PDA

View Full Version : Οι γυναικες ξεχνανε πολυ ευκολα


Dent
28-12-2010, 01:46
-Παλι με την Ινδια ασχολησε?
-Αφου ξερεις οτι εχω απωθημενο,κατι σαν παιδικο τραυμα
-Δεν κοιτας λεω εγω κανενα ταξιδακι για Τοσκανη αντε Πραγα που ασχολησε με
την Desert of Thar και την Jaisalmer
Και ολα αυτα ενω υποτιθετε οτι κατανοει την κατασταση στην οποια εχω περιελθει μετα την οδηγικη εμπειρια που ζησαμε στην Sri lanka το 2004.Ητανε παρουσα οταν βιωσα την μοτοσυκλετιστικη ηδονη της στενης επαφης με οτιδηποτε μπορει να βρεθει σε ενα δρομο που οδηγει σε μια πολη 20.000.000 οπως ειναι το Colombo
Απο τοτε ζω με ενα ονειρο, να γευτω κατι αντιστοιχο στην μαμα Ινδια
Και επειδη Ηλιας Βροχιδης δεν θα γινω ποτε, σκεφτομε να πεταξω μεχρι το
NewDelhi και νοικιαζοντας Enfield Thunderbird 350 να περιηγηθω στις επαρχιες Rajasthan και Madhya Pradesh. Υπολογιζω περι τα 5.000 km οδηγικης ονειρωξης
Η ερωτηση λοιπον που πλαναται στο αλλοπαρμενο μυαλο μου ειναι αν υπαρχει καποιος-καποια που να μπορει να με πληροφορησει ποσα χιλιομετρα ημερησιως μπορουν να διανυθουν στις παραπανω περιοχες διοτι αν κρινω απο SRI LANKA χρειαζοσουν 6 ωρες για 150 km (ρυθμοι τουριστικοι )
Σε αναμονη ακτιδας φωτος τελω εν εξαρσει

Capitain
28-12-2010, 02:00
-Παλι με την Ινδια ασχολησε?
-Αφου ξερεις οτι εχω απωθημενο,κατι σαν παιδικο τραυμα
-Δεν κοιτας λεω εγω κανενα ταξιδακι για Τοσκανη αντε Πραγα που ασχολησε με
την Desert of Thar και την Jaisalmer
Και ολα αυτα ενω υποτιθετε οτι κατανοει την κατασταση στην οποια εχω περιελθει μετα την οδηγικη εμπειρια που ζησαμε στην Sri lanka το 2004.Ητανε παρουσα οταν βιωσα την μοτοσυκλετιστικη ηδονη της στενης επαφης με οτιδηποτε μπορει να βρεθει σε ενα δρομο που οδηγει σε μια πολη 20.000.000 οπως ειναι το Colombo
Απο τοτε ζω με ενα ονειρο, να γευτω κατι αντιστοιχο στην μαμα Ινδια
Και επειδη Ηλιας Βροχιδης δεν θα γινω ποτε, σκεφτομε να πεταξω μεχρι το
NewDelhi και νοικιαζοντας Enfield Thunderbird 350 να περιηγηθω στις επαρχιες Rajasthan και Madhya Pradesh. Υπολογιζω περι τα 5.000 km οδηγικης ονειρωξης
Η ερωτηση λοιπον που πλαναται στο αλλοπαρμενο μυαλο μου ειναι αν υπαρχει καποιος-καποια που να μπορει να με πληροφορησει ποσα χιλιομετρα ημερησιως μπορουν να διανυθουν στις παραπανω περιοχες διοτι αν κρινω απο SRI LANKA χρειαζοσουν 6 ωρες για 150 km (ρυθμοι τουριστικοι )
Σε αναμονη ακτιδας φωτος τελω εν εξαρσει
Γιατρέ καλησπέρα,
πιστεύω ότι σωστά πράττεις να νοικιάσεις από κει κοντά μηχανή, αλλά αυτά που ρωτάς αφενός είναι σπάνιο να το ξέρει κάποιος, αφετέρου αν πάρεις απάντηση, θα την πάρεις προσαρμοσμένη στις αντοχές και τα γούστα αυτού που θα απαντήσει, και όχι στα δικά σου μέτρα...
Κατ'εμέ, εφόσον θα έχεις το ταίρι σου μαζί, πηγαίνετε και βλέπετε, αλληλοσυνεννόηση και κέφι για καινούριες εμπειρίες...
Ζηλεύω..
Καμμιά καλύτερη τιμή για φόρουμ έχουμε? Γιατί θέλω ένα μεγάλο σερβις...:D

