PDA

View Full Version : Akrapovic τελικο η ολοσωμη??


Didos81
13-03-2009, 23:22
Παροτι οι αποψεις διαφερουν μετα απο σουμα συμβουλων απο γνωστες των μηχανων μου ειπανε οτι το τελικο απο μονο του στην ουσια το μονο που θα σου δωσει ειναι εναν καλυτερο και πιο μπασο ηχο αλλα και -4κιλα,απο κει και περα τιποτα παραπανω οσον αφορα την αποδοση,απο την αλλη η ολοσωμη ακραπα που καταληγει σε διπλο τελικο(ποσταρω κ φωτο,κουκλα...)εκτος του ηχου και την διαφορα στα κιλα(ακομα πιο ελαφρυ)βοηθαει και σημαντικα στην αποδοση(φευγουν οι καταλυτες)κτλ..η τιμη του τελικου ειναι σχετικα γνωστη,κοντα στα 900ευρω ενω της ολοσωμης με καλο ψαξιμο και στο net μπορεις να το βρεις μεταξυ 1200-1350ευρω..εσεις τι λετε...???
http://inlinethumb45.webshots.com/43180/2758345700104852799S600x600Q85.jpg (http://rides.webshots.com/photo/2758345700104852799KvYUdo)

soter3gm
14-03-2009, 00:28
Από απόδοση μπορεί να είναι άπταιστες ο μόνος λόγος που δεν θα άλλαζα ολόκληρη την εξάτμιση είναι για τα βλαβερά σωματίδια που βγαίνουν από μέσα χωρίς τον καταλύτη όπου είναι άκρος καρκινογόνα .Για ψάξτο λίγο παραπάνω

FANISGS
14-03-2009, 00:49
το ιδιο ερωτημα ειχα και εγω.μετα απο γνωμες αλλων και δικη μου σκεψη κατεληξα στο τελικο και οχι στην ολοσωμη.αυτο γιατι θεωρω οτι χειροτερο να βγαζεις τον καταλυτη απο μια καταλυτικη μοτο.επισης πιστευω η ιπποδυναμη της μπεμπας ειναι ικανοποιητηκοτατη.αρα κατεληξα στο τελικο οπου με ενα φιλτρο θα δωσει αλλη αναπνοη και πολλη ομορφια.:D

Didos81
14-03-2009, 04:10
Εχετε τεραστιο δικιο σε αυτο που λετε,οι επιπτωσεις και στο περιβαλλον αλλα και ισως στην μηχανη δεν αξιζουν για καποια γκαζια παραπανω..GS εχουμε ουτως οι αλλως...παμε για τελικο!!(οχι champions league,παει αυτο...)ευχαριστω για τις χρησιμες συμβουλες!!

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
14-03-2009, 07:09
Από απόδοση μπορεί να είναι άπταιστες ο μόνος λόγος που δεν θα άλλαζα ολόκληρη την εξάτμιση είναι για τα βλαβερά σωματίδια που βγαίνουν από μέσα χωρίς τον καταλύτη όπου είναι άκρος καρκινογόνα .Για ψάξτο λίγο παραπάνω





:sm8:

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
14-03-2009, 07:10
Εχετε τεραστιο δικιο σε αυτο που λετε,οι επιπτωσεις και στο περιβαλλον αλλα και ισως στην μηχανη δεν αξιζουν για καποια γκαζια παραπανω..GS εχουμε ουτως οι αλλως...παμε για τελικο!!(οχι champions league,παει αυτο...)ευχαριστω για τις χρησιμες συμβουλες!!






:sm8:

riko46
14-03-2009, 08:00
Αρχική Δημοσίευση από soter3gm http://www.gsforum.gr/images/buttons/viewpost.gif (http://www.gsforum.gr/showthread.php?p=17778#post17778)
Από απόδοση μπορεί να είναι άπταιστες ο μόνος λόγος που δεν θα άλλαζα ολόκληρη την εξάτμιση είναι για τα βλαβερά σωματίδια που βγαίνουν από μέσα χωρίς τον καταλύτη όπου είναι άκρος καρκινογόνα .Για ψάξτο λίγο παραπάνω


