PDA

View Full Version : Νέο BMW R 1200 GS Adventure με υγρόψυξη!


tman
06-02-2011, 03:15
Εθεάθη στην Ισπανία, με υγρόψυξη, 1270 κυβικά, 115 άλογα, 14,5 χιλιόγραμμα ροπής!

Περισσότερα εδώ (http://www.bikeit.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=971:bmw-r-1200-gs-adventure&catid=210:bmw&Itemid=113)

vasorfa
06-02-2011, 03:19
ωραιος!!

αλλα....γιατι να βαλω υδροψυξη;;ποιος θα με ζεσταινει το χεομωνα;χαχαχα!!


ευχαριστουμε τακη!

tman
06-02-2011, 03:26
ωραιος!!

αλλα....γιατι να βαλω υδροψυξη;;ποιος θα με ζεσταινει το χεομωνα;χαχαχα!!


ευχαριστουμε τακη!


Χάνει το νόημά του! Που θα ψήνεις τόστ, που θα ζεσταίνεις τα μαλακά μόρια, που θα κάθεσαι, που θα ακουμπάς στις πτώσεις, που θα στεγνώνεις γάντια, κ.α. Άσε, θα προτιμήσω το... "παλιό"!

yns
06-02-2011, 03:26
[http://www.advrider.com/forums/attachment.php?attachmentid=247801&stc=1&d=1296774056


http://www.advrider.com/forums/attachment.php?attachmentid=247803&stc=1&d=1296774317

yns
06-02-2011, 03:27
Εξάτμιση από δεξιά;;

tman
06-02-2011, 03:28
το ίδιο λέμε δηλαδή, αλλά στα Ελληνικά ;)

[http://www.advrider.com/forums/attachment.php?attachmentid=247801&stc=1&d=1296774056


http://www.advrider.com/forums/attachment.php?attachmentid=247803&stc=1&d=1296774317

tman
06-02-2011, 03:31
Εξάτμιση από δεξιά;;

Εξάτμιση δεξιά, μετάδοση αριστερά, σύμφωνα με τα λεγόμενα των Ισπανών

yns
06-02-2011, 03:32
Το ίδιο λέμε (λέτε ;) ), να και το άρθρο (http://solomoto.es/articulo/1296808379/exclusiva-el-motor-boxer-de-agua-de-bmw-ya-rueda) του solomoto για τους ισπανομαθείς.

tman
06-02-2011, 03:37
Το ίδιο λέμε (λέτε ;) ), να και το άρθρο (http://solomoto.es/articulo/1296808379/exclusiva-el-motor-boxer-de-agua-de-bmw-ya-rueda) του solomoto για τους ισπανομαθείς.
Ο επιμένων Ελληνικά :p

adventure
06-02-2011, 10:09
Μιλάμε για την υγρόψυξη έτσι !!!

http://i203.photobucket.com/albums/aa82/adventure_photo/GS%20Forum/Watercooledboxer1296792297.jpg

:D :D :D


Πέρα από την πλάκα θα δούμε στο άμεσο μέλλον τι θα γίνει και αν θα προχωρήσει σε υγρόψυξη η BMW.

:cool: :cool:

Ακιs
06-02-2011, 12:15
Nομιζω πως ηταν αναμενομενο.......για το βαρος καμμια πληροφορια?:Απορία:

DoctorAbo
06-02-2011, 12:28
Εμένα μου φαίνεται σαν η πιο εύκολη, φθηνή & λογική εξέλιξη για τον γέρο-boxer. Θα μπορέσει να έχει καλύτερη απόδοση και αντοχή στις κακουχίες.
Θα γίνει και πιο βαρύς φυσικά. Αν καταφέρουν να κάνουν λίγη δίαιτα στο υπόλοιπο μηχανάκι ώστε να μην αυξηθεί το βάρος τότε πραγματικά θα έχουν πετύχει μια βελτίωση στο σύνολο.

napgeo
06-02-2011, 12:34
Ξανά μια αποτυχημένη κίνηση απο την bmw.....

commander
06-02-2011, 12:39
Ξανά μια αποτυχημένη κίνηση απο την bmw.....

Εχουμε και Αυτόνα να γυρνάει εδω μέσα καίνε πετάει μαργαριτάρια !!!!!!:sm7::sm7:

PACO
06-02-2011, 12:48
μηπως χανεται ετσι η "παραδοση"¨??:hmmm:

Arkas
06-02-2011, 14:29
Πολύ ωραίο θέμα!
Μπράβο Τάκη!

giclas
06-02-2011, 14:58
ο λογος που προχορα η bmw στη υδροψυξη εινα για το πολυ σοβαρο λογο ρηπον
με την υδροψυξη θα μπορη να ειναι στον ανταγωνησμα βλεπε ΚΤΜ ducati που παρουσιασα μοντελα μεχρη 150 αλογα !!!

