PDA

View Full Version : Την Αττική Οδό "φωτογραφίζουν" οι κινήσεις πολιτών για το άνοιγμα των διοδίων


MARK
29-01-2011, 16:08
Την Αττική Οδό "φωτογραφίζουν" οι κινήσεις πολιτών για το άνοιγμα των διοδίων

Η δημοτική κίνηση Γαλατσίου "ΑΛΛΟΣ ΔΡΟΜΟΣ" κάλεσε κινήσεις πολιτών και φορείς σε μια διερευνητική συζήτηση για τα διόδια για συντονισμό και κοινές πρωτοβουλίες των επιτροπών.

Αντιπρόσωποι κινήσεων πολιτών, φορέων και επιτροπών που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα, συνεδρίασαν και συναποφάσισαν δυναμικές κινητοποιήσεις με άνοιγμα των διοδίων σε όλη την Ελλάδα. Ειδικά το παν-αττικό συντονιστικό αποφάσισε το άνοιγμα των περισσοτέρων σημείων είσπραξης διοδίων της Αττικής Οδού καθώς και να υπάρξει ευρύτερος συντονισμός στοχοποίησης των συμβάσεων σε Αττική και Εθνικές οδούς.

Συγκεκριμένα για την Αττική Oδό έγινε διεξοδική συζήτηση και οι εκπρόσωποι έκαναν λόγο για μια σύμβαση διάτρητη και μια κοινοπραξία που ενώ έχει υπερβεί σε κέρδη το 13% που ορίζει ο νόμος ως σημείο τομής για παραχώρηση πλέον της Αττικής Οδού στο Δημόσιο, η κοινοπραξία συνεχίζει με λογιστικά κόλπα να εισπράττει παράνομα το αντίτιμο των διοδίων.

"Πρέπει να ξεκινήσουμε μέσα από τέτοιες δράσεις την αντίσταση στην ζωή μας", δήλωσε χαρακτηριστικά ο Στρατής Λουπάτατζης από την Συντονιστική Επιτροπή Φορέων και Κατοίκων Βορειοανατολικής Αττικής.

Τέλος, ο δημοτικός σύμβουλος Γαλατσίου Άρης Παπαδοκωστόπουλος που οργάνωσε και την εκδήλωση, δήλωσε πως η συνάντηση αυτή πρέπει να αποτελέσει ένα πρώτο βήμα συνεργασίας σε μια περίοδο που όλοι μας βρισκόμαστε αντιμέτωποι με ανάλογα προβλήματα και υπογράμμισε πως "το θέμα των διοδίων δεν είναι η νομική λεπτομέρεια αλλά με ποιανού το μέρος είναι το δίκαιο".

SenseiG
29-01-2011, 16:21
Τουλαχιστον τα μονα λεφτα που πληρωνεις και αξιζουν..... ειναι τις αττικης οδου και αυτο μονο οταν κανεις χρηση πολλων χιλιομετρων...;)

ckk
29-01-2011, 16:44
Γιατί να μην δούμε ανοιχτές και αυτές τις μπάρες.
Όχι για να γλυτώσουμε τα χρήματα. Εάν ισχύουν αυτοί οι αναφερόμενοι όροι της σύμβασης…

GeorgeP
29-01-2011, 21:59
Οταν το ελεγα οτι ο σκοπος αυτων των αθλιων κινημάτων δεν ειναι να ελαττωθη το αντιτιμο των διοδιων αλλα να μην πληρωνονται διοδια πουθενα με κραξατε!!!!!
Οταν μου λεγατε ''γιατι να πληρωνω διοδια για κατι που δεν εχει φτιαχτει'' σας ελεγα οτι ''διοτι το πληρωνατε τοσα χρονια αφιαχτο γιατι οχι και τωρα αφου θα φτιαχτρι κατι καινουριο!!!!!!
Τωρα τα Συνδικαλισταρια βαλανε στο ματι την Αττικη οδο, ΤΗΝ ΦΤΙΑΓΜΕΝΗ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ!!!!!!! Σε λιγο θα βαλουν στο ματι την Εγναντια, ΤΗΝ ΦΤΙΑΓΜΕΝΗ ΕΓΝΑΝΤΙΑ!!!!!


