Arkas
16-03-2009, 01:06
http://bikers.com.cy/cms15/images/rsgallery/watermarked/de89f523c1ef6bf649802998940e3c67.jpg (http://bikers.com.cy/cms15/images/rsgallery/watermarked/de89f523c1ef6bf649802998940e3c67.jpg)
Μπορεί να μπείτε στον πειρασμό να ανοίξετε με ενθουσιασμό το γκάζι, μόλις καβαλήσετε την καινούργια ηλεκτρική ZERO X Dirtbike. Αντισταθείτε. Δεδομένου ότι το βάρος της είναι μόνο 75 κιλά και οι ηλεκτρικοί κινητήρες παράγουν τη μέγιστη ροπή σε πολύ χαμηλές στροφές, οποιαδήποτε αιφνίδια κίνηση μπορεί να προκαλέσει το απότομο σήκωμα του μπροστινού τροχού και κατ’ επέκταση, αναποδογύρισμα.
Όσοι οδήγησαν την ZERO X, προτείνουν ήρεμη και προσεκτική οδήγηση τις πρώτες φορές. Εξάσκηση στις χαμηλές επιταχύνσεις για αρχή και υπομονή ώσπου να αποκτήσετε την απαραίτητη εμπειρία και αυτοπεποίθηση για να οδηγήσετε αύτο το ηλεκτροκίνητο τερατάκι. Καθώς αποκτάτε εμπιστοσύνη στην μηχανή, θα καταλάβετε πως είναι μια απίστευτα διασκεδαστική μοτοσυκλέτα για τις βόλτες σας στα βουνά. Η αλήθεια είναι ότι οι αναρτήσεις της δεν είναι αρκετά καλές και σίγουρα υστερεί σε σημαντικά σημεία μιας αξιόπιστης μοτοσυκλέτας endurο (όπως η ποιότητα κατασκευής).
Η μπαταρία ιόντων λιθίου επαναφορτίζεται σε 2 ώρες, χρησιμοποιώντας ένα κανονικό βύσμα. Αν και τα 65 χλμ. εύρος λειτουργίας δεν είναι και πολλά, η μέση διάρκεια οδήγησης υπολογίζεται στις δύο ώρες σε κανονικές συνθήκες και 45 λεπτά σε εξαιρετικά έντονες, σε γενικές γραμμές όμως δείχνει να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις ενός περιστασιακού offroader.
Αν και η ZERO X προορίζεται για offroad χρήση, στην αγορά διατίθεται επίσης ένα κιτ για αναβάθμιση σε μηχανή δρόμου. Εκτός αυτού, η ZERO ανακοίνωσε ότι μέχρι τον Ιούνιο του 2009, θα κυκλοφορήσει και ένα μοντέλο supermoto.
Η ιπποδύναμή της είναι 23 ίπποι , οι οποίοι αντιστοιχούν σε μια μηχανή 250cc με βενζίνη. Επιτάχυνση; 0-50 σε 2 δευτερόλεπτα. Αυτονομία 65 Km περίπου.
Όσον αφορά στην τιμή της, αυτή κυμαίνεται στα 4700€ περίπου.
Η ZERO X είναι μια ακριβή, ιδιόμορφη, και εξαιρετικά εξειδικευμένη μηχανή και σίγουρα δεν είναι για όλους. Αλλά αν δεν σας πειράζει το κόστος, είναι μια πολύ διασκεδαστική μοτοσυκλέτα και ένα θετικό βήμα προς την αφομοίωση της ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας σε όλα τα φάσματα οδήγησης.
Μπορεί να μπείτε στον πειρασμό να ανοίξετε με ενθουσιασμό το γκάζι, μόλις καβαλήσετε την καινούργια ηλεκτρική ZERO X Dirtbike. Αντισταθείτε. Δεδομένου ότι το βάρος της είναι μόνο 75 κιλά και οι ηλεκτρικοί κινητήρες παράγουν τη μέγιστη ροπή σε πολύ χαμηλές στροφές, οποιαδήποτε αιφνίδια κίνηση μπορεί να προκαλέσει το απότομο σήκωμα του μπροστινού τροχού και κατ’ επέκταση, αναποδογύρισμα.
Όσοι οδήγησαν την ZERO X, προτείνουν ήρεμη και προσεκτική οδήγηση τις πρώτες φορές. Εξάσκηση στις χαμηλές επιταχύνσεις για αρχή και υπομονή ώσπου να αποκτήσετε την απαραίτητη εμπειρία και αυτοπεποίθηση για να οδηγήσετε αύτο το ηλεκτροκίνητο τερατάκι. Καθώς αποκτάτε εμπιστοσύνη στην μηχανή, θα καταλάβετε πως είναι μια απίστευτα διασκεδαστική μοτοσυκλέτα για τις βόλτες σας στα βουνά. Η αλήθεια είναι ότι οι αναρτήσεις της δεν είναι αρκετά καλές και σίγουρα υστερεί σε σημαντικά σημεία μιας αξιόπιστης μοτοσυκλέτας endurο (όπως η ποιότητα κατασκευής).
Η μπαταρία ιόντων λιθίου επαναφορτίζεται σε 2 ώρες, χρησιμοποιώντας ένα κανονικό βύσμα. Αν και τα 65 χλμ. εύρος λειτουργίας δεν είναι και πολλά, η μέση διάρκεια οδήγησης υπολογίζεται στις δύο ώρες σε κανονικές συνθήκες και 45 λεπτά σε εξαιρετικά έντονες, σε γενικές γραμμές όμως δείχνει να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις ενός περιστασιακού offroader.
Αν και η ZERO X προορίζεται για offroad χρήση, στην αγορά διατίθεται επίσης ένα κιτ για αναβάθμιση σε μηχανή δρόμου. Εκτός αυτού, η ZERO ανακοίνωσε ότι μέχρι τον Ιούνιο του 2009, θα κυκλοφορήσει και ένα μοντέλο supermoto.
Η ιπποδύναμή της είναι 23 ίπποι , οι οποίοι αντιστοιχούν σε μια μηχανή 250cc με βενζίνη. Επιτάχυνση; 0-50 σε 2 δευτερόλεπτα. Αυτονομία 65 Km περίπου.
Όσον αφορά στην τιμή της, αυτή κυμαίνεται στα 4700€ περίπου.
Η ZERO X είναι μια ακριβή, ιδιόμορφη, και εξαιρετικά εξειδικευμένη μηχανή και σίγουρα δεν είναι για όλους. Αλλά αν δεν σας πειράζει το κόστος, είναι μια πολύ διασκεδαστική μοτοσυκλέτα και ένα θετικό βήμα προς την αφομοίωση της ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας σε όλα τα φάσματα οδήγησης.