PDA

View Full Version : ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ....


spartiatis
26-10-2010, 21:46
Τα λάθη είναι ανθρώπινα,αν και πολλές φορές τα καταλαβαίνουμε κάπως αργά, κάποια άλλα μας βοηθούν κάποιοι άλλοι να τα καταλάβουμε.
Κλείνω ραντεβού για σερβις στο ΒΑΓΙΑΝΕΛΗ για το GS μου ,των 40000χλμ.
Κλείνω το ραντεβού ,πηγαίνω ,αφήνω τη μηχανή.Με παίρνουν τηλέφωνο και μου λένε ότι έχει σχιστεί το λαστιχάκι μπροστά ( έχει μια ονομασία,μου διαφεύγει τώρα) τους ρωτώ πόσο στοιχίζει και μου απαντούν γύρω στα 150 ευρώ,ανταπαντώ ,επείγει να το αλλάξω; μου λένε όχι μπορούμε να το αλλάξουμε στα 50000χλμ.
Μετά από μια βδομάδα με ξανακαλούν και μου λένε ότι λόγω ανάκλησης στην ανάρτηση δε θα χρειαστεί να το πληρώσω!Κλείνουμε ραντεβού ,πηγαίνω τη μηχανή ,πάω το μεσημέρι να την πάρω και μου λένε 160 ευρώ!!!!!!!!!!Έκπληκτος ρωτώ γιατί αυτό και μου λένε ότι αυτό δεν είναι στην ανάκληση ,είναι η μόνο η μπροστινή ανάρτηση!! η οποία όμως δεν είχε έρθει!Τότε γιατί με πήρατε τηλέφωνο και μου είπατε να έρθω;! όταν τους λέω ότι δε θα πληρώσω γιατί είναι δικό τους λάθος ,μου λένε ότι έγινε παρεξήγηση!!με ρωτούσαν ποιος σας πήρε τηλέφωνο!!!!!!λες και είμαι στην ιντερπολ!να γνωρίζω,να ρωτάω ποιος μου τηλεφωνεί από το τάδε συνεργειο!!Τελικά σε πολύ έντονο ύφος και φανερά εκνευρισμένος ο αρχιμηχανικός φωνάζει μπροστά σε όλους ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ,ΠΑΡΤΕ ΤΗ ΜΗΧΑΝΗ ΜΕΣΑ ΒΓΑΛΤΕ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΒΑΛΤΕ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΚΙ ΑΝ ΣΚΟΤΩΘΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Πέρνω τη μηχανή και πάω στο κατάστημα,όπου βρίσκω τους ιδιοκτήτες,τους εξιστορώ τι συνέβη και τι μου λένε κάθε μέρα συναναστρέφονται με καμμια δεκαριά πυροβολημένους!!! ΝΑΙ ετσι βλέπουν εμάς τους πελάτες τους,δεν εννοώ εσένα βέβαια μου λέει.ότι θα λέει στους άλλους....μια παρεξήγηση έγινε,θα κανονίσουμε αν έχεις πιστωτική να το αλλάξουμε και να το βάλουμε σε δόσεις!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΙΣΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ!!!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΡΘΩ ΠΟΤΕ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΣΑΣ.
Ο ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΙΔΕΑ,ΟΙ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠ ΟΛΑ ΜΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΙ ΟΧΙ ΕΝΑ ΠΟΡΤΟΦΟΛΙ!
Τα στοιχεία μου είναι στη διάθεση του site.

siraxanz
26-10-2010, 22:25
Τα λάθη είναι ανθρώπινα,αν και πολλές φορές τα καταλαβαίνουμε κάπως αργά, κάποια άλλα μας βοηθούν κάποιοι άλλοι να τα καταλάβουμε.
Κλείνω ραντεβού για σερβις στο ΒΑΓΙΑΝΕΛΗ για το GS μου ,των 40000χλμ.
Κλείνω το ραντεβού ,πηγαίνω ,αφήνω τη μηχανή.Με παίρνουν τηλέφωνο και μου λένε ότι έχει σχιστεί το λαστιχάκι μπροστά ( έχει μια ονομασία,μου διαφεύγει τώρα) τους ρωτώ πόσο στοιχίζει και μου απαντούν γύρω στα 150 ευρώ,ανταπαντώ ,επείγει να το αλλάξω; μου λένε όχι μπορούμε να το αλλάξουμε στα 50000χλμ.
Μετά από μια βδομάδα με ξανακαλούν και μου λένε ότι λόγω ανάκλησης στην ανάρτηση δε θα χρειαστεί να το πληρώσω!Κλείνουμε ραντεβού ,πηγαίνω τη μηχανή ,πάω το μεσημέρι να την πάρω και μου λένε 160 ευρώ!!!!!!!!!!Έκπληκτος ρωτώ γιατί αυτό και μου λένε ότι αυτό δεν είναι στην ανάκληση ,είναι η μόνο η μπροστινή ανάρτηση!! η οποία όμως δεν είχε έρθει!Τότε γιατί με πήρατε τηλέφωνο και μου είπατε να έρθω;! όταν τους λέω ότι δε θα πληρώσω γιατί είναι δικό τους λάθος ,μου λένε ότι έγινε παρεξήγηση!!με ρωτούσαν ποιος σας πήρε τηλέφωνο!!!!!!λες και είμαι στην ιντερπολ!να γνωρίζω,να ρωτάω ποιος μου τηλεφωνεί από το τάδε συνεργειο!!Τελικά σε πολύ έντονο ύφος και φανερά εκνευρισμένος ο αρχιμηχανικός φωνάζει μπροστά σε όλους ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ,ΠΑΡΤΕ ΤΗ ΜΗΧΑΝΗ ΜΕΣΑ ΒΓΑΛΤΕ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΒΑΛΤΕ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΚΙ ΑΝ ΣΚΟΤΩΘΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Πέρνω τη μηχανή και πάω στο κατάστημα,όπου βρίσκω τους ιδιοκτήτες,τους εξιστορώ τι συνέβη και τι μου λένε κάθε μέρα συναναστρέφονται με καμμια δεκαριά πυροβολημένους!!! ΝΑΙ ετσι βλέπουν εμάς τους πελάτες τους,δεν εννοώ εσένα βέβαια μου λέει.ότι θα λέει στους άλλους....μια παρεξήγηση έγινε,θα κανονίσουμε αν έχεις πιστωτική να το αλλάξουμε και να το βάλουμε σε δόσεις!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΙΣΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ!!!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΡΘΩ ΠΟΤΕ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΣΑΣ.
Ο ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΙΔΕΑ,ΟΙ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠ ΟΛΑ ΜΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΙ ΟΧΙ ΕΝΑ ΠΟΡΤΟΦΟΛΙ!
Τα στοιχεία μου είναι στη διάθεση του site.




Δεν ήξερες, δεν ρώταγες???






Είσαι και κοντοπατριώτης..
Αν διαβάσεις εδώ στο φόρουμ μιλάμε και λέμε πολλές πληροφορίες για το πως και το που και το τι!!!
Επίσης το φόρουμ έχει εξασφαλίσει εκπτώσεις γιά τα μέλη του φόρουμ!
Ψάξου λίγο και βρείς το φώς σου:)

wet & dirty
26-10-2010, 23:15
τι να σου πω ρε φιλε εχεις δικιο και καλα κανεις και τους τα χωνεις!!!Νεύρα

το μαγαζι εχει γεμισει πονηρους εκει,εισαι και ατυχος αν ηταν ο Βασιλης εκει θα εκανες την δουλεια σου χωρις παρατραγουδα...:hmmm:

κορωνα...κανε την δουλεια σου σε αλλο μαγαζι και μην ξαναπας!!!;)

Fast&Furious
27-10-2010, 03:01
Μηπως εχει και ονομα αυτος ο αρχιμηχανικος????
Η καποιο ιδιαιτερο σημειο επανω του που να μας δωσει να καταλαβουμε ποιος ειναι???

MARK
27-10-2010, 08:24
Συμπεριφορές που δεν αρμόζουν σε σοβαρές επιχειρήσεις...:hmmm:

vasorfa
27-10-2010, 08:28
<<Eπαγγελματίε>>τέτοιου είδους---Υπαρχουν Πολλοι ....Νεύρα πιστεύω οτι η καλύτερη αντίδραση του καταναλωτικου κοινού ειναι αυτη που εχεις και εσυ---ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΣ----και τους ΞΕΜΠΡΟΣΤΙΑΖΕΙΣ:):)

aeriko
27-10-2010, 08:30
Σε ποιό κατάστημα από τα δύο έγινε το σκηνικό, μπορούμε να μάθουμε;

kostasx
27-10-2010, 09:29
Μηπως εχει και ονομα αυτος ο αρχιμηχανικος????
Η καποιο ιδιαιτερο σημειο επανω του που να μας δωσει να καταλαβουμε ποιος ειναι???

Δεν νομίζω ότι έχει σημασία το όνομα και τα χαρακτηριστηκά του μηχανικού..
Δεν ξαναπατάς στο συνεργείο τους, πας εκεί που πάνε οι ευχαριστημένοι,
(και με έκπτωση ;);))και τελειώνει το θέμα..
Έχουμε γεμίσει κουτοπόνηρους αεριτζίδες..:mad::mad:

nibo
27-10-2010, 10:28
<<Eπαγγελματίε>>τέτοιου είδους---Υπαρχουν Πολλοι ....Νεύρα πιστεύω οτι η καλύτερη αντίδραση του καταναλωτικου κοινού ειναι αυτη που εχεις και εσυ---ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΣ----και τους ΞΕΜΠΡΟΣΤΙΑΖΕΙΣ:):)


Ετσι ειναι ακριβως;)

vpentza
27-10-2010, 11:34
απαράδεκτοι.....όλο και γεμίζει η λίστα με τους απαραδεκτους......

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
27-10-2010, 11:37
Τα λάθη είναι ανθρώπινα,αν και πολλές φορές τα καταλαβαίνουμε κάπως αργά, κάποια άλλα μας βοηθούν κάποιοι άλλοι να τα καταλάβουμε.
Κλείνω ραντεβού για σερβις στο ΒΑΓΙΑΝΕΛΗ για το GS μου ,των 40000χλμ.
Κλείνω το ραντεβού ,πηγαίνω ,αφήνω τη μηχανή.Με παίρνουν τηλέφωνο και μου λένε ότι έχει σχιστεί το λαστιχάκι μπροστά ( έχει μια ονομασία,μου διαφεύγει τώρα) τους ρωτώ πόσο στοιχίζει και μου απαντούν γύρω στα 150 ευρώ,ανταπαντώ ,επείγει να το αλλάξω; μου λένε όχι μπορούμε να το αλλάξουμε στα 50000χλμ.
Μετά από μια βδομάδα με ξανακαλούν και μου λένε ότι λόγω ανάκλησης στην ανάρτηση δε θα χρειαστεί να το πληρώσω!Κλείνουμε ραντεβού ,πηγαίνω τη μηχανή ,πάω το μεσημέρι να την πάρω και μου λένε 160 ευρώ!!!!!!!!!!Έκπληκτος ρωτώ γιατί αυτό και μου λένε ότι αυτό δεν είναι στην ανάκληση ,είναι η μόνο η μπροστινή ανάρτηση!! η οποία όμως δεν είχε έρθει!Τότε γιατί με πήρατε τηλέφωνο και μου είπατε να έρθω;! όταν τους λέω ότι δε θα πληρώσω γιατί είναι δικό τους λάθος ,μου λένε ότι έγινε παρεξήγηση!!με ρωτούσαν ποιος σας πήρε τηλέφωνο!!!!!!λες και είμαι στην ιντερπολ!να γνωρίζω,να ρωτάω ποιος μου τηλεφωνεί από το τάδε συνεργειο!!Τελικά σε πολύ έντονο ύφος και φανερά εκνευρισμένος ο αρχιμηχανικός φωνάζει μπροστά σε όλους ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ,ΠΑΡΤΕ ΤΗ ΜΗΧΑΝΗ ΜΕΣΑ ΒΓΑΛΤΕ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΒΑΛΤΕ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΚΙ ΑΝ ΣΚΟΤΩΘΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Πέρνω τη μηχανή και πάω στο κατάστημα,όπου βρίσκω τους ιδιοκτήτες,τους εξιστορώ τι συνέβη και τι μου λένε κάθε μέρα συναναστρέφονται με καμμια δεκαριά πυροβολημένους!!! ΝΑΙ ετσι βλέπουν εμάς τους πελάτες τους,δεν εννοώ εσένα βέβαια μου λέει.ότι θα λέει στους άλλους....μια παρεξήγηση έγινε,θα κανονίσουμε αν έχεις πιστωτική να το αλλάξουμε και να το βάλουμε σε δόσεις!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΙΣΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ!!!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΡΘΩ ΠΟΤΕ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΣΑΣ.
Ο ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΙΔΕΑ,ΟΙ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠ ΟΛΑ ΜΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΙ ΟΧΙ ΕΝΑ ΠΟΡΤΟΦΟΛΙ!
Τα στοιχεία μου είναι στη διάθεση του site.


Καταγγελίες γίνονται δεκτές,

μόνο όταν είναι επώνυμες κ με επαληθεύσιμο τηλέφωνο.

Αν δεν συμπληρωθούν τα παραπάνω,

η καταγγελία θα διαγραφεί !!!

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
27-10-2010, 11:39
spartiatis έχεις pm ....

spartiatis
27-10-2010, 12:21
Τα λάθη είναι ανθρώπινα,αν και πολλές φορές τα καταλαβαίνουμε κάπως αργά, κάποια άλλα μας βοηθούν κάποιοι άλλοι να τα καταλάβουμε.
Κλείνω ραντεβού για σερβις στο ΒΑΓΙΑΝΕΛΗ για το GS μου ,των 40000χλμ.
Κλείνω το ραντεβού ,πηγαίνω ,αφήνω τη μηχανή.Με παίρνουν τηλέφωνο και μου λένε ότι έχει σχιστεί το λαστιχάκι μπροστά ( έχει μια ονομασία,μου διαφεύγει τώρα) τους ρωτώ πόσο στοιχίζει και μου απαντούν γύρω στα 150 ευρώ,ανταπαντώ ,επείγει να το αλλάξω; μου λένε όχι μπορούμε να το αλλάξουμε στα 50000χλμ.
Μετά από μια βδομάδα με ξανακαλούν και μου λένε ότι λόγω ανάκλησης στην ανάρτηση δε θα χρειαστεί να το πληρώσω!Κλείνουμε ραντεβού ,πηγαίνω τη μηχανή ,πάω το μεσημέρι να την πάρω και μου λένε 160 ευρώ!!!!!!!!!!Έκπληκτος ρωτώ γιατί αυτό και μου λένε ότι αυτό δεν είναι στην ανάκληση ,είναι η μόνο η μπροστινή ανάρτηση!! η οποία όμως δεν είχε έρθει!Τότε γιατί με πήρατε τηλέφωνο και μου είπατε να έρθω;! όταν τους λέω ότι δε θα πληρώσω γιατί είναι δικό τους λάθος ,μου λένε ότι έγινε παρεξήγηση!!με ρωτούσαν ποιος σας πήρε τηλέφωνο!!!!!!λες και είμαι στην ιντερπολ!να γνωρίζω,να ρωτάω ποιος μου τηλεφωνεί από το τάδε συνεργειο!!Τελικά σε πολύ έντονο ύφος και φανερά εκνευρισμένος ο αρχιμηχανικός φωνάζει μπροστά σε όλους ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ,ΠΑΡΤΕ ΤΗ ΜΗΧΑΝΗ ΜΕΣΑ ΒΓΑΛΤΕ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΒΑΛΤΕ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΚΙ ΑΝ ΣΚΟΤΩΘΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Πέρνω τη μηχανή και πάω στο κατάστημα,όπου βρίσκω τους ιδιοκτήτες,τους εξιστορώ τι συνέβη και τι μου λένε κάθε μέρα συναναστρέφονται με καμμια δεκαριά πυροβολημένους!!! ΝΑΙ ετσι βλέπουν εμάς τους πελάτες τους,δεν εννοώ εσένα βέβαια μου λέει.ότι θα λέει στους άλλους....μια παρεξήγηση έγινε,θα κανονίσουμε αν έχεις πιστωτική να το αλλάξουμε και να το βάλουμε σε δόσεις!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΙΣΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ!!!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΡΘΩ ΠΟΤΕ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΣΑΣ.
Ο ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΙΔΕΑ,ΟΙ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠ ΟΛΑ ΜΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΙ ΟΧΙ ΕΝΑ ΠΟΡΤΟΦΟΛΙ!
Τα στοιχεία μου είναι στη διάθεση του site.


Δημήτριος Θωμάς
6948 ****** (το τηλέφωνό μου το έχει ο admin)

ntinopoulos
27-10-2010, 13:06
Δημήτριος Θωμάς
6948 ****** (το τηλέφωνό μου το έχει ο admin)
ΩΡΑΙΟΣ!:)

vasorfa
27-10-2010, 13:31
Δημήτριος Θωμάς
6948 ****** (το τηλέφωνό μου το έχει ο admin)



Μάγκας!!!!!!!!!:sm8::sm8::sm8::sm5::sm5::sm5:


Μπράβο φίλε!!!!!!

