PDA

View Full Version : Nέο TRIUMPH TROPHY


crazy artist
17-11-2010, 14:12
http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/New-bikes/2010/November/nov1710-triumph-trophy-spy-shots/

Το σημαντικότερο νέο, βέβαια, είναι ο καινούριος κινητήρας που θα εξοπλίσει το νέο μεγάλο TIGER (1100?, 1200?) με απώτερο σκοπό την απευθείας αντιπαράθεση με το R1200GS.

Προβλέπεται μέγα μαλλιοτράβηγμα στις κατηγορίες ON-OFF!!!

ΕΡ: Tα japannia πότε θα ξυπνήσουν???

tsompanis
17-11-2010, 15:51
:Απορία::Απορία::Απορία: αυτό δεν είναι triumph! είναι ένα rt.......:mad:

είχαμε που είχαμε το adv800 ,άντε τώρα να μπαλώσεις την κατάσταση:sm7::sm7:

Αίσχος! που έλεγε και ο Σταυρίδης αυστηρά χωρίς σούρσιμο και απότομα..αίσχος!

τι θα γίνει..εκεί στο εργοστάσιο δεν θα προσλάβουν κανέναν σχεδιαστή γμτ??

Bedouin
17-11-2010, 20:58
:Απορία::Απορία::Απορία: αυτό δεν είναι triumph! είναι ένα rt.......:mad:


:sm3::sm3::sm3:

To αντιθετο ειπα εγω οταν πηρα το RT to '96 (που εχω ακομα στον σταβλο μου).

Aυτο (ελεγα) ειναι TROPHY!

Eπαιζαν τοτε και τα δυο και κατεληξα στην Μπεμπα (η δευτερη μου μετα το R90S).


Triumph Trophy του '91.

http://www.motorcyclenews.com/upload/877/images/01TROPH_03-01.jpg


RT του '96 (οχι το δικο μου).

http://www.bmbikes.co.uk/photos/photophotos/R1100RT%20Amerena%20Red%20734.jpg

MARK
17-11-2010, 21:02
Πολύ όμορφο................................Γιατί μοιάζει με RT... http://cdn.content.sweetim.com/sim/cpie/emoticons/000202F7.gif (http://www.sweetim.com/s.asp?im=gen&lpver=3&ref=10)








http://content.sweetim.com/tbsig/sig.asp?img=ad1 (http://www.sweetim.com/s.asp?im=gen&lpver=3&ref=12)

Bedouin
17-11-2010, 21:07
Και τωρα που το σκεφτομαι, πιο πολυ για Honda Pan European μου μοιαζει παρα για RT :

http://www.bikez.com/pictures/honda/2007/24166_0_1_4_st%201300%20pan-european_Image%20credits%20-%20Honda.jpg

Bedouin
17-11-2010, 21:11
Crazy artist ... merci πολυ.
Θα το σφηριξω σε μερικους φιλους στο εξωτερικο που ενδιαφερονται.

crazy artist
17-11-2010, 22:52
Crazy artist ... merci πολυ.
Θα το σφηριξω σε μερικους φιλους στο εξωτερικο που ενδιαφερονται.


τίποτα φίλε

gepol
18-11-2010, 07:12
Eπαιζαν τοτε και τα δυο και κατεληξα στην Μπεμπα (η δευτερη μου μετα το R90S).


Και δεν ξέρεις πόσο τυχερός στάθηκες... Την πήρα το 99 καινούργια(1200 υπήρχε και 900άρι), και την έδωσα πίσω μετά απο 4 μήνες, η χειρότερη μηχανή που είχα στην 35ετία μου σαν μηχανόβιος.

Το πιο αστείο απ'όλα ήταν, ότι μετά απο μερικές μέρες αφ' ότου την πήρα, ένα απο τα περιοδικά του χώρου, ΜΟΤΟ, 2Τ 0-300 - δεν θυμάμαι, είχε σαν εξώφυλλο τις 10 χειρότερες μοτο της δεκαετίας, και δέσποζε το TROPHY.:yz

Βέβαια εμφανισιακά μου άρεσε πολύ περισσότερο απο το RT τότε, και φυσικά ένα μεγάλο κριτήριο ήταν η ιπποδύναμη.... ας πρόσεχα.

adventure
18-11-2010, 08:31
Υπάρχει η σχετική κλωνοποίηση έχει κάτι από όλα .

;) :D :D

tsompanis
18-11-2010, 09:11
Και δεν ξέρεις πόσο τυχερός στάθηκες... Την πήρα το 99 καινούργια(1200 υπήρχε και 900άρι), και την έδωσα πίσω μετά απο 4 μήνες, η χειρότερη μηχανή που είχα στην 35ετία μου σαν μηχανόβιος.

Το πιο αστείο απ'όλα ήταν, ότι μετά απο μερικές μέρες αφ' ότου την πήρα, ένα απο τα περιοδικά του χώρου, ΜΟΤΟ, 2Τ 0-300 - δεν θυμάμαι, είχε σαν εξώφυλλο τις 10 χειρότερες μοτο της δεκαετίας, και δέσποζε το TROPHY.:yz

Βέβαια εμφανισιακά μου άρεσε πολύ περισσότερο απο το RT τότε, και φυσικά ένα μεγάλο κριτήριο ήταν η ιπποδύναμη.... ας πρόσεχα.

αν θελεις και δεν βαριέσαι,μπορείς να μας πεις τι προβλήματα σου έβγαλε ακριβώς??:Απορία::Απορία:


Βεδουίνε,πολύ εύστοχη η παρατήρηση σου για την ομοιότητα των μοντέλων.;)

gepol
18-11-2010, 09:59
αν θελεις και δεν βαριέσαι,μπορείς να μας πεις τι προβλήματα σου έβγαλε ακριβώς??:Απορία::Απορία:

Πάμε.....

Την μηχανή την πήρα καινούργια αγοράζοντας μαμά τριπλέτα (made by Givi), για ένα σκασμό λεφτά...

Την παίρνω απο την μαγαζί της αντιπροσωπείας, και στα 100 μένει, είχανε λέει βάλει κάτι σωληνάκια λάθος στα καρμπυρατέρ, το φτιάξανε την επομένη...το αντιπαρέρχομαι...

Στην εθνική, ψάρευε σαν τρελή, ειδικότερα με βάρος στις πλαϊνές. Πάω στο επίσημο σερβις (μέσα στην αντιπροσωπεία), και μου κάνουν ρύθμιση στην πίσω ανάρτηση κάνοντας την μηχανή κούτσουρο (αν ήθελα κάτι τέτοιο θα είχα πάρει Ducati). Την ρυθμίζω σε κάτι πιο μαλακό, με το πρόβλημα να επανέρχεται αλλά σε πολύ μικρότερο βαθμό, το ψιλο-αντιπαρέρχομαι....

Κάποια στιγμή έπρεπε να πάω στην Χαλκίδα για δουλειά και η μηχανή δεν ανέβαζε πάνω απο 4-5000 στροφές γύρω στα 130-140. Στην επιστροφή το πρόβλημα ως δια μαγείας λύθηκε... Την πάω στην αντιπροσωπεία, και μου έιπαν ότι υπάρχει ένα θεματάκι με τα καρμπυρατερ, και περιμένουν λύση απο το εργοστάσιο. Στα 2-3000 χλμ που τα κράτησα ακόμα δεν μου το ξαναπαρουσίασε....

Σε κάποια διαδρομή, έφαγα ΠΟΛΥ βροχή, και φτάνοντας σπίτι η κεντρική βαλίτσα είχε γεμίσει 10 πόντους νερό. Δεν το αντιπαρέρχομαι, διότι έιχα πληρώσει μια περιουσία για αυτήν.

Στην κίνηση και ακόμα δεν ήταν καλοκαίρι, η ζέστη που έβγαινε απο τον κινητήρα ήταν κατι το απίστευτο και το πίσω μέρος του τεπόζιτου σου έκαιγε τα μπούτια σε τέτοιο βαθμό που αναγκαζόσουνα μετά απο μια ώρα μέσα στην κίνηση να οδηγάς με ανοιχτά τα πόδια, δεν το αντιπαρέρχομαι...

Μετά την βροχή, και χωρίς να έχω δει την μηχανή, έπρεπε να λέιψω για κάπου 15μέρες στο εξωτερικό, και όταν γύρισα, βρήκα πολλές σκουριές σε βίδες της μηχανής κυρίως, αλλά και σε άλλα σημεία.

Την πήγα κατευθείαν στην στο μαγαζί της αντιπροσωπείας που την είχα πάρει στην Κηφισιά, και ζήτησα αλλαγή, και την αντάλλαξα με ένα Honda CBR1100XX Blackbird.

Σαν μηχανή η οδηγική της συμπεριφορά ήταν κάτω του μετρίου και είχες μια γενική αίσθηση ότι οδηγάς μηχανή με τεχνολογία του 60, με όμορφή φορεσιά. Τα φώτα της ήταν καταπληκτικά, έκαναν την νύχτα μέρα. Η θέση οδήγησης πολύ άνετη και ξεκούραστη. Ο κινητήρας δεν είχε την πολιτισμένη λειτουργία μιας ταξιδιάρικης μοτο, αλλά η απόκριση ήταν καλή...

Αυτά....

crazy artist
18-11-2010, 23:19
από το 0-300

0300 | ΤΕΛΙΚΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΛΙΚ (http://www.0300.gr/article.php?id=2562)