Ειδατε οτι ο Ελληνας ειναι ρεμαλι? Ειδατε ο Ελληνας κοιταζει την τσεπη του και τον εαυτουλη του? Ειδατε οτι τον Ελληνα δεν τον νοιαζει αν το κρατος χρεωκοπησει αρκει αυτος να ειναι καλα, διοτι αν δεν φτιαξει ο ιδιωτης τους δρομους θα τους φτιαξει το κρατος (υποχρεουται να φτιαξει καποιος δρομος συμφωνα με την ΕΕ) τους οποιους παλι εμεις θα πληρωσουμε και ποτε , σε αυτην την περιπτωση, δεν θα τους εχουμε!!!!

Ο Ελληνας ειναι ρεμαλι παει και τελιωσε!!!
ΝΤΡΟΠΗ ΜΑΣ!!!!!!!

ortho
29-01-2011, 22:53
Τα διόδια είναι ελληνική πατέντα. Στη Γερμανία δεν έχει διόδια κι οι δρόμοι είναι άψογοι, παντού! Εμείς πληρώνουμε κι έχουμε όλους κι όλους δύο καλούς δρόμους. Για τους δρόμους στις αστικές ζώνες δεν το συζητάμε καθόλου. Λες και δεν πληρώνουμε τα μαλλιοκέφαλά μας σε δημοτικά τέλη. Λες και δεν πληρώνουμε τέλη κυκλοφορίας.
Κι εν πάσει περιπτώση, ας δεχτούμε ότι πρέπει να πληρώνουμε στους αυτοκινητόδρομους. Ας το κάνουν όπως οι Αυστριακοί, ετήσια βινιέτα και τέρμα. Οχι κάθε φορά που θέλουν να κάνουν δημιουργική λογιστική να μας ρίχνουν και μιά αύξηση.

Ρεμάλια Γιώργο είναι οι υπουργοί και τα φιλαράκια τους οι μεγαλοεργολάβοι!

DERTILAS
29-01-2011, 23:03
Να ρωτήσω κάτι, γιατί η έκφραση ρεμάλια πιστεύω ότι είναι λίγο βαριά..... Όταν πληρώνουμε για να βάλουμε βενζίνα, δεν υπάρχει φόρος μέσα στην τιμή? Όταν πληρώνουμε τέλη κυκλοφορίας δεν τα πληρώνουμε για το κράτος? Όταν πληρώνουμε για να πάρουμε ένα καινούριο αμάξι δεν πληρώνουμε στο κράτος τέλος ταξινόμησης? Από τα ασφάλιστρα δεν έχει κέρδος το κράτος( και μάλιστα όλα αυτά τα έξοδα δεν τα υπολογίζει για τις φορολογικές δηλώσεις!!!!)???? εγώ δεν θέλω να πληρώνω διόδια και ειδικά για δρόμους καρμανιόλες και δεν θεωρώ τον εαυτό μου ρεμάλι....!

ckk
29-01-2011, 23:21
Να ρωτήσω κάτι, γιατί η έκφραση ρεμάλια πιστεύω ότι είναι λίγο βαριά..... Όταν πληρώνουμε για να βάλουμε βενζίνα, δεν υπάρχει φόρος μέσα στην τιμή? Όταν πληρώνουμε τέλη κυκλοφορίας δεν τα πληρώνουμε για το κράτος? Όταν πληρώνουμε για να πάρουμε ένα καινούριο αμάξι δεν πληρώνουμε στο κράτος τέλος ταξινόμησης? Από τα ασφάλιστρα δεν έχει κέρδος το κράτος( και μάλιστα όλα αυτά τα έξοδα δεν τα υπολογίζει για τις φορολογικές δηλώσεις!!!!)???? εγώ δεν θέλω να πληρώνω διόδια και ειδικά για δρόμους καρμανιόλες και δεν θεωρώ τον εαυτό μου ρεμάλι....!

