PDA

View Full Version : ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΕ 1150GS?


basilis76
25-11-2010, 15:14
ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΓΥΡΙΖΕΙ ΡΕΖΕΡΒΑ ΚΑΙ ΒΑΖΩ ΠΕΡΙΠΟΥ 19 ΛΙΤΡΑ ΚΑΘΕ 185ΧΛΜ.ΟΔΗΓΗΣΗ ΕΝΤΟΣ ΠΟΛΗΣ ΧΩΡΙΣ ΚΑΓΚΟΥΡΙΕΣ.ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΣΕΡΒΙΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟΡΥΘΜΙΣΜΕΝΟ.ΕΤΣΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΠΙΣΤΕΥΩ.ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΜΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΕ ΚΑΜΙΑ ΙΔΕΑ.ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΤΑΙΕΙ?

aeriko
25-11-2010, 15:16
πόσο χωράει το ντεπόζιτο, γιατί δεν βγαίνουν τα νούμερα.

GSMAN
25-11-2010, 15:45
ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΓΥΡΙΖΕΙ ΡΕΖΕΡΒΑ ΚΑΙ ΒΑΖΩ ΠΕΡΙΠΟΥ 19 ΛΙΤΡΑ ΚΑΘΕ 185ΧΛΜ.ΟΔΗΓΗΣΗ ΕΝΤΟΣ ΠΟΛΗΣ ΧΩΡΙΣ ΚΑΓΚΟΥΡΙΕΣ.ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΣΕΡΒΙΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟΡΥΘΜΙΣΜΕΝΟ.ΕΤΣΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΠΙΣΤΕΥΩ.ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΜΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΕ ΚΑΜΙΑ ΙΔΕΑ.ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΤΑΙΕΙ?

Το μηχανάκι δεν είναι ρυθμισμένο σωστά!!

Καθάρισμα και ρύθμισμα τα injection το πρώτο που πρέπει να κάνεις τώρα αν η μονάδα τα χει παίξει και μστέλνει μλάθος πληροφορίες τότε πας για άλλα παιχνίδια η κατανάλωση είναι αφύσικη:hmmm:

vpentza
25-11-2010, 15:50
ρύθμιση injection, καθαρισμό εξαέρωσης, νέα μπουζί, συγχρονισμός και νέο φίλτρο αέρα

commander
25-11-2010, 15:55
ειναι μεγάλη η διάφορα κάτι δεν παει καλα....Μήπως κάπου το χάνεις;;;;Γιατι και αριθμηστο να είναι πάλι δεν και τόσο....

basilis76
25-11-2010, 18:37
ΤΟ ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΕΙ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ ΒΕΝΖΙΝΑΔΙΚΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΟ ΙΔΙΟ.ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ΤΗΝ ΠΗΡΑ ΠΡΙΝ 1,5 ΜΗΝΑ ΚΑΙ Ο ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΣΕΡΒΙΣ.ΒΑΛΒΙΔΕΣ ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ.ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΥΡΙΖΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΒΕΝΖΙΝΗ Η ΛΑΔΙ.ΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ ΕΙΝΑΙ 1000 ΣΤΡΟΦΕΣ.ΤΟ ΦΙΛΤΡΟ Κ/Ν ΚΑΘΑΡΙΣΜΕΝΟ ΑΠΛΑ ΕΠΕΣΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΠΡΕΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ ΠΡΙΝ 1,5 ΜΗΝΑ.ΤΑ ΜΠΟΥΖΙ ΕΙΝΑΙ ΙΡΙΔΙΟΥ.ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΦΟΡΑΕΙ ΤΟ ΚΙΤ ΤΗΣ BMW ΑΥΞΗΣΗΣ ΥΠΟΔΥΝΑΜΗΣ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ 8 ΑΛΟΓΑ.ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ?

Capitain
25-11-2010, 18:51
ΤΟ ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΕΙ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ ΒΕΝΖΙΝΑΔΙΚΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΟ ΙΔΙΟ.ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ΤΗΝ ΠΗΡΑ ΠΡΙΝ 1,5 ΜΗΝΑ ΚΑΙ Ο ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΣΕΡΒΙΣ.ΒΑΛΒΙΔΕΣ ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ.ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΥΡΙΖΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΒΕΝΖΙΝΗ Η ΛΑΔΙ.ΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ ΕΙΝΑΙ 1000 ΣΤΡΟΦΕΣ.ΤΟ ΦΙΛΤΡΟ Κ/Ν ΚΑΘΑΡΙΣΜΕΝΟ ΑΠΛΑ ΕΠΕΣΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΠΡΕΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ ΠΡΙΝ 1,5 ΜΗΝΑ.ΤΑ ΜΠΟΥΖΙ ΕΙΝΑΙ ΙΡΙΔΙΟΥ.ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΦΟΡΑΕΙ ΤΟ ΚΙΤ ΤΗΣ BMW ΑΥΞΗΣΗΣ ΥΠΟΔΥΝΑΜΗΣ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ 8 ΑΛΟΓΑ.ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ?
Μήπως?:sm7:

aeriko
25-11-2010, 20:41
Γιατί δεν τα μαρτυράς όλα από την αρχή και μας παιδεύεις;:)

adventure
25-11-2010, 21:25
Γιατί δεν τα μαρτυράς όλα από την αρχή και μας παιδεύεις;:)

:sm7: :sm7: :sm7:

kostas_366
25-11-2010, 22:06
ρύθμιση injection, καθαρισμό εξαέρωσης, νέα μπουζί, συγχρονισμός και νέο φίλτρο αέρα
Σωστό.
Πρέπει να βγάζεις περιπου 340 κλμ. 24 λίτρα εχει ρεζερβουάρ. Κοίτα στα λαστιχάκια για διαροή, και στην εσωτερική τάπα του δείχτη, γιατι μπορεί να έχεις διαρροή εκει..