MARK
06-02-2011, 16:37
Είδωμεν :cool:

GEO_K
06-02-2011, 19:02
Εχουμε και Αυτόνα να γυρνάει εδω μέσα καίνε πετάει μαργαριτάρια !!!!!!:sm7::sm7:

:sm7::sm7:

emix
06-02-2011, 19:02
ωραιος!!

αλλα....γιατι να βαλω υδροψυξη;;ποιος θα με ζεσταινει το χεομωνα;χαχαχα!!


ευχαριστουμε τακη!


Παρε ενα ΚΤΜ να δεις ποιος θα σε ζεσταινει τον χειμωνα!!!

:sm7::sm7::sm7:

steri
06-02-2011, 21:11
Ωραίο φαίνεται!!!!

taksidiotis
06-02-2011, 21:23
Κρίμα για όσους πήρανε gs φέτος.
ελπίζω να είναι επίσημο νέο πάντως, αυτό. Επίσης όσοι νόμιζαν τον γηραιό boxer τελειωμένο φαίνεται πως η BMW τους διέψευσε καθώς δείχνει να χει ακόμα πολλά χρόνια ζωής και εξέλιξής. :sm7:

Jefe
06-02-2011, 21:47
http://cdn.content.sweetim.com/sim/cpie/emoticons/000201F9.gif (http://www.sweetim.com/s.asp?im=gen&lpver=3&ref=10&p={6A81F2AC-1C2B-11E0-A21D-0016E66A7C4E})




Jefe

teo71
06-02-2011, 22:15
Thanks...

LakisGS
06-02-2011, 23:41
Κρίμα για όσους πήρανε gs φέτος.
ελπίζω να είναι επίσημο νέο πάντως, αυτό. Επίσης όσοι νόμιζαν τον γηραιό boxer τελειωμένο φαίνεται πως η BMW τους διέψευσε καθώς δείχνει να χει ακόμα πολλά χρόνια ζωής και εξέλιξής. :sm7:

Κατά τη γνώμη μου ποτέ δεν πέρνεις καινούργιο μοντέλο της BMW εάν δεν περάσουν τουλάχιστον 2 χρόνια για να δούμε τί θα βγάλει και να κάνουν τις βελτιώσεις... Εγω προσωπικά δεν μπορούσα να περιμένω 2-3 χρόνια. Ετσι κι αλλιώς δεν μετανιώνω!! ;):)

gandreas
07-02-2011, 01:42
Αν αληθεύει για τα 115 άλογα πρέπει να είναι λίγα για την αύξηση των κυβικών και τις υπόλοιπες βελτιώσεις:hmmm:

TEOSS
07-02-2011, 02:57
Μάλιστα … υδρόψυκτος μπόξερ ! :):):)
Οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές φαίνεται να σέβονται την ιστορία τους !!!(*)


Αλλά με άξονα αριστερά …τι ιεροσυλία !!!!:hmmm:
Υπάρχει και μια λεπτομέρεια που προέρχεται από το παρελθόν και από το πρότυπο R 1 (!) , είναι βέβαια η κάθετη διάταξη εισαγωγής-εξαγωγής .!!! ;););)



(*)Εξέλιξη από την MOTO GUZZI υδρόψυκτου V2 !http://www.motomag.gr (http://www.motomag.gr/moto/index.php?option=com_k2&view=item&id=936:%CE%B7-moto-guzzi-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CF%85%CE%B3%CF%81%CF%8C%CF%88%CF%85%CE%BE%CE%B7&Itemid=113&tmpl=component&print=1)
Στο ανωτέρω βλέπουμε και συγκριτικά έναν αερόψυκτο V2 σε σχέση με τον υδρόψυκτο V2(VA-10) που είχε κατασκευάσει η GUZZI πριν …15χρονια!!!

Υ.Γ.1 Εάν δεν μας κοροϊδεύουν και είναι αλήθεια , κάποιος πρέπει αρχίσει να σκάβει από τώρα για να … κρυφτεί όταν παρουσιαστεί επίσημα (σορυ Γιώργο ..δεν άντεξα):sm7::sm7::sm7:


Υ.Γ.2 Ευτυχώς που στην σχεδίαση –εξέλιξη και κατασκευή μοτοσυκλετών , η BMW δεν λαμβάνει υπόψη και δεν εξαρτάται από την γνώμη ιδιοκτητών Ντιαουβιλ (μπιαχχχ , αηδία –όνομα και πράγμα):cool2::cool2::sm3:

GeorgeP
07-02-2011, 09:52
.......................................................