Συνάδει με το κοπρίτες…

gandreas
29-01-2011, 23:27
Συγκεκριμένα για την Αττική Oδό έγινε διεξοδική συζήτηση και οι εκπρόσωποι έκαναν λόγο για μια σύμβαση διάτρητη και μια κοινοπραξία που ενώ έχει υπερβεί σε κέρδη το 13% που ορίζει ο νόμος ως σημείο τομής για παραχώρηση πλέον της Αττικής Οδού στο Δημόσιο, η κοινοπραξία συνεχίζει με λογιστικά κόλπα να εισπράττει παράνομα το αντίτιμο των διοδίων.
.


Αυτό τα λέει όλα.
Αυτοί είναι οι παράνομοι που δεν τηρούν τα συμβόλαια , είδαν μαρούλι και έκατσαν

teo71
30-01-2011, 04:17
Τα διόδια είναι ελληνική πατέντα. Στη Γερμανία δεν έχει διόδια κι οι δρόμοι είναι άψογοι, παντού! Εμείς πληρώνουμε κι έχουμε όλους κι όλους δύο καλούς δρόμους. Για τους δρόμους στις αστικές ζώνες δεν το συζητάμε καθόλου. Λες και δεν πληρώνουμε τα μαλλιοκέφαλά μας σε δημοτικά τέλη. Λες και δεν πληρώνουμε τέλη κυκλοφορίας.
Κι εν πάσει περιπτώση, ας δεχτούμε ότι πρέπει να πληρώνουμε στους αυτοκινητόδρομους. Ας το κάνουν όπως οι Αυστριακοί, ετήσια βινιέτα και τέρμα. Οχι κάθε φορά που θέλουν να κάνουν δημιουργική λογιστική να μας ρίχνουν και μιά αύξηση.

Ρεμάλια Γιώργο είναι οι υπουργοί και τα φιλαράκια τους οι μεγαλοεργολάβοι!


Δεν είναι ελληνική πατέντα...

Ιταλία, Γαλλία, Ισπανία έχουν διόδια. Οι 2 πρώτες, ακριβότερα ανά χλμ από την Ελλάδα.

Αυστρία και Ελβετία πληρώνεις βινιέτα για χρήση των αυτοκινητοδρόμων για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Στην Αυστρία όμως έχει και πολύ τσουχτερά διόδια, (4 ευρώ αν δεν κάνω λάθος), λίγο πριν βγείς από τη χώρα...

Η Γερμανία την τελευταία πενταετία έχει εγκαταστήσει, υπερεξελιγμένα ηλεκτρονικά διόδια για τα φορτηγά: Πλήρωνεις σε βενζινάδικο πριν μπεις στην εθνική και κάμερες φωτογραφίζουν τις πινακίδες σου, σε όλη την διάρκεια της κίνησης σου. Αν δεν έχεις πληρώσει ειδοποιείται η αστυνομία...

Στις υπόλοιπες χώρες δεν ξέρω τι γίνεται...

vpentza
30-01-2011, 10:34
η λύση που προκρίνεται εδώ και χρόνια είναι η χρέωση ανά χλμ αλλά για κάποιον μυστήριο λόγο αυτό ακόμα δεν έχει υλοποιηθεί....ενώ η τεχνογνωσία υπάρχει..:hmmm:

Arkas
30-01-2011, 11:26
Αυτό πάντως που μου φαίνεται ύποπτο,
είναι η "αλλεργία" ορισμένων από τις "κινήσεις πολιτών",
στην ύπαρξη κέρδους από την κατασκευάστρια εταιρία της Α.Ο.

Δηλαδή, εάν είχε χασούρα, θα έβγαζαν από την τσέπη τους να την συνδράμουν;

Τώρα που έχει κέρδη, είναι παράνομο και κατάπτυστο;

gepol
30-01-2011, 12:16
Δεν νομίζω ότι τίθεται θέμα κερδών, αλλά παρανομίας, παράβασης συμβάσεων κλπ, το οποίον έχει αντίκτυπο - σε ποιόν άλλον? Σε μας....

ortho
30-01-2011, 12:33
Δεν είναι ελληνική πατέντα...

Ιταλία, Γαλλία, Ισπανία έχουν διόδια. Οι 2 πρώτες, ακριβότερα ανά χλμ από την Ελλάδα.

Αυστρία και Ελβετία πληρώνεις βινιέτα για χρήση των αυτοκινητοδρόμων για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Στην Αυστρία όμως έχει και πολύ τσουχτερά διόδια, (4 ευρώ αν δεν κάνω λάθος), λίγο πριν βγείς από τη χώρα...

Η Γερμανία την τελευταία πενταετία έχει εγκαταστήσει, υπερεξελιγμένα ηλεκτρονικά διόδια για τα φορτηγά: Πλήρωνεις σε βενζινάδικο πριν μπεις στην εθνική και κάμερες φωτογραφίζουν τις πινακίδες σου, σε όλη την διάρκεια της κίνησης σου. Αν δεν έχεις πληρώσει ειδοποιείται η αστυνομία...

Στις υπόλοιπες χώρες δεν ξέρω τι γίνεται...


Δεν έχω ταξιδέψει τα τελευταία χρόνια στο εξωτερικό, για τη Γερμανία μόνο ξέρω ότι γινόταν πολλά χρόνια συζήτηση για το αν πρέπει να μπουν διόδια για τα φορτηγά, λόγω της διέλευσης πολλών ξένων.

Πολύ τσουχτερά είναι τα 4 ευρώ στην Αυστρία όταν εδώ για λίγα χλμ πληρώνεις κάθε φορά 2,90;

Κι αυτό που δεν ξέρουμε είναι αν τα έσοδα από τα διόδια πάνε στο κράτος ή σε ιδιώτες.

Και να το θέσω κι αλλιώς;

Οτι γίνεται σε άλλες χώρες είναι απαραίτητα καλό και για τη δική μας;
Να ξαναρχίσουμε τα περί υψηλών φόρων και χαμηλών ως ανύπαρκτων παροχών από το κράτος;
Γιατί δεν αντιγράφουμε τα καλά τους, παρά μόνο όσα βάζουν το χέρι του κράτους ληστρικά στην τσέπη μας;

aeriko
30-01-2011, 12:40
ξέρεις κανείς τι προβλέπει η Σύμβαση για να ενημερωθούμε κι εμείς; παρακαλώ με πηγές και όχι μου είπε κάποιος κλπ κλπ;

ckk
30-01-2011, 12:44
Αυτό πάντως που μου φαίνεται ύποπτο,
είναι η "αλλεργία" ορισμένων από τις "κινήσεις πολιτών",
στην ύπαρξη κέρδους από την κατασκευάστρια εταιρία της Α.Ο.
Δηλαδή, εάν είχε χασούρα, θα έβγαζαν από την τσέπη τους να την συνδράμουν;
Τώρα που έχει κέρδη, είναι παράνομο και κατάπτυστο;

Όχι ρε Δημήτρη. Έχει να κάνει μόνο με την σύμβαση. Προηγουμένως κάποιος είπε για 13%... το θέμα είναι τι λέει η σύμβαση. Κατάπτυστο ένα τέτοιο έργο… προς Θεού. Ανέβασμα βιοτικού επιπέδου είναι.

παράβασης συμβάσεων κλπ, το οποίον έχει αντίκτυπο - σε ποιόν άλλον? Σε μας....

Αν έχει κάποιος την σύμβαση…

aeriko
30-01-2011, 12:44
Αυτό πάντως που μου φαίνεται ύποπτο,
είναι η "αλλεργία" ορισμένων από τις "κινήσεις πολιτών",
στην ύπαρξη κέρδους από την κατασκευάστρια εταιρία της Α.Ο.

Δηλαδή, εάν είχε χασούρα, θα έβγαζαν από την τσέπη τους να την συνδράμουν;

Τώρα που έχει κέρδη, είναι παράνομο και κατάπτυστο;
Δημήτρη πολύ σωστός. Αυτοί επενδύσαν και αναμένονται κέρδη. Το θέμα νομίζω ότι είναι αλλού. Σε πόσα χρόνια προβλεπόταν να κάνει απόσβεση και τι κέρδη θα απεκόμιζε στην 35ετια της εκμετάλλευσης, μήπως η απόσβεση γίνει πολύ νωρίτερα;

Arkas
30-01-2011, 12:45
Οτι γίνεται σε άλλες χώρες είναι απαραίτητα καλό και για τη δική μας;
Να ξαναρχίσουμε τα περί υψηλών φόρων και χαμηλών ως ανύπαρκτων παροχών από το κράτος;
Γιατί δεν αντιγράφουμε τα καλά τους, παρά μόνο όσα βάζουν το χέρι του κράτους ληστρικά στην τσέπη μας;
:sm8:

Arkas
30-01-2011, 12:46
Δημήτρη πολύ σωστός. Αυτοί επενδύσαν και αναμένονται κέρδη. Το θέμα νομίζω ότι είναι αλλού. Σε πόσα χρόνια προβλεπόταν να κάνει απόσβεση και τι κέρδη θα απεκόμιζε στην 35ετια της εκμετάλλευσης, μήπως η απόσβεση γίνει πολύ νωρίτερα;

ξέρεις κανείς τι προβλέπει η Σύμβαση για να ενημερωθούμε κι εμείς; παρακαλώ με πηγές και όχι μου είπε κάποιος κλπ κλπ;
Έτσι ακριβώς!

pkiriakos
30-01-2011, 14:04
Οταν το ελεγα οτι ο σκοπος αυτων των αθλιων κινημάτων δεν ειναι να ελαττωθη το αντιτιμο των διοδιων αλλα να μην πληρωνονται διοδια πουθενα με κραξατε!!!!!
Οταν μου λεγατε ''γιατι να πληρωνω διοδια για κατι που δεν εχει φτιαχτει'' σας ελεγα οτι ''διοτι το πληρωνατε τοσα χρονια αφιαχτο γιατι οχι και τωρα αφου θα φτιαχτρι κατι καινουριο!!!!!!
Τωρα τα Συνδικαλισταρια βαλανε στο ματι την Αττικη οδο, ΤΗΝ ΦΤΙΑΓΜΕΝΗ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ!!!!!!! Σε λιγο θα βαλουν στο ματι την Εγναντια, ΤΗΝ ΦΤΙΑΓΜΕΝΗ ΕΓΝΑΝΤΙΑ!!!!!


Ειδατε οτι ο Ελληνας ειναι ρεμαλι? Ειδατε ο Ελληνας κοιταζει την τσεπη του και τον εαυτουλη του? Ειδατε οτι τον Ελληνα δεν τον νοιαζει αν το κρατος χρεωκοπησει αρκει αυτος να ειναι καλα, διοτι αν δεν φτιαξει ο ιδιωτης τους δρομους θα τους φτιαξει το κρατος (υποχρεουται να φτιαξει καποιος δρομος συμφωνα με την ΕΕ) τους οποιους παλι εμεις θα πληρωσουμε και ποτε , σε αυτην την περιπτωση, δεν θα τους εχουμε!!!!

Ο Ελληνας ειναι ρεμαλι παει και τελιωσε!!!
ΝΤΡΟΠΗ ΜΑΣ!!!!!!!

Ετσι οπως το θέτεις δεν εχεις αδικο αλλα να ρίξουν λίγο τις τιμές.Δεν είναι δυνατό εν μέσω κρίσης να αυξάνουν το αντίτιμο.Δηλαδή στο τέλος ρε Γιώργο δεν θα είναι διόδια αλλά σύνορα ξενων κρατών με απαίτηση πληρωμής βίζας.Αυτή είναι η γνώμη μου.Ελεος πια.Οι πλούσιοι πλουσιότεροι και οι φτωχοί φτωχότεροι??Ξεχείλισε το ποτήρι.Ο κοσμάκης δεν εχει αλλες ανοχές.Απο παντού βαλλεται. Μέχρι πότε??

coco65
30-01-2011, 14:13
Ετσι οπως το θέτεις δεν εχεις αδικο αλλα να ρίξουν λίγο τις τιμές.Δεν είναι δυνατό εν μέσω κρίσης να αυξάνουν το αντίτιμο.Δηλαδή στο τέλος ρε Γιώργο δεν θα είναι διόδια αλλά σύνορα ξενων κρατών με απαίτηση πληρωμής βίζας.Αυτή είναι η γνώμη μου.Ελεος πια.Οι πλούσιοι πλουσιότεροι και οι φτωχοί φτωχότεροι??Ξεχείλισε το ποτήρι.Ο κοσμάκης δεν εχει αλλες ανοχές.Απο παντού βαλλεται. Μέχρι πότε??

:sm8:

GeorgeP
30-01-2011, 19:46
Ετσι οπως το θέτεις δεν εχεις αδικο αλλα να ρίξουν λίγο τις τιμές.Δεν είναι δυνατό εν μέσω κρίσης να αυξάνουν το αντίτιμο.Δηλαδή στο τέλος ρε Γιώργο δεν θα είναι διόδια αλλά σύνορα ξενων κρατών με απαίτηση πληρωμής βίζας.Αυτή είναι η γνώμη μου.Ελεος πια.Οι πλούσιοι πλουσιότεροι και οι φτωχοί φτωχότεροι??Ξεχείλισε το ποτήρι.Ο κοσμάκης δεν εχει αλλες ανοχές.Απο παντού βαλλεται. Μέχρι πότε??

Κυριακο,
αυτο ακριβως λεω τοσον καιρο!!! Τα κινηματα, στα οποια ΝΑΙ εχω αλλεργια;), να βγουν στους δρομους και να ζητησουν ΜΕΙΩΣΗ αντιτμου και ΟΧΙ να μην πληρωνουν τιποτε!!! Τι θα πει αυτο δηλαδη?
Γιαυτο εχω αλλεργια στα εν λογω κινηματα διοτι ειναι ΟΛΟΙ τους τσαμπατζηδες στα παντα και παντου και παρασσερνουν και άλλους στον διαβα τους!!!
Και μην βιαστειτε να με κρινετε διοτι αποδειξη αυτων που λεω ειναι το καινουριο ''κινημα'' για να μην πληρωνουν ουτε στην Αττικη οδο...ΓΙΑΤΙ????? Δεν ειανι φτιαγμενος ο δρομος? δεν ειανι ασφαλης ο δρομος?
Και με τι δικαιολογια? οτι ξεπερασε το 13% σε κερδη...και λοιπον? Το κρατος βγαζει απο αυτον τον δρομο χωρις να δινει φραγκο (δικο μου και δικο σας) και δικαιωμα εχει να το εκχωρησει και για αλλα 30 χρονια!!!
Δεν θελω να δω αυτο το εργο να το παιρνει το κρατος και να κατανταει ως άλλη Κορινθου-Πατρων ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ!!!
Δεν θελω αυτο το εργο να το παρει το κρατος για να βολευτουν τα παιδια καποιων ακομα και το δικο μου, ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ!!!
Εξάλλου ΔΕΝ μπορει και να το παρει πισω διοτι δυο εκ των χρηματοδοτων ειναι η ΕΕ και η Ευρωπαικη τραπεζα επενδυσεων. Η δευτερη εχει και αυτη μεριδιο στα τελη διοδιων αφου μεσω αυτων ξεπληρωνεται το δανειο της!!!!!

Και λιγα λογια για την συμβαση με το επιμαχο σημειο υπογεγραμμισμενο:

''Η Σύμβαση Παραχώρησης για την Αττική Οδό υπογράφηκε μεταξύ του ελληνικού Δημοσίου και της παραχωρησιούχου κοινοπραξίας τον Μάιο του 1996 και κυρώθηκε από τη Βουλή με τον Νόμο 2445/1996. H παραχωρησιούχος ανέλαβε την υποχρέωση να κατασκευάσει και στη συνέχεια να λειτουργήσει το έργο, με αντάλλαγμα την είσπραξη διοδίων στη διάρκεια της περιόδου παραχώρησης.Η περίοδος αυτή λήγει το αργότερο το έτος 2024, διακόπτεται όμως όταν επιτευχθεί η προβλεπόμενη στη σύμβαση μέγιστη απόδοση του μετοχικού κεφαλαίου της παραχωρησιούχου. Η απόδοση αυτή υπολογίζεται επί των καθαρών κερδών του, με βάση τις οικονομικές καταστάσεις που υποβάλλει στις πιστώτριες τράπεζες και το Ελληνικό Δημόσιο στο τέλος κάθε οικονομικού έτους. Σύμφωνα με σχετικό άρθρο της Σύμβασης Παραχώρησης του 1996, συμφωνήθηκε ότι η απόδοση του μετοχικού κεφαλαίου δεν μπορεί να ξεπεράσει το 13%. Αν η παραχωρησιούχος το ξεπεράσει, υποχρεούται να επιστρέψει το έργο στο ελληνικό Δημόσιο. Από τα στοιχεία εσόδων και εξόδων που υποβάλλονται κάθε χρόνο εμφανίζεται ότι η παραχωρησιούχος δεν έχει ξεπεράσει μέχρι στιγμής αυτό το όριο.

Το παραπανω αποσπασμα ειναι παντου στο διαδικτυο!!

GeorgeP
30-01-2011, 19:57
Τα διόδια είναι ελληνική πατέντα. Στη Γερμανία δεν έχει διόδια κι οι δρόμοι είναι άψογοι, παντού! Εμείς πληρώνουμε κι έχουμε όλους κι όλους δύο καλούς δρόμους. Για τους δρόμους στις αστικές ζώνες δεν το συζητάμε καθόλου. Λες και δεν πληρώνουμε τα μαλλιοκέφαλά μας σε δημοτικά τέλη. Λες και δεν πληρώνουμε τέλη κυκλοφορίας.
Κι εν πάσει περιπτώση, ας δεχτούμε ότι πρέπει να πληρώνουμε στους αυτοκινητόδρομους. Ας το κάνουν όπως οι Αυστριακοί, ετήσια βινιέτα και τέρμα. Οχι κάθε φορά που θέλουν να κάνουν δημιουργική λογιστική να μας ρίχνουν και μιά αύξηση.

Ρεμάλια Γιώργο είναι οι υπουργοί και τα φιλαράκια τους οι μεγαλοεργολάβοι!


Να ρωτήσω κάτι, γιατί η έκφραση ρεμάλια πιστεύω ότι είναι λίγο βαριά..... Όταν πληρώνουμε για να βάλουμε βενζίνα, δεν υπάρχει φόρος μέσα στην τιμή? Όταν πληρώνουμε τέλη κυκλοφορίας δεν τα πληρώνουμε για το κράτος? Όταν πληρώνουμε για να πάρουμε ένα καινούριο αμάξι δεν πληρώνουμε στο κράτος τέλος ταξινόμησης? Από τα ασφάλιστρα δεν έχει κέρδος το κράτος( και μάλιστα όλα αυτά τα έξοδα δεν τα υπολογίζει για τις φορολογικές δηλώσεις!!!!)???? εγώ δεν θέλω να πληρώνω διόδια και ειδικά για δρόμους καρμανιόλες και δεν θεωρώ τον εαυτό μου ρεμάλι....!

Σας απανταει ο ΤΕΟ71 στο μηνυμα νουμερο 9........κι ευτυχως δηλαδη που το εκανε αυτος!!

Οσο για το ρεμαλι τον ελληνα (κι εγω Ελληνας ειμαι) θεωρω οτι ρεμαλι ειναι ο οποιοσδηποτε (αναξερτητως εθνικοτητας) κοιταζει να επωφεληθει ο ιδιος μεσω νομικιστικων, τεχνιεντων και λοιπων ορων χωρις να λογαριαζει το κοινωνικο συνολο γυρω του!!!!
Ολοι αυτοι οι οποιοι τωρα εβαλαν στο ματι την Αττικη Οδο γιατι νομιζετε οτι το κανουν? για το καλο μας? ¨η γιατι ειναι οι καλοι σαμαρειτες ολων μας????? Γελιεστε!!!! Βαλτοι ειναι και θεσούλες θελουν!!!! Αρα ρεμάλια!!!

ortho
30-01-2011, 20:09
Από Καθημερινή


Hμερομηνία δημοσίευσης: 02-12-05http://wwk.kathimerini.gr/kathnews/images/dot_clear.gif http://wwk.kathimerini.gr/kathnews/images/dot_clear.gif H Aττική Oδός επιστρέφει νωρίτερα στο Δημόσιο
Tου Φωτη Kολλια
Nωρίτερα από τα 30 χρόνια -όπως προέβλεπε η σύμβαση παραχώρησης- θα επιστραφεί στο Δημόσιο η Aττική Oδός, επειδή η κοινοπραξία εκμετάλλευσης του οδικού άξονα αποκομίζει πολλαπλάσια έσοδα. Xθες, ο υπουργός ΠEXΩΔE Γ. Σουφλιάς υποστήριξε ότι υπάρχει ήδη μελέτη της Aττικό Mετρό, σύμφωνα με την οποία το κόστος κατασκευής της γραμμής 4 του μετρό (Πανεπιστημίου - Γαλάτσι - Mαρούσι) μπορεί να καλυφθεί από την τιτλοποίηση των εσόδων που θα έχει το Δημόσιο παραλαμβάνοντας νωρίτερα την Aττική Oδό. O κ. Σουφλιάς απέφυγε να αναφερθεί σε λεπτομέρειες, υποστηρίζοντας ότι πρόκειται για «ένα σημαντικό θέμα με πολλές παραμέτρους, το οποίο το μελετάμε και θα το φέρω προς συζήτηση στο πλαίσιο της κυβέρνησης».
Oι χθεσινές δηλώσεις του κ. Σουφλιά συνδέονται με προηγούμενες «διαρροές» από το YΠEXΩΔE περί διαφωνίας σε κυβερνητικό σχέδιο (που εξέτασε το υπουργείο Oικονομίας) για επέκταση της σύμβασης της Aττικής Oδού, με παράλληλη ανάθεση πέντε επεκτάσεων του οδικού άξονα στους ίδιους εργολάβους. Tο σχέδιο του υπουργείου Oικονομίας προέβλεπε την επέκταση της σύμβασης στην Aττική Oδό και σε άλλα συγχρηματοδοτούμενα έργα με στόχο τον περιορισμό των ελλειμμάτων. O κ. Σουφλιάς προτείνει το... ανάποδο σενάριο, δηλαδή να επωφεληθεί το Δημόσιο από την υψηλή κυκλοφορία της Aττικής Oδού και να πάρει πίσω τη διαχείρισή της νωρίτερα από τα 30 χρόνια. Στη συνέχεια το Δημόσιο θα διαχειριστεί τα διόδια μέχρι την πάροδο των 30 ετών και τα έσοδα που θα αποκομίσει θα τιτλοποιηθούν προκειμένου να χρηματοδοτηθεί η γραμμή 4 του μετρό της Aθήνας.
H σύμβαση για την Aττική Oδό προέβλεπε υποπολλαπλάσια κυκλοφορία από τη σημερινή, καθώς και συγκεκριμένο όριο απόδοσης ιδίων κεφαλαίων (περί το 11%) της κοινοπραξίας που κατασκεύασε και εκμεταλλεύεται τον οδικό άξονα. Στο υπουργείο ΠEXΩΔE, που παρακολουθούν την πορεία των εσόδων, εμφανίζονται πεπεισμένοι ότι το έργο θα επιστραφεί ταχύτερα στο Δημόσιο. Γι’ αυτόν τον λόγο, ενδεχομένως, οι εργολάβοι της Aττικής Oδού πρότειναν προ εβδομάδων να κατασκευάσουν με ίδια έξοδα πέντε επεκτάσεις του οδικού άξονα, με την προϋπόθεση ότι θα επεκταθεί η σύμβαση παραχώρησης κατά πέντε έως οκτώ χρόνια...



Και μιλάμε για το 2005!

kathimerini.gr | H A O (http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_1_02/12/2005_165526)



Ξέρουμε πόσο κόστισε τελικά η Αττική Οδός;
Υποθέτω ότι είναι σχετικά εύκολο να βρούμε τον προϋπολογισμό του έργου, μετά βρίσκουμε κι αν πρέπει να επιστρέψει στο ελληνικό δημόσιο.
Δεν είναι απλά θέμα διοδίων, είναι θέμα λειτουργίας του κράτους για μιά ακόμη φορά.