kostas_366
25-11-2010, 22:07
ΤΟ ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΕΙ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ ΒΕΝΖΙΝΑΔΙΚΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΟ ΙΔΙΟ.ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ΤΗΝ ΠΗΡΑ ΠΡΙΝ 1,5 ΜΗΝΑ ΚΑΙ Ο ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΣΕΡΒΙΣ.ΒΑΛΒΙΔΕΣ ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ.ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΥΡΙΖΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΒΕΝΖΙΝΗ Η ΛΑΔΙ.ΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ ΕΙΝΑΙ 1000 ΣΤΡΟΦΕΣ.ΤΟ ΦΙΛΤΡΟ Κ/Ν ΚΑΘΑΡΙΣΜΕΝΟ ΑΠΛΑ ΕΠΕΣΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΠΡΕΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ ΠΡΙΝ 1,5 ΜΗΝΑ.ΤΑ ΜΠΟΥΖΙ ΕΙΝΑΙ ΙΡΙΔΙΟΥ.ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΦΟΡΑΕΙ ΤΟ ΚΙΤ ΤΗΣ BMW ΑΥΞΗΣΗΣ ΥΠΟΔΥΝΑΜΗΣ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ 8 ΑΛΟΓΑ.ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ?
Πέστα όλα ντε... :sm7:

basilis76
26-11-2010, 11:05
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ 8 ΑΛΟΓΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΝΑ ΚΑΙΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ?ΘΑ ΤΑ ΕΛΕΝΞΩ ΟΛΑ ΟΣΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΔΩ.

GeorgeP
26-11-2010, 11:17
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ 8 ΑΛΟΓΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΝΑ ΚΑΙΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ?ΘΑ ΤΑ ΕΛΕΝΞΩ ΟΛΑ ΟΣΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΔΩ.

8 ιπποι=+10% αυξηση ιπποδυναμης στο 1150 αν τα υπολογιζω σωστα!!! Ποσοστο που δεν επιτυγχνεται μονο με φιλτρο αερα και εξατμιση ¨και εκκεντροφορους ακομα!!!
10% αυξηση φερνει και περιπου την ιδια αυξηση στην καταναλωση αφου χρειαζεται (αναλογικα με το 10%) και περισσοτερη βενζινη! αλογα διχως σανό (βενζινη) δεν αποδιδουν 10% παραπανω.

Πες μας τι περιλαμβανει αυτο το κιτ να σου πω τι και πως!! διοτι αν μεσα στο κιτ περιλαμβανεται κανενα τσιπάκι ¨η καποιος εγκεφαλος τυπου power commander, memjet κ.λ.π εχεις την απαντηση σου ηδη!!

basilis76
26-11-2010, 14:40
8 ιπποι=+10% αυξηση ιπποδυναμης στο 1150 αν τα υπολογιζω σωστα!!! Ποσοστο που δεν επιτυγχνεται μονο με φιλτρο αερα και εξατμιση ¨και εκκεντροφορους ακομα!!!
10% αυξηση φερνει και περιπου την ιδια αυξηση στην καταναλωση αφου χρειαζεται (αναλογικα με το 10%) και περισσοτερη βενζινη! αλογα διχως σανό (βενζινη) δεν αποδιδουν 10% παραπανω.

Πες μας τι περιλαμβανει αυτο το κιτ να σου πω τι και πως!! διοτι αν μεσα στο κιτ περιλαμβανεται κανενα τσιπάκι ¨η καποιος εγκεφαλος τυπου power commander, memjet κ.λ.π εχεις την απαντηση σου ηδη!!

Η ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ Ο ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΟΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΩΝ ΕΙΣΑΓΩΓΩΝ ΑΕΡΑ ΜΕ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΕΣ ΤΟ ΦΙΛΤΡΟ Κ/Ν ΚΑΙ ΤΑ ΜΠΟΥΖΙ ΙΡΙΔΙΟΥ!:Απορία::Απορία::Απορία: ΓΙΑ 8 ΑΛΟΓΑ ΧΛΩΜΟ ΤΟ ΒΛΕΠΩ.ΤΣΙΠ ΚΑΙ ΛΟΙΠΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΜW ΟΤΙ ΓΙΑ ΤΟ 1150GS ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ

kostas_366
26-11-2010, 15:28
Διαρροές είδες? Εδώ όλοι ψάχνουν (τα κόμματα) τις διαρροές :)

basilis76
26-11-2010, 15:30
ΤΟ ΕΨΑΞΑ ΤΙΠΟΤΑ

GeorgeP
27-11-2010, 18:24
Η ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ Ο ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΟΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΩΝ ΕΙΣΑΓΩΓΩΝ ΑΕΡΑ ΜΕ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΕΣ ΤΟ ΦΙΛΤΡΟ Κ/Ν ΚΑΙ ΤΑ ΜΠΟΥΖΙ ΙΡΙΔΙΟΥ!:Απορία::Απορία::Απορία: ΓΙΑ 8 ΑΛΟΓΑ ΧΛΩΜΟ ΤΟ ΒΛΕΠΩ.ΤΣΙΠ ΚΑΙ ΛΟΙΠΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΜW ΟΤΙ ΓΙΑ ΤΟ 1150GS ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ

Κοιτα, αν ο προηγουμενος ιδιοκτητης θελει να μας τρελανει....... πες του οτι τα καταφερε!!!!!!!!!
Αρχιζω αναποδα,

τα μπουζι ιριδιου ΔΕΝ συμετεχουν σε καμια περιπτωση στην αυξηση ιπποδυναμης!!! Ειναι υπευθυνα για εναν σπινθηρα αθξημενο σε διαρκεια και δυναμη με λιγοτερο ρευμα, ειναι υπευθυνα για μακροζωια των ιδιων λογω υλικου κατασκευης και λιγοτερου ρευματος που καταβαλωνουν κι ετσι δεν φθειρονται, ειναι πιθανως υπευθυνα για μια σχετικη ελατωση της καταναλωσης λογω των παραπανω αλλα ειναι παντελως ανευθυνα για την αυξηση της ιπποδυναμης!
το φιλτρο Κ&Ν σε πολλες περιπτωσεις ειναι υπευθυνο για μειωση της υποδυναμης ΑΝ ο περισοτερος εισερχομενος αερας (συγκρινομενο με το μαμα) δεν μπορει να διαβαστει σωστα - λογω περιορισμου ευρους των τιμων οξυγονου που μπορει να διαβασει - απο τον αναλογο αισθητηρα που υπαρχει στο φιλτροκουτι και μεταδιδει πληροφοριες στον εγκεφαλο της μοτοσυκλετας. Το φιλτρο Κ&Ν συμβαλει τα μαλα στην αυξηση της ιπποδυναμης αν συνδυαστει με εκκεντροφορους,εξατμισεις και άλλον εγκεφαλο! Ποτε απο μονο του ¨η με ενα απο τα προηγουμενα!! Ενα φιλτρο Κ&Ν το πιο πιθανο ειναι να αφησει την ιπποδυναμη ως εχει, χωρις αλλαγη, με μονο κερδος τα αραιοτερα διαστηματα καθαρισμου του αλλα ακι του οικονομικου μερους αφου με 50-70ε εχεις φιλτρο για 1,000,000κμ
Οι εισαγωγες αερα δεν μπορουν να μεταβληθουν αν δεν αλλαξουν α)εγκεφαλος, β) αισθητηρας εισερχομενου αερα και γ) πιθανον και εκκεντροφοροι! Αν το (α) και (β) δεν αλλαξει οι τιμες που λαμβανονται απο το (β) και μεταδιδονται στο (α) ειναι περαν, ισως, των δυνατοτητων των με αποτελεσμα ο εγκεφαλος να ''κλειδωνει'' συνεχως στην χαμηλοτερη τιμη ποσοστητας εισερχομενου αερα ¨η και στην χαμηλοτερη, αναλογως πως θα του την βαρεσει αφου εχουν διαφοροποιηθει τα στοιχεια για τα οποια ειναι φτιαγμενος να διαβαζει, με αποτελεσμα την υψηλη καταναλωση!!!! Αν η BMW εχει καταφερει να υπερκερασει τα παραπανω τοτε παω πασσο.....αλλα διαβασε την παρακατω παραγραφο η οποια εχει λογο υπαρξης για ολα τα μηχανακια ακομα και αυτα που υπαγονται σε τουτην εδω την παραγραφο!

Επειδη ομως ολα αυτες οι αλλαγες ειναι πανακριβες για να γινουν κι επειδη τα ματια μου εχουν ακουσει και δει πολλα, δεν πας να παρεις ενα φιλτρο αερα νορμαλ να το βαλεις επανω και να δεις πως παει????
Αν η καταναλωση πεσει σημαινει οτι το Κ&Ν δεν καθαριστηκε σωστα ¨η καθαριστηκε μεν σωστα αλλα με το να μην εχει στεγνωσει σωστα και εντελως μεσα σε λιγη ωρα εχει πιασει τοσο πολυ αορατο σκουπιδι επανω του που εχουν φραξει οι ποροι αναπνοης του!!!

Απο αυτο το φορουμ μου εχουν ερθει 2 με υψηλη καταναλωση, της ταξεως του 180κμ με 21 λιτρα και οταν βγαλαμε το φιλτρο αερα (Κ&Ν στην μια περιπτωση) μονονν εγω ελειπα απο πανω τους. Σημαδι οτι για το μεν μαμα δεν ειχε αλαλχτει ποτε (55000κμ) και για το δε Κ&Ν ¨η δεν ειχε καθαριστει ποτε ¨η ειχε καθαριστει πλημελλως!!!
Μετα την αλαλγη του μαμα με μαμα και τον εκ νεου καθαρισμο και ευλαβικο στεγνωμα του Κ&Ν τα 180κμ με 21 λιτρα εγιναν 330!!!

xurxes
29-11-2010, 02:54
σωστος ο Georg.....:)

basilis76
29-11-2010, 10:22
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ

BOXER
30-11-2010, 02:33
Κοιτα, αν ο προηγουμενος ιδιοκτητης θελει να μας τρελανει....... πες του οτι τα καταφερε!!!!!!!!!

Αρχιζω αναποδα,

τα μπουζι ιριδιου ΔΕΝ συμετεχουν σε καμια περιπτωση στην αυξηση ιπποδυναμης!!! Ειναι υπευθυνα για εναν σπινθηρα αθξημενο σε διαρκεια και δυναμη με λιγοτερο ρευμα, ειναι υπευθυνα για μακροζωια των ιδιων λογω υλικου κατασκευης και λιγοτερου ρευματος που καταβαλωνουν κι ετσι δεν φθειρονται, ειναι πιθανως υπευθυνα για μια σχετικη ελατωση της καταναλωσης λογω των παραπανω αλλα ειναι παντελως ανευθυνα για την αυξηση της ιπποδυναμης!
το φιλτρο Κ&Ν σε πολλες περιπτωσεις ειναι υπευθυνο για μειωση της υποδυναμης ΑΝ ο περισοτερος εισερχομενος αερας (συγκρινομενο με το μαμα) δεν μπορει να διαβαστει σωστα - λογω περιορισμου ευρους των τιμων οξυγονου που μπορει να διαβασει - απο τον αναλογο αισθητηρα που υπαρχει στο φιλτροκουτι και μεταδιδει πληροφοριες στον εγκεφαλο της μοτοσυκλετας. Το φιλτρο Κ&Ν συμβαλει τα μαλα στην αυξηση της ιπποδυναμης αν συνδυαστει με εκκεντροφορους,εξατμισεις και άλλον εγκεφαλο! Ποτε απο μονο του ¨η με ενα απο τα προηγουμενα!! Ενα φιλτρο Κ&Ν το πιο πιθανο ειναι να αφησει την ιπποδυναμη ως εχει, χωρις αλλαγη, με μονο κερδος τα αραιοτερα διαστηματα καθαρισμου του αλλα ακι του οικονομικου μερους αφου με 50-70ε εχεις φιλτρο για 1,000,000κμ
Οι εισαγωγες αερα δεν μπορουν να μεταβληθουν αν δεν αλλαξουν α)εγκεφαλος, β) αισθητηρας εισερχομενου αερα και γ) πιθανον και εκκεντροφοροι! Αν το (α) και (β) δεν αλλαξει οι τιμες που λαμβανονται απο το (β) και μεταδιδονται στο (α) ειναι περαν, ισως, των δυνατοτητων των με αποτελεσμα ο εγκεφαλος να ''κλειδωνει'' συνεχως στην χαμηλοτερη τιμη ποσοστητας εισερχομενου αερα ¨η και στην χαμηλοτερη, αναλογως πως θα του την βαρεσει αφου εχουν διαφοροποιηθει τα στοιχεια για τα οποια ειναι φτιαγμενος να διαβαζει, με αποτελεσμα την υψηλη καταναλωση!!!! Αν η BMW εχει καταφερει να υπερκερασει τα παραπανω τοτε παω πασσο.....αλλα διαβασε την παρακατω παραγραφο η οποια εχει λογο υπαρξης για ολα τα μηχανακια ακομα και αυτα που υπαγονται σε τουτην εδω την παραγραφο!

Επειδη ομως ολα αυτες οι αλλαγες ειναι πανακριβες για να γινουν κι επειδη τα ματια μου εχουν ακουσει και δει πολλα, δεν πας να παρεις ενα φιλτρο αερα νορμαλ να το βαλεις επανω και να δεις πως παει????
Αν η καταναλωση πεσει σημαινει οτι το Κ&Ν δεν καθαριστηκε σωστα ¨η καθαριστηκε μεν σωστα αλλα με το να μην εχει στεγνωσει σωστα και εντελως μεσα σε λιγη ωρα εχει πιασει τοσο πολυ αορατο σκουπιδι επανω του που εχουν φραξει οι ποροι αναπνοης του!!!

Απο αυτο το φορουμ μου εχουν ερθει 2 με υψηλη καταναλωση, της ταξεως του 180κμ με 21 λιτρα και οταν βγαλαμε το φιλτρο αερα (Κ&Ν στην μια περιπτωση) μονονν εγω ελειπα απο πανω τους. Σημαδι οτι για το μεν μαμα δεν ειχε αλαλχτει ποτε (55000κμ) και για το δε Κ&Ν ¨η δεν ειχε καθαριστει ποτε ¨η ειχε καθαριστει πλημελλως!!!
Μετα την αλαλγη του μαμα με μαμα και τον εκ νεου καθαρισμο και ευλαβικο στεγνωμα του Κ&Ν τα 180κμ με 21 λιτρα εγιναν 330!!!

Nαι και παλι... ναι :sm8:!!!

pepax66
30-11-2010, 22:05
Η ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ Ο ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΟΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΩΝ ΕΙΣΑΓΩΓΩΝ ΑΕΡΑ ΜΕ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΕΣ ΤΟ ΦΙΛΤΡΟ Κ/Ν ΚΑΙ ΤΑ ΜΠΟΥΖΙ ΙΡΙΔΙΟΥ!:Απορία::Απορία::Απορία: ΓΙΑ 8 ΑΛΟΓΑ ΧΛΩΜΟ ΤΟ ΒΛΕΠΩ.ΤΣΙΠ ΚΑΙ ΛΟΙΠΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΜW ΟΤΙ ΓΙΑ ΤΟ 1150GS ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ


:yz:yz:yz:yz που είναι αυτή η BMW μη περνάμε ούτε απ'έξω?????

Κοιτα, αν ο προηγουμενος ιδιοκτητης θελει να μας τρελανει....... πες του οτι τα καταφερε!!!!!!!!!


Αρχιζω αναποδα,

τα μπουζι ιριδιου ΔΕΝ συμετεχουν σε καμια περιπτωση στην αυξηση ιπποδυναμης!!! Ειναι υπευθυνα για εναν σπινθηρα αθξημενο σε διαρκεια και δυναμη με λιγοτερο ρευμα, ειναι υπευθυνα για μακροζωια των ιδιων λογω υλικου κατασκευης και λιγοτερου ρευματος που καταβαλωνουν κι ετσι δεν φθειρονται, ειναι πιθανως υπευθυνα για μια σχετικη ελατωση της καταναλωσης λογω των παραπανω αλλα ειναι παντελως ανευθυνα για την αυξηση της ιπποδυναμης!
το φιλτρο Κ&Ν σε πολλες περιπτωσεις ειναι υπευθυνο για μειωση της υποδυναμης ΑΝ ο περισοτερος εισερχομενος αερας (συγκρινομενο με το μαμα) δεν μπορει να διαβαστει σωστα - λογω περιορισμου ευρους των τιμων οξυγονου που μπορει να διαβασει - απο τον αναλογο αισθητηρα που υπαρχει στο φιλτροκουτι και μεταδιδει πληροφοριες στον εγκεφαλο της μοτοσυκλετας. Το φιλτρο Κ&Ν συμβαλει τα μαλα στην αυξηση της ιπποδυναμης αν συνδυαστει με εκκεντροφορους,εξατμισεις και άλλον εγκεφαλο! Ποτε απο μονο του ¨η με ενα απο τα προηγουμενα!! Ενα φιλτρο Κ&Ν το πιο πιθανο ειναι να αφησει την ιπποδυναμη ως εχει, χωρις αλλαγη, με μονο κερδος τα αραιοτερα διαστηματα καθαρισμου του αλλα ακι του οικονομικου μερους αφου με 50-70ε εχεις φιλτρο για 1,000,000κμ
Οι εισαγωγες αερα δεν μπορουν να μεταβληθουν αν δεν αλλαξουν α)εγκεφαλος, β) αισθητηρας εισερχομενου αερα και γ) πιθανον και εκκεντροφοροι! Αν το (α) και (β) δεν αλλαξει οι τιμες που λαμβανονται απο το (β) και μεταδιδονται στο (α) ειναι περαν, ισως, των δυνατοτητων των με αποτελεσμα ο εγκεφαλος να ''κλειδωνει'' συνεχως στην χαμηλοτερη τιμη ποσοστητας εισερχομενου αερα ¨η και στην χαμηλοτερη, αναλογως πως θα του την βαρεσει αφου εχουν διαφοροποιηθει τα στοιχεια για τα οποια ειναι φτιαγμενος να διαβαζει, με αποτελεσμα την υψηλη καταναλωση!!!! Αν η BMW εχει καταφερει να υπερκερασει τα παραπανω τοτε παω πασσο.....αλλα διαβασε την παρακατω παραγραφο η οποια εχει λογο υπαρξης για ολα τα μηχανακια ακομα και αυτα που υπαγονται σε τουτην εδω την παραγραφο!
Επειδη ομως ολα αυτες οι αλλαγες ειναι πανακριβες για να γινουν κι επειδη τα ματια μου εχουν ακουσει και δει πολλα, δεν πας να παρεις ενα φιλτρο αερα νορμαλ να το βαλεις επανω και να δεις πως παει????
Αν η καταναλωση πεσει σημαινει οτι το Κ&Ν δεν καθαριστηκε σωστα ¨η καθαριστηκε μεν σωστα αλλα με το να μην εχει στεγνωσει σωστα και εντελως μεσα σε λιγη ωρα εχει πιασει τοσο πολυ αορατο σκουπιδι επανω του που εχουν φραξει οι ποροι αναπνοης του!!!

Απο αυτο το φορουμ μου εχουν ερθει 2 με υψηλη καταναλωση, της ταξεως του 180κμ με 21 λιτρα και οταν βγαλαμε το φιλτρο αερα (Κ&Ν στην μια περιπτωση) μονονν εγω ελειπα απο πανω τους. Σημαδι οτι για το μεν μαμα δεν ειχε αλαλχτει ποτε (55000κμ) και για το δε Κ&Ν ¨η δεν ειχε καθαριστει ποτε ¨η ειχε καθαριστει πλημελλως!!!
Μετα την αλαλγη του μαμα με μαμα και τον εκ νεου καθαρισμο και ευλαβικο στεγνωμα του Κ&Ν τα 180κμ με 21 λιτρα εγιναν 330!!!


The very best !
:sm8:

Φίλε μου δεν ξέρω πως τα υπολογίσανε, αυτοί που στα είπανε, αλλά τα 8 άλογα δεν είναι λίγα και δεν είναι εύκολα να έρθουν στην συγκεκριμένη μηχανή οπότε αν ξαναπας στην "ΒΜW" που πήγες ψάξε την μηχανή καλά και εκτός από τα εύκολα όπως το Κ&Ν, η εξάτμιση, τα μπουζί και η έλλειψη καταλήτη (ποινικό) με την τοποθέτηση του Υ κοιτάξτε και τον εγκέφαλο για κάποιο διαφορετικό τσιπ με ή χωρίς αυτοκόλητητάκι επάνω.......
Κατά τα άλλα σε γενικές, και όχι μόνο, γραμμές πρέπει να σε έχει καλύψει ο Γιώργος πιο πάνω και εάν η μηχανή έχει πάνω αυτά που λέω εγώ τότε και λίγα καίει......:(

basilis76
01-12-2010, 13:45
Φίλε μου δεν ξέρω πως τα υπολογίσανε, αυτοί που στα είπανε, αλλά τα 8 άλογα δεν είναι λίγα και δεν είναι εύκολα να έρθουν στην συγκεκριμένη μηχανή οπότε αν ξαναπας στην "ΒΜW" που πήγες ψάξε την μηχανή καλά και εκτός από τα εύκολα όπως το Κ&Ν, η εξάτμιση, τα μπουζί και η έλλειψη καταλήτη (ποινικό) με την τοποθέτηση του Υ κοιτάξτε και τον εγκέφαλο για κάποιο διαφορετικό τσιπ με ή χωρίς αυτοκόλητητάκι επάνω.......
Κατά τα άλλα σε γενικές, και όχι μόνο, γραμμές πρέπει να σε έχει καλύψει ο Γιώργος πιο πάνω και εάν η μηχανή έχει πάνω αυτά που λέω εγώ τότε και λίγα καίει......:(
Η ΜΗΧΑΝΗ ΔΕΝ ΦΟΡΑΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΤΣΙΠ ΚΑΙ Ο ΚΑΤΑΛΥΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ

pepax66
01-12-2010, 21:10
Η ΜΗΧΑΝΗ ΔΕΝ ΦΟΡΑΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΤΣΙΠ ΚΑΙ Ο ΚΑΤΑΛΥΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ

Για να μην έχουμε κενά τσιπ υπάρχουν για 1150 πολλά, δεν φοράει Υ οπότε δεν έχει πειραχθεί η μοτοσυκλέτα και όπως δείχνει η κατάσταση εάν ελέγξεις και το φίλτρο και είναι και αυτό εντάξει με μια ρυθμισούλα θα είσαι μια χαρά άλλωστε μη νομίζεις ότι μέσα στην πόλη με 20 LT θα βγάζεις πολλά περισσότερα από 210 - 230 χλμ με μια μηχανή 240+ κιλών.;)

basilis76
02-12-2010, 11:17
Για να μην έχουμε κενά τσιπ υπάρχουν για 1150 πολλά, δεν φοράει Υ οπότε δεν έχει πειραχθεί η μοτοσυκλέτα και όπως δείχνει η κατάσταση εάν ελέγξεις και το φίλτρο και είναι και αυτό εντάξει με μια ρυθμισούλα θα είσαι μια χαρά άλλωστε μη νομίζεις ότι μέσα στην πόλη με 20 LT θα βγάζεις πολλά περισσότερα από 210 - 230 χλμ με μια μηχανή 240+ κιλών.;)
ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΛΛΑ ΑΛΛΟ 230 ΚΑΙ ΑΛΛΟ 170ΧΛΜ

paschalis
05-12-2010, 12:19
Βασιλη εχω μια αντιστοιχη εμπειρια απο το περσινο καλοκαιρι οπου εκαιγα 10 λιτρα στα 100 με το 1200!
Μετα απο πολυ ψαξιμο με τον κορυφαιο σε αυτα τα κουφα μηχανικο μου βρηκαμε σε μαυρο χαλι τα μπεκ που αντι να ψεκαζουν ετρεχαν βενζινη σα βρυσες..
Οταν συμβαινει αυτο η μηχανη εχει και εμφανως λιγοτερη δυναμη ψηλα ενω χαμηλα δεν καταλαβαινεις διαφορα.
Προσεξε καλα το τσιπακι της γνωστης βελτιωτικης εκ Γερμανιας που μπορει να εχουν βαλει και να μην το βλεπεις, ανεβαζει ψηλα την καταναλωση...

paschalis
05-12-2010, 12:26
[QUOTE=pepax66;262665]:yz:yz:yz:yz που είναι αυτή η BMW μη περνάμε ούτε απ'έξω?????

δες που μενει ο Βασιλης και θα καταλαβεις ποια
μπεμβε!!!!

basilis76
06-12-2010, 13:39
ΕΠΑΝΕΡΧΟΜΑΙ.ΚΑΘΑΡΙΣΑ ΚΑΛΑ ΤΟ Κ/Ν ΑΝ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΚΑΘΑΡΟ.ΕΒΓΑΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΠΟΥΖΙ ΙΡΙΔΙΟΥ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΦΟΡΕΜΕΝΑ ΠΡΙΝ 10.000ΧΛΜ.ΤΑ ΜΠΟΥΖΙ ΠΩΣ ΤΑ ΒΛΕΠΕΤΕ.ΟΤΑΝ ΤΑ ΕΒΓΑΛΑ ΜΕΣΑ ΕΙΧΕ ΝΕΡΟ!ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ.ΑΥΡΙΟ ΤΟ ΠΑΩ ΓΙΑ ΣΕΡΒΙΣ.

pepax66
06-12-2010, 15:40
[QUOTE=pepax66;262665]:yz:yz:yz:yz που είναι αυτή η BMW μη περνάμε ούτε απ'έξω?????

δες που μενει ο Βασιλης και θα καταλαβεις ποια
μπεμβε!!!!

H ερώτησή μου ήταν καθαρά υποθετική αλλά αν νομίζεις ότι μόνο εκεί βρέχει μακάκες πλανάσαι πλάνη οικτρά...:yz:yz:yz

paschalis
06-12-2010, 16:05
[quote=paschalis;265950]

H ερώτησή μου ήταν καθαρά υποθετική αλλά αν νομίζεις ότι μόνο εκεί βρέχει μακάκες πλανάσαι πλάνη οικτρά...:yz:yz:yz


Φιλε ειμαι σιγουρος οτι εχει κι αλλου,
αλλα ειναι πολυτελεια να εχεις να διαλεξεις τουλαχιστον αναμεσα σε 3-4!!

paschalis
06-12-2010, 16:11
ΕΠΑΝΕΡΧΟΜΑΙ.ΚΑΘΑΡΙΣΑ ΚΑΛΑ ΤΟ Κ/Ν ΑΝ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΚΑΘΑΡΟ.ΕΒΓΑΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΠΟΥΖΙ ΙΡΙΔΙΟΥ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΦΟΡΕΜΕΝΑ ΠΡΙΝ 10.000ΧΛΜ.ΤΑ ΜΠΟΥΖΙ ΠΩΣ ΤΑ ΒΛΕΠΕΤΕ.ΟΤΑΝ ΤΑ ΕΒΓΑΛΑ ΜΕΣΑ ΕΙΧΕ ΝΕΡΟ!ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ.ΑΥΡΙΟ ΤΟ ΠΑΩ ΓΙΑ ΣΕΡΒΙΣ.

Βασιλη σκεψου καλα πριν πας σε ποιον θα πας την ωραια σου μηχανη.
Με ολο το θαρρος που σου εχω δε βγαζεις στη φορα τον παλιο ιδιοκτητη η την πινακιδα σου να δουμε μηπως βγαλουμε κανενα λαυρακι.
Αυτα τα μπουζι δεν εχουν 10000 χλμ εκτος αν τα εκανε σε 3 χρονια.
Επισης το χρωμα τους σημαινει πλουσιο μιγμα..

GeorgeP
06-12-2010, 19:46
ΕΠΑΝΕΡΧΟΜΑΙ.ΚΑΘΑΡΙΣΑ ΚΑΛΑ ΤΟ Κ/Ν ΑΝ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΚΑΘΑΡΟ.ΕΒΓΑΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΠΟΥΖΙ ΙΡΙΔΙΟΥ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΦΟΡΕΜΕΝΑ ΠΡΙΝ 10.000ΧΛΜ.ΤΑ ΜΠΟΥΖΙ ΠΩΣ ΤΑ ΒΛΕΠΕΤΕ.ΟΤΑΝ ΤΑ ΕΒΓΑΛΑ ΜΕΣΑ ΕΙΧΕ ΝΕΡΟ!ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ.ΑΥΡΙΟ ΤΟ ΠΑΩ ΓΙΑ ΣΕΡΒΙΣ.

Το χρωμα και η κατασταση των μπουζι φωναζει για υπερβολικα πλουσιο μειγμα!!!
Αν ειχε νερο μεσα ο κυλινδρος εξηγειται ετσι η υψηλη καταναλωση αφου εκαιγε νερο με βενζινη ζητωντας περισσοτερη βενζινη!!!

Διακοπες/δισταγμους ψηλα δεν σου εκανε???

Και κατι τελευταιο, σιγουρεψου (απο την αντιπροσωπεια) οτι το μοντελο σου φοραει μπουζι τυπου NGK BKR..... και οχι NGK DCPR.... διοτι καποια μοντελα 1150 προς το τελος της παραγωγης τους ενσωματωσαν τα δευτερα τα οποια θιοθετησαν και τα 1200GS.

Aν συμβαινει ακτι τετοιο εξηγει την καταναλωση!!!

basilis76
07-12-2010, 10:29
Βασιλη σκεψου καλα πριν πας σε ποιον θα πας την ωραια σου μηχανη.
Με ολο το θαρρος που σου εχω δε βγαζεις στη φορα τον παλιο ιδιοκτητη η την πινακιδα σου να δουμε μηπως βγαλουμε κανενα λαυρακι.
Αυτα τα μπουζι δεν εχουν 10000 χλμ εκτος αν τα εκανε σε 3 χρονια.
Επισης το χρωμα τους σημαινει πλουσιο μιγμα..
ΘΑ ΤΗΝ ΠΑΩ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟΝ ΠΙΤΟΥΛΗ.ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΝΑΚΙΔΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΣΕΡΒΙΣ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ.

basilis76
07-12-2010, 10:32
Το χρωμα και η κατασταση των μπουζι φωναζει για υπερβολικα πλουσιο μειγμα!!!
Αν ειχε νερο μεσα ο κυλινδρος εξηγειται ετσι η υψηλη καταναλωση αφου εκαιγε νερο με βενζινη ζητωντας περισσοτερη βενζινη!!!

Διακοπες/δισταγμους ψηλα δεν σου εκανε???

Και κατι τελευταιο, σιγουρεψου (απο την αντιπροσωπεια) οτι το μοντελο σου φοραει μπουζι τυπου NGK BKR..... και οχι NGK DCPR.... διοτι καποια μοντελα 1150 προς το τελος της παραγωγης τους ενσωματωσαν τα δευτερα τα οποια θιοθετησαν και τα 1200GS.

Aν συμβαινει ακτι τετοιο εξηγει την καταναλωση!!!
Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΠΩΣ ΦΟΡΑΕΙ ΤΟ ΒΚR 7EKC.ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΒΓΑΛΑ ΗΤΑΝ ΒΚR7EIX.EXEI DIAFORA? ΕΝΑ ΨΙΛΟ ΛΟΞΥΓΓΑ ΤΟΝ ΚΑΝΕΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΑΠΟ 2000 ΚΑΙ 3000 ΣΤΡΟΦΕΣ.ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΝΤΑΞΕΙ ΕΙΝΑΙ.ΠΑΝΤΩΣ ΠΟΛΥ ΣΚΟΥΡΙΑ ΚΑΙ ΝΕΡΟ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ.

vpentza
07-12-2010, 11:30
νερό ??? σκουριά στον κύλινδρο ???

αυτά είναι περίεργα....κάπου είχα διαβάσει παλαιότερα ότι όταν κάτι δεν κουμπώνει σωστά στο θέμα εισαγωγής του αέρα, το φίλτρο αέρα, στον θάλαμο διαχείρησης αέρα και την τελική εισαγωγή στα μπεκ, υπάρχει πιθανότητα να περάσουν νερά στο σύστημα τροφοδοσίας με τα αναμενόμενα επακόλουθα...
προσοχή στο γιατί έχει νερά ο κύλινδρος....προσοχή γιατί έδώ και χρόνια το νερό δεν είναι ο προσφιλής τρόπος νόθευσης της βενζίνης διότι το σύστημα κάνει αμέσως διακοπές στη λειτουργία του....
τα μπουζί σου είναι απαράδεκτα και σίγουρος λόγος υπερκατανάλωσης και αρρυθμίας στην ανάφλεξη.
Τσεκάρεις τη στεγανότητα του συστήματος, τα σωστά αναλώσιμα ανάλογα με το S/N της μοτό σου και άρχισε μεθοδικό ψάξιμο...για ότι γίνεται στη μοτό υπάρχει και λόγος που γίνεται , και τυχαίο γεγονός προκύπτει μόνο από αστοχία υλικού...
Kalo kouragio....

GeorgeP
07-12-2010, 12:21
Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΠΩΣ ΦΟΡΑΕΙ ΤΟ ΒΚR 7EKC.ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΒΓΑΛΑ ΗΤΑΝ ΒΚR7EIX.EXEI DIAFORA? ΕΝΑ ΨΙΛΟ ΛΟΞΥΓΓΑ ΤΟΝ ΚΑΝΕΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΑΠΟ 2000 ΚΑΙ 3000 ΣΤΡΟΦΕΣ.ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΝΤΑΞΕΙ ΕΙΝΑΙ.ΠΑΝΤΩΣ ΠΟΛΥ ΣΚΟΥΡΙΑ ΚΑΙ ΝΕΡΟ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ.

αν σου ειπαν ετσι τοτε σωστα εβαλες τα ΒΚR7EIX!!! Η διαφορα τους με τα EKC ειναι οτι ειναι ιριδιου (ΕΙΧ) ενω τα EKC απλα!!!

Η σκουρια και το νερο ειναι ασχημα πραγματα σε ενα κυλινδρο!!!

Για αν δημιουργηθει σκουρια στους κυλινδρους πρέπει α)να περασε νερο μεσα στο συστημα ¨η υγρασια που εγινε νερο με τις αλλαγες θερμοκρασιας και το κυριοτερο β) ο κυλινδρος να ειναι απο μαντεμι!! Και απο οσο ξερω η 1150 δεν εχει μαντεμενιους κυλινδρους αλλα κραμματα αλουμινιου!!
Μετα, πως δημιουργηθηκε σκουρια σε κατι που το τριβουν ελατηρια και λιπαινεται απο λαδι?
Τα ελατηρια ηταν καθαρα? διοτι μονον αυτα ειναι απο ατσαλι και ισως απο παρατεταμενη ακινησια να σκουριαζαν......αλλα και παλι πολυ απιθανο!!!!!
Ακομα και σε ακινησια μηνων να την ειχες, στους κυλινδρους (αν ειναι αλουμινενιοι) ειναι απιθανο να δημιουργηθει σκουρια!!
Αν δεν λυθει ολοκληρος ο κινητηρας να δεις που εχει δημιουργηθει αυτη η σκουρια - αν εχει δημιουργηθει και αλλου - δυσκολα θα φτασεις σε μια ασφαλη γνωματευση!

Περιεργα πραγματα εκτος κι αν αυτο που ειδες δεν ηταν σκουρια ¨η δεν ηταν στους κυλινδρους ¨η στο καρτερ αλλα ξεκινησε απο αλλου και εναποτεθηκε στους κυλινδρους!!!

basilis76
07-12-2010, 12:28
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΚΟΥΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΚΥΛΙΝΔΡΟΥΣ ΑΠΛΑ ΟΤΑΝ ΕΒΓΑΛΑ ΤΑ ΜΠΟΥΖΙ ΗΤΑΝ ΥΓΡΑ ΜΕ ΑΡΚΕΤΟ ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΤΑ ΜΠΟΥΖΙ ΟΠΩΣ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ.

paschalis
07-12-2010, 16:01
Εχω την εντυπωση οτι το νερο ηταν μονο στο σημειο εξω απο τα μπουζι και οχι μεσα στον κυλινδρο.
Θα μπορουσε να εχει βραχυκυκλωσει και καποιο μπουζοκαλωδιο τα οποια αν δεν απατωμαι ειναι και πολλαπλασιαστες γι'αυτο και η εικονα των μπουζι..
Ας περιμενουμε τι θα πει ο μηχανικος..
Αν ειναι εκει-στον Πιτουλη- ο Αποστολος χαιρετισματα!!!

basilis76
07-12-2010, 17:05
Εχω την εντυπωση οτι το νερο ηταν μονο στο σημειο εξω απο τα μπουζι και οχι μεσα στον κυλινδρο.
Θα μπορουσε να εχει βραχυκυκλωσει και καποιο μπουζοκαλωδιο τα οποια αν δεν απατωμαι ειναι και πολλαπλασιαστες γι'αυτο και η εικονα των μπουζι..
Ας περιμενουμε τι θα πει ο μηχανικος..
Αν ειναι εκει-στον Πιτουλη- ο Αποστολος χαιρετισματα!!!
ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΑΥΤΟ ΜΟΥ ΕΙΠΕ.ΟΤΙ ΤΑ ΜΠΟΥΖΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΑΞΕΙ ΑΠΟ ΑΠΟΨΗ ΣΚΟΥΡΙΑΣ.ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΑΥΡΙΟ:confused:

ALX
12-12-2010, 02:42
Για να μην έχουμε κενά τσιπ υπάρχουν για 1150 πολλά, δεν φοράει Υ οπότε δεν έχει πειραχθεί η μοτοσυκλέτα και όπως δείχνει η κατάσταση εάν ελέγξεις και το φίλτρο και είναι και αυτό εντάξει με μια ρυθμισούλα θα είσαι μια χαρά άλλωστε μη νομίζεις ότι μέσα στην πόλη με 20 LT θα βγάζεις πολλά περισσότερα από 210 - 230 χλμ με μια μηχανή 240+ κιλών.;)

Ρε αδερφέ... εμένα που βγάζει πάνω από 270χιλ μέσα στη πόλη τι είναι?...εξωγήινο? :sm7: (μιλάω φυσικά για το ίδιο μηχανάκι)


Ρε φίλος Βασίλης, σου τα είπα και δίπλα που ρωτούσες, αν και ο George σου τα ειπε πολύ αναλυτικότερα. Επιμένω στη ρύθμιση βαλβίδων (πολύ κλειστές) στο βρώμικο φίλτρο αέρα και σίγουρα αν υπάρχει πάνω τσιπάκι ή κάποιο module τα οποία ανεβάζουν την κατανάλωση τρελά. (ή και όλες μαζί αυτές οι αιτίες! ) Από αυτά τα χιλιόμετρα που λες ότι βγάζεις στη πόλη, εγώ έβγαλα περισσότερα ακόμα κι όταν ερχόμουν με τέρμα γκάζι από Λαμία (κάτω από 170 δεν έπεσα ούτε στις ανηφόρες) και άναψε λαμπάκι στα 210χιλ. Με νορμάλ οδήγηση (140-150χαω) περνάω άνετα τα 310χιλ αυτονομία!

Α και να συμπληρώσω κάτι. Το πακέτο που σου είπαν ότι έχει πάνω το μηχανάκι λογικά είναι αυτό που δίνει η boxerdesign.de και αποτελείται από μεγαλύτερο Snorkel ,δύο χοντρότερες πλαστικές εισαγωγές στα σώματα ψεκασμού (από RT είναι) δύο μπουζί ιριδίου, και ένα φίλτρο Κ&Ν.
Όλα αυτά μαζί, δεν σου δίνουν ούτε 1 άλογο... όχι 8. Την είχα ψάξει τη δουλειά. Πιθανότατα αυτός που σου το έδωσε, έχει βάλει πάνω κάποιο module σαν το chip της Touratech ή κάνα PowerFRK για να κάνει πιο πλούσιο το μείγμα. (γι αυτό και τα μπουζί που δείχνουν πλούσιο μείγμα.
Ακόμα μπορεί και να γεφύρωσε στα ηλεκτρικά (αφαιρώντας το ρελέ Νο3 Codec plug rele), τις γνωστές θέσεις που κάνουν ελαφρώς πιο πλούσιο το μείγμα για να μην βαράει πιράκια, αλλά ταυτόχρονα να δίνει και κατιτίς σε γκάζι. Και με αυτό καις παραπάνω.

pepax66
13-12-2010, 16:04
Ρε αδερφέ... εμένα που βγάζει πάνω από 270χιλ μέσα στη πόλη τι είναι?...εξωγήινο? :sm7: (μιλάω φυσικά για το ίδιο μηχανάκι).


Θέλεις να πεις ότι με 20lt κάνεις 270 χλμ δηλαδή η μηχανή σου μέσα στην πόλη έχει κατανάλωση μικρότερη από 7,4 τότε τι να σου πω χαρά στην υπομονή σου και μπράβο στην μηχανή σου.....;)

basilis76
13-12-2010, 18:13
Ρε αδερφέ... εμένα που βγάζει πάνω από 270χιλ μέσα στη πόλη τι είναι?...εξωγήινο? :sm7: (μιλάω φυσικά για το ίδιο μηχανάκι)


\

Α και να συμπληρώσω κάτι. Το πακέτο που σου είπαν ότι έχει πάνω το μηχανάκι λογικά είναι αυτό που δίνει η boxerdesign.de και αποτελείται από μεγαλύτερο Snorkel ,δύο χοντρότερες πλαστικές εισαγωγές στα σώματα ψεκασμού (από RT είναι) δύο μπουζί ιριδίου, και ένα φίλτρο Κ&Ν.
Όλα αυτά μαζί, δεν σου δίνουν ούτε 1 άλογο... όχι 8. Την είχα ψάξει τη δουλειά. Πιθανότατα αυτός που σου το έδωσε, έχει βάλει πάνω κάποιο module σαν το chip της Touratech ή κάνα PowerFRK για να κάνει πιο πλούσιο το μείγμα. (γι αυτό και τα μπουζί που δείχνουν πλούσιο μείγμα.
Ακόμα μπορεί και να γεφύρωσε στα ηλεκτρικά (αφαιρώντας το ρελέ Νο3 Codec plug rele), τις γνωστές θέσεις που κάνουν ελαφρώς πιο πλούσιο το μείγμα για να μην βαράει πιράκια, αλλά ταυτόχρονα να δίνει και κατιτίς σε γκάζι. Και με αυτό καις παραπάνω.
ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ.ΟΝΤΩΣ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΗΤΑΝ ΑΡΥΘΜΙΣΤΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΣΕΡΒΙΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.ΤΩΡΑ ΜΟΛΙΣ ΓΥΡΙΣΕΙ ΡΕΖΕΡΒΑ ΘΑ ΔΩ ΠΟΣΑ ΧΛΜ ΕΒΓΑΛΕ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΑΜΑ ΚΟΥΡΑΣΑ ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΜΑΘΑΙΝΩ

adventure
13-12-2010, 22:43
ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ.ΟΝΤΩΣ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΗΤΑΝ ΑΡΥΘΜΙΣΤΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΣΕΡΒΙΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.ΤΩΡΑ ΜΟΛΙΣ ΓΥΡΙΣΕΙ ΡΕΖΕΡΒΑ ΘΑ ΔΩ ΠΟΣΑ ΧΛΜ ΕΒΓΑΛΕ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΑΜΑ ΚΟΥΡΑΣΑ ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΜΑΘΑΙΝΩ

Μπράβο Βασίλη ελπίζω να ξεμπέρδεψες .

Περιμένουμε νέα .

;) :)

ALX
13-12-2010, 23:46
Με 19λίτρα. Το λαμπάκι όταν ανάψει και βάλω αμέσως βενζίνη, παίρνει 19 λίτρα.
Παίζει βέβαια ρόλο και το πρατήριο έτσι?! Εδώ και ένα χρόνο περίπου βάζω από μια BP που ανακάλυψα και βλέπω από + 10 έως και συν 20 χιλ περισσότερα απ' όσο έβλεπα στα άλλα πρατήρια. Συνήθως με τα 19 λίτρα έβγαζα 255χιλ μέχρι λαμπάκι. Από το BP αυτό, δύσκολα θα πέσω κάτω από 265 :cool: (συνήθως στα 270 παίζω)