PDA

View Full Version : Πριν και μετα την πτωση


nivo
08-01-2011, 22:30
Δυστηχως επειδη καβαλαμε μοτο και σε αλλους εχει συμβει σε αλλους οχι (ακομα και ευχομαι να μεινει ετσι)καποια πραγματα που πρεπει να γνωριζουμε 1. Το κλασσικό λάθος που κάνουν όλοι κατά την πτώση είναι οτι προσπαθούν να κρατήσουν/κρατηθούν απο το τιμόνι της μηχανής τους., όταν πέσεις πρέπει να αφήσεις την μηχανή να πάει στο καλό. Ενα όχημα βάρους 200+ κιλών με ταχύτητα άνω των 30χλμ/ώρα είναι κοντά στα 1000 κιλά λόγω αδράνειας...Αν κατορθώσεις παρόλα αυτά και το κρατήσεις πεσμένος ενώ σούρνεσαι , μην χάσεις την ευκαιρία για τα Guiness και ενα ευσεβές ετήσιο ποσό για το ρεκόρ αυτό.

ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΚΡΑΤΑΜΕ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ΟΤΑΝ ΠΕΦΤΟΥΜΕ.

2. Δεύτερο κλασσικό λάθος είναι οτι προσπαθούν με χέρια και με πόδια κατά το σούρσιμο να σταματήσουν το σώμα. Ισχύει το απο πάνω ... ενα σώμα των 70-90+ κιλών με ταχύτητα 20-30χλμ/ώρα είναι κοντά στα 200 κιλά σε αδράνεια... αν είσαι τώρα κάθε μέρα στο γυμναστήριο και σηκώνεις πάγκο 200 κιλά σε επαναλήψεις.. τι να πώ;.. δοκίμασε το. Σε όποια άλλη περίπτωση θα έχεις σίγουρα απο θλάση (στην καλύτερη) μέχρι και σπασμένο οστό και νάρθηκα για τους φίλους να μουτζουρώνουν. Επίσης θα μάθεις καλά ΤΑΧΙ και ΜΜΜ διαδρομές , καθώς για κανά μήνα το μόνο τιμόνι που ίσως να πιάνεις θα είναι εκείνο του PS3 στο σπίτι. ΔΕΥΤΕΡΟΝ... ΌΤΑΝ ΣΕΡΝΟΜΑΣΤΕ ΔΕΝ ΒΑΖΟΥΜΕ ΚΟΝΤΡΑ ΜΕ ΧΕΡΙΑ ΚΑΙ ΠΟΔΙΑ.

3. Πέφτοντας απο την μηχανή σε συνέχεια του δεύτερου ... ΔΕΝ ΣΦΙΓΓΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΜΥΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ , ΟΥΤΕ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟΥΜΠΕΣ, ΟΥΤΕ "ΠΕΤΑΜΕ"... στο τελευταίο ειδικά αν είναι στο χέρι σου, καλύτερα να προσπαθήσεις να συρθείς όσο σε πάει η φόρα απο την σύγκρουση παρά να φέρεις κόντρα με χέρι ή/και πόδι( Μόνο αν δείς και έρχεται γκρέμι , ή κάποιο μεγάλο και σταθερό αντικείμενο κάνεις οτι μπορείς για να μην σκάσεις πάνω του). Κάθε αντίσταση του μυικού συστήματος εκτός και αν έχεις το σώμα του Hulk είπαμε, θα επιφέρει στην καλύτερη θλάση... στην χειρότερη γύψο και εγχείρηση.

4. Σύγκρουση με εμπόδιο/όχημα... ίσως είναι η μόνη περίπτωση που μπορείς να φέρεις χέρι μπροστά στο κεφάλι σου , ειδικά αν είναι κατά μέτωπο επίθεση στο πλάι Ι.Χ. πάνω στην πόρτα του. Καλύτερα άλλωστε σπασμένο χέρι παρά κεφάλι. Χώρια που αν είσαι καρφί στο παράθυρο το χέρι θα εμποδίσει και το κεφάλι να περάσει μέσα απο το παράθυρο και να σκάσει και κανά κουτουλίδι στον/στην οδηγό σαν τράγος σε έξαψη.

ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΤΩΣΗ

... ΔΕΝ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΚΡΑΝΟΣ... ΔΕΝ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΚΡΑΝΟΣ.. ΔΕΝ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΚΡΑΝΟΣ... ακόμα και καλά να νιώθουμε δεν το βγάζουμε μέχρι είτε να έρθει ΕΚΑΒ αν είναι χοντρός πέσιμο στούκος... και ακόμα περισσότερο αν ζαλιζόμαστε ή δούμε υποψία αίματος απο το κεφάλι. Η συνοχή του υλικού του κράνους έχει καταγράψει σε ακράιες περιπτώσεις μετά απο ατύχημα οτι κράτησε το κρανίο ανθρώπων παρόλο που αυτό είχε μεγάλη ζημιά και είχε "ανοίξει"

... Δεν τρέχουμε στην μηχανή να δούμε τι έγινε. Κοιτάμε πρώτα αν εμείς είμαστε καλά... αν δεν πονάμε σε χέρια πόδια κτλ. Η ΜΗΧΑΝΗ ΕΙΝΑΙ ΣΙΔΕΡΑ.. ξαναγίνονται με μόνο οικονομικό πόνο. Τα κόκκαλα και γενικά η υγεία μας είναι πολύ δύσκολο να επανέρθει αν κάτι συμβεί απο δική μας άγνοια.

... Αν είμαστε μόνοι μας και έχουμε ορίσει περιοχή ώς αγρόκτημα μας, παραμένουμε ψύχραιμοι. Ελέγχουμε πως είμαστε... αν είμαστε καλά.. πάμε στην μηχανή. Βλέπουμε αν είναι ΟΚ... αν κάτι απο τα παραπάνω πάει στραβά , κινητό τηλέφωνο και καλούμε ΕΚΑΒ και βοήθεια απο κάποιον δικό μας άνθρωπο.

ΑΝΩΔΙΝΗ ΠΤΩΣΗ;

Πρώτα απο όλα δεν υπάρχει ανώδυνη πτώση.. ακόμα και σαν χαζός να πέσεις απο το stand της μηχανής, πάλι θα χτυπήσεις. Βλέπεις ο πόνος είναι αισθητήριο του σώματος για να λέει οτι κάτι πάει στραβά και πιθανόν να έχεις πρόβλημα. Απλά υπάρχει επίπεδο οδύνης σε πτώσεις.

- Σημαντικό... ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ.. ο πλήρης εξοπλισμός μπορεί να σώσεις απο πολλά. Βέβαια τώρα σε μια καθημερινή κίνηση με την μηχανή δεν μπορεις να σκάσεις ώς robocop με δερμάτινα , προστατευτικά και κράνος... Εκτός και αν γυρνάς απο εκδρομή και έπεται τιγανιά απο έταιρο ήμιση .. καλό είναι εκεί να είσαι πληρης σε εξάρτυση. Σοβαρά όμως τώρα, .... κράνος, γάντια, μπουφάν, μπότες τα θεωρώ απαραίτητα για κίνηση με μηχανή στην πολη. Απο εκεί και πέρα ... κροκόδειλοι (οχι ρε... δεν θα κοτσάρεις αλιγάτορα στην πλάτη ώς δερμάτινο αξεσουάρ), επιγονατίδες, παντελόνι δερμάτινο κοκ.. μειώνουν πιθανότητες θλάσης , σπασίματος οστών και εγκαυματών απο την άσφαλτο. Κάποιοι μάλιστα θεωρούν οτι ειδικά τα τελευταία δεν ισχύουν το καλοκαίρι μιας και έχει ζέστη.. μέχρι να την πατήσουν και μετά τα μπάνια τους να γίνονται με λεκκάνες στο σπίτι μόνο.

