαλ ας ειναι, σημεια των καιρων κιαυτό!!!

GeorgeP
06-04-2009, 13:36
....................................................Τα ιδια αμορτισερ της ιδιας εταιρειας (Showa)που τοποθετουνται στα Βαραντερο ειναι φυσικα made in Japan και ''φυσικα'' βγαζουν καποια προβληματα διαροων (κι ομως συμβαινει) σε καποια Βαραντερο απο το 2006 και μετά!!!
...................................................................................................


sorry, made in Spain ηθελα να πω!!!

epimelitisf
29-09-2009, 19:16
Kύριοι, ήρθε το πλήρωμα του χρόνου και τελικώς διάλεξα την λύση της επισκευής του αμορτισέρ!

Δηλαδή εν ολίγοις είναι σαν να έχω αυτή την στιγμή ένα καινούριο WP αφού αλλάχτηκαν τα "εντόσθια" και το ελατήριο με της συγκεκριμένης εταιρείας!

Άλλη αίσθηση ακόμα και από της μάνας του όταν ήταν καινούρια...

Σφίξαμε βέβαια λίγο και το μπροστινό για να ισοσταθμίσουμε την δυναμική του πίσω και απλά πολύ καλή περίπτωση με τα μισά λεφτά...

Θα δούμε πόσο θα αντέξει στην καθημερινή σκληρή χρήση, αλλά μάλλον φαίνεται ότι συμφέρει, αφού οι αριθμοί είναι κατά πολύ μικρότεροι σε σχέση με αγορά καινούριου...;)

Μία δοκιμή θα μας πείσει, που λένε...και αυτό έκανα!:cool:

BOXER
30-09-2009, 02:07
Kύριοι, ήρθε το πλήρωμα του χρόνου και τελικώς διάλεξα την λύση της επισκευής του αμορτισέρ!

Δηλαδή εν ολίγοις είναι σαν να έχω αυτή την στιγμή ένα καινούριο WP αφού αλλάχτηκαν τα "εντόσθια" και το ελατήριο με της συγκεκριμένης εταιρείας!

Άλλη αίσθηση ακόμα και από της μάνας του όταν ήταν καινούρια...

Σφίξαμε βέβαια λίγο και το μπροστινό για να ισοσταθμίσουμε την δυναμική του πίσω και απλά πολύ καλή περίπτωση με τα μισά λεφτά...

Θα δούμε πόσο θα αντέξει στην καθημερινή σκληρή χρήση, αλλά μάλλον φαίνεται ότι συμφέρει, αφού οι αριθμοί είναι κατά πολύ μικρότεροι σε σχέση με αγορά καινούριου...;)

Μία δοκιμή θα μας πείσει, που λένε...και αυτό έκανα!:cool:


Με απλα λογια: Την καλυτερη δουλεια εκανες!