PDA

View Full Version : 'Oργανο μέτρησης υποπίεσης για συγχρονισμό πεταλούδων GS


Capitain
04-11-2010, 21:34
Παιδιά όπως λέει κι ο τίτλος ψάχνω Carbtune ή Twinmax να αγοράσω για να συγχρονίσω το κορίτσι γιατί μου έχει παρουσιασει συμπτώματα, (σκασίματα, ξαφνικά κοψίματα ενώ κρατάω σταθερό το γκάζι, vibration σε ένα εύρος στροφών ψηλά κτλ...)
Είναι απλή η διαδικασία απ'ότι έχω διαβάσει και ενδιαφέρουσα να την έκανα μόνος μου...Οπότε σκέφτηκα γιατί να δώσω ένα πενηντάρικο στο μάστορα και να μην πάρω το εργαλείο και να μου μείνει κιόλας....;) Είμαι φαν τέτοιων gadget εν γένει...:D
Αν κάποιος φίλος βέβαια δεν το πουλάει και θα ήθελε να κεράσω τα καφεδάκια να μου ανοίξει και τα μάτια στη διαδικασία, πάλι ευπρόσδεκτο είναι κι αυτό...

Ευχαριστώ εκ των προτέρων,
Κωνσταντίνος

jarhead
04-11-2010, 21:47
[url=http://www.motorcycleinfo.co.uk/index.cfm?fa=contentGeneric.obxaszqugbllbuna&pageId=264844]Motorcycle Info Pages - 'How to' & FAQ's > R1200GS / R1200 Throttle Body Sync[/url




http://www.youtube.com/watch?v=nEE508WzNC8


Γεια χαρα

με 6 ευρουλακια εισαι ετοιμος, αλλιως ψαξε ebay εχει καλες ευκαιριες!!

jarhead
04-11-2010, 21:49
http://www.youtube.com/watch?v=nEE508WzNC8http://www.youtube.com/watch?v=nEE508WzNC8

jarhead
04-11-2010, 22:01
CARB CARBURETTOR VACUUM BALANCER GAUGE 2 / 4 CYLINDER on eBay (end time 19-Nov-10 11:58:33 GMT) (http://cgi.ebay.co.uk/CARB-CARBURETTOR-VACUUM-BALANCER-GAUGE-2-4-CYLINDER-/370339397751?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item5639f2c077)

Capitain
04-11-2010, 22:15
CARB CARBURETTOR VACUUM BALANCER GAUGE 2 / 4 CYLINDER on eBay (end time 19-Nov-10 11:58:33 GMT) (http://cgi.ebay.co.uk/CARB-CARBURETTOR-VACUUM-BALANCER-GAUGE-2-4-CYLINDER-/370339397751?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item5639f2c077)

Σωκράτη σ'ευχαριστω για το χρόνο σου αλλά δεν θα ήθελα ούτε την πατέντα να κάνω αλλά μου αρέσει και το όργανο σαν gadget..Τώρα απο το εβαυ δεν εχω αγοράσει ποτέ, διστάζω, ενα rapidshare κάνω μονο σαν διαδικτυακή αγορά κι εκεί τρέμουν τα χέρια μου...:sm7:
Πέραν τούτου θα ήθελα να το πάρω από κάποιον εδώ..Αν δεν βρω θα πάω στον Πειραιά να πάρω 2 ρολόγια από τα μαστόρια, όλο και κάπου θα βρω...

jarhead
04-11-2010, 22:17
Aν θες βοηθεια με το ebay η με αγορα απο εξωτερικο κανενα προβλημα , μπορω να σε βοηθησω αν θελεις.

jarhead
04-11-2010, 22:22
Morgan Carbtune - carburetor synchronizer for balancing motorcycle carbs (http://www.carbtune.co.uk/carbdtls.html)

Capitain
04-11-2010, 22:25
Aν θες βοηθεια με το ebay η με αγορα απο εξωτερικο κανενα προβλημα , μπορω να σε βοηθησω αν θελεις.
Εσύ πρέπει να είσαι γαμώ τα παιδιά, αλλά σου είπα, θέλω να έχω την προσωπική επαφή με τον πωλητή...Αν με πιάνεις..Αν έχεις κανέναν φίλο που έχει και το πουλάει θα το εκτιμούσα..:D
Εκτός αν έχεις κι εσύ και έρθω Θεσσαλονίκη να το συγχρονίσουμε...

jarhead
04-11-2010, 22:34
Ειμαι και εγω του δογματος αν δεν αλλαξεις τις πανες του παιδιου σου δεν εισαι πατερας...Ετσι και εγω τα κανω μονος μου....Πριν κανενα μηνα ειχα βρει το twinmax σε πολυ καλη τιμη αλλα τα καβουρια χορευαν μεσα στην τσεπη μου....το τελευταιο λινκ ειναι για το carbtune κατευθειαν απο το εργοστασιο , τα ταχυδρομικα ειναι μονο 1 λιρα και εχει πολλους συνδυασμους.Αν θες του στελνω κανενα εμαιλ του εγγλεζου μπας και βρουμε ακρη, αλλιως δωσμου καμια μιση ωρα μπας και βρω κανενα twinmax.

Capitain
04-11-2010, 22:37
Ειμαι και εγω του δογματος αν δεν αλλαξεις τις πανες του παιδιου σου δεν εισαι πατερας...Ετσι και εγω τα κανω μονος μου....Πριν κανενα μηνα ειχα βρει το twinmax σε πολυ καλη τιμη αλλα τα καβουρια χορευαν μεσα στην τσεπη μου....το τελευταιο λινκ ειναι για το carbtune κατευθειαν απο το εργοστασιο , τα ταχυδρομικα ειναι μονο 1 λιρα και εχει πολλους συνδυασμους.Αν θες του στελνω κανενα εμαιλ του εγγλεζου μπας και βρουμε ακρη, αλλιως δωσμου καμια μιση ωρα μπας και βρω κανενα twinmax.
Μερικές φορές νιώθω ότι εκμεταλεύομαι την καλοσύνη του άλλου....
Αλλά έτσι κάνουν οι καπεταναίοι....:sm7:

commander
04-11-2010, 23:01
Μερικές φορές νιώθω ότι εκμεταλεύομαι την καλοσύνη του άλλου....
Αλλά έτσι κάνουν οι καπεταναίοι....:sm7:
το μαθαμε απο πρωτο χερι στην τουρκια.......:sm7:αντι να σε παρατησουμε και να φυγουμε μιας και καθε δυς και λιγο φωναζες
{βενζινα δεν εχω βενζιναααα}!!!!!!:sm7::sm7::sm7::sm7::sm7:

Capitain
04-11-2010, 23:10
το μαθαμε απο πρωτο χερι στην τουρκια.......:sm7:αντι να σε παρατησουμε και να φυγουμε μιας και καθε δυς και λιγο φωναζες
{βενζινα δεν εχω βενζιναααα}!!!!!!:sm7::sm7::sm7::sm7::sm7:

Χαχαχαχαχα, και είναι ρε π@στη μου ο νόμος του Μέρφυ, ότι μπορεί να σου πάει στραβά, θα πάει όσο πιο στραβά μπορεί....:sm7:
Ευτυχώς που πετάχτηκε κι ο Gemat και μοιράστηκα κάπως τη ντροπή...:D
Τι να κάνεις, μου βγήκε μπεκρού, γι'αυτό θα της κάνω εξετάσεις για τα σκώτια της...:sm7:

commander
04-11-2010, 23:34
Χαχαχαχαχα, και είναι ρε π@στη μου ο νόμος του Μέρφυ, ότι μπορεί να σου πάει στραβά, θα πάει όσο πιο στραβά μπορεί....:sm7:
Ευτυχώς που πετάχτηκε κι ο Gemat και μοιράστηκα κάπως τη ντροπή...:D
Τι να κάνεις, μου βγήκε μπεκρού, γι'αυτό θα της κάνω εξετάσεις για τα σκώτια της...:sm7:
:sm7::sm7::sm7::sm7::sm7::sm7:Γεια σου ρε Ντινακο!!!!!!

ckk
04-11-2010, 23:49
Ο συγχρονισμος κυλινδρων ειναι οτι παλιοτερα ο συχρονισμος καρμπυρατερ!! Δηλαδη σωστη ποσοτητα βενζινης και στα δυο σωματα ψεκασμου (¨η καρμπυρατερ) μαζι με σωστη ποσοτητα αερα !!!!
Στο βιβλιο πρέπει να περιγραφεται σαν ''συγχρονισμος σωματος γκαζιου'' ¨η ''fuel injection throttle body synchronizing '' και γινεται μεσω μιας βαλβιδες που λεγεται ''starter valve''!!!! Απαιτει οργανα υποπιεσης και γνωση του μηδενισμου της ECM μιας και κατα την διαρκεια ρυθμισης η μοναδα το αναγνωριζει σαν βλάβη, οποταν μετα το περας της ρυθμισης η μοναδα πρέπει να γινει reset!!!!
Συνηθως επιτρέπεται μια αποκλιση μεταξυ τους της ταξης του 10-20 mm/Hg (χιλιοστα στηλης υδραργυρου) στα οργανα ενδειξης υποπιεσης!!

Τα παραπανω ειναι σε γενικες γραμμες τις ισχυει σε ολα τα ψεκαστα δικυκλα, το καθενα εχει και καοπιες επιπλεον παραμετρους οι οποιες ειναι σε γνωση των συνεργειων και αυτων που διαβαζουν και καταλαβαινουν τα shop manual των κατασκευαστων!!!

Ειναι δε μια ρυθμιση που αποφευγουν οι, σχεδον, παντες γιατι θεωρουν οτι χανουν τον χρόνο τους αν και την χρεωνουν!!!!
Τουλαχιστον με τους εξουσιοδοτημενους της Χοντα (ελαχιστες οι εξαιρεσεις) αυτο συμβαινει με παραδειγματα κατοχων Βαραντερο και απο αυτο το φορουμ!!!!

Ολα τα παραπανω περι ρυθμισεων ισχυουν για μοντελα με ψεκασμο πριν το 2000-2003!! Μετα και με την ελευση των τριοδικων καταλυτων, αισθητηρων ''λ'', αισθητηρων εκκεντροφορων, στροφάλλων κ.λ.π. (που δεν υπηρχαν πριν το 2000-2003) τοπoθετηθηκε και μια βαλβιδα ονοματι IACV (Idle Air Control Valve) η οποια και κανει την δουλεια του συγχρονισμου (και οχι μονον) κι ετσι σε αυτα τα μοντελα ΔΕΝ απαιτειται συγχρονσμος κυλινδρων δηλαδη σωματος γκαζιου. Ειναι κατι που δεν το γνωριζουν πολλοί, οι περισσοτεροι δηλαδη αναβατες αλλα ολοι σχεδον την πληρωνουν σαν εργασια στα εξουσιοδοτημενα!!!!;)

Η BMW ειναι πρωτοπορος σε αυτα τα πραγματα και ενω μεχρι το 1150 ο συγχρονισμος ειναι απαραιτητος μετα στο 1200 δεν χρειαζεται!!!!!
Η BMW ονομαζει την παραπανω βαλβιδα IAC (Idle Actuator Calibration) και αν εχει παθει βλαβη, οποταν ο συγχρονισμος παει περιπατο, εχετε ενδειξη στο ταμπλο αφου ειναι συνεργαζομενη με το Can bus της μοτοσυκλετας!!

...έγραφε ο GeorgeP...:Απορία:

jarhead
05-11-2010, 00:37
Ο συγχρονισμος κυλινδρων ειναι οτι παλιοτερα ο συχρονισμος καρμπυρατερ!! Δηλαδη σωστη ποσοτητα βενζινης και στα δυο σωματα ψεκασμου (¨η καρμπυρατερ) μαζι με σωστη ποσοτητα αερα !!!!
Στο βιβλιο πρέπει να περιγραφεται σαν ''συγχρονισμος σωματος γκαζιου'' ¨η ''fuel injection throttle body synchronizing '' και γινεται μεσω μιας βαλβιδες που λεγεται ''starter valve''!!!! Απαιτει οργανα υποπιεσης και γνωση του μηδενισμου της ECM μιας και κατα την διαρκεια ρυθμισης η μοναδα το αναγνωριζει σαν βλάβη, οποταν μετα το περας της ρυθμισης η μοναδα πρέπει να γινει reset!!!!
Συνηθως επιτρέπεται μια αποκλιση μεταξυ τους της ταξης του 10-20 mm/Hg (χιλιοστα στηλης υδραργυρου) στα οργανα ενδειξης υποπιεσης!!

Τα παραπανω ειναι σε γενικες γραμμες τις ισχυει σε ολα τα ψεκαστα δικυκλα, το καθενα εχει και καοπιες επιπλεον παραμετρους οι οποιες ειναι σε γνωση των συνεργειων και αυτων που διαβαζουν και καταλαβαινουν τα shop manual των κατασκευαστων!!!

Ειναι δε μια ρυθμιση που αποφευγουν οι, σχεδον, παντες γιατι θεωρουν οτι χανουν τον χρόνο τους αν και την χρεωνουν!!!!
Τουλαχιστον με τους εξουσιοδοτημενους της Χοντα (ελαχιστες οι εξαιρεσεις) αυτο συμβαινει με παραδειγματα κατοχων Βαραντερο και απο αυτο το φορουμ!!!!

Ολα τα παραπανω περι ρυθμισεων ισχυουν για μοντελα με ψεκασμο πριν το 2000-2003!! Μετα και με την ελευση των τριοδικων καταλυτων, αισθητηρων ''λ'', αισθητηρων εκκεντροφορων, στροφάλλων κ.λ.π. (που δεν υπηρχαν πριν το 2000-2003) τοπoθετηθηκε και μια βαλβιδα ονοματι IACV (Idle Air Control Valve) η οποια και κανει την δουλεια του συγχρονισμου (και οχι μονον) κι ετσι σε αυτα τα μοντελα ΔΕΝ απαιτειται συγχρονσμος κυλινδρων δηλαδη σωματος γκαζιου. Ειναι κατι που δεν το γνωριζουν πολλοί, οι περισσοτεροι δηλαδη αναβατες αλλα ολοι σχεδον την πληρωνουν σαν εργασια στα εξουσιοδοτημενα!!!!;)

Η BMW ειναι πρωτοπορος σε αυτα τα πραγματα και ενω μεχρι το 1150 ο συγχρονισμος ειναι απαραιτητος μετα στο 1200 δεν χρειαζεται!!!!!
Η BMW ονομαζει την παραπανω βαλβιδα IAC (Idle Actuator Calibration) και αν εχει παθει βλαβη, οποταν ο συγχρονισμος παει περιπατο, εχετε ενδειξη στο ταμπλο αφου ειναι συνεργαζομενη με το Can bus της μοτοσυκλετας!!

...έγραφε ο GeorgeP...:Απορία:
To ειχα ακουσει αυτο , και φυσικα οταν εκανα την μετρηση της δικιας μου κυριας ηταν 50-50 σαν να ειχε βγει πρωτη μερα απο το εργοστασιο.Η μετρηση ειχε γινει στα 38000 χλμ

Capitain
05-11-2010, 00:38
Ο συγχρονισμος κυλινδρων ειναι οτι παλιοτερα ο συχρονισμος καρμπυρατερ!! Δηλαδη σωστη ποσοτητα βενζινης και στα δυο σωματα ψεκασμου (¨η καρμπυρατερ) μαζι με σωστη ποσοτητα αερα !!!!
Στο βιβλιο πρέπει να περιγραφεται σαν ''συγχρονισμος σωματος γκαζιου'' ¨η ''fuel injection throttle body synchronizing '' και γινεται μεσω μιας βαλβιδες που λεγεται ''starter valve''!!!! Απαιτει οργανα υποπιεσης και γνωση του μηδενισμου της ECM μιας και κατα την διαρκεια ρυθμισης η μοναδα το αναγνωριζει σαν βλάβη, οποταν μετα το περας της ρυθμισης η μοναδα πρέπει να γινει reset!!!!
Συνηθως επιτρέπεται μια αποκλιση μεταξυ τους της ταξης του 10-20 mm/Hg (χιλιοστα στηλης υδραργυρου) στα οργανα ενδειξης υποπιεσης!!

Τα παραπανω ειναι σε γενικες γραμμες τις ισχυει σε ολα τα ψεκαστα δικυκλα, το καθενα εχει και καοπιες επιπλεον παραμετρους οι οποιες ειναι σε γνωση των συνεργειων και αυτων που διαβαζουν και καταλαβαινουν τα shop manual των κατασκευαστων!!!

Ειναι δε μια ρυθμιση που αποφευγουν οι, σχεδον, παντες γιατι θεωρουν οτι χανουν τον χρόνο τους αν και την χρεωνουν!!!!
Τουλαχιστον με τους εξουσιοδοτημενους της Χοντα (ελαχιστες οι εξαιρεσεις) αυτο συμβαινει με παραδειγματα κατοχων Βαραντερο και απο αυτο το φορουμ!!!!

Ολα τα παραπανω περι ρυθμισεων ισχυουν για μοντελα με ψεκασμο πριν το 2000-2003!! Μετα και με την ελευση των τριοδικων καταλυτων, αισθητηρων ''λ'', αισθητηρων εκκεντροφορων, στροφάλλων κ.λ.π. (που δεν υπηρχαν πριν το 2000-2003) τοπoθετηθηκε και μια βαλβιδα ονοματι IACV (Idle Air Control Valve) η οποια και κανει την δουλεια του συγχρονισμου (και οχι μονον) κι ετσι σε αυτα τα μοντελα ΔΕΝ απαιτειται συγχρονσμος κυλινδρων δηλαδη σωματος γκαζιου. Ειναι κατι που δεν το γνωριζουν πολλοί, οι περισσοτεροι δηλαδη αναβατες αλλα ολοι σχεδον την πληρωνουν σαν εργασια στα εξουσιοδοτημενα!!!!;)

Η BMW ειναι πρωτοπορος σε αυτα τα πραγματα και ενω μεχρι το 1150 ο συγχρονισμος ειναι απαραιτητος μετα στο 1200 δεν χρειαζεται!!!!!
Η BMW ονομαζει την παραπανω βαλβιδα IAC (Idle Actuator Calibration) και αν εχει παθει βλαβη, οποταν ο συγχρονισμος παει περιπατο, εχετε ενδειξη στο ταμπλο αφου ειναι συνεργαζομενη με το Can bus της μοτοσυκλετας!!

...έγραφε ο GeorgeP...:Απορία:
Και κοίταζα πιο πάνω αν και ήξερα ποιος θα το έγραφε, και ενοιωσα μιαν έκπληξη όταν είδα άλλο όνομα...
Αλλά στο τέλος φάνηκε...
Η δική μου είναι του 2000..

jarhead
05-11-2010, 00:45
Και κοίταζα πιο πάνω αν και ήξερα ποιος θα το έγραφε, και ενοιωσα μιαν έκπληξη όταν είδα άλλο όνομα...
Αλλά στο τέλος φάνηκε...
Η δική μου είναι του 2000..


Εγω δηλωνω παντως παρων αν θελησεις τιποτα απο εξωτερικο.

Capitain
05-11-2010, 00:51
Εγω δηλωνω παντως παρων αν θελησεις τιποτα απο εξωτερικο.
Ρε Σωκράτη, λες δηλώνεις παρων και σ'ευχαριστώ..
Πιστεύεις ότι δεν ξέρω να το κάνω η ότι το κάνω κατ'επιλογήν?
Και πες ότι ζητώ τη βοήθειά σου, εσύ τι κάνεις?
Το παίρνεις και μου το στέλνεις απο Σαλόνικα? Είναι κάπως δύσκολο..
Να είσαι καλά πάντως για την αμέριστη βοηθειά σου.

jarhead
05-11-2010, 16:00
Ρε Σωκράτη, λες δηλώνεις παρων και σ'ευχαριστώ..
Πιστεύεις ότι δεν ξέρω να το κάνω η ότι το κάνω κατ'επιλογήν?
Και πες ότι ζητώ τη βοήθειά σου, εσύ τι κάνεις?
Το παίρνεις και μου το στέλνεις απο Σαλόνικα? Είναι κάπως δύσκολο..
Να είσαι καλά πάντως για την αμέριστη βοηθειά σου.

:sm1:Thanks captain!!!

Capitain
05-11-2010, 23:43
:sm1:Thanks captain!!!
Ελπίζω να μην φάνηκα απότομος, γιατί το έχω κι εγώ, αλλά το έχει περισσότερο κι ο γραπτός λόγος - τη μεστότητα και τη συντομία..
Και πάλι ευχαριστώ για την αφιλοκερδή προσφορά σου, μακάρι να είχαμε πολλους τέτοιους,,,,:D
Κινούμαι πλέον ύστερα από κάποια σκέψη με λογική, ότι ίσως να μην υπάρχει καλύτερη αγορά από τον Πειραια για όποιον γνωρίζει από που να τα ζητήσει και το κυριότερο - Τι να ζητήσει....
Αν έχει λοιπόν κανείς κάποια καλή ιδέα για κατασκευή υποπιεσόμετρου θα ήθελα να την ακούσω..
http://www.manometro.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=104&Itemid=351〈=el (http://www.manometro.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=104&Itemid=351&lang=el)