.........................................................................................
Υ.Γ.1 Εάν δεν μας κοροϊδεύουν και είναι αλήθεια , κάποιος πρέπει αρχίσει να σκάβει από τώρα για να … κρυφτεί όταν παρουσιαστεί επίσημα (σορυ Γιώργο ..δεν άντεξα):sm7::sm7::sm7:
.................................................................................................



Μπαααααααα, δεν πτοουμαι!!!!!
Αν οι εν κινησει φωτογραφιες ειναι αληθινες, διοτι δεν φαινεται σε αυτες αν ειναι υδροψυκτος ¨η οχι, και αν η φωτοσοπια με τον κινητηρα ειναι αληθινη, τοτε ειναι σπονδή στην μηχανολογια!! Και αυτο διοτι, βασει φοτο με τον κινητηρα, καταφεραν να κρατησουν τις διαστασεις του σε λογικα επιπεδα. Εγω δεν ειπα ποτε οτι δεν γινεται υγροψυκτος μποξερ, ειπα οτι δυσκολο να γινει διοτι η υγροψυξη αυξανει σημαντικα τις διαστασεις του συγκεκριμενου μποξερ!

Παντως, ακομα και αν βγει στην παραγωγη η παραμονη του θα εξαρτηθει απο τις πωλησεις του!! Και αν φανταστω την τιμη του θα τρεξω να εξαφανιστω.
Αν παλι κρινω απο τις απαντησεις των συμφουρμιτων που μαλλον δεν τους αρεσει η υδροψυξη στο συγκεκριμενο, και να υποθεσω οτι κατι αναλογο θα συμβει και στο εξωτερικο(?), τοτε......τι να πω???

Σημ. τι σε πειραζει ο αξονας αριστερα?????:confused:

taksidiotis
07-02-2011, 10:35
η θεση αξονα λιγο με απασχολει,βλαβες να μην εχει.αυτο ειναι που με απασχολει.

griv_gs
07-02-2011, 13:10
Κατά τη γνώμη μου ποτέ δεν πέρνεις καινούργιο μοντέλο της BMW εάν δεν περάσουν τουλάχιστον 2 χρόνια για να δούμε τί θα βγάλει και να κάνουν τις βελτιώσεις... Εγω προσωπικά δεν μπορούσα να περιμένω 2-3 χρόνια. Ετσι κι αλλιώς δεν μετανιώνω!! ;):)

Και εγώ του 09 πήρα πατριώτη και με τέτοια μηχανάρα την παντρεύομαι και μου αρέσει. Αν αλλάζουμε κάθε 2 χρόνια δεν θα καταλάβουμε ποτέ ότι πήραμε BMW να μας γράψει 200.000 χιλιομετρα το κοντέρ.
Αν ήταν να την αλλάζω κάθε δύο χρόνια, έπαιρνα καλύτερα ένα HYUNDAI;)

mario
07-02-2011, 16:40
πριν ενα χρονο οι γερμανοι μιλούσαν για ενα gs 10 χρονια μπροστά απο τον ανταγωνισμο για να δούμε :hmmm:

gsmaniac
07-02-2011, 17:02
θα ειναι ιεροσυλια......το εκανε και η HARLEY,πριν μερικα χρονια και παραλιγο να κλεισει:D
ιδωμεν...:cool:

TEOSS
07-02-2011, 18:29
Μπαααααααα, δεν πτοουμαι!!!!!
Αν οι εν κινησει φωτογραφιες ειναι αληθινες, διοτι δεν φαινεται σε αυτες αν ειναι υδροψυκτος ¨η οχι, και αν η φωτοσοπια με τον κινητηρα ειναι αληθινη, τοτε ειναι σπονδή στην μηχανολογια!! Και αυτο διοτι, βασει φοτο με τον κινητηρα, καταφεραν να κρατησουν τις διαστασεις του σε λογικα επιπεδα. Εγω δεν ειπα ποτε οτι δεν γινεται υγροψυκτος μποξερ, ειπα οτι δυσκολο να γινει διοτι η υγροψυξη αυξανει σημαντικα τις διαστασεις του συγκεκριμενου μποξερ!


..........................

Σημ. τι σε πειραζει ο αξονας αριστερα?????:confused:


Όλα τα μοντέλα R (μποξερ) έχουν μετάδοση με τον άξονα δεξιά .Αποτελεί …φετίχ !!!
Τώρα είναι σαν να το μπαστάρδεψαν με …Κ !

Εγώ επιμένω ότι η υδροψυξη δεν αυξάνει (κατ ΄ ανάγκη) όγκο και βάρος.(δες και την φώτο με τους κινητήρες της GUZZI )

TEOSS
07-02-2011, 18:45
πριν ενα χρονο οι γερμανοι μιλούσαν για ενα gs 10 χρονια μπροστά απο τον ανταγωνισμο για να δούμε :hmmm:


Το είχα διαβάσει κι εγώ …η ιστορία είναι μαζί τους... (πάντα ήταν 10+ χρόνια μπροστά :D:D:D) .