Καιρό ειχα να δω Αντρα με ARCHIΔΙΑ......:)

ntinopoulos
27-10-2010, 13:40
Μάγκας!!!!!!!!!:sm8::sm8::sm8::sm5::sm5::sm5:


Μπράβο φίλε!!!!!!

Καιρό ειχα να δω Αντρα με ARCHIΔΙΑ......:)
αφου εχουμε να ειδωθουμε καιρο!;)

vasorfa
27-10-2010, 13:43
αφου εχουμε να ειδωθουμε καιρο!;)



ΣΥΓΓΝΩΜΗ.......ξεχασα να συμπληρωσω....και οχι ARCHIDIA άντρας....:sm7::sm7::sm7::p:p:p:p:p:p

ntinopoulos
27-10-2010, 14:05
ΣΥΓΓΝΩΜΗ.......ξεχασα να συμπληρωσω....και οχι ARCHIDIA άντρας....:sm7::sm7::sm7::p:p:p:p:p:p
θα σε πνιξω σε κανα ποταμι και δε θα σε βρισκει ουτε η ...αστυνομια...:p:sm7:

spartiatis
27-10-2010, 16:20
Καλησπέρα,ευχαριστώ όλους σας για την υποστήριξη και τα καλά σας λόγια.Σήμερα ´´τυχαία´´με πήραν από το συνεργείο για να περάσω να βάλω τη δωρεάν μπροστινή ανάρτηση,όταν τους είπα ότι δε θέλω να τη βάλω γιατί δεν μου άρεσε ο τρόπος που μου συμπεριφέρθηκαν στην προηγούμενη επίσκεψη μου,μου απάντησαν....έχει κάποιο κόστος η ανάρτηση!;!Τους είπα ευχαριστώ αλλά δεν θα περάσω να την τοποθετήσω και θα πάω σε άλλο συνεργείο.Δεν πέρασαν 10 λεπτά και με πήρε ο κ.Βαγιανέλης μου είπε ότι για μια παρεξήγηση είναι κρίμα να μην πάω να βάλω την ανάρτηση κι όταν του υπενθύμησα τι είχε συμβεί μου είπε, μήπως είσαι υπερβολικός!!!!!Του είπα επίσης ότι κοινοποίησα και τα παράπονα μου στο διαδίκτυο και μου είπε ότι δεν έπρεπε να το κάνω...
Αυτά τα νεώτερα....

gsmaniac
27-10-2010, 16:36
[QUOTE=spartiatis;238441]Καλησπέρα,ευχαριστώ όλους σας για την υποστήριξη και τα καλά σας λόγια.Σήμερα ´´τυχαία´´με πήραν από το συνεργείο για να περάσω να βάλω τη δωρεάν μπροστινή ανάρτηση,όταν τους είπα ότι δε θέλω να τη βάλω γιατί δεν μου άρεσε ο τρόπος που μου συμπεριφέρθηκαν στην προηγούμενη επίσκεψη μου,μου απάντησαν....έχει κάποιο κόστος η ανάρτηση!;!Τους είπα ευχαριστώ αλλά δεν θα περάσω να την τοποθετήσω και θα πάω σε άλλο συνεργείο.Δεν πέρασαν 10 λεπτά και με πήρε ο κ.Βαγιανέλης μου είπε ότι για μια παρεξήγηση είναι κρίμα να μην πάω να βάλω την ανάρτηση κι όταν του υπενθύμησα τι είχε συμβεί μου είπε, μήπως είσαι υπερβολικός!!!!!Του είπα επίσης ότι κοινοποίησα και τα παράπονα μου στο διαδίκτυο και μου είπε ότι δεν έπρεπε να το κάνω...

αυτο....τι σημαινει;;;;;:mad::mad::mad:
θελουν να ακουν μονο τα καλα;;;;:cool:
εδω μεσα εχουν γραψει πολλοι για τον βασιλη(fast&furious) και για το ποσο καλος μαστορας ειναι,ποσο προσεχει την δουλεια του,κλπ....;)
επρεπε να γραφτουν αυτα τα καλα λογια,οσο επρεπε να γραφτουν και τα ασχημα...;)

wet & dirty
27-10-2010, 17:13
αυτο....τι σημαινει;;;;;:mad::mad::mad:
θελουν να ακουν μονο τα καλα;;;;:cool:
εδω μεσα εχουν γραψει πολλοι για τον βασιλη(fast&furious) και για το ποσο καλος μαστορας ειναι,ποσο προσεχει την δουλεια του,κλπ....;)
επρεπε να γραφτουν αυτα τα καλα λογια,οσο επρεπε να γραφτουν και τα ασχημα...;)
[/QUOTE]


μπαρε πρεπει να πουμε οτι ο Βασιλης δεν περνει εντολες απο τον Βαγιανελη για να προσεξει παραπανω τα παιδια του φορουμ απλα ο Βασιλης ειναι #### τα παιδια κανει σωστα την δουλεια του χωρις προσοπικο οφελος και στην τραβη βοηθαει οποιον παει να τον βρει!!!;)

τα καλα που γραφωνται ειναι μονο για τον Βασιλη και οχι για την εταιρια που εργαζετε!!!;)

Πάνος
27-10-2010, 17:16
αυτο....τι σημαινει;;;;;:mad::mad::mad:
θελουν να ακουν μονο τα καλα;;;;:cool:
εδω μεσα εχουν γραψει πολλοι για τον βασιλη(fast&furious) και για το ποσο καλος μαστορας ειναι,ποσο προσεχει την δουλεια του,κλπ....;)
επρεπε να γραφτουν αυτα τα καλα λογια,οσο επρεπε να γραφτουν και τα ασχημα...;)[/QUOTE]

Συμφωνώ και εγώ. Οπως πρέπει να επιβραβεύεται ένα συνεργείο από το οποίο έχουμε μείνει ευχαριστημένοι, έτσι πρέπει να ακούγονται και τα παράπονα. Στο κάτω κάτω είναι και ο καλύτερος τρόπος να ξεχωρίσουν οι σωστοί επαγγελματίες από τους μισοδούληδες. Πιστεύω επίσης πως τέτοια παράπονα πρέπει να φτάνουν και στις εταιρείες. Είναι ο μόνος αποτελεσματικός τρόπος για να κερδηθεί καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη. ΝεύραΝεύραΝεύρα

gsmaniac
27-10-2010, 17:54
[quote=wet
μπαρε πρεπει να πουμε οτι ο Βασιλης δεν περνει εντολες απο τον Βαγιανελη για να προσεξει παραπανω τα παιδια του φορουμ απλα ο Βασιλης ειναι #### τα παιδια κανει σωστα την δουλεια του χωρις προσοπικο οφελος και στην τραβη βοηθαει οποιον παει να τον βρει!!!;)

τα καλα που γραφωνται ειναι μονο για τον Βασιλη και οχι για την εταιρια που εργαζετε!!!;)[/QUOTE]
κοντα στον βασιλικο....ποτιζεται και ο βαγιανελης;):D

wet & dirty
27-10-2010, 20:04
κοντα στον βασιλικο....ποτιζεται και ο βαγιανελης;):D



ετσι ετσι ακριβως!!!:cool::cool::cool:

ckk
27-10-2010, 23:26
κι αν το κάνεις στον κλειδαρά της γειτονιάς σου €10. τόσα μου πήρε ο δικός μου για 5 λεπτά δουλειά.:cool:

ckk
27-10-2010, 23:33
αυτο....τι σημαινει;;;;;:mad::mad::mad:

θελουν να ακουν μονο τα καλα;;;;:cool:
εδω μεσα εχουν γραψει πολλοι για τον βασιλη(fast&furious) και για το ποσο καλος μαστορας ειναι,ποσο προσεχει την δουλεια του,κλπ....;)

επρεπε να γραφτουν αυτα τα καλα λογια,οσο επρεπε να γραφτουν και τα ασχημα...;)


Συμφωνώ και εγώ. Οπως πρέπει να επιβραβεύεται ένα συνεργείο από το οποίο έχουμε μείνει ευχαριστημένοι, έτσι πρέπει να ακούγονται και τα παράπονα. Στο κάτω κάτω είναι και ο καλύτερος τρόπος να ξεχωρίσουν οι σωστοί επαγγελματίες από τους μισοδούληδες. Πιστεύω επίσης πως τέτοια παράπονα πρέπει να φτάνουν και στις εταιρείες. Είναι ο μόνος αποτελεσματικός τρόπος για να κερδηθεί καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη. ΝεύραΝεύραΝεύρα[/QUOTE]

στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι η εταιρεία που δίνει αυτές τις γραμμές. σε θέματα ΤΙΜΩΝ, εξυπηρέτησης αλλά και αδιαφορίας προς τον πελάτη. διότι 'πού θα πάνε?'. έλα όμως... που υπάρχουν κι αλλού πορτοκαλιές... Υπεράνω Γερμανοί σε χώρα... Κάφρων? ήδη βλέπουν τα αποτελέσματα στους τζίρους τους.

nibo
28-10-2010, 00:10
Καλησπέρα,ευχαριστώ όλους σας για την υποστήριξη και τα καλά σας λόγια.Σήμερα ´´τυχαία´´με πήραν από το συνεργείο για να περάσω να βάλω τη δωρεάν μπροστινή ανάρτηση,όταν τους είπα ότι δε θέλω να τη βάλω γιατί δεν μου άρεσε ο τρόπος που μου συμπεριφέρθηκαν στην προηγούμενη επίσκεψη μου,μου απάντησαν....έχει κάποιο κόστος η ανάρτηση!;!Τους είπα ευχαριστώ αλλά δεν θα περάσω να την τοποθετήσω και θα πάω σε άλλο συνεργείο.Δεν πέρασαν 10 λεπτά και με πήρε ο κ.Βαγιανέλης μου είπε ότι για μια παρεξήγηση είναι κρίμα να μην πάω να βάλω την ανάρτηση κι όταν του υπενθύμησα τι είχε συμβεί μου είπε, μήπως είσαι υπερβολικός!!!!!Του είπα επίσης ότι κοινοποίησα και τα παράπονα μου στο διαδίκτυο και μου είπε ότι δεν έπρεπε να το κάνω...
Αυτά τα νεώτερα....


Μπραβο ρε μαγκα εισαι ωραιος;)

gandreas
28-10-2010, 09:02
Υπάρχουν πολλά σεμινάρια για την εξυπηρέτηση πελατών. Όσο και περίεργο να ακούγετε οι σοβαρές εταιρίες πληρώνουν για να επενδύσουν στην σωστή συμπεριφορά των υπαλλήλων τους . Έχω την τύχη να είμαι σε μία από αυτές τις εταιρίες και πραγματικά μαθαίνεις απίστευτες τεχνικές αντιμετώπισης τέτοιον περιστατικών. Φυσικά παίζει ρόλο και ο χαρακτήρας του καθένα μας, αλλά εκεί είναι η ευθύνη του διευθυντή, να αξιολογήσει και να κρίνει αν κάνεις για την δουλειά και αν δεν κάνεις η ανεργία είναι μεγάλη και η ζήτηση εργασίας το ίδιο.
Στην συγκεκριμένη περίπτωση αν ο κύριος είναι ο καλύτερος μηχανικός και τον έχουν ανάγκη, ας τον ‘’κλείσουν’’ στο συνεργείο και να βάλουν κάποιον άλλον να επικοινωνεί με τους πελάτες, μια και είναι άδικο για τον κάθε κύριο Βαγιανέλη να του χαλάς την εικόνα του, ιδικά σήμερα που στο ινερνετ μαθαίνονται τα πάντα.

vaskoukou
28-10-2010, 10:25
Υπάρχουν πολλά σεμινάρια για την εξυπηρέτηση πελατών. Όσο και περίεργο να ακούγετε οι σοβαρές εταιρίες πληρώνουν για να επενδύσουν στην σωστή συμπεριφορά των υπαλλήλων τους . Έχω την τύχη να είμαι σε μία από αυτές τις εταιρίες και πραγματικά μαθαίνεις απίστευτες τεχνικές αντιμετώπισης τέτοιον περιστατικών. Φυσικά παίζει ρόλο και ο χαρακτήρας του καθένα μας, αλλά εκεί είναι η ευθύνη του διευθυντή, να αξιολογήσει και να κρίνει αν κάνεις για την δουλειά και αν δεν κάνεις η ανεργία είναι μεγάλη και η ζήτηση εργασίας το ίδιο.
Στην συγκεκριμένη περίπτωση αν ο κύριος είναι ο καλύτερος μηχανικός και τον έχουν ανάγκη, ας τον ‘’κλείσουν’’ στο συνεργείο και να βάλουν κάποιον άλλον να επικοινωνεί με τους πελάτες, μια και είναι άδικο για τον κάθε κύριο Βαγιανέλη να του χαλάς την εικόνα του, ιδικά σήμερα που στο ινερνετ μαθαίνονται τα πάντα.
Σωστος ο Αντρεας...;)

ThanDim
28-10-2010, 10:47
Στην συγκεκριμένη περίπτωση αν ο κύριος είναι ο καλύτερος μηχανικός και τον έχουν ανάγκη, ας τον ‘’κλείσουν’’ στο συνεργείο και να βάλουν κάποιον άλλον να επικοινωνεί με τους πελάτες, μια και είναι άδικο για τον κάθε κύριο Βαγιανέλη να του χαλάς την εικόνα του, ιδικά σήμερα που στο ινερνετ μαθαίνονται τα πάντα.


Στο συγκεκριμένα κατάστημα - στη Βουλιαγμένης - έχουν το "κοκαλάκι της νυχτερίδας"!! Ελπίζω η θεά Τύχη να μη τους παρατήσει πριν τους πελάτες τους και να βρουν τη λύση στα προβλήματα τους...... - όχι για κάτι άλλο, απλά είναι κρίμα για κάποια αξιολόγα άτομα εκεί μέσα να πληρώσουν αλλονών καφρίλες!! Νεύρα
Προσωπικά έχω άσχημη εμπειρία και σε επίπεδο τεχνικής βοήθειας αλλά και σε αντιμετώπισης πελάτη/φίλου μου που είχαν πολυετή συνεργασία! Και τα 2 προβλήματα προήλθαν από ένα συγκεκριμένο άτομο - ο οποίος εκτελεί χρέη προϊσταμένου/αρχιμηχανικού/τα λύνω όλα εκεί μέσα! Και επειδή πάω κάμποσες φορές εκεί για ψιλοανταλλακτικά - ο Ελλάδιος είναι γάτα σε αυτά... ;) - έχω γίνει μάρτυρας και άλλων κωμικοτραγικών σκηνών!

Οι αντιπροσωπείες διώχνουν μόνες τους τους πελάτες... κάτι με λάθος άτομα σε λάθος θέσεις, κάτι λάθος πολιτική, κάτι οι υψηλές τιμές, θα κλάψουν μανούλες........... :hmmm:

ortho
28-10-2010, 17:34
εγώ πιστεύω ότι γενικά υπάρχει θέμα με την εν λόγω εταιρεία. Είχα πάει να ρωτήσω για ανταλλαγή και σχεδόν μου έβγαλε ότι το Dakarάκι μου δεν αξίζει μία διότι βγαίνει το G650gs στα 7 χιλιάρικα. Κι ήταν περισσότερο το ύφος που με ενόχλησε. Ο μπρατσάς ήταν, δεν ξέρω πως τον λένε.
Στα θετικά, όταν πρωτοβγήκε το 800GS μου το έδωσε αμέσως ένα παληκάρι για δοκιμή, αλλά για 15 λεπτά.

Προσωπικά πάντως δεν νομίζω ότι θα ξαναπήγαινα εκεί. Οσο για το συνεργείο, πριν 4 μήνες χρειάστηκα μπαταρία. Μου είπε 83 ευρώ και 17 ευρώ εγκατάσταση. Οταν του είπα ότι θα τη βάλω μόνος μου, μου είπε ότι δε θα ισχύει η εγγύηση.....της μπαταρίας! Αφού τον ευχαρίστησα του είπα να την κρατήσει κι αγόρασα από αλλού.

Από δω και πέρα τέρμα οριστικά τα συνεργεία. Να κόψουν το λαιμό τους, τα χέρια μου πιάνουν, θα τα κάνω όλα μόνος μου.

siraxanz
28-10-2010, 21:19
Δημήτριος Θωμάς
6948 ****** (το τηλέφωνό μου το έχει ο admin)


Έτσι μπράβο ;) για να το σκέπτονται 2 φορές πως να φέρονται!

spirgs
28-10-2010, 21:28
TO SYNERGIO EINAI SAN TON GIATRO.SE ALLON ARESEI KAI SE ALLON OXI.DEN SOY ARESEI DEN XANAPAS.ETSI APLA:cool:

geolag
28-10-2010, 21:37
TO SYNERGIO EINAI SAN TON GIATRO.SE ALLON ARESEI KAI SE ALLON OXI.DEN SOY ARESEI DEN XANAPAS.ETSI APLA:cool:
ετσι απλά μπορεί να είναι όπως λες και ο καθένας να κάνει τις επιλογές του.Ομως όταν στο διαδίκτυο μπορείς και βρίσκεις όλες τις πληροφορίες θετικές ή αρνητικές για ένα συνεργείο π.χ. ,γλυτώνεις χρήματα και ταλαιπωρία και έχεις και την ψυχική σου ηρεμία τότε δεν το δοκιμάζεις το συνεργείο αυτό.Πηγαίνεις αλλού εκεί που οι περισσότεροι είναι ευχαριστημένοι.
και εγώ πριν καταλήξω αλλού πέρασα από εκεί .δεν ενημερώθηκα από εδώ ή δεν είχε γράψει κάποιος κάποια άσχημη εμπειρία του.Την πάτησα και έμαθα και ψάχνω πριν πάω σε συνεργείο πλέον.

REK
28-10-2010, 21:49
πραγματικά εντυπωσιάζομαι και απο την απαραδεκτη συμπεριφορά του εν λόγο συνεργείου ΝεύραΝεύραΝεύρααλλά και απο την μαγκία του συμφορουμίτη...:sm8::sm8::sm8:
ΕΤΣΙ!!!ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΕΜΕ & ΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ########...και όπως έχω ξαναπεί η καλύτερη διαφημηση ή δυσφήμηση είναι απο στομά σε στόμα..:cool:

spartiatis
01-11-2010, 22:36
O γιατρός είναι επιστήμονας και κάνει ένα λειτούργημα,τώρα αν είναι καλός ή κακός δεν εξαρτάται μόνο από τις γνώσεις του αλλά κυρίως από το χαρακτήρα του κι είναι κυρίως ανεξάρτητος.Ο μηχανικός είναι κι αυτός επιστήμονας σε εισαγωγικά κι οφείλει να σέβεται τον πελάτη,το κυριότερο όμως είναι να αγαπάει αυτό που κάνει!Το θέμα δεν είναι να αλλάζουμε συνεργεία και μηχανικούς αλλά να υπάρχουν σωστοί άνθρωποι!

spartiatis
07-11-2010, 21:30
Χθες σε μια συζήτηση με ένα φίλο που χει κι αυτός την ίδια μηχανή μου είπε πως το λαστιχάκι αυτό λέγεται ´´μπολσοι᾽᾽αν κατάλαβα καλά και θα ρωτήσει ένα φίλο του μηχανικό αν έχει κάποιο να μου δώσει δωρεάν!!!Μου τηλεφώνησε ο εν λόγω μηχανικός και μου είπε να περάσω από εκεί να μου το τοποθετήσει δωρεάν!!Αυτά!

basilis76
08-11-2010, 12:57
Νεύρα AYTOI ΘΑ ΧΑΣΟΥΝ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ

KRASOPATERAS
08-11-2010, 22:35
Εγώ έχω να πω ότι αν κάτι με χαλάει σε μια συναλλαγή που κάνω για λόγους που εγώ κρίνο εις βάρος μου απλά την κάνω με ελαφρά.
Δεν ψάχνω να βρώ ούτε γιατί ούτε πως, ο αντιεπαγγελματισμός είναι τις μόδας τώρα τελευταία και ιδιαίτερα αν καταλάβει κάποιος ότι εγώ αποτελώ για αυτών δεδομένο.

Μακριά από όλους αυτούς και πάρε δώσε μόνο με σοβαρούς επαγγελματίες που θα σεβαστούν τα λεφτά που θα πάρουν.

Fast&Furious
09-11-2010, 21:23
Το ολο θεμα ειναι δυστυχως πως δεν πρατουμε οπως θα επρεπε.Δηλαδη αυτος ο κυριος να κατσει και να σκεφτει αν θα του αρεσε αυτη η συμπεριφορα την επομενη φορα που θα παει σε ενα μαγαζι να αφησει τα λεφτα του και ο μαγαζατορας του κανει τα ιδια..Που ειμαι σιγουρος πως δεν θα του αρεσει καθολου ,αλλα δυστυχως υπαρχουν και αυτοι....Εμεις κραταμε αυτους που μας σεβονται και μας βλεπουν σαν ανθρωπους και οχι σαν χρημα στην τσεπη...Αυτα ειχα να πω και εγω απο την πλευρα μου γιατι οπως ξερετε ειναι δυσκολη η θεση μου...

vasorfa
09-11-2010, 21:36
Το ολο θεμα ειναι δυστυχως πως δεν πρατουμε οπως θα επρεπε.Δηλαδη αυτος ο κυριος να κατσει και να σκεφτει αν θα του αρεσε αυτη η συμπεριφορα την επομενη φορα που θα παει σε ενα μαγαζι να αφησει τα λεφτα του και ο μαγαζατορας του κανει τα ιδια..Που ειμαι σιγουρος πως δεν θα του αρεσει καθολου ,αλλα δυστυχως υπαρχουν και αυτοι....Εμεις κραταμε αυτους που μας σεβονται και μας βλεπουν σαν ανθρωπους και οχι σαν χρημα στην τσεπη...Αυτα ειχα να πω και εγω απο την πλευρα μου γιατι οπως ξερετε ειναι δυσκολη η θεση μου...


Bill....εδω ΚΑΝΕΝΑΣ---δεν υπονοησε κατι για εσενα....εν αντιθεση βεβαια με τον συναδελφο σου..:rolleyes::rolleyes: .και πιθανα τον εργοδότη σου..:o...Το ηθος σου,ο επαγγελματισμος σου οπως ολοι γνωριζουμε ειναι ΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΑ.....σορρυ και για το spam στον filo spartiati...αλλα να λεμε τα πράγματα με το ΟΝΟΜΑ τους...και δεν ΓΟΥΣΤΑΡΩ.....σε καμια των περιπτωσεων......να βγαινεις.....ΑΠΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΣ....ενω μάλιστα έχεις με τον ΤΡΟΠΟ σου βοηθήσει ΤΟΣΟ κόσμο (και απο εδω μέσα......) και για να ειμαι ειλικρινης---δεν τα λέω ουτε απο κανενα προσωπικο συμφερον ουτε τιποτα αλλο.....ετσι και αλλιως η μπουμπου μου...αλλου παει για service..:D


Αυτα...:cool:

Fast&Furious
09-11-2010, 21:40
Το ξερω φιλε μου Bill απλα επειδη και σε εμενα δεν αρεσουν αυτα που γινονται ειπα και εγω την γνωμη μου...

vasorfa
09-11-2010, 21:43
Το ξερω φιλε μου Bill απλα επειδη και σε εμενα δεν αρεσουν αυτα που γινονται ειπα και εγω την γνωμη μου...



ΜΗΝ ΑΠΟΛΟΓΙΣΕ.......:rolleyes::rolleyes:

Αλλοι πρεπει να ΑΠΟΛΟΓΗΘΟΥΝ.....:cool:

Konti
10-11-2010, 19:56
Περα απ'τους υψηλά ισταμένους.....;) που είναι........:yz

Εχει εντάξει παιδιά εκει! Τουλάχιστον στα 2 παλιότερα μαγαζιά τους, για το 3ο δεν εχω άποψη, δεν εχω πάει...!

Ειδικά ο fast... δεν έχει κανένα λόγο να απολογείται! Εγω πάντως τον εμπιστεύομαι σαν μηχανικό και αυτο δε το λέω ετσι! Μου το εχει αποδείξει καθώς τα τελευταία 5,5 χρόνια εκει πάω!

Αυτα! Να σημειωθεί ότι δεν εχω κανένα προσωπικο όφελος απ'τα παραπάνω καθώς ο Mr fast δεν ξέρει και δεν χρειάζεται να μάθει ;) ποιος είναι ο γραφών!

gsomoios
25-11-2010, 15:26
Τα δικα μου. Αγοραζω 1150gs, μεταχειρισμενο απο το ιδιο μαγαζακι το 2007. Μου λεει οτι κατσει απο ζημια εδω ειμαι και σε καλυπτω. Σαφως εννοωντας και το αποδεχτηκα ζημιες που να οφειλονται στην χρηση του προηγουμενου ιδιοκτητη. Μετα απο δυο (2) ημερες κοβεται ο ιμαντας δυναμο! Το παω και μου λεει αλλα λογια να αγαπιομαστε! Και καλα δεν υποσχεθηκα τιποτε, και θα δουμε, και δεν ξερω κλπ κλπ. Τελικα με χιλια ζορια μου το φτιαξανε, αλλα μονο απο εξω ξαναπερασα απο το μαγαζακι. Φιλοι καποιες επαναλαμβανομενες συμπεριφορες δεν ειναι τυχαιες...:mad:

TARKAS
26-11-2010, 11:03
Εδω και τρια-τεσσερα χρονια περασα και εγω απο την Αμφιθεας ετσι για αλλαγη. Και δεν ξαναπερασα ποτε

papajim
16-01-2011, 13:06
διαβασα το post,και καθοτι ελευθερος επαγγελματιας,θα πρεπει να γνωριζουν ολοι αυτοι που καταλαθος εχουν μαγαζι πως ο δυσαρεστημενος πελατης το λεει σε αλλους 11,ο ευχαριστημενος πελατης θα το πει σε αλλους 3,καιρος λοιπον να ξεκαθαρισει το τοπιο.

taksidiotis
16-01-2011, 22:59
Καλησπέρα,ευχαριστώ όλους σας για την υποστήριξη και τα καλά σας λόγια.Σήμερα ´´τυχαία´´με πήραν από το συνεργείο για να περάσω να βάλω τη δωρεάν μπροστινή ανάρτηση,όταν τους είπα ότι δε θέλω να τη βάλω γιατί δεν μου άρεσε ο τρόπος που μου συμπεριφέρθηκαν στην προηγούμενη επίσκεψη μου,μου απάντησαν....έχει κάποιο κόστος η ανάρτηση!;!Τους είπα ευχαριστώ αλλά δεν θα περάσω να την τοποθετήσω και θα πάω σε άλλο συνεργείο.Δεν πέρασαν 10 λεπτά και με πήρε ο κ.Βαγιανέλης μου είπε ότι για μια παρεξήγηση είναι κρίμα να μην πάω να βάλω την ανάρτηση κι όταν του υπενθύμησα τι είχε συμβεί μου είπε, μήπως είσαι υπερβολικός!!!!!Του είπα επίσης ότι κοινοποίησα και τα παράπονα μου στο διαδίκτυο και μου είπε ότι δεν έπρεπε να το κάνω...
Αυτά τα νεώτερα....

βέβαια.η κλασσική απάντηση.αυτό δεν έπρεπε να το κανείς.την ίδια απάντηση είχα λάβει κι εγώ καιρό πριν από dealer bmw όταν μου έπαιξε μια πονηρή τάπα.φυσικά δε δικαιώθηκα ακόμα κι όταν ήρθα σε επικοινωνία Με bmw hellas.Με ευγενικό τρόπο σχεδόν μου τον υποστήριξαν κιόλας.και πως να μην το κάνουν αφού ο τύπος πουλάει καλά ακόμα κι αν του χει βγει το όνομα.καλό κουράγιο φίλε μου.απαράδεκτοι πάντως.