PDA

View Full Version : test BMW R 1200 GS


arisxios
24-03-2009, 23:29
http://www.mototriti.gr/images/Logomoto.gif http://www.mototriti.gr/images/tr.gif http://www.mototriti.gr/images/tr.gif Περιοδικό - Test καινούργιωνhttp://www.mototriti.gr/images/tr.gif http://www.mototriti.gr/images/tr.gif http://www.mototriti.gr/images/tr.gif
BMW R 1200 GS Οδική συμπεριφορά και ποιότητα κατασκευής


Δεν μπορεί παρά να θυμίσει το R 1150 GS, από το οποίο έχει δανειστεί την πλειοψηφία των στοιχείων του, ως φυσική εξέλιξή του. Το R 1200 GS, όμως, εκτός από τα παραπανίσια κυβικά, ξεχωρίζει από τον προκάτοχό του, χάρη στην επιμονή των Βαυαρών να εξαλείψουν τα σημεία που… πονούσαν το 1150 και να δημιουργήσουν μια μοτοσικλέτα εμφανώς καλύτερη στα σημεία!
http://m1.2mdn.net/viewad/817-grey.gif (http://ad.gr.doubleclick.net/click;h=v8/37fa/0/0/%2a/i;44306;0-0;0;26236916;4307-300/250;0/0/0;;%7Esscs=%3f)
Τα γνωρίσματα του R 1200 GS, είτε μιλάμε για τα προφανή είτε ψάχνουμε τις λεπτομέρειες, το καθιστούν ίσως το μεγαλύτερο φαβορί της κατηγορίας του και όχι άδικα. Αν αναλογιστεί κανείς τις επιδόσεις και το βάρος του, σε σχέση με τον υπόλοιπο ανταγωνισμό, το BMW κερδίζει με… γκολ από τα αποδυτήρια. Οι σχεδιαστές της βαυαρικής εταιρίας παρέδωσαν μια μοτοσικλέτα με εξαιρετική αναλογία ανάμεσα στο βάρος και τις επιδόσεις, η οποία ξεχωρίζει για το πόσο ευκολοδήγητη, σταθερή και γρήγορη είναι. Παράλληλα, κατάφεραν να διατηρήσουν τις γενικές αρχές που διέπουν εδώ και χρόνια την οικογένεια των GS, με την ιδιόμορφη αισθητική και τη σύγχρονη γραμμή. Το μοντέλο ακολουθεί στο μεγαλύτερο τμήμα του την τουριστική φιλοσοφία της εταιρίας, από την άλλη, όμως, συμμετέχει δυναμικά στο κυνήγι των επιδόσεων και κοντράρει στα ίσια τα άλλα μοντέλα του ανταγωνισμού.

EOD-K9
24-03-2009, 23:35
πες τα πες τα

Και αν την πάρεις ανθρακιά είναι και ποιο καλή στις στροφές :D

arisxios
24-03-2009, 23:39
πες τα πες τα

Και αν την πάρεις ανθρακιά είναι και ποιο καλή στις στροφές :D


Εχεις ακούσει ή έχεις διαβάσει κάπου για 1250 gs ή adve ;

Arkas
25-03-2009, 00:00
:sm8:

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
25-03-2009, 00:59
http://www.mototriti.gr/images/Logomoto.gif http://www.mototriti.gr/images/tr.gif http://www.mototriti.gr/images/tr.gif Περιοδικό - Test καινούργιωνhttp://www.mototriti.gr/images/tr.gif http://www.mototriti.gr/images/tr.gif http://www.mototriti.gr/images/tr.gif
BMW R 1200 GS Οδική συμπεριφορά και ποιότητα κατασκευής


Δεν μπορεί παρά να θυμίσει το R 1150 GS, από το οποίο έχει δανειστεί την πλειοψηφία των στοιχείων του, ως φυσική εξέλιξή του. Το R 1200 GS, όμως, εκτός από τα παραπανίσια κυβικά, ξεχωρίζει από τον προκάτοχό του, χάρη στην επιμονή των Βαυαρών να εξαλείψουν τα σημεία που… πονούσαν το 1150 και να δημιουργήσουν μια μοτοσικλέτα εμφανώς καλύτερη στα σημεία!
http://m1.2mdn.net/viewad/817-grey.gif (http://ad.gr.doubleclick.net/click;h=v8/37fa/0/0/%2a/i;44306;0-0;0;26236916;4307-300/250;0/0/0;;%7Esscs=%3f)
Τα γνωρίσματα του R 1200 GS, είτε μιλάμε για τα προφανή είτε ψάχνουμε τις λεπτομέρειες, το καθιστούν ίσως το μεγαλύτερο φαβορί της κατηγορίας του και όχι άδικα. Αν αναλογιστεί κανείς τις επιδόσεις και το βάρος του, σε σχέση με τον υπόλοιπο ανταγωνισμό, το BMW κερδίζει με… γκολ από τα αποδυτήρια. Οι σχεδιαστές της βαυαρικής εταιρίας παρέδωσαν μια μοτοσικλέτα με εξαιρετική αναλογία ανάμεσα στο βάρος και τις επιδόσεις, η οποία ξεχωρίζει για το πόσο ευκολοδήγητη, σταθερή και γρήγορη είναι. Παράλληλα, κατάφεραν να διατηρήσουν τις γενικές αρχές που διέπουν εδώ και χρόνια την οικογένεια των GS, με την ιδιόμορφη αισθητική και τη σύγχρονη γραμμή. Το μοντέλο ακολουθεί στο μεγαλύτερο τμήμα του την τουριστική φιλοσοφία της εταιρίας, από την άλλη, όμως, συμμετέχει δυναμικά στο κυνήγι των επιδόσεων και κοντράρει στα ίσια τα άλλα μοντέλα του ανταγωνισμού.




Ευχαριστούμε Άρη !!!!:D

kostas_366
25-03-2009, 01:43
Εχεις ακούσει ή έχεις διαβάσει κάπου για 1250 gs ή adve ;


Έχω ακούσει, ότι θα κάνει το φοβερό βήμα η bmw και θα ανεβάσει κατά 100 κυβικά τα μοτέρ αυτή τη φορά :p:p:p
Μην με πιστεύετε, δεν ξέρω τίποτα...
Απλά μόνο ότι το καινούργιο μπόξερ, θα είναι όσο πιο κοντά γίνεται στο..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
1150 :sm7:

arisxios
25-03-2009, 09:11
Έχω ακούσει, ότι θα κάνει το φοβερό βήμα η bmw και θα ανεβάσει κατά 100 κυβικά τα μοτέρ αυτή τη φορά :p:p:p
Μην με πιστεύετε, δεν ξέρω τίποτα...
Απλά μόνο ότι το καινούργιο μπόξερ, θα είναι όσο πιο κοντά γίνεται στο..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
1150 :sm7:




:sm7::sm3::sm3::sm3:

arisxios
30-03-2009, 23:52
UNSTOPPABLE BMW R 1200 GS Adventure 2008

Η BMW R 1200 GS Adventure είναι πραγματικά ασταμάτητη. Προορίζεται για ταξίδια χωρίς περιορισμούς, σε όλες τις περιοχές του πλανήτη, εντός και εκτός δρόμου. Ο νέος, αναβαθμισμένος κινητήρας προσφέρει άμεση απόκριση στο γκάζι, η νέα προαιρετική ανάρτηση Enduro ESA διασφαλίζει έξοχη πρόσφυση και οδηγική άνεση, ενώ με μία κλασική αισθητική φιλοσοφία και έξοχες επιδόσεις, σκοπεύει να σας μείνει αξέχαστη. Νέα R 1200 GS Adventure. Καμία έρημος, κανένα βουνό και κανένα ποτάμι δεν μπορεί να τη σταματήσει.

Ισχύς που διασφαλίζει υπεροχή έναντι του ανταγωνισμού.
Για να είναι μία μοτοσικλέτα ασταμάτητη, χρειάζεται ισχύ. Άφθονη ισχύ. Γι’ αυτό, η
R 1200 GS Adventure παράγει 105 ίππους, με μία ευρύτερη από ποτέ ωφέλιμη κλίμακα στροφών, νέες σχέσεις μετάδοσης και πιο κοντή τελική μετάδοση. Το αποτέλεσμα είναι ένας μοναδικός συνδυασμός άμεσης απόκρισης και ομαλής καμπύλης ισχύος – μία εμπειρία μοναδική σε εδάφη ακόμα ανεξερεύνητα.

Εμφάνιση που ξεχωρίζει από το πλήθος.
Μία ασταμάτητη μοτοσικλέτα πρέπει να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του ρόλου της. Η ανανεωμένη σχεδίαση της R 1200 GS Adventure περιλαμβάνει έναν πιο κομψό εμπρός λασπωτήρα, προστατευτικό χεριών δύο τμημάτων, νέο εκτροπέα που διοχετεύει τον ψυχρό αέρα προς τον κινητήρα και ένα high-tech πίσω φως LED με λευκά φλας. Επειδή η υψηλή αισθητική είναι διεθνής γλώσσα.

Το νέο, προαιρετικό Enduro ESA προσφέρει μία απαράμιλλη οδηγική εμπειρία.
Για να είναι πραγματικά ασταμάτητη, μία μοτοσικλέτα πρέπει να επιβιώνει σε όλα τα εδάφη. Και αυτό ακριβώς μπορεί να κάνει τώρα η R 1200 GS Adventure, χάρη στο προαιρετικό Enduro ESA, που φέρνει τα πλεονεκτήματα του ευφυούς συστήματος ανάρτησης ESA της BMW Motorrad σ’ αυτό το μοντέλο για πρώτη φορά.
Οι αποσβέσεις και το ύψος τη ανάρτησης και στους δύο τροχούς ρυθμίζονται ηλεκτροϋδραυλικά με το πάτημα ενός μπουτόν. Σαν αποτέλεσμα, η ανάρτηση έχει την απαραίτητη διαδρομή ώστε να μην τερματίζει σε ανώμαλα εδάφη, ενώ παράλληλα προσφέρει βέλτιστο κράτημα σε καθημερινή χρήση. Με λίγα λόγια, είναι έτοιμη για οποιαδήποτε πρόκληση.

Προαιρετικός εξοπλισμός που είναι απόλυτα αποκλειστικός.
Η επιλογή ακόμα πιο κοντής πρώτης σχέσης (κατά 10%) είναι αποκλειστική στη R 1200 GS Adventure, κάτι ιδιαίτερα χρήσιμο σε διαβρωμένα εδάφη ή σε στενά μονοπάτια. Επειδή ασταμάτητη σημαίνει να ελέγχει όσο το δυνατόν περισσότερη δύναμη – κυρίως σε μέρη όπου οι άλλες μοτοσικλέτες δεν μπορούν καν να φτάσουν.

Λεπτομέρειες που κάνουν όλη τη διαφορά.
Μερικές φορές, το μυστικό για ασταμάτητες επιδόσεις βρίσκεται στα μικροπράγματα. Όπως το ανασχεδιασμένο τιμόνι της R 1200 GS Adventure. Για μεγαλύτερη άνεση σε χρήση εκτός δρόμου, όταν ο αναβάτης είναι όρθιος, το τιμόνι μπορεί να τοποθετηθεί πιο μπροστά από όσο συνήθως. Στάνταρ προσφέρεται ένα αναβαθμισμένο προστατευτικό χεριών, δύο τμημάτων.

Δεδομένα

http://www.bmw-motorrad.gr/_common/img/palette/1x1_trans.gif
Κινητήρας: Αερο-ελαιόψυκτος επίπεδος δικύλινδρος (Boxer) 4-χρονος, ένας εκκεντροφόρος και τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο, κεντρικός αντικραδασμικός άξονας
Κυβισμός: 1.170 cc
Απόδοση ισχύος: 77 kW (105 hp) στις 7.500/rpm
Μέγιστη ροπή: 11,7 Kgm στις 5.750/rpm
Έλεγχος καυσαερίων: Τριοδικός καταλυτικός μετατροπέας κλειστού βρόγχου, πρότυπο εκπομπών ρύπων EU-3
Ελαστικό, εμπρός / πίσω: 110/80 R 19 / 150/70 R 17
Radstand: 1.510 mm
Φρένο, εμπρός: Δύο πλευστά δισκόφρενα, διαμέτρου 305 mm, σταθερές δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων
Φρένο, πίσω: Δισκόφενο διαμέτρου 265 mm, πλευστή δαγκάνα δύο εμβόλων
ABS: Προαιρετικό έξτρα: BMW Motorrad Integral ABS (μερικής διασύνδεσης), μπορεί να απενεργοποιηθεί
Ύψος σέλας: 910 / 890 mm
Εσωτερική καμπύλη ποδιών αναβάτη: 2.000 / 1.960 mm
Βάρος κενή1: 223 kg
Βάρος έτοιμη για χρήση, με υγρά2: 256 kg
Ωφέλιμη χωρητικότητα ρεζερβουάρ: 33,0 l

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά αφορούν τη μοτοσικλέτα χωρίς φορτίο (DIN)

1)Βάρος χωρίς φορτίο και υγρά
2)Σύμφωνα με την οδηγία 93/93/EWG με όλα τα υγρά, με πληρότητα ρεζερβουάρ τουλάχιστον στο 90 % της ωφέλιμης χωρητικότητάς του

vellos
31-03-2009, 01:38
Ευχαριστούμε Άρη !!!

wolferin
31-03-2009, 15:01
:sm8::sm8:

Arkas
31-03-2009, 22:05
:sm8:

EOD-K9
27-04-2009, 17:20
Εχεις ακούσει ή έχεις διαβάσει κάπου για 1250 gs ή adve ;




Μπα όχι ακόμα ...............νομίζω ότι είναι νωρίς

Έτσι κι' αλλιώς το μοτορι πουλάει σαν τρελό ακόμα .............

NLS
28-04-2009, 13:37
νωρίς είναι - η BMW κρατάει ένα μοντέλο 4-5-6 χρόνια
στο 1200 μόλις βγήκε facelift
έχουμε μέλλον

σιγά μην κάνουν σαν του Ιάπωνες με τα supersport που επειδή άλλαξαν μια βίδα, το ανακοινώνουν σαν "νέο μοντέλο 09"

εξάλλου και η δική μας με τις αλλαγές που γίνονται στο service (και τις αναβαθμίσεις στον "εγκέφαλο") πάει άνετα μισή γενιά μπροστά από όταν την πήραμε

kostas_366
28-04-2009, 15:06
νωρίς είναι - η BMW κρατάει ένα μοντέλο 4-5-6 χρόνια
στο 1200 μόλις βγήκε facelift
έχουμε μέλλον

σιγά μην κάνουν σαν του Ιάπωνες με τα supersport που επειδή άλλαξαν μια βίδα, το ανακοινώνουν σαν "νέο μοντέλο 09"

εξάλλου και η δική μας με τις αλλαγές που γίνονται στο service (και τις αναβαθμίσεις στον "εγκέφαλο") πάει άνετα μισή γενιά μπροστά από όταν την πήραμε
Δεν θα συμφωνήσω..
Νομίζω θα βγει στο 2010 κάτι με αρχές 2011. Σαν μοντ. βγαίνει από το 2004 οπότε είναι σε φάση αλλαγής.

NLS
29-04-2009, 00:24
θα φανεί
αλλά το facelift είναι ΠΟΛΥ φρέσκο για να αλλάξει

για BMW μιλάμε, όχι Honda, μη μπερδεύεστε

2011 ναι παίζει κάπως
2010 με τίποτα