- Γυμναστήριο... Τεμπελχανάδες... σηκωθείτε απο καναπέδες και τραπέζια με πίτσες και δεν ξέρω τι άλλο. Ο μυικός μας ιστός είναι σαν πανοπλία. Όσο πιο ελαστικός και πιο ισχυρός είναι τόσο καλύτερα θα κρατήσει τα κόκκαλα στην θέση τους και τόσο καλύτερα θα απορροφήσει μέρος του χτυπήματος. Αν είσαι κάτι απο μπουχέσας τότε δύσκολα θα γλυτώσεις απο άσχημα αποτελέσματα. Για να μην πιάσω θέματα ανάρρωσης που είναι σαφώς καλύτερα αν έχεις ενα καλογυμνασμένο οργανισμό. Δεν είναι τυχαίο οτι οι οδηγοί αγώνων που είναι επαγγελματίες και έχουν σίγουρες πτώσεις, κάνουν δεκάδες ώρες προπόνηση.

- Εμπειρία... Όσες περισσότερες πτώσεις έχεις τόσο καλύτερα θα αντιδράσεις την επόμενη φορά. Φυσικά δεν λέω να γίνεις stukerman για να πάρεις εμπειρίες, αλλά αυτές που έχεις ήδη να τις αξιοποιήσεις ώς εμπειρία στο έπακρο. Ενα καλό σχολείο για τέτοιες εμπειρίες είναι η προπόνηση στο χώμα. ΕΚεί που σίγουρα θα έχεις 2-3 πτώσεις με μικρή εώς και μηδενική ταχύτητα. Μεγάλο σχολείο λέμε και αν και τα οικόπεδα θα είναι εκτός σχεδίου .. θα αποδώσουν το ίδιο ώς εμπειρία.

Φυσικά ο κατάλογος σχετικά με συμβουλές για το πως πέφτω είναι τεράστιος αλλά θεωρώ οτι τα παραπάνω είναι αν μη τι άλλο βασικά. Επίσης ... οι νέοι να μην τρομάζουν με το θέμα των πτώσεων. Ώς αναβάτες μηχανής θα έχουν σίγουρα απο 1-3 πολύ βλαμμένες πτώσεις απο λουκέτο (καλά αυτό το παθαίνουμε και εμείς...χαχαχα), απο κλείσιμο stand, απο λάθος φρενάρισμα με μηδενική ταχύτητα κοκ. Ο σκοπός με τα παραπάνω δεν είναι να τρομάξω αυτούς που θα το διαβάσουν, αλλά να βάλω το μαμούνι όπως λέμε έτσι ώστε μέσω του εντυπωσιασμού των παραπάνω γραφόμενων να αποφύγει κάποιος λάθη αρκετά επώδυνα κατά την ώρα της πτώσης του.

plusangel
08-01-2011, 22:39
Πολύ καλές συμβουλές και με χιούμορ διατυπωμένες...:sm7:


ΧΡΗΣΙΜΟ!!!!

adventure
08-01-2011, 22:57
Πολύυυυυυ καλόοοοοοοο ποστ .

Προς γνώση και συμμόρφωση για όλους παλιούς και νέους και πιστεύω δεν είμαστε λίγοι αυτοί που έχουν πέσει με μηχανάκια όπως ο υποφαινόμενος και ιδικά στο χώμα με τις μαγκιές που κάναμε .

Μπράβο σου και πάλι .

:sm8::sm8::sm8:

venir
08-01-2011, 23:01
respect φίλος;)

evan400f
08-01-2011, 23:33
:sm8::sm8:

CPretenteriS
08-01-2011, 23:38
:sm8:

princess
09-01-2011, 00:35
Να σαι καλα.:)

Strats
09-01-2011, 00:38
Ωραίος ο Νίκος!!! Σ' ευχαριστούμε :)

moby_gr
09-01-2011, 01:36
Δυστηχως επειδη καβαλαμε μοτο και σε αλλους εχει συμβει σε αλλους οχι (ακομα και ευχομαι να μεινει ετσι)καποια πραγματα που πρεπει να γνωριζουμε 1. Το κλασσικό λάθος που κάνουν όλοι κατά την πτώση είναι οτι προσπαθούν να κρατήσουν/κρατηθούν απο το τιμόνι της μηχανής τους., όταν πέσεις πρέπει να αφήσεις την μηχανή να πάει στο καλό. Ενα όχημα βάρους 200+ κιλών με ταχύτητα άνω των 30χλμ/ώρα είναι κοντά στα 1000 κιλά λόγω αδράνειας...Αν κατορθώσεις παρόλα αυτά και το κρατήσεις πεσμένος ενώ σούρνεσαι , μην χάσεις την ευκαιρία για τα Guiness και ενα ευσεβές ετήσιο ποσό για το ρεκόρ αυτό.

ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΚΡΑΤΑΜΕ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ΟΤΑΝ ΠΕΦΤΟΥΜΕ.



ΕΩΣ ΚΑΙ ΤΗ ΣΠΡΩΧΝΟΥΜΕ, πέφτοντας, με τα πόδια ώστε να φύγει μπροστά από μας, αφού λόγω βάρους θα κινηθεί και ταχύτερα.
Μήπως και σώσουμε κανα πόδι τουλάχιστον από σπάσιμο...


Πολύ καλό post :sm8:

Capitain
09-01-2011, 01:54
Μπράβο Νίκο, έστω και ένας να μάθει από τη δημοσίευσή σου είναι κέρδος...
Οι υπόλοιποι ας ξαναδιαβάσουν η ας προσέχουν να μην πέφτουν...:sm7:
Παιδιά λόγω 2 εμπειριών ευτυχώς σχεδόν ανώδυνων, σας πληροφορώ ότι αν και δεν έχω σπάσει ούτε ένα κοκκαλάκι από το σώμα μου, έχω πάει στο νοσοκομείο μην έχοντας τις αισθήσεις μου, με προσωρινή απώλεια μνήμης (λόγω σοκ), και έχω κάνει 3 μήνες φυσιοθεραπεία σε κλινική υπερβαρικής ιατρικής για γρηγορότερη ανάρρωση λόγω θλάσης τένοντα..
Λοιπόν δεν είναι πλάκα, ας μην επακταθώ στον ψυχολογικό τομέα όπου αισθάνεσαι ανήμπορος(και είσαι κιόλας) και δεν μπορείς να εργασθείς, να κάνεις πράγματα που σε ευχαριστούν η που ευχαριστούν τα αγαπημένα σου πρόσωπα... Μια μιζέρια σκέτη είναι οι σούπες....:D
Γι' αυτό η προσέχτε να μην πέσετε, η προσέχτε πως πέφτετε...
ΠΑΝΤΑ ΟΡΘΙΟΙ!

teo71
09-01-2011, 03:33
Thanks...


:sm8::sm8:

ARGI
09-01-2011, 12:58
http://cdn.content.sweetim.com/sim/cpie/emoticons/000204AE.gif (http://www.sweetim.com/s.asp?im=gen&lpver=3&ref=10&p={6219A1CF-C428-414F-800D-ECE518A18433}) http://cdn.content.sweetim.com/sim/cpie/emoticons/000201F9.gif (http://www.sweetim.com/s.asp?im=gen&lpver=3&ref=10&p={6219A1CF-C428-414F-800D-ECE518A18433})

basilis76
10-01-2011, 10:35
:sm8:

loulou1100gs
10-01-2011, 12:17
Εξαιρετικό post.Ανήκω στην κατηγορία εκείνων που πιστεύουν ότι δεν χρειάζεται να πάθεις για να μάθεις.Θα ήθελα να σταθώ σε δύο τινά:
1.Στη χρήση του μοτοσυκλετιστικού εξοπλισμού (ένδυση και υπόδηση με προδιαγραφές) και
2.Στην ψυχολογική στάση του αναβάτη-συνεπιβάτη.
Ο αναβάτης πρέπει να είναι σε διαρκή εγρήγορση με διαρκώς τεταμένη την προσοχή του.Περιττό να αναφερθώ στην πλήρη αποχή απο αλκοόλ,ουσίες,βαρύ φαγητό κλπ.Αυτά πιστεύω ότι είναι αυτονόητα (είναι άραγε...;).Η δυνατή μουσική μέσα στο κράνος δεν είναι καλός σύντροφος διότι αποσπά την προσοχή και την αυτοσυγκέντρωση.Μην ανεβείτε στη μοτό εάν έχει προηγηθεί ψυχική αναστάτωση. Μην ανεβείτε επίσης εάν "δεν αισθάνεσθε καλά, δεν έχετε διάθεση".Αν νιώθετε και την παραμικρή φυσική αδυναμία αποφύγετε την οδήγηση.Κακός σύμβουλος επίσης είναι τα ακρομορφικά συναισθήματα όπως η οργή, ο θυμός ή η υπερβολική χαρά διότι οδηγούν σε "επιθετική" οδήγηση. Ξαφνικοί πονοκέφαλοι καλό είναι να συνδυάζονται με ένα διάλειμμα και λήψη αντιπυρετικού ή παυσίπονου.Μην συνεχίσετε την οδήγηση αν αισθάνεσθε κρύο ή υγρασία τώρα το χειμώνα (ο σωστός εξοπλισμός που λέγαμε...).Προσπαθείτε να μαντεύσετε τι προτίθεται να κάνει ο άλλος οδηγός.Οχι ρίσκα σε άγνωστους δρόμους. "Κράτει" στο βρεγμένο- ο προορισμός δεν φεύγει από τη θέση του...
Αν τώρα έλθει η απευκταία στιγμή,αν προφτάσουμε, βαθειά εκπνοή και χαλαρότητα.Ασε το σίδερο να πάει στην ευχή του Θεού...Το δύσκολο είναι όταν στο σημείο υπάρχουν άλλα οχήματα που ακολουθούν ή κινούνται παράλληλα ή αντίθετα.Εδώ το πράγμα δυσκολεύει δοθέντος ότι η κρίση εκ των πραγμάτων αδυνατεί και το κορμί δεν βοηθά.Εν προκειμένω επαφιέμεθα στον παράγοντα της "Υπερτέρας Δυνάμεως"...
Κυκλοφορώ χρόνια και χρόνια.Εχουν δεί τα μάτια μου πολλά.Εχω αγοράσει αρκετά οικοπεδάκια και έχω σπασμένη δεξιά ωμογλύνη.Ενα κατάλαβα:δεν τσιγκουνεύομαι στα είδη εξοπλισμού, δεν αμελώ το θέμα λάστιχο-τακάκι και οδηγώ με μια ταχύτητα "κάτω".Βλέπω καθημερινά δεκάδες αναβάτες οι οποίοι έδωσαν ένα σκασμό λεφτά για να αποκτήσουν το όνειρό τους (;) και οδηγούν χωρίς κράνος, με σανδαλάκι το καλοκαίρι,με λιωμένα λάστιχα, φορώντας "σινιέ" μπουφανάκι και πάει λέγοντας.Λυπάμαι που το γράφω αλλά γι' αυτούς δεν αισθάνομαι το παραμικρό συναίσθημα μοτοσυκλετιστικής αλληλεγγύης.Προκαλούν την τύχη τους και ενδεχομένως και την τύχη των άλλων.Πολλά και ασφαλή χιλιόμετρα σε όλους σας.Να θυμάστε:ο προορισμός περιμένει-δεν φεύγει από τον τόπο του και οι μόνες πόρτες που είναι επί 24ωρο ανοικτές είναι αυτές (μακρυά από δω) των κοιμητηρίων...

jimis
10-01-2011, 13:28
......οι μόνες πόρτες που είναι επί 24ωρο ανοικτές είναι αυτές (μακρυά από δω) των κοιμητηρίων...


Και των νοσοκομείων :(

MARK
10-01-2011, 13:31
:sm8:

mario
10-01-2011, 16:08
πολύ καλο σ'ευχαριστουμε

kostasx
10-01-2011, 21:09
Πολύ καλό.....:sm5::sm5:

Wolf77
10-01-2011, 22:57
ΤΕΛΕΙΟ........!!!!!!!!! ΜΠΡΑΒΟ ΦΙΛΕ:cool:

georgepip
11-01-2011, 08:18
Thanks

Gazi
12-01-2011, 21:44
:sm8::sm8::sm8:

petros
12-01-2011, 23:31
Μπράβο φιλαράκι,νασαι σίγουρος πως επιασε τόπο:sm5::sm5::sm5:

taksidiotis
13-01-2011, 10:15
ολα αυτα πρεπει να τα σκεφτουμε κατα την δυσκολη και μακρια απο μας διαρκεια της πτωσης???λιγο δυσκολο.
καλο post παντως.

napgeo
13-01-2011, 12:27
[QUOTE=evan400f;288652]:sm8::sm8:



Εσύ τώρα τι επιβραβεύεις. Τα ΝΤ 700 δεν πέφτουν ποτέ.....

CPretenteriS
13-01-2011, 12:32
[QUOTE=evan400f;288652]:sm8::sm8:



Εσύ τώρα τι επιβραβεύεις. Τα ΝΤ 700 δεν πέφτουν ποτέ.....

Για να πέσει κάτι.... πρέπει πρώτα να μπορεί να ανέβει.... :sm7:

klagenfurt
15-01-2011, 11:09
σ'ευχαριστουμε,
παντα ηθελα να τα μαθω αυτα,

καποτε πηγα να οργανωσω ενα κυριακατικο σεμιναριο
στο σινεακ του πειραια, χειμωνιατικη κυριακη στις 11.00
με σπονσορα εταιρεια καφε και θεμα "πως βοηθαμε οδηγο μετα απο ατυχημα"
θα ηταν προσκεκλημενοι ομαδα του ΕΚΑΒ και παιδια της ομαδας Ζ
ομως ημουν μονος που το δουλευα και
κουραστηκα στη μεση...

αν σε καποιον αρεσει η ιδεα και μπορει να το κανει,
πιστευω θα ηταν χρησιμο

nivo
15-01-2011, 14:41
ολα αυτα πρεπει να τα σκεφτουμε κατα την δυσκολη και μακρια απο μας διαρκεια της πτωσης???λιγο δυσκολο.
καλο post παντως.
αυτα τα πραγματα τα διαβαζουμε (ουτε και εγω τα ηξερα)τα εχουμε στο πισω μερος του μυαλου μας για την κακια ωρα ,στην πραξη το ξερω οτι ειναι λιγο δυσκολο να σκεφτεσαι την στιγμη που συμβαινει αυτο ολα αυτα τα πραγματα, αλλα αν τα εχουμε αφομιοση ισως να αντηδρασουμε με πιο σωστο τροπο γιατι θεωρω οτι και αλλα που κανουμε με τις μηχανες μας γινονται μηχανικα επειδη ετσι μαθαμε χωρις να ειναι παντα σωστα

renovatio
15-01-2011, 18:22
Φτου φτου και μακρια αλλά χρήσιμο...

GeorgeKoy
16-01-2011, 11:38
πολύ ωραίος φίλε μου . πολύ χρήσιμα όλα αυτά !
τουλάχιστον για εμένα που δεν έχω και τόση μεγάλη πείρα στα δίτροχα .

pkar
17-01-2011, 21:16
Bravo !!!!
Πολύ καλό Post ...

krima
17-01-2011, 21:37
Good postig;)

Syvaris
17-01-2011, 23:28
ευχαριστούμε φίλε

LakisGS
25-01-2011, 22:10
ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!!! :sm4: (φτου-φτου, μακριά από εμάς)

batman
28-01-2011, 21:35
100% σωστά όλα αυτά.Εκτός απο τον εξοπλισμό,που τον θεωρώ αυτονόητο,κυρίως το κράνος(όλα τα άλλα,πιθανόν με το καιρό να διορθωθούν,ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ,ΟΧΙ)άλλωστε,πάνε κάτι μήνες που πέταξα το σπασμένο και ραγισμένο στις 2 πλαινές και στη πίσω πλευρά κράνος μου,και η τενοντίτιδα που μου έμεινε στο αριστερό χέρι μετά απο 6 βδομάδες γύψου,με ψιλοενοχλεί που και που,θέλω να τονίσω τα εξής.
1.Συνοψίζω αυτά που έγραψε ο motovlamenos,για το σώμα.Δηλαδή.
Οτι προεξέχει,σπάει.
Οτι είναι σφιγμένο,σπάει.
Οτι πάει να αντισταθεί στην άσφαλτο,καίγεται σε άθλιο βαθμό.
Αν είναι δυνατόν,μαζεύουμε τα χέρια σταυρωτά στο στήθος,όταν χωρίσουμε απο τη μοτό,και τα πόδια ευθεία σε στάση προσοχής αλλά ΧΑΛΑΡΑ.Ανάλογα τη θέση στην οποία θα αρχίσει το επώδυνο ταξίδι στην άσφαλτο με το σώμα μας.
2.Μεγάλη σημασία έχει η ψυχολογική προετοιμασία.Δηλαδή.Οταν συμβεί,η πτώση,είναι εξαιρετικά απιθανο ωσ αδύνατο ο εγκέφαλος να συνθέσει και να επεξεργαστεί όλα αυτά τα πράγματα,που έρχονται και σε αντίθεση με αυτό που ξέρει το συνειδητό μας σαν προστασία του σώματος.Αυτό σημαίνει,οτι πολλές φορές όσο οδηγούμε,πρέπει να σκεφτόμαστε τι κινήσεις θα κάνουμε όταν έρθει η πτώση..Δεν λέω οτι θα τις κάνουμε αντανακλαστικά,αλλά αν τις έχουμε δουλέψει κάμποσες φορές στο μυαλό μας,θα τις κάνουμε πιο γρήγορα και πιο εύκολα..
3.Σε εμπόδιο μπροστά μας,αυτοκίνητο συνήθως,χαλαρώνουμε ΕΝΤΕΛΩΣ το σώμα,τόσο,που σφιγμένα είναι τα δάχτυλα που πατάν το φρένο μόνο.Το φέρνουμε όσο το δυνατόν πιο μπροστά και σε όρθια θέση,ουσιαστικά το προετοιμάζουμε να πετάξει,αν είναι δυνατόν χωρίς να ακουμπήσει πουθενά,ούτε σε μηχανή ούτε στο εμπόδιο κατά την απογείωση.Με αυτό το τρόπο,το σώμα θα δεχτεί μόνο τη δύναμη της ελευθερης πτώσης στο έδαφος,είτε στο εμπόδιο,και όχι τη δύναμη της μοτοσυκλέτας και του εμποδίου μαζί που είναι πολλαπλασιασμένες.
Αυτό είναι που θέλει τρομερή εγκεφαλική δουλειά.
Εγώ προσωπικά,γύρω στα 15 χρόνια,με το που βλέπω απο μακριά πιθανό εμπόδιο φωνάζω στο μυαλό μου,χαλαρος χαλαρος χαλαρος,φεύγεις απο πάνω.
Δεν μου έχει χρειαστεί ποτέ και ελπίζω έτσι να μείνει.
Και μακάρι όλα αυτά να μείνουν μόνο θεωρητικές γνώσεις σε όλους μας.Καλα και όρθια χιλιόμετρα..;););););)