:sm8:

pepax66
14-03-2009, 11:47
Εάν αλλάξεις μόνο τελικό θα κερδίσεις σε βάρος και θα "κοντίνεις" την απόδοση του κινητήρα ενώ παράλληλα θα έχει και ένα πολύ ωραίο ήχο!
Αποτέλεσμα αυτών είναι μια ευχάριστη αίσθηση στις χαμηλές και ένα άδειασμα στις ψηλές ! Μαζί με την αλλάγή του τελικού θα πρότεινα και αλλαγή φίλτρου με ελέυθερο και μπουζιών με ιρίδιου ακίδες!
Από την άλλη ΓΙΑΤΙ να τα κάνεις όλα αυτά σε μια καινούργια μοτοσυκλέττα και να πληρώσεις 1000 ευρά από τώρα όταν οι καινούργιες εξατμίσεις στις GS είναι πολύ κοντά σε αυτές του εμπορίου?????
Εγώ άλλαξα εξάτμιση σε μια μηχανή 4ετίας πλέον (και επειδή μου την πλήρωσε από καθαρή τύχη η ασφαλιστική) αλλά ποτέ δεν θα το έκανα σε μια καινούργια μηχανή!

:hmmm::hmmm::hmmm::hmmm:

ntinopoulos
14-03-2009, 11:56
Εάν αλλάξεις μόνο τελικό θα κερδίσεις σε βάρος και θα "κοντίνεις" την απόδοση του κινητήρα ενώ παράλληλα θα έχει και ένα πολύ ωραίο ήχο!
Αποτέλεσμα αυτών είναι μια ευχάριστη αίσθηση στις χαμηλές και ένα άδειασμα στις ψηλές ! Μαζί με την αλλάγή του τελικού θα πρότεινα και αλλαγή φίλτρου με ελέυθερο και μπουζιών με ιρίδιου ακίδες!
Από την άλλη ΓΙΑΤΙ να τα κάνεις όλα αυτά σε μια καινούργια μοτοσυκλέττα και να πληρώσεις 1000 ευρά από τώρα όταν οι καινούργιες εξατμίσεις στις GS είναι πολύ κοντά σε αυτές του εμπορίου?????
Εγώ άλλαξα εξάτμιση σε μια μηχανή 4ετίας πλέον (και επειδή μου την πλήρωσε από καθαρή τύχη η ασφαλιστική) αλλά ποτέ δεν θα το έκανα σε μια καινούργια μηχανή!

:hmmm::hmmm::hmmm::hmmm:
:sm8:

giorgos_gs
14-03-2009, 14:12
και εγω θα συμφωνησω με τον pepax

Didos81
14-03-2009, 15:37
Ενταξει ρε παιδια ειπαμε οχι στην ολοσωμη για προφανεις λογους,αλλα εσεις ουσιαστικα δεν απαντησατε στην ερωτηση που εκανα απλα ελεγε ο καθενας τι θα εκανε στην δικια του μηχανη λες και τα 1000ευρω θα τα χαλασετε εσεις..!!φανταζομαι οτι οταν καποιος ξεκιναει ενα thread το κανει γιατι εχει καποια ερωτηματα και θελει να παρει γνωμες ισως και απαντησεις απο ανθρωπους που εχουν καποιες γνωσεις παραπανω,με ολο τον σεβασμο παντα..

pepax66
14-03-2009, 17:20
Ενταξει ρε παιδια ειπαμε οχι στην ολοσωμη για προφανεις λογους,αλλα εσεις ουσιαστικα δεν απαντησατε στην ερωτηση που εκανα απλα ελεγε ο καθενας τι θα εκανε στην δικια του μηχανη λες και τα 1000ευρω θα τα χαλασετε εσεις..!!φανταζομαι οτι οταν καποιος ξεκιναει ενα thread το κανει γιατι εχει καποια ερωτηματα και θελει να παρει γνωμες ισως και απαντησεις απο ανθρωπους που εχουν καποιες γνωσεις παραπανω,με ολο τον σεβασμο παντα..

Φίλε Κώστα εάν θέλεις εμφανή αποτελέσματα είναι μονόδρομος βάλε ολόσωμη με φίλτρα και μπουζιά! Πάντα να ξέρεις όμως ότι για σωστό tunning πρέπει να βάλεις και άγριους εκκεντροφόρους για να μπορέσει το μοτέρ να αναπνευσει καλύτερα και να αποδώσει το μέγιστο!
Η συμβουλή που σου έδωσα πριν ήταν για ένα αναβάτη που πήρε μια μηχανή για τουρισμό και όχι για αγώνες και επειδή οι GS 2008 έχουν πιο ελαφριές και πιο ελέυθερες εξατμίσεις από τις παλαιότερες με αλλαγή του τελικού χωρίς λόγο (φθορά ή πέσιμο) είναι ανούσια με μηδαμηνά αποτελέσματα!
Πιστευω ότι άνοιξες το thread για ακούσεις απόψεις και θα με συγχωρέσεις αν ακούστηκα σαν τον μπαμπά σου αλλά ήταν η άποψη μου!
Φιλικά
Πέτρος

ntinopoulos
14-03-2009, 18:55
Φίλε Κώστα εάν θέλεις εμφανή αποτελέσματα είναι μονόδρομος βάλε ολόσωμη με φίλτρα και μπουζιά! Πάντα να ξέρεις όμως ότι για σωστό tunning πρέπει να βάλεις και άγριους εκκεντροφόρους για να μπορέσει το μοτέρ να αναπνευσει καλύτερα και να αποδώσει το μέγιστο!
Η συμβουλή που σου έδωσα πριν ήταν για ένα αναβάτη που πήρε μια μηχανή για τουρισμό και όχι για αγώνες και επειδή οι GS 2008 έχουν πιο ελαφριές και πιο ελέυθερες εξατμίσεις από τις παλαιότερες με αλλαγή του τελικού χωρίς λόγο (φθορά ή πέσιμο) είναι ανούσια με μηδαμηνά αποτελέσματα!
Πιστευω ότι άνοιξες το thread για ακούσεις απόψεις και θα με συγχωρέσεις αν ακούστηκα σαν τον μπαμπά σου αλλά ήταν η άποψη μου!
Φιλικά
Πέτρος
οι γονεις ομως πολλες φορες εχουν δικιο και μας γλιτωνουν απο περιττες και δαπανηρες ενεργειες!:D
εξ αλλου φιλε κωστα εισαι τοσο προχωρημενος οδηγος ωστε εχεις εκμεταλευτει τις δυνατοτητες της μηχανης σου στο επακρο ι
που δε σε καλυπτει πλεον,και θελεις κατι παραπανω?η σε επιασε αυτη η καταναλωτικη extra-mania που κατα καιρους μας πιανει ολους και μας ελαφρυνει τις τσεπες?:cool:

Didos81
14-03-2009, 20:36
Εαν μου αρεσει να χαλαω λεφτα για κατι αυτο ειναι η εκαστοτε μηχανη που εχω,το gs εχει ατελειωτα πραγματα που μπορεις να βαλεις πανω καποια ασκοπα καποια καλα και εκανα την ερωτηση για να δω εαν η αλλαγη της εξατμισης εχει καποιο σκοπο η οχι,αυτο μονο!πηρα μια απαντηση απο τον φιλο πετρο απο εκει και περα δεν αγοραζεις μια μηχανη της ταξεως τον 18.000 για να τσιγκουνευεσαι μετα..γι'αυτο δουλευουμε για να εχουμε την ανεση να κανουμε πραγματα που μας αρεσουν..

gs1150
15-03-2009, 19:33
Το να κάνεις οικονομία κάπου και να τα ξοδέυεις κάπου αλλού, δεν σημαίνει οτι τσιγκουνεύεσαι .......;)

epimelitisf
16-03-2009, 13:47
Φίλε Dido είδα ότι καβαλάς την adv...

Πρώτον να την χαίρεσαι!

Δεύτερον, είχα τύχει να γνωρίσω και να συνομιλήσω, περί αυτού του θέματος που έθιξες, με κάποιον ο οποίος είχε την το ίδιο μοντέλο και έκανε τις ρυθμίσεις για να πηγαίνει καλύτερα η bmw του...

Άλλαξε λοιπόν φίλτρο, άλλαξε όλη την εξάτμιση (μπρός - πίσω...), έβαλε μπουζί ιριδίου, έβαλε πρόγραμμα power-commander (αν θυμάμαι καλά...) και κατέληξε στο δυναμόμετρο όπου πήρε 100 άλογα στον τροχό...

Όταν του είπα ότι έχει την ίδια επιτάχυνση με την απλή gs πλέον, μετά από το κουστουμάκι των 2500 και πλέον Εuro, το θεώρησε αστείο...

Τον προσκάλεσα όμως φιλικά, σε μία δοκιμή στην ανηφόρα της Συγγρού για να δούμε πρακτικά κατά πόσο όλα αυτά ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα...

Τελικώς ήμουν συνεχώς μία μηχανή μπροστά! (Ξεκινήσαμε με δευτέρες...)...

Όμως έχει από τις πιο "γρήγορες" adv...

Το ζητούμενο λοιπόν είναι τι θέλεις να πάρεις και τι "επιπτώσεις" θέλεις να έχεις... Δηλαδή στην προκειμένη περίπτωση, ευτυχώς που η adv έχει μεγαλύτερο ντεπόζιτο καυσίμων, για να έχει την ίδια αυτονομία με την απλή gs και με 13 λίτρα λιγότερα...

Είναι στην κρίση σου αν αξίζει ή όχι και τι θέλεις να κάνεις στην μοτό σου...

Π.χ. εγώ τα "δίνω" αλλού που για μένα αξίζει περισσότερο! ;)

Didos81
16-03-2009, 19:16
Φίλε Dido είδα ότι καβαλάς την adv...

Πρώτον να την χαίρεσαι!

Δεύτερον, είχα τύχει να γνωρίσω και να συνομιλήσω, περί αυτού του θέματος που έθιξες, με κάποιον ο οποίος είχε την το ίδιο μοντέλο και έκανε τις ρυθμίσεις για να πηγαίνει καλύτερα η bmw του...

Άλλαξε λοιπόν φίλτρο, άλλαξε όλη την εξάτμιση (μπρός - πίσω...), έβαλε μπουζί ιριδίου, έβαλε πρόγραμμα power-commander (αν θυμάμαι καλά...) και κατέληξε στο δυναμόμετρο όπου πήρε 100 άλογα στον τροχό...

Όταν του είπα ότι έχει την ίδια επιτάχυνση με την απλή gs πλέον, μετά από το κουστουμάκι των 2500 και πλέον Εuro, το θεώρησε αστείο...

Τον προσκάλεσα όμως φιλικά, σε μία δοκιμή στην ανηφόρα της Συγγρού για να δούμε πρακτικά κατά πόσο όλα αυτά ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα...

Τελικώς ήμουν συνεχώς μία μηχανή μπροστά! (Ξεκινήσαμε με δευτέρες...)...

Όμως έχει από τις πιο "γρήγορες" adv...

Το ζητούμενο λοιπόν είναι τι θέλεις να πάρεις και τι "επιπτώσεις" θέλεις να έχεις... Δηλαδή στην προκειμένη περίπτωση, ευτυχώς που η adv έχει μεγαλύτερο ντεπόζιτο καυσίμων, για να έχει την ίδια αυτονομία με την απλή gs και με 13 λίτρα λιγότερα...

Είναι στην κρίση σου αν αξίζει ή όχι και τι θέλεις να κάνεις στην μοτό σου...

Π.χ. εγώ τα "δίνω" αλλού που για μένα αξίζει περισσότερο! ;)
Φιλε επιμελητη ευχαριστω για τις ευχες σου..προχθες ημουνα μπροστα οταν μιλαγες με τον γιωργο τον Dj και μου ελεγε για σενα και μιλαγατε για το θεμα μου κιολας(τελικο η ολοσωμο?)το οτι εριξες ενα μηχανακι στο adve παιζει και τεραστιο ρολο η διαφορα βαρους αλλα και ο ογκος του adve,τωρα εαν αξιζουν τα 2500 χιλιαρικα σε αντιστοιχια με αυτο που θα δωσει στην μηχανη δεν νομιζω οτι αξιζει γι αυτο και ξεκινησα το thread για να μαθω..εσυ νομιζω μου εδωσες τις καλυτερες info!

GeorgeP
16-03-2009, 21:04
Φίλε Dido είδα ότι καβαλάς την adv...

Πρώτον να την χαίρεσαι!

Δεύτερον, είχα τύχει να γνωρίσω και να συνομιλήσω, περί αυτού του θέματος που έθιξες, με κάποιον ο οποίος είχε την το ίδιο μοντέλο και έκανε τις ρυθμίσεις για να πηγαίνει καλύτερα η bmw του...

Άλλαξε λοιπόν φίλτρο, άλλαξε όλη την εξάτμιση (μπρός - πίσω...), έβαλε μπουζί ιριδίου, έβαλε πρόγραμμα power-commander (αν θυμάμαι καλά...) και κατέληξε στο δυναμόμετρο όπου πήρε 100 άλογα στον τροχό...

Όταν του είπα ότι έχει την ίδια επιτάχυνση με την απλή gs πλέον, μετά από το κουστουμάκι των 2500 και πλέον Εuro, το θεώρησε αστείο...

Τον προσκάλεσα όμως φιλικά, σε μία δοκιμή στην ανηφόρα της Συγγρού για να δούμε πρακτικά κατά πόσο όλα αυτά ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα...

Τελικώς ήμουν συνεχώς μία μηχανή μπροστά! (Ξεκινήσαμε με δευτέρες...)...

Όμως έχει από τις πιο "γρήγορες" adv...

Το ζητούμενο λοιπόν είναι τι θέλεις να πάρεις και τι "επιπτώσεις" θέλεις να έχεις... Δηλαδή στην προκειμένη περίπτωση, ευτυχώς που η adv έχει μεγαλύτερο ντεπόζιτο καυσίμων, για να έχει την ίδια αυτονομία με την απλή gs και με 13 λίτρα λιγότερα...

Είναι στην κρίση σου αν αξίζει ή όχι και τι θέλεις να κάνεις στην μοτό σου...

Π.χ. εγώ τα "δίνω" αλλού που για μένα αξίζει περισσότερο! ;)

ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΚΑΙ ΑΠΥΘΜΕΝΟ δικιο ο epimelitisf!! το εχω ξαναποσταρει οτι η ''μαμα'' εξατμιση στις συγχρονες κατασκευες ειναι η καλυτερη λυση σε όλες τις περιπτωσεις!! >Μια πιο ελευθερη δεν κανει μονον καλο αλλα και κακο και δεν μιλω μονον για τις οικολογικές αποψεις των συναδέλφων οι οποιες και πρέπει να ειναι πρωτες στις σκεψεις μας!!
Ομιλω για την αποδοση του κινητηρα, οπου μια ελευθερη εξατμιση ενδεχομενως να μας δωσει κατι (1-5 άλογα) ψηλα και χαμηλα να μας αφαιρεσει άλλα τοσα! Ετσι οταν κινουμαστε με 60-80κμ κι ανοιγουμε το γκαζι αντι να πετιεται μπροστά η μοτο εχει μια καθυστερηση στο ανεβασμα των στροφων μεχρι να ξυπνησει πιο ψηλά!!
Η ''μαμα'' εξατμιση εχει διαφράγματα τα οποια παιζουν μειζον ρόλο στην αποδοση μιας και η διαδρομη των καυσαερίων ειναι εκ των ουκ ανευ της αποδόσεως ενος συγχρονου κινητηρα.
Σε πολλα Βαραντερο εχει παρατηρηθει μειωση ιπποδυναμης χαμηλα και μικρη αυξηση ψηλά, και για να αποκτησουν την χαμενη δυναμη και στις μεσαίες (την οποια ειχαν κι εχασαν) οι ιδιοκτητες μπηκαν σε άλλα εξοδα π.χ φιλτρα, power commander κ.λ.π. για να πάρουν στο τέλος 2 ιππους σε όλο το φασμα των στροφων. Δηλαδη, δινεις 12000 για μια μοτο+1000 εξατμισεις+50 φιλτρο+300power commander=1350ε για 2-3 ίππους!!
Αξιζει????

FANISGS
16-03-2009, 22:44
θα πω και γω τη γνωμη μου μιας και σημερα εβαλα εξατμιση acrapovic,σε συνδυασμο με φιλτρο βεβαια.μιλαω για τελικο μονο.το μηχανακι αναπνεει καλυτερα,φευγει καλυτερα και ειλικρινα δεν παρατηρησα καμια μειωση αποδοσης χαμηλα.αντιθετα εχει ενα ηχο ξεσηκωτικο,μπασο που σε φτιαχνει μονο να τον ακους.τωρα αν αξιζει η οχι τα λεφτα της θεωρω οτι ειναι σαφως πιο κομψη,ελαφρια,και αποδοτικη.τα υπολοιπα εναποκεινται στη κριση του καθενος.οπως και να χει η μπεμπα ειναι μηχαναρος!τελειωνοντας να δωσω και απο δω τα ευσημα στο σερβις της σερβιν κρητης και συγκεκριμενα στο γιωργο.ο ανθρωπος ειναι εγκυκλοπαιδια!:sm5:

giorgos_gs
16-03-2009, 22:48
καλπριζικη-καλοταξιδη φιλε.
ωρες για μεγαλα ταξιδια.

Fast&Furious
17-03-2009, 01:01
Φίλε Κώστα εάν θέλεις εμφανή αποτελέσματα είναι μονόδρομος βάλε ολόσωμη με φίλτρα και μπουζιά! Πάντα να ξέρεις όμως ότι για σωστό tunning πρέπει να βάλεις και άγριους εκκεντροφόρους για να μπορέσει το μοτέρ να αναπνευσει καλύτερα και να αποδώσει το μέγιστο!
Η συμβουλή που σου έδωσα πριν ήταν για ένα αναβάτη που πήρε μια μηχανή για τουρισμό και όχι για αγώνες και επειδή οι GS 2008 έχουν πιο ελαφριές και πιο ελέυθερες εξατμίσεις από τις παλαιότερες με αλλαγή του τελικού χωρίς λόγο (φθορά ή πέσιμο) είναι ανούσια με μηδαμηνά αποτελέσματα!
Πιστευω ότι άνοιξες το thread για ακούσεις απόψεις και θα με συγχωρέσεις αν ακούστηκα σαν τον μπαμπά σου αλλά ήταν η άποψη μου!
Φιλικά
Πέτρος


Πρωτο για να βαλεις αλλα μπουζια (πλατινενια-ηριδιου) πρεπει να δωσεις μασα στο μωρο.
Δευτερον εκκεντροφορους? πας αλλου γιατι ο αγριος εκκε/ρος για να δουλεψει σωστα θελει τι αλλο πρωτο συμπιεση και μετα μασα.
Τριτο η μαμα εξατμιση ειτε ειναι παλιο 1200 ειτε καινουργιο ειναι ακριβως ιδιες και σε βαρος και σε αποδοση.
Το θεμα tuning ειναι ενα δυσκολο κομματι που για να το κανει κανεις πρεπει αν μη τι αλλο αυτος ο καποιος να εχει ασχοληθει και να γνωριζει τα υπερ και κατα γιατι να εισαι σιγουρος ευκολα το κανεις να μη πηγαινει μια..
;);)

Fast&Furious
17-03-2009, 01:06
Για σενα φιλε Dido βαλε ενα τελικο να κερδισεις λιγο απο βαρος και κανα 2-3 αλογακια.Τωρα αμα θες να βαλεις ολοσωμη δεν χρειαζεται να δωσεις τοσα λεφτα.υπαρχει και αλλος τροπος πιο φτηνος..;)

pesto1
17-03-2009, 01:34
Εάν αλλάξεις μόνο τελικό θα κερδίσεις σε βάρος και θα "κοντίνεις" την απόδοση του κινητήρα ενώ παράλληλα θα έχει και ένα πολύ ωραίο ήχο!
Αποτέλεσμα αυτών είναι μια ευχάριστη αίσθηση στις χαμηλές και ένα άδειασμα στις ψηλές ! Μαζί με την αλλάγή του τελικού θα πρότεινα και αλλαγή φίλτρου με ελέυθερο και μπουζιών με ιρίδιου ακίδες!
Από την άλλη ΓΙΑΤΙ να τα κάνεις όλα αυτά σε μια καινούργια μοτοσυκλέττα και να πληρώσεις 1000 ευρά από τώρα όταν οι καινούργιες εξατμίσεις στις GS είναι πολύ κοντά σε αυτές του εμπορίου?????
Εγώ άλλαξα εξάτμιση σε μια μηχανή 4ετίας πλέον (και επειδή μου την πλήρωσε από καθαρή τύχη η ασφαλιστική) αλλά ποτέ δεν θα το έκανα σε μια καινούργια μηχανή!

:hmmm::hmmm::hmmm::hmmm:


:sm8:

pepax66
17-03-2009, 14:33
Πρωτο για να βαλεις αλλα μπουζια (πλατινενια-ηριδιου) πρεπει να δωσεις μασα στο μωρο.
Δευτερον εκκεντροφορους? πας αλλου γιατι ο αγριος εκκε/ρος για να δουλεψει σωστα θελει τι αλλο πρωτο συμπιεση και μετα μασα.
Τριτο η μαμα εξατμιση ειτε ειναι παλιο 1200 ειτε καινουργιο ειναι ακριβως ιδιες και σε βαρος και σε αποδοση.
Το θεμα tuning ειναι ενα δυσκολο κομματι που για να το κανει κανεις πρεπει αν μη τι αλλο αυτος ο καποιος να εχει ασχοληθει και να γνωριζει τα υπερ και κατα γιατι να εισαι σιγουρος ευκολα το κανεις να μη πηγαινει μια..
;);)

Πρώτον και δεύτερον "μάσα" για την μηχανή είναι το μίγμα βενζίνης και αέρα που του δίνουμε ο άγριος εκκεντροφόρος φροντίζει να πατιέται η βαλβίδα παραπάνω και να γεμίζει για περισσότερη ώρα ο χώρος καύσης με φαγητό! Το εάν θα πέσει παραπάνω φαγητό θα φροντίσει το φίλτρο με το εμπλουτισμό του αέρα και μετά το powercommanderγια την βενζίνη! Τα "καλά" μπουζάκια μετά θα φροντίσουν για την καλύτερη δυνατή έκρηξη που θα αποδόσει στο μέγιστο την καύση του μίγματος.
Τρίτον η "μαμά" κατά την διαφήμιση του μοντέλου 2008 έκανε εκτενή μνεία στο νέο τελικό οπότε εάν διαβάσεις λίγο θα δεις ότι είναι και πιο ελεύθερη και πιο ελαφριά από τις παλαιότερες.
Είμαι αρνητικός στις βελτιώσεις και ειδικά σε καινούργιες μοτοσυκλέτες που ακόμα είναι άστρωτες και δεν έχουν αποδώσει αυτά που μπορούν να κάνουν αλλά και τα χρήματα της αγοράς τους!
Το θέμα tuning είναι μεγάλο και δεν ακουμπά ανθρώπους που παίρνουν την μηχανή για ταξίδι και μεγάλες βόλτες! Έχεις δίκιο όταν λες ότι τα αποτελέσματα είναι αμφίβολα και τις περισσότερες φορές αρνητικά και αυτό δεν έχει να κάνει μόνο με τον ιδιοκτήτη και τα πόσα διαθέτει αλλά και με τον βελτιωτή!

george1968
17-03-2009, 15:55
.....
Το θέμα tuning είναι μεγάλο και δεν ακουμπά ανθρώπους που παίρνουν την μηχανή για ταξίδι και μεγάλες βόλτες! Έχεις δίκιο όταν λες ότι τα αποτελέσματα είναι αμφίβολα και τις περισσότερες φορές αρνητικά και αυτό δεν έχει να κάνει μόνο με τον ιδιοκτήτη και τα πόσα διαθέτει αλλά και με τον βελτιωτή!


ΣΥΝΥΦΑΔΑ ΕΓΡΑΨΕΣ ΠΑΛΙ....

antonis1150GSA
17-03-2009, 15:56
ΤΙ ΕΓΡΑΨΕΣ ΠΑΛΙ ΡΕ BOHLIN....ΜΕΝΩ ΑΦΩΝΟΣ..:eek::eek::eek:
Η ουσια ειναι μια φιλαρακι, η δινεις ενα σκασμο λεφτα και βαζει ενα σωρο καλουδια για να κανεις το μηχανακι σου δυνατοτερο,γρηγοροτερο και το ενα να φερνει το αλλο ή απλα να το βοηθησεις με μια εξατμιση (ολοσωμη ακομα καλητερα) και ενα φιλτρακι που και σε αυτην την περιπτωση θα εχεις αποτελεσματα..........Το θεμα ολης της ιστοριας εχει να κανει με το τι πληρωνεις....Εχεις λεφτα να χωσεις???εχει καλος...Δεν εχεις??βαλε ενα τελικο και ενα φιλτρο και εισαι μια χαρα(εγω αυτο εκανα)...;)

Didos81
17-03-2009, 15:58
Για σενα φιλε Dido βαλε ενα τελικο να κερδισεις λιγο απο βαρος και κανα 2-3 αλογακια.Τωρα αμα θες να βαλεις ολοσωμη δεν χρειαζεται να δωσεις τοσα λεφτα.υπαρχει και αλλος τροπος πιο φτηνος..;)
Με βλεπω να καταληγω στο τελικο γιατι πολυ μπλεξιμο η ολοσωμη..εαν εχεις να μου προτεινεις κατι οπως λες,ευχαριστως!

Fast&Furious
17-03-2009, 18:18
Με βλεπω να καταληγω στο τελικο γιατι πολυ μπλεξιμο η ολοσωμη..εαν εχεις να μου προτεινεις κατι οπως λες,ευχαριστως!

Παρε ενα τελικο αυτο που σου αρεσει..ειτε ειναι ακραπα-λεισερ-η οποια αλλη θες..και θα σε στειλω εγω να καταργησεις τον καταλητη εαν ειναι αυτο που θες για να σου δωσει το παραπανω..και αυτο που θα σου προστεθη θα ειναι και ανοξειδωτο για να μην εχει προβλημα.. θα κοστισει καμια 150-180€..:)

Fast&Furious
17-03-2009, 18:37
Πρώτον και δεύτερον "μάσα" για την μηχανή είναι το μίγμα βενζίνης και αέρα που του δίνουμε ο άγριος εκκεντροφόρος φροντίζει να πατιέται η βαλβίδα παραπάνω και να γεμίζει για περισσότερη ώρα ο χώρος καύσης με φαγητό! Το εάν θα πέσει παραπάνω φαγητό θα φροντίσει το φίλτρο με το εμπλουτισμό του αέρα και μετά το powercommanderγια την βενζίνη! Τα "καλά" μπουζάκια μετά θα φροντίσουν για την καλύτερη δυνατή έκρηξη που θα αποδόσει στο μέγιστο την καύση του μίγματος.
Τρίτον η "μαμά" κατά την διαφήμιση του μοντέλου 2008 έκανε εκτενή μνεία στο νέο τελικό οπότε εάν διαβάσεις λίγο θα δεις ότι είναι και πιο ελεύθερη και πιο ελαφριά από τις παλαιότερες.
Είμαι αρνητικός στις βελτιώσεις και ειδικά σε καινούργιες μοτοσυκλέτες που ακόμα είναι άστρωτες και δεν έχουν αποδώσει αυτά που μπορούν να κάνουν αλλά και τα χρήματα της αγοράς τους!
Το θέμα tuning είναι μεγάλο και δεν ακουμπά ανθρώπους που παίρνουν την μηχανή για ταξίδι και μεγάλες βόλτες! Έχεις δίκιο όταν λες ότι τα αποτελέσματα είναι αμφίβολα και τις περισσότερες φορές αρνητικά και αυτό δεν έχει να κάνει μόνο με τον ιδιοκτήτη και τα πόσα διαθέτει αλλά και με τον βελτιωτή!

Κοιτα να δεις..μασα ειναι μονο βενζινη παραπανω..ο αερας ειναι απλα για να μπορεσει να την καψει...ο εκκεντροφορος οσο και να παταει την βαλβιδα αν ο ογκος και η διαρκεια ειναι μαμα τσαμπα ο κοπος..και το ξαναλεω χωρις παραπανω συμπιεση ο αγριος εκκ/ορος αντι να δωσει το 100% θα δωσει μονο το 30% και πολλα λεω..
Τωρα οσο αερα και να δωσεις φιλε μου σε ενα μοτερ παραπανω βενζινα δεν προκειται να δεις... οσο για την μαμα εξατμιση ο κωδικος ειναι ενας απο το 2004 μεχρι το 2008....και το θεμα βελτιωσης ειναι καθαρα του βελτιωτη στο ποσο καλη δουλεια θα κανει...ο κακομοιρος πελατης απλα πληρωνει...

Didos81
17-03-2009, 20:50
Παρε ενα τελικο αυτο που σου αρεσει..ειτε ειναι ακραπα-λεισερ-η οποια αλλη θες..και θα σε στειλω εγω να καταργησεις τον καταλητη εαν ειναι αυτο που θες για να σου δωσει το παραπανω..και αυτο που θα σου προστεθη θα ειναι και ανοξειδωτο για να μην εχει προβλημα.. θα κοστισει καμια 150-180€..:)
OK οταν βαλω το τελικο θα σε ενημερωσω να μου πεις που να παω,αλλο φιλτρο θα χρειαστει..?

PETROJOHN
22-08-2010, 19:48
ΤΟΥΜΠΑΝΟ Η ΕΞΑΤΜΙΣΗ , ΤΗΝ ΦΟΡΑΩ ΚΑΙ ΕΓΩ , ΚΑΛΟΠΟΥΛΗΤΗ ......:):Απορία: