gemara
19-11-2010, 23:22
Οι μηχανές οι BMW από τα παλιά τα χρόνια συνήθιζαν να έχουν ένα περίεργο σύστημα μεταδόσης της κίνησης στον πίσω τροχό μέσω άξονα και διαφορικού. Αυτό δυστυχώς είχε και έχει την ανάγκη να δουλεύει μέσα σε λαδάκι για να είναι ευτυχισμένο και να γυρνάει για δεκάδες χρόνια και χιλιάδες ώρες αγόγγυστα.
http://www.realoem.com/bmw/diagrams/g/b/35.png
Το καλό που έχει, είναι ότι είναι απλούστατο στη συντήρηση και οι απαιτήσεις σε υλικά και εργαλεία, ελάχιστες, τόσο που μπορούσε σε ένα σακκίδιο στο side car ή στο πλάι να τα μεταφέρει μαζί της η μηχανή, ακόμη και τα 2 λίτρα που χρειάζονταν ο κινητήρας για τις αλλαγές. Όσο για τις βλάβες και τις ζημιές... αυτές απλώς δεν συνέβαιναν.
Παρακολουθείστε την διαδικασία αλλαγής των λαδιών του διαφορικού σε μία τέτοια μηχανή εν έτει 2010. Υπ' όψιν ότι η πρώτη αλλαγή λαδιών διαφορικού στη συγκεκριμένη μοτοσυκλέττα έγινε το 1954.:)
YouTube - BMW R51/3 Differential Oil Change.wmv
http://www.realoem.com/bmw/diagrams/g/b/35.png
Το καλό που έχει, είναι ότι είναι απλούστατο στη συντήρηση και οι απαιτήσεις σε υλικά και εργαλεία, ελάχιστες, τόσο που μπορούσε σε ένα σακκίδιο στο side car ή στο πλάι να τα μεταφέρει μαζί της η μηχανή, ακόμη και τα 2 λίτρα που χρειάζονταν ο κινητήρας για τις αλλαγές. Όσο για τις βλάβες και τις ζημιές... αυτές απλώς δεν συνέβαιναν.
Παρακολουθείστε την διαδικασία αλλαγής των λαδιών του διαφορικού σε μία τέτοια μηχανή εν έτει 2010. Υπ' όψιν ότι η πρώτη αλλαγή λαδιών διαφορικού στη συγκεκριμένη μοτοσυκλέττα έγινε το 1954.:)
YouTube - BMW R51/3 Differential Oil Change.wmv