Dent
28-12-2010, 02:22
Γιατρέ καλησπέρα,
πιστεύω ότι σωστά πράττεις να νοικιάσεις από κει κοντά μηχανή, αλλά αυτά που ρωτάς αφενός είναι σπάνιο να το ξέρει κάποιος, αφετέρου αν πάρεις απάντηση, θα την πάρεις προσαρμοσμένη στις αντοχές και τα γούστα αυτού που θα απαντήσει, και όχι στα δικά σου μέτρα...
Κατ'εμέ, εφόσον θα έχεις το ταίρι σου μαζί, πηγαίνετε και βλέπετε, αλληλοσυνεννόηση και κέφι για καινούριες εμπειρίες...
Ζηλεύω..
Καμμιά καλύτερη τιμή για φόρουμ έχουμε? Γιατί θέλω ένα μεγάλο σερβις...:D

Κωνσταντινε ευχαριστω για το ενδιαφερον σου,παρολαυτα πιστευω οτι καποιος θα εχει βρεθει στα μερη και θα εχει μια γενικη εικονα των δρομων που ενωνουν τις μεγαλες πολεις του ρατζασταν.Απο εκει και περα βεβαια η μαγεια κρυβεται στα μερη τα λιγοτερο ταξιδεμενα απο τις ορδες των κονσερβοποιημενων τουριστων, αλλα αυτο ειναι μια αλλη συζητηση
Και για αυτο που με ρωτας στο τελος βεβαια εννοειται:)

Uriah Heep
04-01-2011, 10:24
Η ερωτηση λοιπον που πλαναται στο αλλοπαρμενο μυαλο μου ειναι αν υπαρχει καποιος-καποια που να μπορει να με πληροφορησει ποσα χιλιομετρα ημερησιως μπορουν να διανυθουν στις παραπανω περιοχες διοτι αν κρινω απο SRI LANKA χρειαζοσουν 6 ωρες για 150 km (ρυθμοι τουριστικοι )
Σε αναμονη ακτιδας φωτος τελω εν εξαρσει


Έχεις βάλει λάθος τίτλο στο θέμα σου, με αποτέλεσμα ενώ βρίσκομαι εν καμίνω, να το προσπερνώ με αδιαφορία Περουβιανού οπιοφάγου!

Αυτό το ταξίδι σχεδίαζα για το περασμένο φθινόπωρο, αλλά κάπου μου την "έδωσαν" οι διάφοροι Ινδοί που αλληλογραφούσα με αποτέλεσμα μέσα σε μία βδομάδα ν΄αλλάξω ρότα και να το "κόψω" νοτίως χωρίς προετοιμασίες αλλά με τη σιγουριά της δικής μου μηχανής.

Με τον Ηλία Βροχίδη τα λέμε συχνά και η συμβουλή του είναι "ΟΧΙ Enfield" γιατί βγάζουν πολλά προβλήματα. Δεν χρειάζονται πολλά κυβικά επειδή οι ταχύτητες σ΄όλη την Ινδία είναι max των 50-60 km/h(!), λόγω της μεγάλης κίνησης, αυτής της εξαιρετικά πυκνοκατοικημένης χώρας.
Ο Ηλίας τράκαρε 2 φορές με αγελάδα!!!

Για μένα το πρόβλημα εξακολουθεί να είναι η περίπτωση βλάβης ή μικροατυχήματος με την "ξένη" μηχανή, την στιγμή που οι Ινδοί είναι αρκετά τζαναμπέτηδες και ρίχτες ειδικά με τους ξένους.

Προσανατολίσου σε γραφείο ενοικιάσεων που να μπορείς να παραδώσεις την μηχανή σε άλλη πόλη, που θα βρίσκεται κοντά και πάνω στην πορεία σου, για να μην αναγκαστείς σε περίπτωση στραβής να την μεταφέρεις 2-3000 χλμ.

Ότι νεότερο έχεις ενημέρωσέ με. Αν θέλεις να ρωτήσεις οτιδήποτε περί Ινδίας στον Ηλία Βροχίδη, το πιο πιθανό είναι να πιούμε τσίπουρα εντός της εβδομάδας και αν θέλεις μιλάτε τηλεφωνικά.

nikos-x
04-01-2011, 15:26
. . . πιστευω οτι καποιος θα εχει βρεθει στα μερη και θα εχει μια γενικη εικονα. . .

my name is Heep. . . Uriah Heep :sm7:

Dent
04-01-2011, 23:26
Έχεις βάλει λάθος τίτλο στο θέμα σου, με αποτέλεσμα ενώ βρίσκομαι εν καμίνω, να το προσπερνώ με αδιαφορία Περουβιανού οπιοφάγου!

Αυτό το ταξίδι σχεδίαζα για το περασμένο φθινόπωρο, αλλά κάπου μου την "έδωσαν" οι διάφοροι Ινδοί που αλληλογραφούσα με αποτέλεσμα μέσα σε μία βδομάδα ν΄αλλάξω ρότα και να το "κόψω" νοτίως χωρίς προετοιμασίες αλλά με τη σιγουριά της δικής μου μηχανής.

Με τον Ηλία Βροχίδη τα λέμε συχνά και η συμβουλή του είναι "ΟΧΙ Enfield" γιατί βγάζουν πολλά προβλήματα. Δεν χρειάζονται πολλά κυβικά επειδή οι ταχύτητες σ΄όλη την Ινδία είναι max των 50-60 km/h(!), λόγω της μεγάλης κίνησης, αυτής της εξαιρετικά πυκνοκατοικημένης χώρας.
Ο Ηλίας τράκαρε 2 φορές με αγελάδα!!!

Για μένα το πρόβλημα εξακολουθεί να είναι η περίπτωση βλάβης ή μικροατυχήματος με την "ξένη" μηχανή, την στιγμή που οι Ινδοί είναι αρκετά τζαναμπέτηδες και ρίχτες ειδικά με τους ξένους.

Προσανατολίσου σε γραφείο ενοικιάσεων που να μπορείς να παραδώσεις την μηχανή σε άλλη πόλη, που θα βρίσκεται κοντά και πάνω στην πορεία σου, για να μην αναγκαστείς σε περίπτωση στραβής να την μεταφέρεις 2-3000 χλμ.

Ότι νεότερο έχεις ενημέρωσέ με. Αν θέλεις να ρωτήσεις οτιδήποτε περί Ινδίας στον Ηλία Βροχίδη, το πιο πιθανό είναι να πιούμε τσίπουρα εντός της εβδομάδας και αν θέλεις μιλάτε τηλεφωνικά.

Βασιλη παντα ουσιαστικος και χρησιμος.Στην ενοικιαση μηχανης οντως το προβλημα ειναι η εγγυηση που απαιτουν η οποια ανερχεται στο ποσο των 55000 INR δηλ. κοντα στα 1000 ε . Επιλογη αλλη ειναι με 500-600 ε να μπεις στο πειρασμο της αγοροπωλησιας μηχανης οπως συνηθιζεται μεταξυ ταξιδιωτων αλλα με το κινδυνο να μπλεξεις στα γραναζια καμιας γραφειοκρατιας ελληνικου τυπου και να κολλησεις εκει για κανα χρονο πραγμα οχι αναγκαστικα δυσαρεστο.Εναλλακτικα της Enfield τι προτεινεις? Οποιαδηποτε πληροφορια καλοδεχουμενη. Με σεβασμο στους επαϊοντες ΚΩΣΤΑΣ

Uriah Heep
05-01-2011, 19:03
Εναλλακτικα της Enfield τι προτεινεις?


Εντόπιο PAJAJ Pulsar 225

ή κάτι σε ΗΕRO HONDA* 125-200cc

Αυτά είναι μηχανάκια που κυκλοφορούν κατά εκατομμύρια, ανταλλακτικά βρίσκεις και στα μπακάλικα, ενώ service και επισκευές σου κάνουν και οι κατά τόπους σχολές τυφλών...

Στην Ινδία (όπως και σε πολλές άλλες τριτοκοσμικές χώρες) ο μέγιστος κυβισμός είναι τα 225cc με εξαίρεση τα Enfield.




*Κατασκευάζονται από την Ινδική ΗERO και την Ιαπωνική HONDA.
Aποτέλεσμα?
HΡΩΙΚΟ ΧΟΝΤΑ!
Τυχαίο?
Δεν νομίζω!

tsompanis
05-01-2011, 20:41
Έχεις βάλει λάθος τίτλο στο θέμα σου, με αποτέλεσμα ενώ βρίσκομαι εν καμίνω, να το προσπερνώ με αδιαφορία Περουβιανού οπιοφάγου!...

χαχαχαχα έτσι την πάτησα και εγώ!...είδες όμως Βασίλη ότι υπάρχουν και άλλοι τρελοί??:sm7:

φίλε dent εάν θέλεις,μπορεί να αλλάξει ο τίτλος του θέματος,για να το εντοπίσουν και άλλοι που μπορούν να βοηθήσουν;)

αυτό που θέλεις να κάνεις το συζητούσαμε το καλοκαίρι με τον Βασίλη!
και για μένα είναι ένα όνειρο που κάποια στιγμή θέλω να το κάνω.
σου εύχομαι τα καλύτερα μιας και δεν γνωρίζω κάτι παραπάνω για να βοηθήσω.

:):):)

Dent
11-01-2011, 02:24
Πολλοι φιλοι με ρωτανε γιατι με μηχανη στην ινδια . Η ευκολη απαντηση ειναι γιατι ετσι μου αρεσει . Θα προσπαθησω ομως να δωσω την δικη μου εμπεριστατωμενη αποψη για το ενχειριμα αυτο
Δεν υπαρχει αλλο μεσο μεταφορας που να επιτρεπει μεγαλυτερη αλληλεπιδραση με το περιβαλλον, ειδικα στην Ινδια, οπου σε καθε γωνια φαινεται να εκδηλωνεται μια νεα πτυχη του απροβλεπτου καλειδοσκοπικου θαυματος που ειναι αυτη η χωρα.
Εκτος αυτου πως αλλιως ο πονος στον πισινο,τα κοκκινα ματια και τα τρεμαμενα απο την κουραση χερια μπορουν να σου αφησουν μια αισθηση ολοκληρωσης Για να μην αναφερω την ευκαιρια να μεινεις σε μια σκηνη καπου στα Himalayas η' να χαλαρωσεις με ενα chai σε καποιο dhaba.
Οι δρομοι μπορει να μην ειναι μεταξενιοι , ουτε οι μηχανες που κυκλοφορουν χωρις δυσλειτουργιες αλλα μονο ο μοτοσικλετισμος δινει τεκμηριωμενη και βαθια γνωση αυτης της τεραστιας και ποικιλης χωρας
Το πιο σημαντικο, το ταξιδι με μοτοσικλετα προσφερει στον ταξιδιωτη την ευκαιρια να μαθει πως να αντιμετωπιζει τις ακραιες δυσκολιες που συνεχως προκυπτουν. Μας δινει την δυνατοτητα να δουμε τους εαυτους μας οταν ενας μανιακός οδηγός φορτηγού μας σπρωχνει εξω απο το δρομο ενω ενας αλλος μας προσφερει καταφυγιο κατά τη διάρκεια μιας χιονοθύελλας επανω στο Baralacha La. Ομοίως, αν προσπαθείς να συνδεθείς με ένα μάτσο χωρικων που προσεύχονται στη λίμνη Pushkar ή γιορτάζουν τα γενέθλιά του Bob Dylan σε Shillong
Ναι η μοτοσικλετα ειναι ενας τροπος μεταφορας αλλα και ενα ισχυρο εργαλειο αυτοαναπτυξης

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
11-01-2011, 02:43
Πολλοι φιλοι με ρωτανε γιατι με μηχανη στην ινδια . Η ευκολη απαντηση ειναι γιατι ετσι μου αρεσει . Θα προσπαθησω ομως να δωσω την δικη μου εμπεριστατωμενη αποψη για το ενχειριμα αυτο
Δεν υπαρχει αλλο μεσο μεταφορας που να επιτρεπει μεγαλυτερη αλληλεπιδραση με το περιβαλλον, ειδικα στην Ινδια, οπου σε καθε γωνια φαινεται να εκδηλωνεται μια νεα πτυχη του απροβλεπτου καλειδοσκοπικου θαυματος που ειναι αυτη η χωρα.
Εκτος αυτου πως αλλιως ο πονος στον πισινο,τα κοκκινα ματια και τα τρεμαμενα απο την κουραση χερια μπορουν να σου αφησουν μια αισθηση ολοκληρωσης Για να μην αναφερω την ευκαιρια να μεινεις σε μια σκηνη καπου στα Himalayas η' να χαλαρωσεις με ενα chai σε καποιο dhaba.
Οι δρομοι μπορει να μην ειναι μεταξενιοι , ουτε οι μηχανες που κυκλοφορουν χωρις δυσλειτουργιες αλλα μονο ο μοτοσικλετισμος δινει τεκμηριωμενη και βαθια γνωση αυτης της τεραστιας και ποικιλης χωρας
Το πιο σημαντικο, το ταξιδι με μοτοσικλετα προσφερει στον ταξιδιωτη την ευκαιρια να μαθει πως να αντιμετωπιζει τις ακραιες δυσκολιες που συνεχως προκυπτουν. Μας δινει την δυνατοτητα να δουμε τους εαυτους μας οταν ενας μανιακός οδηγός φορτηγού μας σπρωχνει εξω απο το δρομο ενω ενας αλλος μας προσφερει καταφυγιο κατά τη διάρκεια μιας χιονοθύελλας επανω στο Baralacha La. Ομοίως, αν προσπαθείς να συνδεθείς με ένα μάτσο χωρικων που προσεύχονται στη λίμνη Pushkar ή γιορτάζουν τα γενέθλιά του Bob Dylan σε Shillong
Ναι η μοτοσικλετα ειναι ενας τροπος μεταφορας αλλα και ενα ισχυρο εργαλειο αυτοαναπτυξης


Πού τα βρήκες όλ' αυτά μαζεμένα βρε γιατρέ ???? :D

Πάντως, μπράβο για την επιλογή σου .... θάναι πολλοίοιοιοιοιοι αυτοί που θα ζηλέψουν ... ;)