Πάντως με KTM να μονοπωλεί στα OFF-on , DUCATI και TRIUMPH να μην πλησιάζονται στις ON-off και την BMW να έχει το πλέον ισορροπημένο και ομοιογενές ON-OFF η Ευρώπη έχει κατακτήσει την κατηγορία και οι Ιάπωνες πρέπει να ρίξουν πολύ ιδρώτα για να ανταγωνιστούν.!!!:D:D:D

gepol
07-02-2011, 18:51
Μήπως είναι θέμα απόφασης μαρκετινγκ budget, και όχι ιδρώτα? (Λέω εγώ τωρα.....)

TEOSS
07-02-2011, 19:24
Μήπως είναι θέμα απόφασης μαρκετινγκ budget, και όχι ιδρώτα? (Λέω εγώ τωρα.....)

Φίλε ,άλλο παίρνω αποφάσεις και άλλο δουλεύω στην παραγωγή. Ο πρώτος έχει <<κρύο>> ιδρώτα για την απόφαση και όλοι οι υπόλοιποι <<ζεστό>>.
Γιατί δεν μιλάμε απλά για τεχνογνωσία, αλλά για παραγωγή . Εκεί από τον σχεδιασμό και τις δοκιμές στην αεροσήραγγα , την δημιουργία των μηχανικών μερών και την στατική δοκιμή τους ,μέχρι την συναρμολόγηση των πρωτοτύπων και τις δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα των δοκιμών …πέφτει πολύς ιδρώτας …οποίοι και αν είναι ,σε οποία εταιρία κι αν δουλεύουν.!;)

gepol
07-02-2011, 19:43
Αν δεν κατάλαβα λάθος, έθεσες θέμα ικανοτήτων. Απλά αυτο σχολίασα. Αν κατάλαβα λάθος ΟΚ.

Απλά δες την κατηγορία, την οποία όλοι οι Ιαπωνες έχουν αποφύγει εδώ και πολλά χρόνια, εκτός της Honda η οποία δυστυχώς δεν πολυασχολείται κιόλας...

TEOSS
07-02-2011, 20:57
Αν δεν κατάλαβα λάθος, έθεσες θέμα ικανοτήτων. Απλά αυτο σχολίασα. Αν κατάλαβα λάθος ΟΚ.

Απλά δες την κατηγορία, την οποία όλοι οι Ιαπωνες έχουν αποφύγει εδώ και πολλά χρόνια, εκτός της Honda η οποία δυστυχώς δεν πολυασχολείται κιόλας...

Δεν είναι θέμα ικανοτήτων ,απλά όπως είπες έχουν μείνει πίσω (με δικιά τους επιλογή) και για να <<χτυπήσουν>> κορυφή πρέπει να <<χτυπηθούν>> στην δουλεία.
Έχουμε π.χ. το νέο 1200 tenere που ενώ έπρεπε να είναι κορυφαίο(βάση τεχνογνωσίας) αρκείται στην μετριότητα , που κατά την γνώμη μου ,οφείλεται στην απουσία 15 χρονών από την κατηγορία..:cool:

GeorgeP
07-02-2011, 21:02
Δεν είναι θέμα ικανοτήτων ,απλά όπως είπες έχουν μείνει πίσω (με δικιά τους επιλογή) και για να <<χτυπήσουν>> κορυφή πρέπει να <<χτυπηθούν>> στην δουλεία.
Έχουμε π.χ. το νέο 1200 tenere που ενώ έπρεπε να είναι κορυφαίο(βάση τεχνογνωσίας) αρκείται στην μετριότητα , που κατά την γνώμη μου ,οφείλεται στην απουσία 15 χρονών από την κατηγορία..:cool:

Απο τι χαρακτηριζεται η μετριοτητα του Τενερε? τι του λειπει? Γιατι μαλλον απο την GS, την σημερινη οχι την αυριανη, λειπει π.χ. η χειροκινητη επιλογη 3 χαρτων αναφλεξης απο τον αναβατη!

Εχει και αυτο αξονα απο τα αριστερα....λες απο εκει να το αντεγραψε η υδροψυκτη(?) BMW GS???:D

gsmaniac
07-02-2011, 21:58
Απο τι χαρακτηριζεται η μετριοτητα του Τενερε? τι του λειπει? Γιατι μαλλον απο την GS, την σημερινη οχι την αυριανη, λειπει π.χ. η χειροκινητη επιλογη 3 χαρτων αναφλεξης απο τον αναβατη!

Εχει και αυτο αξονα απο τα αριστερα....λες απο εκει να το αντεγραψε η υδροψυκτη(?) BMW GS???:D
η μετριοτητα του tenere....χαρακτηριζεται απο την ομοιοτητα του στο varadero;):p

TEOSS
07-02-2011, 22:07
Απο τι χαρακτηριζεται η μετριοτητα του Τενερε? τι του λειπει? Γιατι μαλλον απο την GS, την σημερινη οχι την αυριανη, λειπει π.χ. η χειροκινητη επιλογη 3 χαρτων αναφλεξης απο τον αναβατη!

Εχει και αυτο αξονα απο τα αριστερα....λες απο εκει να το αντεγραψε η υδροψυκτη(?) BMW GS???:D




Οι χάρτες σε μηχανή 90 ίππων είναι μόνο για <<γράφεται>> στα τεχνικά χαρακτηριστικά, αλλά το θέμα δεν είναι το tenere.:rolleyes:
Ο άξονας προέρχεται από τη σειρά <<Κ>> ...;);)

Uriah Heep
07-02-2011, 23:03
1270 κυβικά,
.
.
... 115 άλογα,
.
.
...14,5 χιλιόγραμμα ροπής!



Όουουουουουουου Σουλτάν!

paschalis
07-02-2011, 23:39
Νομιζω οτι ο καταλληλος κυβισμος για ενα νεο πραγματικα GS θα ηταν τα 1600 κυβικα με ιπποδυναμη 160 αλογα να τον σκιζουμε τον Ιταλο,,,
Σοβαρα τωρα μονο εγω βλεπω οτι αυτη η μηχανη στις φωτο αντιγραφει τις design τασεις του νεου crosstourer της Honda?

Didos81
07-02-2011, 23:45
Δεν νομιζω Τακη...δεν θα ακολουθησω...!!!χαχαχαχαχαχαχχα!:sm7:

taksidiotis
07-02-2011, 23:53
Και εγώ του 09 πήρα πατριώτη και με τέτοια μηχανάρα την παντρεύομαι και μου αρέσει. Αν αλλάζουμε κάθε 2 χρόνια δεν θα καταλάβουμε ποτέ ότι πήραμε BMW να μας γράψει 200.000 χιλιομετρα το κοντέρ.
Αν ήταν να την αλλάζω κάθε δύο χρόνια, έπαιρνα καλύτερα ένα HYUNDAI;)

200.000 χιλιόμετρα? Πολύ αισιοδοξία βλέπω.μάλλον το Hyundai θα έβγαζε παραπάνω:sm7:

napgeo
08-02-2011, 01:00
Νομιζω οτι ο καταλληλος κυβισμος για ενα νεο πραγματικα GS θα ηταν τα 1600 κυβικα με ιπποδυναμη 160 αλογα να τον σκιζουμε τον Ιταλο,,,
Σοβαρα τωρα μονο εγω βλεπω οτι αυτη η μηχανη στις φωτο αντιγραφει τις design τασεις του νεου crosstourer της Honda?

Πέστα φίλε μου γιατί εμένα δεν με πιστεύουν.
Και κάκιστη αντιγραφή του νέου crosstourer της Honda.
Να προσθέσεις και τη λέξη Αξιόπιστο.:)
Σε ευχαριστώ

griv_gs
08-02-2011, 01:28
Πέστα φίλε μου γιατί εμένα δεν με πιστεύουν.
Και κάκιστη αντιγραφή του νέου crosstourer της Honda.
Να προσθέσεις και τη λέξη Αξιόπιστο.:)
Σε ευχαριστώ
Λέω και εγώ,
Μα που είναι ?:Απορία:

tman
08-02-2011, 02:43
να ρίξω και λίγο λάδι στη φωτιά..... 128 άλογα παιδιά λένε οι τελευταίες πληροφορίες! Για να δούμε αντιδράσεις :p

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
08-02-2011, 02:47
να ρίξω και λίγο λάδι στη φωτιά..... 128 άλογα παιδιά λένε οι τελευταίες πληροφορίες! Για να δούμε αντιδράσεις :p


............ εεεεε .... τώρα ... αλλάζει το πράγμα ... :)

GeorgeP
08-02-2011, 10:34
Οι χάρτες σε μηχανή 90 ίππων είναι μόνο για <<γράφεται>> στα τεχνικά χαρακτηριστικά, αλλά το θέμα δεν είναι το tenere.:rolleyes:
Ο άξονας προέρχεται από τη σειρά <<Κ>> ...;);)

διαφωνω αλλα δεν ειναι η ωρα να το αναλυσουμε εδω..........στον καφε ομως......;)

napgeo
08-02-2011, 12:08
διαφωνω αλλα δεν ειναι η ωρα να το αναλυσουμε εδω..........στον καφε ομως......;)

Δεν μου έρχεσαι τακτικά και με αφήνεις να παλεύω μόνος μου με τα θηρία. Που να τα βγάλω πέρα Ηπειρώτης και Hondakias. ;)

GeorgeP
08-02-2011, 16:15
Δεν μου έρχεσαι τακτικά και με αφήνεις να παλεύω μόνος μου με τα θηρία. Που να τα βγάλω πέρα Ηπειρώτης και Hondakias. ;)

Εννοουσα τον καφε που θα πιω ενα πρωι με τον ΤΕΟΣΣ στα μερη του!!
Για τον δικο μας τον καφε στην Αιγλη δυσκολο διοτι η συζυγος γυρναει τα βραδια αργα!!!!

Σημ. τι λες να το ψαξω το τελευταιο???;):D

taksidiotis
08-02-2011, 16:20
128 αλογα?διολου ασχημα,ομως,μηπως εχει χαθει τελειως η εννοια του on/off???σε λιγο θα τα βαζουν και με sb ετσι οπως το πανε.

napgeo
08-02-2011, 17:06
Εννοουσα τον καφε που θα πιω ενα πρωι με τον ΤΕΟΣΣ στα μερη του!!
Για τον δικο μας τον καφε στην Αιγλη δυσκολο διοτι η συζυγος γυρναει τα βραδια αργα!!!!

Σημ. τι λες να το ψαξω το τελευταιο???;):D

Και το ρωτάς...

crazy artist
08-02-2011, 19:48
Και το ρωτάς...

...ρε με την ίδια είμαστε παντρεμένοι??? χαχαχα

...και για να επανέλθουμε στο θέμα, αναρρωτιέμαι, πως είναι δυνατόν μερικούς να μη τους πειράζει το ABS, το ESA, το traction control και τα ένα κάρο techno-μπιχλιμπίδια που εφοδιάζεται η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα και τους πειράζει η υγρόψυξη! ...είναι η φυσική εξέλιξη!

...όσο για το super tenere δεν υστερεί σε τίποτα απο το gs, εκτός από την εντελώς χλιαρή κι απρόσωπη σχεδίαση (γνώμη μου)...

basilis76
09-02-2011, 11:16
http://www.motoradiostation.gr/images/stories/news/market_news/bmw1300gs.jpg

yns
09-02-2011, 11:25
Βασίλη, αυτό είναι photoshopιά, αυτό που δοκιμάζεται φαίνεται να έχει άξονα αριστερά και εξάτμιση δεξιά..

CPretenteriS
09-02-2011, 11:32
Αν όντως ισχύουν οι πληροφορίες περί υδρόψυκτου μπόξερ... τότε χαίρομαι που "πρόλαβα" τον τελευταίο αερόψυκτο... :):)

CPretenteriS
09-02-2011, 11:35
BMW is in the early stages of making an all-new, super-efficient, Euro4 compliant water-cooled replacement for its iconic Boxer engine.

The new engine is being developed because of tough Euro4 emissions which come in to force from 2012, and the current air-cooled engine doesn’t meet the new standards.

Air-cooling is a problem for engineers seeking lower emissions and reduced fuel consumption because efficiency is lost not just at higher engine temperatures, but also from cold.

By contrast, a liquid-cooled engine doesn’t get as hot when used hard, but also warms up faster because of the water-jacket’s insulation.

If you can control an engine’s running temperature and keep it within its ideal operating range, it can burn the fuel/air mix more cleanly and efficiently.

Insiders at the Munich development centre let slip to a specialist German BMW magazine that a top-secret project is underway to replace the air-cooled engine that can trace its ancestry back to the first boxer BMW bikes nearly 90 years ago with a new liquid-cooled replacement.

napgeo
09-02-2011, 13:00
Αν όντως ισχύουν οι πληροφορίες περί υδρόψυκτου μπόξερ... τότε χαίρομαι που "πρόλαβα" τον τελευταίο αερόψυκτο... :):)


Με τον πρώην Πρωθυπουργό μας,(ψηλός Κρητικός) έχεις κάποια συγγένεια. Μήπως είναι ο Νουνός σου. :)

GeorgeP
09-02-2011, 20:36
BMW is in the early stages of making an all-new, super-efficient, Euro4 compliant water-cooled replacement for its iconic Boxer engine.


The new engine is being developed because of tough Euro4 emissions which come in to force from 2012, and the current air-cooled engine doesn’t meet the new standards.

Air-cooling is a problem for engineers seeking lower emissions and reduced fuel consumption because efficiency is lost not just at higher engine temperatures, but also from cold.

By contrast, a liquid-cooled engine doesn’t get as hot when used hard, but also warms up faster because of the water-jacket’s insulation.

If you can control an engine’s running temperature and keep it within its ideal operating range, it can burn the fuel/air mix more cleanly and efficiently.


Insiders at the Munich development centre let slip to a specialist German BMW magazine that a top-secret project is underway to replace the air-cooled engine that can trace its ancestry back to the first boxer BMW bikes nearly 90 years ago with a new liquid-cooled replacement.


Γραψε μας και την πηγη!!!!!!
Διοτι αν πιανω σωστα το νοημα των παραπανω η δημοσιευμενη φοτοσοπια σε παραπανω μηνυματα θα μεινει...... φοτοσοπια!!

gepol
09-02-2011, 21:11
Γραψε μας και την πηγη!!!!!!
Διοτι αν πιανω σωστα το νοημα των παραπανω η δημοσιευμενη φοτοσοπια σε παραπανω μηνυματα θα μεινει...... φοτοσοπια!!

BMW gears up for liquid-cooled GS - | Motorbike reviews | Latest Bike Videos | MCN (http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/New-bikes/2010/April/apr2310-bmw-gears-up-for-liquid-cooled-gs/)

Απο τον Απρίλιο του 2010

saitman
09-02-2011, 23:33
Μιλάμε για την υγρόψυξη έτσι !!!

http://i203.photobucket.com/albums/aa82/adventure_photo/GS%20Forum/Watercooledboxer1296792297.jpg

:D :D :D


Πέρα από την πλάκα θα δούμε στο άμεσο μέλλον τι θα γίνει και αν θα προχωρήσει σε υγρόψυξη η BMW.

:cool: :cool:


water cooling boxer!!!:sm7:

GeorgeP
10-02-2011, 11:11
BMW gears up for liquid-cooled GS - | Motorbike reviews | Latest Bike Videos | MCN (http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/New-bikes/2010/April/apr2310-bmw-gears-up-for-liquid-cooled-gs/)

Απο τον Απρίλιο του 2010

BMW (http://www.motorcyclenews.com/MCN/Manufacturers/BMW/) is in the early stages of making an all-new, super-efficient, Euro4 compliant water-cooled replacement for its iconic Boxer engine.

Αυτη η προταση και τα επισημασμενα στοιχεια της με κανουν να αμφιβάλλω για το αν θα ειναι μποξερ!!!

gepol
10-02-2011, 11:26
BMW (http://www.motorcyclenews.com/MCN/Manufacturers/BMW/) is in the early stages of making an all-new, super-efficient, Euro4 compliant water-cooled replacement for its iconic Boxer engine.

Αυτη η προταση και τα επισημασμενα στοιχεια της με κανουν να αμφιβάλλω για το αν θα ειναι μποξερ!!!

Γιου νεβερ νόου.....

CPretenteriS
10-02-2011, 11:29
BMW gears up for liquid-cooled GS - | Motorbike reviews | Latest Bike Videos | MCN (http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/New-bikes/2010/April/apr2310-bmw-gears-up-for-liquid-cooled-gs/)

Απο τον Απρίλιο του 2010

Tnx George ! :)

malco
11-02-2011, 17:27
ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΠΑΝΤΩΣ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ BMW ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΜΠΟΞΕΡ ΑΕΡΟΨΥΚΤΟΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ..........ΑΛΛΟΙΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΑ BMW.

windman1200
16-02-2011, 16:04
Πέστα φίλε μου γιατί εμένα δεν με πιστεύουν.
Και κάκιστη αντιγραφή του νέου crosstourer της Honda.
Να προσθέσεις και τη λέξη Αξιόπιστο.:)
Σε ευχαριστώ

Να σε διορθώσω λίγο φίλε μου, με κλειστό το ένα μάτι βλέπεις την κάκιστη αντιγραφή "του νέου crosstourer της Honda"!!!:hmmm:. Aν ανοίξεις και το άλλο θα δεις ότι το crosstourer (στην λέξη να προσθέτεις και το "concept" γιατί η επίσημη Honda το αναφέρει ως "crosstourer concept" που σημαίνει "έτσι ονειρεύομαι το μοντέλο μου μετά από μερικά χρόνια...!!!", είναι η πλέον κάκιστη αντιγραφή ενός GS, με όλη τη σημασία της λέξης, αφού θα ζυγίζει γύρω στα 380 κιλά!!!
Ώρες ώρες μου φαίνεται ότι εσείς οι "JAPAN μεριά", ότι σας βολεύει βλέπετε.
Μην κολλάτε και πολύ με τους γιαπωνέζους, αυτοί έχουν εκ φύσεως τα μάτια μονίμως μισόκλειστα!!!:sm7:

taksidiotis
04-03-2011, 07:26
Ώρες ώρες μου φαίνεται ότι εσείς οι "JAPAN μεριά", ότι σας βολεύει βλέπετε.
Μην κολλάτε και πολύ με τους γιαπωνέζους, αυτοί έχουν εκ φύσεως τα μάτια μονίμως μισόκλειστα!!!:sm7:

:sm7::sm7::sm7:

ΙoannisPanagiotidis
23-03-2011, 16:18
... ο ανταγωνισμος μεγαλωνει!...το νεο Multistrada 1200 ηδη εχει τεραστια επιτυχία ... το projekt της Honda για το νεο V4 Crosstourer ηδη παρουσιάστηκε στη προηγούμενη εκθεση του Μιλανου και φυσικα οι φημες για το μελλοντικο Tiger1200 της Triumph με τον αξονα και τα δενξερωγω ποσα 3κυλινδρα αλόγατα οργιαζουν .... αναγκαζοντας τους μηχανικους της ΒΜW να βαλουν τα ποδια στη πλατη και να ριξουν ολη τους την ενεργια τους στον ,και καλα, νεο υδροψυκτο boxer που κατα τα λεγομενα του Γερμανικου περιοδικου Motorrad θα παρουσιαστει το φθινόπωρο του επομενου κιολας χρονου!. 2012 !




... σαν πρωτοσελιδο εχει μια κακη φωτοσωπια που την φωτογραφιζω και σας την παρουσιαζω!



http://inlinethumb11.webshots.com/45962/2935246500101635583S600x600Q85.jpg (http://rides.webshots.com/photo/2935246500101635583jbLYXt)



...και μεσα δείχνει τις γνωστες σκοτεινες φωτογραφιες που εχουν ξαναπαιξει στο ιντερνετ τις τελευταιες μερες ..οπου και καλα δειχνουν ενα πρωτοτυπο GS ..που φωτογραφηθηκε ντεμεκ στην Ισπανια απο εναv ασχετο ... φαινεται λεει οτι το διαφορικο εχει μεταφερθει απ την αλλη πλευρα οπως ειναι σημερα στη σειρα K ... πραγμα που εγω δεν διακρινω αλλα ειπαμε !...οσο για ψυγειο νερου και τα σχετικα τιποτα!

http://inlinethumb16.webshots.com/48271/2283906630101635583S600x600Q85.jpg (http://rides.webshots.com/photo/2283906630101635583pggccl)



...σε καποιο σημειο του αρθρου αναφερει οτι ....



http://inlinethumb51.webshots.com/45938/2898453690101635583S600x600Q85.jpg (http://rides.webshots.com/photo/2898453690101635583JGSbMt)



... και καλα ο νεος κινητηρας θα ειναι στα 1250 κυβικα ...και θα χει ιπποδυναμη απο 130 εως 135 μουλάρια !!!! :whistling:




...καθως επισης καπου πιο κατω λεει ξεκαθαρα ....



http://inlinethumb06.webshots.com/48325/2380765410101635583S600x600Q85.jpg (http://rides.webshots.com/photo/2380765410101635583UFCWTT)



οτι αυτες ειναι οι φημες δεν ειναι παπάς ...και οντως οι μηχανικοι δουλευουν πανω στο θεμα , πιστεύοντας οτι μεχρι το φθινοπορο του 2012 θα μπορουσε να αρχισει ηδη η παραγωγη!

...χμμμ!...ειδωμεν!:)

commander
23-03-2011, 19:10
Ευχαριστουμε Γιαννη και οτι νέο έχεις μια και είσαι μέσα στην πηγή περιμένουμε!!!!!

ortho
24-03-2011, 15:43
Το τελευταίο κομμάτι λέει ότι παρά το γεγονός ότι οι τεχνικοί εργάζονται στην εξέλιξη του υγρόψυκτου boxer, προς το παρόν οι εικασίες για ξεκίνημα παραγωγής το φθινόπωρο του 2012 είναι ελάχιστα αληθοφανής κι ο λόγος είναι η πολιτική της BMW όσον αφορά νέα μοντέλα κι οι κανονισμοί της ΕΕ στην αδειοδότηση των μοντέλων.

Wicked_GS
24-03-2011, 18:05
Εγω παντως βλεπω το καλο της υποθεσης και το δικο μου κερδος...το οποιο θα ειναι να τρεξουν παρα πολλοι ιδιοκτητες "κοστουμια" να παρουν το καινουργιο super duper εργαλειο και να δουν ποιος θα παρκαρει στην καλυτερη θεση στο Κολωνακι, πουλοντας οσο οσο τις "shelf queens" τους δημιουργοντας την ευκαιρια για εμας να τις παρουμε σε χαμηλες τιμες και top condition!!!!!:sm7::sm7::sm7: